Geffen gd map.
Maare triple crit? Doe je niet mee met de laatste mode? (natural crit sins
)
Maare triple crit? Doe je niet mee met de laatste mode? (natural crit sins
)
)
zelfs een natcritter heeft altijd een triple crit jur voor high luck monstersSmurf schreef op 01 oktober 2004 @ 22:03:
Geffen gd map.
Maare triple crit? Doe je niet mee met de laatste mode? (natural crit sins)
[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 01-10-2004 23:18 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
[ Voor 88% gewijzigd door Tripp op 02-10-2004 06:15 ]
de enigste goeie soloplek voor mage/wiz is clocks denk k-=BoKKiE=- schreef op 01 oktober 2004 @ 23:17:
hmmz klote avond
2x mvp misgelopen, 5% verloren aan doodgaan
iig bedankt voor de zeny Pumbaa
helaas ging het niet echt lekker, volgende keer beter
mayb morgen avond even kijken of ik nog wat kan levellenmaar ff op zoek naar goede party of goede solo level plek voor een lvl 71 wiz en lvl 61 sin
misschien dat stings ook nog wel willenWoohooo schreef op 02 oktober 2004 @ 06:43:
[...]
de enigste goeie soloplek voor mage/wiz is clocks denk k
waar zitten die?
[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 02-10-2004 07:56 ]
Verwijderd
Ik kan 2 van die fireballs van Eddga hebben nu met Pumbaa gelukkig. De spawntijd is 70 minuten geworden. Maar wij konden hem gisterenavond nadat we hem hadden gemold een uur later ook ineens niet meer vinden.... Maar het klopt wel, eergisteren waren de spawntijden wel goed, ik denk dat we gewoon te laat waren.executor schreef op 02 oktober 2004 @ 04:22:
lol eddga zijn fireball doet wel wat meer pijn nu.
goh leuk, moony doet fokking 13k (voor amatsu rond 4500) mammonite. Dat valt toch niet te tanken.
en wat is eddga's spawntijd? was toch 75 mins? komen we weer istie niet te vinden. en er was verder niemand.
Ik ga amatsu nu echt haten.
uuh ja phen is reteduurVerwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 12:06:
[...]
Ik kan 2 van die fireballs van Eddga hebben nu met Pumbaa gelukkig. De spawntijd is 70 minuten geworden. Maar wij konden hem gisterenavond nadat we hem hadden gemold een uur later ook ineens niet meer vinden.... Maar het klopt wel, eergisteren waren de spawntijden wel goed, ik denk dat we gewoon te laat waren.![]()
Ik vind het lvlen niet zo leuk meer met Amatsu, er spawnen de hele tijd mimics op je, dan al niet te beginnen over alle wizzies die geen phen hebben...
Verwijderd
Gargoyls? of hoe je dat ook speltWoohooo schreef op 02 oktober 2004 @ 12:56:
stings daarintegen zijn veel moeilijker, daar zitte ook van die cramps en nog een raar beest
die met pijlen schiet.. gaan...
Verwijderd
Congrats!
I've got a feeling...
[ Voor 94% gewijzigd door Flapmo op 02-10-2004 21:42 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Sjuur ^^executor schreef op 02 oktober 2004 @ 19:47:
smurf wil je een keer met me mvpen?(+priest),ik kan aardig goed slopen iig
.
)
Ik speel overdag nooitSmurf schreef op 02 oktober 2004 @ 20:45:
[...]
Sjuur ^^
Ik ben deze week op een beetje vage tijden online omdat ik van 14:30 - 22:45 moet werken, maar ben bijna altijd wel in voor een mvp party.
wel handig inderdaadFlapmo schreef op 02 oktober 2004 @ 20:25:
Pumbaa kapt ermee. Misschien dat ik zijn acc jat als amatsu echt zo kut lvlt. Gooi ik alles daarop, heb ik vast zijn priest om te MVP-en
. Daarnaast kan ik dan zo me sin maken
.
OMG
I've got a feeling...
-=BoKKiE=- schreef op 02 oktober 2004 @ 21:42:
[...]
OMG
ik zit bij Exe in de guild
had een ad in alde gezet met me wizuitgenodigd doo prroximity, guildnaam kwam me al bekend voor
nice ^^
[ Voor 32% gewijzigd door Tripp op 03-10-2004 07:06 ]
Was je zat toen je dit tiepte?executor schreef op 03 oktober 2004 @ 02:20:
goh wat zijn je guildmatenaardig smurf, wat een lijers. Lekker met al je lvl 99 mannetjes iedreen bashen
. Sosciaal zhebben ze nooit van gehoord.
zelfde als re rest van die nerdguilds btw
acj jemoet toch wat te doen hebben,maarik zie de gih lvl's elkaar niet slopen.
Verwijderd
rofl
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 17:34 ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
* Smurf zegt maar niks over de 10 whites die ff stiekum tussendoor gebruikt zijnVerwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 11:43:
/edit
Hahaha, dit was echt lachen hoor.. PvP in Prontera. Liep Smurf nog tegen het lijf, die is echt niet kapot te krijgen. Hunters, monks raggen tegen em aan maar er gebeurt echt helemaal niets met em![]()
![]()
Nu ben k geloof ik geDCed omdat ik niet uit Pront ben gegaan toen ze het zeiden
double strafe, jt en spearboomerang. anders moesten we lopen.executor schreef op 03 oktober 2004 @ 02:20:
goh wat zijn je guildmatenaardig smurf, wat een lijers. Lekker met al je lvl 99 mannetjes iedreen bashen
.
Zeker niet in alde en/of geffen geweest tijdens WoE?Sosciaal zhebben ze nooit van gehoord.
zelfde als re rest van die nerdguilds btw
acj jemoet toch wat te doen hebben,maarik zie de gih lvl's elkaar niet slopen.
Aco skills zijn standaard genoeg, en gewoon goed. Maar bij je monk skills, guillotine fist is azura toch? Die kan je het beste of niet nemen, of maxen. Verder weet ik niet genoeg van monks om er nog meer zinnigs over te zeggen.The_Greater schreef op 03 oktober 2004 @ 22:47:-monk build-
[ Voor 22% gewijzigd door Smurf op 03-10-2004 23:43 ]
)
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 01:20 ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 00:50:
Vaag zeg, op Iro was k met me priest hetzelfde lvl (73) en deed ik zonder equip 2k heal. Nu op euRo, zelfde lvl, met slik robe of desert zelfs aan doe k nog maar 1.9k healHoe kan dat nou weer?
Nouja, laatste keer op ESC en END GAME gekilkt. Was lachen RO kom misschien ooit nog wel terug, k zie wel ligt eraan wie er dan nog zijn...
Have fun iedereen en het was lachen voor erm... 1,5 yr![]()
![]()
Flapz, pak alle spullen maar die je wil hebben of gebruik de account zelf kijk maar, k spreek je weer.
Greets
ben vanaf 1ongeveer 17:00 tot 19:00 online daarna pas weer rond uur of 22:00Flapmo schreef op 04 oktober 2004 @ 10:09:
Ik gaat is even lekker ontbijtje maken en dan naar TU. Vanavond/vanacht/vanmiddag even de spullen naar pumbaa's acc gooien. Kan iemand me dan helpen (exe bood al half aan, alsie er was). Nou ja ik PM wel
.
ach ja ik was gewoon gefrustreerdSmurf schreef op 03 oktober 2004 @ 23:36:
[...]
* Smurf zegt maar niks over de 10 whites die ff stiekum tussendoor gebruikt zijn
[...]
double strafe, jt en spearboomerang. anders moesten we lopen.
[...]
Zeker niet in alde en/of geffen geweest tijdens WoE?![]()
Maar normaal in pvp zijn juist de highlvl's die tegen elkaar gaan. Niet iedereen is vriendjes met elkaar, ook al zitten ze in hetzelfde, of een allied guild.
[...]
[ Voor 137% gewijzigd door Tripp op 04-10-2004 12:52 ]
job50 duurt best lang bij monk hoor maar als je veel gedult hebt waarom nietThe_Greater schreef op 03 oktober 2004 @ 22:47:
Ik ben alweer een tijdje bezig op IRO.
Nu begind alleen mijn mage/swordie te vervelen en ik wouw wel eens een ACO gaan lvl voor monk. Wat nou de beste punt verdeling?
Acolyte Skills - job lvl 50
07 Heal
10 Increase Agility
10 Blessing
10 Divine Protection
10 Demonbane
01 Ruwach
01 Teleport
Monk Skills - job lvl 50
05 Iron Fist
05 Flee
05 Spirit Sphere
05 Triple Blow
05 Quadriple Blow
01 Absorb Spirits
03 Fury
01 Guillotine Fist
03 Occult Impact
05 Throw Sphere
05 Raging Thrust
04 Mental Strength
02 Root
Monk Stat - base lvl 99
86 Str
77 Agi
35 Vit
40 Int
40 Dex
01 Luk
op emp.org hebben ze een build die zonder lex 98k dmg doet dacht ik (of 78k, maar dacht 98, net geen 100k). Echt ziekWoohooo schreef op 04 oktober 2004 @ 17:24:
[...]
job50 duurt best lang bij monk hoor maar als je veel gedult hebt waarom niet
en die guillotine fist is de beste skill van monk.. heb keer een filmpje gezien
van een lvl90 monk die met buffs enzo 7000 a 8000 dmg deed bij een vitpriest
[ Voor 6% gewijzigd door Flapmo op 04-10-2004 19:00 ]
Verwijderd
*twijfelt aan de juistheid van deze informatie*Flapmo schreef op 04 oktober 2004 @ 19:00:
[...]
op emp.org hebben ze een build die zonder lex 98k dmg doet dacht ik (of 78k, maar dacht 98, net geen 100k). Echt ziek.
//edit
dat is dus niet in WoE he, maar MVP.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 19:28 ]
Verwijderd
startpostVerwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 19:23:
Ben al een tijdje opzoek naar een goeie private server weet iemand er eentje ?
Liefste met een grote community rond de 100 mensen, low rate onder de 10x en lag vrij.
Ken er zelf geen vinden :' [.
I've got a feeling...
Verwijderd
Hahahaa, zal wel even moeilijk zijn denk ik... Maarja ik kan altijd nog op Flapz zijn account inloggen als ik echt afkickverschijnselen krijgWekkie schreef op 04 oktober 2004 @ 19:42:
Veel plezier met je RO-loze leven Pumbaa!Succes met afkicken
Verwijderd
www.xeno3.com af en toe een lag stootje (echt heel af en toe) meestal iets van 50 mensen online overdag!Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 19:23:
Liefste met een grote community rond de 100 mensen, low rate onder de 10x en lag vrij.
[ Voor 24% gewijzigd door Wekkie op 04-10-2004 20:09 ]
I've got a feeling...
http://kadeonline.comVerwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 19:23:
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
)
[ Voor 29% gewijzigd door Flapmo op 05-10-2004 08:06 ]
mja ik speel uiterlijk tot een uur of 12Flapmo schreef op 05 oktober 2004 @ 08:05:
wie spelen er altijd 's nachts hier en kunnen dan een FS priest gebruiken :d. anders moet ik ingame ff maten vragen.
Smurf, kan ik is met jou sage oid? Die is zelfde lvl, need to boost te FS priest.
zou graag willen, maar na die hide en ele clip ben ik nagenoeg blutFlapmo schreef op 05 oktober 2004 @ 10:56:
koop phen, kunnen we HO's.. Met pumbaa kan ik iets van 40x healshot van 2016 geven. Dus kan ardig lang tanken.
Verwijderd
Kan makkelijk hoor Flapz
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 17:27 ]
mjaexecutor schreef op 05 oktober 2004 @ 17:40:
Ik ben hard op weg naar de 99, zal nog wel even duren daar niet van
jep mijn aco is nu 19/13. jee op naar XX/50executor schreef op 05 oktober 2004 @ 17:40:
Ik ben hard op weg naar de 99, zal nog wel even duren daar niet van
vergeet dat maar, die map is gewoonweg zaad geworden. En zonder cranial ben je al aardig de sjaak op dat level, vooral ook als je def suckt.Flapmo schreef op 05 oktober 2004 @ 10:56:
koop phen, kunnen we HO's.. Met pumbaa kan ik iets van 40x healshot van 2016 geven. Dus kan ardig lang tanken.
)
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 01:01 ]
)
[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 06-10-2004 09:59 ]
Nee die hebben inderdaad hoge hit. geloof dat je ong 230 flee nodig hebt voor 95% dodge-CKY2K- schreef op 06 oktober 2004 @ 09:39:
@Smurf: In prisoner maps zitten nu erg bruute mobs (weet naam even niet) die 6k base exp geven! Maar die ik ook met mijn monk nog niet aan kan...
Als je nou eens die priest wat op een hoger level brengt heeft hij wat meer vit, waardoor je bijna niet meer gesilenced word. Marc kaart(duurBTW Flapz, voor PvP en WoE is een marduk card wel wat voor Pumbaa. "Protect user for being silenced" das dus super handig want dan kan je altijd je skills gebruiken. Is geloof k 1mil, maarja je moet eigenlijk maar kijken wat je doet
Maar die hele map suckt nu zoiezo, er zijn minder (/edit
Ohwja, HO`s kan je wel doen alleen echt met een phen wizz anders niet. K heb het even geprobeerd en het ging goed maar toen k later met een hide wizz ging, werkte het klote.
[ Voor 5% gewijzigd door Tripp op 06-10-2004 12:32 ]
guidl treasures krijg je uit de treasure van een castleexecutor schreef op 06 oktober 2004 @ 12:27:
[...]
Smurf, weet jij hoe dat precies zit met die guild tressures? Hoe krijg je die en wanneer. Me maat en ik zaten namelijk te kijken naar die wapens(Mjolnir ed
) die pas na 6 jaar gemaakt kunnen worden ivm schaarste van bepaalde items.
[ Voor 44% gewijzigd door Flapmo op 06-10-2004 13:40 ]
Ja je kander wel bij. we zijn gewoon een funguild hoor. Wij zijn wel serieus bezigFlapmo schreef op 06 oktober 2004 @ 13:34:
Mag mijn Priest in je guild exe, zal ik hem lvlen, beloofd..
geheim//edit
waar lvl je (shareparty) een priest van lvl73? Clocks of is er een snellere plek ?
[ Voor 6% gewijzigd door Tripp op 06-10-2004 14:54 ]
mja enige wat ik zou kunnen bedenken is stings, clocks is geen optie ivm ridewords en die rare kistjesexecutor schreef op 06 oktober 2004 @ 14:53:
[...]
Ja je kander wel bij. we zijn gewoon een funguild hoor. Wij zijn wel serieus bezig
[...]
geheimehhm ow voor een lvl 73m, weenie
underground is kut-=BoKKiE=- schreef op 06 oktober 2004 @ 15:02:
[...]
mja enige wat ik zou kunnen bedenken is stings, clocks is geen optie ivm ridewords en die rare kistjes
zelf hou ik het maar op clocks, want die zijn er veel emer van sinds de patch ^^
gezellig flapmo in de guild ^^
@exe
vanaf welk lvl kan je eigenlijk naar underground als wiz?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
[ Voor 9% gewijzigd door Wekkie op 06-10-2004 20:10 ]
I've got a feeling...
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
Helaas is je enige optie een shareparty te vinden waarbij je lekker kan lvlen. Het oude GY is er niet meer en er is ook geen vervangende plaats. Dus zoek een gezellige party bij Orcs ofzo en have funMystic_X schreef op 06 oktober 2004 @ 20:25:
Ben ook met euro begonnen mijn priest is nu level 42/31 (full support). Maar waar moet ik levelen ??? Glastheim is geen optie meer. Payon 2 begint langzaam te worden maar nogsteeds de beste xp atm.
Waarom moet ik net beginnen en een aco maken, als net glastheim generfed is
Ask ik over 3 levels pneuma heb is gl steps tegen raydric archers of ama tegen firelocks ook geen optie ??Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 20:47:
[...]
Helaas is je enige optie een shareparty te vinden waarbij je lekker kan lvlen. Het oude GY is er niet meer en er is ook geen vervangende plaats. Dus zoek een gezellige party bij Orcs ofzo en have fun
I've got a feeling...
Wie zei wat over healbomben i heb holy light. Ik geef toe het duurt even maar het is mogelijk, ze zijn wel gewoon weak voor holy
I've got a feeling...
Verwijderd
Ik denk idd ook dat het wel heel wat werk is voor de exp die je ervoor terug krijgt... Ik zou voor een party gaan en ik denk dat je die makkelijk vindt omdat er veel 1-1 class players nu de nieuwe patch er is een healer kunnen gebruiken.Wekkie schreef op 06 oktober 2004 @ 21:25:
http://www.roempire.com/d...e/?page=mo&act=v&mid=1276
150% Damage van holy idd. Je bent bijna level 50 dus je hebt ongeveer een 300 dmg holy light gok ik? Dat komt dan op 450 dmg / hit. Dan moet je 12 keer raken voordat je een archer dood hebt... Ik weet niet of dat te doen is, maar je kunt het proberen..
)
rara waar jij eens niet gelvlt hebt vroegah smurfSmurf schreef op 06 oktober 2004 @ 23:07:
Dat is zeker goed te doen.
Met de oude sp regeneration was het zelfs sneller dan healbomben als er geen magparties waren. (rara waar ik mijn iRO aco geleveld heb vroegah)
[ Voor 12% gewijzigd door Flapmo op 07-10-2004 01:23 ]
Ja s'nackts af en toe als school laat begint vroeg in de middag, Ik heb vrijdag vrij dus ik ben donderdag nachts voornamelijk druk bezig. Maar ja uit jouw reactie blijkt waarschijnlijk dat jij ook op de niet piek uren speelt, om het zo maar te formulerenFlapmo schreef op 07 oktober 2004 @ 01:23:
hm, dat valt best mee tegenwoordig met die iro zooi hoor. Hoor al tijdje geen GER? meer. FS is meestal wel gewild.
//ennuh...rare tijden?
[ Voor 8% gewijzigd door Mystic_X op 07-10-2004 01:40 ]
)
[ Voor 28% gewijzigd door Bokkie op 07-10-2004 08:49 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Flapmo op 07-10-2004 14:52 ]
Verwijderd
"wordt een future stripper/snatcher rogue"Flapmo schreef op 07 oktober 2004 @ 10:12:
hehe dat rockt. Best nice dat hij 50K+ doet op lvl 70
.
//edit
// mijn future ass, wordt een future stripper/snatcher rogue ^^
rogue met strip skills
[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 07-10-2004 17:45 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Wekkie op 07-10-2004 18:19 ]
I've got a feeling...
Verwijderd
Een +heel veel Chain is altijd een goed wapen of een ele Chain (wind of fire). Ik had echt nog nooit gehoord van een strip rogue-=BoKKiE=- schreef op 07 oktober 2004 @ 17:35:
[...]
rogue met strip skills
kan je er ook een bowrogue van maken
backstab wordt generfed in de toekomst dat als je hem 1x gebruikt je nme omdraait en je dus niet meer nonstop kan backstabben zoals nu
wat is een goed low level aco wapen voor een monk to be?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2004 20:06 ]
mja chains zijn volgens mij duurVerwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:21:
[...]
Een +heel veel Chain is altijd een goed wapen of een ele Chain (wind of fire). Ik had echt nog nooit gehoord van een strip rogueDie backstab doet btw echt behoorlijk wat dmg zeg. K vind persoonlijk de skills van zo`n rogue wel cool, beetje sluipen en ineens achter iemand opduiken en z`n ruggengraat even openraggen
[ Voor 34% gewijzigd door Bokkie op 07-10-2004 20:11 ]
We zijn verhuist
)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq