[PC][MMORPG] Ragnarok Online deel 18

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.292 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 15:41:
[...]

@ Woohoo
"je kan je camerapositie 360 graden draaien" is dat het beste dat je kan verzinnen van dit spel? :+ :P
jup :D
maar de meeste vinden het in het begin saai (wat het ook is) en het daardoor
niet meer spelen.. wat dus verkeerd is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

en uuh ff vraagje nog..

die stone curse skill van mage kost nu nog een red gem per keer dat je em gebruikt.
ik las op een forum dat je bij lvl5+ als die mislukt geen gem gebruikt..
en nu zie ik op ro universe dat bij 5+ helemaal geen gem meer nodig hebt :?

weet iemand daaar iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook een goede link waar ik rag_setup615 (ofzo) weg kan halen, want die links die ik heb gevonden gingen maar wat langzaam (5kb/s, nog 20 uur te gaan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

XbastarD: De links naar de euRO en iRO clients/sites staan in de startpost.
Woohooo schreef op 26 september 2004 @ 21:41:
en uuh ff vraagje nog..

die stone curse skill van mage kost nu nog een red gem per keer dat je em gebruikt.
ik las op een forum dat je bij lvl5+ als die mislukt geen gem gebruikt..
en nu zie ik op ro universe dat bij 5+ helemaal geen gem meer nodig hebt :?

weet iemand daaar iets van?
Op dit moment kost het nog elke keer een red gem. Maar op kRO is er nu/komt binnenkort een patch waar op lvl5+ inderdaad geen gem meer gebruikt word als de skil failed.
Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 11:22:
jemig, zie net een priestess even met 2384 HP healen :D Hoeveel int moet je dan wel niet hebben 99+20 ofzo?
Baselvl99 en 126 int.

[ Voor 66% gewijzigd door Smurf op 27-09-2004 00:20 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm srry maar tis of 2268 of 2352 ^^ en dan moet je max int hebben,
99+27 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

levellen begint nu merkbaar trager te worden met me sin -> lvl 59

Na 2 dagen Sohee's zonder wat leuks te vinden gemept te hebben
werd ik ook moe van sandman, en ze dropte ook niet echt lekker :/ dus nu maar mystcases aan het mollen, moet alleen oppassen voor die tinnen soldaatjes

heb dringend een mocking iets nodig :/ maar de cashflow schiet gewoon echt niet op :(

ook 's nachts een paar uur argiopes gedaan met me wiz in de hoop wat boots te vinden ofzo, maar niets, njente nada :(

begin een beetje desperate te worden eigenlijk qua drops en shit

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 22:51

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 21:28:
voor de mensen die ro saai vinden omdat 't zo lang duurt, er bestaan ook private servers :7 de droprates en exprates zijn daar vaak veel hoger. Ik heb RO ongeveer 3 a 4 maanden gespeeld op de officele servers maar toen werd 't me saai, alles duurde zooo lang. Maar op die private servers gaat alles tenminste lekker snel 8)
1.
2.
gl en tot nooit nep-mmorpger kthxbye2

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Niet zo desperate worden Bokkie, gewoon een keertje echt doorzetten! Elke keer als je de lvl 70 gaat aantippen dan komen er dit soort posts (nu zelfs al bij lvl 60) niemand zegt dat het makkelijk is om een hoog lvl te bereiken. Dedication is denk ik wel het juiste woord! Kijk maar naar Smurf! ;)

BTW mijn monkje gaat ook niet zo hard, maar doe gewoon elke keer een stukje, probeer niet meer elke dag een base lvl te halen en wissel steeds tussen twee (drie) lvl plaatsen: Orc field west van orc dungeon, underprison 1 (GH) en samen met N9 HO's in Aldebaran. Vanavond of morgenochtend wordt ik lvl 75 en eind volgende week tip ik de 80 aan hoop ik (heb gelukkig weer meer tijd om te spelen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 27 september 2004 @ 10:06:
Niet zo desperate worden Bokkie, gewoon een keertje echt doorzetten! Elke keer als je de lvl 70 gaat aantippen dan komen er dit soort posts (nu zelfs al bij lvl 60) niemand zegt dat het makkelijk is om een hoog lvl te bereiken. Dedication is denk ik wel het juiste woord! Kijk maar naar Smurf! ;)

BTW mijn monkje gaat ook niet zo hard, maar doe gewoon elke keer een stukje, probeer niet meer elke dag een base lvl te halen en wissel steeds tussen twee (drie) lvl plaatsen: Orc field west van orc dungeon, underprison 1 (GH) en samen met N9 HO's in Aldebaran. Vanavond of morgenochtend wordt ik lvl 75 en eind volgende week tip ik de 80 aan hoop ik (heb gelukkig weer meer tijd om te spelen :P )
mja nadeel is dus dat ik alleen ben :) en ik zet heus wel door hoor :P ik moet en zal Assassin Cross worden :P

me guildleader is enit zoveel online en de 4 andere members van de guild zijn nog niet hoog genoeg, alleen met de wiz zou ik kunnen levellen maar zij levelt met een healslave had ik begrepen.

bovendien gaat het al beter met deze sin dan met me oude :) nu meer agi en str

dex en luk ga ik pas levellen als me agi 78 is (einddoel) dan begin ik aan luk om me critrate op te hogen als dat op niveau is ga ik weer me str doen daarna vit en als laatste me dex, omdat ik nog neit zeker weet of ik het bij 12 hou of dat ik er inderdaad 32 van maak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2004 @ 23:57:
heeft iemand ook een goede link waar ik rag_setup615 (ofzo) weg kan halen, want die links die ik heb gevonden gingen maar wat langzaam (5kb/s, nog 20 uur te gaan...)
ftp://download.ragnarok.n...agnarok/RAG_SETUP0615.EXE

@The Watcher
Het was een indicatie van hoeveel zij healde :P

@Bokkie
PM me maar een keer op Pumbaa, ben meestal wel `s avonds online kom ik wel mee als healslave.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 11:03:
[...]

ftp://download.ragnarok.n...agnarok/RAG_SETUP0615.EXE

@The Watcher
Het was een indicatie van hoeveel zij healde :P

@Bokkie
PM me maar een keer op Pumbaa, ben meestal wel `s avonds online kom ik wel mee als healslave.
thanks :) zal even kijken, heb het wat drukker de laatste tijd namelijk, vanaf deze week nameljik 2x in de week aikido maar ik zal er aan denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Verwijderd schreef op 27 september 2004 @ 01:15:
Hmm srry maar tis of 2268 of 2352 ^^ en dan moet je max int hebben,
99+27 ofzo :)
Ik dacht idd ook al dat het een typo was, maar dat maakt voor de int die je nodig hebt niks uit :P

Bokkie: Je moet je niet blindstaren op die exp, die komt vanzelf wel. Gewoon telkens 1 of 2 awakes achter elkaar gaan levelen en dan weer even pauze nemen ofzo. Probeer een (+6) triple saharic jur te maken/kopen (600k ongeveer), dan gaan sohees een stuk sneller

Pumbaa: oehh, je bent wel ernstig in share range van m'n battlesage (69/3x nu). Roep maar als je een keer wilt sharen hoor. Alleen maar solo sphinx3 is ook zo saai.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
Smurf schreef op 27 september 2004 @ 15:51:
[...]

Ik dacht idd ook al dat het een typo was, maar dat maakt voor de int die je nodig hebt niks uit :P

Bokkie: Je moet je niet blindstaren op die exp, die komt vanzelf wel. Gewoon telkens 1 of 2 awakes achter elkaar gaan levelen en dan weer even pauze nemen ofzo. Probeer een (+6) triple saharic jur te maken/kopen (600k ongeveer), dan gaan sohees een stuk sneller

Pumbaa: oehh, je bent wel ernstig in share range van m'n battlesage (69/3x nu). Roep maar als je een keer wilt sharen hoor. Alleen maar solo sphinx3 is ook zo saai.
ik neem aan dattie ook wel wat int heeft? want anders heb je weinig te casten :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Smurf schreef op 27 september 2004 @ 15:51:
[...]

hm sjips ja :/ awakes ^^ heb er nog 30 in me store zitten :D

probleem is dat ik geen 600 K heb, wel een +7 jur[3] ^^

al een paar keer naar piramids geweest, SS hunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

executor schreef op 27 september 2004 @ 16:35:
[...]

ik neem aan dattie ook wel wat int heeft? want anders heb je weinig te casten :P
Ja uiteraard. Ik krijg uiteindelijk bijna net zoveel int als een support sage.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
Smurf schreef op 27 september 2004 @ 23:22:
[...]

Ja uiteraard. Ik krijg uiteindelijk bijna net zoveel int als een support sage.
en das ongeveer? :P

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

die Frost Nova skill wordt gebruikt om meerdere mensen (of beesten) die bij elkaar staan
te bevriezen maar stel dat ik die nu in WoE zou gebruiken en ik probeer een mob te
bevriezen en dat lukt maar bij een paar, en ik cast daarna nog een x die frost nova
is er dan weer een kans dat diegene die al bevroren waren weer niet bevroren worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mja na wat geklets op het RO.nl forum ^^ toch besloten om om te switchen naar daggersin

moet nu wapens verkopen/kopen en me stat volgorde aanpassen :) vanaf nu dex omhoog en dan str :/ hoop dat het een beetje goed gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 28 september 2004 @ 10:39:
mja na wat geklets op het RO.nl forum ^^ toch besloten om om te switchen naar daggersin
moet nu wapens verkopen/kopen en me stat volgorde aanpassen :) vanaf nu dex omhoog en dan str :/ hoop dat het een beetje goed gaat komen :)
Lekker op tijd :P

@Smurf
Dude, k ben alweer gekapt met mn bbs, vond het niet echt een geweldige class. Ik ga dus maar weer mn priest verder lvlen. Wat ziet je merch er trouwens uit man....rofl zag em gisteren zitten in Pront. Hij leek een beetje op hem -> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 14:43:
[...]

@Smurf
Dude, k ben alweer gekapt met mn bbs, vond het niet echt een geweldige class. Ik ga dus maar weer mn priest verder lvlen. Wat ziet je merch er trouwens uit man....rofl zag em gisteren zitten in Pront. Hij leek een beetje op hem -> :+
jaja ik weet het :P maar nu moet ik dus op zoek naar een Fire damascus van ogneveer 2M zeny :/

naja gooi iig een paar katars in de verkoop, maar me +7jur[3] bewaar ik maar, altijd handig om een triple crit jur achter de hand te houden straks ^^

hoop dat ik vanavond nog ff kan levellen, moet eerst de PC van kennissen even opnieuw installeren :/ denk dat ik pas rond uur of 11 thuis ben *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 14:43:
[...]

@Smurf
Het gaat ook niet om je smith, die kan me helemaal niet buffen/healen, dus daar heb ik niks aan. ;)

Ow, en een firedama kost geen 2mil hoor. Ik had mijne voor ongeveer 1.5M.

[ Voor 8% gewijzigd door Smurf op 28-09-2004 15:12 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smurf schreef op 28 september 2004 @ 15:08:
[...]
Het gaat ook niet om je smith, die kan me helemaal niet buffen/healen, dus daar heb ik niks aan. ;)
Ow, en een firedama kost geen 2mil hoor. Ik had mijne voor ongeveer 1.5M.
/edit
Hiero stond iets waar ik achteraf het antwoord van vond |:( |:(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

-=BoKKiE=- schreef op 28 september 2004 @ 14:53:
[...]

jaja ik weet het :P maar nu moet ik dus op zoek naar een Fire damascus van ogneveer 2M zeny :/

naja gooi iig een paar katars in de verkoop, maar me +7jur[3] bewaar ik maar, altijd handig om een triple crit jur achter de hand te houden straks ^^

hoop dat ik vanavond nog ff kan levellen, moet eerst de PC van kennissen even opnieuw installeren :/ denk dat ik pas rond uur of 11 thuis ben *zucht*
Thor zit met fire en wind damas (niet +x) kosten 1,8mil. beetje duur.. [152,136] in pront.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Flapmo schreef op 28 september 2004 @ 16:57:
[...]

Thor zit met fire en wind damas (niet +x) kosten 1,8mil. beetje duur.. [152,136] in pront.
ja had em gezien :)

maar heb het geld nu niet, moet eerst all me shit die ik heb verkopen, low level kaarjtes, coal, flessen element stuff, etc etc

heb ook me katars in de verkoop gegooid ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht trouwens dat ze de changelog online zouden gooien aan het begion van de week maar das dus kennelijk niet zo :( We weten dus dpnderdag pas wat er verandert snik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:41

Alpine

Twisted animator

Verwijderd schreef op 28 september 2004 @ 18:03:
dacht trouwens dat ze de changelog online zouden gooien aan het begion van de week maar das dus kennelijk niet zo :( We weten dus dpnderdag pas wat er verandert snik
Dus wel.
Changelog: http://www.euro-ro.net/server/eu/00538/ en http://www.euro-ro.net/server/eu/00537/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wooooooooot!!! infiltrator changed!!!

Maarruh dit vind ik dus wel beetje beangstigend:

Skills

Skills of job classes have not changed unlike in kRO. That means effects of all kills are the same like in Juno.

Hoop niet dat ze die change helemaal niet willen maken. Want die moeten we dus wel krijgen. Maar zal waarschijnlijk wel gewoon slimme marketing zijn zodat iedereen in elk geval tot november blijft spelen.

Maarruh 15 infiltrators kopen was dus nu niet zo slecht idee :P. Ik neem aan dat deze change wel aardige prijsincrease zal verzorgen:

Attack 100 150%dmg on demihuman

naar

Infiltrator - Weapon for assassinating 150% demihuman, DEF + 3, Dodge + 5%, Perfect Dodge + 2 Attack power : 140

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

je blijft er niets aan hebben, beter pak je lekker een tripple/quadro carded weapon :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

wat kan ik beter eerst kopen? een wind damascus of een fire damascus?

doe momenteel nog sandman en hodes dus fire is beter, maar ik heb ook nog steeds mijn blazing rage katar +5

die gebruik ik nog steeds, aangezien dat nog steeds meer dmg doet dan dual wielding ivm str (en gebrek aan left en right hand masteries, R is nu op 4 btw)

maar op zich zou sohees hunten wel leuk zijn voor een slotted muffler natuurlijk ^^

naja eerst maar al mijn rough stuff zien te verkopen en die low level kaartjes

wel lekker onderweg van sandman naar morroc 3 rough elus gevonden en een metaller card ^^

zit nu ook met 27 green lives opgescheept :P gevonden in anthell allemaal (paar dagen anthell en het gaat rap met die dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op 28 september 2004 @ 22:16:
je blijft er niets aan hebben, beter pak je lekker een tripple/quadro carded weapon :).
Een +7 infiltrator beat een +10triplebloody jur als je het opneemt tegen high orcs poisonenchanted ofcourse.

Een +10 jur kost je 10 mill om te maken gemiddeld en daar moeten nog 3 hydrakaartjes bij.
Een +7 infiltrator kost je nog geen 5,2 mill en dat is met alle oridecons en commisons meegerekend!!!

Bovendien geeft een infiltrator 5 extra flee 3 extra defence en 2 perfect dodge.
Dus een infiltrator is echt wel 10x beter dan een triplebloody jur.

Critdoublebloody is misschien wel beter geen idee kan het nu niet checken met dashivas statcalculator aangezien zijn normale dmg down is.

BTW dit is geen flame hoor maar ik weet heus wel waar ik over praat. Ga niet zomaar 15 van die dingen inkopen om ze vervolgens aan de straatstenen niet kwijt te kunnen "omdat je er toch niets aan hebt"...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2004 23:39 ]

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 28 september 2004 @ 23:26:
wat kan ik beter eerst kopen? een wind damascus of een fire damascus?
doe momenteel nog sandman en hodes dus fire is beter, maar ik heb ook nog steeds mijn blazing rage katar +5
die gebruik ik nog steeds, aangezien dat nog steeds meer dmg doet dan dual wielding ivm str (en gebrek aan left en right hand masteries, R is nu op 4 btw)
maar op zich zou sohees hunten wel leuk zijn voor een slotted muffler natuurlijk ^^
naja eerst maar al mijn rough stuff zien te verkopen en die low level kaartjes
wel lekker onderweg van sandman naar morroc 3 rough elus gevonden en een metaller card ^^
zit nu ook met 27 green lives opgescheept :P gevonden in anthell allemaal (paar dagen anthell en het gaat rap met die dingen)
Ik zou eerst een wind kopen, die zijn gewoon een stuk beter en dat is ook wel aan de prijs te zien. Maar ik heb gehoord, of het waar is kunnen we aan twijfelen, is dat een Ice en een Fire het beste zijn om eerst te kopen en daarna pas Wind en Earth... Geen idee. Maargoed, k zou voor die wind gaan iig :P

@N9
Ik denk dat je een dingetje over het hoofd ziet.... Jij snapt dit allemaal misschien wel maar het gaat erom dat de mensen in RO het ook zo zien. Jij gaat geen een Infiltrator verkopen als ze allemaal zo denken als Flapz. Probleem is dat ik Flapz persoonlijk ken en hij is niet dom :P Vandaar dat ik denk dat er meer mensen zullen zijn die zo zullen denken. Beetje als "verkoop de huid niet voordat de beer geschoten is"

@Flapz
Ik ga inderdaad nu slapen, moet komende twee weken vroeg naar bed eig omdat k weer aan dat ritme moet wennen :X

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 01:29 ]

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

maar met infiltrator zit je wel vast aan tripplebloody idee. Ben niet zo zeker of het tegen de voordelen op kan van critdoubleXX.. Het is wel cheap iig.

//edit
Pumbaa ga slapen of geef me nog ff zo'n tank ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Flapmo op 29-09-2004 01:18 ]

Verwijderd

Tja ik ga er wel vanuit dat als je een Sin speelt en goed genoeg bent om 5 mill bij elkaar te sparen om een lekker wapen te kopen dat je dan ook slim genoeg bent om te beseffen dat een infiltrator ernstig goed is geworden met deze patch.

Iemand heeft eens gezegd dat 15-20% van de ro-community de forums leest en Kro new bijhoudt. Als deze 15-20% het door heeft zorgen die wel met hun blacksmiths en merchants dat de prijs hoger wordt voor de infiltrator. Misschien dat mensen gaan vragen waarom de infiltrators zo duur zijn ineens en zo komt de waarheid aan het licht.

De 15-20% van de Forumlezende sins zullen de infiltrators kopen en langzaam zal het balletje gaan rollen.

Maar we zullen zien inderdaad. Misschien raak ik ze niet snel kwijt maar ik ga er zoiezo winst opmaken. (kan er nu al winst mee maken raak ze voor 550k kwijt in mijn shop en heb ze voor 400k max ingekocht).

Community weet zich altijd aardig snel aan te passen wat betreft prijzen heb ik gemerkt.

Misschien voor de zekerheid maar wat forums spammen ;)

• Tripp
als ik het goed begrijp krijgt de sin dus geen 10 extra flee?

specs

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 01:17:
[...]

Ik zou eerst een wind kopen, die zijn gewoon een stuk beter en dat is ook wel aan de prijs te zien. Maar ik heb gehoord, of het waar is kunnen we aan twijfelen, is dat een Ice en een Fire het beste zijn om eerst te kopen en daarna pas Wind en Earth... Geen idee. Maargoed, k zou voor die wind gaan iig :P
uuhhh ik zag een +5 winddamascus voor 1.5M gisteravond :/ maar toen ik later langswkam was ie al weg

heb alleen nog maar fire gezien bij thor voor 1.8 :/
als ik fire koop, wil ik er een tripl saharic iets bij voor off hand en als ik wind koop moet ik er eerst een triple anti vuur bij kopen (quad is nog te duur)

om een beetje balans te maken, maar zoals ik al zei, voorlopig doen mijn katar en jur nog steeds meer dmg dan dual wielding, pas als dat omslaat, moet ik echt geld gaan uitgeven
executor schreef op 29 september 2004 @ 03:16:
als ik het goed begrijp krijgt de sin dus geen 10 extra flee?
mja kon dat ook nergens terugvinden, of ik heb niet goed gelezen gisteravond, zo nog maar even rustig doornemen

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

Tsss, heb ik mijn Quad Saharic MG verkocht (met verlies) en dan komt ie nu ermee dat ie een daggersin wil maken :/

Maarre... weet wat je doet dude, een daggersin klinkt leuk, maar weet wel dat er maar heeeeeeeel erg weinig daggersins zijn (en die paar die er zijn die hebben geen geld), dus als je je stuff wilt verkopen dan sta je echt dagenlang gewoon voor nop je shop open te houden, en de spullen ervoor zijn echt reteduur.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 29 september 2004 @ 09:39:
Tsss, heb ik mijn Quad Saharic MG verkocht (met verlies) en dan komt ie nu ermee dat ie een daggersin wil maken :/

Maarre... weet wat je doet dude, een daggersin klinkt leuk, maar weet wel dat er maar heeeeeeeel erg weinig daggersins zijn (en die paar die er zijn die hebben geen geld), dus als je je stuff wilt verkopen dan sta je echt dagenlang gewoon voor nop je shop open te houden, en de spullen ervoor zijn echt reteduur.
mja sorry :/

en ja ik weet het :) maar ik ga voor een daggersin omdat die sneller levelt dan een critsin, reden is dat ik perse assassin cross wil worden

en sin-x worden veel meer hybrid -> dus ook de daggers kom en dan weer in de gratie :/

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ach, maakt ook niet uit :P Baal er gewoon nog steeds van dat ik hem met verlies heb moeten verkopen :P

Maar nadeel (bij jou ook) is dat tegen de tijd dat je genoeg geld hebt om de verzameling wapens te kopen die je nodig hebt om een goede daggersin te krijgen dat je al 3 keer een critsin op lvl 99 had kunnen krijgen. Je hebt dus niet alleen de ele damascussen nodig, maar ook de offhand wapens, en die zijn nou ook niet echt goedkoop te noemen. En als daggersin wil je ook als backup een katar hebben. Misschien is het beter om toch maar eerst een goede critsin te maken, daarmee een kapitaal bij elkaar te sparen, en als je genoeg geld hebt, dan het arsenaal kopen voor een daggersin en als je die hebt (of iig een begin, wind dama en quad saharic MG) pas beginnen met een daggersin te maken.

En daggersin levelt pas lekker als je de goede gear hebt. Je hebt nog te lage stats om om het gemis aan gear goed te maken.... Geloof me maar, je loopt steeds tegen het gebrek aan gear aan.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

dat loop ik nu ook al hoor

me gear bestaat nu uit

+5 Blazing rage (main wapen)
+7 Jur[3] (2e wapen maar leeg, ivm geen geld voor cards
+5 Damascus
+6 Stiletto

maar zoals ik ook al op een ander forum zei, me build is momenteel zodanig dat ik pas de knoop definitief hoef door te hakken op lvl 70/75 qua stats

probleem is gewoon zeny, voor zowel dagger als crit heb ik veel zeny nodig omdat ik een natcritter zou willen worden, heb ik dus veel +x crit-double race/ele/size jurs nodig

en dat kost ook centen, tenzijn ik alleen een triple crit jur ga gebruiken, welke altijd aan te raden is om in je arsenaal te hebben, wat voor sin je ook wordt

nu wordt ie qa skills gewoon hybrid, heb katar mastery op 10 right hand op 4 enchant poison op 10 cloak 5 rh wordt 5 en lh ook

de rest gaat in sb en venom dust denk ik, op die manier heb ik een redelijke hybrid sin qua skills, moet alleen dan de stats regelen

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Ik heb +9 stiletto gewoon zelf gemaakt. Even 5-10 stiletto's inkopen voor 10k-15k ea en dan zelf upgraden. Gevolg: 4x +8 en 2x +9. Toen heb ik 1 +9 gemold naar +10 :/. En +8 is niets waard dus die vernaggelde ik ook 3x :). 4e lukte. 1x +9 verkocht voor geldverlies. Hoppa :). En gratis +9.

• Tripp
lang geen reactie :P

en nu flap, wat ga je in die stil stoppen? 3 andre kaarten/ 3 hydra kaarten? :+

Tijdens WOE mooi rustig bij de hoeren HO's

specs

• Smurf

Smurf

Detri

Het is toch raar.. op de "normale" uren is dit topic zo dood als een pier, maar 'savonds laat komt het altijd weer tot leven.
Maare, nu al rustig bij de hoe's? :+ Iedereen is zeker moe van WoE en vroeg naar bed dan.

[ Voor 32% gewijzigd door Smurf op 30-09-2004 00:26 ]

)

• Tripp
Smurf schreef op 30 september 2004 @ 00:25:
Het is toch raar.. op de "normale" uren is dit topic zo dood als een pier, maar 'savonds laat komt het altijd weer tot leven.
Maare, nu al rustig bij de hoe's? :+ Iedereen is zeker moe van WoE en vroeg naar bed dan.
nah tging wellekker :). Morgen komen er arclouses bij :/. We moeten bij een guild zien te komen, maar zijn we nog niet hoog genoeg voor.

specs

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mja zit nog steeds bij die belg in zijn guild, maar gemiddelde lvl is 67 ofzo ^^

zag gisteren een mooie +5 wind damascus :/ maar ik kom 1M te kort :(

gisteren wel voor 300K aan zut gevend, nu de rest nog wat in me wagentje zit, als ik die legbone en thornbush kwijt raak kan ik een wind damascus kopen :D

• mvds

mvds

Totally awesome!

LOL nog maar 1M te kort :D

Maarre... die twee samen zijn geen 1M waard hoor :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 30 september 2004 @ 08:08:
LOL nog maar 1M te kort :D

Maarre... die twee samen zijn geen 1M waard hoor :)
weet ik, maar ik heb ook nog een zooi andere zut die ik wel makkeljik kwijtraak, dus in totaal kom ik daar wel aan :) heb ook nog 200K op me sin zitten namelijk

ik doe nog steeds 2 awakepotruns op assassinguild map en daarmee verdien ik ongeveer 10K aan drops (na aftrek van kopen nieuwe pots en wngs) en vind per run (1 uur per run ongeveer) redelijk wat coal en rough elu's

had na 5 dagen sandman/hodes killen 48 coal, 30 rough elus, 25 Green lives ^^

vond ik op zich niet slecht

me wizzard op argio's vind geen ruk meer aan elu's :/ ook nog steeds geen Boots[1] gevonden ;(

en soms ook nog wat stardust en green lives :)

dus geld verdienen gaat op zich wel aardig, weet alleen niet wat ik met mijn low level kaartjes aanmoet aangezien ik die dus echt aan de straatstenen niet kwijt kan

gisteravond nog 2 runs op sohees gedaan :/ maar helaas niets leuks gedropt

edit:

Thronbush gaat voor 400K ongeveer
legbone voor 350 (had er 200 vor betaald :D )

samen met de cash van mijn sin red ik het dus wel dan, maarja, raak ze maar eens kwijt :/

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 30-09-2004 08:33 ]

• -TheNose-
Woei! Vandaag dan eindelijk Amatsu! Vannacht gaan N9 en ik los om een venice mask te maken, moet lukken binnen diezelfde nacht! (We hope). Daarna die amatsu dungeon maar eens checken allemaal monsters gebaseerd op japanse folklore klinkt interessant!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 30 september 2004 @ 08:34:
Woei! Vandaag dan eindelijk Amatsu! Vannacht gaan N9 en ik los om een venice mask te maken, moet lukken binnen diezelfde nacht! (We hope). Daarna die amatsu dungeon maar eens checken allemaal monsters gebaseerd op japanse folklore klinkt interessant!
Amatsu moet je wel eerst een quest voor doen om daar te komen he :)

ik ga vrijdag avond even kijken of ik met me wizzard naar amatsu kan gaan

denk dat ik die ook maar weer eens ga levellen, om goed geld mee te verdienen
moet alleen dan wel een andere levelplek gaan zoeken dan alarms

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

tzal daar wel lekker druk worden dan :)

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Woohooo schreef op 30 september 2004 @ 09:47:
tzal daar wel lekker druk worden dan :)
Wordt weer een pelgrim toch, zoals juno op iro (hoop ik).

Verwijderd

hey weet iemand of nieuwe headgear ook in deze patch zit??

Verwijderd

Heeft iemand enig idee tot hoelaat deze maintenance gaat duren? Het viel inderdaad wel op dat er gisteren WoE was, er zaten flink wat mobs bij HO`s :P >:) Voor Amatsu heb je toch alleen die 39MB patch nodig die op de site staat of ook die daaronder van 699MB (dacht persoonlijk dat dit gewoon de hele client is). :?

/edit
Bedankt, CKY2k

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 10:49 ]

• -TheNose-
Wist ik niet joh van die quest (dat soort dingen weet N9 altijd :P ), maar we moeten toch eerst naar de beach dungeon om medusa's te hunten dus zien we dan later wel weer! :P
En ja Amatsu zal wel druk worden omdat het nieuw wordt, maar Juno en zo zijn ook nooit druk dus zal daarna wel afzwakken denk ik. Laatste tijd toch niet echt druk op de servers (leve de scholen die weer volop bezig zijn).

• -TheNose-
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 10:48:
Heeft iemand enig idee tot hoelaat deze maintenance gaat duren? Het viel inderdaad wel op dat er gisteren WoE was, er zaten flink wat mobs bij HO`s :P >:) Voor Amatsu heb je toch alleen die 39MB patch nodig die op de site staat of ook die daaronder van 699MB (dacht persoonlijk dat dit gewoon de hele client is). :?
Dat is de FULL install inderdaad Pumbaa, patch is voldoende...

Verwijderd

Zit iedereen stiekem op z`n werk te GoTen ofzo? Wordt wel heel erg snel gereplied :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 10:50:
Zit iedereen stiekem op z`n werk te GoTen ofzo? Wordt wel heel erg snel gereplied :P
ja goed he ^^

ey pumba, ben je vrijdagavond online?

ik wil dan wel even van je diensten gebruik maken als FS slet priest ^^ als je wil

wil namelijk toch even me wiz wat meer levellen zodat ie LOV heeft

• -TheNose-
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 10:50:
Sh*t betrapt >:)

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 30 september 2004 @ 11:04:
[...]
ja goed he ^^
ey pumbaAAAAAAAA, ben je vrijdagavond online?
Ik wil dan wel even van je diensten gebruik maken als FS :X slet :X priest ^^ als je wil
wil namelijk toch even me wiz wat meer levellen zodat ie LOV heeft
Ja, dan ben ik er wel. Ik ben er vaak op vrijdagavond wel maar op zaterdagavond niet. Maar laat maar even weten hoe laat of PM me ingame even.

@Flapz
Ik heb weer 200k voor je, wil je trouwens dat ik de steels verkoop of wil je die gewoon hebben? Ik vind namelijk echt een shitload aan steels met de BS waarmee k lvl, k weet niet hoe die gast dat doet :?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 11:21 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 11:18:
[...]

Ja, dan ben ik er wel. Ik ben er vaak op vrijdagavond wel maar op zaterdagavond niet. Maar laat maar even weten hoe laat of PM me ingame even.

@Flapz
Ik heb weer 200k voor je, wil je trouwens dat ik de steels verkoop of wil je die gewoon hebben? Ik vind namelijk echt een shitload aan steels met de BS waarmee k lvl, k weet niet hoe die gast dat doet :?
OMG gewoon 200K voor flaps :/ is ie je pimp ofzo :P of betaal je voor bescherming }>

heb je voor mij nog een miljoen over :P

vanavond maar ff 4 awake runs op assassin guild map doen hopelijk even 100% halen zodat ik dan bijna 62 ben

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 30 september 2004 @ 11:29:
[...]
OMG gewoon 200K voor flaps :/ is ie je pimp ofzo :P of betaal je voor bescherming }>
heb je voor mij nog een miljoen over :P
vanavond maar ff 4 awake runs op assassin guild map doen hopelijk even 100% halen zodat ik dan bijna 62 ben
Hahaa, hij heeft al 1.1mil en al me zooi gehad. Ik kap er over een week mee dus ik geef al me troep aan hem omdat ik hem nu eenmaal persoonlijk ook ken :P Als je poen moet hebben moet je maar ff bij hem aankloppen...

@Smurf
Je zal nu wel trots op ons zijn dat we nu ook op deze tijden het forum gebruiken :+

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 11:37 ]

• -TheNose-
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 11:18:
[...]

@Flapz
Smithies hebben toch zo'n skill waarmee je meer kans hebt steel etc te vinden? Weet het niet zeker maar dacht het gelezen te hebben in een guide ergens... :D
(lekker duidelijke zin zeg ;) )

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 11:31:
[...]

Hahaa, hij heeft al 1.1mil en al me zooi gehad. Ik kap er over een week mee dus ik geef al me troep aan hem omdat ik hem nu eenmaal persoonlijk ook ken :P Als je poen moet hebben moet je maar ff bij hem aankloppen...

@Smurf
Je zal nu wel trots op ons zijn dat we nu ook op deze tijden het forum gebruiken :+
jammer dat je stopt man :/

• Tripp
grr ikke wil spelen :@, ff owl dukes checken op ct4 :P -->26K hp, 49 mdef :/

hij wilder maar niet op komen :/

[ Voor 22% gewijzigd door Tripp op 30-09-2004 16:19 ]

specs

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

k kan nergens meer fatsoenlijk solo-en :(
bah nog 299%joblvl te gaan :Z :Z :z

Verwijderd

Nou dit was dus echt humor! Ik deed de amatsuquest waar je dokaebis bij moet killen. Dropped de 2e doakaebi die ik kill een card en een club.

Helaas was de club gewoon 3 slotted club maar dokaebicard is wel nice dacht ik zo

Iemand enig idee wat ie waard is?? op EuroChaos.

Volgens Ropricewatch gemiddeld 3,5 mill maar wil weten waar ik hem voor kwijt raak als ik hem vend in Pron.

• Tripp
Woohooo schreef op 30 september 2004 @ 17:34:
k kan nergens meer fatsoenlijk solo-en :(
bah nog 299%joblvl te gaan :Z :Z :z
>:)

Tja heel veel luitjes zullen nu gaan zeiken hoe neuk die patch wel niet is. Het is bedoeld voor partyplay. Leveln zal nu wel langzamer gaan ja :/.

specs

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

party mijn ass dan ff naar job40 ( me thief) en me wiz naar job50 (10 to go) :/.

Pumbaa, sell de staal maar :).

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

oke sandman zijn officieel verneukt :/ net als hodes hide's ze nu echt nontstop, gewoon stront irritant -> going sohee's

kijken wat ze daar gedaan hebben

yeah ninetails in payon3 :/ sin RIP

ga wel ff verder met me mage denk ik :/

dit wordt inderdaad dik party-en

[ Voor 31% gewijzigd door Bokkie op 30-09-2004 18:23 ]

• The_Greater
  • Laatst online: 19-09 15:16
Ik meende dat ik het al ergens gelezen had. Maar in de geffen dungeon zijn de posion spore weg. En kun je daar de hunter fly vinden.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Tripp
Flapmo schreef op 30 september 2004 @ 18:10:
party mijn ass dan ff naar job40 ( me thief) en me wiz naar job50 (10 to go) :/.

Pumbaa, sell de staal maar :).
zoals u verkiest >:), you will die alone >:)

specs

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

:>

• -TheNose-
Pfff gelukkig vormen N9 en ik een perfect team, kunnen we tenminste nog een beetje lvlen :D

• Tripp
BF 4 (clocktower) zitten bagger veel bathories en een paar jokers. Jammer dat ze geen fatsoenlijke exp geven. Drops wel ok, maar voorlopig nog niets gevonden :|

flap O+

specs

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

aaargggh waar zitten argio's ?? ik wil ff boots[1] hunten :/

weet iemand al een nieuwe goede level plek voor een lvl 71 wiz?

[ Voor 39% gewijzigd door Bokkie op 30-09-2004 21:05 ]

• Tripp
-=BoKKiE=- schreef op 30 september 2004 @ 20:51:
aaargggh waar zitten argio's ?? ik wil ff boots[1] hunten :/

weet iemand al een nieuwe goede level plek voor een lvl 71 wiz?
solo beste ct3. neem wel wat fwings mee O-)

specs

• Tripp
Specture wil graag infiltrator kopen. ik zou hem maar pmen :)

specs

Verwijderd

bedankt voor de tip hij heeft net mijn +5 infiltrator gekocht voor 1,3 mill.

Ik had hem zelf ingekocht voor 700k :P

K nog 14 infiltrators left en de marltprijs staat nu op 900k in Pron en zal waarschijnlijk dalen naar de prijs van firekatar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

hmm netjes :). Tis weer wat later op de avond dus moet ff posten he (speciaal voor smurf :+). Denk dat ik nu alleen ga maffen, geen zin meer in ro en morgen een KWIS analyse1 om 8.45 :/. Vant weekend ook niet echt veel tijd. wordt next week maandag, deze week geen sin dus :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz vanacht niet veel verkocht :/ alleen maar me taming shit en me lege flessen

denk niet dat ik die katars snel kwijt raak,

Sandman cashen ook niet lekker meer sinds ze om de 5 seconden hiden, dus nu maar op zoek naar een nieuwe plek waar ik lekker geld kan verdienen

Sohees hebben 2 of 3 ninetails gekregen

Argio's zitten nu andere monsters, en geen argio's meer :/

Hode map heeft van die spiegeleieren gekregen en metallers op zich niet erg, maar denk dat ik daar maar voorlopig ga levellen tot ik wat beters gevonden heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Zoals ik het nu lees hebben ze het spel idd flink verneukt door deze patch. Mensen dwingen tot samenspelen werkt gewoon niet. Als ik een keer een uurtje ofzo de tijd heb om te spelen wil ik niet eerst een half uur moeten zoeken naar mensen die mee willen spelen die ongeveer hetzelfde level hebben en mijn char kunnen aanvullen. En dan vervolgens weer een plek moeten zoeken om te kunnen levellen. Niet iedereen zit in een party/guild waarvan de members vaak online zitten. En niet iedereen wil met anderen samenspelen...

Erg zonde... Jammer voor al de gear en zeny die op mijn chars zit, maar ik weet nu dus zeker dat ik niet meer ga spelen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

die agriopes zitten 1 map boven de oude map maar daar zitten nu ook mantis bij :(
en die is redelijk snel..

btw amatsu dungeon rulez 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Woohooo schreef op 01 oktober 2004 @ 09:14:
die agriopes zitten 1 map boven de oude map maar daar zitten nu ook mantis bij :(
en die is redelijk snel..

btw amatsu dungeon rulez 8)
mantis is wel snel, maar daar heb ik quag voor ^^

maarja ik ga nu inderdaad op zoek naar een guild met me wiz, mischien wel saai, maar wel makkelijker te levellen en zeny mee te verdienen denk ik

weet iemand nog een guild die een cookie cutter wiz zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Zal ook nog eens een keertje posten,

Amutsu gebied vind ik wel leuk enzo, alleen jammer dat je nu zo makkelijk trukns vind uit die paraplutjes. (zal de prijs van een sakkat ernstig doen dalen)

Verder vind ik sommige aanpassing zoals geffen1 niet echt geslaagd......

mja mijn nick

spydog[nl]
lvl 63/33 Assasin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

spydoggie schreef op 01 oktober 2004 @ 11:02:
Zal ook nog eens een keertje posten,

Amutsu gebied vind ik wel leuk enzo, alleen jammer dat je nu zo makkelijk trukns vind uit die paraplutjes. (zal de prijs van een sakkat ernstig doen dalen)

Verder vind ik sommige aanpassing zoals geffen1 niet echt geslaagd......

mja mijn nick

spydog[nl]
lvl 63/33 Assasin
waar level jij nu?
en ben je dual dagger of katar crit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik level nog in de toy factory, en in met een party ho's gaat ook wel aardig.

Ben eigenlijk dual dagger, maar omdat ik te weinig geld heb voor 2x Fire damas en 2x ice damas doe ik het even met een katar :)

Heb namelijk maar 1,4 mil en een fire damas kost +/- 1,8mil

[ Voor 5% gewijzigd door Jay-v op 01-10-2004 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow ik ben echt super dom.... |:( |:( :X :z :| 8)7 We gingen gisteren met z`n drieen MVPen. Een BBS, hunter en ik dan. Sta ik een uur in de oude Eddga map te zoeken naar Eddga, dus ik vraag maar aan zo`n wizz "Heb je Eddga nog gezien?" nou die vertelde me dus dat ie was verplaatst.
Eind goed al goed, we hebben hem gevonden en 2x gebeukt, en in de tussentijd ook nog 2 keer Moonlight genaaid. We hebben de MVP tot 2x toe gewonnen van lvl 99, rofl. Maargoed, k heb een elu en een puppylove gekregen van ze en we gaan vanavond weer even proberen mits Bokkie on is.

Trouwens, knap als je die Archangel kan slopen in de nieuwe Eddga map, hij doet om de 20sec een 9999HP heal. K heb er 4 lvl 99 knights op in zien beuken, een critsin, wizz enz enz. Hij is niet kapot te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 11:40:
Wow ik ben echt super dom.... |:( |:( :X :z :| 8)7 We gingen gisteren met z`n drieen MVPen. Een BBS, hunter en ik dan. Sta ik een uur in de oude Eddga map te zoeken naar Eddga, dus ik vraag maar aan zo`n wizz "Heb je Eddga nog gezien?" nou die vertelde me dus dat ie was verplaatst.
Eind goed al goed, we hebben hem gevonden en 2x gebeukt, en in de tussentijd ook nog 2 keer Moonlight genaaid. We hebben de MVP tot 2x toe gewonnen van lvl 99, rofl. Maargoed, k heb een elu en een puppylove gekregen van ze en we gaan vanavond weer even proberen mits Bokkie on is.

Trouwens, knap als je die Archangel kan slopen in de nieuwe Eddga map, hij doet om de 20sec een 9999HP heal. K heb er 4 lvl 99 knights op in zien beuken, een critsin, wizz enz enz. Hij is niet kapot te krijgen....
oh MVP ^^ ja ik wil wel mee :) lukt dat met me wiz denk je ?
heb nog geen LOV he wel stormgust lvl 9 en de rest name the time and the place :)

lijkt me erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Pff best lastig lvlen nu met nieuwe patch! Prison niet meer te doen, Ho's doen stun attack en medusa's (hebben horrendus hair nodig) zijn nu nog even ietsjes te...

Maar phynx 4 en 5 zijn wel ziek enorm veel mobs, pasana's marduks minos de hele sh*t...daar voorlopig maar spelen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou k vind het met die patch een stuk lekkerder lvlen zeg. Haal op lvl 73 bij Ho`s in 1 uurtje even 40% weg. Voor lager lvl, job 1-1. zal het wel een stuk moeilijker zijn denk ik.

Flapz, de zennies zijn ondertussen opgelopen tot 400k (total amount = 1.5 mil). Kom ff een keertje online `s avonds om het over te pakken anders ga k het aan nutteloze dingen uitgeven die k niet meer kan verkopen. Heb je btw Ori`s nodig, k heb er nogal een zooi uit die drainliars die daar rondvliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

Die MPV in amatsu dungeon lvl3 was k gisteren ook tegen gekomen..
alleen die bleek nogal sterk te zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 13:48:
Nou k vind het met die patch een stuk lekkerder lvlen zeg. Haal op lvl 73 bij Ho`s in 1 uurtje even 40% weg. Voor lager lvl, job 1-1. zal het wel een stuk moeilijker zijn denk ik.

Flapz, de zennies zijn ondertussen opgelopen tot 400k (total amount = 1.5 mil). Kom ff een keertje online `s avonds om het over te pakken anders ga k het aan nutteloze dingen uitgeven die k niet meer kan verkopen. Heb je btw Ori`s nodig, k heb er nogal een zooi uit die drainliars die daar rondvliegen.
ja ok, vnaaf na me werk ff? zo tegen 21.30 oid:? (alsik geen biertje blijf drinken hehe).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 14:41

Wekkie

Yeah

Kan iemand eens checken of Antique Firelocks ( Amatsu dungeon level 1 (+2 & 3?) en eventueel gonyrun dungeon ) ook écht 16% kans op AoA hebben? Want volgens ROEmpire is het gewoon 16% 8)7 Lijkt me wel bruut :P

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emperium.org firelok soldier dropt apple of archer 0,01%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 14:41

Wekkie

Yeah

Dan zal emperium.org wel gelijk hebben, ROEmpire heeft over het algemeen vage drop rates voor latere episodes.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 13:48:

neeee doe mij anders wat zeny please ^^

maare hoe laat vanavond MvP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

-=BoKKiE=- schreef op 30 september 2004 @ 18:10:
oke sandman zijn officieel verneukt :/ net als hodes hide's ze nu echt nontstop, gewoon stront irritant
lol, ik ging daar ook heen met m'n battelsage omdat sphinx3 even geen optie is tot ik een cranial guard heb. Kom daar aan, awake + fire endow, en wil de eerste hode hakken...
*hide*
O.o ?
naja, kan gebeuren. Die andere hode dan maar...
*hide*
O.O !?!
zandman dan misschien?
Lukt 3 hits lang, maar toen:
*hide*
:X 8)7
* Smurf opent skillmenu
* Smurf sleept sight naar F12 balk
Zo. En nu levelen maar :Y)

Exp is daar nu een stuk beter omdat het lekker rustig is :P
Ook hebben zandmannen minder hp volgens mij, het lijkt iig of ze sneller doodgaan, maar dat kan ook door endows en bookmastery komen natuurlijk ;)
Wekkie schreef op 01 oktober 2004 @ 16:53:
Kan iemand eens checken of Antique Firelocks ( Amatsu dungeon level 1 (+2 & 3?) en eventueel gonyrun dungeon ) ook écht 16% kans op AoA hebben? Want volgens ROEmpire is het gewoon 16% 8)7 Lijkt me wel bruut :P
Ik heb genoeg firelocks omgelegd gister om te zien dat het geen 16% is :P

[ Voor 38% gewijzigd door Smurf op 01-10-2004 18:03 ]

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Smurf schreef op 01 oktober 2004 @ 18:01:
[...]

.....

Exp is daar nu een stuk beter omdat het lekker rustig is :P
Ook hebben zandmannen minder hp volgens mij, het lijkt iig of ze sneller doodgaan, maar dat kan ook door endows en bookmastery komen natuurlijk ;)
dat idee had ik ook al ja

ze gingen wel heel erg snel dood

maar epx is volgens mij hetzelfde gebleven

edit:

lees net ingame dat morgen Prontera in PvP mode is ^^ denk dat er dan weinig shops openstaan :D

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 01-10-2004 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk ik ook daarom maar mijn zaakje verhuizen naar alde

Infiltrator prijs is stabiel nu @ 719k Heb er nu 3 voor die prijs gesolld gaat best lekker. Wil er nog ff snel 3 sellen dan kan ik mijn nieuwe +9 triplecritjur aan mijnn collectie toevoegen kost "maar" 8,25 mill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 18:39:
denk ik ook daarom maar mijn zaakje verhuizen naar alde

Infiltrator prijs is stabiel nu @ 719k Heb er nu 3 voor die prijs gesolld gaat best lekker. Wil er nog ff snel 3 sellen dan kan ik mijn nieuwe +9 triplecritjur aan mijnn collectie toevoegen kost "maar" 8,25 mill :P
gewoon net buiten pront gaan staan :P

weet iemand een plek waar veel creamys zitten?

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 01-10-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOOT heb een +9 triplecrit jur!!! :)

Ennuh creamys zitten bij alde guilddungeons map volgens mij
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.