[PC][MMORPG] Ragnarok Online deel 18

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.291 views sinds 30-01-2008

• Smurf
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 15:33

Smurf

Detri

-=BoKKiE=- schreef op 15 september 2004 @ 17:51:vanaf wanneer is het handig om naar geffen te gaan?
Ongeveer vanaf het moment dat culvert wat langzaam word. Ergens tussen de base 25 en 30 in, afhankelijk van je equipment.

Eindelijk weer guilddungeons, dus nu gauw slapen en morgen vroeg op voor Detritus zijn (hopelijk) laatste leveldag.

ps. flapmo, als je nog meer boots, of andere slotted gear onder de marktwaarde gaat verkopen, pm ff :P

[ Voor 6% gewijzigd door Smurf op 16-09-2004 00:58 . Reden: de kwoot iets teveel verkloot :P ]

)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Smurf schreef op 16 september 2004 @ 00:56:
[...]

Ongeveer vanaf het moment dat culvert wat langzaam word. Ergens tussen de base 25 en 30 in, afhankelijk van je equipment.

Eindelijk weer guilddungeons, dus nu gauw slapen en morgen vroeg op voor Detritus zijn (hopelijk) laatste leveldag.

ps. flapmo, als je nog meer boots, of andere slotted gear onder de marktwaarde gaat verkopen, pm ff :P
mja zit al in geffen ind erdaad op base 30 nu, heb van N9 een champion padded armor mogen lenen dus nu ongeveer 900HP :)

verbruik alleen pots bij de nete :/ wat een dure grap is

dus later op de avond maar weer met me wiz wat gaan levellen :/
begint alleen wel allemaal wat saai te worden, maar even kijken of ik vanavond of morgen een HO party kan vinden, want dit schiet niet echt op

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:24
Vannacht na 0:00 zijn N9 en ik er weer te vinden (HO), dus je bent welkom! ;)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 16 september 2004 @ 10:03:
Vannacht na 0:00 zijn N9 en ik er weer te vinden (HO), dus je bent welkom! ;)
wt doen jullie in het dagelijks leven eigenlijk???

zoals ik al eerder zei, ik ga rond die tijd naar bed omdat ik om 5:45 alweer uit me nest moet om naar het werk te gaan :)

btw om de sin kwestie maar weer eens aan te slingeren

zoals inmiddels bekend, ben ik voor de afwisseling weer eens met een thief te become sin begonnen, gaat wel lekker, kan beter met een tank oid :P

maar anyways

heb weer wat met die statcalc zitten klooien, wat wapens geprobeerd wat zitten dagdromen en fantaseren en ik kwam uiteindelijk op deze build uit.

STR 84 + 6
AGI 75 +10
VIT 38 + 2
INT 1 + 4
DEX 14 + 8
LUK 60 + 0

gear gaat em alleen fortuin kosten maar dat komt wel met me wizzie denk ik
hijs voor WoE uiteindelijk, critten moet dan maar met een triple crit jur :P
voor PvM gewoon wat andere katar class wapens

dex is uiteindelijk toch zo hoog geworden voor ASPD, omdat ik maar 74 agi neem, heb ik deze dex nodig om het 172 breakpoint te halen (denk ik) dat is met awake pot

op of aanmerkingen op deze build?

moet zeggen dat ik sin erg lastig vind qua stats, omdat bij bijna alle stats wel voordeel kan halen

edit:

ik zie net dat deze practisch gelijk is aan een build van iemand op ragnarokonline.nl ^^

wel lekkere stats opzich, maar ik vind alleen de critrate nogal laag, de dmg output is wel erg lekker door de hoge str daarentegen

edit2:

Lees net dat Loki online is :) vanmiddag maar iig namen reserveren, just in case

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 16-09-2004 11:01 ]

Verwijderd

Ik ben student dus heb wel redelijk wat tijd. Bovendien ben ik wel een beetje een insomniac. Mijn slaappatroon is als volgt. 3 a 4 nachten 3-5 uur slaap. Dan 1 nacht 11 uur slaap. Heb al van alles geprobeerd om er wat tegen te doen maar niks werkt. Dus dan gebruik ik het maar voor mijn RO carriere.

Mijn sin build is zo -->

Stats @ 97

Str 84+6
Agi 81+12
Vit 1+2
Int 1+4
Dex 22+8
Luck 60+0

Ga in deze build niet speciaal voor lvl 99 stats aangezien ik toch wil jobchangen (assassincross) en met mijn levelingstempo van nu ben ik pas 99 als die advanced classes al uit zijn :P

En lvl 97 is zeer goed haalbaar denk ik de rest van de punten mik ik dan wel in vitality. Of in Agi om volgende breakpoint te halen.
Maar deze build is vooral afgesteld op samen levelen met mijn broers critical Monk. Dan worden de stats als volgt:

Str 100
Agi 105
Vit 3
Int 15
Dex 40
Luck 60

+ de eventuele stats van mijn headgear want die is nu nie mee gerekend.
Maar ik haal hiermee 177 ASPD en dat is errug lekker. Evt 178 ASPD @99.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

mvds

Totally awesome!

Lees ik het nou goed dat ze hunterflies in Geffen 1 willen zetten? :? Wat is het nut daarvan? Welke plek is er dan nog over om te levellen vanaf base 30 tot 50? :?

En wat is er met de infiltrator dan?

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:19

Woohooo

Smilie, James Smilie

woej loki is up :D

• -TheNose-
Hey Bokkie ik ben fysiotherapeut/nachtdier dus ik kan ook goed omgaan met weinig slaap. Een bullit (soort redbull) hier en daar werkt vaak ook wel.
Ach 's nachts gamen heb ik eigenlijk altijd al gedaan, is gewoon erg relaxed. Letterlijk lvlen tot je bijna in slaap valt en dan lekker slapen :D

• The_Greater
  • Laatst online: 19-09 15:16
Arg. ik kan niet meer inloggen!
Even een mailtje naar hun sturen.

edit.

Opgelost..

[ Voor 15% gewijzigd door The_Greater op 16-09-2004 17:54 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 16 september 2004 @ 17:30:
Hey Bokkie ik ben fysiotherapeut/nachtdier dus ik kan ook goed omgaan met weinig slaap. Een bullit (soort redbull) hier en daar werkt vaak ook wel.
Ach 's nachts gamen heb ik eigenlijk altijd al gedaan, is gewoon erg relaxed. Letterlijk lvlen tot je bijna in slaap valt en dan lekker slapen :D
mja als ik dat dus doe dan blijf ik gamen tot de wekker gaat :P en dan val ik op me werk in slaap ^^

ben nu afwisselend met me wiz en thief aan het levellen, moet eigenlijk me merchant ook wat meer levellen om, meer discount. overcharge en wat meer vending te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

Ik ging ook vaak zat tot laat in de nacht door, zeker als ik avonddienst heb zoals deze week. Maar op deze server is heel vroeg opstaan beter als je een rustig/leeg gebied wilt. Dus morgenochtend 6uur gaat de wekker weer voor nu echt de allerlaatste exp-sessie :P

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Smurf schreef op 17 september 2004 @ 01:25:
Ik ging ook vaak zat tot laat in de nacht door, zeker als ik avonddienst heb zoals deze week. Maar op deze server is heel vroeg opstaan beter als je een rustig/leeg gebied wilt. Dus morgenochtend 6uur gaat de wekker weer voor nu echt de allerlaatste exp-sessie :P
gratz alvast :P

btw ik heb 3 clips te koop 110K per stuk iemand interesse?

me thief slokt geld op dat wil je niet weten :/ koop 50 oranje pots per keer, daar kan ik maar een half uur op teren in geffen 1 :/ nog 4 levels en dan maar naar hodes of orc dungeon

edit:

vanavond een HO party in Alde??

indien ja, zal ik vanavond ook proberen door te halen ^^

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 17-09-2004 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024
obsidian schreef op 16 september 2004 @ 15:06:
Lees ik het nou goed dat ze hunterflies in Geffen 1 willen zetten? :? Wat is het nut daarvan? Welke plek is er dan nog over om te levellen vanaf base 30 tot 50? :?
Klopt allemaal. CT3 komen ridewords en andere gare monsters, payon 3 ninetails etc.

Allemaal voor de partyplay en antibot :).

Overigens is op kro de exp op 3.5 gezet(hoorde ik).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

antibot? op euro ben ik er nog geen tegengekomen... Vreemde maatregel dan.
Maar wel lekker dan, zijn we dus een goede plek kwijt om te levellen.... Nou kan je daar pas met lvl 50 naar binnen, en dan heb je niks meer aan geffen1 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

zo thief lvl 40 :) nu anacondaqs en als ik ongeveer 45 over op hodes ^^ gaat snel dit keer :) binnen een weekje naar me 2e job mischien zelfs :)

zijn er mensen te porren voor een HO party vanavond? (of die me thief ff zouden kunnen tanken zodat ik sneller sin ben ? ;)

edit:
nu ongeveer 18:07

disconnected en ik kom ook de server niet meer op :?

ook de website niet meer :( het zal toch niet he ;(

edit2:
doet het alweer :/

vage shit

[ Voor 27% gewijzigd door Bokkie op 17-09-2004 18:12 ]

• Smurf

Smurf

Detri

Nou, eindelijk is het zover, ik heb m'n aura :)
Nu alleen de wiz nog, en dan is het groepje idioten die midden in de nacht opstonden om te levelen eindelijk 99. Maar met exp op de "Wiz takes all" stand, (aka. "Each take") kan dat nooit lang meer duren. Vanmorgen haalde hij bijna 10mil exp per uur :P
De pics staan in dit topic op ro.nl.

[ Voor 48% gewijzigd door Smurf op 18-09-2004 05:24 ]

)

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 14:41

Wekkie

Yeah

Gefeli Smurf! :D

I've got a feeling...

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nogmaals gratz smurf :)

toch maar weer naar geffen :/ betere exp dan hodes

en minder pots nodig

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 18-09-2004 10:20 ]

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
tja.. Geffen kan alleen zo super druk (drukker dan bij de hodes) zijn soms, het gaat (imho) alleen lekker met de exp daar als je constant spores kan slachten.
Ik zit nu met mijn thief (job lvl 39) lekker hodes te slaan, ik kon echt geen spore meer zien en de hodes geven daarnaast ook wat betere drops vind ik (en ik ben niet zo rijk, dus dat is opzich best fijn)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

zit er nu ook over te denken om een monk te gaan maken :) ze zien er wel stoer uit en hebben ongeveer dezelfde vechtstijl als sins :) lijkt me wel wat
ff wat onderzoek doen en me thief naar sin brengen, dan maar kijken hoe en wat het zit met monks :)

Verwijderd

Weet iemand hoeveel een skeleton worker card waard is op Euro? (15% dmg op medium en +15 str of atk of zoiets)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 22:51:
Weet iemand hoeveel een skeleton worker card waard is op Euro? (15% dmg op medium en +15 str of atk of zoiets)
OMG!!!! mazzelpik :P

volgens mij gaan die dingen voor 2M

Me thief gaat lekker btw :) nu alweer 48/35 ^^
nioz schreef op 18 september 2004 @ 19:22:
tja.. Geffen kan alleen zo super druk (drukker dan bij de hodes) zijn soms, het gaat (imho) alleen lekker met de exp daar als je constant spores kan slachten.
Ik zit nu met mijn thief (job lvl 39) lekker hodes te slaan, ik kon echt geen spore meer zien en de hodes geven daarnaast ook wat betere drops vind ik (en ik ben niet zo rijk, dus dat is opzich best fijn)
je kan ook naar orc dungeon gaan, wel wat flywings meenemen want da kans is groot dat je er een keer gemobbed wordt ^^

[ Voor 48% gewijzigd door Bokkie op 19-09-2004 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

2mil ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-=BoKKiE=- schreef op 18 september 2004 @ 20:16:
zit er nu ook over te denken om een monk te gaan maken :) ze zien er wel stoer uit en hebben ongeveer dezelfde vechtstijl als sins :) lijkt me wel wat
ff wat onderzoek doen en me thief naar sin brengen, dan maar kijken hoe en wat het zit met monks :)
Hehe na-aaperd :P

Hey was een leuke plek voor een crit/combo monk om te lvlen @ lvl 71???

Enne smurf gefeli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op 19 september 2004 @ 14:28:
[...]
Hehe na-aaperd :P
Hey was een leuke plek voor een crit/combo monk om te lvlen @ lvl 71???
Enne smurf gefeli!
Ho`s, k ben daar geweest met 2 monks en we ownde gewoon die grot... Echt een makkie met monks, zelfs nog simpeler dan met een wizzie. Die skel workercard idd 2 mil, heb em vannacht verpatst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ja Ho's doe ik al, maar kan ik nog niet solo-en @lvl 72 (net geworden :P )
Zat voor nu ook aan Glast Heim prison te denken, skeleton prisoners en zombie prisoners, maar ik kan die underground prison niet vinden! :( Iemand dacht me te helpen en stuurde me de verkeerde kant op stond ik opeens in Glast Castle lvl 2...instand death daar! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

CKY2K

wat voor monk build heb jij?

want overal doen ze nogal vaag over de statbuild :/ en zo te zien is het inderdaadn een crime om ze te levellen :/

naja wil er wel graag een eigenlijk, zit te twijfelen om een Asura/combo monk te maken

maar dan moet ik wel her en der wat offers brengen in de combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik ben een crit/combo monk Bokkie. Zoek op emperium of zo naar Akemi's monk guide. Daar staat alles wat je wilt + voorbeelden voor alle type builds! Enne de monk zelf lvlt heerlijk, maar een acco naar job 50 brengen dat is pure hell! Maar ja dat heb je de laatste tijd kunnen volgen op het forum :P

Kan iemand me misschien vertellen hoe ik bij de Glast Heim underground prison kan komen? Kan het nergens vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Wat wordt het stil in dit topic de laatste dagen, is iedereen zo hard aan het lvlen soms? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 20 september 2004 @ 10:52:
Wat wordt het stil in dit topic de laatste dagen, is iedereen zo hard aan het lvlen soms? :D
mja valt mij ook op
of ze hebben geen tijd meer voor RO ^^

moet nag maar paar 3 joblevels dan ben ik sin
dan ga ik aan een aco beginnen :P ga een combo/spirit sphere monk maken
Neem gewoon de template van Akemi daarvoor, ziet er goed uit en lijtk em wel flex

Crit combo is ook wel aardig, maar ik doe ook al een critsin, dus doe me monk wel combo met asura strike erbij :P lekker hard beuken

maar dat wordt pas volgende week beginnen denk ik ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Ik ga nu eerst mijn monk eens echt high lvl maken (zoals smurf zei: onder lvl 80 ben je nog noob) en daarna maar eens met mijn blacksmith verder denk ik...

Maar hoe kom ik nou in Glast underground prison??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 20 september 2004 @ 12:09:
Ik ga nu eerst mijn monk eens echt high lvl maken (zoals smurf zei: onder lvl 80 ben je nog noob) en daarna maar eens met mijn blacksmith verder denk ik...

GH underground prison? dunno :P

kom zelden in glastheim, alleen als ik probeer gratis een teleport mee te pikken :P

Ik ga denk ik voorlopig nog geen monk maken :/ kost teveel tijd ga me wel concentreren op me critsin, daar heb ik al wat gear voor enzo, en dat duurt nog wel ff voor hij lvl 99 is :/ wil nog steeds een sinX hebben in de toekomst ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op 20 september 2004 @ 12:09:

Dude, is dat niet gewoon naar de Barracks lopen in het noorden van GH en dan de linker portal in het midden van het scherm. Daar lopen Pris zombies, brillight enz. rond lijkt me wel een goeie plek voor een monk met fire-fist. Anyway, k ben even bezig met een BBS te maken dus idd niet zoveel aan het tikken op het forum :P

edit
Koop net even een +5 Ice two handed axe in Pront voor 800k :) Goed voor me verzameling. Ik moet nog een Fire-axe en een Wind-axe hebben, denk zo`n 1mil per stuk. Vanavond maar weer even rarehunten met hunter. Als iemand nog een quick hood over heeft hoor ik het graag.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2004 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

30 september is het afgelopen met levellen in geffen 1
dan komt amatsu
Maintenance this Wednesday and Amatsu&Gonryun September, 20th 2004

We will have on Wednesday, 22nd of September a longer maintenance from 5am until estimated 1pm for Chaos and Loki.
During this period we will reinstall War of Emperium (WoE) for Chaos, add 3 additional zoneservers for Chaos and optimize the whole setup. So WoE is working again this Wednesday.

Thursday, 30th of September we will update Chaos and Loki with the two free add-ons Amatsu and Gonryun (Kunlun). The server will be offline from 7am to 10am. On Wednesday, 29th of September there will be no maintenance.

This week we will distribute a 40MB Patch for the two add-ons. This patch has to be installed before 30th of September.

Sorry for the inconvenience.
flinke patch ook ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 15:15

Flapmo

and back is gigi!

.
-CKY2K- schreef op 19 september 2004 @ 20:20:
Ik ben een crit/combo monk Bokkie. Zoek op emperium of zo naar Akemi's monk guide. Daar staat alles wat je wilt + voorbeelden voor alle type builds! Enne de monk zelf lvlt heerlijk, maar een acco naar job 50 brengen dat is pure hell! Maar ja dat heb je de laatste tijd kunnen volgen op het forum :P

Kan iemand me misschien vertellen hoe ik bij de Glast Heim underground prison kan komen? Kan het nergens vinden!
Ik had op euro ook uit akemi's build die crit/combo. Ik zou iig de skill regen sp/hp laten vallen voor Mental STR. Die is veel handiger als je gemobt wordt :). Regen heb je toch niets aan, use pots ^^. Verder wordt hij nogal saai. Leuker is een asura monk, lekker MVP-en ermee. Er bestaat een build waar je in je uppie 80-90k asura's kan halen B). Dat is met lex 180k. Ff ygg seeds mee en je MVP-t alle blackie's en wizzies weg. Hunters ook wel denk ik.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Flapmo schreef op 21 september 2004 @ 07:58:
.
[...]

Ik had op euro ook uit akemi's build die crit/combo. Ik zou iig de skill regen sp/hp laten vallen voor Mental STR. Die is veel handiger als je gemobt wordt :). Regen heb je toch niets aan, use pots ^^. Verder wordt hij nogal saai. Leuker is een asura monk, lekker MVP-en ermee. Er bestaat een build waar je in je uppie 80-90k asura's kan halen B). Dat is met lex 180k. Ff ygg seeds mee en je MVP-t alle blackie's en wizzies weg. Hunters ook wel denk ik.
hmmz pure asura is toch dex en int?

is dat niet irri te levellen?

sin vraag, hoe belangrijk is de 175 ASPD breakpoint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

-CKY2K- schreef op 20 september 2004 @ 10:52:
Ik ben gestopt iig. Mijn payment is ook verlopen dus.... Misschien dat ik over een tijd weer verder ga. Nu iig voorlopig niet. Op de een of andere manier heeft het spel de mogelijkheid tot boeien verloren. Het gaat allemaal te langzaam om leuk te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Nou ik vind mijn crit/combo monk allesbehalve saai, vond mijn sin een stuk saaier! :)
Ik ga eens kijken of ik die prison nu eindelijk eens kan vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

obsidian schreef op 21 september 2004 @ 10:23:
[...]

Ik ben gestopt iig. Mijn payment is ook verlopen dus.... Misschien dat ik over een tijd weer verder ga. Nu iig voorlopig niet. Op de een of andere manier heeft het spel de mogelijkheid tot boeien verloren. Het gaat allemaal te langzaam om leuk te blijven.
mja das inderdaad de enige ergenis, het gaat erg langzaam :/ maar ik heb nog steeds een doel gelukkig (en de tijd) dus ik speel het nog wel even denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ja ok, het doel had ik ook wel. Maar als het bereiken van het doel weken/maanden gaat duren omdat het levellen zo langzaam gaat, en het spel alleen daarom dan boeiend blijft dan is voor mij de lol er snel af. Als je elke keer uuuuuuuuuuren en uren dezelfde beestjes moet afslachten om hoger te komen dan vind ik dat niet leuk. Dat was ook de reden dat ik de vorige keer gestopt ben. Als zelfs iemand als smurf klaagt dat het bereiken van lvl 99 zo lang duurt, dan weet ik dat het voor mij gewoon onhaalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha dat vind ik dan wel weer een mooie opmerking. Tja Ro is solo inderdaad saai. Vind dan alleen de laatste 25% van een level meestal echt leuk om te doen,maar zoals ik nu met CKY speel is het erg leuk.

Zeker als je niet meer thuis woont beide is dit wel een leuke manier om toch veel contact te houden. Net als D2 destijds ;) . Wat ik aan RO ook erg mooi vind is de vele nieuwe content die iedere 2 maanden toegevoegd wordt. Het enige wat nog mist zijn leuke sidequests maar daar zijn ze nu eindleijk een klein beetje mee bezig schijnt.

De toekomst ziet er ook goed uit met het arena systeem. Als je bored ben kan je daar beetje uitleven om een snelste tijd neer te zetten. Hier krijg je vervolgens punten voor die je kan inleveren tege goede items (denk aan bijvoorbeeld oldblue box oldcardalbum etc. Zie hieronder:

20 Points per clear, 50 Points if you have made a new record. Only 1 Point if you are alive but you failed to make it in time.

1. Change it to an usable item:

Honey - 5 EA for every 20 Points
Royal Jelly - 5 EA for every 30 Points
Mastela Fruit - 5 EA for every 30 Points
White Slim Potion (Condensed White Potion in iRO) - 8 EA for every 30 Points
Anti-painment - 3 EA for every 20 Points
Seed of Yggdrasil - 1 EA for every 20 Points
Fruit of Yggdrasil - 1 EA for every 40 Points
Old Blue Box - 1 EA for every 100 Points
Old Purple Box - 1 EA for every 300 Points
Old Card Album - 1 EA for every 1000 Points

2. Changed to EXP:

Certain amount of EXP given for every 40 Points

Dus 5x arena clearen is een old blue box verdiend met een kans op leuke items erin. Value van oldblue boxes zal wel flink kelderen dan waarschijnlijk maar das alleen maar beter :). Eer dat dit bij ons komt duurt nog wel een jaar tot anderhalf jaar maar toch :P . En wat ook altijd goed helpt bij RO is gewoon een maandje of langer stoppen waarnaar je weer supergemotiveerd bent om eindeloos te levelen enzo.

Mijn sin is nu BTW eindelijk de noobheid ontstegen als ik Smurf mag geloven ben nu level 80 namelijk. :D Wel sweet nu binnekort ff testje doen met mijn attackspeed. Hoeveel agi ik dus nodig heb voor volgende breakpoint. (177ASPD).

En please please laat amatsu de Assassinskillchanges hebben want ik heb op dit moment 11 unused skillpoints die smachten naar nieuwe skills (cloak en poisoncounter).

En level 4 weaponpatch ook aub! Anders heb ik voor niks al die infiltrators gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Vanmorgen op zijn smurfs geleveld met N9 (Vroeg op en in bijna lege area gaan hunten) :P
Is zoo relaxed ging echt enorm hard met de exp vanmorgen!
En Pumba je hebt bijna gelijk wat betreft die prisoners: is Glast Castle 1 in gaan en dan rechter portal nemen! :D Kan niet wachten om het daar te gaan proberen, volgens de calculator heb ik dar nice exp en ze geven best aardige drops ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Kan iemand me even helpen mulen tussen 2 accounts?
thx pumbaa :>

btw, 2m voor een +6 evil wing, is da cheapo?

[ Voor 42% gewijzigd door Flapmo op 21-09-2004 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op 21 september 2004 @ 19:41:
Kan iemand me even helpen mulen tussen 2 accounts?
thx pumbaa :>

btw, 2m voor een +6 evil wing, is da cheapo?
ja, dude kopen die hap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smurf

Smurf

Detri

-CKY2K- schreef op 21 september 2004 @ 17:54:
Vanmorgen op zijn smurfs geleveld met N9 (Vroeg op en in bijna lege area gaan hunten) :P
Is zoo relaxed ging echt enorm hard met de exp vanmorgen!
En Pumba je hebt bijna gelijk wat betreft die prisoners: is Glast Castle 1 in gaan en dan rechter portal nemen! :D Kan niet wachten om het daar te gaan proberen, volgens de calculator heb ik dar nice exp en ze geven best aardige drops ook...
Alle portals in castle1 (op die ene portal precies in het midden na) gaan naar prison.

)

Verwijderd

Smurf schreef op 21 september 2004 @ 23:04:
[...]

Alle portals in castle1 (op die ene portal precies in het midden na) gaan naar prison.
Sjesus Smurf, die jongen vraagt al bijna 2 dagen om de weg..... nu heeft ie het gevonden en nu kom jij door de bocht |:( |:( |:( :P

• Tripp
joepi een puppy love gebeukt uit moony :? :P (gingen toevallig even kijken oftie er was :P)

specs

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja solo is inderdaad een beetje saai :/ maar ik schijn voor me wizzie maar geen guild te kunnen vinden en met een thief/sin wil bijna niemand party'en ;(
executor schreef op 22 september 2004 @ 05:15:
joepi een puppy love gebeukt uit moony :? :P (gingen toevallig even kijken oftie er was :P)
die dingen zijn toch alleen voor de looks? of doen ze ook nog wat :?

vind het op zich wel grappig om te zien dat veel dingen die alleen maar voor de looks zijn, best wel extreem duur zijn ^^

ik ben bijvoorbeeld voor me sin op zoek naar de blinker ^^ omdat ik dat ding gewoon gaaf vind staan :) maar die is volgens mij ook echt extreem duur ^^

vandaag hopelijk sin worden, moet nog maar 96% job ^^

enig advies waar ik die het snelst kan halen?

str 41
agi 60
vit 12
int1
dex 12
luk 3

+5 Damascus

doe nu al 4 dagen ant hell :/ shitload aan iron ore, elemental stones, en honey gevonden (helaas geen andre of vitata card :( )

wat kan je eigenlijk het beste doen met die honing? verkopen aan NPC? sellen met merchant of zelf opvrete/gebruiken

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

en daar is mister. Maintenance

• -TheNose-
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 01:45:
[...]

Sjesus Smurf, die jongen vraagt al bijna 2 dagen om de weg..... nu heeft ie het gevonden en nu kom jij door de bocht |:( |:( |:( :P
Hehe inderdaad! Je bent te laat smurf! Ga je schamen in je paddestoelenhuisje! :P

Maareh toch bedankt ;)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 22 september 2004 @ 11:55:
[...]

Hehe inderdaad! Je bent te laat smurf! Ga je schamen in je paddestoelenhuisje! :P

Maareh toch bedankt ;)
moest je broer die +7 Jur[3] nog hebben? anders verkoop ik hem door :/

me andere jur ging stuk bij maken naar +8 :'(

nu ben ik zowat blut :/ heb n nog maar 174K zeny ofzo, dus als ik deze kwijtkan voor 500K zou dat erg welkom zijn ^^

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

iemand nog tips hoe je het beste firewall kunt gebruiken in combinatie met firebolt
voor bv agriopes oid?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Woohooo schreef op 22 september 2004 @ 13:25:
iemand nog tips hoe je het beste firewall kunt gebruiken in combinatie met firebolt
voor bv agriopes oid?
vertical firewall :)

http://forums.emperium.org/viewtopic.php?t=535

super easy :)

zorg wel dat je FW al 10 is terwijl ze op je firewall bashen kan je fb lvl 5 ofzo casten, afhankelijk van je snelheid

[ Voor 30% gewijzigd door Bokkie op 22-09-2004 13:37 ]

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

ja had die topic ook net te pakken ;)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mja heb waarschijnlijk een guild gevonden ^^ van een belg :P
ben volgens mij de eerste member naast hemzelf ^^

naja ik mag erin met me sin, dus die ga ik nu maar flink levellen

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

* Flapmo komt erachter dat ro.nl forums mega-noob forums zijn :/. Omg wat is GoT gezegend met slimme spelers :). Lees dat thief forum eens :X.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Flapmo schreef op 22 september 2004 @ 14:01:
* Flapmo komt erachter dat ro.nl forums mega-noob forums zijn :/. Omg wat is GoT gezegend met slimme spelers :). Lees dat thief forum eens :X.
mja af en toe staan er wel handige dingen, maar eigenlijk niets wat je ook neit op emperium kan vinden

edit:

maare jij gaat een daggersin maken? geen zin meer in je mage/wiz? :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 22-09-2004 14:10 ]

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Me mage/wiz blijft er :). Ook ff thief ernaast, hijs weer up btw.

• Smurf

Smurf

Detri

De gemiddelde nieuwe ro.nl user is idd iets meer van het type helpdesker dan de gemiddelde tweaker ;)
Maar het groepje vaste posters weet gelukkig wel waar ze mee bezig zijn :)

[ Voor 28% gewijzigd door Smurf op 22-09-2004 14:56 ]

)

• Tripp
-=BoKKiE=- schreef op 22 september 2004 @ 13:48:
mja heb waarschijnlijk een guild gevonden ^^ van een belg :P
ben volgens mij de eerste member naast hemzelf ^^

naja ik mag erin met me sin, dus die ga ik nu maar flink levellen
Neeej niet die belg. Hij heet zeker apocalypse, zijn hunter zit bij ons in de guild.

verder geen commentaar :+

specs

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

executor schreef op 22 september 2004 @ 15:27:
[...]

Neeej niet die belg. Hij heet zeker apocalypse, zijn hunter zit bij ons in de guild.

verder geen commentaar :+
mja :P hoezo? naja boeie
als de guild erg lang klein blijft is het zo afgelopen :P

edit:

alles nog down ofzo?

[ Voor 5% gewijzigd door Bokkie op 22-09-2004 16:17 ]

Verwijderd

Wel lachen, Flapz en ik wisten gewoon dat het niet bij die ene update van een aantal uur kon blijven van vanochtend. En ja hoor, nog geen 30 min onderweg "Hello this is your GM team.....blablabla 8)7 We hebben het weer opgekloot en jullie gaan weer 2 uur offline, dankjewel" :P

Wat kost een mocking muffler zo ongeveer op deze (euRo) server? Beetje jammere vraag maarja kan ook niet kijken nu :)

Bedankt CKY2K

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 19:19 ]

• -TheNose-
Slotted muffler gaat voor ongeveer 1.1mill en de whispercards zijn nu redelijk in prijs gezakt...soms onder de 3mill, dus reken maar uit :P

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

ik had 2weken terug op chaos een mocking hood voor 2mil gekocht..
vondt +1,5mil voor +1def toch wel errug veel :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Woohooo (nee niet jij :P )

ben weer sin ^^

nu kan ik weer sandman levellen (als ik lvl 55 ben, anders kan ik raging blaze niet gebruiken)

Verwijderd

Ben k weer even met een prijsvraag :X
+7 windpike iemand enig idee wat die moet opbrengen? Die prijzen op euRo zijn sowieso wel erg maf vergeleken met die van Iro hoor..

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 01:04:
Ben k weer even met een prijsvraag :X
+7 windpike iemand enig idee wat die moet opbrengen? Die prijzen op euRo zijn sowieso wel erg maf vergeleken met die van Iro hoor..
ik kijk hier altijd

http://ro-pricewatch.com/browse.php?name=K&server=1

klopt meestal wel

wordt je nog steeds getanked met je merch trouwens?

heeft er iemand morgenavond tijd om me merch te tanken? wil even wat meer vending/discount/overcharge halen (vending als eerste eingelijk -> 4 joblvls ofzo, liefst meer)

kobolds zijn trouwens naar :/ ging daar gisteren even proberen met me lvl 54 sin, maar die morning star kobold slaat raak en hard :/ dus maar naar toy factory gegaan, maar daar kwam ik van die stomme schutters tegen -> bwing back to alde ;(

dus maar weer naar hodes en daarna sandman *zucht*

weet iemand waar ik met een van mijn chars leuke zeny kan verdienen? ben namelijk weer straatarm op het moment :(

[ Voor 22% gewijzigd door Bokkie op 23-09-2004 07:38 ]

Verwijderd

Sandman = Elu & Coal = Zeny.

Ff 1 leveltje doorbijten Bokkie. Of Clocks Alarms voor Clips&Elu??

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 10:58:
Sandman = Elu & Coal = Zeny.

Ff 1 leveltje doorbijten Bokkie. Of Clocks Alarms voor Clips&Elu??
clocks raken me nog te hard :/

btw wil je een +7 Jur[3] kopen? kost 500K

had er namelijk zelf 2 gekocht, beide naar +7 gebracht 1 ging stuk naar +8 :( dus nu ben ik prakisch flat broke :/ als ik deze voor 500K kwijtraak scheeld dat weer

ik gebruik hem nu zelf nog, maar heb ook nog een +6 jur[2] die ik dan wel weer gebruik

primaire spaardoel is nu een mocking manteau of een slotted chainmail
healclip heb ik maar opgegeven omdat me sin nu in een guild zit, moet die dus snel geode gear krijgen

[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 23-09-2004 11:23 ]

• -TheNose-
Anders check je even via de calculator of je sohees aankan? Die droppen namelijk slotted muffs hebben N9 en ik er ook 1 van gevonden, dan zit je weer een miljoentje verder... :D

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

-CKY2K- schreef op 23 september 2004 @ 11:58:
Anders check je even via de calculator of je sohees aankan? Die droppen namelijk slotted muffs hebben N9 en ik er ook 1 van gevonden, dan zit je weer een miljoentje verder... :D
hmmz met mijn geluk duurt dat 10 jaar :/

naja ga vanavond wel naar payon ff kijken, en anders zijn de drops van die stuiter euneug's ook wel aardig :P

wordt weer een avondje potburnen :/

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 23 september 2004 @ 07:35:
[...]
ik kijk hier altijd
http://ro-pricewatch.com/browse.php?name=K&server=1
klopt meestal wel
wordt je nog steeds getanked met je merch trouwens?
Goeie site inderdaad, misschien een idee om hem even in de startpost erbij te zetten. Wel zo makkelijk voor de mensen die van Iro komen denk ik. Ik krijg inderdaad nog steeds een tank voor mijn merch en nu kan ik met zn lvl 60 hunter sharen dus nog 3 jobs en dan BBS. Ik denk dat ik dan met zn hunter even naar Minorous ga, even met mn Ice Axe op die dingen inrammen :P Morgen wel BBS denk k anders overmorgen, k heb vakantie en t regent dus k ga zelf maar even in Gef 1 killen nu...

/edit
T ging vorige keer ook wel aardig je moet alleen uitkijken voor hun BS skills maar verder gaat t wel hoor :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 14:30 ]

• Tripp
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 13:03:
[...]

Goeie site inderdaad, misschien een idee om hem even in de startpost erbij te zetten. Wel zo makkelijk voor de mensen die van Iro komen denk ik. Ik krijg inderdaad nog steeds een tank voor mijn merch en nu kan ik met zn lvl 60 hunter sharen dus nog 3 jobs en dan BBS. Ik denk dat ik dan met zn hunter even naar Minorous ga, even met mn Ice Axe op die dingen inrammen :P Morgen wel BBS denk k anders overmorgen, k heb vakantie en t regent dus k ga zelf maar even in Gef 1 killen nu...
lol forget mino's :D

specs

Verwijderd

Nee dank je bokkie ik gebruik geen jurs en heb zoiezo geen geld. alleen maar infiltrators. :P

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 15:00:
Nee dank je bokkie ik gebruik geen jurs en heb zoiezo geen geld. alleen maar infiltrators. :P
k dan gebruik ik em zelf tot ik em kan verkopen ^^

vraagje, kan iemand morgenavond mischien helpen mijn Merhcant tanken? zie sig

ik wil namelijk wat meer vending / overcharge / discount hebben ook in die volgorde van belangrijkheid :)

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hmm, vanacht om 0:00 ff gef1 in pumbaa? Lekker rustig dan lekker knalle met die hap :). Ik sta al in gef :P. Me thief gaat lekker rap door die tank van jou etc :P.

//edit
Kwam net een gast naar me toe, vroeg waar me gay-mattie was. Diegene die de hele tijd 20 hodes achter zn aars aan had. Vergeten chat te saven. Vroeg hem waar ie vandaan kwam, wat denk je dat ie zegt?

GER GER GER :/

Next char name van mij wordt:
NO-I-AM-NOT-GER!

[ Voor 47% gewijzigd door Flapmo op 23-09-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

bah geen creamy card gevonden :( heb 2 dagen lang bij creamys geleveld en ongeveer
2000 creamys gekilled maar geen card :'(

wel 3 sl silks en een fancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohooo schreef op 24 september 2004 @ 10:12:
bah geen creamy card gevonden :( heb 2 dagen lang bij creamys geleveld en ongeveer
2000 creamys gekilled maar geen card :'(

wel 3 sl silks en een fancy
:? Zijn die cards zo duur dan, ik heb ze regelmatig onder de 100k gezien in Pront...
Pff, nog 1 joblvl en dan ben k eindelijk smith. K heb me Iceaxe maar weer verkocht omdat de gast 1.1mil gaf en ik er 800k voor heb betaald :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 10:18:
[...]

:? Zijn die cards zo duur dan, ik heb ze regelmatig onder de 100k gezien in Pront...
Pff, nog 1 joblvl en dan ben k eindelijk smith. K heb me Iceaxe maar weer verkocht omdat de gast 1.1mil gaf en ik er 800k voor heb betaald :P :P
100K??????? DUDE!!! kopen man die krengen zijn minstens 600K waard :P zo niet 700K :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 24 september 2004 @ 10:22:
[...]

100K??????? DUDE!!! kopen man die krengen zijn minstens 600K waard :P zo niet 700K :D
woops, tsja dat wist ik niet. Op Iro waren ze nml niet zo duur :| In ieder geval ik heb nog een vraagje, wat is goeie footgear voor een Battle Smith. Geen Green shoes of Shoes of health iig. Die worden afgeraden in guides, dus dan blijven er niet zoveel shoes over... En is een quick hood goed of is die +10(of +20) evation wel handig? :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

als agi/hybrid BS zowiezo immune of mocking nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 24-09-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Flapmo schreef op 24 september 2004 @ 12:17:
als agi/hybrid BS zowiezo immune of mocking nemen.
geef mocking maar aan mij :P
wel een manteau he ^^

damn nog 3 uur voor ik naar huis mag
meteen maar me merchant levellen :/ 3 dingen kunnen venden is toch wel weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Het is weer weekend, ik kan alleen me build gaan uitdenken want kan hier alleen ro spelen op me broertjes pc. maar op die uren dat ik kan is hij zelf thuis erop :/. Nou ja, maandag weer spelen :D

//edit

mooi lvl 40/29 thief. Einde next week wel sin hoop ik.

[ Voor 15% gewijzigd door Flapmo op 24-09-2004 22:32 ]

• -TheNose-
Zo het begint er al een beetje op te lijken, 74/42 nu and counting :P
Wil nog voor amatsu 76 base zijn dus moet nog effe door lvlen! nu maar slapen moet er weer vroeg uit...weer naar school morgen (opleiding manuele therapie) tsja life's a bitch... :(

Verwijderd

hehe, eindelijk Blacksmith duurde even maar het is gelukt. Het lvlen is een stuk makkelijker dan met een supp priest iig. Nou, k ga ook maar eens mijn bed opzoeken. Greets

• Smurf

Smurf

Detri

Op job42 ofzo al BS geworden? mietje :+
Maar wel gefeliciteerd met je smith. AR levelt toch een stuk prettiger dan dat geklooi met zo'n knive he? :P

Mijn mage is eindelijk klaar om sage te worden, en heb net alvast een deel van de sagetest gedaan. Maar toen ze me eropuit gingen sturen om wat items te halen ben ik maar even gestopt voor vandaag. Morgen maar verder afmaken.

)

• Tripp
Smurf schreef op 25 september 2004 @ 05:01:
Maar wel gefeliciteerd met je smith. AR levelt toch een stuk prettiger dan dat geklooi met zo'n knive he? :P

Mijn mage is eindelijk klaar om sage te worden, en heb net alvast een deel van de sagetest gedaan. Maar toen ze me eropuit gingen sturen om wat items te halen ben ik maar even gestopt voor vandaag. Morgen maar verder afmaken.
het wordt toch een knokmage? :P.

Welke skills heb je dan eigenlijk allemaal als mage en daarna als sage?

specs

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hehe eindelijk stats waarmee ik redelijk sohee's aankan, gebruik ook zo min mogelijk pots

hopen dat ik een muffler[1] vind of een SS card ^^

Verwijderd

Tip voor Bokkie als sohees een magicattack gaan doen (oftewel bashen) loop dan 1 -2 cells weg van ze dan failed hun attack en dat scheelt weer een bash van zon 7-800hp :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 25 september 2004 @ 11:46:
Tip voor Bokkie als sohees een magicattack gaan doen (oftewel bashen) loop dan 1 -2 cells weg van ze dan failed hun attack en dat scheelt weer een bash van zon 7-800hp :)
kan ook :) ik gebruik afwisselend raging blaze voor silence :) kunnen ze ook geen zelfmoor plegen ^^

Verwijderd

iemand post eens wat screen,ben op zoek naar een nieuwe mmorpg want ffxi kan ik pas in december mee beginnen :(

/me is bored.

alle mmorpg die ik heb gespeeld:

aherons call 2 (saai)
eve online (saai)
city of heroes(te gek maar werd ook saai naar 3 maanden)
knight online(veel te veel noobs)
pt(veel teveel ksers)
mu(te veel scams)
face of mankind closed beta(geen enkel iets te doen)
biosfear(dom)

Iemand nog tips ??

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 12:25 ]

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

ja RO he :)

screenies kan je trouwens ook vinden op die site
http://iro.ragnarokonline.com

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jaapcysouw/pics/ro/screenChaos066.jpg

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/jaapcysouw/pics/ro/screenChaos069.jpg

Verwijderd

hm t ziet er een beetje oud uit,beetje 2d :0

• Smurf

Smurf

Detri

De wereld is 3d, en de characters/monsters zijn idd 2d sprites.

)

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

je kan je camerapositie 360 graden draaien

Verwijderd

Smurf schreef op 25 september 2004 @ 05:01:
Dude, k ga echt niet met een BBS tot job 50 hoor... AR is inderdaad een stuk lekkerder om mee te lvlen. Ben nu mijn str aan het boosten en op lvl 60 (tip van Flapz) ga ik mijn Vit naar 40 gooien. Maarja, k heb niet zolang meer dus k ga maar wat zennies proberen te scoren voor Flapz :P

@ Woohoo
"je kan je camerapositie 360 graden draaien" is dat het beste dat je kan verzinnen van dit spel? :+ :P

edit:
Heb even wat geld over de balk gesmeten, heb wat gear en een obb gekocht. Uiteraard kwam er geen ene moer uit die obb maarja...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2004 17:31 ]

Verwijderd

voor de mensen die ro saai vinden omdat 't zo lang duurt, er bestaan ook private servers :7 de droprates en exprates zijn daar vaak veel hoger. Ik heb RO ongeveer 3 a 4 maanden gespeeld op de officele servers maar toen werd 't me saai, alles duurde zooo lang. Maar op die private servers gaat alles tenminste lekker snel 8)

• Smurf

Smurf

Detri

Privates zuigen.
kthxbye.

)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
idd als het allemaal zo makkelijk is dan is iedereen een hoog lvl alsof dat leuk is. Gaat in dit soort spellen toch ook om het aanzien? Wow ben je lvl 85? Nice! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

100 punten voor Smurf :+

/edit
jemig, zie net een priestess even met 2384 HP healen :D Hoeveel int moet je dan wel niet hebben 99+20 ofzo?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2004 19:55 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.