"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
ff kijken of ik vandaag die laatste 80% kan halen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Overstappen naar Loki zal ik zeker niet doen...
Jammer manobsidian schreef op 08 september 2004 @ 08:27:
De kans zit er zelfs in dat ik helemaal stop met RO. Ik heb gewoon zo weinig tijd.... En nog zoveel andere dingen die ik wil/moet doen...
Overstappen naar Loki zal ik zeker niet doen...

.
.
.
.
.
.
.
.
wat doe je dan met je spullen
Verwijderd
Ik host me eige ragnarok server, gewoon voor bekende en wat minder bekende
Mensen die er spelen zijn bijna allemaal nederlands.
Als het je wat lijkt:
ltro@mdejongh.myadsl.nl
http://mdejongh.myadsl.nl/ltro.htm
Je hebt wel de koreaanse versie van RO nodig
Maar vrees niet het is gewoon in het engels.
Speedy
Lunar Tigers RO
Verwijderd
Er is namelijk al een tijd twijfel of de attackspeed die in je charscherm (en die in calculators staat als die van dashiva) wel correct is. Mensen denken nu dat je het volgende punt pas echt bereikt op 0,2 / 0,3 of 0,4:
Dus de vraag is voor 177 attackspeed heb ik dan:
177,0
177,2
177,3 of
177,4 ASPD Nodig.
Dus kan iemand met acces tot een privateserver even voor mij testen hoe dit zit bij mijn build voor Sin??
Voor 177,05 ASPd heb ik 80+25 Agi en 22+18dex nodig volgens calculator. Voor iedere Agi die je erbij Add komt er dan 0,17aspd bij.
Kan je misschien testen voor mij wanneer je ziet dat je sneller gaat aanvallen?
Is dat bij:
a)79+25Agi-->80+25Agi
b)80+25Agi-->81+25Agi
c)81+25Agi-->82+25Agi
of
d)82+25Agi-->83+25Agi
Let op dit is bij een Sin die gebruik maakt van Katars en onder invloed van een awakeningpotion. Bij voorbaat dank!
Verwijderd
Ermm, nou het wordt niet echt gewaardeerd hiero omdat er nogal wat mensen zijn die tegen de hogere exp -en drop rates zijn.Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 13:42:
Ik weet niet of dit hier mag, maar ik zag iig niet dat het niet mag![]()
Ik host me eige ragnarok server, gewoon voor bekende en wat minder bekende
Mensen die er spelen zijn bijna allemaal nederlands.
Als het je wat lijkt:
ltro@mdejongh.myadsl.nl
http://mdejongh.myadsl.nl/ltro.htm
Je hebt wel de koreaanse versie van RO nodig
Maar vrees niet het is gewoon in het engels.
Speedy
Lunar Tigers RO
Verwijderd
ik heb nergens gezegt wat de exp en drop rates zijnVerwijderd schreef op 08 september 2004 @ 14:00:
[...]
Ermm, nou het wordt niet echt gewaardeerd hiero omdat er nogal wat mensen zijn die tegen de hogere exp -en drop rates zijn.

N9 jij crossposter
Naja, zie mijn antwoord op ro.nl.
Edit: over die private servers, het is inmiddels wel duidelijk dat die niet legaal zijn, dus volgens mij voldoen dat soort links ook niet aan de GoT policy. Zijn we ook gelijk van dit soort advertentieposts af van mensen die hier verder toch nooit meer komen.
[ Voor 68% gewijzigd door Smurf op 08-09-2004 16:01 ]
)
Verwijderd
BustedVerwijderd schreef op 08 september 2004 @ 15:25:
[...]
ik heb nergens gezegt wat de exp en drop rates zijn![]()
Verwijderd
Smurf schreef op 08 september 2004 @ 15:57:
O.o
N9 jij crossposter![]()
Edit: over die private servers, het is inmiddels wel duidelijk dat die niet legaal zijn, dus volgens mij voldoen dat soort links ook niet aan de GoT policy. Zijn we ook gelijk van dit soort advertentieposts af van mensen die hier verder toch nooit meer komen.
1 2 3 4 5 6 private serversGratis amateur/private servers:
KadeOnline KadeOnline Forum<-- van 3ClipZ
Liquid Ro Forum Liquid
Beyond RO ro.beyondirc.net
Rince RO www.rincero.com
FreeRo http://www.freero.nl.tt <-- van ShiveR
Genesis Ro http://www.rogenesis.tk

Verwijderd
Hehe lol Tja heb ook maar geantwoord op ro.nl dan heSmurf schreef op 08 september 2004 @ 15:57:
O.o
N9 jij crossposter![]()
Verwijderd
1. het is alleen illegaal met een bepaalde softwareSmurf schreef op 08 september 2004 @ 15:57:
O.o
N9 jij crossposter![]()
2. L) Modify any files that Gravity does not specifically authorize User to modify. Use of material, which is subject to the rights of any person or entity without the express permission of such rights holder, is prohibited, and will result in the termination of the User's usership and possible civil and/or criminal liability.
----------------------------------------------------------------------------
my point is... een private runnen is niet illegaal zo lang je de client maar niet host
Verwijderd
Dat zei ik ook niet, ik zei dat de mensen hier tegen de private servers zijn om die redenVerwijderd schreef op 08 september 2004 @ 15:25:
[...]
ik heb nergens gezegt wat de exp en drop rates zijn![]()
Verwijderd
dat is een onzin reden, als ze niet wille spelen spelen ze niet, en 1x servers bestaan ook, maar het is dan wel gratisVerwijderd schreef op 08 september 2004 @ 16:55:
[...]
Dat zei ik ook niet, ik zei dat de mensen hier tegen de private servers zijn om die reden
en gratis is gratis
en zet dan ook geen private in de opening post
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 17:09 ]
En dat zijn ook 6 van de redenen dat ik hiermee kwam.
Om met de kRO client op privates te kunnen spelen is een andere versie van ragexe.exe nodig om het ip adres van de server waarmee moet worden verbonden te veranderen. Ik kan me niet herinneren dat Gravity toestemming heeft gegeven om die file te wijzigen.Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 16:47:
2. L) Modify any files that Gravity does not specifically authorize User to modify.
[ Voor 54% gewijzigd door Smurf op 08-09-2004 17:22 ]
)
Verwijderd
2. L) Modify any files that Gravity does not specifically authorize User to modify. Use of material, which is subject to the rights of any person or entity without the express permission of such rights holder, is prohibited, and will result in the termination of the User's usership and possible civil and/or criminal liability.Smurf schreef op 08 september 2004 @ 17:16:
[...]
[...]
Om met de kRO client op privates te kunnen spelen is een andere versie van ragexe.exe nodig om het ip adres van de server waarmee moet worden verbonden te veranderen. Ik kan me niet herinneren dat Gravity toestemming heeft gegeven om die file te wijzigen.
lees het voor je reageerd
en je wijzigt de ragexe.exe niet maar de sakexe.exe en in de exe staat de IP niet slimpy maar in de .grf files
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 17:41 . Reden: iets toegevoegd ]
Verwijderd
En nu heb jij het over de client, en ik host. Ik gebruik geen andere rag.exe daarvoor, dus hosten is niet illegaal, verander niks aan gravity's spulleSmurf schreef op 08 september 2004 @ 17:16:
[...]
[...]
Om met de kRO client op privates te kunnen spelen is een andere versie van ragexe.exe nodig om het ip adres van de server waarmee moet worden verbonden te veranderen. Ik kan me niet herinneren dat Gravity toestemming heeft gegeven om die file te wijzigen.

moet nog 54.2 job

Verwijderd
Ik heb natuurlijk de startpost doorgelezen, maar die is een beetje aan de kleine kant, en er staat ook niet in hoe het spel werkt, ook andere sites doorgelezen maar de sites die ik lag hadden niet de informatie die ik zocht.
Ook google had veel fansites met niet veel toevoegende waardes.
Wie kan me vertellen hoe het zit met die dorpjes? Kan je zelf een partij kiezen, je daarbij aansluiten en meebouwen aan de stad?
Kan je ook aansluiten bij een stad en dan iedereen uitmoorden (
Verwijderd
Verwijderd
moet ff kijken welke skills nu aan de beurt zijn, volg een strak trainingsschema namelijk
en inderdaad ik wil asap stormgust hebben
iemand nog clips kopen trouwens? 100k heb er 2 over
Enne wat N9 zegt kunnen weleens met een leuk clubje gaan hunten, met Pumbaa er ook bij hebben we een leuk team om te hunten misschien?
morgenavond wel wat tijd denk ik, en zaterdag ben ik dagje antwerpen doen
Wiz ziet er ook leuker uit dan mage vind ik, alleen jammer dat je neit zoals die NPC mage in de hoek je kap over je kop kan trekken, lijkt me wel stoer namelijk met cap en sunnies
Verwijderd
pas leuk vanaf lvl 78 met phen clipVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 01:15:
Gratz Bokkie, eindelijk heNou kan je lekker lvlen, zorg dat je ff snel Stormgust hebt werkt wel lekker op HO`s.
Steden zijn slechts handelplaatsen. Je kan er dingen kopen en verkopen. Je sluit je niet bij een stad aan maar bij een guild. Met die guild kun je dan wel kastelen veroveren tijdens de daarvoor bestemde uren. Dit heet World of empire. Verder zijn de steden niet te beinvloeden.Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 18:13:
Hmm, kan iemand mij wat meer vertellen over Ragnarok? Je moet ervoor betalen (om online te spelen dus) heb ik gehoord?
Ik heb natuurlijk de startpost doorgelezen, maar die is een beetje aan de kleine kant, en er staat ook niet in hoe het spel werkt, ook andere sites doorgelezen maar de sites die ik lag hadden niet de informatie die ik zocht.
Ook google had veel fansites met niet veel toevoegende waardes.
Wie kan me vertellen hoe het zit met die dorpjes? Kan je zelf een partij kiezen, je daarbij aansluiten en meebouwen aan de stad?
Kan je ook aansluiten bij een stad en dan iedereen uitmoorden () ?
Je moet idd betalen.
Verwijderd
He kwam net dit tegen, V-Cards:
http://www.euro-ro.net/vc/?c=SquidWard&w=chaos&b=04
http://www.euro-ro.net/vc/?c=SponsBob&w=chaos&b=05
http://www.euro-ro.net/vc/?c=JellyFish&w=chaos&b=06
http://www.euro-ro.net/vc/?c=Suppo&w=chaos&b=07
Alleen die tekst "Having fun is more important than leveling!" kan je volgens mij niet veranderen.
(Hairstyle, color en equip is ook niet zoals ingame)
War of emperium is wat ik bedoelde
Verwijderd

pif.. M'n knight met een zwaardVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:24:
WoE staat voor war of Emperium hoor
He kwam net dit tegen, V-Cards:
http://www.euro-ro.net/vc/?c=SquidWard&w=chaos&b=04
http://www.euro-ro.net/vc/?c=SponsBob&w=chaos&b=05
http://www.euro-ro.net/vc/?c=JellyFish&w=chaos&b=06
http://www.euro-ro.net/vc/?c=Suppo&w=chaos&b=07
Alleen die tekst "Having fun is more important than leveling!" kan je volgens mij niet veranderen.
(Hairstyle, color en equip is ook niet zoals ingame)
En op 98/50 gaat levelen boven fun. Doodgaan zonder exp verlies brengt de fun vanzelf wel weer terug, dus ik wil die text kunnen veranderen
)
Verwijderd
Alleen jammer dta ik die slotted knuckledustr[3] heb gekocht voor 299k krijg hem aan de straatstenen niet kwijt.
)
Verwijderd
Probeer nu een +5 mocking manteau te krijgen door mijn +4 mokcing +1,5 mill zney in de aanbieding te gooien. Ik durf hem niet te upgraden met die insane prijzen die ze voor slotted manteaus vragen.
ennuh 6-7 mill is wel een groot risico
Verwijderd
Dude, probeer gewoon de free trail van 15 dagen. Gaat even naar www.ragnarokonline.com, europe. En dan staat daar wel waar de game kan downloaden. Je mag dan 15 dagen gratis proberen en dan kan je kijken of je het leuk vind. Je kan altijd iemand van ons ingame dingen vragen enzo, de namen staan in de sig. En uiteraard vinden wij deze game leukVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 18:48:
echt een spel om een te proberen dus ? (lekker charmant om dat dan te gaan vragen in een Ragnarok fan forum)
wat is een leuke hoed voor een wiz? ben die eierschaal een beetje zat

en zon groene wizhat vind ik wel stoer, maar die kosten een paar mil heb ik al gezien

Beter gaat ie naar www.euro-ro.net :d.Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 12:06:
[...]
Dude, probeer gewoon de free trail van 15 dagen. Gaat even naar www.ragnarokonline.com, europe. En dan staat daar wel waar de game kan downloaden. Je mag dan 15 dagen gratis proberen en dan kan je kijken of je het leuk vind. Je kan altijd iemand van ons ingame dingen vragen enzo, de namen staan in de sig. En uiteraard vinden wij deze game leuk
poopoo hat
mja vind het maar vaag dat de meest lelijke en achterlijke dingen de beste stats hebbenobsidian schreef op 10 september 2004 @ 14:19:
[...]
poopoo hatLekker zo'n vers gedraaide drol op je kop

)
dies wel aardig inderdaadSmurf schreef op 10 september 2004 @ 16:27:
Apple of archer dan.. Ziet er redelijk uit, en +3 dex is altijd handig op een wiz.
ff geld sparen daarvoor
Sphinx hat hehe, jammer dat die STR niet nodig is maar ziet er wel uberlomp (dus grappig ;d) uit hehe. Magician hat is wel fijn, extra sp en DEX + 1 , AGI + 1.Smurf schreef op 10 september 2004 @ 16:27:
Apple of archer dan.. Ziet er redelijk uit, en +3 dex is altijd handig op een wiz.
[ Voor 3% gewijzigd door Flapmo op 10-09-2004 17:21 ]

)

Verwijderd
Kk, t was maar even een vraag. Thx Bok
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2004 20:26 ]
das de 2e Forever love guildVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 19:08:
Smuft dude, ik loop net iemand tgen het lijf met de guildnaam "Love Forever" met jullie logootje. Is dit een subguild of zijn ze ff dik aan t jatten?
ben nu thief job level 41, dus dat zou moeten lukken.
maar eenmaal bij die assasin guild aangekomen (S S E E van morroc), kan ik nergens iemand vinden, waarbij ik de test kan doen??
ik zie alleen maar nutteloze assasins die alleen info hebben.
iemand een idee?
wat hier onderaan staat, werkt niet bij mij, aangezien ik dat persoontje niet kan vinden.
o ja, ik speel op dutchRO, mocht dat nog van belang zijn.
en nog een klein vraagje..
kan je je skillpoint (van job level ups) ook bewaren? dus dat ik er bijv. nog 6 van thief bewaar, zodat ik ze nuttiger kan besteden voor rogue/asassin skills?
[ Voor 41% gewijzigd door NewbieNeo op 11-09-2004 00:40 ]
Verwijderd
Die dude die op die plaatjes staat staan op Iro en euRo wel op die plaatsen trouwens en die helpen je bij je jobchange. Je moet die pyramide in en daarbinnen staat een kerel die je verderhelpt... Je kan trouwens niet je skillpoints bewaren om ze voor je volgende job te besteden.NewbieNeo schreef op 10 september 2004 @ 23:52:
vraagje, ik zit 't net een dagje te spelen en wil een job change naar assasin.
ben nu thief job level 41, dus dat zou moeten lukken.
maar eenmaal bij die assasin guild aangekomen (S S E E van morroc), kan ik nergens iemand vinden, waarbij ik de test kan doen??
ik zie alleen maar nutteloze assasins die alleen info hebben.
iemand een idee?
wat hier onderaan staat, werkt niet bij mij, aangezien ik dat persoontje niet kan vinden.
en nog een klein vraagje..
kan je je skillpoint (van job level ups) ook bewaren? dus dat ik er bijv. nog 6 van thief bewaar, zodat ik ze nuttiger kan besteden voor rogue/asassin skills?
me payment is net afgelopen en kga maar weer es betalen dan tot loki er is
twas gezellig op chaos en ben toch een heel eind gekomen
V-Cardje
[ Voor 12% gewijzigd door Woohooo op 11-09-2004 13:51 ]
Ja, ga op een echte server spelen. Dan staan alle npc's waar ze horen.NewbieNeo schreef op 10 september 2004 @ 23:52:
Nee, dat kan niet.en nog een klein vraagje..
Het is geen subguild, en ook geen 2e FL guild. Ze zijn volledig zelfstandig, maar we hebben wel goed contact met elkaar. (zelfde forums/TS server)
)
nuff said...go play real serv. baaizvraagje, ik zit 't net een dagje te spelen en wil een job change naar assasin.
ben nu thief job level 41,
ja ik weet dat het wel kan maar niet zonder enige stuff en juiste tanks, en al helemaal niet door iemand die niet weet hoe ie sin wordt zelfs al heeft ie een guide
Verwijderd
Agree met Flapz... Always agree with FlapzzFlapmo schreef op 11 september 2004 @ 21:31:
[...]
nuff said...go play real serv. baaiz
ja ik weet dat het wel kan maar niet zonder enige stuff en juiste tanks, en al helemaal niet door iemand die niet weet hoe ie sin wordt zelfs al heeft ie een guide
hmmz daar liepen ze wel mee te adverteren toen ze aan het recruiten warenSmurf schreef op 11 september 2004 @ 18:48:
[...]
Het is geen subguild, en ook geen 2e FL guild. Ze zijn volledig zelfstandig, maar we hebben wel goed contact met elkaar. (zelfde forums/TS server)
nice-CKY2K- schreef op 12 september 2004 @ 12:09:
Gisteren van N9 een kadootje gehad!! En? Hoe staat mijn hoedje?
[afbeelding]
ben aan het sparen voor een apple of archer
kost alleen 800K

edit:
*zucht* klote server side lag

hele groep van 5 alarms laggen gewoon in 1 keer door mijn vfw heen
[ Voor 16% gewijzigd door Bokkie op 12-09-2004 13:55 ]
Verwijderd
Het is alleen hele andere lag dan we op Iro hadden. Daar ging het gewoon door terwijl alles stilstond. Hier staan de monsters tenminste ook stil als jij stilstaat dus word je niet ff snel gekilled door zo`n klote lag.-=BoKKiE=- schreef op 12 september 2004 @ 13:18:
[...]
nice
ben aan het sparen voor een apple of archer
kost alleen 800K
edit:
*zucht* klote server side lag
hele groep van 5 alarms laggen gewoon in 1 keer door mijn vfw heen
Gister zat zo`n domme lul rough elu`s te verkopen voor 1.5k
maj kwam net een Elder willow card tegen voor 165 K ik me merchant halen omdat ik geen geld op me wiz heb is ie al wegVerwijderd schreef op 12 september 2004 @ 17:52:
[...]
Het is alleen hele andere lag dan we op Iro hadden. Daar ging het gewoon door terwijl alles stilstond. Hier staan de monsters tenminste ook stil als jij stilstaat dus word je niet ff snel gekilled door zo`n klote lag.
Gister zat zo`n domme lul rough elu`s te verkopen voor 1.5kNaja, heb k maar ff van em gekocht dan

vanaf welk level kan ik ongeveer een beetje naar een guild gaan zoeken?
edit wat is een beetje een goede tactiel om op vitata's te jagen met al die looting ants erbij?
en is er naast ant hell nog een plek waar ik vitata's kan hunten?
[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 12-09-2004 18:23 ]
en als die een card dropt gewoon ff goed opletten
I've got a feeling...
str 9
agi 9
dex 9
of
str 9
agi 9
vit 9
OMG OMG OMG!!!!
ik pak een helm op in CT 3, ik ID em is het een apple of archer ^^ oh yeah
[ Voor 31% gewijzigd door Bokkie op 12-09-2004 21:26 ]
1. 2 * puppa card
2. Farbe card
3. 3 * poring cards
Voor 10K nog een [1]mantel gehaad
[ Voor 3% gewijzigd door The_Greater op 12-09-2004 22:52 ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
Str 9-=BoKKiE=- schreef op 12 september 2004 @ 21:03:
nog een vraagje, wat is de beste beginstat voor een assa?
str 9
agi 9
dex 9
of
str 9
agi 9
vit 9
Agi 9
Dex 9

Maar net uit verveling nog ff mobben in bib4 was een goed idee. Phencard 1 ea /gg
edit: woeii, nog een
[ Voor 9% gewijzigd door Smurf op 13-09-2004 00:39 ]
)
bahSmurf schreef op 13 september 2004 @ 00:06:
Ik had vandaag ook wel een hele sandman card gevonden
Maar net uit verveling nog ff mobben in bib4 was een goed idee. Phencard 1 ea /gg
edit: woeii, nog een

heb met me sin toen ie nog leefde een keer een hele dag bib4 gedaan en echt geen ene drol gevonden
nog 1 job lvlv dan is waterball lvl 5 en ga ik naar biblian4 ff kijken wat ik daar voor schade kan doen
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
battle of support ??The_Greater schreef op 13 september 2004 @ 08:26:
Wat is een goede start voor een ACO?
edit:
zijn er nog guilds die op zoek zijn naar een cookie cutter wiz?
lvl 70/31
[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 13-09-2004 11:31 ]
Verwijderd
Support =The_Greater schreef op 13 september 2004 @ 08:26:
Wat is een goede start voor een ACO?
Int 9
Vit 9
Agi 9
Battle =
Str 9
Dex 9
Agi 9
Edit:
Minibosses, spawnen die eens per uur of half uur?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 13:26 ]
angeling elk uur.Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 11:32:
[...]
Edit:
Minibosses, spawnen die eens per uur of half uur?
) Nvm, 30 min
//edit
jeej, energy coat geleerd. lvl 50/36 nu.
[ Voor 26% gewijzigd door Flapmo op 14-09-2004 01:23 ]
ik zoek op ze minst een tank en een healer ^^
en wanneer is het aan te raden om solo Clocktower te gaan doen? (dus dat deel waar je key of clocktower voor nodig hebt) en wat voor gevaren kan ik daar vinden
What Payment on Type Status
1w-FREE 29/08/04 PAID OK
2 weeks free 30/07/04 PAID OK
1 month (31 days) 14/08/04 PAID OK
REMAINING PLAYING DAYS FLAT: 0
Klopt dit nou niet of zit ik nu te slapen?
op de 30e begonnen: 2weken gratis
op de 14e betaald: 1maand erbij
14 Sept. : 0 dagen over.. waar is mijn gratis week (ivm maintainance etc.) dan?
Ik vraag me serieus af of er iets dat ik over het hoofd zie.. of ??
Zin altijd wel, maar ja moet werken vanavond...N9 zou dan kunnen tanken (en ik een beetje) en ik heal nu 780hp per keer dus aangezien jij niet zoveel hp hebt...-=BoKKiE=- schreef op 14 september 2004 @ 09:10:
zijn er mensen die vanavond zin hebben in een HO party?
ik zoek op ze minst een tank en een healer ^^
en wanneer is het aan te raden om solo Clocktower te gaan doen? (dus dat deel waar je key of clocktower voor nodig hebt) en wat voor gevaren kan ik daar vinden
Later deze week kunnen we het wel proberen, hunt er nu samen met N9 ook gaat prima!
even op de euro site op het forum posten, dan krijg ej een adres wat je moet mailennioz schreef op 14 september 2004 @ 14:05:
PAYMENTS
What Payment on Type Status
1w-FREE 29/08/04 PAID OK
2 weeks free 30/07/04 PAID OK
1 month (31 days) 14/08/04 PAID OK
REMAINING PLAYING DAYS FLAT: 0
Klopt dit nou niet of zit ik nu te slapen?
op de 30e begonnen: 2weken gratis
op de 14e betaald: 1maand erbij
14 Sept. : 0 dagen over.. waar is mijn gratis week (ivm maintainance etc.) dan?
Ik vraag me serieus af of er iets dat ik over het hoofd zie.. of ??
of gewoon meteen even contact opnemen met een GM
niemand wil vanavond met mij feesten met HO's
ow toch wel ^^
mja morgenavond kan ook en vrijdag ook
donderdag weet ik niet
penomena's weet ik zelf neit te vinden

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 14-09-2004 14:27 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Flapmo op 14-09-2004 15:20 ]
Verwijderd
Flapmo schreef op 14 september 2004 @ 15:20:
heb een instemming van me huis, als die HO party tegen 0:30-1:00 begint doe ik mee. Dat zijn echt relaxte tijden, heel euro argiope en CT map leeg :d. He pumbaa? Dan spelen wij lekker.
*
P servers sucken heb er ook 1 geprobeerd, maar das echt 3x nietsVerwijderd schreef op 14 september 2004 @ 15:29:
[...]
YUP, superrelaxed. Trouwens Bok, peno`s kan je nooit alleen als wizz ook als je een phen clip hebt niet. K doe ook mee als het rond de klok van 00:00 is.
** probeer nu ff een p server *
*

hmmz 0:00

ik speel meestal tot een uur of 11 half 12 namelijk
w00t
nice ^^Woohooo schreef op 14 september 2004 @ 17:30:
The Prontera Tourism Office is proud to announce the installation of the new server world Loki on Thursday, 16th of September.
w00t
ik maak iig ff een account, wat ik er dan mee doe zie ik wel
overmorgen lekker nieuwe start maken op loki met mn
WoE Stone Curse/Storm Gust Wizzie
//edit
//pumbaa waar ben je nou
//wel on maar je reageerd niet
[ Voor 63% gewijzigd door Flapmo op 15-09-2004 00:27 ]
herinner me ook net dat amatus deze maand nog schijnt te komen, ik MOET dus snel me Thief naar level 40 krijgen voordat die patch komt, want met HunterFlies in Geffen 1 is het straks dus practisch onmogelijk om daar lekker te levellen

iemand die een blastclip te leen heeft voor me
Verwijderd
-=BoKKiE=- schreef op 15 september 2004 @ 14:54:
crap
herinner me ook net dat amatus deze maand nog schijnt te komen, ik MOET dus snel me Thief naar level 40 krijgen voordat die patch komt, want met HunterFlies in Geffen 1 is het straks dus practisch onmogelijk om daar lekker te levellen
iemand die een blastclip te leen heeft voor meof healslaaf wil zijn om me te tanken ^^
"..is het straks dus practisch onmogelijk.." Practisch onmogelijk? Zeg maar gerust onmogelijk, niemand onder lvl 50 kan die hunterflies aan

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 15:03 ]
Actual Update Plan September, 7th 2004Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 14:57:
[...]
Is dat niet op Sakray
"..is het straks dus practisch onmogelijk.." Practisch onmogelijk? Zeg maar gerust onmogelijk, niemand onder lvl 50 kan die hunterflies aanWat zijn de verdere aanpassing met deze "amatus"? Nog nooit van gehoord
Prontera Tourism Office announces today the latest update plan for Ragnarok Online.
Loki (additional world): September
Amatsu / Gonryun: September
Hairdresser: October
Wedding System / SuperNovice: October
Niffleheim / Umballa: November
Verwijderd
En aangezien hij nu nog erg betaalbaar is. (gaat ongeveer voor tussen de 400-600k in shops). Ben ik ze lekker in bulk aan het inkopen. Koop de meesten voor tussen de 300 en 400k dus maak zoiezo geen verlies als de marktvalue stabiel blijft.
Heb er nu 11 en kan er nog 3 a 4 kopen eventueel.
Dus nu ff hopen dat value vet stijgt na amatsu en ik ben weer rijk
stel dat ze maar beetje stijgen naar 750k bijvoorbeeld. Dan is het best leuk om er 15 in je stash te hebben
Attempted Level +1 +2 +3 +4 +5 +6 +7 +8 +9 +10
% chance/lvl 100 100 100 100 60 40 40 20 20 10
% chance from +0 100 100 100 100 60 24 9.6 1.92 0.384 0.0768
Comission from +0/Success 20,000z 40,000z 60,000z 80,000z 166,667z 466,668z 1,216,669z 6,183,344z 31,016,719z 310,367,188z
Oridecon Used from +0/Success 1 2 3 4 8.33 23.33 60.83 309.17 1550.83 15518.33
Av.Attempts/Success 1 1 1 1 1.67 4.17 10.42 52.08 260.42 1302.08
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2004 17:47 ]
edit
damn ik kan die infiltraters niet vinden, zoek er nu namelijk nog een voor 300K ongeveer

[ Voor 53% gewijzigd door Bokkie op 15-09-2004 17:53 ]
Verwijderd
Maar iedere over upgrade levert zulke lekkere dmg op. (8-21dmg om precies te zijn.) Maar goed als ie failed kost me dat weer 750k ook zo zonde.
Nou ja ik kijk wel. Als die Infiltrator veel waard wordt dan is een +5 helemaal lekkere cash verdienen. Heb nu 12 normale infiltrators en een +5 infiltrator.
Laat amatsu nu maar komen....
Dit topic is gesloten.