[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 6

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.899 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn ik wordt moe van dat politiek gezeik.
Maar ik snap gewoon niet waar om ze Remeption en Uprising Zerg noemen, het zou omgedraait moeten zijn, met untaimed VNA braveheart en nu ook MX, hoe groot moet ze worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeeuh tja, alle begin is moeilijk :P!

Hmm zijn al voorbij het begin dus kunnen nu beginnen ;)!

FF voorstellen ik ben kwivie! Me main is LVL 45+ Warcryer op erica. Meeste van jullie zoals proq,ebbo en thurin kennen me wel. Ik probeer later we een screenie te posten van me Warcryertje :).

Ik hoop vanaf af nu vaker te komen hierzo en ik zou zeggen tot later dan hé! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 10:43:
Ja ik vind ook jammer dat rehash nu aan hun kant staat :S

Ik hoop alleen dat ze niet ala PR in grief mode gaan.
Rehash zit in VNA en VNA steunt PR, het is dan een beetje moeilijk om als Rehash member te zeggen dat je PR niet steunt omdat ze klootzakken zijn. En om dan te komen met "ik hoop niet dat ze net zoals PR gaan griefen" vind ik al helemaal te belachelijk voor woorden...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
haha ben blij dat lotus niet in een alliance zit. Ik zit nu met me dorf in SpoiledBratz van YoshinoChan, en eerlijk gezegd is dit zo'n beetje de fijnste clan die er is op Erica. Geen politics iedereen helpt elkaar en lekker veel geld verdienen. En het feit dat er alleen maar dorf girls in zitten maakt het alleen maar leuker. Ooit een horde van 10 dorf girls nakondas zien bevechten?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dec, ik bedoelde eigenlijk dat ik niet van plan was om zoals mindhack mobs te gaan healen of zo, omdat jullie in Rehash zitten, of zoiets in die vorm. Ben je pruple zal ik je ook niet gelijk aanvallen of zo, zoiets zou pr wel doen.
Ik probeerde te zeggen dat ik hoop jullie niet zo zijn. Weet het antwoord wel hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:16
sieges zijn al saai...

PR/DL en maatjes hebben 2 dagen achter elkaar de voordeur niet aangeraakt...
we zijn daarna met een man of 40 naar The heart of warding gegaan (lvl 65+ mobs die elke minuut respawnen)
Dat gaf dus meer tegenstand als die hele alliance van jullie in 2 sieges...
zelfs toen MX ging helpen was het niks. (wie wil gludio castle hebben btw?)
en dat niemand PR steunt is omdat PR een kasteel wil hebben (gegezegd teruggeven aan de spelers van erica... ) en niemand PR vertrouwd (niet zo gek, de meeste leden zijn bekende griefers)
Ook PR's mentaliteit om bvb bepaalde clans te PKen als ze in DV/AL komen is nogal onpopulair. waarom MX ze nu steunt is een raadsel.
Ook klagen mensen over de taxrates die PWN op giran heeft gezet.
wij moeten 2 castles verdedigen per week, dat kost ongeveer 7 mil per siege.
Giran levert nu ongeveer 1.2mil per dag op. en volgens rare mensen als elixtar koopt heel PWN van de overgebleven 1.4mil per week B grade equipment....

btw, half PR gaat naar eigen zeggen binnenkort overstappen naar een ander spel.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje rare vraag, maar Roleplaying sommige van jullie ook in dit spel? Ik had gehoord dat Lionna de RP server was dus ben daar opnieuw begonnen een paar dagen geleden.

^_^

Best aardige mensen daarzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
yoshinochan is the best :)

ik geef altijd een hele zooi recipes van daumar aan hem als ik ze dubbel heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
RocketKoen schreef op 01 november 2004 @ 16:44:
sieges zijn al saai...

PR/DL en maatjes hebben 2 dagen achter elkaar de voordeur niet aangeraakt...
we zijn daarna met een man of 40 naar The heart of warding gegaan (lvl 65+ mobs die elke minuut respawnen)
Dat gaf dus meer tegenstand als die hele alliance van jullie in 2 sieges...
zelfs toen MX ging helpen was het niks. (wie wil gludio castle hebben btw?)
en dat niemand PR steunt is omdat PR een kasteel wil hebben (gegezegd teruggeven aan de spelers van erica... ) en niemand PR vertrouwd (niet zo gek, de meeste leden zijn bekende griefers)
Ook PR's mentaliteit om bvb bepaalde clans te PKen als ze in DV/AL komen is nogal onpopulair. waarom MX ze nu steunt is een raadsel.
Ook klagen mensen over de taxrates die PWN op giran heeft gezet.
wij moeten 2 castles verdedigen per week, dat kost ongeveer 7 mil per siege.
Giran levert nu ongeveer 1.2mil per dag op. en volgens rare mensen als elixtar koopt heel PWN van de overgebleven 1.4mil per week B grade equipment....

btw, half PR gaat naar eigen zeggen binnenkort overstappen naar een ander spel.
lmao ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
* Proqzor zwaait naar Viggen...... het ga je goed! veel plezier in WoW :P

*edit* ik ben waarschijnlijk wel te vinden met de nick ProqThor/DrProctor/Nicodemus als de retail uitkomt *edit*

[ Voor 45% gewijzigd door Proqzor op 02-11-2004 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 16:49:
Beetje rare vraag, maar Roleplaying sommige van jullie ook in dit spel? Ik had gehoord dat Lionna de RP server was dus ben daar opnieuw begonnen een paar dagen geleden.

^_^

Best aardige mensen daarzo :)
Lionna is de drama server van NA.
Het is altijd een leuke server geweest tot de vele farmers kwamen die ondergebracht werden in de grote alliances.

Verder heb ik vorige week een eigen clan opgericht als vervolg op Mirage waarvan de CL stopte. Zondag lvl 4 in 13 minuten na het poison drinken uitgevoerd :)

Pm me ingame als je wat nodig hebt.
AwesomE

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
DrProctor schreef op 02 november 2004 @ 14:46:
* Viggen zwaait naar Viggen...... het ga je goed! veel plezier in WoW :P

*edit* ik ben waarschijnlijk wel te vinden met de nick ProqThor/DrProctor/Nicodemus als de retail uitkomt *edit*
danku :P

(voor die mensen die denken huh :? , ik ben gestopt en ik heb daar een topic over op lineage2.nl waar DrProctor ook komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n Bounty Hunter tot 42 gekregen, ben ook bezig met m'n Shilien Oracle, is nu lvl 29. Gister lekker in Cruma gejaagd met de lvl 64 SR van de clan, haha. CN laten flaggen en afschieten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :)

Pas maar op dat je niet gegangbanged word in china tower :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ja meestal komt de hele horde dan op je af en je moet een chinees absoluut niet op hun equip beoordelen. Zo ben ik op erica een soloende archer met str long bow in DV/AL tegen gekomen. (o het kan ook een akat bow geweest zijn maar ze had manti aan dus ik neem aan dat ze str long bow had)

[ Voor 23% gewijzigd door Proqzor op 03-11-2004 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
DrProctor schreef op 03 november 2004 @ 13:00:
ja meestal komt de hele horde dan op je af en je moet een chinees absoluut niet op hun equip beoordelen. Zo ben ik op erica een soloende archer met str long bow in DV/AL tegen gekomen. (o het kan ook een akat bow geweest zijn maar ze had manti aan dus ik neem aan dat ze str long bow had)
Armor zegt een stuk minder dan het wapen, BOSScool (60+ PR volgens mij) solo't Doom Knights in TFG en hij heeft ook manticore aan. Hij heeft dan wel een emi bow (of misschien zelfs hazard bow, dat kan ik niet zien), maar z'n armor is natuurlijk prut tegen level 65 mobs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
December schreef op 03 november 2004 @ 15:02:
[...]

Armor zegt een stuk minder dan het wapen, BOSScool (60+ PR volgens mij) solo't Doom Knights in TFG en hij heeft ook manticore aan. Hij heeft dan wel een emi bow (of misschien zelfs hazard bow, dat kan ik niet zien), maar z'n armor is natuurlijk prut tegen level 65 mobs :P
dat is geen manticore maar een of ander B grade armor denk ik (textures..)
en hij heeft ook zn eigen prophet die em health en bufft.

met prophet buffs kan ik ook easy doom knights soloen @ lvl 54

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe, als ik daar rondloop met een +3 emi bow en ik ben een lvl 60+ SR kan ik je verzekeren dat ik alles kan hebben in Cruma tower ;-) Althans op de 1e verdieping. 2e waarschijnlijk ook, maar als Shadow Consortium daar rondloopt (voor de niet-Kain mensen, SC is een hele sterke (60+) clan die alleen maar lkoopt te kutten en mensen die (per ongeluk) flaggen neerschieten) ga ik niet flaggen daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
RocketKoen schreef op 03 november 2004 @ 15:59:
[...]

dat is geen manticore maar een of ander B grade armor denk ik (textures..)
en hij heeft ook zn eigen prophet die em health en bufft.

met prophet buffs kan ik ook easy doom knights soloen @ lvl 54
Laat jij me maar eens een b-grade armor zien met manticore textures dan. Hij zei zelf dat het manticore was en ik geloof dat wel, tenzij jij het tegendeel kan bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Manticore kan je echt heel duidelijk onderscheiden, dat is geen verkeerde texture ofzo. Zubei is op DE minimale aankleding, Avadon is groenig, maar waarschijnlijk niet op DE. Maar als je 65+ bent is je bow veel belangrijker dan je armour. Die dude kite toch alles, en waarschijnlijk is het meer voor de lol dan serieus, anders heeft ie wel drake of theca aan. Drake is trouwens zelfde eruitziend als Full Plate of Composite, dus dat is ook heel makkelijk te herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
joh xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
3 dagen lang farmers killen in cruma :)

met een 49 bounty hunter trainen, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
zo gister eindelijk LVL 55 geworden en meteen mijn TSS secured :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dtjiang/l2/Shot00066.jpg

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dec, het is Manticore. Ik dacht dat ie eerst Drake had maar wat ie daar mee heeft gedaan geen idee. Ik heb hem al een tijdje niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 10:17:
Dec, het is Manticore. Ik dacht dat ie eerst Drake had maar wat ie daar mee heeft gedaan geen idee. Ik heb hem al een tijdje niet gezien.
Dat moet je tegen TheS4ndm4n zeggen, ik wist wel dat het Manticore was, hij wou het niet geloven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
AwesomE schreef op 04 november 2004 @ 09:26:
zo gister eindelijk LVL 55 geworden en meteen mijn TSS secured :)

[afbeelding]
Meer PvP!!!!!

en gratz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah mijn SR heeft ook nog 0 pvp count, alhoewel ik aardig wat volk heb gekilled :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 19:11:
Mjah mijn SR heeft ook nog 0 pvp count, alhoewel ik aardig wat volk heb gekilled :?
mja alleen reds / of in de pvp arena... die tellen niet helaas :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
argh had ik weer een nieuwe hatchling gehaald dacht ff ct in even lvlen.... was de room clear ik ff hatchling summonen komt een kut gozer genaamd Bipolar aan die doet ff een 370 crit op me pet bijna dood. Ik vet pissed en die zelfde avond kom ik nog in dion en zie ik hem buiten dion lopen in een pvp gevecht tussen ROR en AOD. Ik liet em ff achter een gastje aan lopen doet ie mortal blow op me hatchling! DOOD!. Die dikke kut hond..... Voor de gene die op erica speelt in cruma invite deze gast niet want het is een griefer item jatter en draak moordenaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Clan zit hij in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
hij gaat in AoD echt vette kut lui zijn dat samen met crimson. Laatst zat ik in een party komt er een gast aanlopen met snipes achter em aan komt zo'n Crimson gast genaamd FattZilla nog wat en gaat die gast stunnen.... dood. Wordt ie gerest komt ie bij de party en vraag ik.. waarom ging je hem stunnen? zei die fatzilla dat hij het grappig vond, dat hij het deed voor de drops. Zit er nog zo'n figuur van Crimson in de party en die zegt vervolgens "easy buck" en dan loopt ie ook nog met eldritch dagger te vechten in een cruma group..... dan wordt het nog leuker krijgt die fatzilla vervolgens chain boots en 6 sops als drop. Niet te geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
yeh proc

AoD staat bekend als de grootste griefers, dat geven ze ook toe, zijn echte debielen. Daarom helpen ze ook PR/DL O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
mijn besluit staat nu vast zodra ik me dorf op lvl 40 heb ga ik als een speer me orc lvlen zodat ik alle kut gozers die ik tegen kom kan pken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Gisteren afgesproken met de mensen van mijn clan om een fotootje te maken, was wel gezellig en met redelijke opkomst :)

Afbeeldingslocatie: http://images.razorfist.nl/lineage/Shot00058.jpg

Verder niet nuttig, maar dacht ik post het ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Welke ben jij dan op dat plaatje?

Megabyte zie ik wel es lopen in Gludio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

die dus :P

Ik ben nu een lvl31 Human Knight trouwens, met Tarbar en Mithril heavy armor.
Nog niet zo hoog als jullie allemaal dus, maar dat komt nog ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Blamm op 08-11-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey jongens ik had nog wat screenie's van me orc beloofd dus hier zijn ze:

-http://www.imagedump.com/...147344&poll_id=0&warned=y
-http://www.imagedump.com/...147345&poll_id=0&warned=y

Ik hoop dat de links werken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
wow wie heeft die mooie yaksa voor jou gemaakt :P

*steekt vinger in de lucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
haha niet jij maar daumar :P maar hij is niet zo mooi atm met die dwarven mace look :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister mn eerste quest van de second profession change job gedaan om shilien elder te worden.

toch wel grappig dat je door allerlei beginner towns moet, ik heb een ontzettende hoop mensen kunnen healen/buffen rechargen en die waren erg blij hiermee. Dat vind ik toch wel het leuke aan mage zijn, dat je mensen kunt helpen.

Het is wel aardig uitgestorven in die gebieden, ik zie zelfs geen pk-ers meer rondlopen.. farmers kom je ook maar heel zelden tegen. Maar ja is te verwachten als de meesten hoger level zijn nu.

ik ben nog op zoek naar een karmian stocking en tunic recipe, iemand die wel eens gezien? (op erica)

volgens mij is het aardig oorlog aan het worden tussen clans en alliances, het lijkt wel alsof er tegenwoordig dagelijks gevechten zijn tussen dl/pr/vna/rehash/mx/etc en redemption/myrmidion/etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
leuk toch oorlog :D zolang ze mij of me pet maar met rust laten :P

o en koop die karmian er zijn echt vet veel mensen divine aan het maken en dus moet iedereen van z'n karmian af en dan dalen de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Razorfist schreef op 08 november 2004 @ 12:25:
die dus :P

Ik ben nu een lvl31 Human Knight trouwens, met Tarbar en Mithril heavy armor.
Nog niet zo hoog als jullie allemaal dus, maar dat komt nog ;)
Ben niet hoog hoor, heb m´n allereerste char geresurrect en ben daarmee nu aan het rerollen :P Zit nog steeds op TI nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaN5Hee schreef op 08 november 2004 @ 14:13:
[...]

Ben niet hoog hoor, heb m´n allereerste char geresurrect en ben daarmee nu aan het rerollen :P Zit nog steeds op TI nu.
aah sinds ik gestopt heb je natuurlijk geen enkele reden meer om lvl 40 te worden he? LOL grapje hoor :P (offtopic: hoest verders? bevalt het samenwonen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 12:38:
Ey jongens ik had nog wat screenie's van me orc beloofd dus hier zijn ze:

-http://www.imagedump.com/...147344&poll_id=0&warned=y
-http://www.imagedump.com/...147345&poll_id=0&warned=y

Ik hoop dat de links werken 8)7
Ik vind de chat zo mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is gedeelte van m'n clan. We zijn net klaar met de lvl 4 quest, en we staan bij de witch waar het allemaal begon. Vrij makkelijke quest, ik kwam alleen ff in de problemen toen ik twee Harit Matriarchs achter me aan had. Lang leve Fake Death :D:D

Afbeeldingslocatie: http://www.legion-elite.com/gallery/details.php?image_id=108

*edit* hmm, screenshot posten doet ie niet, ik zalw el wat fout doen... hier is de link.

http://www.legion-elite.com/gallery/details.php?image_id=108

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2004 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 14:19:
[...]

aah sinds ik gestopt heb je natuurlijk geen enkele reden meer om lvl 40 te worden he? LOL grapje hoor :P (offtopic: hoest verders? bevalt het samenwonen?)
:P Je hebt gedeeltelijk wel gelijk, heb niet echt motivatie meer om lvl 40 te worden. Wil van Bansoon alleen nog een cleric maken en daarna druip ik af denk ik (tegen die tijd is HL2 ook gereleased). Clans sterven af, startertowns sterven uit en de overgebleven spelers verplaatsen zich langzamerhand richting Oren/Aden.

Samenwonen gaat tot nu toe nog steeds goed! Hoest met jullie? En Sander?

[ Voor 3% gewijzigd door Bansoon op 08-11-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
proc verkoop jij nou een sls?

ruilen voor +3 dual spirits? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
hahaha nee sry ik raak die duals nooit meer kwijt voor c2 :S iedereen wil dual sls en dus worden alle dual kats etc verkocht.... in c2 wordt dat helemaal tragisch :|

[ Voor 32% gewijzigd door Proqzor op 09-11-2004 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ff bezig me nieuwe char naar lvl 40 toe te schoppen :Y)

En damnz wat gaat het lvlen weer snel zeg .. 15% per 10 min ofzo :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
haha nice ik ben eindelijk lvl 36 geworden met me dorf, nog maar 4 lvls en dan ga ik weer met me orc spelen hehe :P

Verwijderd

Hey Dec, Vertel eens waarom is SD uit Untaimed? En zit jij nu in SD ?

• Hahn
Verwijderd schreef op 11 november 2004 @ 15:55:
Hey Dec, Vertel eens waarom is SD uit Untaimed? En zit jij nu in SD ?
Draconi zei dat SD wat puntjes had die niet goed samen zouden werken met de rest van de alliance, dus toen ik joinde zei Draconi gelijk "Elhan, leave alliance". Eén van de punten was dus dat SD volgens Draconi wel vaker DL recruits (ik had recruit topic @ DL site gepost) overnam, maar ik had in dit geval zelf voor SD gekozen.

En ik koos voor SD nadat het joinen van DL een beetje teveel gedoe was met een beetje te strenge regels en ik er toch maar weinig vrienden in heb zitten. Ik joinde SD dus eigenlijk wel voor de alliance, maar ookal is SD nu uit Untamed, ik vind het nog wel leuk, we gaan nu MX joinen :)

• Cache
December schreef op 11 november 2004 @ 22:14:
[...]

Draconi zei dat SD wat puntjes had die niet goed samen zouden werken met de rest van de alliance, dus toen ik joinde zei Draconi gelijk "Elhan, leave alliance". Eén van de punten was dus dat SD volgens Draconi wel vaker DL recruits (ik had recruit topic @ DL site gepost) overnam, maar ik had in dit geval zelf voor SD gekozen.

En ik koos voor SD nadat het joinen van DL een beetje teveel gedoe was met een beetje te strenge regels en ik er toch maar weinig vrienden in heb zitten. Ik joinde SD dus eigenlijk wel voor de alliance, maar ookal is SD nu uit Untamed, ik vind het nog wel leuk, we gaan nu MX joinen :)
Waarom wel SD en niet rehash? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat gisteren in een groep op de FG met Elhan, wel lef dat ie daar ineens was na al dat gezeik op de server, respect hoor dat ie het durfde.

Zo SD naar MX? maar hun Allience zit toch al vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
December schreef op donderdag 11 november 2004 @ 22:14:
[...]

Is idd makkelijk :P
Sepharophs (king of oren) PK alt, linlao zat ook ruim een week in SD, totdat Playa er achter kwam, en als enige herinnerde dat linlao de week ervoor nog 11 DL's had gePKed :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
KrewCial schreef op donderdag 11 november 2004 @ 23:36:
[...]

Waarom wel SD en niet rehash? :?
Ik joinde SD voor Untamed alliance, maar de minuut dat ik joinde moest SD uit alliance, dat kon ik niet voorzien natuurlijk.
Verwijderd schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 09:18:
Ik zat gisteren in een groep op de FG met Elhan, wel lef dat ie daar ineens was na al dat gezeik op de server, respect hoor dat ie het durfde.

Zo SD naar MX? maar hun Allience zit toch al vol?
En tot nu toe is er nog niks gebeurd met SD in FG :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
December schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 13:36:
[...]

Ik joinde SD voor Untamed alliance, maar de minuut dat ik joinde moest SD uit alliance, dat kon ik niet voorzien natuurlijk.
[...]

En tot nu toe is er nog niks gebeurd met SD in FG :Y)
Marco... waarom zou je in hemelsnaam bij DL willen???

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik heb hier een ongebruikte Lineage II doos liggen die ik wel verkopen wil (rond 40 euro ofzo). Ik vraag me alleen af hoe dat moet, met verzending enzo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 17:04:
Ok ik heb hier een ongebruikte Lineage II doos liggen die ik wel verkopen wil (rond 40 euro ofzo). Ik vraag me alleen af hoe dat moet, met verzending enzo. :/
umm zoals normaal??

wachten op aanbot-rekening nummer geven-wachten tot overmaking-verzenden van spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
RocketKoen schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:35:
[...]

Marco... waarom zou je in hemelsnaam bij DL willen???
De alliance leek me erg hecht en dat leek me wel eens wat leuker dan altijd maar een rommeltje zoals ik het afgelopen half jaar alleen maar heb meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
December schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 21:52:
[...]

De alliance leek me erg hecht en dat leek me wel eens wat leuker dan altijd maar een rommeltje zoals ik het afgelopen half jaar alleen maar heb meegemaakt.
:+

Goed... ik ga ook stoppen, nu echt ^^
Spel wordt gewoon te saai en ik heb geen zin meer om te levelen, dat hebben de mensen waar ik het meest samen mee speel ook wel gemerkt de laatste paar weken (misschien wel maanden). Dus... nog veel plezier, ik ben weg! =)

<3 ^_^ Cache!

Edit: Oh kan het niet laten: WoW > L2
Sorry, het is gewoon zo. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Cache op 13-11-2004 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat is trouwens ook wel flinkt verneukt, om het maar grof uit te drukken. Cache kapt ermee, Intronic heeft gisteren besloten dat ook te doen... Dus echt veel vrienden waar ik vaak contact mee had én die ook veel speelden hou ik niet meer over ingame :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
als iedereen zn gear nu ff aan mij geeft :)

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

dat nooit :P , maargoed... ik stop dus ook ff voor een maandje, saai hersenloos spel :D Nfs U2 !!!!!!!!!!!!

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
D1ON schreef op zondag 14 november 2004 @ 01:49:
dat nooit :P , maargoed... ik stop dus ook ff voor een maandje, saai hersenloos spel :D Nfs U2 !!!!!!!!!!!!
door dat NFSU2!!! klink je ineens een stuk minder intelligent ;)

maar uh marco... vertel eens wat beter smaakt, het gras voor dion castle waar je in lag of de modder voor oren :P
siegen ze ons op 2 castles tegelijk met 6 clans per castle, verliezen ze nog :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
argh kut siege tijden... ik zal waarschijnlijk nooit een siege kunnen meemaken.

jammer dat je kapt man :( als ik een betere verbinding heb kan ik WoW misschien ook wel dlen en uitproberen.

[ Voor 42% gewijzigd door Proqzor op 14-11-2004 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW zuigt anywayz :P. Jammer dat Cache en intron stoppen :? ! Gelukkig komt dion nog terug zegt ie. Naja we zullen het zien he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
RocketKoen schreef op zondag 14 november 2004 @ 06:25:
[...]

door dat NFSU2!!! klink je ineens een stuk minder intelligent ;)

maar uh marco... vertel eens wat beter smaakt, het gras voor dion castle waar je in lag of de modder voor oren :P
siegen ze ons op 2 castles tegelijk met 6 clans per castle, verliezen ze nog :P
Ach ja, door foute positionering van de vlaggen konden we ze niet verdedigen zonder rood te worden en waren we dus flink de pineut. Maar in het begin leek het er toch wel een beetje erop dat we de overhand hadden :P
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 11:22:
WOW zuigt anywayz :P. Jammer dat Cache en intron stoppen :? ! Gelukkig komt dion nog terug zegt ie. Naja we zullen het zien he :9
Intronic heeft tijdens de siege weer besloten om een AW te maken, dus die blijft weer even :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Zijn er eigenlijk uberhaupt nog meer got-ers die nu nog op Gustin spelen? Van belgium en prepzzz weet ik het, die heb ik nog wel eens rond zien banjeren. Jullie zitten in DTF toch?

Mijn oude clan (Dark Chaos) is zo goed als gestopt en ik ben van plan een andere te joinen als ik lvl 50 ben (bijna dus). Wat NL-ers en belgen in een clan zou wel aardig zijn. }:O

Ik heb ook wel momenten gehad dat ik erover gedacht heb om te stoppen, maar na een week of 2 minder spelen begon het toch weer te kriebelen. Ben nu druk bezig met het verzamelen van materials om een crystal dagger te craften, dus als iemand op Gustin nog wat over heeft wat ie toch niet nodig heeft... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Prepzzz is voor onbepaalde tijd gestopt, Belgium speelt wel nog.
Oxyg3n speelt ook nog steeds en ik speel nog, maar ik speel sinds de open beta met verschillende chars, nooit echt een vaste char gehad.
Nu speel ik met Bansoon, waar ik een cleric van wil maken, op dit moment zeg ik dat ik met deze blijf spelen, maar dat kan over twee weken weer anders zijn :P

Amano speelt ook nog steeds op Gustin volgens mij, met een andere char, Razorfist speelt nog op Gustin, z'n broertje Maarten ook. En er zullen er vast nog wel meer op Gustin spelen, maar dat kan ik niet allemaal bijhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
December schreef op zondag 14 november 2004 @ 12:22:
[...]

Intronic heeft tijdens de siege weer besloten om een AW te maken, dus die blijft weer even :D
Intro stopt toch nooit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Jij mist het na een tijdje weer en komt ook weer terug :+ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
December schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:57:
[...]

Jij mist het na een tijdje weer en komt ook weer terug :+ :>
:O ... misschien, maar heb nu toch niet veel tijd over om te spelen en anders zou ik eerder WoW gaan doen, want dat is toch eigenlijk best wel leuk. :P
Of EQ, maar ja... dat heb ik nog nooit kunnen uitproberen, dus daar ben ik dan nog wat huiverig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Maar wat doe je nu met je spullen? Want vorige keer was je account afgelopen voordat je het kon weggeven zei je, maar dat is nu niet het geval. (Nee, dit is niet een indirecte "can i have your stuff!", alhoewel ik er natuurlijk geen nee tegen zou zeggen O-))

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 14-11-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON

D1ON

4x4Fotos.nl

cache gaf alles aan mij, en ik aan hem ! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
December schreef op zondag 14 november 2004 @ 16:27:
Maar wat doe je nu met je spullen? Want vorige keer was je account afgelopen voordat je het kon weggeven zei je, maar dat is nu niet het geval. (Nee, dit is niet een indirecte "can i have your stuff!", alhoewel ik er natuurlijk geen nee tegen zou zeggen O-))
Jaja, jij krijgt wel wat... ik geef gewoon de mensen die me hebben geholpen geld. Daar val jij natuurlijk ook onder en meerdere mensen van GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Mja, toch wel. :(
Btw, als je WoW speelt, kom server 34 ik ben daar als Tronix. K zit in clan met veel mensen van erica ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ondertussen ook gestopt.
Ik speel weer BF1942 en ondertussen WoW.

Ik ga mijn gear aan kwivie geven ;)

edit :
Als cache niet gestopt was, had hij het grootste deel gekregen :)

edit 2 :
Ik zit nu op server 26.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op zondag 14 november 2004 @ 23:25:
Ik ben ondertussen ook gestopt.
Ik speel weer BF1942 en ondertussen WoW.

Ik ga mijn gear aan kwivie geven ;)

edit :
Als cache niet gestopt was, had hij het grootste deel gekregen :)

edit 2 :
Ik zit nu op server 26.
:o ^^

ik zat op 22, maar moest van intro naar 34 verhuizen
:(((

[ Voor 9% gewijzigd door Cache op 15-11-2004 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt mijn Human Rogue op Gustin is onderhand lvl 26 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
stomme kut pa met ze schijt verbinding. Kan maar 1500mb per maand dlen ik zal dus nooit WoW kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bazel je overhand, overhand wat waar en wanneer heb er NIKS van gemerkt.
})

Het was gewoon een leuke siege, heb er erg van genoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Intronic schreef op zondag 14 november 2004 @ 21:55:
[...]

Mja, toch wel. :(
Btw, als je WoW speelt, kom server 34 ik ben daar als Tronix. K zit in clan met veel mensen van erica ;)
Als je stopt hoef je niet onschuldige clans lastig vallen :P nergens voor nodig, ga gewoon.

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Loque schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:50:
[...]

Als je stopt hoef je niet onschuldige clans lastig vallen :P nergens voor nodig, ga gewoon.
Onschuldige clans in een PvP/Pk game? En jullie vochten iig terug, dus was wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah een hoop Nederlands gestopt op Erica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

Intronic schreef op maandag 15 november 2004 @ 12:36:
[...]
Onschuldige clans in een PvP/Pk game? En jullie vochten iig terug, dus was wel leuk ;)
Ja was enorm leuk :)

Gewoon je account freezen, en over een paar maand weer es kijken.

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
Loque schreef op maandag 15 november 2004 @ 13:27:
[...]

Ja was enorm leuk :)

Gewoon je account freezen, en over een paar maand weer es kijken.
Mja, veel vrienden zijn gestopt met spelen. Dus als die met C2 weer beginnen start ik wel overnieuw denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ja het wordt steeds leger op onze server en met de komst van eva zal hij waarschijnlijk nog leger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Eva is een halfbakken oplossing, niets europees aan. De server staat notabene in Amerika, dus iedereen zal er nog steeds naar toe gaan (Amerikanen en Chinezen).
Support voor Eva zal ook in Amerika zitten.

Alleen de maintenance tijden en siege tijden zullen aangepast zijn.

Ik vind dat echt geen oplossing van NCSoft, ik zal ook niet naar Eva verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
o.O deja vu jawel hoor kijk maar :D

http://www.lineage2.nl/index.php?showtopic=2656

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque

Loque

^^^^^

precies, als ze die server nou ergens in europa hadden geplaatst was het beter geweest.. maar zo los je geen problemen op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Halfbakken :) Just gotta love that word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON

D1ON

4x4Fotos.nl

KrewCial schreef op zondag 14 november 2004 @ 20:21:
[...]

Jaja, jij krijgt wel wat... ik geef gewoon de mensen die me hebben geholpen geld. Daar val jij natuurlijk ook onder en meerdere mensen van GoT.
omgomg !!! , en ik dan !!!!!!!!!!!11112!@!@@!?!?2/! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Laatst online: 18-09 19:36

Wekkie

Yeah

[Lulmode]
* Wekkie denkt terug aan de open beta <3 "zOMG JULLIE ZIJN AL LVL 20 !1!"
Veel plezier @ WoW :P
[/Lulmode]

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
DrProctor schreef op maandag 15 november 2004 @ 22:37:
[...]

omgomg !!! , en ik dan !!!!!!!!!!!11112!@!@@!?!?2/! :'(

:P
(\ _(\
(^_^)

idd Wekkie dat waren goeie ouwe tijden :) dat cache dion en ik in de dutchies clan zaten :P
Toen de woorden ebay en farmer nog zo raar klonken. Als het nu nog steeds zo was als in de beta dan was ik waarschijnlijk gebleven... :<

[ Voor 6% gewijzigd door Cache op 15-11-2004 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON

D1ON

4x4Fotos.nl

omg dutchies clan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Met je comp bow en bronze set!!!!

BTW, waarom gingen wij nooit wat raiden met dutchies???? Slechte leider! :(

[ Voor 20% gewijzigd door Cache op 15-11-2004 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
ja idd kom we gaan met ze allen leaven :P o en het was geen bronze volgens mij :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.