flink lopen spammen ook daar in de chat
LIAR!!! hij's helemaal niet clickable en BTW waarom demon?Cool! jou heb ik wel eens zien lopen in Gludio hehe
Picca van mijn char atm
(klikbaar)
Anoniem: 102844

En het is trouwens Plated Leather Set
En hij ziet er ook nog eens stukken beter uit
[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 102844 op 11-09-2004 17:10 ]
Klik hier want ik weet niet hoe dat resizen werkt
Weet alleen niet hoe die resize code werkt. Kan iemand die mij ff pm-en ofzo? Dan kan ik m'n message weer ff aanpassen. Thanks
[ Voor 31% gewijzigd door Bansoon op 11-09-2004 18:43 ]
kijk uit met de lvl hack, dat je niet zoiets post op offi forum.
n1 though.

anywayz ik dacht dat het niet zo erg was

Ik heb op dit moment 40+ antidotes op zak uit spoils, en die gebruik ik never nooit niet
.
Zojuist Farstar (BaN5Hee) tegengekomen in Gludio trouwens!
Ik ben nu aan het rondzoeken voor een top-NG wapen. Budzy*** (wat een naam
Falchion en Long Spear heb ik al kunnen kopen vanavond, maar allebei even later weer met GROVE winst doorverkocht (resp 30k en 40k). Dus nu ben ik een stukje rijker weer (voor mijn doen) maar even wapenloos
[ Voor 57% gewijzigd door Blamm op 12-09-2004 02:11 ]
zit zelf in NL only clan, met de 2e clan in de maak
Hehe, aan jou heb ik nog m'n SoS gegeven weet je nog?Anoniem: 68243 schreef op 12 september 2004 @ 00:32:
doosje ik zit op server 5 ^^
.
Anoniem: 68243
Ga je echt weer spelen?
Zo ja, kan ik je wel wat geld lenen op server 5.
Viper's Fang
Piecebone bp
Bronze gaiters
Zodra ik mn bone set en piecebone bp heb kunnen verkopen komt er een bronze bp en dan begin ik daarmee een nieuwe char
Nu nog iemand die het wil kopen

eng hè?
[ Voor 34% gewijzigd door Blamm op 12-09-2004 14:02 ]
Het schijnt ook dat de taxes in de starter-towns omhoog is gegaan en daar is iedereen woest over
The devil is in the details.
*Edit*
IDD Plated ziet er wel behoorlijk vetjes uit op elf. Als ik jou was zou ik Temperred mith set halen ofzo want die geeft je extra evasion en dat kan wel handig zijn in PvP (en het is goedkoper dan theca off course
*Edit*
[ Voor 26% gewijzigd door Proqzor op 13-09-2004 10:20 ]
Anoniem: 29330
Of is de enigste oplossing echt alle mats bij elkaar krijgen en dan zelf laten craften ?.

ff leuk screenie tussendoor
je bent goed op wegAnoniem: 29330 schreef op 13 september 2004 @ 12:21:
Hebben er meer mensen problemen met het krijgen van Mithril Alloy ?? , ik moet er nog 144 hebben voor me orcish poleaxe kan laten craften maar ik vind het gewoon niet, is dit ook een probleem op andere servers .
Of is de enigste oplossing echt alle mats bij elkaar krijgen en dan zelf laten craften ?.
[afbeelding]
ff leuk screenie tussendoor
Ik ga binnenkort ook onze clan (Mirage) op lionna uitbreiden door zelf de extended te worden. Alleen moet huidige cl nog iets van 2.5M SP verzamelen voor lvl 5 en ik nog iets van 600K voor clan lvl 4. Cash is makkelijk verdiend met 2 orfen raids in een week
En voor Mithil Alloy.
Spullen los kopen gaat het snelste, ik bedoel 144 spoilen (voor zover mogelijk) of zo gaat wel erg lang duren.
144 Mithril Alloy, Level 4
1 Varnish of Purity, Level 2 (144 total)
-1 Stone of Purity (144 total)
-3 Coarse Bone Powder, Level 1 (432 total)
--10 Animal Bone (4320 total)
-3 Varnish (432 total)
1 Mithril Ore (144 total)
2 Steel, Level 1 (288 total)
-5 Varnish (1440 total)
-5 Iron Ore (1440 total
kost wel een hoop
op lionna kost SoP 10K
CBP 2,5K
Steel 3,2K
Mithril Ore 800 (wel makkelijk te spoilen in CT2)
...
Hehe doe je goed met je clan man
Hmm het spoilen van die dingen moet denk ik nog ff wachten wan de clan scavenger is bijn Bounty-Hunter want een scavie can nog niet alles spoilen denk ik op CT2.
En alles los kopen gaat moeilijk nu denk ik lol beetje door me geld heen van het inkopen van charcoal en coal voor die syn cokes.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 29330 op 13-09-2004 14:22 ]
Orfen 2004 (c) - Ik dank u.xxx picked up Necklace of Protection
You picked up Drake Leather Armor
xxx Picked up Scroll Enchant Weapon C
You Picked up Demon's Staff
* geld gaat naar onze castle overigens *
Ikzelf ben nu bezig om een Ghoul Staff te maken, zelfde als Demon Staff die jij hebt opgepakt
Iemand anders trouwens ook last van het niet kunnen inloggen op dit moment? De update-server doet het niet, maar ook als ik gelijk Start klik kom ik niet voorbij de serverlijst

WTF? dropped orfen zoveel goeie shizznit?InterXs schreef op 13 september 2004 @ 16:45:
gister met 14 mensen Orfen geraid, niemand verloren, echter;
[...]
Orfen 2004 (c) - Ik dank u.

nice!
duurd ~10min om dr plat te krijgen en tis fun dus waarom niet
dat is zieke sjit, jullie moeten dat ding gaan ownen man en dan gewoon elke keer dat ie spawnt dat ding mollen en dan voor elke clan member een staff halen
BTW doet iemand mee aan die adena raffle van l2 orpus? volgens mij moet je dat niet doen het lijkt meer op een sweep om alle ebayers weg te krijgen
[ Voor 31% gewijzigd door Proqzor op 14-09-2004 10:26 ]
Netjes hoor, Paralyse kan vervelend zijnInterXs schreef op 13 september 2004 @ 16:45:
gister met 14 mensen Orfen geraid, niemand verloren, echter;
[...]
Orfen 2004 (c) - Ik dank u.
...
Hoe bedoel je dat? De adena komt van een bedrijf dat het gewoon verkoopt ook.. het werkt het dus eigenlijk in de handDrProctor schreef op 14 september 2004 @ 10:22:
BTW doet iemand mee aan die adena raffle van l2 orpus? volgens mij moet je dat niet doen het lijkt meer op een sweep om alle ebayers weg te krijgen
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om te spelen ik post vanmiddag een screen
Maar heeft er iemand met die raffle meegedaan of niet, zo ja post ff wat je hebt gekregen als je winnaar bent
[ Voor 68% gewijzigd door Proqzor op 15-09-2004 07:25 ]
zo ja msg MiCc of Daumar, ik heb er eentje in gludio ergens in een warehouse te rotten die je wel mag hebben.
http://www.ricegamers.com...deo/2004.08.29_gludio.zip
detail, castle defense was minimaal omdat de oude alliance die het capturede uiteenwasgevallen.
Excellion clip maker is een lvl60+ SK
...
En inderdaad loopt alles wel verdomd soepel met zoveel mensen.
Ik ben trouwens een nieuwe char begonnen met de gear van mn dwergje, maar door wat omstandigheden heb ik hem nog niet ver kunnen levelen (14 nu, maar dat was zo gehaald)
Het wordt een human knight.
IRC heb je het over neem ik aan? Misschien handig wanneer je zegt waar dat is danDrProctor schreef op 19 september 2004 @ 12:22:
hierbij roep ik alle gotters die lineage spelen en eventueel nog meer nederlands spelers om vaker/altijd in het lineage channel te idlen
server irc.tweakers.net
channel lineage
o en ik heb nu saber blades short spear edges en blue diamon necklace gems nodig ghehehe
*edit*
blue diamon necklace gekregen en short spear edges heb ik al, dus als iemand wat saber blades heeft pm dan aub Allesa of Ayin of ProqThor ingame (server 5)
ty
*edit*
[ Voor 88% gewijzigd door Proqzor op 20-09-2004 08:53 ]
PSN: nicovc
Ga ik dood in CT2 verlies ik me composite armor +3.
Is der dus een dude die ik al lange tijd kan van een clan, die pakt me armor op rent ervandoor disbans zijn clan en logt uit.
Blijkt achter af dat hij dus zijn complete clan heeft gescammed.
Raare vogels heb je soms in dit spel.
Maar voor alle mensen op server 6 Gustin server pas dus op voor die gast.
Zijn naam = DaRkWaCk
laat die saber blades maar zitten trouwens, ik ben er net achter gekomen dat de materials excl. de blades al 530k waard zijn dus dan maak ik wel weer ff wat cokes
als je interresse hebt pm me Allesa Inc. instant cokes service 4k each
Die ZAT in EuropeanGodz een clan uit de EU alliance de we aan het opbouwen zijn met EU clans.Anoniem: 102844 schreef op 20 september 2004 @ 00:33:
bah vervelend crazy
In wat voor clan zat die gozert dan?
Echter onthouden VEEL mensen je naam en kun je de komende tijd niet lekker spelen denk ik.. Overal de kans dat je neergehakt wordt
Als ik hem zie stuur ik je wel een PM trouwens
Je zou dit ook eens op l2orphus ofzo moeten posten.. al vaker gezien dat ze een hekel aan iemand hebben, en 100k ofzo op zn hoofd zetten
[ Voor 93% gewijzigd door nudie op 20-09-2004 12:08 . Reden: dubbele. ]
en micc , doomplate toch ?
...
wts avadon bp+gaiters op erica - korting voor GoT

ps. crazy
[ Voor 9% gewijzigd door nudie op 20-09-2004 12:57 . Reden: scammers zuigen aars ]
Tja dat valt teproberen lolRazorfist schreef op 20 september 2004 @ 11:54:
Ach.. dan heb je nu een hele mooie armor (+3), en wat zal die waard zijn? 1,5m?
Echter onthouden VEEL mensen je naam en kun je de komende tijd niet lekker spelen denk ik.. Overal de kans dat je neergehakt wordt
Als ik hem zie stuur ik je wel een PM trouwensMet mn <20 ga ik hem niet aanvallen
Je zou dit ook eens op l2orphus ofzo moeten posten.. al vaker gezien dat ze een hekel aan iemand hebben, en 100k ofzo op zn hoofd zetten"quest is repeatable indefinately"
@InterXs mega gave doomplate man haha
Dus nu heb ik een lening van 9 mil
Maar ik heb net mn Avadon aan een member verkocht voor 10mil dus ik ben back in buisness
Doom Plate Armor
Doom Gloves
Doom Boots
Avadon Circlet
71k in cash ^^
o.O
"Micc he man kan je mij die C2 textures pasen
zoiets dus
Heb je een ding van bijna 1m op je hoofd, kun je er niet eens mee patsen
van l2orphus dus het magChainsaw schreef op 20 september 2004 @ 16:27:
hmm he InterXs, ik probeer buiten form om maar je mail is vol en he home doet het niet
"Micc he man kan je mij die C2 textures pasen
zoiets dus
http://www.l2orphus.com/f....php?showtopic=40091&st=0
...
totdat het 100% safe is begin er niet aan

gister avadon BP 60% gelukt
als het meezit gaat een maat de gaiters kopen voor 2,2 M, terwijl ik op het werk zit, moest nog iets van 200K bij elkaar sprokkelen voordat ik wegging
...
ben niet echt slim geweest. Viper fangs gevonden . . dacht hey dat hakt wel leuk. Ironhammer verkocht. Maar nooit bij stil gestaan dat ik over 40% op lvl 20 BLUNT mastery en BLUNT skills krijg

Weten mensen trouwens wat je voor recepten betaald. Niemand weet daar echt een prijs van geloof ik. Ik wil leather en cokes nog maar geen id wat je daarvoor neerlegd.
There is no art to find the minds construction in the face
Tis altijd ff goed zoeken tegenwordig is Dion en Giran een goede plek om je recipes vandaan tehalen op gustin server dan he
[ Voor 25% gewijzigd door Proqzor op 22-09-2004 19:20 ]

Zijn jullie toevallig van plan een Alliance aan te gaan? Misschien kunnen we wel iets voor elkaar betekenen
P.S. Heeft jullie clan toevallig een theca boots recipe? Ik heb de mats maar moet de boots nog ff laten craften... plz let me know..
Tja alliance we denken er nog over , we waren er mee bezig maar die clan is dus gestopt
En eh we gaan snel lvl 4 en er komt als het mee zit een EUC2 bij.
Die recipe komt niet voor op de craft lijst meschien dat iemand hem wel heeft zal ff rond vragen voor je
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 29330 op 22-09-2004 20:34 ]
Anoniem: 63511
WOW echt mooie tag heb jeChainsaw schreef op 22 september 2004 @ 13:29:
WOEI ben 40 jajaja
[afbeelding]
gister DutchPride 2 gestart, als er NLers zijn die willen joinen PM me dan op Dwergje, bijna altijd online na 17:15
Hier ook nog een plaatje van mijn character, ondertussen heb ik alleen al necklace of mermaid en rings of ages dus nog sparen voor de earrings
edit: laat maar, werkt al
[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 63511 op 22-09-2004 23:00 ]
toch nice~
ik heb mn doom nu naar +3 o.O onze spoiler spoiled die scrolls constant in anth lair
Anoniem: 63511
Ik vond er na level 40 gewoon erg weinig meer in zitten qua doel afgezien van meer grinden en farmen voor duurdere gear.
1380 nongrade soulshots kwijt ofzo.. toch jammer

Ben nu net lvl18 trouwens, human fighter. Ga nog even flink spelen en hoop vandaag nog de 20 te halen -> Knight
Msg me dan even, ik heb wat d-grade spul over dat gedoneerd kan worden
Omg, zo weinig maar?keldon schreef op 23 september 2004 @ 01:18:
Ik ben er mee gekapt en heb mijn account (lvl42 Warcryer) op Ebay gezet. Vandaag was de laatste dag van de veiling, is weggegaan voor $162.50.
Ik vond er na level 40 gewoon erg weinig meer in zitten qua doel afgezien van meer grinden en farmen voor duurdere gear.
Ik dacht dat die accounts voor veel meer weggingen... had je verder nog adena etc op je char laten zitten of heb je het weggegeven?
Chainsaw schreef op 21 september 2004 @ 17:48:
wat een werk is dat zeg, es kijke of ik daar es zin voor maak

ik dacht het toch wel
...
ja gadon daar tussen staat is natuurlijk toeval, je deed het voor awesome

[ Voor 3% gewijzigd door Chainsaw op 24-09-2004 11:49 ]
Wat moet je nou met een nude patch man, lekker geilen op dark elves ofzo?Anoniem: 41239 schreef op 20 september 2004 @ 18:01:
Weet iemand ook of er een nude patch is en waar ik die kan krijgen?
Mail me desnoods

Ben zelf nu een lvl34 Assassin op Lionna druk bezig een Salamander skin mail te craften.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ze hadden het van tevoren al aangekondigd op de site:Razorfist schreef op 24 september 2004 @ 14:04:
Hmm.. vandaag ineens 2uur downtimeNormaal zeggen ze 1 uur en is het 15min
All servers will be brought down for maintenance on Friday, September 24, from 4:00 a.m. until 6:00 a.m. PDT. The...
duss ff w8ten nog dan kan ik eindelijk beginnen met me 2nd job class transfer quest
May Lyssa aid you
Ik had een Heavy Doom Axe en een Karmian Set compleet plus nog iets van 800k ofzo. Dus da's dan 5M aan equip ongeveer.KrewCial schreef op 23 september 2004 @ 21:14:
[...]
Omg, zo weinig maar?![]()
Ik dacht dat die accounts voor veel meer weggingen... had je verder nog adena etc op je char laten zitten of heb je het weggegeven?
En accounts brengen lang niet zoveel meer op aangezien er zoveel te koop staan van L2 op ebay dat het me nog meeviel wat ik er voor kreeg.
Het was in ieder genoeg om diezelfde avond nog een WoW account te kunnen kopen
lolkeldon schreef op 24 september 2004 @ 15:02:
[...]
Ik had een Heavy Doom Axe en een Karmian Set compleet plus nog iets van 800k ofzo. Dus da's dan 5M aan equip ongeveer.
En accounts brengen lang niet zoveel meer op aangezien er zoveel te koop staan van L2 op ebay dat het me nog meeviel wat ik er voor kreeg.
Het was in ieder genoeg om diezelfde avond nog een WoW account te kunnen kopen
Mja, mis L2 nu eigenlijk toch wel weer een beetje... enige wat me weerhoudt WoW te halen zijn de gfx en ben nooit z'on EQ speler geweest, dus ik kan alleen terugvallen op L2.
Anoniem: 41239
Dat doe ik al. Maar dan nog meerGlorificationer schreef op 24 september 2004 @ 13:44:
[...]
Wat moet je nou met een nude patch man, lekker geilen op dark elves ofzo?![]()
Ben vooral op zoek naar een saber of gelijkwaardige blunt (hand axe, heavy mace of work hammer)
ingame naam: Megabyte
thanks
b crafting is nu 50/50
boots mislukt/ gloves gelukt
dus heb nu avadon bp/ gaiters (gekocht) en gloves
ik kan niet wachten tot ik lvl 55 ben met TSS en focus 4
...

(dit is zonder buffs)
Alleen heb ik dus geen geld om fatsoenlijke gear te kopen (behalve dus light x-bow), dus ben ik maar begonnen met een dwarf om wat geld te verdienen
(ik speel trouwens op Kain (server 3))
Anoniem: 124493
Naja het gaat goed met DutchPride, maar NL members zijn altijd welkom.
Heb je interesse? pm ff naar Dwergje of naar Whizzle (op Devianne)
Chainsaw schreef op 22 september 2004 @ 13:29:
WOEI ben 40 jajaja
[afbeelding]
gister DutchPride 2 gestart, als er NLers zijn die willen joinen PM me dan op Dwergje, bijna altijd online na 17:15
Dit topic is gesloten.