MarkB schreef op 28 augustus 2004 @ 20:10:
[...]
Allereerst dank je

Ten tweede dat over de crew. De crew is ook opener en democratischer geworden helemaal mee eens maar als je ziet wie dat gerealiseerd hebben dat is niet de gehele crew. Dit is niet wat ik voor ogen had toen de nieuwe crew opgericht werd. In mijn post heb ik het trouwens niet over hoe democratisch en open de crew is ik heb het over hoe de huidige nieuwe crew tot stand is gekomen. In principe is niemand van de huidige crew rechtstreeks door DPC gekozen ook de PV'ers niet. Deze zijn aangewezen door een stelletje vrijwilligers en gepresenteerd alszijnde de nieuwe PV daar zit weinig democratisch aan. Ook de wdo-crew is gekozen door de crew en niet door DPC. Nu zijn we op een punt beland waarop enkele pv'ers de crew willen verlaten maar ze willen wel meebeslissen wie voor hun in de plaats komt. Dit gaat er bij mij niet in ook gezien de activiteiten die sommige ontplooid hebben. Misschien dat je een keer een kijkje in de keuken van de crew moet hebben gehad om te begrijpen wat ik bedoel.
Wat ik in principe nu wil is dat elk crewlid gekozen cq de steun krijgt van DPC maar dan moet er eerst wat veranderen in huidige structuur van deze crew.
Zeg je nu dat je tegen iets bent waar je zelf aan mee hebt gedaan

Ik bedoel je zat zelf bij de mensen die hebben gekeken wie er wel en niet PV werden in de 1e ronden.
Tevens een beetje jammer, maar volgens mij zitten er ondertussen ook al PV's die wel gekozen zijn door DPC.
Dat niet alles in 1 keer veranderd mag duidelijk zijn, maar volgens mij word er nog steeds (al is het soms wat langzaam) gewerkt aan verbeteringen.
Nu zit ik zelf ook niet meer in de crew dus de huidige standen weet ik natuurlijk niet.
Tevens vind ik het jammer om te zien dat er nu zaken op /5 geplaatst worden over PV's waar ze zelf niets aan kunnen doen.
Je zegt dat een aantal PV's niet aktief zijn binnen de crew met algemene zaken, maar je weet ook dat dit ook niet duidelijk was toen er in 1e instantie PVers gezocht werden.
Ik vind dus niet dat je dit die mensen kwalijk kan nemen.
Zeker niet omdat een deel van hun al heel lang roept dat ze het ook best vinden als ze plaats zouden moeten maken voor iemand die dat wel wil.
Of dat ze alleen uit de crew stappen en wel PVer willen blijven zijn.
Juist door deze zaken is er het voorstel voor een nieuwe opzet van de crew. (hoe staat het daar mee mensen uit de crew?)
Maar goed mischien is er wel nog meer gebeurd nadat ik uit de crew ben weggegaan wat je hiertoe aanzet.
Al volg ik het niet meer helemaal.
Was jij zelf er niet voorstander van om de crew te houden zoals hij is / was

En was jij ook niet diegene die op voorhand al mensen wou uitsluiten van bepaalde zaken voordat mensen in /5 hun mening konden geven?
Kort om een beetje jammer hoe je nu aan het schoppen bent tegen iets waar je zelf mede oprichter en beheerder van bent geweest.
Als je het niet goed vind gaan moet je denk ik juist blijven om te kijken of je veranderingen kan maken.
En nu allemaal weer on topic
Er is een vacature en die moet vervuld worden (of willen we geen FP's meer op T-net