Vacature hoofd-content

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 546 views sinds 30-01-2008

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Het is weer een tijdje geleden maar we hebben binnen de crew weer versterking nodig.
De reden voor de versterking is dat MarkB er na jarenlange eerlijke en trouwe DPC crew dienst mee gestopt is. Voordat we de vacature beschrijven willen we Mark op deze manier bedanken voor zijn inzet en tijd die hij in de DPC heeft gestoken. Mark is altijd een van de meest actieve en kritische leden van de crew geweest en we zullen zijn inzet missen.

We zoeken natuurlijk weer iemand die de functie met enthousiasme wil vervullen.Behalve dat verwachten we ook dat het nieuwe hoofd content:

- zorg draagt dat www.dutchpowercows.org gevuld wordt met leuke stukjes/columns/nieuws
- nieuwe ideeën en mogelijkheden voor www.dutchpowercows.org bedenkt
- in overleg met projectvertegenwoordigers frontpage posts voor op tweakers.net verzorgt
- communicatie met tweakers.net onderhoudt
- grammaticaal goed onderlegd is
- een schoon GoT record heeft
- zin en tijd heeft om zich ook met andere lopende zaken te bemoeien die voorkomen binnen de crew. Regelmatig controleren van forum.dutchpowercows.org is daar belangrijk in!
- dit minimaal een jaar zou willen doen (bij voorkeur) met een opzegtermijn van 2 maanden (om jobhoppen te voorkomen)

Dit hoef je niet allemaal alleen te doen, dit kan je samen doen met iedereen die een bijdrage wil leveren aan www.dutchpowercows.org :)

Het zou helemaal mooi zijn als hij/zij op IRC aanwezig is om mee te denken en te babbelen over alles wat op ons pad komt.

Dus denk jij jezelf helemaal te kunnen vinden in het bovenstaande en heb je voldoende tijd over, stuur een mailtje naar vacature@dutchpowercows.org en meld je aan.
Deze vacature sluit over één week en een paar dagen (dat is dan 4-9-2004)

Wegens de uitgebreide en hoge functie-eisen, de belangrijkheid van de communicatie met tweakers.net en de mate van inzicht die gevraagd wordt zal, in overleg met de mensen van Tweakers.net, het nieuwe hoofd-content gekozen worden door de crew en niet door de gebruikelijke poll op /5. We hopen dat jullie begrip hebben voor deze manier van kiezen :)

Kleine toevoeging:
Dit alles was natuurlijk al bekend voor de ophef in het stampede topic, dit staat er dus los van !

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

respect voor zijn beslissing en die genen die willen solliciteren naar crewlid denk eraan dat je het pispaaltje van DPC wordt . Dus als je niet al te sterk in je schoenen staat DOE HET NIET en mijn laatste hint GEEN egotrippers oid .. gewoon een sterk persoon die NIET overzich heel laat lopen door jan en alleman .

just my 2 cents

ow en eeh ik solliciteer niet..

/me is nog niet aan zijn einde bedenktijd wat moi en DPC betreft

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik vind die opmerking over 'pispaaltje van DPC' een beetje ongepast en zie ook de meerwaarde van die opmerking niet zo... Ik snap ook niet waar je dat vandaan haalt.

Mark bedankt trouwens.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

ik vind de post van Soulmaster ook vrij negatief om zo aan een sollicitatie te beginnen maarja wie ben ik.

Verder gaat mijn dank naar MarkB voor zijn inzet die hij voor DPC heeft getoond

sjappo

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Heej Soul, als je nog niet aan het einde van je bedenktijd zit is het dan misschien niet verstandiger om ook geen uitspraken omtrent de DPC te doen?

Mark bedankt voor wat je gedaan hebt en ik hoop dat er lekker gesolliciteerd gaat worden!

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Verwijderd

ik wil alleen maar zeggen dat niemand te makkelijk over dpc crew moet denken :) en als je het als negatief iets ziet dan zien jullie het zo .. :D

het is gewoon een feit dat je nooit naar alle teamleden tevreden zal fungeren .

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

Bedankt Mark voor al je inzet!!! _/-\o_

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

• JustMe
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 12:15:
ik wil alleen maar zeggen dat niemand te makkelijk over dpc crew moet denken :) en als je het als negatief iets ziet dan zien jullie het zo .. :D

het is gewoon een feit dat je nooit naar alle teamleden tevreden zal fungeren .
Ja dat snap ik wel, maar je brengt het wel erg zwart-wit zeg maar. Denk dat iedereen wel weet dat er altijd mensen zijn die niet vinden dat je het goed doet, hoezeer je je best ook doet.

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

• Mark83
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-01 12:35
Thanx MarkB voor de inzet die je hebt gehad!!!

Maare ... t'is wel leuk om de eisen allemaal te zien en wie weet voldoe ik daar ook nog wel aan, maar wat ik me dan wel weer afvraag is hoeveel tijd het me ongeveer per week kost? Misschien dat MarkB hier een schatting van kan geven :)

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Mark83 schreef op 27 augustus 2004 @ 13:09:
maar wat ik me dan wel weer afvraag is hoeveel tijd het me ongeveer per week kost?
Dat zou ik ook graag willen weten. Niet dat een uurtje meer of minder uitmaakt overigens.

Forza Mucca!

• Mark83
Das waar, maar 2 volle dagen per week vind ik wel wat te gortig ;) ... maar als het wat minder is dan neem ik een biertje en ga ik erover nadenken

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Mark: _/-\o_ Weet je al wat je gaat doen met je vrije tijd? Toch meer pc's zoeken :).

owja: gefeliciteerd met je sociaal leven dat nu langzaam aan terug komt :D.

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

MarkB, bedankt voor je inzet in de DPC Crew! :)

• Fear-factoR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-04-2022

Fear-factoR

catmonkey

* Fear-factoR sluit zich aan bij de vorige spreker :)
Het zal imho moeilijk zijn een waardig opvolger te vinden.

[ Voor 39% gewijzigd door Fear-factoR op 27-08-2004 13:33 ]

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23-01 16:31

Marcelloz

IT dude with a beard

:w

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Zoals ze dat in het mooie Eindhoven zeggen : "Houdoe en bedankt!" :)

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Heel veel dank Mark voor al die jaren inzet _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:16

Bud_s

Team Anticimex & Lock

offtopic: @Glurp : in je sticky betreffende de mirrors staat mayday 2 x in :)

@[eNeRGy] _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Bud_s op 27-08-2004 15:55 ]

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:16

Bud_s

Team Anticimex & Lock

ontopic: Mark bedankt !!! :)

Verwijderd

/me vraagt zich af wat er in de mail moet staan, aangezien "Meldt aan :)" vast niet genoeg is?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 16:38 ]

Verwijderd

Modbreak:
Op verzoek van verschillende bezoekers en mijzelf.

[ Voor 106% gewijzigd door [eNeRGy] op 27-08-2004 21:04 ]

Verwijderd

^.^ dat bedoelde Soulmaster dus ^.^

• Mark83
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 16:41:
^.^ dat bedoelde Soulmaster dus ^.^
Er word meteen een selectieprocedure op deze manier gestart ... iedereen die na dat soort berichten nog staat te springen om wat te kunnen doen, die is geschikt voor de job :P

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 16:38:
/me vraagt zich af wat er in de mail moet staan, aangezien "Meldt aan :)" vast niet genoeg is?
Zoals alle vacatures tot nu toe graag een inhoudelijke motivatie :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 16:40:
Modbreak:
Op verzoek van verschillende bezoekers en mijzelf.
hmm beetje aso allied zullen we dat ook bij jou doen ??

[ Voor 35% gewijzigd door [eNeRGy] op 27-08-2004 21:04 ]

• mcB
  • Laatst online: 16-02 15:32

mcB

Laten we de persoonlijke vetes niet hier afhandelen, maar even ontopic blijven.
Mark bedankt voor alle inzet. _/-\o_
Succes aan het nieuwe hoofd-content!!

Strix (Skullflame)

Verwijderd

mcB schreef op 27 augustus 2004 @ 18:16:
Succes aan het nieuwe hoofd-content!!
dank je 8)

./zelfverzekerd

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
De openingspost is niet helemaal volledig want het verteld o.a. niet het hoe en waarom ik stop. Het kan namelijk zo zijn dat ik weer solliciteer naar deze functie. Daarom vind ik het jammer dat de crew bepaald wie geschikt is en niet DPC. Aan de ene kant volkomen begrijpelijk en de andere kant waar blijft de democratie in deze.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:08
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 11:24:
respect voor zijn beslissing en die genen die willen solliciteren naar crewlid denk eraan dat je het pispaaltje van DPC wordt .
Ik wil wel eea voor DPC doen, maar pispaaltje worden.... neuh... ik sla wel over :P

Verwijderd

MarkB schreef op 27 augustus 2004 @ 19:09:
De openingspost is niet helemaal volledig want het verteld o.a. niet het hoe en waarom ik stop. Het kan namelijk zo zijn dat ik weer solliciteer naar deze functie. Daarom vind ik het jammer dat de crew bepaald wie geschikt is en niet DPC. Aan de ene kant volkomen begrijpelijk en de andere kant waar blijft de democratie in deze.
huh

nu snap ik het ff niet meer, kan je dan vertellen wat de reden is voor het stoppen ??

Verwijderd

Wat ik er nu van begrijp is dat Mark zich niet meer op deze manier voor DPC wil inzetten als het er op neer komt dat dat toch niet gewaardeerd wordt en dus alleen verder gaan met zijn taak (of er opnieuw mee begint) als uit bijvoorbeeld een stemming van de dpc leden blijkt dat die vinden dat hij daar wel de juiste persoon voor is en dat het hem dus ook niet kwalijk kan worden genomen als hij bepaalde beslissingen maakt / moet maken.

Dat las ik tussen de regels door, of zit ik er nu helemaal naast?

• Mark83
Zie het als een gek idee van klungel, maar zouden we niet een stemming kunnen houden als DPC zijnde om zo aan de mensen die definitief beslissen een voorkeur mee te geven. Als er dan tussen 2 mensen getwijfeld wordt, dan kan dat de doorslag geven.

• Witlof
  • Laatst online: 08:49
MarkB bedankt voor je bijdrage van de afgelopen tijd _/-\o_

Als ik tijd zat had had ik zeker gesolliciteerd maar ik denk niet dat ik nog wat tijd ergens kan kopen of zo :+

p.s. Als ik MarkB's post lees lijkt het erop dat hij uit zijn functie is gezet. Hoe het zit weet ik niet maar alles gaat toch met stemmen van de leden? De crew zet toch alleen de poll op of heb ik het mis :?

Verwijderd

Witlof schreef op 27 augustus 2004 @ 20:03:
p.s. Als ik MarkB's post lees lijkt het erop dat hij uit zijn functie is gezet. Hoe het zit weet ik niet maar alles gaat toch met stemmen van de leden? De crew zet toch alleen de poll op of heb ik het mis :?
Als dit waar zou zijn wat je zegt zou MarkB wel een flink bord voor zijn kop moeten hebben als die ook nog gaat solliciteren naar de zelfde functie waar die uit gezet zou zijn.
Verder zal ik maar wijselijk mijn mond houden. :X

EDIT- ik zou het ook beter vinden als eerst de DPC leden iemand of meerderen mensen zouden voor dragen en dan de crew en mensen van Tweakers kunnen uit zoeken wie het meest geschikt zou zijn voor de open functie die er nu is.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 20:26 ]

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

mogen de leden leden wat meer duidelijkheid omtrent het vrijkomen van deze vacature?

dit zodat een eventuele gegadigde iets beter weet wat hem/haar te wachten kan komen te staan. zoals het nu gaat is dit weer vaagheid ten top. zo kan je niet verwachten dat er mensen zijn die zich voor zoiets willen inzetten als je weet dat je voorganger onder rare omstandigheden gestopt is/gedwongen is te stoppen.

Van klussen krijg je grijze haren

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Mark heeft er zelf voor gekozen om te stoppen, om hem te quoten:
Ik loop er nu al een paar weken tegenaan te hikken maar ik denk er sterk over om helemaal te stoppen hiermee.
Ik begin steeds minder zin te krijgen om zelfs mijn eigen dingen voor elkaar te krijgen plus het feit dat ik elke keer moet uitleggen wat ik nu precies doe. Wat ook meespeelt is dat sommige mensen, binnen en buiten de crew, mij liever kwijt dan rijk zijn en van dat gezeur wil ik ook af zijn.

Met andere woorden: Ik stop

Verwijderd

[eNeRGy] schreef op 27 augustus 2004 @ 21:10:

[...]
Dan vraag ik mij dan af waarom MarkB dan eventueel wil solliciteren voor de functie die hij liever kwijt is dan rijk 8)7
Niet om MarkB na te schoppen, maar zijn omgang met mensen op het forum hier heeft bij sommige kwaad bloed gezet. En ja idd, ik ben daar 1 van.
Dat Allied het niet kon vinden met hem is ook wel bekend. Als je een foutje maakt is dat geen schande, maar dan moet er wel een gebaar zijn van excuses. En ik denk dat dit een gemis is van MarkB. Het had hem sterk gemaakt als die eens had gezegd, sorry guys, ik zat er naast of in die geest.
Maar goed, laat ik niet MarkB verder de grond in gaan trappen. Maar ik denk dat MarkB eerst maar eens heel goed moet gaan nadenken voor die eventueel verder wil. Ik denk niet dat het in het belang is van de DPC om met hem verder te gaan als dat van hem niet met een volle 100% inzet gaat.
Zelf weet ik dat hoge bomen veel wind vangen en vooral op I-net is het moeilijk te schrijven wat simpel gezegd kan worden.
Ik denk dat de gene die de functie op zich neemt open moet zijn voor nieuwe dingen en vooral open en eerlijk is.
En nogmaals dat eerst de leden personen zouden moeten voor dragen door een poll of mail en dan kan de crew samen met de mensen van Tweakers de juiste persoon aanstellen die deze taak op zich neemt.

• ParaNoiMia
  • Laatst online: 16-02 20:17

[...]
Ik vraag me eigenlijk af waarom Mark zelf niet reageert, maar jij iets quote dat hij ergens heeft gezegd. Heeft hij daar toestemming voor gegeven ?

• Mark83
Het is misschien ook eens goed om er een nieuwe wind doorheen te blazen, maar MarkB heeft ook veel goed werk verricht, ondanks dat sommige het minder met hem konden vinden, maar laten we dat ook zeker niet vergeten!!!!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Gronik:

Het voordragen van van mensen is natuurlijk altijd mogelijk, maar dan moeten die mensen wel willen. Als die mensen zelf wel willen dan kunnen ze zichzelf toch ook opgeven ?? :)

De reden dat we dit keer de leden niet laten kiezen is dat de functie uitgebreider is als de andere functies die er zijn binnen de crew, en dat er communicatie moet zijn met T.net e.d. Voordragen kan altijd en als je/jullie goede kandidaten hebben dan zijn we alleen maar dankbaar :)

Verder:
Zoals iedereen kan lezen is Mark niet uit zijn functie gezet, hij heeft er zelf voor gekozen. Vaagheid ten top is er dus niet, in tegenstelling durf ik te beweren dat de huidige crew zeer open en transparant is. Als iemand iets vaag vind dan kan er gewoon verduidelijking gevraagd worden (zie Mo-bees), we zullen dan ook zo goed en zo kwaad mogelijk antwoord geven.

Het is ook niet zo dat het zijn van crew per definitie een pispaal zijn betekend. Het is natuurlijk overal zo dat mensen pas hoor/zichtbaar worden als iets niet goed gaat, ook zijn er mensen bij wie het niet goed kan zijn. Zuur wordt het soms pas als onze goede bedoelingen in twijfel getrokken worden, als die nu nog niet duidelijk zijn dan doen we iets niet goed :P.

Verder.. that's all in the game :)

Verwijderd

@ Pim, Ik snap de procedure wel en ook waarom. Maar is het niet opener om eerst een selectie te maken van de mensen die de job willen en die dan op /5 te zetten waar de mensen hier uit kunnen kiezen. Dan gaan jullie samen met Tweakers kijken wie het geschikts is. Zo schep je gelijk een stukje openheid naar de mensen hier en hebben wij het gevoel als leden dat er naar ons geluisterd wordt. En toch hebben de crew en Tweakers het laatste woord. :)
Dat MarkB niet uit zijn functie is gezet is duidelijk na eNeRGy zijn post.
En ik weet ook heel goed dat een crew lid niet altijd pispaal is, er zijn meer leuke kanten aan dan sommige denken. Ik heb zoals ik al eerder heb gemeld diverse hoge functies gehad. Voorbeeld is dat ik voorzitter ben geweest van Netgamez. Ik weet dat uit die tijd dat zo job zwaar is en je veel kritiek kan krijgen als je voor sommige mensen niet alles goed kan doen wat zij graag willen. In die tijd heb ik veel geleerd en heb veel mensen kennis op gedaan wat tot de dag van vandaag nog steeds kan gebruiken. Zelfs op mijn werk kan ik dat goed gebruiken omdat ik ook daar met vele groepen verschillende mensen leiding geef.
Maar goed we dwalen af van deze topic.
Als ik niet beter zou weten had ik graag deze uitdaging aan gegaan om te solliciteren.
Ik wens de gene die het wel aan gaat in ieder geval heel veel succes toe. _/-\o_

• MarkB
  • Niet online

[...]
In een topic waarover het hebben hoe om te gaan met het verlies van 4 of 5 pv's die hadden aangegeven niet meer in de crew te willen zitten :? Waarom zijn die niet per direct eruit gezet dan ?

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 22:04:
@ Pim, Ik snap de procedure wel en ook waarom. Maar is het niet opener om eerst een selectie te maken van de mensen die de job willen en die dan op /5 te zetten waar de mensen hier uit kunnen kiezen. Dan gaan jullie samen met Tweakers kijken wie het geschikts is. Zo schep je gelijk een stukje openheid naar de mensen hier en hebben wij het gevoel als leden dat er naar ons geluisterd wordt. En toch hebben de crew en Tweakers het laatste woord. :)
Dat MarkB niet uit zijn functie is gezet is duidelijk na eNeRGy zijn post.
En ik weet ook heel goed dat een crew lid niet altijd pispaal is, er zijn meer leuke kanten aan dan sommige denken. Ik heb zoals ik al eerder heb gemeld diverse hoge functies gehad. Voorbeeld is dat ik voorzitter ben geweest van Netgamez. Ik weet dat uit die tijd dat zo job zwaar is en je veel kritiek kan krijgen als je voor sommige mensen niet alles goed kan doen wat zij graag willen. In die tijd heb ik veel geleerd en heb veel mensen kennis op gedaan wat tot de dag van vandaag nog steeds kan gebruiken. Zelfs op mijn werk kan ik dat goed gebruiken omdat ik ook daar met vele groepen verschillende mensen leiding geef.
Maar goed we dwalen af van deze topic.
Als ik niet beter zou weten had ik graag deze uitdaging aan gegaan om te solliciteren.
Ik wens de gene die het wel aan gaat in ieder geval heel veel succes toe. _/-\o_
Je redenatie is

1. iedereen die wil solliciteert
2. wij maken een voorselectie met T.net
3. /5 kiest

Klopt ie zo ???

Ook niet slecht
En je bent natuurlijk welkom om te solliciteren :)

• ParaNoiMia
MarkB schreef op 27 augustus 2004 @ 22:08:
[...]

In een topic waarover het hebben hoe om te gaan met het verlies van 4 of 5 pv's die hadden aangegeven niet meer in de crew te willen zitten :? Waarom zijn die niet per direct eruit gezet dan ?
Naar aanleiding van deze reactie heb ik het idee dat de quote van [eNeRGy] uit een crewforum komt en volgens mij zit [eNeRGy] niet in de crew ?

Daarnaast Mark, waarom geef je zelf geen antwoorden terwijl mensen daarom vragen ? Het enige dat je doet is weer een tegenvraag stellen, mij lijkt het dat jij zelf het beste antwoorden kan geven ?

Verwijderd

Pim. schreef op 27 augustus 2004 @ 22:13:
[...]

Je redenatie is

3. /5 kiest

Klopt ie zo ???

Ook niet slecht
En je bent natuurlijk welkom om te solliciteren :)
Ja klopt helemaal zo. _/-\o_

Ik denk niet dat ik door de eerste selectie heen zou komen omdat ik teveel kwaad bloed heb gemaakt hier op /5 bij somigge mensen.
Ik kies daarom eieren voor mijn geld. ;)
Verder weet ik niet of ik de tijd heb om deze functie op mij te nemen. Maar dat had de toekomst uit moeten maken.

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-01 23:41
Ik zal morgen eens een brief maken en opsturen.

1 kandidaat is er al _/-\o_

• Mark83
Ik wil altijd nog graag weten hoeveel tijd het nou kost :$ ... MarkB ... zou jij het verlossende antwoord kunnen geven?

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-02 21:05
Pim. schreef op 27 augustus 2004 @ 22:13:
[...]

Je redenatie is

3. /5 kiest

Klopt ie zo ???
* iisschots vind dit een goed idee

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
ParaNoiMia schreef op 27 augustus 2004 @ 22:17:
[...]
Naar aanleiding van deze reactie heb ik het idee dat de quote van [eNeRGy] uit een crewforum komt en volgens mij zit [eNeRGy] niet in de crew ?
Hmm, ik zit er zelfs 2 keer in :) Als DPC (/5) Moderator en als hoofdbeheerder van de server.

• MarkB
  • Niet online
ParaNoiMia schreef op 27 augustus 2004 @ 22:17:
[...]

Daarnaast Mark, waarom geef je zelf geen antwoorden terwijl mensen daarom vragen ? Het enige dat je doet is weer een tegenvraag stellen, mij lijkt het dat jij zelf het beste antwoorden kan geven ?
Ik ben gestopt omdat ik niet wil samenwerken met mensen in de crew die de "algemene zaken" niet willen uitvoeren. In de crew zijn het telkens dezelfde 4 a 5 mensen die de zaken voor de crew voorbereiden, uitwerken en uitvoeren. Als de crew het goed doet staan ze bij wijze van spreke vooraan en als het slecht gaat dan kunnen de anderen de kastanjes uit het vuur halen en geeft de rest niet thuis. Ik vind dat ik mijn taak als hoofd-content goed uitgevoerd en dat ik meer doe dan dat. Maar aangezien, en dan vooral persoonlijk gesproken, de crew niet de uitgesproken voorkeur heeft (lees democratie) ben ik gestopt. Totdat de crew en DPC zijn voorkeur voor, in dit geval hoofd-content, heeft uitgesproken wil ik deze functie niet meer uitvoeren. De insteek van de nieuwe crew is en was totale democratie tov DPC en in dit geval wil ik me daar in ieder geval aan houden.

• Xaverius
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:28

Xaverius

Ultraloper - korte dan... 😎

Blijkbaar heb ik wel eens een discussie gemist, gezien sommige posts hier.

Hoe het ook allemaal verder gaat met de vacature hoofd-content wil ik je bedanken voor je inzet. Ik heb overigens altijd de posts op T.net altijd graag gelezen. Inhoudelijk was er voor mij nooit echt een onduidelijkheid op.

https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht

• mcB
  • Laatst online: 16-02 15:32

mcB

Ik krijg het idee dat niet veel mensen in zijn voor deze functie. Misschien is het een idee om deze zware taak op te splitsen in 2 taken voor 2 personen :?

Strix (Skullflame)

• Wessie
  • Laatst online: 16-02 17:04

Wessie

Noizy Cows Crewmember

MarkB schreef op 27 augustus 2004 @ 23:33:
[...]

Ik ben gestopt omdat ik niet wil samenwerken met mensen in de crew die de "algemene zaken" niet willen uitvoeren. In de crew zijn het telkens dezelfde 4 a 5 mensen die de zaken voor de crew voorbereiden, uitwerken en uitvoeren. Als de crew het goed doet staan ze bij wijze van spreke vooraan en als het slecht gaat dan kunnen de anderen de kastanjes uit het vuur halen en geeft de rest niet thuis. Ik vind dat ik mijn taak als hoofd-content goed uitgevoerd en dat ik meer doe dan dat. Maar aangezien, en dan vooral persoonlijk gesproken, de crew niet de uitgesproken voorkeur heeft (lees democratie) ben ik gestopt. Totdat de crew en DPC zijn voorkeur voor, in dit geval hoofd-content, heeft uitgesproken wil ik deze functie niet meer uitvoeren. De insteek van de nieuwe crew is en was totale democratie tov DPC en in dit geval wil ik me daar in ieder geval aan houden.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik jou nooit democratisch heb gevonden, eerder een ego.
Teksten die door andere opgesteld werden brengen alsof het je eigen is ed.
Ideeën die komen van andere ook als 1 vqn jezelf zien ... kortom met die redenatie van jezelf ben ik het niet eens.

Ondanks de stribbelingen tussen ons, toch bedankt voor je inzet die je voor DPC gedaan hebt!
Succes met de dingen die je nu gaat doen!

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

Verwijderd

Krijg eindelijk het idee dat het allemaal wat duidelijker wordt .
Maar het blijft moeilijk volgen zo hoor :X

Verwijderd

en dus refereer ik naar mijn eerste posting . :D

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 10:06:
Krijg eindelijk het idee dat het allemaal wat duidelijker wordt .
Maar het blijft moeilijk volgen zo hoor :X
The bold and the beautifull is er niets bij hoor ;)

Een hoop dingen die hier geroepen zijn komen uit eerdere tijdperken, en ik kan me voorstellen dat niet iedereen in één keer mee krijgt wat er allemaal precies gebeurt is en nu bezig is.
Ik zou zeggen, laten we niet te veel de nadruk leggen op de negatieve dingen en juist door gaan met de leuke dingen, de stampede bijv :)

Neemt niet weg dat we een nieuwe contentman nodig hebben, we hebben al 1 aanmelding binnen maar meer is beter :)

Verwijderd

Jaha ok lekker soapie >:) :)

Dus markB is away als contentman en de facature staat open en er is reeds 1 aanmelding.
Mooi dan zijne mij benieuwd naar de race voor contentman/vrouw.
Hebbie daar al stats van :+

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Pim. schreef op 28 augustus 2004 @ 10:25:
[...]

Een hoop dingen die hier geroepen zijn komen uit eerdere tijdperken, en ik kan me voorstellen dat niet iedereen in één keer mee krijgt wat er allemaal precies gebeurt is en nu bezig is.
Ik zou zeggen, laten we niet te veel de nadruk leggen op de negatieve dingen en juist door gaan met de leuke dingen, de stampede bijv :)

Neemt niet weg dat we een nieuwe contentman nodig hebben, we hebben al 1 aanmelding binnen maar meer is beter :)
Wat jij eigenlijk bedoeld is dat we tot 1 september hebben voor de MarkB soap B)

Verwijderd

Pim. schreef op 28 augustus 2004 @ 10:25:
[...]

Ik merk dat de crew in ieder geval op de goede weg is, en dus goed bezig is. _/-\o_
Alleen is dit voor mij niet genoeg om toch mee te doen aan de komende stampede. Sorry guys. :|
Ik ga gewoon even mijn eigen stampede houden ik hoop dat we snel de lucht kunnen klaren zodat we als DPC als 1 blok de wereld een poepie laten ruiken op alle vlakken waar de DPC actief is. O-)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 15:32 . Reden: EDIT spelVouten ]

• Chielos
  • Laatst online: 17-11-2025

Chielos

Inno Mini Cooper

Mark b bedankt @ DPC. Jammer dat iemand weggaat die durft te zeggen wat hem op z'n hart ligt, hier zouden er meer van moeten zijn!

Blijkbaar zijn er nog steeds mensjes die kritiek nog steeds niet kunnen verdragen terwijl die mensen het gewoon verdienen. Pak gewoon kritiek aan en neem daar je voordeel uit!

Bij deze ben ik ook kandidaat. Alhoewel ik geen idee heb wat ik moet doen ;)

• Blue_man
  • Laatst online: 21-05-2024
Chielos schreef op 28 augustus 2004 @ 15:30:
Bij deze ben ik ook kandidaat. Alhoewel ik geen idee heb wat ik moet doen ;)
lol
Heb je een sociaal leven? 'Nee'
Heb je tijd? 'Ja'
Heb je een computer? 'Ja'
Heb je internet? 'Ja'
Heb een koe? 'Ja'
Zit in elke zin die je zegt/schrijft 'dpc'? 'Ja'

ok! jij komt in aanmerking :+
(just kidding he ;) )

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Teak schreef op 27 augustus 2004 @ 22:22:
Ik zal morgen eens een brief maken en opsturen.

1 kandidaat is er al _/-\o_
Niet om het één of ander hoor, maar je stopt met het maken van RC5- en OGR-stats vanwege tijdgebrek en solliciteert wel naar deze functie?
Klopt iets niet helemaal....

D3 char(s)

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Hmm :/

Allereerst wil ik MarkB toch bedanken voor het werk dat hij wel heeft verzet.

Het zal voor niemand een geheim zijn dat Mark en ik nooit echt door 1 deur konden maar ondanks alle kritieken die er op hem mogen zijn heeft hij tenminste wel vaak werk verzet op de momenten dat het nodig was.

Het verhaal over on-democratische crew etc, schiet me dan alleen in het verkeerde keelgat. Ik vindt dit veel te kort en cru gezegd. Nog sterker: Ik ben het er volkomen mee oneens want deze crew is veel openen en democratischer dan de oude crew, waar MarkB ook in zat. De veranderingen kwamen langzaam op gang maar het gaat steeds verder de goede kant op.

Ik kan dan ook 0,0 waarde aan die post hangen.

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-01 23:41
Blistimo schreef op 28 augustus 2004 @ 17:16:
[...]

Niet om het één of ander hoor, maar je stopt met het maken van RC5- en OGR-stats vanwege tijdgebrek en solliciteert wel naar deze functie?
Klopt iets niet helemaal....
Klopt wel iets van ;)

Er bestaat ook zoiets van een meevaller op school ;)

De tijd die ik anders in RC5 en OGR had gestoken wil ik nu voor heel DPC gaan doen. Lijkt mij duidelijk zo!! En zo worden de stats ook nog verspreid onder verschillende mensen en niet bij 1 iemand die 4 DPCH maak.

• MarkB
  • Niet online
Funcracker schreef op 28 augustus 2004 @ 19:32:
Hmm :/

Allereerst wil ik MarkB toch bedanken voor het werk dat hij wel heeft verzet.

Het zal voor niemand een geheim zijn dat Mark en ik nooit echt door 1 deur konden maar ondanks alle kritieken die er op hem mogen zijn heeft hij tenminste wel vaak werk verzet op de momenten dat het nodig was.

Het verhaal over on-democratische crew etc, schiet me dan alleen in het verkeerde keelgat. Ik vindt dit veel te kort en cru gezegd. Nog sterker: Ik ben het er volkomen mee oneens want deze crew is veel openen en democratischer dan de oude crew, waar MarkB ook in zat. De veranderingen kwamen langzaam op gang maar het gaat steeds verder de goede kant op.

Ik kan dan ook 0,0 waarde aan die post hangen.
Allereerst dank je ;)
Ten tweede dat over de crew. De crew is ook opener en democratischer geworden helemaal mee eens maar als je ziet wie dat gerealiseerd hebben dat is niet de gehele crew. Dit is niet wat ik voor ogen had toen de nieuwe crew opgericht werd. In mijn post heb ik het trouwens niet over hoe democratisch en open de crew is ik heb het over hoe de huidige nieuwe crew tot stand is gekomen. In principe is niemand van de huidige crew rechtstreeks door DPC gekozen ook de PV'ers niet. Deze zijn aangewezen door een stelletje vrijwilligers en gepresenteerd alszijnde de nieuwe PV daar zit weinig democratisch aan. Ook de wdo-crew is gekozen door de crew en niet door DPC. Nu zijn we op een punt beland waarop enkele pv'ers de crew willen verlaten maar ze willen wel meebeslissen wie voor hun in de plaats komt. Dit gaat er bij mij niet in ook gezien de activiteiten die sommige ontplooid hebben. Misschien dat je een keer een kijkje in de keuken van de crew moet hebben gehad om te begrijpen wat ik bedoel.

Wat ik in principe nu wil is dat elk crewlid gekozen cq de steun krijgt van DPC maar dan moet er eerst wat veranderen in huidige structuur van deze crew.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Dus zelfs met het afscheid nemen zet je je nog in voor het grotere goed: een beter DPC. Jammer om te zien dat één van de langst actieve DPC'ers nu afscheid neemt, maar ik ben bang dat we nog lang niet van je af zijn, of moet je je @-schap in #DPC ook opgeven? :P

Dankubeleefd meneer Marruk, het ga U goed :*

D3 char(s)

Verwijderd

MarkB schreef op 28 augustus 2004 @ 20:10:
[...]

Allereerst dank je ;)
Ten tweede dat over de crew. De crew is ook opener en democratischer geworden helemaal mee eens maar als je ziet wie dat gerealiseerd hebben dat is niet de gehele crew. Dit is niet wat ik voor ogen had toen de nieuwe crew opgericht werd. In mijn post heb ik het trouwens niet over hoe democratisch en open de crew is ik heb het over hoe de huidige nieuwe crew tot stand is gekomen. In principe is niemand van de huidige crew rechtstreeks door DPC gekozen ook de PV'ers niet. Deze zijn aangewezen door een stelletje vrijwilligers en gepresenteerd alszijnde de nieuwe PV daar zit weinig democratisch aan. Ook de wdo-crew is gekozen door de crew en niet door DPC. Nu zijn we op een punt beland waarop enkele pv'ers de crew willen verlaten maar ze willen wel meebeslissen wie voor hun in de plaats komt. Dit gaat er bij mij niet in ook gezien de activiteiten die sommige ontplooid hebben. Misschien dat je een keer een kijkje in de keuken van de crew moet hebben gehad om te begrijpen wat ik bedoel.

Wat ik in principe nu wil is dat elk crewlid gekozen cq de steun krijgt van DPC maar dan moet er eerst wat veranderen in huidige structuur van deze crew.
Zeg je nu dat je tegen iets bent waar je zelf aan mee hebt gedaan :?
Ik bedoel je zat zelf bij de mensen die hebben gekeken wie er wel en niet PV werden in de 1e ronden.

Tevens een beetje jammer, maar volgens mij zitten er ondertussen ook al PV's die wel gekozen zijn door DPC.
Dat niet alles in 1 keer veranderd mag duidelijk zijn, maar volgens mij word er nog steeds (al is het soms wat langzaam) gewerkt aan verbeteringen.
Nu zit ik zelf ook niet meer in de crew dus de huidige standen weet ik natuurlijk niet.

Tevens vind ik het jammer om te zien dat er nu zaken op /5 geplaatst worden over PV's waar ze zelf niets aan kunnen doen.
Je zegt dat een aantal PV's niet aktief zijn binnen de crew met algemene zaken, maar je weet ook dat dit ook niet duidelijk was toen er in 1e instantie PVers gezocht werden.
Ik vind dus niet dat je dit die mensen kwalijk kan nemen.
Zeker niet omdat een deel van hun al heel lang roept dat ze het ook best vinden als ze plaats zouden moeten maken voor iemand die dat wel wil.
Of dat ze alleen uit de crew stappen en wel PVer willen blijven zijn.
Juist door deze zaken is er het voorstel voor een nieuwe opzet van de crew. (hoe staat het daar mee mensen uit de crew?)

Maar goed mischien is er wel nog meer gebeurd nadat ik uit de crew ben weggegaan wat je hiertoe aanzet.
Al volg ik het niet meer helemaal.
Was jij zelf er niet voorstander van om de crew te houden zoals hij is / was :?
En was jij ook niet diegene die op voorhand al mensen wou uitsluiten van bepaalde zaken voordat mensen in /5 hun mening konden geven?

Kort om een beetje jammer hoe je nu aan het schoppen bent tegen iets waar je zelf mede oprichter en beheerder van bent geweest.
Als je het niet goed vind gaan moet je denk ik juist blijven om te kijken of je veranderingen kan maken.

En nu allemaal weer on topic
Er is een vacature en die moet vervuld worden (of willen we geen FP's meer op T-net :?

• Pim.

Pim.

Topicstarter
@ Allied:

Op alle vragen die je hebt willen we natuurlijk antwoord geven, ik stel (net als jij) voor om dat dan in een ander draadje te doen, bijv. op forum.dutchpowercows.org, en deze draad voor de inschrijving van een nieuwe coding man te houden ;)

*edit*
Dit soort discussie vindt ik trouwens een prima teken dat mensen geinterreseerd zijn in het wel en wee van de DPC (anders zou je er niet druk om maken). En ik denk dat als iemand de discussie wil voeren hij een topic moet/mag openen met zijn vragen. zowel hier als op forum.dutchpowercows.org

[ Voor 38% gewijzigd door Pim. op 28-08-2004 22:24 ]

Verwijderd

Pim. schreef op 28 augustus 2004 @ 22:19:
@ Allied:

typ typ typerdedetyp....

*edit*
Dit soort discussie vindt ik trouwens een prima teken dat mensen geinterreseerd zijn in het wel en wee van de DPC (anders zou je er niet druk om maken). En ik denk dat als iemand de discussie wil voeren hij een topic moet/mag openen met zijn vragen. zowel hier als op forum.dutchpowercows.org
Dit is een fijn iets vind ik ,als zoiets kan :7

Verwijderd

Pim. schreef op 28 augustus 2004 @ 22:19:
...en deze draad voor de inschrijving van een nieuwe coding man te houden ;)
Content man Pim, niet coding man :)

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 00:42:
[...]

Content man Pim, niet coding man :)
Je hebt gelijk, Freudiaanse verspreking :P

* Pim. gaat niet te dicht bij Rikkert in de buurt .... :P

• Pim.

Pim.

Topicstarter
*bump* :)

Nog steeds is inschrijving mogelijk luitjes :)

• ColdFusion
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-01 12:52
Ik wilde toch nog eventjes Mark bedanken, hij deed soms wel goeie dingen :+

:w Mark

_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 21:58

NightBird

DPC-Crew Coding
Mark, bedankt voor alle inzet, tijd en energie die je in DPC hebt gestoken.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Om nog even op de verkiezing terug te komen, we gaan het doen zoals voorgesteld. We maken een voorselectie en daarna krijgen jullie de keuze.

Moet er wel iets zijn om te kiezen natuurlijk :P. Dus hebben we meer aanmeldingen nodig :)

• Mark83
Hoeveel tijd kost het nu ongeveer per dag/week/maand/jaar???

• MarkB
  • Niet online
Mark83 schreef op 31 augustus 2004 @ 10:20:
Tja dat is moeilijk te zeggen. Rond een fp-post moet je toch zo'n twee tot drie dagen uittrekken voordat hij volledig klaar is zodat hij daadwerkelijk op de fp kan. Dan kun je de hele boel weer gaan aanpassen omdat t.net niet altijd goed omgaat met de html die je aangeleverd krijgt. Daar ben je dan ook weer een paar uur mee bezig. En dit doe je dan twee keer per maand. Daarnaast heb je nog de artikelen die op wdo moeten komen. Ook deze dien je te op schrijf en stijlfouten te controleren en ook hier is de html weer net iets anders dan op t.net. Je moet een planning bij houden van welk project aan de beurt maar je moet ook in de gaten houden waar iets bijzonders gaat gebeuren, een grote mijlpaal of zoals nu een stampede. Verder zal ik vast nog wel wat dingetjes vergeten maar reken maar tussen de vier en de tien dagen per maand (lekker ruim genomen ;)).

edit:

Bovenstaand geldt alleen voor het contentgedeelte hier komt het crewgedeelte nog bij.

[ Voor 5% gewijzigd door MarkB op 31-08-2004 10:40 ]

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Mark83 schreef op 31 augustus 2004 @ 10:20:
het ligt er aan wat je wil bereiken voor jezelf, wdo is nu niet echt actief (hoewel het de laatste tijd steeds beter wordt) maar er zijn nog genoeg dingen te bedenken .
Over aanwezigheid... ik ben een "redelijk" vaak aanwezig, ik denk dat het belangrijkste niet is dat je bijv. 1 dag 7 a 8 uur in stopt maar dat je over de hele week regelmatig on-line benten. Qua tijd stop ik er een uur per dag in (ongeveer).

Er gebeurt altijd wel iets, zo zijn we nu bezig het vervolg op S.T.A.T.S te spellchecken en staat deel 1 op wdo, daar moet dan een klein stukje bij geschreven worden en tadaaaaaaaa, op de frontpage :)

*edit*
Ik denk dat Mark het ook prima verwoord

[ Voor 4% gewijzigd door Pim. op 31-08-2004 10:42 ]

• Mark83
Kijk, dit is nog eens duidelijke taal :) Nu valt het voor mij wel af om te solliciteren naar de hele functie, maar ik wil wel (indien gewenst) ondersteuning bieden, waar moet ik dan solliciteren?

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Je kan gewoon op forum.dutchpowercows.org aangeven dat je wil meehelpen aan de content van wdo. Dan voegen we je toe aan de contentgroep en kan je meedenken :)

* Pim. denkt dat dit de procedure is... weer het niet 100% zeker :P

Verwijderd

Pim. schreef op 31 augustus 2004 @ 10:55:
Je kan gewoon op forum.dutchpowercows.org aangeven dat je wil meehelpen aan de content van wdo. Dan voegen we je toe aan de contentgroep en kan je meedenken :)

* Pim. denkt dat dit de procedure is... weer het niet 100% zeker :P
In principe wel :)

Over het content gedeelte: er zijn genoeg mensen die een fp of een WDO-post willen maken voor een project. Meestal zal dit de PV 'm schrijven, maar ik ken een aantal mensen die er ook hun hand niet voor omdraaien en het leuk vinden (mezelf incluis). Je hoeft als hoofd content dus niet alles zelf te schrijven.

• NightBird
  • Laatst online: 16-02 21:58

NightBird

DPC-Crew Coding
Mensen, nog een kleine dag om te reageren voor deze functie, we sluiten hem rond de klok van 18:00, net als de D2OL vacature.

[ Voor 53% gewijzigd door NightBird op 03-09-2004 23:25 ]

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• Rollerjooster
  • Laatst online: 25-06-2023

Rollerjooster

OhNoNotHim

Ah, ik dacht dat de deadline over 35 minuten verliep :P

Forza Mucca!

• Funcracker
  • Laatst online: 07-03-2024

Funcracker

The LedZ Collective

Ik heb er een tijdje over moeten nadenken, maar een sollicitatie mail is onderweg ;)

I am one hell of a guy, I can do anything I want, only I just don't have the faintest idea what.
Zaphod Beeblebrox, in The Hitch Hiker's Guide To The Galaxy

• Mark83
Ik heb nog 18 minuten ...

Sollicitatiemail is helaas kwijt geraakt bij de TPG :'( ... balen zeg :/

• Pim.

Pim.

Topicstarter
OK en het is tijd, de vacature is gesloten.

Nu gaan we de namen op een rij zetten. We laten zo snel mogelijk weer iets van ons horen, maar geef ons een paar dagen !!

• TGEN
  • Nu online

TGEN

Hmmmx_

Wessie moet niet zagen, imo was Mark uit t juiste hout gesneden, nog geen vervangers kunnen ontdekken. Hij was autoritair, had dadendrang, etc, dingen die je nodig hebt. Besluiteloze sullen zijn volgens mij niet de beoogde sollicitanten.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• ParaNoiMia
TGEN schreef op 06 september 2004 @ 15:59:
Wessie moet niet zagen, imo was Mark uit t juiste hout gesneden, nog geen vervangers kunnen ontdekken. Hij was autoritair, had dadendrang, etc, dingen die je nodig hebt. Besluiteloze sullen zijn volgens mij niet de beoogde sollicitanten.
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde roze-Mark-bril B)

• TGEN
  • Nu online

TGEN

Hmmmx_

ParaNoiMia schreef op 06 september 2004 @ 16:22:
[...]

Wat, omdat ik hem verdedig omdat hij meer werk verzet heeft voor DPC dan ieder ander en dat ook nog eens behoorlijk heeft gedaan? Omdat ik hem al langer ken dan de drie dagen en een zondag dat jij hem kent? Iedereen heeft wel zn ruwe randjes, maar de ruwe randjes die jullie Mark toedichten zijn zwaar overdreven. Dat hij toevallig niet zo goed met jouw subteam (NC of CC? ach, toch ammal QU/CCC) overweg kan hoef je niet op deze manier af te reageren.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Verwijderd

ik at eergister bij een vriend, keek op de klok, en dacht: Oeh fuck! vergeten te soliciteren! (het was half negen :o)

• MarkB
  • Niet online
[...]

Beetje waardeloze opmerking voor iemand die geen idee heeft, net als sommige anderen trouwens, wat ik de laatste 3/4 jaar gedaan heb binnen de crew. Ik heb me iig gehouden aan wat er van een hoofdcontent verwacht wordt. Tweemaal per maand, met uitzondering van februari, een frontpagepost op t.net (in samenwerking met de rest van de crew) en het steeds meer actiever maken van wdo. Misschien is door een roze bril kijken niet goed maar het wordt ook eens tijd dat jij die gitzwarte bril eens afzet misschien dat er dan wat genuanceerder gereageerd kan worden.

Verwijderd

[...]

is dit nu weer voor een waardeloze opmerking ???

/me wijst weer naar zijn eerste posting..

Verwijderd in "Vacature hoofd-content" << die dus en mijn verhaaltje blijkt dus steeds meer de waarheid te worden .

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 08:04 ]

• ParaNoiMia
MarkB schreef op 07 september 2004 @ 07:57:
[...]

Beetje waardeloze opmerking voor iemand die geen idee heeft, net als sommige anderen trouwens, wat ik de laatste 3/4 jaar gedaan heb binnen de crew. Ik heb me iig gehouden aan wat er van een hoofdcontent verwacht wordt. Tweemaal per maand, met uitzondering van februari, een frontpagepost op t.net (in samenwerking met de rest van de crew) en het steeds meer actiever maken van wdo. Misschien is door een roze bril kijken niet goed maar het wordt ook eens tijd dat jij die gitzwarte bril eens afzet misschien dat er dan wat genuanceerder gereageerd kan worden.
Ik heb geen gitzwarte bril en je hebt ook echt wel goede dingen gedaan voor dpc, ik vond alleen de opmerkingen van TGEN wel heel erg roze, dat is het enige waar ik op reageerde. Dat er gelijk op de kast gevlogen wordt lijkt me ook compleet overbodig (om over sommige opmerkingen op IRC maar te zwijgen).

• MarkB
  • Niet online
ParaNoiMia schreef op 07 september 2004 @ 08:09:
[...]
(om over sommige opmerkingen op IRC maar te zwijgen).
Dat laatste ben ik met je eens en daar heb ik TGEN ook op aangesproken maar dat is verder iets tussen jullie twee.

Verwijderd

gewoon lekker laten gaan Mark zelfs wij waren het vaker niet eens dan wel eens maar toch altijd even goede vrienden.. :)

Al moet je het nu wel heeeel erg rustig in #dpc gaan vinden :) zo maar een aap minder :)

maar nog steeds bedankt voor wat jij voor DPC hebt gedaan .

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Hetgeen Mark voor de DPC gedaan heeft staat niet, en heeft nooit ter discussie gestaan. De manier waarop het een en ander gedaan is wel. Ook ik heb vaker woorden met Mark gehad dan ik had gewild. Hoeveel ophef kan er zijn over één man.

Soulmaster:
Niet elke kritiek richt een crew member is gelijk crewbashen hoor ;)
Ik denk dat sommige dingen gewoon tussen personen is.

Bottomline:

Ik denk dat dit soort dingen in private besproken moeten worden voor er een heel nietus/wellus verhaal hier komt en mensen ten onrechte denken dat er een hele ruzie aan de gang is op dit moment. We zijn met zijn allen een stel gekken die zich inzetten voor de DPC en het dus leuk willen hebben

Mijn persoonlijke mening

• Wessie

Wessie

Noizy Cows Crewmember

TGEN schreef op 06 september 2004 @ 15:59:
Jij kent hem duidelijk anders dan ik.
Ik respecteer een ieder zijn mening dus ook die van jou en die van MarkB.
Helaas respecteerde MarkB niet altijd de mening of keuze van een ander.
Dus helaas deel ik je mening niet in deze.
Mark deed inderdaad goede dingen voor DPC, maar helaas wel vaak op de "king MarkB" wijze (zo van zie mij eens).
Vaak probeerde hij de dingen naar zijn hand te zetten (waarom dacht je dat hij altijd woorden had met zo'n beetje iedereen?).

Maargoed ik heb het al eerder aangegeven.
Ik heb respect voor de dingen die hij gedaan heeft.
De tijd die hij erin gestopt heeft, alleen had hij sommige dingen anders moeten aanpakken.

Note:
Deze post is niet bedoeld om iemand aan te vallen (helaas kan ik dat van jou post niet zeggen TGEN). Ik wil hiermee alleen mijn mening verduidelijken.

[ Voor 5% gewijzigd door Wessie op 07-09-2004 11:05 . Reden: toevoeging ]

• Mobster
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Nog even en er moet een slotje op :/ want meer dan vinger wijzen vind er op het moment niet plaats. Het enige wat er bereikt wordt, is dat potentiele kandidaten een hele nare smaak kunnen krijgen van de vacature en de crew. Beetje onnodig en ongewenst me dunkt.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Funcracker schreef op 04 september 2004 @ 13:18:
Ik heb er een tijdje over moeten nadenken, maar een sollicitatie mail is onderweg ;)
Niets persoonlijks hoor, maar ik hoop wel dat de CREW de 2 functie regel even in de gaten houd.
Statsposter, stampede crew en dan ook nog eens deze functie dan kom ik op 3.

Verwijderd

De Stampede staat toch los van de crew? Die wordt georganiseerd door vrijwillige DPC-ers.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.