Vacature hoofd-content

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 546 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 11:36:
[...]

Niets persoonlijks hoor, maar ik hoop wel dat de CREW de 2 functie regel even in de gaten houd.
Statsposter, stampede crew en dan ook nog eens deze functie dan kom ik op 3.
Stampede crew heeft niets met de crew te maken, wij zijn anarchistisch })

Iets genuanceerder: De laatste vergadering is dat inderdaad behandeld en toen hebben we als crew besloten dat de stampede-crew los van de crew staat, maar dat overleg wel gewenst is. Dat overleg is er ook gewoon, maar "stampede-crew-zijn" is dus geen officiele functie ofzo :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 11:40 ]

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 17:04

Wessie

Noizy Cows Crewmember

De stampede is ook niet opgezet door de crew zelf, maar door fanatieke DPC'ers.
De stampede mensen hebben zodoende (voor zover ik weet) niets met de crew te maken.
Funcracker zit er alleen bij als statsposter, niet als stampede man.

[edit]
Silk was me net voor.

[ Voor 9% gewijzigd door Wessie op 07-09-2004 11:48 . Reden: editje ]

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• MarkB
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik vind het ook "jammer" dat Funcracker heeft gereageerd. Ik ben mede destijds gestopt met statsposten omdat één v/d kritieken die men op mij leverde dat ik overal bij betrokken was en dat ik te veel functies bekleedde. Maar nu zie ik Funcracker, en ook Teak, de andere kant opwandelen en dat vind ik een slechte ontwikkeling. Mijn mening over de crew, en die is bekend bij de crew (for the record ;)), is dat zoveel mogelijk verschillende mensen verschillende taken verrichten. Soms kan het niet anders, [eNeRGy] bijvoorbeeld, maar als het even kan zoveel mogelijk verschillende mensen (dat is mijn mening echter).
Aan de andere kant is Funcracker één van de weinige waarvan ik in kan schatten dat hij deze functie naar behoren kan vervullen.

Tenslotte nogmaals for the record zodat er later geen scheve gezichten ontstaan ik heb ook weer gereageerd op de functie bovenstaand geeft enkel mijn mening weer over hoe ik denk dat de crew en omliggende functies (statsposters/bouwers/coders enzv) eruit moet zien en is niet gericht op personen.

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

Verwijderd

nou , iedereen zijn mening gezegt ?? klaar . nu kappen en zet dit gekibbel vaar op wdo verder oid. niet hier..

en anders moet [energy] of dsmarty maar een groot zwaar hangslot gaan halen voor dit draadje

• Wessie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 17:04

Wessie

Noizy Cows Crewmember

Ik kan het (in deze) eigenlijk alleen maar met je eens zijn Mark.
Hoe meer verschillende mensen betrokken des te beter dat het is.
Dan komt het ook niet op dezelfde mensen neer en bovendien als er dan iemand mee stopt dan ontstaan er ook geen problemen.

Wessie ... member of the Noizy Cows !!!

• Teak
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-01 23:41
MarkB schreef op 07 september 2004 @ 12:01:
Ik vind het ook "jammer" dat Funcracker heeft gereageerd. Ik ben mede destijds gestopt met statsposten omdat één v/d kritieken die men op mij leverde dat ik overal bij betrokken was en dat ik te veel functies bekleedde. Maar nu zie ik Funcracker, en ook Teak,
Hoho, stop even.

Welke functie. Een statsbouwer. Van 1 project. Heb je dan al meteen een belangrijke functie binnen de crew?

Er worden dingen tegen mij gezegd van zou je het zus of zo doen en niet andersom.

Als ik het verkeerd ziet moet je het zeggen hoor

Verwijderd

tsss doe dit ff verder op WDO JA stelletje pubers

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Het is hier geen kleuterschool mensen.

Deze gaat dicht en we wachten keurig op de DPC-Crew.

GoT is niet de plaats om persoonlijke vetes uit te vechten.

We zijn hier met z'n allen een grote, gezellige DC club en met zoveel mensen heb je altijd meningsverschillen.
Je kan ze accepteren of je kan (bewust) de boel verzieken door overal je frustratie te uitten, maar dat is naar mijn mening niet de methode.

(En dit is van toepassing op iedereen die zich aangesproken voelt)

[ Voor 78% gewijzigd door DSmarty op 07-09-2004 14:30 ]

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.