Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 04:27:
Ik heb hier nog wat leuks :9

Software voor het hacken van Bluetooth-telefoons:D Het programma Blooover werkt op iedere telefoon die Bluetooth en J2ME (Java) ondersteunt en dat heeft de RazR

http://trifinite.org/trifinite_stuff_blooover.html kijk hier voor de informatie

en hier

http://trifinite.org/Downloads/Blooover.jar voor het het programma

ik zou alleen me god niet weten hoe het erop moet wel met p2kman gaan..maarja dat werkt bij mij niet.

doe het wel voor de fun en niet om mensen te treiteren!!

Alleen nu hoop ik nog dat iemand mij helpt

zie: Niet de vorige topic maar de 2 topics daar voor

Please REPLY ;(
Ik heb hem geinstalleerd op de V3 maar kreeg een application error...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
krijg je bij elke razr zo'n ijzeren box of is dat nu niet meer ?? zag namelijk een plaatje op marktplaats zonder zo'n box, morgen krijg ik er eentje via mn abbo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/review/motorola_v3/foto_11.jpg
Is dat bij alle v3's zo? of toevallig alleen bij dat test examplaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:05

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 11:53:
[afbeelding]
Is dat bij alle v3's zo? of toevallig alleen bij dat test examplaar???
Gewoon hard op drukken. Het lijkt dat het een inschuifmechanisme is, maar het is juist de bedoeling dat je hem erop klikt door te drukken. Lijkt tegennatuurlijk, maar zo werkt die klep gewoon. De verkoper en ik hebben ook een kwartier in de winkel staan prutsen omdat we er niet te hard op durfden te drukken :)

[ Voor 12% gewijzigd door Ray-zor op 14-05-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi, sorry ik heb helaas geen tijd om het hele topic door te lezen nu..dus excuus als mijn vraag al beantwoord is..maar mbt WAP, ik heb de instellingen gedownload via de motorola site, zoals hier aangegegeven op pagina 1..probleem is nu, de browser start wel op, (als in; als ik m afsluit zegt ie dat er bytes zijn verzonden) maar ik krijg elke keer de melding dat de pagina niet weergegeven kan worden :(

Heb het geprobeerd via GPRS en gewoon WAP, maar blijf het probleem hoouden. Ook met een andere URL doet ie het niet...iemand enig idee waar dat aan kan liggen (Ik heb Telfort als provider btw)...Help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 20:47:
Hoi hoi, sorry ik heb helaas geen tijd om het hele topic door te lezen nu..dus excuus als mijn vraag al beantwoord is..maar mbt WAP, ik heb de instellingen gedownload via de motorola site, zoals hier aangegegeven op pagina 1..probleem is nu, de browser start wel op, (als in; als ik m afsluit zegt ie dat er bytes zijn verzonden) maar ik krijg elke keer de melding dat de pagina niet weergegeven kan worden :(

Heb het geprobeerd via GPRS en gewoon WAP, maar blijf het probleem hoouden. Ook met een andere URL doet ie het niet...iemand enig idee waar dat aan kan liggen (Ik heb Telfort als provider btw)...Help?
Waarom download je niet de instellingen van de telfort site?
die staan onder mijn abbonement -> instellingen.

Die werken hier iig wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbs
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06-2021

vbs

Ik heb alle standaard files verwijdert uit mn audio map. Nu kan ik alleen niet meer in de details van mn profiel komen. Had ik in dit forum gelezen dat je de volgende 2 files moet verwijderen om dit probleem op te lossen: TemptoneDB en Mytone.DB. Krijg deze alleen niet verwijdert en dus ook het probleem niet opgelost. Voor de rest staan er alleen nog 2 ringtones in die ik er zelf heb ingezet. Heeft er iemand een oplossing hiervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbs

vbs

vbs schreef op maandag 16 mei 2005 @ 00:07:
Ik heb alle standaard files verwijdert uit mn audio map. Nu kan ik alleen niet meer in de details van mn profiel komen. Had ik in dit forum gelezen dat je de volgende 2 files moet verwijderen om dit probleem op te lossen: TemptoneDB en Mytone.DB. Krijg deze alleen niet verwijdert en dus ook het probleem niet opgelost. Voor de rest staan er alleen nog 2 ringtones in die ik er zelf heb ingezet. Heeft er iemand een oplossing hiervoor??
Heb wederom alles verwijdert en vervolgens is mn map leeg. Dan kan ik nog steeds niet in mn details. Telefoon opnieuw opgestart en dan zijn die 2 files(temptone en mytone) ook weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
En je hebt na het verwijderen van die DB-files wel op refresh gedrukt? En je telefoon opnieuw opgestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

olivi3r schreef op maandag 16 mei 2005 @ 09:47:
[...]

nu echt voor de allerlaatste keer

[...]
volgens jou kunnen ze het topic beter sluiten zeker... damn. niet iedereen is een ster in engels in engels lezen... iedereen kent die link nu inmiddels wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbs

vbs

Stamper schreef op maandag 16 mei 2005 @ 01:58:
En je hebt na het verwijderen van die DB-files wel op refresh gedrukt? En je telefoon opnieuw opgestart?
Ja, ik heb hem geupdate. Als ik dat doe als ik mn telefoon nog niet opnieuw heb opgestart zijn ze ook daadwerkelijk weg, maar zodra ik hem opnieuw opstart, zijn ze weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbs schreef op maandag 16 mei 2005 @ 10:26:
Ja, ik heb hem geupdate. Als ik dat doe als ik mn telefoon nog niet opnieuw heb opgestart zijn ze ook daadwerkelijk weg, maar zodra ik hem opnieuw opstart, zijn ze weer terug.
-4.3.2- deleting unwanted files

1. always, ALWAYS make backups of every single files that u're going to delete. Also take note of the attribute of those files (do step 1 by using p2kman)

2. before deleting ANY of the files, make sure that they're not being used ANYWHERE (eg. pics might be used as wallpaper or screen saver (so disable both wallpaper and screen saver), ringtones might be used somewhere (go the ur ring style details, set EVERYTHING (eg. calls, fax calls, alarms etc, reminders to 'off', ringer id's to 'off') to 'silent' for every ring styles (except for 'vibrate' which 'silent' is not a choice), then finally put the phone into 'silent' mode.

3. these are the files that i deleted:
pics: i deleted everything. apparently it's fine for me as long as i don't wap or IM with my phone.
audio: everything except for funlight.pat and 'bells' (~AlertFile006.mid).
mms templates: everything
videos: everything

4. now restart ur phone and see if u can go into 'ring style details'. If u can't then it means that u didn't set EVERYTHING to silent and that some files were in use while u deleted them. If this happens u have 3 options: either do a master reset (PIN is 000000 (6 0's)), delete the two db files in /a/mobile/audio/ and restart phone, or to flash ur phone. it's quite troublesome if u run into this, and therefore MAKE SURE that u've got step 2 sorted out before u proceed to any deleting.

5. if everything goes well u should have at least 7mb free (from stock, without phonebook, sms msgs etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbs

vbs

Goed, alles is nu gelukt. Heb ook het volgende monsterpack erop gezet 98R met videorecording. Alles werkt perfect, ik kan alleen geen mp3´s meer als ringtone instellen. Heeft iemand hier een oplossing voor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
Nadat je die mp3 files naar je foon hebt gezet die 2 DB-files verwijderen en je foon weer opnieuw opstarten. (dan worden de DB-files weer opnieuw opgebouwd namelijk...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor iedereen die HELEMAAL gek is op deze link: http://www.motomodders.net/Default.aspx?g=posts&t=2731
GA ERHEEN EN BLIJF DAAR.

Het leuke aan een forum is dat je er vragen kan en vooral MAG stellen. En inderdaad, sommige vragen zijn al 1001x beantwoord, maar denk je eens in dat je nu een v3 koopt en je snapt iets niet. Dan zijn er 1001 forumpies waar je kan zoeken met elk heel veel pagina's. Dat zoekt dus niemand.

Als je geen zin hebt om die vragen te beantwoorden, of je ergert je eraan....BLIJF DAN WEG????
Dan is toch iedereen blij?

Of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:28:
Voor iedereen die HELEMAAL gek is op deze link: http://www.motomodders.net/Default.aspx?g=posts&t=2731
GA ERHEEN EN BLIJF DAAR.

Het leuke aan een forum is dat je er vragen kan en vooral MAG stellen. En inderdaad, sommige vragen zijn al 1001x beantwoord, maar denk je eens in dat je nu een v3 koopt en je snapt iets niet. Dan zijn er 1001 forumpies waar je kan zoeken met elk heel veel pagina's. Dat zoekt dus niemand.

Als je geen zin hebt om die vragen te beantwoorden, of je ergert je eraan....BLIJF DAN WEG????
Dan is toch iedereen blij?

Of zie ik dat verkeerd?
Helemaal mee eens!

Forums zijn bedoeld om elkaar te helpen, vooral de gsm forums omdat de materie vrij ingewikkeld is
iedere nieuwe V3 bezitter heeft recht om vragen te stellen, ook al wordt de vraag voor de 1001ste keer gesteld [zie quote] ik heb geen zin om als newbie honderden topics af te lopen op zoek naar een antwoord.... ik heb gesproken (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:28:
Het leuke aan een forum is dat je er vragen kan en vooral MAG stellen.
Het leuke aan een forum is dat de meeste vragen AL EEN KEER BEANTWOORD ZIJN en dat er een fijne zoekfunctie is waarmee je een schat aan informatie kan vinden.

Dus lees de FAQ en stop met dit geneuzel.

anders gezegd:

1. Do a bloody search before u create ANY new threads looking for an answer! i just can not stress this enough. i still see so many new threads being created because someone's just being too lazy to search.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:25:
Forums zijn bedoeld om elkaar te helpen, vooral de gsm forums omdat de materie vrij ingewikkeld is
iedere nieuwe V3 bezitter heeft recht om vragen te stellen, ook al wordt de vraag voor de 1001ste keer gesteld [zie quote] ik heb geen zin om als newbie honderden topics af te lopen op zoek naar een antwoord.... ik heb gesproken (8>
ach stel je niet aan, één keer dit topic doorlopen en één keer de motomodders newbie faq bekijken en 99% van je vragen zijn beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Het werkt toch twee kanten op. 'Tuurlijk mag je vragen op een forum stellen, daar zijn ze voor. En 'tuurlijk worden de mensen met de gevraagde kennis(*) erg moe van 1001 keer hetzelfde te antwoorden.
Maar omdat de meesten die op een forum rondhangen het leuk vinden om anderen te helpen, wordt er in ieder geval naar het antwoord gewezen. En eerlijk is eerlijk, in de nu al geliefde en gehate link http://www.motomodders.net/Default.aspx?g=posts&t=2731 ;) is toch zeker 90% van alle antwoorden te vinden. Of anders weer een verwijzing waar te verder te verdiepen.

Het was verder niet mijn bedoeling om uit de hoogte te doen, sorry als dat zo overkomt. Maar ik vind het wel lichtelijk storend dat er op één pagina drie vragen worden gesteld die, zonder zelfs enige benodigde zoek-effort, beantwoord worden in die beruchte link (die op dezelfde pagina ook al meerdere keren gepresenteerd is). En dat geeft, onbedoeld waarschijnlijk, toch een schijn van gemakzucht. Iets wat mensen al snel veel minder behulpzaam maakt.

(*) Let wel, ik schaar mezelf totaal niet onder die groep. Daarom kan ik ook weinig anders doen dan te verwijzen naar een plek waar die kennis WEL te vinden is :)

[ Voor 3% gewijzigd door Ray-zor op 17-05-2005 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:33:
[...]

ach stel je niet aan, één keer dit topic doorlopen en één keer de motomodders newbie faq bekijken en 99% van je vragen zijn beantwoord.
Wie denk je toch dat je bent?? de eigenaar van deze site??
flikker toch op, als een newbie een vraag stelt dan geef je toch
netjes antwoord en geen ''oprotlinkje'' idioot... |:( |:(
en de search functie geeft niet altijd antwoord op alle vragen,
anders zouden er geen forums bestaan, alleen FAQ-pagina,s

Modbreak:hou het even rustig ajb, als er iets is dat je niet bevalt dan schakel je de crew maar in ofzo...

[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 19-05-2005 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iowa schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:42:

Na deze wijze woorden kunnen we inderdaad wel weer verder :)
Juist, zo is het maar net. In discussie gaan met militante newbies is een gebed zonder einde. Jullie hebben - kennelijk - echt geen idee hoe frustrerend het is om keer op keer dezelfde vragen te moeten beantwoorden, terwijl bijna alle antwoorden recht voor je neus staan. Dit topic is net een klaslokaal waar elke 5 minuten opnieuw gevraagd wordt wat het kofschip ook alweer was, terwijl 'de meester' dat 's ochtends al met extra dikke letters op het bord had geschreven. Ik weet niet of het luiheid of oprechte infantiliteit is, maar het is in ieder geval bijzonder vervelend. Er wordt jullie echt niet gevraagd om duizenden topics door te lezen; als iemand als vbs alleen eventjes 'mytone' in het zoekveldje bovenaan het scherm had ingevuld waren zijn laatste vragen al beantwoord.

Kortom, het is liefdewerk oud papier en mensen nemen graag de tijd om je vragen te beantwoorden, maar als enige tegenprestatie wordt van je verwacht dat je éven het topic waarin je post doorleest en in dit geval een aangereikte link. Gegarandeerd dat dan (bijna) al je vragen binnen 5 minuten beantwoord zijn, en dat is een een stuk sneller dan eerst een vraag voor de derde keer gaan posten en vervolgens op je kont gaan zitten wachten tot iemand je het op een presenteerblaadje aanreikt. Het is hier geen kleuterschool, en als je je mans genoeg voelt om aan je telefoon te gaan sleutelen dan ben je ook maar volwassen genoeg om eerst even je luie vinger uit te strekken en op een linkje te klikken. Wat mij betreft ben je wel een enorme eikel als je daarover gaat lopen mekkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik wil hem kopen maar heb nog de volgende vragen:

- Kan je meerdere nummers onder één contact plaatsen? (ook adressen?)
- Zit er een wekker op en doet ie het als de V3 uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Even een vraagje, ik heb dan wel geen motorola v3 maar misschien weeet iemand dit:

Ik heb mijn motorola (v525) voorzien van wat updates in de software O-). Nu is hij alleen kapot (micofoontje is kaduuk) en wil ik hem opsturen voor reparatie. Moet je hem dan in originele staat terug geven (draai een andere flash versie er op, dus zou terug moeten flashen). Of kan je hem zo opsturen.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrcveen schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:03:
Ik wil hem kopen maar heb nog de volgende vragen:

- Kan je meerdere nummers onder één contact plaatsen? (ook adressen?)
nummers in ieder geval wel; ik weet niet precies hoe het zit met adressen, want volgens mij worden daarvan sowieso niet alle velden getoond op de telefoon.

edit: adresgegevens kunnen zo te zien niet worden opgeslagen bij een profile, alleen e-mail adressen (volgens deze thread althans).
- Zit er een wekker op en doet ie het als de V3 uit staat?
nee je telefoon moet natuurlijk wel aan staan om te werken, maar standby verbruikt hij niet zoveel batterij hoor.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:15:
Even een vraagje, ik heb dan wel geen motorola v3 maar misschien weeet iemand dit:

Ik heb mijn motorola (v525) voorzien van wat updates in de software O-). Nu is hij alleen kapot (micofoontje is kaduuk) en wil ik hem opsturen voor reparatie. Moet je hem dan in originele staat terug geven (draai een andere flash versie er op, dus zou terug moeten flashen). Of kan je hem zo opsturen.
het microfoontje heeft in principe niks met de software te maken, maar het zou kunnen dat ze over de garantie gaan zeuren omdat je 'uberhaupt' iets aan de telefoon veranderd hebt. nu is het voor een reparateur lastig om dat hard te maken, want ze weten natuurlijk niet of je de telefoon met die specifieke flex/firmware hebt gekocht. ;)

maar als je zeker wilt zijn zou ik toch even een backup maken en een stock moto flash erop zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:51:
[...]

het microfoontje heeft in principe niks met de software te maken, maar het zou kunnen dat ze over de garantie gaan zeuren omdat je 'uberhaupt' iets aan de telefoon veranderd hebt. nu is het voor een reparateur lastig om dat hard te maken, want ze weten natuurlijk niet of je de telefoon met die specifieke flex/firmware hebt gekocht. ;)

maar als je zeker wilt zijn zou ik toch even een backup maken en een stock moto flash erop zetten.
Oke, bedankt :0. Ga wel even standaard erop gooien dan.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:47:

[...]

nee je telefoon moet natuurlijk wel aan staan om te werken, maar standby verbruikt hij niet zoveel batterij hoor.
Heb je dat getest? Ik wist namelijk ook bijna zeker dat de wekker niet zou gaan werken als de telefoon uitstaat. Lijkt toch logisch. Toch maar even getest en wat denk je: dat wonder der design gaat gewoon af! :) Je krijgt dan met de twee softkeys de keuze om de wekker te negeren of om de telefoon aan te zetten.
Misschien is het firmware/flex gerelateerd? Ik heb 98R nu op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Hoe heet dat software pakket waarmee je kan synchroniseren e.d. ook al weer? Ik ben die cd namelijk kwijt... Kan ik dat ook ergens downloaden?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ray-zor schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:21:
[...]

Heb je dat getest? Ik wist namelijk ook bijna zeker dat de wekker niet zou gaan werken als de telefoon uitstaat. Lijkt toch logisch. Toch maar even getest en wat denk je: dat wonder der design gaat gewoon af! :) Je krijgt dan met de twee softkeys de keuze om de wekker te negeren of om de telefoon aan te zetten.
Het beste van deze wekker vind ik eigenlijk ook nog eens:
- Volume kun je kiezen.. dus de tel op stil en je wekker loeihard (bij mij nodig)
- Je kan meerdere wekkers aanmaken (ook nodig bij mij)... hoeveel precies weet ik niet :P

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:21:
[...]

wtf?! Afbeeldingslocatie: http://www.synthforum.nl/forums/images/smilies/eureka.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal_X schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:09:
Hoe heet dat software pakket waarmee je kan synchroniseren e.d. ook al weer? Ik ben die cd namelijk kwijt... Kan ik dat ook ergens downloaden?
bedoel je mobile phone tools? is wel als torrent te vinden, moet je maar even googlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:50:
[...]

bedoel je mobile phone tools? is wel als torrent te vinden, moet je maar even googlen.
Hmm... Niet gratis dus... Nou ja, dan start ik mijn DC++ wel even op...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Animal_X schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:55:
[...]

Hmm... Niet gratis dus... Nou ja, dan start ik mijn DC++ wel even op...
Arg.. Ik heb dat programma wel gevonden, maar ik heb ook een Motorola V3 Phone driver nodig en die kan ik niet vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal_X schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:28:
[...]

Arg.. Ik heb dat programma wel gevonden, maar ik heb ook een Motorola V3 Phone driver nodig en die kan ik niet vinden... :(
ik heb mijn cd even voor je gezipped (17MB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Je bent geweldig! Merci! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

oh-oh wat een dolle boel was dat weer hier. Willen de heren zich een beetje rustig houden tegen elkaar aub?

Verder het vriendelijke verzoek om FLASH/FLEX informatie buiten dit topic te houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:47:
[...]

nummers in ieder geval wel; ik weet niet precies hoe het zit met adressen, want volgens mij worden daarvan sowieso niet alle velden getoond op de telefoon.

edit: adresgegevens kunnen zo te zien niet worden opgeslagen bij een profile, alleen e-mail adressen (volgens deze thread althans).

[...]

zo natuurlijk is dat niet.. Samsungs gaat het alarm af als je telefoon UIT staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel is er een goede aanbieding bij Orange. Een Motorola V3 met een Free 32.50 abo voor 64.95 inclusief Headset, 50 gratis smsjes, 50 gratis mmsjes en 50 euro beltegoed.
Nou zou ik graag van iemand willen weten als je een telefoon bij een Orange winkel koopt is hij dan automatisch gesimlocked? En staat er dan zo'n mooi logo op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 10:14:
Momenteel is er een goede aanbieding bij Orange. Een Motorola V3 met een Free 32.50 abo voor 64.95 inclusief Headset, 50 gratis smsjes, 50 gratis mmsjes en 50 euro beltegoed.
Nou zou ik graag van iemand willen weten als je een telefoon bij een Orange winkel koopt is hij dan automatisch gesimlocked? En staat er dan zo'n mooi logo op je telefoon?
Orange heeft zijn eigen plaatjes erop staan inderdaad, maar je kan er van hartelust zelf mee gaan tweaken. :) Er is in dit topic al wel het een en ander over geschreven geloof ik, dus moet je maar even doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Mijn Orange V3 was iig niet geSIM-locked, want ik heb er zeker nog een maand met mijn oude abbo van T-Mobile erin gelopen.
Helaas staat er wel een klein oranje vierkant logootje op de batterij klep. :(
Ook staat staan er Orange spullen in je telefoon maar die kun je, zoals olivi3r al zei, prima weghalen indien gewenst. Persoonlijk vond ik de Orange icoontjes mooier dan de stock Motorola, dus die ga ik weer proberen terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:26:
[...]

Mijn Orange V3 was iig niet geSIM-locked, want ik heb er zeker nog een maand met mijn oude abbo van T-Mobile erin gelopen.
Ook staat staan er Orange spullen in je telefoon maar die kun je, zoals olivi3r al zei, prima weghalen indien gewenst. Persoonlijk vond ik de Orange icoontjes mooier dan de stock Motorola, dus die ga ik weer proberen terug te zetten.
heb je de windows-mobile silver skin al geprobeerd? die vind ik zelf het mooist (ook de icoontjes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:45
Als ik de telefoon 1 sec aan de lader hang, dan gaat de batterij indicatie van wat 't was naar helemaal vol. Slaat nergens op. Ik vind dit echt een minpunt. Ik heb het idee dat de accu ook al een stuk minder is dan in het begin, en dat terwijl ik 'm nog maar een paar maanden heb. Had trouwens vorige week ook iets raars, deed 'm 's nachts aan de lader, was ie 's morgens nog niet klaar.

Hebben jullie dit soort dingen ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Gisteravond met 1/6 accu (gezien via instellingen/status/batterijmeter) aan de lader, vanmorgen nog dezelfde accu stand. Raar he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 07:59:
Gisteravond met 1/6 accu (gezien via instellingen/status/batterijmeter) aan de lader, vanmorgen nog dezelfde accu stand. Raar he?
is dat zowel wanneer je hem aan de pc als aan de lader hangt?

gaat de batterij indicator wel knipperen als je oplaadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Van die indicator klopt ook weinig als ik hem oplaadt terwijl die aanstaat. Als ik hem open klap dan gata de indicator trouwens meestal wel naar een geloofwaardige stand. Maar op die indicator na, gaat het opladen op zich perfect. Behoorlijk snel volgeladen en kan dan makkelijk een paar dagen vooruit. (Ben niet zo'n fanatieke beller/SMS-er).

Probeer eens of het verschil uitmaakt als je de telefoon uit of aan hebt staan tijdens het laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
De indicator knippert tijdens het laden ja, alles lijkt voor de rest normaal. Hij laadt alleen niet op :(. Heb nu ook problemen met mn smsgeheugen, bij 40 berichten (in totaal op hele foon) geeft ie al aan dat het geheugen bijna vol is. Dit was eerder niet zo. Dit is misschien mijn eigen schuld, omdat ik met zo'n programmaatje heb geprobeerd het sms geheugen uit te breiden, naar telefoongeheugen.

Ik zal eens wat proberen de komende dagen, nu weinig tijd. Het moet haast wel zo zijn dat accu of lader brak is. Valt dit onder de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:34:
Ik zal eens wat proberen de komende dagen, nu weinig tijd. Het moet haast wel zo zijn dat accu of lader brak is. Valt dit onder de garantie?
de batterij (waarschijnlijk) niet, de lader in principe wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 17:26:
[...]

Is dit logo niet weg te halen door bijvoorbeeld stickerverwijderaar?

Nog een andere vraag. Vanaf 1 juni kom ik in aanmerking om mijn abo te mogen verlengen (orange) Nu wil ik dus een nieuw toestel uitzoeken en mijn abo inderdaad met 1 jaar verlengen. Kan ik dat nieuwe toestel nu pas vanaf 1 juni op gaan halen, of is het ook mogelijk om dat bv deze week al te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:27:
Nog een andere vraag. Vanaf 1 juni kom ik in aanmerking om mijn abo te mogen verlengen (orange) Nu wil ik dus een nieuw toestel uitzoeken en mijn abo inderdaad met 1 jaar verlengen. Kan ik dat nieuwe toestel nu pas vanaf 1 juni op gaan halen, of is het ook mogelijk om dat bv deze week al te doen?
ja hoor, je kan verlengen wanneer je wil; de resterende termijn van je abonnement wordt dan gewoon opgeteld bij het nieuwe abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 08:49:
[...]

ja hoor, je kan verlengen wanneer je wil; de resterende termijn van je abonnement wordt dan gewoon opgeteld bij het nieuwe abo.
Helaas, ik mag 'm "pas" vanaf 4 juni verlengen. Ik heb vorig jaar nl mijn abonnement op 4 september met een jaar laten verlengen. Je kunt hem dan 3 maanden voor afloop laten verlengen en niet eerder dan dat.

Op de v3 zou inderdaad een logo van Orange op het batterijklepje staan. Jammer... Ze schijnen het niet op ieder toestel te doen, op de k750i staat bv helemaal geen logo. Waarom ze hier onderscheidt in maken weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik gisteren dus gehaald in de orange shop in haarlem, de zwarte welteverstaan, de online shop verkoopt namelijk alleen maar de zilveren versie en bij de online shop zijn alle toestellen standaard gesimlocked.
mijn v3 is iig vrij van alle orange invloeden en er zit geen simlock op.
kortom een supertoestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 09:37:
[...]

Helaas, ik mag 'm "pas" vanaf 4 juni verlengen. Ik heb vorig jaar nl mijn abonnement op 4 september met een jaar laten verlengen. Je kunt hem dan 3 maanden voor afloop laten verlengen en niet eerder dan dat.

Op de v3 zou inderdaad een logo van Orange op het batterijklepje staan. Jammer... Ze schijnen het niet op ieder toestel te doen, op de k750i staat bv helemaal geen logo. Waarom ze hier onderscheidt in maken weet ik niet...
hmm lullig is dat, misschien verschilt dat per provider. ik heb mijn t-mobile wel eens verlengd toen er nog bijna een jaar abo resteerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:09:
[...]

Deze heb ik gisteren dus gehaald in de orange shop in haarlem, de zwarte welteverstaan, de online shop verkoopt namelijk alleen maar de zilveren versie en bij de online shop zijn alle toestellen standaard gesimlocked.
mijn v3 is iig vrij van alle orange invloeden en er zit geen simlock op.
kortom een supertoestel
Hmm dat zou beter zijn, wilde toch al voor die zwarte gaan. Misschien dat het logo inderdaad alleen op de zilvere versie staat.
Vanmiddag nog maar eens een andere orange shop proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
buddow schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 20:34:
De indicator knippert tijdens het laden ja, alles lijkt voor de rest normaal. Hij laadt alleen niet op :(. Heb nu ook problemen met mn smsgeheugen, bij 40 berichten (in totaal op hele foon) geeft ie al aan dat het geheugen bijna vol is. Dit was eerder niet zo. Dit is misschien mijn eigen schuld, omdat ik met zo'n programmaatje heb geprobeerd het sms geheugen uit te breiden, naar telefoongeheugen.

Probleem met laden leek aan het stopcontact te liggen. Ik kon de lader zo aansluiten dat ie er wel inzat, maar geen goed contact maakte. Vanmorgen was er na het laden een ander probleempje. Het laden was goed gegaan, er stond: 'opladen voltooid' en hij was ook vol. Toen ik de lader eruit trok bleef die boodschap staan. Ik verstuurde een smsje, daarna was die boodschap verdwenen. Toen gaf ie aan dat ie aan het opladen was! Zonder dat de lader erin zat....

Ik heb 'm bij Belcompany gekocht. Zouden ze er daar wat aan kunnen doen? Flashen ze daar ook firmwares (originele dan)? Ik wacht nog een paar dagen, ben druk met verhuizen maar als die problemen blijven dan ga ik wel langs.

Zouden ze trouwens kunnen zien dat ik een keer met P2Ktools het vinkje van sms opslaan op sim/telefoon heb veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:04:
Ik heb 'm bij Belcompany gekocht. Zouden ze er daar wat aan kunnen doen? Flashen ze daar ook firmwares (originele dan)? Ik wacht nog een paar dagen, ben druk met verhuizen maar als die problemen blijven dan ga ik wel langs.
dat doen ze helaas niet; ze sturen hem op naar motorola en jij bent hem dan waarschijnlijk een maand oid kwijt.
Zouden ze trouwens kunnen zien dat ik een keer met P2Ktools het vinkje van sms opslaan op sim/telefoon heb veranderd?
nee hoor, het zou veel te veel tijd kosten als ze al dat soort SEEM-settings moesten controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

buddow schreef op maandag 30 mei 2005 @ 10:04:
[...]

Probleem met laden leek aan het stopcontact te liggen. Ik kon de lader zo aansluiten dat ie er wel inzat, maar geen goed contact maakte. Vanmorgen was er na het laden een ander probleempje. Het laden was goed gegaan, er stond: 'opladen voltooid' en hij was ook vol. Toen ik de lader eruit trok bleef die boodschap staan. Ik verstuurde een smsje, daarna was die boodschap verdwenen. Toen gaf ie aan dat ie aan het opladen was! Zonder dat de lader erin zat....

Heb ik ook wel eens gehad. Ik heb gewoon herstart en het probleem nooit meer gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Herstart heeft bij mij ook geholpen. Als ik geen problemen meer met laden heb, dan ga ik ook niet langs. Ik hoop wel dat ik zelf met P2ktools die SEEM setting weer goed krijg van het sms geheugen sim/telefoon. Daar kom ik ook vanzelf achter :)

Ik kan mijn telefoon niet een maand missen, dat moet ik sowieso eerst een andere regelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 14:24

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Hoe heeft iemand de cl.gif goed gekregen. Als ik hem vervang blijf je de oude zien en niet de nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

black_eye schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:52:
Hoe heeft iemand de cl.gif goed gekregen. Als ik hem vervang blijf je de oude zien en niet de nieuwe.
hier staat de oplossing: http://www.motomodders.ne...px?tabid=1&g=posts&t=2598

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb een vraagje:

Wanneer ik via de bluetooth verbinding een beltoon wil uploaden (160kbp/s of 196 kbp/s) en met een omvang van rond de 400kb dan gaat dat prima. Echter wanneer ik de beltoon afspeel op de telefoon dan wordt hij versnelt afgespeelt. Heb iemand enig idee hoe zoiets kan want nu klinkt het voor geen meter ;-)

THX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 23:04:
Hoi

Ik heb een vraagje:

Wanneer ik via de bluetooth verbinding een beltoon wil uploaden (160kbp/s of 196 kbp/s) en met een omvang van rond de 400kb dan gaat dat prima. Echter wanneer ik de beltoon afspeel op de telefoon dan wordt hij versnelt afgespeelt. Heb iemand enig idee hoe zoiets kan want nu klinkt het voor geen meter ;-)

THX
probeer eens een 64kb/s 22khz mp3, ik ben benieuwd of het dan ook gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Thnx, alleen staan de plaatjes er niet bij, hoe de seems moeten staan. Heb je daar een linkje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

black_eye schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:18:
[...]

Thnx, alleen staan de plaatjes er niet bij, hoe de seems moeten staan. Heb je daar een linkje van?
ik kan hier even geen screenshots maken (ik gebruik windows 64-bit en daar zijn nog geen drivers voor), maar ik had zelf die twee SEEMS niet nodig (daarin staat 2 x het pad naar de cl.gif file in tekst, dus dat kan je voor de zekerheid even controleren).

"In the seem 004a_0001, set the offset 27 value to 00." is de belangrijkste setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 09:45:
[...]

ik kan hier even geen screenshots maken (ik gebruik windows 64-bit en daar zijn nog geen drivers voor), maar ik had zelf die twee SEEMS niet nodig (daarin staat 2 x het pad naar de cl.gif file in tekst, dus dat kan je voor de zekerheid even controleren).

"In the seem 004a_0001, set the offset 27 value to 00." is de belangrijkste setting.
Ok dat heb ik gedaan, maar je blijft het originele gifje zien. Ik zit er aan te denken om mn V3 te flashen, maar PST maakt geen verbinding met mn telefoon. Ligt dit aan de versie. Het is 6.7. Com 3 is niet te selecteren. P2KTools werkt wel zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

black_eye schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 10:52:

Ok dat heb ik gedaan, maar je blijft het originele gifje zien. Ik zit er aan te denken om mn V3 te flashen, maar PST maakt geen verbinding met mn telefoon. Ligt dit aan de versie. Het is 6.7. Com 3 is niet te selecteren. P2KTools werkt wel zonder problemen
ik weet niet of dit door de policy gaat komen, maar heb je wel gepatched? stuur anders maar even een maitje op -knip- dan heb ik wel een nieuwere versie voor je.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2005 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Met behulp van Olivi3r is het nu gelukt om alles aan te passen. Ik heb nu ook de video functie.
Toen ik hem rebootte stond de datum op 2/7/04 en in het menu kan ik wel te tijd goed zetten maar nergens de datum.

Wat gaat er hier mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat er fout gaat heeft te maken met je monsterpack, daar zit dat fout. ( ik heb hetzelfde probleem, maar wel de datum goed gekregen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke
  • Laatst online: 16:26

tozzke

aka tozzert

hmmmmm
ik heb sinds kort een probleem met het opladen......
een hele nacht aan de lader en 's ochtends is hij nog steeds aan het laden en knippert alleen het eerste balkje en de batterijmeter geeft "2" aan :/. Maar als ik hem dan van de lader af haal, geeft hij 3 streepjes aan en de batterijmeter "6".
Dat kan volgens mij niet helemaal de bedoeling zijn. Moet ik hiermee terug gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Wrecka
  • Laatst online: 08-07-2021
Ik heb nu de nieuwste firm eropstaan met video, alleen nog even de vraag hoe ik makkelijk (ja MAKKELIJK) de videomode naar onbeperkt kan zetten ipv 10 seconden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSniekers
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2019
All,

Nagelnieuwe v3 in mn bezit en ik ben op zoek naar de IM instellingen voor MSN, AOL InstanMessenger, etc... Heeft iemand deze? Zelfs een Google search helpt me niet verder.
Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Tozzman schreef op maandag 06 juni 2005 @ 06:50:
hmmmmm
ik heb sinds kort een probleem met het opladen......
een hele nacht aan de lader en 's ochtends is hij nog steeds aan het laden en knippert alleen het eerste balkje en de batterijmeter geeft "2" aan :/. Maar als ik hem dan van de lader af haal, geeft hij 3 streepjes aan en de batterijmeter "6".
Dat kan volgens mij niet helemaal de bedoeling zijn. Moet ik hiermee terug gaan?
Ik heb ook sinds gisteren een V3. Overgenomen van een collega. Heb ik ook meteen het opgeladen en hele nacht opgeladen te hebben geeft ie nog steeds aan dat ie aan het opladen is.
Ik weet niet welke firmware hij erop heeft gegooid maar lijkt mij een soort bug. Kun je die fixen met een firmware update?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

DJkim schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 16:57:
[...]

Ik heb ook sinds gisteren een V3. Overgenomen van een collega. Heb ik ook meteen het opgeladen en hele nacht opgeladen te hebben geeft ie nog steeds aan dat ie aan het opladen is.
Ik weet niet welke firmware hij erop heeft gegooid maar lijkt mij een soort bug. Kun je die fixen met een firmware update?
ik heb de batterij er een keer uitgehaald en er weer ingedaan, misschien dat het helpt..... nu even wachten tot ik hem weer op moet laden.
I'll keep you informed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ik weet niet wat het precies geholpen heeft maar na flashen naar nieuwste software is die probleem verholpen en mijn telefoon zegt Charge Complete.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel heb ik een probleem met het instellen van mijn meldingsprofiel. Zelf stel ik hem in op vibracall (trillen + bellen). Als ik nu echter mijn telefoon uit en vervolgens weer aanzet, is het meldingsprofiel weer aangepast naar luid. Is het nu de bedoeling dat je dit iedere keer handmatig terug moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 18:53:
Momenteel heb ik een probleem met het instellen van mijn meldingsprofiel. Zelf stel ik hem in op vibracall (trillen + bellen). Als ik nu echter mijn telefoon uit en vervolgens weer aanzet, is het meldingsprofiel weer aangepast naar luid. Is het nu de bedoeling dat je dit iedere keer handmatig terug moet zetten?
Niet bij mij .. bij mij gaat het pas luid aan als ik stekken in usb douw of aan het opladen is.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

ben je ook alle telefoonnummers kwijt die je in de telefoon opgeslagen hebt als je de firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tozzman schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 22:57:
ben je ook alle telefoonnummers kwijt die je in de telefoon opgeslagen hebt als je de firmware update?
niet als je een reflash doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 23:29:
[...]

niet als je een reflash doet
Yup. Maar een backup so nu en dan is zeker geen slechte gewoonte. mPT full (dus niet de Lite die bij de phone zit) is daar handig in; gewoon een csv file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

hmmm, ik heb hem nu ook geflashed, maar ik ben m'n favoriete theme kwijt "Silver"

is die ergens vandaan te toveren?

ik merk nu ook dat wanneer de gsm dichtgeklapt is en op de kleinste toets druk aan de zijkant... dat ik wel het fotoscherm krijg te zien, maar dat ik er geen foto's mee kan maken: "Foto opname mislukt" krijg ik dan te zien op het kleine schermpje, is er een firmware waarbij dat opgelost is?

tevens kan ik de "actieve lijn" niet meer kiezen (staat ook niets meer in beeld midden bovenin); ik weet ook al niet wat er precies de functie van was
en
het gprs logootje is ook weg boven in beeld

edit:

de theme heb ik inmiddels terug mbv een andere flash, maar het foto verhaal is nog steeds aanwezig.
Als de telefoon dichtgeklapt is en ik druk op het kleinste knopje aan de zijkant en houd die even ingedrukt, verschijnt de zoeker voor de camera, maar als ik dan nog een keer op dat knopje druk om de foto te nemen.... dan gaat het mis: "Foto opname mislukt". Als ik de camera dan openklap, zie ik over het halve scherm voor een fractie van een seconde een ruis-beeld (net als op tv als een zender wegvalt). Na die fractie van een seconde gaat hij gewoon weer naar z'n idle scherm.
Als ik op het knopje druk en inhoud als hij dichtgeklapt is... zoeker verschijnt... klap hem open en weer dicht zodat ik de zoeker nog steeds zie, dan kan ik wel foto's maken
rara.... heeft iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 141% gewijzigd door tozzke op 12-06-2005 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Ik heb nog steeds die batterij opladen probleem. Mag ik even dan vragen hoelang jullie over doen om batterij helemaal vol te laden? Die van mij zit al hele avond dus vanaf 7 uur en het is nu 1:27 am en nog steeds niet vol... volgens mij kan het nooit.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tozzke

tozzke

aka tozzert

DJkim schreef op maandag 13 juni 2005 @ 01:27:
Ik heb nog steeds die batterij opladen probleem. Mag ik even dan vragen hoelang jullie over doen om batterij helemaal vol te laden? Die van mij zit al hele avond dus vanaf 7 uur en het is nu 1:27 am en nog steeds niet vol... volgens mij kan het nooit.
DJkim schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 00:51:
Ik weet niet wat het precies geholpen heeft maar na flashen naar nieuwste software is die probleem verholpen en mijn telefoon zegt Charge Complete.
is het probleem weer teruggekomen dan met die nieuwe firmware?

Nu ik hem geflashed heb, is dat probleem bij mij verdwenen. Hij laadde wel gewoon op, alleen was de indicatie, zolang hij aan de lader hangt, niet juist. Haal hem maar van de lader, dan zegt hij dat hij wel vol is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prachtig toestel die V3 maar ik vind de lettergrootte echt heel groot. Als je bijvoorbeeld naar Orange World gaat ziet het er geheel niet uit. Daarna is het weer een verademing is ik mijn 'oude' P910 pak.

Weet iemand of de karakters van de browser kleiner te maken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Weet iemand of het mogelijk is om op je V3 icm Vodafone de regio informatie te krijgen? Dus stel ik ben in A'dam dat er dan staat Regio 020 in mijn display. Vind ik nl. wel cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Tozzman schreef op maandag 13 juni 2005 @ 06:43:
[...]

[...]

is het probleem weer teruggekomen dan met die nieuwe firmware?

Nu ik hem geflashed heb, is dat probleem bij mij verdwenen. Hij laadde wel gewoon op, alleen was de indicatie, zolang hij aan de lader hangt, niet juist. Haal hem maar van de lader, dan zegt hij dat hij wel vol is
Ik heb deze keer goed geflashed met laatste firmware en wat flex bestanden en het lijkt nu volledig geupdated te zijn. En die batterij bug heb ik nog niet teruggezien.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit toestel ook en moet zeggen dat het gewoon een waardeloos apparaat is, ben nu aan de 2e bezig want de eerste had het probleem dat na een lege batterij het ding niet meer op te laden was en dus dood bleef, de 2e heeft nu exact hetzelfde probleem kan dus weer terug... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 07:59:
Heb dit toestel ook en moet zeggen dat het gewoon een waardeloos apparaat is, ben nu aan de 2e bezig want de eerste had het probleem dat na een lege batterij het ding niet meer op te laden was en dus dood bleef, de 2e heeft nu exact hetzelfde probleem kan dus weer terug... :(
klinkt eerder alsof je een slechte stroomaansluiting hebt die je batterijen killt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraag ik mij af heb 'm op verschillende stopcontacten gebruikt, en me oude mpx200 laadt wel op met dezelfde lader,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 10:49:
vraag ik mij af heb 'm op verschillende stopcontacten gebruikt, en me oude mpx200 laadt wel op met dezelfde lader,
dezelfde lader...? lader van de mpx200 of van de razr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van de razr, en die werkte goed op de mpx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:22:
van de razr, en die werkte goed op de mpx
het blijft te toevallig dat je twee keer exact hetzelfde probleem zou hebben met een razr batterij; dan moet het aan je toestel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het mooie van dit alles is dus dat het toestel en de batterij al een keer vervangen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyborg-BG-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-04 08:19

Cyborg-BG-

Nu met random icon...

Een vriendin van me heeft ook zon v3, geinig ding wel, maar haald het niet bij mijn k750i ;)

maar ik zit ff te prutsen met de hi mms instellingen. heb nog geen site gevonde die die dingen fatsoenlijk naar het toestel smst, iemand suggesties?

Kunt u mijn Domeinnaam renamen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 11:33:
het mooie van dit alles is dus dat het toestel en de batterij al een keer vervangen zijn.
Dan dus je lader eens wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
POST DELETED :*)

@Mauce... bedankt voor de "stille" hint... Vreemd dat ik dan alle flash/flex kennis hier uit dit draadje heb geplukt... maarja.... :o _/-\o_ :o

Andere vraagstelling... Zijn er telefoons die het hebben opgegeven na handelingen die hier in het draadje worden beschreven/genoemd?? :D O-)

[ Voor 68% gewijzigd door Smarty77 op 22-06-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:37:
Ik heb alle posts doorgelezen over de V3... Wat mij opvalt is dat niemand een mislukte flash heeft gehad.... (of ik moet er overheen hebben gelezen!)

Ik heb sinds een paar dagen een V3 en wil graag weten of je het telefoontje vlug kunt vern@uken :? met die MOTO flash... of gaat het bijna altijd wel goed?
HOHO.... volgens mij moet jij even de policy lezen jongeman. Flash met serviceprogramma's van bedrijven zelf is hier op het Got forum niet gewilt. Edit gauw je post maar.
Het staat zelf in het typmenu dat ze geen flash vragen willen 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2005 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
wups 8)7

[ Voor 100% gewijzigd door buddow op 25-06-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me uitleggen hoe ik die standaard plaatjes,beltonen en bewegende gifjes kan verwijdeen uit me v3?
zit met het plobleem dat ik met die usb kabel geen verbinding kan maken met motokit p2kman of zelf niet de mobile phone tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 23:24
Weet iemand waar ik de wallpaper voor de V3 kan krijgen zoals ie in de startpost staat?

Afbeeldingslocatie: http://www.nrg010.demon.nl/GoT/razr/header3.jpg
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juni 2005 @ 20:40:
Kan iemand me uitleggen hoe ik die standaard plaatjes,beltonen en bewegende gifjes kan verwijdeen uit me v3?
zit met het plobleem dat ik met die usb kabel geen verbinding kan maken met motokit p2kman of zelf niet de mobile phone tools.
Misschien via deze tutorial?
http://www.ic.sunysb.edu/Stu/cdigiamo/tutorial/v220/tut.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vimana schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:21:
Weet iemand waar ik de wallpaper voor de V3 kan krijgen zoals ie in de startpost staat?
zelf maken? ;)

ik zal een aanzetje geven:

Afbeeldingslocatie: http://home.casema.nl/o.keun/motorola-background.jpg
Smarty77 schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 11:37:
Andere vraagstelling... Zijn er telefoons die het hebben opgegeven na handelingen die hier in het draadje worden beschreven/genoemd?? :D O-)
het is behoorlijk veilig, je moet eigenlijk alleen oppassen dat je:

1) wel firmware gebruikt die voor de V3 is bedoeld
2) genoeg batterij hebt - als je telefoon er halverwege het updaten mee stopt heb je wel een probleem :)

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Hoe krijg ik al mijn contacten die op de SIM staan in het telefoongeheugen zonder deze één voor één te gaan bewerken?
Pagina: 1 ... 9 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
FLASH/FLEX informatie aub buiten dit topic houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.