Ik ben van plan om een V3 aan te schaffen. Kan iemand mij informeren wat de laatste firmware-versie op dit moment is ? Bij voorbaat dank voor de info.
ik heb hem maandag gekocht en er staat R374_G_oE.40.79R
Het is een erg fijne telefoon, maar menu is wel ff wennen als je van een SE afkomt, de snelheid is wel erg fijn
niet zo traag als die SEs zijn
Het is een erg fijne telefoon, maar menu is wel ff wennen als je van een SE afkomt, de snelheid is wel erg fijn
ReCreator schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:55:
Nou ik heb em
Hij is erg gaaf.. moest mn Hi 40 abo 2 jaar verlengen en nog 275 euro bijleggen... valt nog mee...
Ik heb er nog eentje liggen die je voor 200 mocht hebben incl garantie.
Mn Nokia 6600 bevalt me toch beter.
Verwijderd
je reageert op een post van 7 maanden oud...Bierkameel schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:55:
Mn Nokia 6600 bevalt me toch beter.
Verwijderd
Lijkt me een prachtig toestel.
Ik overweeg dit toestel aan te schaffen ter vervanging van mijn SE t68i.
Momenteel synchroniseer ik mijn phonebook (100+) met mijn Apple (via bluetooth); dit werkt als een speer.
Vraagje: Kan ik mijn phonebook net zo makkelijk met dit toestel synchroniseren
Ik overweeg dit toestel aan te schaffen ter vervanging van mijn SE t68i.
Momenteel synchroniseer ik mijn phonebook (100+) met mijn Apple (via bluetooth); dit werkt als een speer.
Kan iemand mij hier nog mee helpen ?wrcveen schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 21:20:
Hoe krijg ik al mijn contacten die op de SIM staan in het telefoongeheugen zonder deze één voor één te gaan bewerken?
Verwijderd
umm synchroniseren met phone tools op pc, opslaan op phone ipv sim instellen, terugsynchroniseren?
op pc kan dat best makkelijk, maar ik weet niet zeker of dezelfde software ook voor de mac beschikbaar is (?)Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 17:59:
Verwijderd
Als het op de pc kan, moet het ook lukken met de mac.op pc kan dat best makkelijk, maar ik weet niet zeker of dezelfde software ook voor de mac beschikbaar is (?)
Thanx.
Het is vast al honderd keer voorbij gekomen, maar kan iemand mij nog even vertellen met welk programma ik het beste mp3'tjes kan verknippen/bitrate naar beneden schroeven en zodat ik ze als ringtone kan gebruiken?
Nevermind --> Audacity werkt prima.
Nevermind --> Audacity werkt prima.
[ Voor 12% gewijzigd door Animal_X op 13-07-2005 00:44 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Inmiddels heb ik er ook een. Geruild tegen mijn S700i. Prachtig toestel maar aan de zware kant, ook de omvang is behoorlijk. Dus tijd voor iets andersQorne schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:52:
ik heb hem maandag gekocht en er staat R374_G_oE.40.79R
Het is een erg fijne telefoon, maar menu is wel ff wennen als je van een SE afkomt, de snelheid is wel erg fijnniet zo traag als die SEs zijn
Bevalt tot nu toe erg goed. Het menu is zelfs sneller dan van de S700i. Ook al was dat menu langzaam. Ik heb eerder motorola's gehad en daarvan was het menu zo belabberd dat ik eigenlijk niet veel voorstelde van de V3. Maar het is prima qua snelheid. Het is altijd weer even wennen aan het redelijk onoverzichtelijke menu, maar na 1 dag ben ik al behoorlijk gewend.
Toestel is prachtig qua design, wel jammer dat ie aan de brede kant is. Erg degelijk ook lijkt mij. Bluetooth met m'n HBH-600 werkt perfect !
Al met al zeer tevreden
Verwijderd
"P2KMenuEditor allows you to reorganize, rename, replace, and generally overhaul your entire menu setup"dafmay schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 01:08:Het is altijd weer even wennen aan het redelijk onoverzichtelijke menu, maar na 1 dag ben ik al behoorlijk gewend.
Ik heb wel interesseBierkameel schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:55:
Verwijderd
hij is gratis als je een 2-jarig t-mobile abonnement met 150 belminuten neemt (21,50 per maand). dan kan je dus voor 58 euro 2 jaar lang 2.5 uur in de maand bellen (ter waarde van 500 euro).
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 10:55 ]
Dat zal best, maar ik heb nog een jaar lang een Orange abbonnement en bovendien wil ik graag overstappen naar Sim Only abbonnementen aan het eind van die periodeVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 10:53:
hij is gratis als je een 2-jarig t-mobile abonnement met 150 belminuten neemt (21,50 per maand). dan kan je dus voor 58 euro 2 jaar lang 2.5 uur in de maand bellen (ter waarde van 500 euro).
Verwijderd
sim only scheelt je (maar) een tientje per maandDennis schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 19:47:
[...]
Dat zal best, maar ik heb nog een jaar lang een Orange abbonnement en bovendien wil ik graag overstappen naar Sim Only abbonnementen aan het eind van die periode. Ik heb dan liever één keer een groot bedrag qua uitgave en dan verder weinig kosten.
Op jaarbasis dus ruim 100 euroVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 20:03:
sim only scheelt je (maar) een tientje per maand
Verwijderd
ja maar hoelang gaat het duren voordat je tóch weer een nieuwe telefoon wil hebben?
Klopt het dat er maar 20 voicetags mogelijk zijn ? Het geheugen van mijn V3 is zo goed als leeg, geen foto's muziek o.i.d. Mogelijkheid tot opslaan van 1000 tel nrs maar slechts 20 voicetags
Aangezien de V3 is uitgerust met bluetooth en de mogelijkheid tot het draaien van java applicaties ben ik opzoek naar de mogelijkheid om mijn pc ermee te besturen. Eigenlijk met name Winamp, gewoon nummertje vooruit, achteruit, stoppen, etc.
Ik heb het hele internet afgezocht en er zijn legio apps die dit zouden moeten doen. Zo kwam ik al op bemused en op PuppetMaster. Beide programma's geven echter een foutmelding op de telefoon, de bluetooth api zou niet kloppen. Zijn er nog meer mogelijkheden die ik zou kunnen proberen?
Ik heb het hele internet afgezocht en er zijn legio apps die dit zouden moeten doen. Zo kwam ik al op bemused en op PuppetMaster. Beide programma's geven echter een foutmelding op de telefoon, de bluetooth api zou niet kloppen. Zijn er nog meer mogelijkheden die ik zou kunnen proberen?
http://www.bonuszoeken.nl
De java die op de Razr V3 staat, beschikt niet over de library om de bluetooth aan te sturen. Dus wat jij wil is niet mogelijk.Baarsjes schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 13:12:
Aangezien de V3 is uitgerust met bluetooth en de mogelijkheid tot het draaien van java applicaties ben ik opzoek naar de mogelijkheid om mijn pc ermee te besturen. Eigenlijk met name Winamp, gewoon nummertje vooruit, achteruit, stoppen, etc.
Dank voor de info, niet wat ik wilde horen natuurlijk maar toch bedankt.doggiedoggiedog schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 10:23:
[...]
De java die op de Razr V3 staat, beschikt niet over de library om de bluetooth aan te sturen. Dus wat jij wil is niet mogelijk.
http://www.bonuszoeken.nl
Is het iemand al gelukt om gmail email-account te bereiken via bijvoorbeeld versatel login ? Of anders via wap ? Bij voorbaat dank.
Verwijderd
Ja, heb een versatel gratis inbelaccount genomen en met die instellingen bel ik in en check mn gmail via pop3. Werkt uitstekend...
Ha dat klinkt goed ! Ik heb de instellingen voor email al ingesteld. Maar ik blijf bij het ophalen van emails de melding krijgen : "email message inbox requires setup". Alles staat juist inclusief dns van versatel (62.58.50.5). Zie ik iets over het hoofd ?Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 11:37:
Ja, heb een versatel gratis inbelaccount genomen en met die instellingen bel ik in en check mn gmail via pop3. Werkt uitstekend...
[ Voor 31% gewijzigd door dafmay op 26-07-2005 14:27 ]
Verwijderd
dat had ik ook de hele tijd, tot ik er achter kwam dat ik één veld nog niet had "aangeklikt" om de juiste optie te selecteren. Weet even niet meer welke t was (sorry), maar loop ze even allemaal langs (ga dus iedere optie nog even in), mogelijk dat je t zelfde hebt.
Dat was 'm ! Ik moest blijkbaar nog een return adddress invullen. Echt weer typisch iets voor motorola om dat verplicht te maken en dat zonder dat veld in te vullen het niet werkt. Maar goed, alles werkt nu naar behoren. Bedankt !Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2005 @ 16:34:
dat had ik ook de hele tijd, tot ik er achter kwam dat ik één veld nog niet had "aangeklikt" om de juiste optie te selecteren. Weet even niet meer welke t was (sorry), maar loop ze even allemaal langs (ga dus iedere optie nog even in), mogelijk dat je t zelfde hebt.
Volgens nieuwemobiel.nl: 3de kwartaal dit jaar.
het scherm lijkt wel iets kleiner dan van de v3?
Heeft iemand al eens een dual sim gebruikt met de V3 (of een andere gsm) ? Ik vraag mij af of dat type met het extra menu waarin je kunt switchen tussen netwerken een beetje werkt ?
hebben nog meer mensen last van een klein tikje als de telefoon open gaat...
Ongeveer halverwege als je de telefoon open doet.. dan schuurt er iets in het scharnier van mijn telefoon... Ik ben bang dat ie terug moet naar motorola... maar heb hem gehaald bij een webshop.... kan ik weer 2 uur in de auto zitten om dat ding terug te brengen!
Of zijn hier ook service punten voor.. zoals sony ericsson altijd had?
Ongeveer halverwege als je de telefoon open doet.. dan schuurt er iets in het scharnier van mijn telefoon... Ik ben bang dat ie terug moet naar motorola... maar heb hem gehaald bij een webshop.... kan ik weer 2 uur in de auto zitten om dat ding terug te brengen!
Nee ik heb geen tik bij openen flip. Gaat helemaal soepel open en dicht.Smarty77 schreef op zondag 31 juli 2005 @ 17:47:
hebben nog meer mensen last van een klein tikje als de telefoon open gaat...
Ongeveer halverwege als je de telefoon open doet.. dan schuurt er iets in het scharnier van mijn telefoon... Ik ben bang dat ie terug moet naar motorola... maar heb hem gehaald bij een webshop.... kan ik weer 2 uur in de auto zitten om dat ding terug te brengen!Of zijn hier ook service punten voor.. zoals sony ericsson altijd had?
Dat dacht ik dus al...... volgens mij is er iets niet helemaal lekker in dat scharnier.... ik heb hem niet laten vallen dus het zal wel gewoon garantie zijn..... Nu nog een manier om dat ding bij motorola te krijgen!?
Tsja, dat krijg je als er gewoon weinig problemen mee zijn.
@Smarty77: Ik meen mij te herinneren dat ik in het begin ook een (zachte) klik hoorde bij het openen. Maar ten eerste zie ik daar het probleem niet zo van (nogmaals: was bij mij een zachte klik) en ten tweede is de klik nu weg.
Ik wil graag een motorola Razr kopen maar vraag me af wat nu precies het verschil is tussen de zwarte en de zilvere. Klopt het dat alle zwarte versies 265.000 kleuren heeft en de zilveren 65.000?
Wat is nu precies t verschil?
Alvast bedankt
Wat is nu precies t verschil?
Alvast bedankt
ツ
ze zijn precies hetzelfde, het is alleen een ander kleurtjestruik schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 09:08:
Ik wil graag een motorola Razr kopen maar vraag me af wat nu precies het verschil is tussen de zwarte en de zilvere. Klopt het dat alle zwarte versies 265.000 kleuren heeft en de zilveren 65.000?
Ja maar hebben ze nu alle 2 dus 265.000 kleuren????
ツ
Ja.struik schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 12:41:
Ja maar hebben ze nu alle 2 dus 265.000 kleuren????
Verwijderd
Hallo,
ik heb gisteren een V3 gekocht maar krijg de communicatie met outlook niet voor elkaar.
Er staat hier wel een en ander van op dit topic maar daar snap ik als dummy niet echt veel van.
Is er iemand die dit even "idiootbestendig" uit de doeken kan doen?
Groeten Erik
ik heb gisteren een V3 gekocht maar krijg de communicatie met outlook niet voor elkaar.
Er staat hier wel een en ander van op dit topic maar daar snap ik als dummy niet echt veel van.
Groeten Erik
Sync-en met outlook is alleen mogelijk met de betaalde versie van Mobile Phone Tools.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 18:41:
Hallo,
Groeten Erik
Verwijderd
Waar te vinden deze progs??Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:57:
[...]
absoluut alles, motorola heeft meerdere programma's op het web staan waarmee jij jouw hele telefoon kunt aanpassen.
Ben zelf sinds een week in het bezit van een Razr Black.
Aangezien ik een D500 menu gewend ben vallen mij een aantal dingen op:
Ik kan bij bleutooth wel aangeven dat mijn apparaat gevonden kan worden maar ik kan zelf geen apparaten toevoegen?
De wekker: als ik de wekker activeer zie ik niks in het scherm dat die aanstaat ... dat is irritant omdat ik elke avond effe moet controleren of die aanstaat omdat het nergens te zien is behalve bij de wekker.
Verder wil ik nog een software update, maar wil dit eerst goed uitzoeken hoe t moet.
Ik kan bij bleutooth wel aangeven dat mijn apparaat gevonden kan worden maar ik kan zelf geen apparaten toevoegen?
De wekker: als ik de wekker activeer zie ik niks in het scherm dat die aanstaat ... dat is irritant omdat ik elke avond effe moet controleren of die aanstaat omdat het nergens te zien is behalve bij de wekker.
Verder wil ik nog een software update, maar wil dit eerst goed uitzoeken hoe t moet.
ツ
Als je iets verstuurd via Bluetooth dan gaat de V3 zoeken naar andere apparaten.struik schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 09:00:
Ben zelf sinds een week in het bezit van een Razr Black.
Wanneer je verbinding maakt met een apparaat dan komt dit in je lijst erbij te staan zodat je dit voortaan kunt gebruiken.
De lijst vult zich dus vanzelf wanneer je Bluetooth gebruikt.
De wekker heb ik nooit gebruikt.
Verwijderd
@Struik,
In het scherm wordt inderdaad niet aangegeven of de wekker aanstaat of niet. Om dit toch snel te kunnen checken, kun je de wekker onder je navigatietoets zetten, of een snelkoppeling maken
In het scherm wordt inderdaad niet aangegeven of de wekker aanstaat of niet. Om dit toch snel te kunnen checken, kun je de wekker onder je navigatietoets zetten, of een snelkoppeling maken

Verwijderd
Net terug van vakantie, tijdens de vakantie mijn telefoon kwijtgeraakt.
Bij de politie opgegeven als mogelijke diefstal (zakkenrol).
Bekijk je na de vakantie de 3 kwartier video terug, zie je je V3 uit je broekzak vallen terwijl je uit de hangmat stapt. Gelijk de huisbaas gebeld die hem meteen terug vond, dit was gelukkig in zuid frankrijk in de zelfde regio als waar de bosbranden zijn. Dus over regen/water schade hoef ik niet in te zitten.
Hij wordt naar mij op gestuurd
het is maar wat je geluk noemt
Bij de politie opgegeven als mogelijke diefstal (zakkenrol).
Bekijk je na de vakantie de 3 kwartier video terug, zie je je V3 uit je broekzak vallen terwijl je uit de hangmat stapt. Gelijk de huisbaas gebeld die hem meteen terug vond, dit was gelukkig in zuid frankrijk in de zelfde regio als waar de bosbranden zijn. Dus over regen/water schade hoef ik niet in te zitten.
Hij wordt naar mij op gestuurd
het is maar wat je geluk noemt
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2005 @ 13:25:
Verwijderd
Ik ben van plan een V3 te gaan kopen maar wil deze ook via mijn car-kit gaan gebruiken.
Ik heb hem bij een dealer geprobeert en dat werkte perfect, mits het geluid niet te hard staat, maar ik zag ergens deze review;
De Bluetoothfunctie van het toestel is te benaderen via 'Verbindingen' bij het instellingenmenu. Hier kan onder andere de Bluetoothmodule permanent aan worden gezet, helaas is het maximum slechts 60 seconden.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb natuurlijk niets aan een GSM waarvan de bereikbaarheid via een car-kit na 60 seconden uitvalt....
Ik heb hem bij een dealer geprobeert en dat werkte perfect, mits het geluid niet te hard staat, maar ik zag ergens deze review;
De Bluetoothfunctie van het toestel is te benaderen via 'Verbindingen' bij het instellingenmenu. Hier kan onder andere de Bluetoothmodule permanent aan worden gezet, helaas is het maximum slechts 60 seconden.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb natuurlijk niets aan een GSM waarvan de bereikbaarheid via een car-kit na 60 seconden uitvalt....
De V3 is 60 seconden 'zichtbaar', waardoor je dan kunt pairen. Als je eenmaal gepaird bent kan je gewoon in één keer met de telefoon verbinden.Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:07:
Ik ben van plan een V3 te gaan kopen maar wil deze ook via mijn car-kit gaan gebruiken.
Verwijderd
Nou ben ik niet al te technischMarcoC schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 23:16:
[...]
De V3 is 60 seconden 'zichtbaar', waardoor je dan kunt pairen. Als je eenmaal gepaird bent kan je gewoon in één keer met de telefoon verbinden.
kLOPT .. als die gepairt is kun je in en uit de auto stappen. Tel en Carkit maken hierdoor steeds automatisch verbinding. Ik wil em dit weekend even proberen met een parrot Carkit.....
ツ
Wat ik dit weekend ook even wil proberen is mijn tel flashen en nieuwe skins erop zetten.
Ik weet dat het hier niet mag
en ik doorverwezen ga worden naar Motomoders enz, maar heeft iemand hier het al gedaan? want t wil bij mij niet echt lukken en zou graag hulp willen hebben.
Mijn tel gegevens:
Flex versie: SE8616AXXN10B8
Software versie: R374_G_OE.40.79R
Ik weet dat het hier niet mag
Mijn tel gegevens:
Flex versie: SE8616AXXN10B8
Software versie: R374_G_OE.40.79R
ツ
Verwijderd
Die heb ik bemachtigd (versie 4.0).dafmay schreef op dinsdag 02 augustus 2005 @ 21:01:
[...]
Sync-en met outlook is alleen mogelijk met de betaalde versie van Mobile Phone Tools.
Maar snapt de V3 de terugkerende agenda items uit outlook niet!
Ik heb voor mijn werk een rooster wat zich elke 10 dagen herhaald, De V3 snapt het alleen maar als de regelmaat het zelfde is als je in de telefoon kan aangeven.
Of weet iemand hier toevallig iets op?
ik zit erover te denken een RAZR v3 te kopen.
lees hier nogal wat negatieve reacties.
-spontaan verbinding verliezen
-hangen
-ruis/sis bij elk gesprek
-menu's erg langzaam
wat vinden de huidige bezitters van die opmerkingen?
bedankt
Jarl
-hangen
-menu's erg langzaam
bedankt
Jarl
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
De menu's zijn idd bagger traag. Zeker als het geheugen wat vol komt te staan. Die andere klachten kan ik niet bevestigen...
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
De verbinding verliezen en hangen heb ik nog nooit meegemaakt, en ik heb de V3 al sinds die voor het eerst verkrijgbaar was.JarlSX schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 03:01:
ik zit erover te denken een RAZR v3 te kopen.
-hangen
-menu's erg langzaam
bedankt
Jarl
Ook ruis/sis heb ik niks van gemerkt
Alleen bij het intikken van een sms wordt het ding steeds trager en de menu's mochten wat sneller
Maar als je Motomodders checkt dan zie je dat er een nieuwe Flex versie is die meer geheugen vrij maakt en nog wat andere dingen doet. Misschien dat die helpt
firmware upgraden, heb je nergens last meer vanAnimal_X schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 03:03:
De menu's zijn idd bagger traag. Zeker als het geheugen wat vol komt te staan. Die andere klachten kan ik niet bevestigen...
wat betreft:
- spontaan verbinding verliezen
- hangen
- ruis/sis bij elk gesprek
ik heb er zelf geen last van, het zijn misschien ook meer zaken die van je provider/dekkingsgebied afhangen dan specifiek van de telefoon
[ Voor 32% gewijzigd door litemotiv op 17-08-2005 10:39 ]
Verwijderd
Nou mensen, mss is het al wel een paar keer voorbij gekomen, en heb ook al een beetje gezocht, maar ik kwam er nog niet helemaal wijs uit.
Ik heb sinds gister een V3, alleen tot mijn verbazing, heb ik alleen Engelse taal, zonder Nederlands dus
Is dit normaal?!
En is er een optie waardoor ik toch nederlandse taal erop kan krijgen, want smsen zo gaat voor geen meter..
Ik heb sinds gister een V3, alleen tot mijn verbazing, heb ik alleen Engelse taal, zonder Nederlands dus
Is dit normaal?!
En is er een optie waardoor ik toch nederlandse taal erop kan krijgen, want smsen zo gaat voor geen meter..
Verwijderd
Urgent vraagje over de V3:
Moet je software op je PC hebben om deze telefoon via de USB port van je PC op te laden? En waar kan je die software downloaden (motorola site is niet echt behulpzaam)
(kan je deze telefoon uberhaupt laden via de PC?)
Ik heb namelijk een gestressde vriendin op het vliegveld staan met een lege V3, USB kabel, maar geen software op d'r laptop.
Vriendelijk bedankt.
Moet je software op je PC hebben om deze telefoon via de USB port van je PC op te laden? En waar kan je die software downloaden (motorola site is niet echt behulpzaam)
(kan je deze telefoon uberhaupt laden via de PC?)
Ik heb namelijk een gestressde vriendin op het vliegveld staan met een lege V3, USB kabel, maar geen software op d'r laptop.
Vriendelijk bedankt.
gewoon de USB kable aan de pc en aan de telefoon en de telefoon laad op.
Hoeft geen software voor geinstalleerd te worden.
Je krijgt dan wel dat de telefoon nieuwe hardware gevonden heeft ... maar dat kun je annuleren.
Je krijgt dan wel dat de telefoon nieuwe hardware gevonden heeft ... maar dat kun je annuleren.
ツ
kan je nederlands kiezen onder Settings > Initial Setup > Language ?Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:04:
Nou mensen, mss is het al wel een paar keer voorbij gekomen, en heb ook al een beetje gezocht, maar ik kwam er nog niet helemaal wijs uit.
Is dit normaal?!
zo niet, dan moet je een andere language pack installeren
Verwijderd
Nope, heb alleen engels en chinees. Enig idee waar ik deze language pack vandaan kan halen? En hoe ik deze dan moet instaleren? Of is het gewoon een soort van flash?litemotiv schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:40:
[...]
kan je nederlands kiezen onder Settings > Initial Setup > Language ?
zo niet, dan moet je een andere language pack installeren
Verwijderd
Thanks, dat verwachtte ik eigenlijk ook al, maar vrouwen zijn zo gestressed en chaotisch in hun uitleg soms. Bedankt!struik schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:13:
language packsVerwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:35:
Nope, heb alleen engels en chinees. Enig idee waar ik deze language pack vandaan kan halen? En hoe ik deze dan moet instaleren? Of is het gewoon een soort van flash?
how-to guide
Verwijderd
Even terug komend hierop, heb je dit zelf geprobeerd, want het blijkt niet te werken?struik schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 12:13:
Iemand anders hier ervaring mee. Ik weet van andere telefoons dat je eerst MS activesync moet installeren, is dat de SW die bij deze telefoon ook nodig is.
Richard
ik hoef niets geïnstalleerd te hebben om de telefoon op te laten laden via de USB aansluiting.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:20:
[...]
Even terug komend hierop, heb je dit zelf geprobeerd, want het blijkt niet te werken?
Iemand anders hier ervaring mee. Ik weet van andere telefoons dat je eerst MS activesync moet installeren, is dat de SW die bij deze telefoon ook nodig is.
Richard
offtopic:
ik heb hem al in een aantal series gezien idd (waaronder Joey)
[edit]
ik zag Jeremy Clarkson ook met een Razr V3 in Topgear
[/edit]
ik heb hem al in een aantal series gezien idd (waaronder Joey)
[edit]
ik zag Jeremy Clarkson ook met een Razr V3 in Topgear
[/edit]
[ Voor 31% gewijzigd door tozzke op 20-08-2005 23:35 ]
Ik heb het net ook op pc geprobeerd die geen RAZR/Activesync software heeft, en ik kan de tel gewoon opladen.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 17:20:
[...]
Even terug komend hierop, heb je dit zelf geprobeerd, want het blijkt niet te werken?
Richard
ツ
goed, ik heb m'n RAZR binnen.
ik wil meteen bevestigen dat de menu's helemaal niet langzaam zijn. zeker niet ten opzichte van de waardeloze Sendo X die ik hiervoor had. de rest kan ik natuurlijk niks over zeggen nog, ik heb 'm net een paar uur
ik heb 'm gelijk even geflasht met deze flash file: R374_G_0E.41.C3R_A_reflash.shx
nou heb ik alleen geen nederlandse taal meer.
kan ik daar gewoon deze overheen flashen:
R374_G_0E.41.C0R_Lang0037_reflash_MOTOX.shx
UK English, German, Dutch, Polish, Hungarian, Czech, Croatian
Bootloader: BOOT0826
of matcht dat niet met de flash file die ik gebruikt heb?
verder vind ik het (tot nu toe) een geweldige telefoon, mooi, makkelijk in gebruik.
ik wil meteen bevestigen dat de menu's helemaal niet langzaam zijn. zeker niet ten opzichte van de waardeloze Sendo X die ik hiervoor had. de rest kan ik natuurlijk niks over zeggen nog, ik heb 'm net een paar uur
ik heb 'm gelijk even geflasht met deze flash file: R374_G_0E.41.C3R_A_reflash.shx
nou heb ik alleen geen nederlandse taal meer.
kan ik daar gewoon deze overheen flashen:
R374_G_0E.41.C0R_Lang0037_reflash_MOTOX.shx
UK English, German, Dutch, Polish, Hungarian, Czech, Croatian
Bootloader: BOOT0826
of matcht dat niet met de flash file die ik gebruikt heb?
verder vind ik het (tot nu toe) een geweldige telefoon, mooi, makkelijk in gebruik.
volgende keer kan je beter even een reflash_mlp (minus language pack) nemen. waarschijnlijk kan je dit language pack er gewoon overheen zetten, maar voor de zekerheid zou je ook even kunnen terugflashen naar een goede versie en dan de R374_G_0E.41.C3R_A_reflash_mlp gebruiken.JarlSX schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 18:37:
kan ik daar gewoon deze overheen flashen?
[ Voor 45% gewijzigd door litemotiv op 18-08-2005 23:20 ]
yeah, heb inmiddels iets meer gelezen, was ff te snel met flashen 
maar hij kon er inderdaad gewoon overheen, dus nu werkt alles (inclusief video maken) perfect.
heerlijk zo'n telefoon waarin lekker gehackt kan worden
maar hij kon er inderdaad gewoon overheen, dus nu werkt alles (inclusief video maken) perfect.
heerlijk zo'n telefoon waarin lekker gehackt kan worden
Ik heb een flash naar R374_g_oe.41.C3R_A gedaan en kan nu mn wekker niet meer aanmaken en kom ook niet meer uit dat menu. Kortom de wekker werk nu niet meer.
Ik gebruikte em elke dag
Ik gebruikte em elke dag
ツ
Ik heb t al opgelost door 2 *.DB files uit de Audio folder te halenstruik schreef op zondag 21 augustus 2005 @ 19:55:
Ik heb een flash naar R374_g_oe.41.C3R_A gedaan en kan nu mn wekker niet meer aanmaken en kom ook niet meer uit dat menu. Kortom de wekker werk nu niet meer.
Ik gebruikte em elke dag
ツ
Zit nu verder in het menu te kijken en vraag me af wie de IM-Service aan de praat heeft.
Zoja waar kan ik de gegevens vinden zoals IM-server adres ... wie weet dit.
Enne is dit een soort MSN?
ツ
Verwijderd
Misschien heb ik niet goed gelezen, maar waar kan ik die firmware ergens vinden?litemotiv schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 10:35:
[...]
firmware upgraden, heb je nergens last meer van
wat betreft:
- spontaan verbinding verliezen
- hangen
- ruis/sis bij elk gesprek
ik heb er zelf geen last van, het zijn misschien ook meer zaken die van je provider/dekkingsgebied afhangen dan specifiek van de telefoon
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2005 12:05 ]
Verwijderd
Hallo
Hoi had een vraagje heb sinds gisteren een V3 black en vind hem echt mooi mijn vraag is nu alleen als ik nummers op sim opsla dan wil ie niet 2 nummers onder 1 naam doen en als ik het gewoon op de tel opsla wel heeft iemand dit ook wil graag nummers op mijn sim maar dan wel 2 of meerdere nummers onder 1 naam
Hoi had een vraagje heb sinds gisteren een V3 black en vind hem echt mooi mijn vraag is nu alleen als ik nummers op sim opsla dan wil ie niet 2 nummers onder 1 naam doen en als ik het gewoon op de tel opsla wel heeft iemand dit ook wil graag nummers op mijn sim maar dan wel 2 of meerdere nummers onder 1 naam
Even zoeken in t forum, staat genoeg over geschreven.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 10:12:
Hallo
ツ
Verwijderd
Hoi,
Ik heb een vraag over het aantal karakters in een sms bij de motorola v3. Ik heb deze vraag in het forum al vaker terug gezien, maar nog nergens een antwoord. Als ik een smsje aan het typen ben kan ik niet zien wanneer ik aan mijn volgende begin. Hiervoor had ik een nokia 6100, waar ik dat wel bij kon zien en het is dus heel erg wennen dat dat nu niet zo is. Nu vroeg ik mij af of er een manier is om te veranderen dat er niet wordt aangegeven dat ik 450 tekens heb, maar 160.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen,
alvast bedankt!
Groetjes, Miriam
Ik heb een vraag over het aantal karakters in een sms bij de motorola v3. Ik heb deze vraag in het forum al vaker terug gezien, maar nog nergens een antwoord. Als ik een smsje aan het typen ben kan ik niet zien wanneer ik aan mijn volgende begin. Hiervoor had ik een nokia 6100, waar ik dat wel bij kon zien en het is dus heel erg wennen dat dat nu niet zo is. Nu vroeg ik mij af of er een manier is om te veranderen dat er niet wordt aangegeven dat ik 450 tekens heb, maar 160.
alvast bedankt!
Groetjes, Miriam
dat kan je (helaas) niet veranderenVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 16:33:
Hoi,
alvast bedankt!
Groetjes, Miriam
Verwijderd
okay, dus voor de duidelijkheid, met zo'n flash kan ik dus ook die voorgeprogrammeerde providers
en wap instellingen verwijderen?? want dat lukt me nu dus niet, en aangezien het een toestel uit
Duitsland betreft (ik ga hier nog ff contact over opnemen met mijn provider, maar deze post ff voor de zekerheid als dat niet lukt) heb ik alle wap instellingen van heel duitsland... heb ik lekker veel aan... NOT!!! of heeft iemand een idee hoe ik ze toch kan verwijderen?
want ik heb dus orange automatisch de instellingen laten sturen, blijkt dat er maar een maximaal aantal instellingen ingesteld kunnen worden
en orange blokkeert die instellingen ook nog eens direkt, want je kunt er helemaaaaal niets mee... (staat slotje achter)
en wap instellingen verwijderen?? want dat lukt me nu dus niet, en aangezien het een toestel uit
Duitsland betreft (ik ga hier nog ff contact over opnemen met mijn provider, maar deze post ff voor de zekerheid als dat niet lukt) heb ik alle wap instellingen van heel duitsland... heb ik lekker veel aan... NOT!!! of heeft iemand een idee hoe ik ze toch kan verwijderen?
want ik heb dus orange automatisch de instellingen laten sturen, blijkt dat er maar een maximaal aantal instellingen ingesteld kunnen worden
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 21:07 ]
Verwijderd
Hallo
Ik had een vraagje ik wou mijn mms en gprs instellingen doen op de V3 maar op de site stond niks duz ik belde naar de service en die verwezen me weer naar de site. Nu ging ik naar de site van hellomoto en daar heb ik nu de instellingen vandaan. Nu is de vraag zijn dat dezelfde instellingen die T-mobile eigenlijk ook op hen site moeten hebben?
(want ik wil niet dat ik over een maand een grote rekening krijg omdat ik te duur zit te mmsen of te wappen)
Groeten, Simon
Ik had een vraagje ik wou mijn mms en gprs instellingen doen op de V3 maar op de site stond niks duz ik belde naar de service en die verwezen me weer naar de site. Nu ging ik naar de site van hellomoto en daar heb ik nu de instellingen vandaan. Nu is de vraag zijn dat dezelfde instellingen die T-mobile eigenlijk ook op hen site moeten hebben?
(want ik wil niet dat ik over een maand een grote rekening krijg omdat ik te duur zit te mmsen of te wappen)
Groeten, Simon
Je kunt via MotoKit of P2KMan die instellingen unlocken meen ik. Ik heb dit ook gedaan nl.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 21:05:
want ik heb dus orange automatisch de instellingen laten sturen, blijkt dat er maar een maximaal aantal instellingen ingesteld kunnen wordenen orange blokkeert die instellingen ook nog eens direkt, want je kunt er helemaaaaal niets mee... (staat slotje achter)
Ik weet niet meer precies hoe, maar lees dit topic eens door of zoek eens op Google. Het is wel mogelijk zonder flashen!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Hey weet iemand hoe ik een mp3 song op mijn mobiel kan zetten heb de forum helemaal doorgelezen er staat wel wat over mp3 maar brgrijp het niet echt helemaal kan iemand me misschien helpen?
met (o.a.) p2kman kan je bestanden van en naar je telefoon transferrenVerwijderd schreef op donderdag 25 augustus 2005 @ 17:14:
Hey weet iemand hoe ik een mp3 song op mijn mobiel kan zetten heb de forum helemaal doorgelezen er staat wel wat over mp3 maar brgrijp het niet echt helemaal kan iemand me misschien helpen?
Ringtones kun je beter via de bijgeleverde MPT software doen. Zorg wel dat de bitrate 64 kbps is.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Ik heb een Motorola V3
Weet iemand of het mogelijk is d.m.v een nieuwe flash versie de functie vindbaar (wat standaard 60 sec is) eruit te halen en hem gewoon continu op vindbaar te zetten? Ik heb namelijk een Pioneer autoradio met Bluetooth carkit ingebouwd en zodra de radio gaat zoeken vind hij niet automatisch de V3 dus moet ik hem handmatig verbinden.
Weet iemand of het mogelijk is d.m.v een nieuwe flash versie de functie vindbaar (wat standaard 60 sec is) eruit te halen en hem gewoon continu op vindbaar te zetten? Ik heb namelijk een Pioneer autoradio met Bluetooth carkit ingebouwd en zodra de radio gaat zoeken vind hij niet automatisch de V3 dus moet ik hem handmatig verbinden.
Ja dat wil ik ook wel eens weten...struik schreef op maandag 22 augustus 2005 @ 08:28:
Zit nu verder in het menu te kijken en vraag me af wie de IM-Service aan de praat heeft.
ben nu ook al bijna 2 uur aan het prutsen, maar krijg het niet voor elkaar....
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
* miekol is niet zo blij met zijn V3
Hield er net van het ene op andere moiment mee op!!! Toetsenbord reageert niet meer!! En al mijn tel nr's staan op mijn telefoon geheugen ipv SIM!!! G(*&$^#(@&^&#*^(*&#
Ding is nog geen half jaar oud! Dat is dan een telefoon van 350 euro nieuw!
Hield er net van het ene op andere moiment mee op!!! Toetsenbord reageert niet meer!! En al mijn tel nr's staan op mijn telefoon geheugen ipv SIM!!! G(*&$^#(@&^&#*^(*&#
Ding is nog geen half jaar oud! Dat is dan een telefoon van 350 euro nieuw!
[ Voor 22% gewijzigd door miekol op 31-08-2005 22:20 ]
Ai da's vervelend inderdaad. Heb je al geprobeerd om de batterij (en SIM ook maar) er even uit te halen en dan weer terug doen? Dat helpt soms met rare problemen. Zelf één keer nodig gehad na en flash.
Wel een leuke telefoon, enige minpunten vind ik de 5mb (kan je niet utibreiden) en dat de telefoon nogal breed is.
via GetJar.com kun je trouwens eMSN downloaden.
Die heb ik werkend gekregen.
het chatten is zeker niet ideaal, maar het contactlijstje is een 1 op 1 copy van MSN
dus dat is een plus punt...
Die heb ik werkend gekregen.
het chatten is zeker niet ideaal, maar het contactlijstje is een 1 op 1 copy van MSN
dus dat is een plus punt...
Yup, ook geprobeerd met andere sim kaart, 0-9 toetsen werken niet meer, aan/uit knop wel nog...bizar...ook van ene op andere momentRay-zor schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:17:
Ai da's vervelend inderdaad. Heb je al geprobeerd om de batterij (en SIM ook maar) er even uit te halen en dan weer terug doen? Dat helpt soms met rare problemen. Zelf één keer nodig gehad na en flash.
Heb gelukkig Orange ProAssist (extra verzekering), krijg morgen een vervangend toestel (had evt. vannacht ook gekund, maar dan had ik thuis moeten blijven wachten
Upodate: Vanmorgen 8.45 Pro Assist gebeld van Orange. Net een leen toetsel gekregen (een of andere nokia met kleurenscherm, vrij recent) en nu gaan ze proberen de Motorola te repareren, lukt dat niet meer dan krijg ik een nieuwe. Netjes geregeld allemaal hoor.
[ Voor 19% gewijzigd door miekol op 01-09-2005 11:03 ]
Jeej - ook een Razr besteld over internet - kheb m morgen!
Nou goed, mijn vraag was eigenlijk:
Ik heb een computer met bluetooth en nu wil ik op mijn Razr via Bluetooth internetten (dus niet dat ik geld kwijt raak voor GPRS of iets dergelijks, maar gewoon over mijn ADSL lijn v/d computer).
Is dat mogelijk?
Ik heb een computer met bluetooth en nu wil ik op mijn Razr via Bluetooth internetten (dus niet dat ik geld kwijt raak voor GPRS of iets dergelijks, maar gewoon over mijn ADSL lijn v/d computer).
Is dat mogelijk?
waarom zou je dat willen?XyberBorg schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 08:23:
Jeej - ook een Razr besteld over internet - kheb m morgen!
Is dat mogelijk?
Om bijvoorbeeld, als ik in mijn eigen kamer huiswerk zit te maken, informatie kan zoeken op t internet met de Razr.. Of dat ik buiten aan ons zwembad kan MSNnen ;-)
Jij gaat me toch niet vertellen dat je het geduld kan opbrengen om informatie op te wappen voor je huiswerk he 
En MSN buiten, dan mag ik hopen dat je een beetje BT bereik hebt

En MSN buiten, dan mag ik hopen dat je een beetje BT bereik hebt
Naja, 100 meter bereik zou ik moeten hebben.. maar de telefoon haalt 10. Toch nog ver genoeg om buiten te halen aangezien de computer al bijna buiten staat ;-)...
Maargoed, waarom wappen als dat geld kost, terwijl het ook gratis over bluetooth kan? Bij wappen betaal ik toch geld aan de provider? Ik weet nog dat 5 minuten MSN op mijn vorige telefoon bijna 3 euro koste.
Maargoed, kan t, of kan t niet?
Maargoed, waarom wappen als dat geld kost, terwijl het ook gratis over bluetooth kan? Bij wappen betaal ik toch geld aan de provider? Ik weet nog dat 5 minuten MSN op mijn vorige telefoon bijna 3 euro koste.
Maargoed, kan t, of kan t niet?
Dit topic is gesloten.
Let op:
FLASH/FLEX informatie aub buiten dit topic houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.
FLASH/FLEX informatie aub buiten dit topic houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.