yep, maar dan moet je natuurlijk wel weten waar je mee bezig bentJrz schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 12:16:
Weet iemand toevallig of de RAZR on device debugging ondersteunt?
Grappig detail eigenlijk, waar ik nu pas achter kom
...
Rechts boven rechter( . )toets, zit een gaatje met lichtgevoelige weerstand.
zorgt ervoor dat de toetsverlichting bij voldoende licht niet aan gaat, maar in het donker wel.
Begrijp niet helemaal 't nut (veel batterij zal t niet besparen)-
maar 't geeft wel aan hoe mooi deze telefoon is afgewerkt...

zorgt ervoor dat de toetsverlichting bij voldoende licht niet aan gaat, maar in het donker wel.
[ Voor 3% gewijzigd door XyberBorg op 02-10-2005 00:44 ]
Verwijderd
Ik denk er aan om ook deze mooie telefoon te nemen, alleen is me 1 ding niet duidelijk. Kun je de usb-kabel die je gebruikt om mp3s op je mp3speler te zetten ook gebruiken voor deze telefoon? Of moet je een nieuwe kabel kopen?
Hm, dat is vast niet serieuslitemotiv schreef op zaterdag 01 oktober 2005 @ 21:21:
[...]
yep, maar dan moet je natuurlijk wel weten waar je mee bezig bent
Oh.. waarom kan ik als ik nieuwe klant bij orange wordt een V3 + bt headset krijgen voor een 1 jarig contract, maar als ik wil verlengen krijg ik geen headset, en moet ik 2 jaar ! doen?
Wort tijd dat ik van orange afstap.. die wanadoo invloeden zijn niet goed. ook het opzegtermijn is opgerekt.
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Zelfde had ik met Orange. Komt omdat je dan niet elke maand je bundel verbelt etc, anders krijg je een status dat je wel met 1 jaar mag verlengen voor zelfde bedrag als nieuwe abonnee.
Je kan huidige abonnement opzeggen en omzetten naar PrePaid. Nieuw abonnement afsluiten als nieuwe abonnee en daarna je PrePaid nummer over je nieuwe nummer/sim heen laten zetten.
Je kan huidige abonnement opzeggen en omzetten naar PrePaid. Nieuw abonnement afsluiten als nieuwe abonnee en daarna je PrePaid nummer over je nieuwe nummer/sim heen laten zetten.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Nou, de laatste maanden bel ik alles op hoor, maar ok..bjck schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 10:57:
Zelfde had ik met Orange. Komt omdat je dan niet elke maand je bundel verbelt etc, anders krijg je een status dat je wel met 1 jaar mag verlengen voor zelfde bedrag als nieuwe abonnee.
Overzetten naar prepaid vind ik link.. Voor je het weet is mn nummer weg.
+ ik vind dat maar een vreemde gang van zaken dat het op die manier wel kan. Je loopt dan ook nog het risico dat ze je afwijzen omdat je een hopper bent.
Ik ga lekker terug naar T-Mobile denk ik. De reden dat ik van tm naar orange was gegaan, was omdat orange flatfee-wap aanbood. Nu heeft T-Mobile voor < 10 euro per maand onbeperkt gprs, en dat ik iets gunstiger dan alleen wap.
+ t-mobile is nog een stuk goedkoper met bellen ook.
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Kheb mijn vorige Vodafone prepaid SIM gewoon overgenomen naar de Razr (simlock-vrij via internet gekocht). Koste in totaal maar 180 euro - en je zit nergens aan vast.
Hoezo raak je zo je nummer kwijt met prepaid? Is toch alleen als je langer dan 12 maanden niet hebt gebeld of geSMSt? Da's toch triest - als je zo weinig vrienden hebt ;-)
Bovendien vallen vodafone prijzen best mee: 9ct /SMS en 30 cent/min bellen, maar je betaald alleen de eerste 3 minuten. En overal dekking.
Maargoed, dit is geen reclamepraat voor Vodafone, maar ik wil alleen zeggen dat je met prepaid veel goedkoper uit komt en nergens aan vast zit.
Hoezo raak je zo je nummer kwijt met prepaid? Is toch alleen als je langer dan 12 maanden niet hebt gebeld of geSMSt? Da's toch triest - als je zo weinig vrienden hebt ;-)
Bovendien vallen vodafone prijzen best mee: 9ct /SMS en 30 cent/min bellen, maar je betaald alleen de eerste 3 minuten. En overal dekking.
Maargoed, dit is geen reclamepraat voor Vodafone, maar ik wil alleen zeggen dat je met prepaid veel goedkoper uit komt en nergens aan vast zit.
Argh... In de regen bellen met de V3 is niet zo'n su6 kom ik achter...
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
daar was ik ook al huiverig voor, laatst sputterde het heel iets en toen vond ik het al riskyAnimal_X schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:58:
Kun je misschien iets specifieker zijn? Ik denk dat dit voor meer mensen wel interessant is namelijk. Thx.Animal_X schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 16:58:
Verwijderd
Heeft tegenwoordig elke telefoonXyberBorg schreef op zondag 02 oktober 2005 @ 00:44:
Grappig detail eigenlijk, waar ik nu pas achter kom...
Verwijderd
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn motorola. Sinds 2 dagen is mijn batterij enorm slecht. 1 streepje, gaat weg met 3 uur. Ongeveer.
Wanneer ik mijn telefoon in de oplader stop, wordt deze heel warm.
Andere mensen hier ook last van?
Ik heb een probleem met mijn motorola. Sinds 2 dagen is mijn batterij enorm slecht. 1 streepje, gaat weg met 3 uur. Ongeveer.
wordt je batterij warm, of je telefoon?Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:27:
Hallo,
en je weet of dat ook zo was voordat je batterij raar ging doen?
Anders ff een nieuwe batterij kopen via Ebay.. kosten maar een paar euri.
Ik wordt gek van de opvolgers van deze telefoon btw.. Er is een Razr V2 bekent gemaakt met 1MP camera, uitbreidbaar geheugen en betere schermpjes.
Tévens is de V3x bekend gemaakt, met UMTS, 2MP camera, 512 Mb geheugen etc etc.
Wat is dan nog het nut van de Razr V2? De V3x komt er al over een maand of 2 aan.
Ik wordt gek van de opvolgers van deze telefoon btw.. Er is een Razr V2 bekent gemaakt met 1MP camera, uitbreidbaar geheugen en betere schermpjes.
Tévens is de V3x bekend gemaakt, met UMTS, 2MP camera, 512 Mb geheugen etc etc.
Wat is dan nog het nut van de Razr V2? De V3x komt er al over een maand of 2 aan.
Nut is dat deze nu leuk geprijst is en de nieuwe vast niet in het begin 
Veel mensen hebben al een digicam en een iPod etc. Dus hoeft niet allemaal in één apparaat misschien ook.
Veel mensen hebben al een digicam en een iPod etc. Dus hoeft niet allemaal in één apparaat misschien ook.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
alsnog wel een reden om je genaaid te voelen als je daar nu pas achter komt. vooral dat veel grotere geheugen (volgens newmobile 94 en bovendien een flashslot) en UMTS vind ik wel erg zuur

Verwijderd
Er is al eerder in dit topic over een kier van het batterij-klepje geschreven en als bullshit afgedaan maar ook mijn V3 had (nieuw uit de doos) en heeft een kier aan één (zij)kant. Ja, na het volgen van de exacte 'montage procedure'...
Heeft iemand hier een truuk of oplossing voor?
Het is ook "bullshit".....in zovere: het is inderdaad best onlogisch want zelfs de verkoper had niet door wat er aan de hand was. Gewoon heel hard op drukken op de kant waar de kier zit, dan klikt ie op zijn plaats.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 07:16:
Er is al eerder in dit topic over een kier van het batterij-klepje geschreven en als bullshit afgedaan maar ook mijn V3 had (nieuw uit de doos) en heeft een kier aan één (zij)kant. Ja, na het volgen van de exacte 'montage procedure'...![]()
Verwijderd
De Motorola V3x is wél 6mm dikker, en hij heeft een veel minder strak uiterlijk. Dus zo genaaid zou ik mij niet voelen. Eerder andersom, als ik juist de V3 zou willen kopen, en deze door de V3x uit de markt gedrukt zou wordenLevo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 00:50:
alsnog wel een reden om je genaaid te voelen als je daar nu pas achter komt. vooral dat veel grotere geheugen (volgens newmobile 94 en bovendien een flashslot) en UMTS vind ik wel erg zuur
Verwijderd
Mijn batterij wordt warm. Dit verwarmt mijn toestel, denk ik. Mijn toetsen zijn ook aanmerkelijk warmer. Ik loop nu met 'n Siemens. Ik stuur hem terug naar telfort, via de reparatie service. Schijnt best goed te werken.litemotiv schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:56:
[...]
wordt je batterij warm, of je telefoon?
en je weet of dat ook zo was voordat je batterij raar ging doen?
Het opmerkelijke van dit alles is, dat het van de een op andere dag gebeurde. Ik kreeg voor het eerst te zien; "batterij niveau". Sindsdien is het gebeurd. Werkelijk om de 3 uur gaat er 1 van de 3 streepjes weg. Dit zonder te bellen, fotograferen of SMSen.
Heel vervelend.
Ik houd jullie op de hoogte.
Overigens word ik ook wel een soort van gek dat er steeds nieuwe razr's worden aangekondigt. Ik ben blij met de mijne, maar word wel weer lekker de ogen uitgestoken, met de opvolgers.
Misschien zijn de V3's op, en krijg ik een nieuwe.
Later
oh sorry, ik bedoelde eigenlijk 'de adapter' in de vorige postVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:48:
[...]
Mijn batterij wordt warm. Dit verwarmt mijn toestel, denk ik. Mijn toetsen zijn ook aanmerkelijk warmer. Ik loop nu met 'n Siemens. Ik stuur hem terug naar telfort, via de reparatie service. Schijnt best goed te werken.
Het opmerkelijke van dit alles is, dat het van de een op andere dag gebeurde. Ik kreeg voor het eerst te zien; "batterij niveau". Sindsdien is het gebeurd. Werkelijk om de 3 uur gaat er 1 van de 3 streepjes weg. Dit zonder te bellen, fotograferen of SMSen.
Heel vervelend.
Overigens word ik ook wel een soort van gek dat er steeds nieuwe razr's worden aangekondigt. Ik ben blij met de mijne, maar word wel weer lekker de ogen uitgestoken, met de opvolgers.
Misschien zijn de V3's op, en krijg ik een nieuwe.Misschien een nieuwe batterij?
Later
Dat hier discussies over hacken niet zijn toegestaan, betekent niet dat het in een ander topic wel kan.
[ Voor 89% gewijzigd door Canaria op 07-10-2005 11:48 ]
Verwijderd
heeft iemand toevallig de 'deluxe' versie ?
ik kan nl. via mijn pc maar 160 tekens in een smsje versturen en met de deluxe versie is het onbeperkt.
ik kan nl. via mijn pc maar 160 tekens in een smsje versturen en met de deluxe versie is het onbeperkt.
Verwijderd
De razr 2 komt uit!!!
In the Internet appeared several photos of an upcoming phone Motorola RAZR 2, an update of Motorola RAZR V3. At the moment we know that the new phones is meant for GSM (850/900/1800/1900 MHz) networks. There is no info on the support of EDGE in this model.
In addition, Motorola RAZR 2 will support iTunes music service, an expansion slot for TransFlash cards and a 1.3-megapixel camera. The design will also be slightly changed – there will be a little bit different keyboard, and Motorola logo on the front panel will glow at an incoming call.
Bron: http://www.mobile-review.com/news.php?language=en
ff beetje naar beneden scrollen er daar staat ie
lijkt me wel vet! hoop ook dat het beeldscherm hogere kleuren kan hebben!! ip 65
In the Internet appeared several photos of an upcoming phone Motorola RAZR 2, an update of Motorola RAZR V3. At the moment we know that the new phones is meant for GSM (850/900/1800/1900 MHz) networks. There is no info on the support of EDGE in this model.
In addition, Motorola RAZR 2 will support iTunes music service, an expansion slot for TransFlash cards and a 1.3-megapixel camera. The design will also be slightly changed – there will be a little bit different keyboard, and Motorola logo on the front panel will glow at an incoming call.
lijkt me wel vet! hoop ook dat het beeldscherm hogere kleuren kan hebben!! ip 65
Verwijderd
Mijn adapter heb ik niet aangevoeld. Ik heb hem nu klaar liggen om morgen naar het postkantoor te brengen. Overigens wel goed geregeld bij Telfort: Ik vul dat formulier in, kopieer de factuur, en loop ermee (samen met mijn telefoon uiteraard) naar het postkantoor. Deze verpakt hem, en stuurt hem vervolgens op.
Geen omkijken naar. Ik zie hem vanzelf wel weer thuis komen.
P.S. Onderaan het schermpje aan de buitenkant, zit overigens ook een "lijmfout" zoals mijn vader dat noemde. Er zit een soort van lucht onder het schermpje. Dit moet er van mij ook uit. Ik ben een zeikerd op dat gebied, maar wil wel dat ik iets goeds heb.
Dat heb ik ook ingevuld, en hoop dat die reperateur dat snapt. Misschien krijg ik wel een nieuwe, omdat mijn telefoon zó verrot is door die batterij? Ik weet het niet. Ik hoop het.
@ sim:
Mooi toestel. Ik vraag mezelf alleen af, kunnen ze niet beter iets helemaal nieuws maken? Ik vind hem een beetje goedkoop eigenlijk. "Een super toestel verbeteren",ik weet niet of dit verstandig is?
Aan de andere kant, als hier animo voor is, waarom dan ook niet.
Geen omkijken naar. Ik zie hem vanzelf wel weer thuis komen.
P.S. Onderaan het schermpje aan de buitenkant, zit overigens ook een "lijmfout" zoals mijn vader dat noemde. Er zit een soort van lucht onder het schermpje. Dit moet er van mij ook uit. Ik ben een zeikerd op dat gebied, maar wil wel dat ik iets goeds heb.
Dat heb ik ook ingevuld, en hoop dat die reperateur dat snapt. Misschien krijg ik wel een nieuwe, omdat mijn telefoon zó verrot is door die batterij? Ik weet het niet. Ik hoop het.
@ sim:
Mooi toestel. Ik vraag mezelf alleen af, kunnen ze niet beter iets helemaal nieuws maken? Ik vind hem een beetje goedkoop eigenlijk. "Een super toestel verbeteren",ik weet niet of dit verstandig is?
Aan de andere kant, als hier animo voor is, waarom dan ook niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 21:50 . Reden: typo ]
en je kan 'em bestellen, voor eh....2800 dollar....Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:43:
De razr 2 komt uit!!!
http://www.ctinyc.com/ind...=product&id=271&parent=15
Verwijderd
Hey!
Ik ben dus nieuw op dit gebied , want ik wil graag de standaard geluiden en afbeeldingen van mijn telefoon en ik las dat P2Kman dit kon doen, alleen ik kan geen link vinden die werkt . Iemand een idee?
Alvast bedankt,
Ik ben dus nieuw op dit gebied , want ik wil graag de standaard geluiden en afbeeldingen van mijn telefoon en ik las dat P2Kman dit kon doen, alleen ik kan geen link vinden die werkt . Iemand een idee?
Alvast bedankt,
check motomodders.net, daar kan je nog veel meer programma's, wallpapers enz. downloaden, moet je wel eerst registreren btwVerwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:12:
Hey!
Alvast bedankt,
Verwijderd
heb ik ook geprobeerd, maar snap er de ballen van...iemand anders die een p2kman etc weet te vinden?
sorry hoor, maar ik denk dat als jij het programma p2kman al niet kan vinden op het wereldwijde web dat jij dan nog meer problemen gaat krijgen om het programma aan het werk te krijgen, want dit vergt nog veel meer zweetdruppeltjes.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:46:
heb ik ook geprobeerd, maar snap er de ballen van...iemand anders die een p2kman etc weet te vinden?
Verwijderd
ik heb wel een versie, maar kan niet aan de drivers komen en weet niet zeker of ik wel de juiste versie heb. Sweet druppels heb ik er wel voor over
Ja, deze actie zag ik ook op de tv, opzich leuk aanbod, jammer dat je er voor 2 jaar aan vastzit...
zo... de winkel belde vanmiddag dat mijn v3 terug is van reparatie. Ze hebben heel het binnenwerk vervangen begreep ik uit het telefoongesprek, ¿dus ook een nieuwe imei code? ¿en dus een nieuwe telefoon?tozzke schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:44:
hmmz... probleem met m'n razr v3
afgelopen zondag op terras gezeten. Ik haal m'n razr uit m'n zak... klap hem open... *beeldscherm doet niets*. 2e schermpje blijft hangen op de tijd.
Ik de accu eruit gehaald en er weer in gedaan, wil hem aanzetten... wel het opstartgeluidje, maar nix geen schermactiviteit (zowel op de 1e als 2e scherm)
iemand ook zoiets meegemaakt?
komende zaterdag eens wegbrengen en kijken wat ze zeggen
beetje wazig maja, morgen maar eens ophalen
Verwijderd
Nou ik heb hem dan eindelijk besteld..
Ben benieuwd naar deze most-stylish telefoon!
Weet iemand of je bij dat Tele2 abo ook de Black versie krijgt? Want dat staat wel op het plaatje zelf, maar er word niets van vermeld verder. Black = Beterrrr
Never mind, het staat er wel bij..
Ben benieuwd naar deze most-stylish telefoon!
Weet iemand of je bij dat Tele2 abo ook de Black versie krijgt? Want dat staat wel op het plaatje zelf, maar er word niets van vermeld verder. Black = Beterrrr
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 11:37 ]
Mijne is helaas kapot wegens vocht
....ligt nu bij de reperateur, hopelijk wordt het gewoon een nieuwe
Heb als leen toestel een 3310....terug naar de old day's hahaha.

Heb als leen toestel een 3310....terug naar de old day's hahaha.
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
Waar haal je die informatie vandaan?Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:20:
in november de zwarte bij Orange prepaid voor € 179,00
Er staat niets daarvan op de Orange site of enige webshop.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Wil ik ook weten, zit nog te twijfelen want via een abo 1 jaar 32.50 + 1 extra maand bundel krijg je hem gratis. Na 6 maanden downgraden en beltegoed cashen kom je ook een heel eind, alleen zoveel werk.rimave schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:53:
[...]
Waar haal je die informatie vandaan?
Er staat niets daarvan op de Orange site of enige webshop.
Als inderdaad het verhaal waar is dat hij bij een prepaid pakket te krijgen is wacht ik nog even, anders ga ik denk ik in op die aanbieding van Tele2.
In Engeland kunnen ze hem wel krijgen bij een Pay as you Go abbo. Lijkt mij dat dat hetzelfde als prepaid is? Linkje.
In Engeland kunnen ze hem wel krijgen bij een Pay as you Go abbo. Lijkt mij dat dat hetzelfde als prepaid is? Linkje.
[ Voor 43% gewijzigd door rimave op 16-10-2005 00:22 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik heb even gebeld met Orange, maar daar weten ze van niets.
Ik heb zelf de Motorola V3 razr besteld bij tele2, ik vind hem niet echt duur (alleen zit je er wel 2 jaar aan vast)
Ik hoorde diverse berichten dat tele2 zijn mobieltjes simlock vrij toestuurd weet iemand of dit klopt
Ik heb een mailtje gestuurd of ik de black versie krijg
anders bel ik morgen ff
wel 1 nadeel....3 weken verzend tijd
k kan niet wachten
Ik hoorde diverse berichten dat tele2 zijn mobieltjes simlock vrij toestuurd weet iemand of dit klopt
Ik heb een mailtje gestuurd of ik de black versie krijg
k kan niet wachten
Ik heb zelf de Motorola V3 razr besteld bij tele2, ik vind hem niet echt duur (alleen zit je er wel 2 jaar aan vast)
zou wel mooi zijn 
Nou maar hopen dat ik de balck versie krijg
k kan niet wachten
Nou maar hopen dat ik de balck versie krijg
k kan niet wachten
het hele probleem van Tele 2 is dat je geen bundel hebt, maar dat je nog belkosten bovenop die 10 euries per maand krijgt...
sinds kort heb je dus wel bundel... kijk maar op de site naar voordeelbundel.. het is dan wel 1 bundel... geen keuzes... maar binnen je bundel en buiten je bundel is zelfde prijs, maar pas wanneer buiten je bundel gaat betaal je meer dan €10 per maand
... maar aan de andere kant.. met het standaard tariefplan kan je gratis bellen
en dat gebruik je vaker dan je denkt.. tenzij je nooit naar iemand huisnummer belt.. of andere tele2mobiel klanten..?
[ Voor 28% gewijzigd door BiG-GuY op 16-10-2005 22:28 ]
Mijn normale geluid doet het sinds een paar uur spontaan niet meer ... Alleen als ik hem op speaker functie zet heb ik nog geluid.... 
Iemand een idee? Gewoon kapot?
Iemand een idee? Gewoon kapot?
[ Voor 11% gewijzigd door Animal_X op 17-10-2005 17:16 ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Zo ik heb hem weer terug, helemaal gemaakt....jammer dat het geen nieuwe werd hahaha
Weet iemand trouwens hoe je in de telefoon kan instellen dat hij of sim-kaart gebruikt of gewoon het geheugen van de telfoon gebruikt, ik krijg nu alle nummers 2x te zien.
Weet iemand trouwens hoe je in de telefoon kan instellen dat hij of sim-kaart gebruikt of gewoon het geheugen van de telfoon gebruikt, ik krijg nu alle nummers 2x te zien.
Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3
vandaag kreeg ik een sms en toen was mijn sms geheugen vol, erg vaag want er staan maar 15 smsjes in, ik vind dit wel erg matig voor deze telefoon, had verwacht dat er wel meer opgeslagen konden worden?
ligt dat niet aan je SIM kaartje?
ik heb er veel meer instaan en wis ze werkelijk nooit
ik heb er veel meer instaan en wis ze werkelijk nooit
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
Verwijderd
Okee......even een goede raad:
FLASH JE RAZR FOR GOD'S SAKE NIET!!!
Ik heb het net gedaan, en geuss wat.....hij gaat niet meer aan
Dus....laat het een wijze raad zijn;)
Ik heb het net gedaan, en geuss wat.....hij gaat niet meer aan

K hep niet heel veel verstand van mobieltjes...Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:40:
Ik heb het net gedaan, en geuss wat.....hij gaat niet meer aan![]()
![]()

Maar kan je je orginele firmware niet meer terug flashen ?
Tenminste zo gaat het bij videokaarten.
Gaat hij niet meer aan of doet de keypad het "gewoon" niet? Ik zeg "gewoon" omdat dat een bekend probleem is bij het flashen en heel simpel op te lossen. Probeer anders de batterij er even uit te halen.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:40:
Ik heb het net gedaan, en geuss wat.....hij gaat niet meer aan![]()
![]()
Verwijderd
Uhm....keypad geen idee eigenlijk....
Het gaat namelijk zo:
-ik zet de Razr aan
-Hij geeft keypad verlichting
-hij gaat weer uit
en dat is alles wat ie doet...
heb de batterij er al uit gehaald, geen effect. ook de simkaart eruit gehaald en toen aangedaan, geen effect.
Ik ben redelijk wanhopig
Update: jaaaa....het is me toch moeilijk....die start knoplanger dan 5 seconden indrukken
Het gaat namelijk zo:
-ik zet de Razr aan
-Hij geeft keypad verlichting
-hij gaat weer uit
en dat is alles wat ie doet...
heb de batterij er al uit gehaald, geen effect. ook de simkaart eruit gehaald en toen aangedaan, geen effect.
Ik ben redelijk wanhopig
Update: jaaaa....het is me toch moeilijk....die start knoplanger dan 5 seconden indrukken

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 02:42 ]
Bij de it's staat de orange prepaid
http://www.its-x-tra.nl/A...?Id=beeldgeluid&GRPNUM=03
http://www.its-x-tra.nl/A...?Id=beeldgeluid&GRPNUM=03
[ Voor 78% gewijzigd door BARACUS op 19-10-2005 02:10 ]
je kan ook SEEM editen dat hij direct aangaat als je de startknop indruktVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 01:44:
Update: jaaaa....het is me toch moeilijk....die start knoplanger dan 5 seconden indrukken![]()
Verwijderd
Kun je dat uitleggen zodat een heel erge newbie dat ook snapt?(ik weet net wat SEEM's zijn maar verder weet ik totaal niet hoe of wat.)litemotiv schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:20:
[...]
je kan ook SEEM editen dat hij direct aangaat als je de startknop indrukt
Echt top als je me dat zou willen uitleggen(via Pm of mail lijkt me beter) want dat is hetenige waar ik niet happy mee ben.
-Bumcang
hier kan je alles vinden wat je wil wetenVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:41:
[...]
Kun je dat uitleggen zodat een heel erge newbie dat ook snapt?(ik weet net wat SEEM's zijn maar verder weet ik totaal niet hoe of wat.)
Echt top als je me dat zou willen uitleggen(via Pm of mail lijkt me beter) want dat is hetenige waar ik niet happy mee ben.
-Bumcang
Verwijderd
thanks!litemotiv schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 20:21:
[...]
hier kan je alles vinden wat je wil weten
Ook dit topic is vol. Als er behoefte is voor een vervolg om nog verder te discussiëren en ervaringen uit te wisselen over de V3 dan kan er een nieuw deel worden aangemaakt
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.
Let op:
FLASH/FLEX informatie aub buiten dit topic houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.
FLASH/FLEX informatie aub buiten dit topic houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.