Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:59
De phone heeft gewoon een grote oppervlakte, vooral uitgeklapt. Toch komt ie helemaal niet lomp over, omdat ie zo dun is. Zo'n grote oppervlakte is naar mijn mening alleen maar handig, want dan heb je een groter beeldscherm en grotere toetsen.

Ik heb pas vandaag ontdekt dat de toetsenverlichting alleen aangaat als het nodig is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:05

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

buddow schreef op zondag 01 mei 2005 @ 13:17:
...

Ik heb pas vandaag ontdekt dat de toetsenverlichting alleen aangaat als het nodig is :P
LOL. Heeft bij mij ook ven geduurt voordat ik erachter kwam :) Het sensortje is het kleine gaatje rechts boven het keypad.

[ Voor 11% gewijzigd door Ray-zor op 02-05-2005 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

download S/W Version: R374_G_0E.40.98R NEW!
**** Video Recording with sound ****
Flex Version: SE8615BXXH1097
New Bootloader: BOOT0823
Language Pack: 0039
Stock Moto/Unlocked
[13.8 MB]
[Uploaded.May.01.05]

ik heb hem er net opgezet. en het werkt ook nog :) grappige optie die videorecording :)
en nu kan ik mp3 als ringtone zetten op hoge kwaliteit (128 kbit ipv 64)

alleen ik heb nog een optie gezien waar ik me gprs profielen kan verwijderen :(

[ Voor 9% gewijzigd door DancePlaza op 02-05-2005 10:12 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

DancePlaza schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:11:
Stock Moto/Unlocked
[13.8 MB]
[Uploaded.May.01.05]

ik heb hem er net opgezet. en het werkt ook nog :) grappige optie die videorecording :)

Als je een paar posts van mij terug leest, zie je als je met P2Kcommander even op je telefoon kijkt, en daar het bestandje /a/WEBSESSIONS verwijderd, al je gprs profielen foetsie zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Maar welk programmaatje en hoe zet je nu je smsjes voortaan in het telefoongeheugen ipv simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Is dat niet gewoon een optie op de telefoon? Ergens bij Instellingen | Initiële setup | Snel kiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Nee dat is volgens mij voor de opslag van je snelkies telefoonlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

DancePlaza schreef op maandag 02 mei 2005 @ 10:11:
Stock Moto/Unlocked
[13.8 MB]
[Uploaded.May.01.05]

Waar kan ik deze weghalen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:11:
Ik vind 1 ding irritant aan de V3, of je moet het kunnen veranderen.
Als ik een beltoon aan een bellergroep koppel, dan wordt die beltoon met gewone oproepen afgespeelt (da's goed) maar ook als ik een SMS krijg van diegene.
Is dat niet apart in te stellen. Zo weet ik dus nooit of ik gebeld word of een SMS krijg.
Wie weet of dit kan?
Ik heb het nog steeds niet op kunnen lossen.
Niemand die dit ook heeft en dit raar vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELLUP!!!!!!!!!!!!
Wie wil mij helpen om voor mij , op m'n V3 het operator logo en datum te verwijderen? Ik kom er met
de twee programma's niet uit. Liefst omgeving Rotterdam. Ik woon zelf in Maassluis.
Als ik dan een x langs mag komen....graag!

Alvast bedankt, Ronald

stick@melvin.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

buddow schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:27:
Nee dat is volgens mij voor de opslag van je snelkies telefoonlijst.
Klopt bij nader inzien. Was ergens anders mee in de war. Zelf krijg ik (nog) niet zoveel SMSjes en delete ze vrijwel altijd meteen, dus ik zou eerlijk gezegd niet eens weten of ze bij mij op de telefoon of SIM worden opgeslagen. Of hoe je dat überhaupt zo moeten zien.
Net wel ff oppervlakkig op www.motomodders.net gezocht en zag wel iets voorbijkomen over P2KTool (daar te downloaden) en het checken van de optie Save to SIM. Ik zou daar eens verder zoeken als ik jou was (als je dat al niet gedaan hebt). En als je niks vindt, gewoon daar ff posten. Loopt een hoop kennis rond daaaro. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

R2 schreef op maandag 02 mei 2005 @ 13:39:
[...]

Waar kan ik deze weghalen???
sorry ik ben het vergeten bij te vermelden.

http://www.motox.us/monster_packs.htm

edit.. weet iemand ook hoe je mms profielen kan verwijderen

[ Voor 13% gewijzigd door DancePlaza op 02-05-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:26
Klein vraagje van mijn kant...

Ga ergens komende week een V3 halen (weet nog niet of het een zwarte of een zilveren wordt) en wil deze uiteindelijk met mijn BT headset in de auto gaan gebruiken.

Als ik mijn telefoon op 'discoverable' zet (altijd dus), pakt hij dan automatisch verbinding met mijn headset zodra ik deze aanzet? Of moet ik eerst in een of ander menu eerst de BT aan zetten alvorens ik gebruik kan maken van de connectie met mijn headset?

Eigenlijk is dit (voorlopig) de enige 'brandende' vraag die ik nog heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Je kan bij de Bluetooth setup, Energie: Aan, instellen.
Hiermee wordt automatisch je headset, na éénmalig discoveren, herkend.
Zelf heb ik Bluetooth instellingen onder een sneltoets staan, ik laat Energie op Uit staan om de batterij t sparen, als ik dan de headset nodig heb, schakel ik deze ff snel in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

DancePlaza schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:42:
[...]

Die kan je gewoon in je telefoon verwijderen?
Berichten->middelste knop-> message setup->MMS message setup->Server info->Middelste knop->Delete

Enne, ik denk dat je er wel uit komt om dit naar je NL versie te vertalen, want ik heb hier op dit ogenblik alleen de EN versie bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Is er iemand die MMS/WAP aan de praat heeft met KPN (Hi)? Ik heb al vanalles geprobeerd, tig keer de instellingen toe laten sturen en zelf gedaan. Het lukt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:34
Ik heb bovenin mijn scherm een telefoontje staan met een 1 ernaast, maar weet niet wat het betekent.

Kan niks vinden in de manual, maar denk dat het gemiste oproep is. Maar zie alleen maar uitgaande en inkomende in gesprekken.

Weet iemand wat dit is?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weerz schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 12:16:
Ik heb bovenin mijn scherm een telefoontje staan met een 1 ernaast, maar weet niet wat het betekent.

Kan niks vinden in de manual, maar denk dat het gemiste oproep is. Maar zie alleen maar uitgaande en inkomende in gesprekken.

Weet iemand wat dit is?
dat heeft te maken met de lijn die op dat moment actief voor als je een dubbele lijn kunt ontvangen
dat kun je ook vinden je gebruiksaanwijzing blz. 36 en 78

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

WarPuppy schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:40:
[...]

Die kan je gewoon in je telefoon verwijderen?
Berichten->middelste knop-> message setup->MMS message setup->Server info->Middelste knop->Delete

Enne, ik denk dat je er wel uit komt om dit naar je NL versie te vertalen, want ik heb hier op dit ogenblik alleen de EN versie bij de hand.
stomstom... had ik idd niet goed gezien :(
thnx iig

Backgrounds GSM hier heb ik nog wat backgrounds geupload voor jullie misschien zit er nog wel wat leuks tussen ;)

ik zag ook een optie in p2kcommander rhytm lights.. wat houd dit in en werkt het ook op de v3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, rhytm lights werkt. Moet je een gemodde funlight.pat in je a/mobile dir zetten (dacht ik)
ALs dan je telefoon afgaat als de klep open is, gaat je toetsenbord gek flashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op maandag 02 mei 2005 @ 17:42:
[...]

Die link werkt niet :(
Heeft iemand hem toevallig al gedownload en wil hem even mailen?
d.megens@wanadoo.nl Alvast bedankt voor de reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook sinds vandaag trotse eigenaar van dit prachtige toestel, en nu las ik over die firmware waarmee je dus wel video opnames kon maken. Maar die site is zoals mijn collega hier boven al opmerkt down. Kan iemand hem ipv mailen niet even op z'n webspace zetten?

Zo niet, maar wil je hem wel mailen, check dan ff m'n profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 18:25:
[...]

Die link werkt niet :(
Heeft iemand hem toevallig al gedownload en wil hem even mailen?
d.megens@wanadoo.nl Alvast bedankt voor de reacties :)
ik heb hem je net gemaild ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:29:
Ik ben ook sinds vandaag trotse eigenaar van dit prachtige toestel, en nu las ik over die firmware waarmee je dus wel video opnames kon maken. Maar die site is zoals mijn collega hier boven al opmerkt down. Kan iemand hem ipv mailen niet even op z'n webspace zetten?

Zo niet, maar wil je hem wel mailen, check dan ff m'n profiel.
Zouje mij precies kunnen uitleggen hoe je dat doet, (de video functie), ik heb het programma P2kman, maar ik snap er weinig van, ik hoop dat je me kunt helpen.

groeten,
ronald
stick@melvin.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:54:
[...]

Je bent een held :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 19:54:
[...]

Ik heb niks :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

hmm.dat blijkt wel weer.. ik ga hem op rapid share proberen te zetten

de flashfile kan je doen via MultiFlashFlex.exe van je PST software

edit
RapidShare Link

je kan hem hier vinden.. hoe gebruik je rapidshare...

scroll naar beneden en onderaan staat select your download en daar kies je voor FREE ;)

en dan kan je hem downloaden..
suc6

[ Voor 40% gewijzigd door DancePlaza op 04-05-2005 00:12 . Reden: mirror van firmware ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede middag..

Ik heb een vraagje.. ik heb p2k software gedownload.. maar dat programma connect me telefoon niet:( ik heb een V3 RazR BLK echt een juweeltje en ik wil zo graag een video recorder erop hebben.. :$

wie kan mij helpen??

Met vr Groet

Jerry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik [b]heb eigenlijk nog meer vragen.. ik in de vorige berichten heb ik gelezen dat jullie het hebben over.. p2kman en motokit ik heb nu p2k nog wat, (maar niet de p2kman), en dat connect niet..
Waarom connect me telefoon neit met de computer met dat p2k programma, terwijl windows em wel herkend, en me telefoon begint met opladen???? :?

Wat zijn de verschillen tussen de 2 programma's

En waar kan ik ze vinden??

Zijn er ook nederlandse versie's??

Alvast bedankt voor jullie hulp, sorry maar ik ben nog een beginnerling.. en tja die moeten het ook leren he;) maar het lijkt me gewoon vet om windows style in me telefoon te hebben en een camera die opneemt :9~ :9~ .. eh maar ja daar kan ik nu nog maar van dromen..

Pleaseee wie kan me helpen

alvast harstike bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Het schijnt ook belangrijk te zijn om mobile PhoneTool (mPT) te insatlleren, liesft als eerste. Daar zitten blijkbaar belangrijke drivers in. mPT Light zit als het goed is bij je telefoon. Verder een flutprogrammaatje, maar ja van wat ik heb gelezen toh belangrijk voor connecten met de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Motorola Flashing and Flexing Guide

werkt ook voor de v3

alles op eigen risico he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij duidelijk uitleggen van A tot Z hoe je die Video functie op mijn V3 krijg?

Met welke programma's en wat ik precies wel en niet moet doen.

Groet,

Ronald

stick@melvin.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Luie mensen van tegenwoordig, ik zou zeggen lees dit topic, en je weet in geuren en kleuren hoe het moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik [b]heb eigenlijk nog meer vragen.. ik in de vorige berichten heb ik gelezen dat jullie het hebben over.. p2kman en motokit ik heb nu p2k nog wat, (maar niet de p2kman), en dat connect niet..
Waarom connect me telefoon neit met de computer met dat p2k programma, terwijl windows em wel herkend, en me telefoon begint met opladen????

Wat zijn de verschillen tussen de 2 programma's

En waar kan ik ze vinden??

Zijn er ook nederlandse versie's??

Alvast bedankt voor jullie hulp, sorry maar ik ben nog een beginnerling.. en tja die moeten het ook leren he;) maar het lijkt me gewoon vet om windows style in me telefoon te hebben en een camera die opneemt .. eh maar ja daar kan ik nu nog maar van dromen..

Pleaseee wie kan me helpen

alvast harstike bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gozer er worden weet ik veel hoeveel verschillende programma's genoemd dan weet je ook niet meer waar je zoeken moet:S
WarPuppy schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 18:57:
Luie mensen van tegenwoordig, ik zou zeggen lees dit topic, en je weet in geuren en kleuren hoe het moet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Laatst online: 22:23
ah de msn smiley verklaart een hoop ;)

nee kijk gewoon even op howardforums staat genoeg denk ik toch?

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx laat ik er is een kijkje nemen, weet je dan misschien wel waarom em p2k prog. neit connect met me telefoon???
laurens0619 schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:08:
ah de msn smiley verklaart een hoop ;)

nee kijk gewoon even op howardforums staat genoeg denk ik toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Laatst online: 22:23
hmm ja die p2k doet nog wel eens raar hiermee, moet je het v525 draadje anders maar een lezen? sp2 kan uitmaken, of zon usb patch etc

ervaring is dat die nieuwe p2k manager een stuk beter werkt? maar nogmaals, allemaal te lezen op howardforums

edit:
net van die howardforums getrokken, voor mensen die zijn v3 willen flashen naar nieuwste firmware:
http://www.motox.us/motox101/howto_flash_flex.htm

[ Voor 25% gewijzigd door laurens0619 op 04-05-2005 19:18 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 19:14:
Thanx laat ik er is een kijkje nemen, weet je dan misschien wel waarom em p2k prog. neit connect met me telefoon???
[...]
heb je die link al gevolgt die een paar post boven je staat... als je nou is verteld waar je vast loopt..misschien kunnnen we je dan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Inderdaad. Niet dat ik nog veel geflexed/geflashed heb maar dit zijn toch wel DE twee belangrijkste bronnen van informatie.

http://www.motomodders.net/

http://motorola.howardforums.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik het programma P2k commander- ik klik op p2k mobile phone en daar loop ik spaak. Hij vind me telefoon op een 1 of andere manier niet!

No p2k device found, not connected!

Hoe kan dat in godsnaam???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamper|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-07-2017
Hoe ik de boel aan de praat kreeg: Eerst MPT installeren vanwege de benodigde drivers. Daarna PST Phone Programmer opstarten(deze maakt de verbinding met je RAZR), vervolgens PST afsluiten en P2Kman/P2Kcommander/oid opstarten. Nu heb je wel connectie met je RAZR als het goed is. Probeer het eens, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al veel gegoogled en the search gebruikt en zelfs al 2x de t-mobile helpdesk gebeld.

ik heb de wap settings voor de v3 nodig voor t-mobile. de 1e keer zou de helpdesk medewerker mij de settings toezenden, maar dit is niet gebeurd, de 2e keer ging de helpdesk medewerker het via de motorola site doen voor mij maar dit lukte niet echt en ik besloot zelf maar ff verder te zoeken. maar via google niks gevonden.

er bestaat dus via motorola een site waar je de wap settings kan opvragen weet iemand dit?
of weet iemand de directe T-mobile wap settings voor de V3?

via de t-mobile site kan je ze nog niet aanvragen want daar staat ie niet tussen:
https://www.t-mobile.nl/m...ocs/page/wapaanmelden.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar haal ik die software vandaan??:$
Stamper schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 13:19:
Hoe ik de boel aan de praat kreeg: Eerst MPT installeren vanwege de benodigde drivers. Daarna PST Phone Programmer opstarten(deze maakt de verbinding met je RAZR), vervolgens PST afsluiten en P2Kman/P2Kcommander/oid opstarten. Nu heb je wel connectie met je RAZR als het goed is. Probeer het eens, succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamper|IA
@ ENERGY-FR: via deze pagina kun je de operator settings vinden: http://direct.motorola.co...nguage=ENG&selectedtab=1#

@ Stylish: er zijn hier genoeg sites genoemd waar je ze kan vinden. Zoek maar ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:25:
ik heb al veel gegoogled en the search gebruikt en zelfs al 2x de t-mobile helpdesk gebeld.

ik heb de wap settings voor de v3 nodig voor t-mobile.
Nou, ik wist toevallig nog een touwtje op dit forum, maar ik heb het ook eens met Google _/-\o_ geprobeerd met de volgende termen: "Motorola V3 wap sms settings" en daaruit volgt gewoon de volgende link:
https://www.shopmotorola....=2&l=30&pm=9&c=&reg=69502

Probeer deze maar eens, misschien heb je er iets aan. :)

PS: Heb vandaag de nieuwe software erop gezet, camera functie is nu dan eindelijk aanwezig. Alleen een klein probleempje gehad met de taal. (Stond standaard op Italiaans....Best lastig om dan via het menu de nederlandse taal te kiezen |:( ) Maar verder is het een aanrader. Wel een back-upje maken mensen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik ook nog een vraag. Ik ben nu sinds een maand of 5 (nog altijd) trotse eigenaar van een V3. Nog geen minuut spijt gehad van m'n aankoop. Veel mee gespeeld, vaak het 1ste back-upje terug moeten halen...enz enz. |:(
Nou heb ik inmiddels ook verschillende spellen erop gezet en er weer af gegooid, net als vele...maar zijn er nou ook nog andere dingen voor de V3? Een leuke Applicatie?

Hoeft niet handig te zijn of leuk, ben gewoon benieuwd wat ze er allemaal voor gemaakt hebben. :*)

En ik ben op zoek naar bewegende achtergronden, wie heeft er nog leuke? 8)

Iemand die verder nog leuke/handige dingen heeft met zijn V3: Share it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 21:23:
Maar verder is het een aanrader.
wat is er anders aan, los van de videofunctie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AAAAAAAR 8)7 |:( IK WORD GEK HIER!!

MPT had ik allang geinstaleerd. dus de drivers had ik al.

Dus ik heb verschillende P2K progs geprobeerd en daar werd ik steeds weer verast met Phone not connected En wat is in Godsnaam PST phone programmer

Ik ik heb al zoveel geprobeerd: tel aan en uit, stekkertje in en uit maar het lukt me gewoon niet!!

En als je na een beetje hoop, weer verrast word met phone not connected dan kan je je natuurlijk wel voorstellen dat je dan de neiging hebt om je monitor van je bureau af te slaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vervolg van bovenstaand bericht

wie wil mijn helpen? en wie kan mij dan stap voor stap vertellen wat ik moet doen en me uitlegt geeft waar ik elk programma kan vinden en wat het is, en me niet afscheept met "lees het topic door" want de 1 zegt die en de ander zegt dat.

en me engels is ook niet idiaal :(

bij mij gaat het erom dat ik die video recorder en andere skinserop kan zetten,

Mail het me of voeg me anders toe op ( JohnGotti1992@hotmail.com )msn dat werkt misschien makkelijker.

Voor de gene die de moeite neemt hartstikke bedankt alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 21:23:
PS: Heb vandaag de nieuwe software erop gezet, camera functie is nu dan eindelijk aanwezig. Alleen een klein probleempje gehad met de taal. (Stond standaard op Italiaans....Best lastig om dan via het menu de nederlandse taal te kiezen |:( ) Maar verder is het een aanrader. Wel een back-upje maken mensen... ;)
Ik heb vandaag ook 98R erop gezet in inderdaad even door het Italiaans moeten worstelen. Vervelender was dat de toetsen na de flash het niet meer deden. Maar zoals ik op motomodders vond, even de batterij eruit halen en alles was oke. Nu zijn alleen nog de easySMSjes nog in het Italiaans :) Maar die Nederlandse vind ik waarschijnlijk we ergens in een back-up.

Oh ja, nog een vervelnd puntje. Custom skin werken niet helemaal perfect meer op de nieuwe firmwares. De soft keys bijvoorbeeld blijven leeg (maar houden gelukkig wel hun functie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier nog wat leuks :9

Software voor het hacken van Bluetooth-telefoons:D Het programma Blooover werkt op iedere telefoon die Bluetooth en J2ME (Java) ondersteunt en dat heeft de RazR

http://trifinite.org/trifinite_stuff_blooover.html kijk hier voor de informatie

en hier

http://trifinite.org/Downloads/Blooover.jar voor het het programma

ik zou alleen me god niet weten hoe het erop moet wel met p2kman gaan..maarja dat werkt bij mij niet.

doe het wel voor de fun en niet om mensen te treiteren!!

Alleen nu hoop ik nog dat iemand mij helpt

zie: Niet de vorige topic maar de 2 topics daar voor

Please REPLY ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 03:43:
vervolg van bovenstaand bericht

wie wil mijn helpen? en wie kan mij dan stap voor stap vertellen wat ik moet doen en me uitlegt geeft waar ik elk programma kan vinden en wat het is, en me niet afscheept met "lees het topic door" want de 1 zegt die en de ander zegt dat.

en me engels is ook niet idiaal :(

bij mij gaat het erom dat ik die video recorder en andere skinserop kan zetten,

Mail het me of voeg me anders toe op ( JohnGotti1992@hotmail.com )msn dat werkt misschien makkelijker.

Voor de gene die de moeite neemt hartstikke bedankt alvast :)
belangrijk is dat je alle drivers goed hebt geinstalleerd (een paar van die programma's hebben hun eigen drivers in een directory staan). je kan ook even in je device-list kijken of je niet toevallig uitroeptekentjes bij sommige motorola devices hebt staan, in dat geval kan je het beste even die devices en de software uninstallen en opnieuw installeren. controleer ook even of in p2k of de goede com-poort is geselecteerd (bij mij zit de telefoon op com3).

iedereen krijgt af en toe die 'not connected' melding hoor; vaak werkt het om even de kabel eruit te halen en opnieuw er in te steken, en even de software opnieuw op te starten.

edit: PST heb je niet nodig om de p2k programma's te draaien, alleen MPT en p2k zou genoeg moeten zijn (drivers voor p2k staan in de directory /drv)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 03:44:
[...]

Ik heb vandaag ook 98R erop gezet in inderdaad even door het Italiaans moeten worstelen. Vervelender was dat de toetsen na de flash het niet meer deden. Maar zoals ik op motomodders vond, even de batterij eruit halen en alles was oke. Nu zijn alleen nog de easySMSjes nog in het Italiaans :) Maar die Nederlandse vind ik waarschijnlijk we ergens in een back-up.

Oh ja, nog een vervelnd puntje. Custom skin werken niet helemaal perfect meer op de nieuwe firmwares. De soft keys bijvoorbeeld blijven leeg (maar houden gelukkig wel hun functie).
hmm, ik denk dat ik dan toch nog even wacht met 98R. als het alleen de videofunctie toevoegt is het misschien handiger om alleen even de SEEMS te editen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 04:27:
Ik heb hier nog wat leuks :9

Software voor het hacken van Bluetooth-telefoons:D Het programma Blooover werkt op iedere telefoon die Bluetooth en J2ME (Java) ondersteunt en dat heeft de RazR

http://trifinite.org/trifinite_stuff_blooover.html kijk hier voor de informatie

en hier

http://trifinite.org/Downloads/Blooover.jar voor het het programma

ik zou alleen me god niet weten hoe het erop moet wel met p2kman gaan..maarja dat werkt bij mij niet.

doe het wel voor de fun en niet om mensen te treiteren!!

Alleen nu hoop ik nog dat iemand mij helpt

zie: Niet de vorige topic maar de 2 topics daar voor

Please REPLY ;(
Eerst ga je met JADmaker er een jad van maken: http://www.motomodders.net/Default.aspx?tabid=64

Daarna download en start je midway: http://coma.fsb.hr/motorola/files/MIDway_2.8.rar
Vervolgens ga je naar sluit je gsm aan, start je midway.

Midway zal vragen om je telefoon, om hier achter te komen ga je naar systeem->hardware->modem->motorola usb modem->modem en daar rechtsboven staat welke compoort het is.
Vervolgens in midway->file->open .jad
Daarna ga je naar je telefoon settings->java settings->java app loader-> en even je kabel in en uit je telefon halen.

Vervolgens kies je in midway send jad, even op je telefoon accepteren en voila!
Btw, dit staat ook allemaal in het topic, of op andere sites, dus als het niet lukt, zoek even, er zijn er gewoon die het ook niet lukken ;)
Btw, ik krijg bij blooover een application error

[ Voor 4% gewijzigd door WarPuppy op 06-05-2005 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WarPuppy schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:51:
Btw, dit staat ook allemaal in het topic, of op andere sites, dus als het niet lukt, zoek even, er zijn er gewoon die het ook niet lukken ;)
http://www.motomodders.net/portals/0/games_by_cable.html

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamper|IA
@ Stylish: Ik heb je toegevoegd bij msn. Laat maar weten of ik je moet helpen of niet..

Overigens werkt bij mij de verbinding met de RAZR alleen als ik eerst PST heb opgestart, zonder PST lukt met me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:03:
[...]

hmm, ik denk dat ik dan toch nog even wacht met 98R. als het alleen de videofunctie toevoegt is het misschien handiger om alleen even de SEEMS te editen..
Laat maar weten of het lukt. Ben benieuwd. Had ik eigenlijk ook eerst kunnen proberen.
Maar wat ik over de SEEM edit las, was dat het bedoelt is voor een flash naar één van die nieuwere firmwares en daar een flex van Cingular (een amerikaanse provider gok ik) overheen. Blijkbaar hebben de Cingular abbonees deze flex nodig om bepaalde functies te krijgen. Maar deze flex maakt tevens de videofunctie onklaar. De SEEM edit fixt dat dan weer. Ik heb nog niet gelezen dat die SEEM edit op oudere firmware werkt, maar volgens mij hebben ook nog niet veel mensen dat geprobeerd.

Los daarvan ervaar ik de 98R een fractie sneller dan de mijn originele (3ER als ik me nog goed herinner 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:45:
Maar wat ik over de SEEM edit las, was dat het bedoelt is voor een flash naar één van die nieuwere firmwares en daar een flex van Cingular (een amerikaanse provider gok ik) overheen.
hmm ja dat zou wel kunnen kloppen, ik gebruik nu 79R en die zou het wel eens niet kunnen ondersteunen.

er is net ook een nieuwe reflash kit met 9CR gepost, misschien ook wel de moeite waard om te proberen: http://motox.us/motox_monster_machine.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:04:
[...]

hmm ja dat zou wel kunnen kloppen, ik gebruik nu 79R en die zou het wel eens niet kunnen ondersteunen.

er is net ook een nieuwe reflash kit met 9CR gepost, misschien ook wel de moeite waard om te proberen: http://motox.us/motox_monster_machine.htm
Ah ja ik zie het. Het is een reflash file, wat impliceert dt je eerst naar 9CR moet flashen om mee te beginnen. De reden waarom ik voor 98R ben gegaan is omdat die van de drie "video-flashes" wordt gezien als de meest stabiele en bug free.

Nog een leuke voordeeltje van de flash tov het oude. Ik kan nu in het Personaliseer menu bepalen welke 4 snelkoppelingen op de startpagina van de telefoon komen. Ook heb ik nu een IM icoon in het hoofdmenu (ipv de camera), maar ik weet nog niet wat ik daarmee moet gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:25:

ik heb de wap settings voor de v3 nodig voor t-mobile. de 1e keer zou de helpdesk medewerker mij de settings toezenden, maar dit is niet gebeurd, de 2e keer ging de helpdesk medewerker het via de motorola site doen voor mij maar dit lukte niet echt en ik besloot zelf maar ff verder te zoeken. maar via google niks gevonden.

er bestaat dus via motorola een site waar je de wap settings kan opvragen weet iemand dit?
of weet iemand de directe T-mobile wap settings voor de V3?

via de t-mobile site kan je ze nog niet aanvragen want daar staat ie niet tussen:
https://www.t-mobile.nl/m...ocs/page/wapaanmelden.asp
www.hellomoto.com daar kan je alles vinden voor je settings
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 20:30:
En waar haal ik die software vandaan??:$

[...]
hier staat het in het engels stap voor stap hoe je connectie kan maken met je v3..
Motorola Flashing and Flexing Guide
hier staat ook alle software die je nodig hebt ;)

is er iemand die een startpost wil maken.. of een nederlandse handleiding wil maken voor de razr v3.. we zijn al bijna toegekomen aan het eerste deel :)

Vraagje nog vanmij.. wie weet hoe je een perfecte backup kan maken zodat lekker met die firmware kan kloten zonder alles kwijt te raken qua instellingen telefoonboek en dergelijke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 13:26:
[...]

Ah ja ik zie het. Het is een reflash file, wat impliceert dt je eerst naar 9CR moet flashen om mee te beginnen. De reden waarom ik voor 98R ben gegaan is omdat die van de drie "video-flashes" wordt gezien als de meest stabiele en bug free.

Nog een leuke voordeeltje van de flash tov het oude. Ik kan nu in het Personaliseer menu bepalen welke 4 snelkoppelingen op de startpagina van de telefoon komen. Ook heb ik nu een IM icoon in het hoofdmenu (ipv de camera), maar ik weet nog niet wat ik daarmee moet gaan doen :)
neenee:

"Of all the files for us, the RAZR V3 owners, one thing that's been missing was Reflash file. Now with this new release, you can simply upgrade to a new firmware without losing personal settings including phonebook entries, custom sounds/pictures, skins, and etc." :)

die snelkoppelingen kon je in 79R ook al instellen trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 16:00:
Vraagje nog vanmij.. wie weet hoe je een perfecte backup kan maken zodat lekker met die firmware kan kloten zonder alles kwijt te raken qua instellingen telefoonboek en dergelijke
je firmware kan je (nog) niet backuppen, maar die kan je gewoon opnieuw installeren met een flash pack. de rest van je data & instellingen kan je met de Motokit backup/restore wizard opslaan (phone book, graphics, settings, iTap dictionary en SEEMS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

LOL. Ik had het maar eens nagevraagd in dat draadje op motomodders en blijkt inderdaad dat je die reflash overal over kunt flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 17:02:
LOL. Ik had het maar eens nagevraagd in dat draadje op motomodders en blijkt inderdaad dat je die reflash overal over kunt flashen :)
ik heb het net gedaan, works like a charm :*)

edit: ik heb alleen nog geen video functie zie ik, zou je daar nog iets speciaals voor moeten doen? ik heb de menu optie toegevoegd met p2kMenuEditor, maar hij komt niet in het lijstje te staan.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stamper|IA
als je naar "video's" gaat staat er dan geen "nieuwe video" bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stamper schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 18:31:
als je naar "video's" gaat staat er dan geen "nieuwe video" bij?
ik heb hem nu, maar krijg die gare 'onvoldoende geheugen' error als ik wat wil opnemen. suggesties? ik heb de seems zelf aangepast en ook nog geprobeerd met de seems van motox, maar lukt nog niet helaas.

edit: gefixed door een reflex (stock moto)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
* Imperial_Master heeft vanmiddag en V3 Black opgehaald :D

Klein vraagje: heb een mooie background, maar mijn operator logo zit een beetje ongelukkig zo midden bovenin.. zijn er manieren om deze naar bijvoorbeeld linksonderin te verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperial_Master schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 22:49:
* Imperial_Master heeft vanmiddag en V3 Black opgehaald :D

Klein vraagje: heb een mooie background, maar mijn operator logo zit een beetje ongelukkig zo midden bovenin.. zijn er manieren om deze naar bijvoorbeeld linksonderin te verplaatsen?
http://www.motox.us/motox101/howto_020305.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperial_Master
Thx! Het is me gelukt.. Operator logo rechts bovenin, datum links onderin en tijd (lekker standaard) rechts onderin..

Met deze background :9~

Afbeeldingslocatie: http://guillaume.delestre.free.fr/logos/Sparkle.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik mag over een paar weekjes mijn abbo verlengen, en mag dus een nieuw klep-ijzer uitkiezen. Vind het design van deze motorola echt "the bomb"... er zijn nog 2 dingen die belangrijk zijn in mijn besluit om hem wel of niet te nemen:

- Kan ik via bluetooth foto's/filmpjes naar mijn pc of pda sturen? heb het hele topic doorgespit, maar kon het niet vinden. dit vind ik wel belangrijk vanwege het kleine geheugen (5mb |:( )

- Ik heb nog een Imode abbo lopen bij KPN. Ik kan uit een paar berichten opmaken dat je kan imoden. zijn er enige beperkingen? en kan ik wellicht een van die 2 softtoetsen aan imode toekennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 11:42:

- Kan ik via bluetooth foto's/filmpjes naar mijn pc of pda sturen? heb het hele topic doorgespit, maar kon het niet vinden. dit vind ik wel belangrijk vanwege het kleine geheugen (5mb |:( )
Uiteraard kan dit, je kunt alle filmpjes en foto´s versturen, maar dan wel via een applicatie op je pc. Dus eigenlijk stuur je niks maar haal je :) Maar dat kan dus. Imode weet ik niks van, ik hou me verre van alles wat met KPN te maken heeft :*)

Veel succes met het uitzoeken van je nieuwe klep ijzer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nou wel of niet mogelijk om een bewegende wallpaper te gebruiken?

Zou op zich wel een gemis zijn als het niet zo is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan dus niet als ik een foto heb genomen, op iets van eigenschappen drukken en kiezen voor "verzenden via bluetooth" oid? ik heb een ipaq 3970 met BT, en wil graag de fotos die ik genomen heb gelijk overzenden. als dat niet gaat lukken, dan is die 5 mb zomaar vol vrees ik :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ik wil het achtergrondje van het kleine schermpje aanpassen die je ziet als de klep open is.
Nu heb ik de cl.gif al vervangen door een ander plaatje van 96x80 van 5kB.

ik heb die versie waar de video opname functie inzit, iemand een idee?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2005 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Telefoon al gereset?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza

DancePlaza

ninja

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:00:
Mensen,

Ik wil het achtergrondje van het kleine schermpje aanpassen die je ziet als de klep open is.

bij mij zit bij Multimedia / Videos / Nieuwe Video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeeeeel graag zelfs ik spreek je snel op msn
Stamper schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 12:39:
@ Stylish: Ik heb je toegevoegd bij msn. Laat maar weten of ik je moet helpen of niet..

Overigens werkt bij mij de verbinding met de RAZR alleen als ik eerst PST heb opgestart, zonder PST lukt met me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 12:11:
Is het nou wel of niet mogelijk om een bewegende wallpaper te gebruiken?
nee dat is niet mogelijk, maar het zou toch alleen maar batterij slurpen (en mateloos irriteren na 2 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 14:00:
Mensen,

in seem 004a_0001, zet de offset 27 value op 00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Weet er ook iemand hoe je die herinneringsservice uit kan zetten?
behoorlijk vervelend als je een gesprek of sms hebt gemist, en daar om de 5min door tril en piep aan herinnerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:flexen doen we hier dus maar niet

[ Voor 96% gewijzigd door Korakal op 19-05-2005 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WarPuppy schreef op maandag 09 mei 2005 @ 12:56:
Weet er ook iemand hoe je die herinneringsservice uit kan zetten?
behoorlijk vervelend als je een gesprek of sms hebt gemist, en daar om de 5min door tril en piep aan herinnerd wordt.
In de details van je profiel kun je Herinneringen op Biep, Vibracall of uit zetten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 11:20:
[...]

in seem 004a_0001, zet de offset 27 value op 00

Hoe doe je dat nou precies, ik zit in p2ktools, bij seem 004a_0001 maar dan...
waar zit offset 27???

Never mind, ik keek nogal scheel...het werkt nu wel. Dank je.

Dan nog 1 ding. Ik kan mijn datum niet meer wijzigen....Iemand die dit eerder heeft gehad?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lukt niet hoor!! wat je download is een ZIP bestand en met dat JADmaker kan je alleen maar JAR files vernaderen in JAD.. weet iemand ho ehet misschien anders moet??
WarPuppy schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 11:51:
[...]

Eerst ga je met JADmaker er een jad van maken: http://www.motomodders.net/Default.aspx?tabid=64

Daarna download en start je midway: http://coma.fsb.hr/motorola/files/MIDway_2.8.rar
Vervolgens ga je naar sluit je gsm aan, start je midway.

Midway zal vragen om je telefoon, om hier achter te komen ga je naar systeem->hardware->modem->motorola usb modem->modem en daar rechtsboven staat welke compoort het is.
Vervolgens in midway->file->open .jad
Daarna ga je naar je telefoon settings->java settings->java app loader-> en even je kabel in en uit je telefon halen.

Vervolgens kies je in midway send jad, even op je telefoon accepteren en voila!
Btw, ik krijg bij blooover een application error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag de datum en de operatornaam weghalen maar ik kan in p2man de attributes waarde niet veranderen naar 70004 en dit is wel nodig als je het weg wil hebben heb ik begrepen,kan iemand mij mischien helpen hiermee,stoor er me vreselijk aan.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:49:
Ik wil graag de datum en de operatornaam weghalen maar ik kan in p2man de attributes waarde niet veranderen naar 70004 en dit is wel nodig als je het weg wil hebben heb ik begrepen,kan iemand mij mischien helpen hiermee,stoor er me vreselijk aan.
Alvast bedankt.
nee dat is niet nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 22:59:
Dat lukt niet hoor!! wat je download is een ZIP bestand en met dat JADmaker kan je alleen maar JAR files vernaderen in JAD.. weet iemand ho ehet misschien anders moet??

[...]
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/van_neck/looser.gif
Ooit wel eens bedacht dat je zip bestanden kan uitpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Als ik hem ga opladen, en hij is voltooid schakelt de telfoon zich automatisch uit, weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

WarPuppy schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:51:
[...]

[afbeelding]
Ooit wel eens bedacht dat je zip bestanden kan uitpakken?
Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weerz schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 15:52:
Als ik hem ga opladen, en hij is voltooid schakelt de telfoon zich automatisch uit, weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
dan was ie waarschijnlijk al uit toen je hem aan de lader hing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Was het maar zo makkelijk....

Heb het nu al 3 x gehad....Ik sla hem open..achtergrond gaat over naar wit en er staat opladen voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ olivi3r

Waarom werkt het dan niet bij mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 17:51:
@ olivi3r

Waarom werkt het dan niet bij mij?
het enige wat je hoeft te doen is alle files uit de skin directory die je wilt modden downloaden, .ski openen en aanpassen in motoskin, en de .ski file weer naar je phone uploaden (de andere files hoeven niet geupload te worden).

p2kman overschrijft de .ski ongeacht de attributes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks het werkt eindelijk,heb ff ergens een andere p2man vandaan gerukt en nou deed ie het in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garth1978
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-04 20:23
Modbreak:geen flex/flash hier

[ Voor 94% gewijzigd door Korakal op 19-05-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Voor iedereen met vragen:
Lord Farkward's somewaht 'detailed' n00b guide. Read this before you ask questions please.

Alles wat je wilde weten over de Motorola V3, maar te lui was om zelf op te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbs
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06-2021

vbs

Ik heb nu een zwarte v3, nadat ik eerst 3 maanden een zilvere heb gehad. Door een schadegeval heb ik nu een andere. Wat mij opvalt is dat er toch wel wat wijzigingen in het menu zitten en dat ie een stuk sneller lijkt te reageren.
Nu heb ik een vraagje:
Kan iemand mij eenvoudig uitleggen wat ik moet doen om alle fabrieksinstellingen eruit te krijgen zodat mn vrije geheugen wat wordt uitgebreid. Tevens wil ik graag de providernaam uit mijn scherm hebben en de datum op een andere plek(in een hoek ofzo).
En als de telefoon dicht is zie ik mijn eigen wallpaper en als ie open is zie ik het motorola logo. Is het mogelijk dat je ook als ie open is je de wallpaper ziet die ik er zelf heb opgezet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbs schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 17:21:
Ik heb nu een zwarte v3, nadat ik eerst 3 maanden een zilvere heb gehad. Door een schadegeval heb ik nu een andere. Wat mij opvalt is dat er toch wel wat wijzigingen in het menu zitten en dat ie een stuk sneller lijkt te reageren.
Nu heb ik een vraagje:
Kan iemand mij eenvoudig uitleggen wat ik moet doen om alle fabrieksinstellingen eruit te krijgen zodat mn vrije geheugen wat wordt uitgebreid. Tevens wil ik graag de providernaam uit mijn scherm hebben en de datum op een andere plek(in een hoek ofzo).
En als de telefoon dicht is zie ik mijn eigen wallpaper en als ie open is zie ik het motorola logo. Is het mogelijk dat je ook als ie open is je de wallpaper ziet die ik er zelf heb opgezet??
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

*zucht*
Nog een keertje dan....
Ray-zor schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 11:23:
Voor iedereen met vragen:
Lord Farkward's somewaht 'detailed' n00b guide. Read this before you ask questions please.

Alles wat je wilde weten over de Motorola V3, maar te lui was om zelf op te zoeken.
Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
FLASH/FLEX informatie aub buiten dit topic houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.