Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
hmmm ik twijfel echt tussen dit en een I-mate Jam. totaal verschillend. Ik weet niet of ik een PDA nodig heb of niet omdat ik er nooit eentje heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:15
Niemand meer die een leuke javagame, site met achtergronden of iets anders voor de V3 heeft gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:05

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ik ben nog niet toegekomen aan het meer geavanceerdere aanpassen van mijn V3, maar zeer binnenkort prijkt toch zeker wel de winnende skin van de skin-contest op www. motomodders.net op mijn phone. (Half-Life 2 skin :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

Ik heb geen bluetooth, dus helaas geen mogelijkheid om een skin erop te zettten?
Ontzettend flauw, tenzij er iemand anders een manier weet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

datakabel? ik neem aan dat de V3 net als de E398 dit ook gewoon kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillmeister schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:12:
hmmm ik twijfel echt tussen dit en een I-mate Jam. totaal verschillend. Ik weet niet of ik een PDA nodig heb of niet omdat ik er nooit eentje heb gehad.
de V3 is verre van wat met smart te maken heeft.

de V3 staat voor:
- design
- style
- redelijk veel multimedia functies
- niet al te groot

een PDA of smartphone staat voor:
- veel functies
- veel uit te breiden
- veel geheugen
- heel veel multimedia

het nadeel van de v3 is de beperkte ruimte voor je multimedia aplicaties, het nadeel van een pda is de groote.

je moet dus de afweging maken of je voor uiterlijk gaat of voor meer functionaliteit. De V3 is een best uitgebreide telefoon maar kent beperkingen door zijn geheugen, maar wil je van alle multimedia applicaties maar een beetje dan kan je best de v3 nemen, ga je voor 10-tallen mp3`s video`s games e.d. dan moet je dus een smartphone/pda nemen

ik prefereer smartphones/pda`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 12:05
bedankt voor de info. Ga nog een paar dagen wachten totdat ik mijn volledige besluit ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Hoe je V3 te flashen, check deze site: http://www.motox.us/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Chillmeister schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:12:
Ik persoonlijk zou voor de i-Mate Jam gaan! Je gaat de smartphone functionaliteiten pas gebruiken als je ze hebt ervaren. ;) En de grootte is hetzelfde als een normale Nokia smartphone (erg indrukwekkend voor de functies die het heeft en met name het touchscreen) Maar als je enkel er mee wil bellen en smsen moet je voor de RAZR gaan natuurlijk. Ik ben voor ze allebei gegaan })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:15:
[...]

Volgens Belstore.nl krijgen ze de zwarte RAZR eind april.
Wat ik op plaatjes heb gezien is het toetsenbord gewoon grijs/zilver en de rest zwart.
Ik vind de zwarte veel mooier, maar tis nog best lang wachten :P

Foto van de V3 RAZR Black Edition:
[afbeelding]
GSM.NL krijgt morgen of vrijdag de zwarte versie binnen, ik heb de mijne zonder meerprijs om kunnen zetten omdat de gewone ( zilveren ) nog niet binnen was. De zwarte is dus vanaf nu leverbaar. ( ze kregen er 200 binnen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag hem vandaag in de winkel, maar damn! Hij is echt té hoog en té breed! Ik dacht dat het een studiemodel was :{

Kijk, het is leuk dat hij dun is, maar qua inhoud in cm3 is hij nog groter dan mijn MPX200 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:04:
[knipske]

Kijk, het is leuk dat hij dun is, maar qua inhoud in cm3 is hij nog groter dan mijn MPX200 :o
Kijk, hij is dunner en toch heeft hij meer inhoud te bieden dan de jouwe ;)

Naaah, just kidding. Reactie van een trotse V3 eigenaar :) Ieder zijn/haar vooorkeuren. Vooal als je hem openklapt beslaat het apparaat behoorlijk wat oppervlakte. Iets wat ik juist een enorme pré vindt. Zo enorm compact en toch zo ruim en handzaam. Briljant.

Gisteren de hierboven genoemde HalfLife2 skin geinstalleerd. Kostte behoorlijk wat inleeswerk (je wilt toch weten wat er eigenlijk allemaal gebeurd en liever niet je mobiel ten gronde richten) en ook wat installeerwerk van tooltjes, maar de eigenlijke handelingen blijken erg simpel. En het resultaat: SWEEEEETT!!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik hoor veel geouwehoer van verkopers (wat zowiezo onsympathieke lui zijn) over de v3, dit gaat altijd om:

- klote menustructuur
- te zacht geluid
- langzame menu's

vooral dat laatste zou me echt hard storen.
ik wil een tel die een beetje snel reageert. samsungs reageren over het algemeen lekker snel. maar samsungs zijn niet zo robuust en mooi als motorola's...
kunnen jullie mij julie ervaringen met deze drie punten geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

daFubar schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 09:53:
ik hoor veel geouwehoer van verkopers (wat zowiezo onsympathieke lui zijn) over de v3, dit gaat altijd om:

- klote menustructuur
- te zacht geluid
- langzame menu's

vooral dat laatste zou me echt hard storen.
ik wil een tel die een beetje snel reageert. samsungs reageren over het algemeen lekker snel. maar samsungs zijn niet zo robuust en mooi als motorola's...
kunnen jullie mij julie ervaringen met deze drie punten geven?
Disclamer vooraf: ik heb zeer beperkt ervaring met mobiele (mijn enige phone voor de V3 was de Ericsson T65) dus pin me nergens op vast.

- De menustructuur is juist erg fijn. Uiteraard kan deze ervaring natuurlijk per persoon verschillen afhankelijk van smaak en gewenning. Maar wat ik in de meeste forums lees, incl deze, is dat vrijwel iederen na enkele uren/dagen wennen juist zeer tevreden is over de menustructuur.

- Waarvan? Van de ringtoon? Mensen die dat vinden hebben waarschijnlijk hun mp3speler nog in hun oren zitten of zo. Mijn volume staat net over de helft en ik hoorde de telefoon boven terwijl ik beneden naar het Nederlands elftal aan het kijken was. En spraak ontvangst is kraakhelder. Wel viel me op dat je de luidspreker redelijk precies voor je oor moet houden and zit je naar het display te luisteren en tsja, daar komt niet veel uit :)

- Menu's gaan bij mij vloeiend. Maar ik heb ook ergens gelezen dat mensen klagen over dat het typen van tekst te langzaam gaat. In het SMS scherm zou de tekst dan enkele woorden achter lopen op het daadwerkelijk getypte. Nu kan ikzelf niet zo snel SMSen al zou mijn leven ervan af hangen, maar ik heb het getes met zo snel mogelijk gewoon onzin in te toetsen. Geen enkele vertraging te bekennen.
Nu kan ik me voorstellen dat de snelheid van menu's en dergelijke wellicht in de loop van de tijd is verbeterd door nieuwere firmware en/of flexversies.

Nu ga ik niet beweren dat de RAZR helmaal perfect is. Zo kwam ik gister achter een zeer irritante "feature" dat wanneer je in het telefoonboek bij een persoon X het snelkiesnummer verandert naar een nummer wat eigenlijk al bezet is door een ander persoon Y (je krijgt dan een waarschuwing of je peroon Y wilt vervangen), die persoon Y dan helemaal uit het telefoonboek wordt gegooid. Best slecht.
Maar ja, zo heeft elke telefoon wel minpunten. Zo schijn je bij een Samsung geen beltoon en trilfunctie tegelijkertijd te kunnen instellen. Persoonlijk zou ik dat dramatisch vinden...

Maar met bovengenoemde "geouwehoer" ben ik het dus compleet niet eens en heb ik juist zeer goede ervaringen.

One happy RazR owner _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Ray-zor schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 08:52:
Gisteren de hierboven genoemde HalfLife2 skin geinstalleerd. Kostte behoorlijk wat inleeswerk (je wilt toch weten wat er eigenlijk allemaal gebeurd en liever niet je mobiel ten gronde richten) en ook wat installeerwerk van tooltjes, maar de eigenlijke handelingen blijken erg simpel. En het resultaat: SWEEEEETT!!!! :9~
Toevallig dat ik dat gisteren ook probeerde alleen wilde het niet lukken.
Ik kreeg in het skin menu een optie (custom) erbij te staan waar ik eigenlijk de naam HalfLife 2 verwacht had.
Als ik me niet vergis ging het zo:
- Met PST 6.7 die flex update draaien (duurt 2sec of zo)
- Met PKMan de juiste directory naam maken
- Met PKMan de files kopieren

That's it, of vergeet ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Frijns.Net schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:34:
[...]

Toevallig dat ik dat gisteren ook probeerde alleen wilde het niet lukken.
Ik kreeg in het skin menu een optie (custom) erbij te staan waar ik eigenlijk de naam HalfLife 2 verwacht had.
Als ik me niet vergis ging het zo:
- Met PST 6.7 die flex update draaien (duurt 2sec of zo)
- Met PKMan de juiste directory naam maken
- Met PKMan de files kopieren

That's it, of vergeet ik iets?
Poeh ik ben een enorme beginneling op dit gebied hoor. Was al verbaasd dat alles goed ging. Nou ja, goed ging... het installeren van PST verliep niet soepeltjes en het deïnstalleren lukt tot op heden helemaal niet. Iets met SP2 te maken wat ik begrijp, maar ach, het werkt.

Er dient inderdaad een HalfeLife2 optie op je mobiel te komen ene geen [custom]. Een paar dingen die me zo te binnen schieten.
- Er bestaat ook een PST 6.7_patch. Heb je die ook geïnstalleerd (= enkele bestanden naar een directory kopieren)? Flex file draaien ging bij mij inderdaad ook zo snel dus dat zit bij jou denk ik ook wel goed. Let wel op dat je de HalfLife2.hs file flext en niet de dHalfLife2.hs. Mqar dat kon bijna niet missen dat dat zal ook wel goed zijn.

-Voor de overige stappen heb ik niet P2KMan gebruikt maar P2KTools. In het upload-veld type je dan het pad naar de nieuw te maken directory aan. Vergeet niet de (back)slash op het einde. Ik kan het nu niet precies nakijken maar is iets van "/a/mobile/skins/HalfLife2/" (zonder aanhalingtekens natuurlijk). Dan op Upload klikken en verwijzen naar de fiels in de skin dir van de nieuwe skinpack. Dat maakt bij mij een nieuwe skin-directory aan op de mobiele incl skinfiles.

- Daarna de ander files op dezelfde wijzen naar corresponderende dirs uploaden. (de cl.gif op mobiele moet je wel eerst overschijfbaar maken als je dat al niet gedaan had)

En dit alles, precies volgens de readme.txt in de skinpack, leverde bij mij het gewenste resultaat op. Het feit dat je een [costum] optie in de skins menu krijg, doet dus vermoeden dat het aanmaken van de HalfLife2 dir op je mobile niet goed gelukt is. Het uploaden van de files heeft daarna dan geen zin. Probeer het eens met P2KTool zou ik zeggen.
Succes!

Edit: Oh ja, misschien dat het nodig is om de telefoon te herstarten na al het gekopieer maar dat weet ik niet zeker. Ik heb het voor de zekerheid gewoon gedaan voordat ik de skin ging testen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ray-zor op 31-03-2005 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de "ok" functie toets zit rechts en de "cancel" functie toets links |:( dommer kan niet, en ook vervelend. als je omgedraaid gewend ben.

de menustructuur is niet super maar ook niet raar, het is geen smartphone, het is basic en voldoende. de reactiesnelheid is gewoon goed te noemen, niks op aan te merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Ray-zor schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:15:
[...]
..heel verhaal..

One happy RazR owner _/-\o_
kijk, hier heb ik wat aan :)

mooi, dan ben ik eruit. haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 21:04:
Ik zag hem vandaag in de winkel, maar damn! Hij is echt té hoog en té breed! Ik dacht dat het een studiemodel was :{

kinderhandjes??? O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat een *****-ding zeg!

Vandaag even in m'n handen gehad. "Goh, best leuk ding. Waar laten ze het allemaal?!?"

Simkaart erin gezet. Batterijtje weer terugzetten. Klikkerdeklik...

Aanzetten.... "Hellomoto.. Ach het is leuker dan "Vliegtuigcontrole".... "

Knopje indrukken.... "Ohw dat is dus voor de camera, want het staat erbij."

"Camera?"

Zwart scherm.....

"Wel donker hoor.... hmm... Niet 'm'n vinger tegen de lens?... Nee, dat is het niet"

Zwart scherm..... Ander knopje.... Geen reactie.

"Draait dit dan ook op Microsoft?"

Zwart scherm...

"Dan maar kijken of UIT/AAN helpt"

Zwart scherm...

"Ach, dat had de T68i ook weleens vroeger. Batterijtje loshalen doet wonderen."

Klikkkerdeklikklak.... Knopje drukken.... Zwart scherm....

"Zucht..."

Klikkerdeklikklak....Ander simkaartje .... Klikkerdeklikklak....

Zwart scherm.....

Uurtje laden....

Klikkerdeklikklak....Ander simkaartje .... Klikkerdeklikklak....

Aanzetten...........

....
...
..
.
Zwart scherm....

"Ach, het is gelukkig niet de mijne maar een promo van Motorola"

Simkaartje eruit.... interne envelop naar Productmanagement pakken.

Post-IT "Optiefen met je zooi!"

Simkaartje in Nokia 5140 en de andere TweeSim in de 6230. Aanzetten....

"Tude-du-du-dingdong"

"Fijn weer, zo'n Nokia".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Dus op basis van een Promo (die misschien wel kapot was) bepaal jij of de V3 een k. ding is en de Nokia super....
Lekkere vergelijking :?

De mijne, en van vele anderen, werkte uit de doos direct en perfect!!

[ Voor 21% gewijzigd door R2 op 31-03-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Idd * Bierkameel is nog steeds blij met zn RAZR O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=23089259,noline]V-Ray schreef op donderdag 31 maart 2005
Zwart scherm....

"Ach, het is gelukkig niet de mijne maar een promo van Motorola"

Simkaartje eruit.... interne envelop naar Productmanagement pakken.

Post-IT "Optiefen met je zooi!"

Simkaartje in Nokia 5140 en de andere TweeSim in de 6230. Aanzetten....

"Tude-du-du-dingdong"

"Fijn weer, zo'n Nokia".
Heb je de zwarte beschermfolie eerst verwijderd??? O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
is zo'n promo wel geschikt om normaal de functioneren? is het niet de bedoeling dat je die in de etalage legt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Als iemand nog een zwarte v3 wil, ik heb er net een gekocht bij the phonehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een zwarte RAZR binnengekregen.

1 woord: WOW :9~

Hij is echt heel erg mooi.
Ik had de zilveren gezien in de winkel, ik vond hem wel mooi, maar niet echt super.
Nu ik de zwarte heb ben ik 200% tevreden. Hij is echt heel lekker stevig, geen plastic zooi zoals de Samsung D500 bijv.

Zal misschien morgen even wat pics plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 01:50:
Ik heb vandaag een zwarte RAZR binnengekregen.

1 woord: WOW :9~

Hij is echt heel erg mooi.
Ik had de zilveren gezien in de winkel, ik vond hem wel mooi, maar niet echt super.
Nu ik de zwarte heb ben ik 200% tevreden. Hij is echt heel lekker stevig, geen plastic zooi zoals de Samsung D500 bijv.

Zal misschien morgen even wat pics plaatsen.
Graag wat pics ja, ennuh, waar heb jij deze gekocht???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 12:57:
[...]

Graag wat pics ja, ennuh, waar heb jij deze gekocht???
Pics komen misschien vanmiddag :)

Heb hem bij Belstore.nl gekocht. icm met een Vodafone 150 2jr moest 46 euro bijbetalen.
Erg goede service, snel antwoord op e-mails en een van de goedkoopste shops volgens mij.
Aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar, hij lag onder een kussen. Tis nu ook zo'n zooitje op m'n tafel :X 8)7

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben GVD de hele middag bezig geweest om dat verdomde P2Kman werken te krijgen.
Ik krijg steeds de melding Phone's not connected.
Windows XP SP2

Wat moet ik nou precies installeren.
MotoKit 1.06 werkt niet en P2Kman ook niet.
Dat standaardprogramma van Motorola vanaf CD rom werkt wel gewoon.

Zodra dit werkt, krijgen jullie foto's dus ik zou maar even helpen >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:20:
[...]
Ik krijg steeds de melding Phone's not connected.
[...]
Ik hebruik die programma's nu ook (schijnt niet goed te zijn om twee verschillende tegelijekrtijd open te hebben) en als ik "not connected" krijg dan helpt het uit-/aanzetten of los-/aankoppelen van de telefoon altijd.

Heb even getwijfeld of ik zou wachten op de zwarte RAZR, maar ik ging er van uit dat deze niet bij Orange leverbaar zouden zijn vóór hun 50% actie afgelopen was. Is ie volgens mij ook nog niet, maar nu ik de zilveren heb denk ik dat ik deze toch mooier vind dan de zwarte. In eerste instantie lijkt mij dat zwart de telfoon juist weer onopvallender maakt....en wie wil dát nou met de RAZR?! :)
Maar foto's zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

@Da_man:
Heb je wel de drivers netjes geinstalleerd, ik weet niet meer precies hoe ik dat gedaan heb, volgens mij de V3 via usb aansluiten, er wordt dan nieuwe hardware gedetecteerd, en dan verwijzen naar de drivers in de P2KMan folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Ray-zor schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 20:05:
[...]

Heb even getwijfeld of ik zou wachten op de zwarte RAZR, maar ik ging er van uit dat deze niet bij Orange leverbaar zouden zijn vóór hun 50% actie afgelopen was. Is ie volgens mij ook nog niet, maar nu ik de zilveren heb denk ik dat ik deze toch mooier vind dan de zwarte. In eerste instantie lijkt mij dat zwart de telfoon juist weer onopvallender maakt....en wie wil dát nou met de RAZR?! :)
Maar foto's zijn welkom.
Ik twijfel eigenlijk ook. Ik heb al een geruime tijd de V60 (aluminium) en heb dat ding altijd mooi gevonden, sids anderhalve maand nu de V3 en vind hem retemooi, maar toch lonkt die zwarte V3, misschien moet ik hem er maar bij kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 13:42:
[...]

Pics komen misschien vanmiddag :)

Heb hem bij Belstore.nl gekocht. icm met een Vodafone 150 2jr moest 46 euro bijbetalen.
Erg goede service, snel antwoord op e-mails en een van de goedkoopste shops volgens mij.
Aanrader.
I dont wanna be an asshole, maar..

Ik heb er al diverse van gsm.nl en ook met een goed service, en daar was hij met precies hetzelfde abonnement gratis......
Ik krijg de mijne maandag, ook een zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Als het goed is moet als je P2KMan de eertse keer opstart (met foon connected) er nieuwe hardware worden gevonden. Deze hardware moet dan naar de P2KMan driver map voor hun drivers (allemaal).
Als die nieuwe hardware nier gevonden wordt is er iets mis. Wat bij mij hielp was om alle geinstalleerde modems eerst te verwijderen en dan P2KMan nog een keer op te starten!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx voor de reply's ik ga het allemaal nog een keer proberen.
Het moet toch een keer lukken.
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 23:37:
[...]

I dont wanna be an asshole, maar..

Ik heb er al diverse van gsm.nl en ook met een goed service, en daar was hij met precies hetzelfde abonnement gratis......
Ik krijg de mijne maandag, ook een zwarte
Mmm da's jammer, had op veel sites gekeken maar gsm.nl is mij even ontgaan toen.
Belstore.nl was de goedkoopste die ik had gevonden.
Bij GSM.nl zijn de verzendkosten €13,- en bij Belstore €5,-.
Bovendien krijg je bij een Vodafone 150 6 maanden lang 100 xtra belminuten.
Dat zie ik bij gsm.nl niet staan.
Anyway niks meer aan te doen, van die 50 euri ga ik niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt gvd nog steeds niet.

Ik gebruik windows XP2, SP2.
Programma:
Bezol's P2Kman

Stuurprogramma's die ik heb gebruikt zijn:
p2k.inf
USBMOT2000.INF

beide werken niet.

Telefoon aan en uitzetten helpt ook niet, kabel eruit halen ook niet.
Wie kan mij helpen.
Welk stuurprogramma en welk p2k programma gebruiken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Misschien ligt het wel aan SP2, zou niet de eerste keer zijn. Zelf heb ik nog SP1, ik weet niet waar Deddiekoel op dit moment op zit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:23

KhaZ

Alfa Romeo

Bij de Dixons krijg je 'm sinds een paar weken al (!!) gratis bij 'n Vodafone 150 abbo'tje.

[ Voor 12% gewijzigd door KhaZ op 03-04-2005 18:53 . Reden: werken = weken ]

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb ook Win2k met SP2 en daar werkte P2Kman meteen op. Op mijn laptop (WinXP SP1) ging het een stuk moeilijker, maar ook daar draait het nu.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Het schijnt dat je eerst mobile PhoneTools moet installeren omdat deze de belangrijke drivers bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_man, misschien help dit

http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=16917

icm dit

http://www.mob453.com/phones/motorola_v600/

worked for me

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes thanx a lot! Het werkt nu.
Ik heb zowel Motorola Phone Tools, Bezol's P2KTools als p2kman_pst geinstalleerd en nu doet ie het _/-\o_

Nu even klooien op mn mob, straks foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vage shit. Nu doet ie het niet meer, geeft weer dezelfde meldingen :?
Ik word hier zo gek van.

Edit
Nu doet ie het wel weer.
Wat blijkt. Ik moet eerst PST Phone Programmer opstarten, dan afsluiten en P2kman opstarten...

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen

Paar vragen over de V3

Ik heb hem als orange toestel gekocht/gekregen

Ik heb het orange logo aan de buitenkant al weg, + de orange animatie bij de internet explorer + de simlock bij de gsm sjop hier in de buurt + het menu zonder orange erin

Alleen lukt het me nog niet om de hele dag bluetooth aan te kunnen zetten i.v.m. carkit i.p.v. 60 sec

En ik ben nog op zoek naar de orginele startup en closedown animatie van motorola, dus zonder 2 seconde orange op het einde bij aanzetten toestel
custwakeup.gif
custgoodbye.gif

En 2 sec orange + afzetten

Verder een super gaaf toestel, helemaal top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Als je al bekend bent met het aanpassen van de telefoon dan ken je deze misschien ook al. Zo niet, dan zou je hier toch een heel eind mee moeten komen:

http://www.motomodders.net/Default.aspx?g=posts&t=797

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok even een voorproefje:

Afbeeldingslocatie: http://img195.exs.cx/img195/5391/img00062xq.th.jpg

:9~

Anders x de rest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:43:
Ok even een voorproefje:

[afbeelding]

:9~

Anders x de rest >:)
Heeft deze nou een zilver of zwart toetsenbord???, kan het zo niet goed zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:50:
[...]

Heeft deze nou een zilver of zwart toetsenbord???, kan het zo niet goed zien..
Zilver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Ziet er mooi uit hoor, ook een coole wallpaper..
Nou nog even dat KPN verwijderen en de datum naar beneden verplaatsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hhhmmm een concurent erbij

Afbeeldingslocatie: http://img146.exs.cx/img146/3210/018800lowres3xt.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img69.exs.cx/img69/5788/028800lowres7li.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img99.exs.cx/img99/6958/048800lowres4hx.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img111.exs.cx/img111/5880/038800lowres5bq.jpg

ik hou het maar op mijn V3 veel tijdlozer

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2005 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wtf, schuift dat ding naar boven open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:57:
wtf, schuift dat ding naar boven open?
ik denk het wel, zo'n matrix telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:28:
Ziet er mooi uit hoor, ook een coole wallpaper..
Nou nog even dat KPN verwijderen en de datum naar beneden verplaatsen...
Thanx.

Hoe doe ik dat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Kijk hier maar eens.

http://howardforums.com/s...ad.php?s=&threadid=572708

Maaruh, waar blijft de rest van de foto's??? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:16:
[...]

Kijk hier maar eens.

http://howardforums.com/s...ad.php?s=&threadid=572708

Maaruh, waar blijft de rest van de foto's??? ;)
Thanx again.
Druk druk druk... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vbs schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:01:
Ik heb een paar mp3´s op mn v3 gezet. Deze zijn maar 64 kbps, hoger speelde ie niet af. Hoe kan ik een betere kwaliteit erop zetten en hoe kan ik ze als ringtone selecteren?? Dit lukt nu ook niet. Ik kan ze wel afspelen, maar ze staan niet in de lijst waaruit je je ringtones selecteert.
hmm, dit heb ik ook. ik heb 64kb mono mp3's gemaakt (lame 3.96) die ik wel in de telefoon kan afspelen, maar ze staan niet in het lijstje van beltonen.

suggesties??

[edit] lame 3.90.3 doet het ook niet :'(

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 17:58:
[...]

hmm, dit heb ik ook. ik heb 64kb mono mp3's gemaakt (lame 3.96) die ik wel in de telefoon kan afspelen, maar ze staan niet in het lijstje van beltonen.

suggesties??

[edit] lame 3.90.3 doet het ook niet :'(
Maak er stereo mp3s van, of iig met 22500khz frequentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 18:48:

Maak er stereo mp3s van, of iig met 22500khz frequentie.
ik heb het net geprobeerd als 64kb 44khz stereo en 22khz stereo , en ook als joint-stereo.

zelfde probleem als eerder :-/

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Om geimporteerde mp3's als ringtone te kunnen kiezen dien je MyToneDB.db en TempToneDB.db van de telefoon te verwijderen en dan de telefoon te herstarten. Die twee bestanden worden dan weer opnieuw opgebouwd maar nu incl de nieuwe mp3's.

Bron: www.motomodders.net --> http://www.motomodders.net/portals/0/p2k_ring_fix.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 19:54:
Om geimporteerde mp3's als ringtone te kunnen kiezen dien je MyToneDB.db en TempToneDB.db van de telefoon te verwijderen en dan de telefoon te herstarten. Die twee bestanden worden dan weer opnieuw opgebouwd maar nu incl de nieuwe mp3's.

Bron: www.motomodders.net --> http://www.motomodders.net/portals/0/p2k_ring_fix.html
yay, nu werkt het :*)

thanks!

kan het trouwens zijn dat de V3 niet goed seamless mp3's kan 'loopen'? er zit steeds een kleine pauze/klik in de playback voordat hij opnieuw begint. :/

[edit]
kennelijk niet :(
http://www.motomodders.ne...spx?tabid=1&g=posts&t=274

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe haal je de naam van je provider weg en de tijd en de datum,had er wel wat over gelezen maar begreep er weing van.

Mvg,
Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 12:55:
Aint nothing like a got-razr!

sorry voor de slechte foto's maar als ik beschikking krijg over een betere camera kan je zien hoe goed het er uit ziet.
[afbeelding]
[afbeelding]

Als ik nu mijn razr openklap zie je dus dit plaatje :D
[afbeelding]
hoe doe je dit?

Met P2KMan; druk op update list->
Ga naar de folder /a/mobile/system
Druk op PC>>>Phone, selecteer je gif file
Herstart je razr

De gif. file moet 96 pixels breed, 80 pixels hoog zijn, wil je het scherm goed vullen en cl.gif heten!
Heb je aanwijzingen opgevolgd maar nu krijg ik een wit schermpje???? Wilde graag mijn Orange logo verwijderen en Motorola logo er neer zetten!! logotje gevonden 70 x 45 gif heb het bestandje cl genoemd maar het wil niet werken. Doe ik misschien iets fout!! Kan iemand mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:07:
Hoe haal je de naam van je provider weg en de tijd en de datum,had er wel wat over gelezen maar begreep er weing van.

Mvg,
Maarten
een van de mogelijkheden: skin van je telefoon downloaden met p2kman of p2ktools, aanpassen met motoskin en weer uploaden.

de benodigde tools: http://www.motomodders.net/

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 15:38:
[...]

Heb je aanwijzingen opgevolgd maar nu krijg ik een wit schermpje???? Wilde graag mijn Orange logo verwijderen en Motorola logo er neer zetten!! logotje gevonden 70 x 45 gif heb het bestandje cl genoemd maar het wil niet werken. Doe ik misschien iets fout!! Kan iemand mij helpen??
probeer de file nog eens up te loaden met p2ktools, dan kan je eventuele rechten makkelijker aanpassen. zorg er voor dat het een gif is (cl.gif) en controleer of het originele bestand wel overschreven mag worden (attributes).

ik weet overigens niet of het logo veranderen problemen oplevert als je telefoon gelocked is (?). in dat geval zou je eerst je telefoon moeten flashen om hem te unlocken. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand trouwens of je met sms'en ook een line break kan geven, zoals op nokia's?

en ik wil ook graag die 450 tekens aanpassen, heeft iemand daar al iets op gevonden?

en laatste vraag: bij de win mobile silver skin, is het bij jullie ook dat sommige windowtjes een witte achtergrond hebben en andere niet? :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

@thomkoenen: een veelgemaakt vergissing is ook dat Windows standaard de bekende extensies weglaat achter de bestandsnamen. Dus het komt geregeld voor dat mensen hun bestand "xyz" hernoemen naar "cl.gif", en dat windows er op de achtergrond dan "cl.gif.gif" van maakt. En dat wordt niet herkent door de telefoon.

@olivi3r : linebreak is de spatie wat langer ingedrukt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:02:
@thomkoenen: een veelgemaakt vergissing is ook dat Windows standaard de bekende extensies weglaat achter de bestandsnamen. Dus het komt geregeld voor dat mensen hun bestand "xyz" hernoemen naar "cl.gif", en dat windows er op de achtergrond dan "cl.gif.gif" van maakt. En dat wordt niet herkent door de telefoon.

@olivi3r : linebreak is de spatie wat langer ingedrukt houden
Bedankt Kerel!!
Het werkt!! Eindelijk iemand die me een keer helpt THANKS!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb even 2 vragen mbt de motorola V3:

- Kan het operator logo / datum ook verwijderd worden uit het scherm?
- heb jou uiotleg via internet gelezen over de voice dail, maar wat is nu eigenlijk de spraaktoets? Is dat de groene knop waarmee je de telefoon opneemt. Als dat zo is dan
werkt mijn voaice dail niet. enig idee???

Hopelijk ken je de antwoorden.

Met vriendelijke groeten,

SavangE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Je voicedail is als je telefoon openklapt de rechterknop aan het beeldscherm.

Btw, iemand die hem al werkend heeft onder WinXP 64bits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Vraagje voor jullie V3 bezitters: Hoeveel sms kan ik in de V3 opslaan? Kan ik heel de interne geheugen vol pleuren of is er een limiet aan vastgebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:35:
Vraagje voor jullie V3 bezitters: Hoeveel sms kan ik in de V3 opslaan? Kan ik heel de interne geheugen vol pleuren of is er een limiet aan vastgebonden?
Totaal inbox + outbox = 15 smsjes, tenminste, bij mij dan :/
Veel te weinig dus.
Dr schijnt wel een manier te zijn om de smsjes op je simkaart te zetten, of gebruik te maken van de rest van het telefoongeheugen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:35:
smsjes worden standaard op je sim opgeslagen, dan hangt het dus af van de ruimte die daarop beschikbaar is (telefoonnummers e.d.). je kan met p2ktools (zie boven) instellen dat smsjes op je telefoon worden opgeslagen, dan wordt het vrije geheugen van de V3 gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hmm beetje vervelend is dat dan, mn vriendin wilt namelijk deze telefoon halen maar ze moet wel een heleboel sms op kunnen slaan. Ik heb even dat p2ktools bekeken en het lijkt gewoon een kwestie van een dingetje aanvinken om de sms in de interne geheugen op te slaan, gaat het werkelijk zo makkelijk? Ik heb namelijk geen V3 om op te testen...

[ Voor 7% gewijzigd door FlipFlink op 11-04-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:26

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

FlipFlink schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:11:
Hmm beetje vervelend is dat dan, mn vriendin wilt namelijk deze telefoon halen maar ze moet wel een heleboel sms op kunnen slaan. Ik heb even dat p2ktools bekeken en het lijkt gewoon een kwestie van een dingetje aanvinken om de sms in de interne geheugen op te slaan, gaat het werkelijk zo makkelijk? Ik heb namelijk geen V3 om op te testen...
Bij mij zat ie vandaag vol na 90 sms'jes in in/out box, niks veranderd dus neem aan dat hij op het sim geheugen aan het opslaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Koetjeboe schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:14:
[...]

Bij mij zat ie vandaag vol na 90 sms'jes in in/out box, niks veranderd dus neem aan dat hij op het sim geheugen aan het opslaan is.
Aangezien p2k etc. met geen mogelijkheid wil werken bij mij (mobile phone tools werkt ook alleen als ik de telefoon aan/uit zet en dan aansluit) vraag ik me af hoe ik de telefoon nummers die op mijn SIM staan kan wissen...weet iemand dat? Wordt hier nogal moedeloos van, mijn nokia ruim 2 jaar oude 8910 kon 120+ smsjes kwijt en mijn gloednieuwe V3 20!! Moet niet veel gekker worden.

Krijg trouwens ook een error als ik foto's van telefoon naar pc probeer te kopieren, dan zegt ie dat de telefoon de verbinding heeft verbroken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een week ook dit geweldige toestel. Kan wel zeggen dat dit een van de beste toestellen is die ik gehad heb.

Wel 1 minpuntje :

De kwaliteit van het geluid als je belt. Dan niet de speaker, want die doet het prima. Maar het geluid uit de hoorn.

Bij mij " kraakt " het een beetje... vooral bij "R" en "S" en hoge tonen. Dan lijkt het net alsof die speaker is opgeblazen (?) Klinkt een beetje raar, maar komt dit bekend voor?

Zo niet, dan sta ik vanmiddag bij de phonehouse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even dat p2ktools bekeken en het lijkt gewoon een kwestie van een dingetje aanvinken om de sms in de interne geheugen op te slaan, gaat het werkelijk zo makkelijk?
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Zo gemakkelijk gaat het inderdaad, maar bij mij werkt het voor geen meter.
De V3 blijft ze op de SIM zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik motokit daarvoor en nu werkt het perfect.

Ik moet eerst Motorola PST opstarten, daarna het programma afsluiten.
Vervolgens Motokit of P2kman opstarten en dan connect hij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miekol schreef op maandag 11 april 2005 @ 23:27:
hoe ik de telefoon nummers die op mijn SIM staan kan wissen...weet iemand dat?
telefoonnummer bewerken > opslaan op SIM veranderen in Telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 11:09:
Ik heb sinds een week ook dit geweldige toestel. Kan wel zeggen dat dit een van de beste toestellen is die ik gehad heb.

Wel 1 minpuntje :

De kwaliteit van het geluid als je belt. Dan niet de speaker, want die doet het prima. Maar het geluid uit de hoorn.

Bij mij " kraakt " het een beetje... vooral bij "R" en "S" en hoge tonen. Dan lijkt het net alsof die speaker is opgeblazen (?) Klinkt een beetje raar, maar komt dit bekend voor?

Zo niet, dan sta ik vanmiddag bij de phonehouse !
dan zou ik even teruggaan naar de winkel, de mijne doet dat niet. je kan ook eens proberen het volume een balkje lager te zetten, misschien scheelt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:16:
[...]

telefoonnummer bewerken > opslaan op SIM veranderen in Telefoon
Dat is me al gelukt maar staan de nummers dan niet nogsteeds op mijn SIM maar laat de telefoon ze gewoon niet meer zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miekol schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:40:
[...]

Dat is me al gelukt maar staan de nummers dan niet nogsteeds op mijn SIM maar laat de telefoon ze gewoon niet meer zien?
nee, dan staan ze op je telefoon

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Weet er iemand hoe je hier webprofielen kan wissen?
Bij mij staan er duuzend in (die erin zijn gekomen door een of andere gare flashactie), maar niet de goeie, en als ik die laat toesturen geeft hij aan dat die profielenlijst vol is :(

En je kan ze niet wissen? ik heb al zitten zoeken, maar nergens te vinden met PST?

[ Voor 22% gewijzigd door WarPuppy op 13-04-2005 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

<Mening>
Ik snap niet helemaal wat jullie zo bijzonder vinden van de V3 en motorola in het algemeen, het is verder een fantastisch mooi toestel! zag hem zelfs al in een aflevering van 24 seizoen 4 langskomen!! (daarna had 'ze' een ander toestel, heb je het al :P)

Maar het menu is zo anders dan alle andere merken alles zit aan de verkeerde kant als je begrijpt wat ik bedoel, verder,... vind ik zelf die klepjes helemaal niet stevig, bij samsung kun je een clamshell op tafel drukken totdat hij helemaal verticaal ligt (!!serieus test maar een keer!!) bij motorola hoor je gelijk krak (logisch?) nou nee, als samsung het kan zou motorola het naar mijn mening het ook moeten kunnen.

Ook heb ik altijd gezeik met dingen die het niet goed doen (zoals een mp3 als ringtone instellen) lukt altijd pas na zoveel keer herstarten.
Of het zit niet in het juiste menu moet je weer de menu knop indrukken dan kom je ineens in een submenu (wie bedenkt dat nou!???)

nou ja dat was een mening van mij, blij dat ik geen Moto heb!
</mening>

EDIT--> naar aanleiding van wat boven mij staat: inderdaad die profielen shit, kan je naar wat ik weet niet wissen moet je hem eerst helemaal terug naar fabrieksinstellingen doen (zelfs dat helpt volgens mij niet) enige oplossing is opsturen naar fabriek :S :( of je moet weer als je in dat menu bent de menu knop indrukken zodat je in een sub menu komt ofzo

[ Voor 17% gewijzigd door Underworld op 13-04-2005 19:58 ]

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Of hopelijk heeft iemand een goeie flash/flex voor mij? :) Zonder die troep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een super toestel het enige waar ik echter gek van wordt is de synchronisatie met Outlook
dit is echt een ramp, hij wist bij mij telkens bij alle contacts in Outlook de adressen. Heel iritant!
Tevens duurt het eeuwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

WarPuppy schreef op woensdag 13 april 2005 @ 20:26:
Of hopelijk heeft iemand een goeie flash/flex voor mij? :) Zonder die troep :)
Om even op mijn eigen probleem terug te komen.

Het is me gelukt de webprofielen te verwijderen!
Download even P2K Commander: http://www.motomodders.ne...load.aspx?id=172&tabid=63

Ga dan naar /A/ ; verwijder het bestand WEBSESSIONS en herstart je telefoon!
Voila, volledig geleegd! :) En je kan weer nieuwe webprofielen aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...hier stond iets overbodigs.. |:(

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2005 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:15
Eindelijk heb ik hem dan ook :D

Maar is het nou handig om gelijk nieuwe firmware erin te zetten, of is dat gewoon een groot risico om te doen?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Weerz schreef op woensdag 27 april 2005 @ 22:46:
Eindelijk heb ik hem dan ook :D

Maar is het nou handig om gelijk nieuwe firmware erin te zetten, of is dat gewoon een groot risico om te doen?
In principe zou het niet zo'n groot risico moeten zijn. Als ik het goed begrepen heb, zou je in het geval van een mislukte flash het altijd nog opnieuw proberen, desnoods met een andere/oude flash. Moet je die wel ergens vandaan toveren natuurlijk.

Ikzelf had me voorgenomen om nooit te flashen want een beetje stressen is het wel volgens mij. TOTDAT.......ik vandaag om http://www.motomodders.net/ (THE place to be) een nieuwe monsterpack zag met de allerlaatste firmware. En wat maakt dat nou zo bijzonder? Video recording baby! _/-\o_
Er zitten geloof ik nog wat kleine bugjes in dat monsterpack dus ik wacht even tot er wat meer aan gewerkt is, maar flashen ga ik zeker :)

Oh ja, en voor je hier vraagt: "hoe moet ik dit en dat en zus en zo doen?", ik weet er verder weinig vanaf. Op http://www.motomodders.net/ kun je praktisch alle antwoorden vinden dan wel vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
Maar dit zijn dus geen gewone update's van moterola zelf?
Deze zijn gewoon door een aantal man gemaakt?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind 1 ding irritant aan de V3, of je moet het kunnen veranderen.
Als ik een beltoon aan een bellergroep koppel, dan wordt die beltoon met gewone oproepen afgespeelt (da's goed) maar ook als ik een SMS krijg van diegene.
Is dat niet apart in te stellen. Zo weet ik dus nooit of ik gebeld word of een SMS krijg.
Wie weet of dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Hop, ik heb die video monsterpack er ook op! Relaxt, werkt hier ook een stuk sneller :)
Alleen had ik eerst dat alleen me uit knop het deed, rest niet.
Mooi verholpen met een flexje, als je hier last van hebt, contact me maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
komt zo'n monsterpack erbij, dacht dat het gelijk alles in 1 was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2005 @ 14:11:
Ik vind 1 ding irritant aan de V3, of je moet het kunnen veranderen.
Als ik een beltoon aan een bellergroep koppel, dan wordt die beltoon met gewone oproepen afgespeelt (da's goed) maar ook als ik een SMS krijg van diegene.
Is dat niet apart in te stellen. Zo weet ik dus nooit of ik gebeld word of een SMS krijg.
Wie weet of dit kan?
Iemand die dit weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook gehaald v3 zwart!, en ik moet zeggen de user interface toch wel goed is in vergelijking tot samsug en nokia.

Effe modden nu de boel ... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik heb al een paar uur geprobeerd met verschillende programma's om mijn smsjes op de telefoon op te slaan ipv sim. Het lukt niet. Wil iemand mij helpen? Als je een link geeft met het programma dat ik nodig heb, en zegt wat ik moet doen dan ben ik je eeuwig dankbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Op de Motorola-site heb ik een 360 graden weergave bekeken van de RAZR V3. Als je op "size" klikt, verschijnt er een plaatje met de afmetingen erbij. Ingeklapt is hij dan 98mm, uitgeklapt: 168mm!

Als ik dat dan zo zie, heb ik het gevoel van als je aan het bellen bent, dat de zijkant van je gezicht (qua opppervlakte!) meer dan bedekt is met die telefoon! De afstand van je oor-mond is immers veel kleiner dan 168mm. Ook, als je um in je hand houdt, denk ik dat hij er zeer langwerpig uitziet.
Verder blinkt hij volgens mij onwijs in de zon met al dat alluminium
Ik vind de phone op de plaatjes er mooi, maar ik heb dus het gevoel dat hij in het echt er heel lang uitziet mede doordat hij zo dun is.

Zie ik dit goed, of heb ik een verkeerd beeld van de V3? :)
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
FLASH/FLEX informatie aub buiten dit topic houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.