Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

R2 schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:38:
[...]

Die heb ik ooit eens van HoFo afgehaald, ziet er dan exact hetzelfde uit als de toetsen. Als je interesse hebt, moet je het maar even zeggen..
Sure, laat maar zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
sleutels heb ik altijd in mijn jaszak zitten en zeker niet met een fucking musketonhaak aan mijn broek :)
lekker rammelen als je loopt.

rechts zit bij mij mijn aansteker.

vandaag weer even de RAZR beetgehad bij de Media Markt... nog anderhalve maand en dan heb ik hem ook :P

ik ben best triest dat ik al maanden van tevoren mijn telefoon uitzoek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Afbeeldingslocatie: http://img91.exs.cx/img91/6491/razrpaper15ki.gif Afbeeldingslocatie: http://img91.exs.cx/img91/9791/razrpaper1cf.gif

Je moet zelf maar even kijken welke het beste past..

[ Voor 13% gewijzigd door R2 op 09-03-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, voor de mensen die nog steeds twijfelen of ze de V3 Razr moeten kopen, een kort overzicht van iemand die de telefoon ondertussen een kleine 2 maanden heeft.

Pluspunten:
1De "looks" (Ziet er degelijk en netjes afgewerkt uit) :)
2 Bedieningsgemak, ik was altijd van mening dat nokia de beste menu's had, hier ben ik nu vanaf.
3 Geluidskwaliteit tijdens het bellen en het afspelen van mp3.
4 Accu, gaat best lang mee (afhankelijk van het aantal spellen, want dat vreet batterij :))
5 Kwaliteit van het scherm. Prima schermpje, duidelijke weergave en een scherm dat bij normaal gebruik niet snel zal krassen.
6 Je kunt via een usb poort opladen, makkelijk als je niet thuis bent
en zo kan ik nog wel ff doorgaan, dan een paar nadelen:
1 Geen "normale" synchronisatie met outlook. Het kan wel, maar is vrij omslachtig.
2 Telefoonboek had van mij een andere layout mogen hebben ivm het invoeren van nummers onder 1 naam
3 het scherm wordt snel vies als de toetsen ook vies zijn. (maar dat veeg je er wel zo van af)
4 Tsja, hij komt telkens terug....het geheugen. had echt meer in moeten zitten :( .

Met andere woorden....als je twijfelt, doe je dat nu hoogstwaarschijnlijk nog. Ik ben van mening dat als je een telefoon zoekt waar je veel aan kunt wijzigen, programma's toe kunt voegen etc je beter een smartphone kunt kopen. Zoek je echter een degelijke mooie telefoon, dan is de V3 zeker de moeite. Hij is voor mij nog elke euro waard die ik er voor betaald heb _/-\o_ .

Nu heb ik zelf nog een paar vraagjes:
1 Weet iemand welke spellen er nog meer zijn voor op de v3? Ik vind van allerlei games, maar geen voor de v3. Kunnen die van de v300 ook op de v3?
2 Wie heeft er nog mooie (bewegende) achtergrondjes???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 14:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Ik ga morgen naar de Orange shop om te kijken of ze me om kunnen praten om er nu al een te kopen :D (niet optimaal voor mij wegens opzegtermijn huidig abonoment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zou ik maar niet gaan :D als je hem ziet ben je verkocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 18:05:

Nu heb ik zelf nog een paar vraagjes:
1 Weet iemand welke spellen er nog meer zijn voor op de v3? Ik vind van allerlei games, maar geen voor de v3. Kunnen die van de v300 ook op de v3?
2 Wie heeft er nog mooie (bewegende) achtergrondjes???
Ik heb inmiddels honderden java games voor mobiele telefoons gedownload, en de meeste zijn gewoon te spelen met de V3. Gewoon downloaden dus en proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's mooi...nog 1 vraag.
Waar download jij ze? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat eigenlijk die spellen erop zetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Ik zoek veel op forums en nieuwsgroepen. Ik gebruik Midway om ze op mn V3 te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar vind ik dat midway? want ik vind er heel veel van, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het goede heb gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 21:29:
Waar vind ik dat midway? want ik vind er heel veel van, maar ik kan me niet voorstellen dat ik het goede heb gevonden.
Kijk even op HoFo in de sticky's, daar staan alle proggie die nodig zijn, of links daar naar toe..
Of geef me je email adres, en dan stuur ik het je wel op..

[ Voor 10% gewijzigd door R2 op 10-03-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Pffff ondanks de reviews en tips hier kan ik maar geen keuze maken tussen de motorola Mpx220 en de motorola V3 Razor :( Heb nu een jaartje een smartphone (N6600) en vind het wel handig, maar niet noodzakelijk. Als ik het bij het goede eind heb kan je ook op de MPx220 tomtom mobile gebruiken. Wat de keus mij eigenlijk nog het moeilijkst maakt is de beperkte geheugen van de V3. Vóórdat ik de 6600 had, was ik in het bezit van de 6610, ook met beperkte geheugen en daar eigenlijk nooit problemen mee gehad. (maar die kon toen ook nog niet foto's en video's maken). Moeilijk moeilijk :(

mn contract word per 1 april beïndigd, dus moet binnen nu en 2 weken beslissen...

[ Voor 9% gewijzigd door ND863 op 11-03-2005 10:45 ]

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 19:21
Is het iemand gelukt om zijn sms op de V3 op te slaan en niet op de SIM kaart?
Die instelling kun je met MotoKit veranderen maar het werkt voor geen meter.
Er veranderd niks of ik het vinkje nu aan of uitzit in MotoKit.

Is het iemand wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou R2 als je het me wilt mailen, graag.
Mail me maar op d.megens@wanadoo.nl

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:09:
[...]

Even kort gegoogled op "razr sync with mac" en het was gelijk die eerste link die ik kreeg.
http://forums.macrumors.com/archive/index.php/t-98974
Om hierop terug te komen, heeft er iemand een RAZR in samenwerking met een mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ND schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 10:44:
Wat de keus mij eigenlijk nog het moeilijkst maakt is de beperkte geheugen van de V3. Vóórdat ik de 6600 had, was ik in het bezit van de 6610, ook met beperkte geheugen en daar eigenlijk nooit problemen mee gehad. (maar die kon toen ook nog niet foto's en video's maken). Moeilijk moeilijk :(
Nou...Om heeeel eerlijk te zijn mis ik het geheugen niet zo. Ik bedoel: Ik speel eigenlijk nooit mp3z af op mijn telefoon, en je kunt heel wat foto's maken hoor. Ik moet wel zeggen: Toen ik 265 MB op mijn vorige smartphone had zaten die ook vol...Dat lukt je heus wel :*) . Maar als je maar 5 MB hebt moet je je foto's maar wat vaker op je pc gooien. Er had zeker meer geheugen in gemogen/gemoeten in de tijd van deze telefoons, maar ik persoonlijk kom er niet aan te kort. Ik denk dat dat heel persoonsgebonden is. Wil je er van alles opzetten (veel foto's, mp3z etc) dan is het gewoon te weinig.

PS: Wordt zeker nog niet echt makkelijk nu |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

En weer een Mororola V3 gebruiker erbij \o/
Hij was gratis bij een Vodaphone 200 en ik moest toch een nieuw abo afsluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel leuk dat hij nu ook in prijs aantrekkelijk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:35:
Wel leuk dat hij nu ook in prijs aantrekkelijk is :)
Kijk, dat wil de "vroege" (dus de veel betalende) koper van de V3 dus niet horen :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:07:
[...]

PS: Wordt zeker nog niet echt makkelijk nu |:(
Nee indd :P

Naja ik denk dat ik het geheugen geen rol meer speelt. Lijkt me voor mezelf een kwestie van omdat er bij een smartphone meer geheugen beschikbaar is jezelf t geheugen meer gaat gebruiken. (tig appz installeren etc). Komt voor mij eigenlijk nu neer of ik wel of geen smartphone noodzakelijk vind. Maarja, dat weet je pas nádat je een niet-smarphone hebt gekocht :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Ik heb nu ook een V3, maar als ik mijn telefoon aan de USB kabel hang en vervolgens de schaniertjes van het klapmechanisme aan raak krijg ik een schok?

Lijkt me niet helemaal in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels een week met de V3 bezig.

Ik vind het een prachtig toestel.

Kan alleen niet vinden hoe ik moet instellen om op internet te komen.
Ik heb KPN als provider.

Wie weet hoe het moet????

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miekol schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:11:
Ik heb nu ook een V3, maar als ik mijn telefoon aan de USB kabel hang en vervolgens de schaniertjes van het klapmechanisme aan raak krijg ik een schok?

PC / USB niet goed geaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

miekol schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:11:

Misschien een nieuwe feature? Naast de trilfunctie ook een shock-functie. *ZZZAAAPP* Auw, telefoon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Is er hier iemand die al succesvol een verbinding met MPT heeft gemaakt via Bluetooth? Mij lukt het nl. niet...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 13 maart 2005 @ 10:48:
Is er hier iemand die al succesvol een verbinding met MPT heeft gemaakt via Bluetooth? Mij lukt het nl. niet...
Ja hoor, werkt prima bij mij. 1 nadeel, via de USB kabel word de batterij nog opgeladen :P
Je moet wel zorgen dat je eerst de computer en de telefoon koppeld. Pas dan moet je MPT opstarten.
Dus eerst voor een verbinding zorgen, dan MPT instellen.

Bij mij doet ie het op deze manier.
Veel succes.

PS: Het beste kan je gewoon een hele nieuwe verbinding aanmaken met mpt, als je namelijk je huidige settings gaat veranderen is het een stuk moeilijker te overzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu Midway, P2kman en P2ktools, maar ik krijg er geen spel op hoor.
Dat midway snap ik echt geen hout van. Wat moet ik daar nou precies doen? Of gaat dat niet met een blauwetand verbinding?

En mocht iemand nog leuke spellen hebben, POSTEN!!! ;)

Hopelijk kan iemand me helpen om spellen op de v3 te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:53
[b][

Daar sluit ik me bij aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 15:40:
Ik heb nu Midway, P2kman en P2ktools, maar ik krijg er geen spel op hoor.
Dat midway snap ik echt geen hout van. Wat moet ik daar nou precies doen? Of gaat dat niet met een blauwetand verbinding?

Midway werkt niet met Bluetooth, je moet dus gewoon de USB kabel gebruiken.
Je moet onder instellingen/Java instellingen, de optie Applicaties laden kiezen. Deze optie is standaard niet aanwezig, deze kan je activeren met bv MSS.
Kies dus de optie Applicaties laden, dan wordt er gevraagd om de USB kabel aan te sluiten, en dan kan je pas met Midway apps of games naar de V3 sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_193
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Goeiedag iedereen, ik heb even een vraagje ivm met al die software.
Ik kan de sofware ( motorkit,midway enz.) weet iemand mischien een goeie
site waar ik dat kan downloade en/of instucties over hoe ik het moet doen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Midway via de mail van R2 gekregen, ik wil je deze ook wel opsturen, dan moet je je email maar even achter laten. Of kijk even goed op www.howardforums.com Als je lang genoeg zoekt :*) vind je daar ook het een en ander. Of....kijk even HIER!!!
R2 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 16:09:
[...]

Kies dus de optie Applicaties laden, dan wordt er gevraagd om de USB kabel aan te sluiten, en dan kan je pas met Midway apps of games naar de V3 sturen..
Maar als ik de kabel niet aansluit en ik start het programma op, dan krijg ik een melding dat hij de compoort niet kan openen :? . Als ik eerst de kabel aansluit lukt geeft hij deze melding niet, is misschien wel makkelijk dus om het anders te doen???

Of ben ik de enige die dit probleem heeft (zou me ook al niet verbazen 8)7 )

Ik heb dat MSS (Motorola Service Software) nu ook gedownload, lijkt me een handig programma als ik zie wat je allemaal aan kunt passen...alleen moet het verbinden dan ook lukken. :P
Hij vraagt om een com poort, nou sluit je hem wel aan via de usb maar ook dat wordt weer gezien als een compoort, snap ik nog net. Maar....toch zeggen alle programma's dat het verbinden niet lukt...
How does it come? :*)

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de motomodders hebben een apart downlaod gedeelte met software, skins. flexes en de hele boel. links naar PST zetten zij er begrijpwelijkerwijs niet op, maar die staan hierboven al.

@iowa. alle drivers er goed op gezet?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:31:
Ik heb Midway via de mail van R2 gekregen, ik wil je deze ook wel opsturen, dan moet je je email maar even achter laten. Of kijk even goed op www.howardforums.com Als je lang genoeg zoekt :*) vind je daar ook het een en ander. Of....kijk even HIER!!!

[...]

Maar als ik de kabel niet aansluit en ik start het programma op, dan krijg ik een melding dat hij de compoort niet kan openen :? . Als ik eerst de kabel aansluit lukt geeft hij deze melding niet, is misschien wel makkelijk dus om het anders te doen???

Of ben ik de enige die dit probleem heeft (zou me ook al niet verbazen 8)7 )

Ik heb dat MSS (Motorola Service Software) nu ook gedownload, lijkt me een handig programma als ik zie wat je allemaal aan kunt passen...alleen moet het verbinden dan ook lukken. :P
Hij vraagt om een com poort, nou sluit je hem wel aan via de usb maar ook dat wordt weer gezien als een compoort, snap ik nog net. Maar....toch zeggen alle programma's dat het verbinden niet lukt...
How does it come? :*)
Kies op je V3 voor applicaties laden, prik als daarom gevraagd wordt de usb kabel erin, en start dan pas Midway op. Als je een melding over een verkeerde com port krijgt, kies dan een andere port.
Kies in midway voor een java app/game, kies voor verzenden en dan verschijnt op je V3 de melding of je de java app wilt downloaden, thats it....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 09:41:

@iowa. alle drivers er goed op gezet?
Welke drivers heb ik allemaal nodig dan?
Ik krijg MSS niet eens aan de praat, maar kan dat ook aan een oude versie van mss liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over het design (wat toch HET verkoopargument voor dit toestel is):

Ik ben een groot voorstander van deze telefoon, begrijp me niet verkeerd. Ik heb er gisteren eentje gehaald.

Er steken alleen 3 doorntjes in mijn oog:

1) de cameralens. Deze ziet eruit als ie direct uit een wegwerpcameraatje is geplukt. En was het nou echt nodig dat "VGA ZOOM 4X" erop te zetten? bah

2) het venstertje over het frontdisplay. Dit had wat mij betreft beter de maat van het schermpje zelf kunnen hebben. Ten eerste is het wat misleidend (het frontschermpje lijkt veel groter) en daardoor meteen wat kitscherig.

3) Het overmatige gestrooi met het Motorola logo. De voorkant, achterkant EN binnenkant lijkt me toch wel wat overdreven.

Voor de rest een klassebakje !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige toestel wat mij qua design indertijd nog beter beviel was de Ericsson T28s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

By the way.

Gratis gescoord icm een 2-jarig Voda 200 abootje.

w00t !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 14:48:

1) de cameralens. Deze ziet eruit als ie direct uit een wegwerpcameraatje is geplukt. En was het nou echt nodig dat "VGA ZOOM 4X" erop te zetten? bah
Had er van mij inderdaad ook niet opgehoeven, maar hier stoor ik me niet echt aan :) . Ze hebben het gelukkig niet al te groot geschreven. Maar het was zeker mooier geweest als ze het niet hadden gedaan. :D

2) het venstertje over het frontdisplay. Dit had wat mij betreft beter de maat van het schermpje zelf kunnen hebben. Ten eerste is het wat misleidend (het frontschermpje lijkt veel groter) en daardoor meteen wat kitscherig.
Was inderdaad wel mooi geweest als het "kleine" scherm wat groter was geweest. Maar de ruimte naast het scherm wordt wel een klein beetje gevuld :) Daar zit namelijk je BlauweTand lampje onder. Dit vind ik een geniale oplossing. Heel mooi, hulde aan Motorola. _/-\o_ _/-\o_
Maar het was leuk geweest als het schermpje groter was geweest, maar ja....wanneer is het dan goed he. We willen toch steeds meer, dus laten we hier verder maar over zwijgen :X

3) Het overmatige gestrooi met het Motorola logo. De voorkant, achterkant EN binnenkant lijkt me toch wel wat overdreven.
Eerlijk gezegd vind ik die logo's heel mooi. Niet gewoon een lettertje zoals op een Nokia, maar echt verwerkt in de behuizing. Wederom hulde >:) voor Motorola _/-\o_ _/-\o_
No comment :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop nu toch wel tegen een HEEL erg groot en onoverkomelijk nadeel op van dit toestel.

het geluid is VEEL te zacht. Als ik buiten loop hoor ik bijna niet wat mijn gesprekspartner zegt. En als ik in de tram zit is het al helemaal een ramp.

Is het een fysieke beperking of zou het eventueel nog gefixed kunnen worden met een firmware update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de firmware van de siemens sx1 maakte het geluid elke keer zachter i.v.m kapotte speakers. het is technisch gezien mogelijk om via FW het maximale geluid aan te passen, maar dan moet de speaker het fysiek dus wel aankunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:19:
Ik loop nu toch wel tegen een HEEL erg groot en onoverkomelijk nadeel op van dit toestel.

het geluid is VEEL te zacht. Als ik buiten loop hoor ik bijna niet wat mijn gesprekspartner zegt. En als ik in de tram zit is het al helemaal een ramp.

Is het een fysieke beperking of zou het eventueel nog gefixed kunnen worden met een firmware update?
Ik heb daar geen last van. Wat ik wel merk is dat je de mic wel goed bij je oor moet houden. Kleine afwijking en het geluid is meteen weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik ben ook verliefd en dat is JULLIE schuld! :P ;)
Gisteren heb ik hem even in mijn handen gehad en wow.. in het echt nog 3x mooier.

Gelukkig voor mij kan ik vanaf volgende week mijn Orange abo verlengen en dus een nieuwe telefoon uitzoeken. Iemand die hier een voordelig adresje voor weet? Goedkoopste wat ik gevonden heb bij 2jaar 32,50 is -84 euro :)
doe maar niet op het forum, bart /a/ kroketnet /p/ nl voor mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:28:
[...]

Er zijn meer mensen die dat zeggen, begrijp alleen niet wat er mis is met breed. Er is geen enkele situatie waarbij dat je in de weg zit. Behalve als je kleine vrouwenhanden hebt, maar ik heb die ene dame met een v3 in mijn msn lijst nog geen enkele keer horen klagen.
Tja en als vrouwen iets te breed vinden, klagen ze gelijk, zelfs bij phones :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die dit probleem kent:

Ik verbind mijn V3 via BlauweTand aan de standaard software. Nu wil ik bijv mijn foto's van de telefoon halen en op de pc zetten via Mobile Explorer (gedeelte van het programma). Zodra het programma start lijkt BlauweTand de data niet meer aan te kunnen. Het laden duurt vrij lang, en hij raakt de verbinding kwijt.
Ga je nu terug naar het gewone menu (het telefoon plaatje) dan verbind ie meteen weer en werkt het weer. Maar foto's e.d. overzetten is niet mogelijk.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:31:
[...]

Ik heb daar geen last van. Wat ik wel merk is dat je de mic wel goed bij je oor moet houden. Kleine afwijking en het geluid is meteen weg...
Mjah, misschien is het een kwestie van wennen. Ik heb mijn hele mobiele carriere Ericssons en Nokias gehad, en die zijn qua geluid een stuk beter.

Maar goed, het oog wil meer dan het oor zullen we maar zeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:16:
Is er iemand die dit probleem kent:

Ik verbind mijn V3 via BlauweTand aan de standaard software. Nu wil ik bijv mijn foto's van de telefoon halen en op de pc zetten via Mobile Explorer (gedeelte van het programma). Zodra het programma start lijkt BlauweTand de data niet meer aan te kunnen. Het laden duurt vrij lang, en hij raakt de verbinding kwijt.
Ga je nu terug naar het gewone menu (het telefoon plaatje) dan verbind ie meteen weer en werkt het weer. Maar foto's e.d. overzetten is niet mogelijk.

Iemand een oplossing?
Kijk hier ff http://viciousglitch.tripod.com/motorola.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik het zover:

Via blauwetand is het nog het zelfde, via de kabel is nu geen verbinding meer mogelijk...
Heb de software al opnieuw geinstalleerd, maar er gebeurd helemaal niks meer. Hij ziet wel wanneer de telefoon wordt aangesloten. Want als ik de telefoon aansluit op de USB poort als het programma daar om vraagt dan gaat ie wel meteen zoeken naar drivers, hij blijft dan heeeeeel lang op het gedeelte: Uw telefoon wordt ingesteld.

Maar hij kan het niet voor elkaar krijgen.
Met veel klooien was ik opeens zover dat ie een verbinding probeerde te maken, maar dan komt er steeds connection time out....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
ik heb inmiddels ook een v3 (koste me 106 euro en 27,50 p.m. > 300 belminuten en dat voor 1 jaar)
Ik heb p2kman gedl en deze gewoon unrart, usb kabel erin en dan dat proggie opgestart en ik krijg telkens maar "phone not connected" en als ik dat mobile PhoneTools van moto zelf opstart dan doet dat het wel.
Doe ik iets verkeerd of moet ik nog wat doen mbt de drivers oid?
En iemand nog aanraders kwa programmas die ik kan gebruiken of dingen die ik kan dl om erop te zetten? Ik weer voordat ik begin met editten ik eerst een backup moet maken en een flex (hoe weet ik nog niet, maar dat komt wel).

edit:

ik heb net p2ktools gedownload (van het onderstaande site), maar deze doet het ook niet, moet ik nog iets veranderen?

Heeft iemand een andere link van p2ktools? want van dat russische taal wordt ik niet wijzer, en google ook niet..
http://p2ktools.motofan.ru

[ Voor 20% gewijzigd door tasjesdief op 17-03-2005 14:47 ]

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tasjesdief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-05 09:58
ik heb de installatie ongedaan gemaakt en toen opnieuw geinstalleerd en toen de driver gepakt uit de p2ktools map, maar nog steeds geen verbinding... :?

edit:
zodra ik in p2ktools op connect druk dan hoor ik dat windows toontje dat de usb> telefoon disconnect en daarna weer connect, ksnap der geen hout van

[ Voor 35% gewijzigd door tasjesdief op 17-03-2005 15:22 ]

PSN: MojoR1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Als het goed is zou windows zodra je P2kMan opstart nieuwe hardware moeten vinden. Als dat niet het geval is dan is er iets mis. Wat bij mij hielp was alle andere soorten modems weggooien uit je apparaat beheer.
Voor die nieuwe hardware moet je wel de p2k.sys driver gebruiken (voor alles)

Ik heb net eindelijk PST geprobeert en heb nu de Java App Loader geactiveerd. Weet iemand een site waar je gewoon gratis games en apps kunt downen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:26:
Weet iemand een site waar je gewoon gratis games en apps kunt downen?
probeer deze eens want er best veel te vinden als je goed zoekt

http://www.fedupnow.com
ff registeren kost je nix

http://v300.motofan.ru

http://motopage.uk.tt
zeker ff bij de free downloads kijken maar vergeet de links vooral niet dan kom je wel ver denk ik

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tasjesdie ea

Deze link legt nog wat uit (P2k drivers apart downloaden)

http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=16917

Bij www.motomodders.net download>software>p2ksoftware

http://www.motomodders.net/Default.aspx?tabid=63

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren...
Allemaal bedankt voor het helpen, het probleem was zo ontzettend simpel op te lossen dat je er gewoon niet aan denkt. Zet je telefoon eens aan en uit, en alle problemen zijn de wereld uit. Ben nu weer vrolijk aan het klooien. Ga vanavond alle programma's proberen.

Ook bedankt allemaal voor die leuke links. Ga mijn V3 meerwaarde geven (meer spellen 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:16:
Heren...
-een knippie-
Ook bedankt allemaal voor die leuke links. Ga mijn V3 meerwaarde geven (meer spellen 8) )
offtopic:
..en de dames dan..hihi .. O-)

jahoor ik heb wat ...mijn allereerste ieniemienie klachtje ( niet dat het uithaald ik gebruik het (mms)toch bijna nooit )
als ik een mms heb gestuurd naar iemand en ik wil hem later nog een keer lezen * ploep zwart beeld * daarna komt het beeld ook wel weer gewoon terug ....toch maar ff motorola bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 01:14:
[...]
probeer deze eens want er best veel te vinden als je goed zoekt

http://www.fedupnow.com
ff registeren kost je nix

http://v300.motofan.ru

http://motopage.uk.tt
zeker ff bij de free downloads kijken maar vergeet de links vooral niet dan kom je wel ver denk ik
Cool, thanks!

Heb mooi wat games geupload. Gaat reuze makkelijk, was alleen eerst vergeten ook de JAR te downen... Wel grappig dat ik dezelfde Tetris op v330.motofan.ru heb gevonden waarvoor ik op mijn Samsung nog voor heb betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:33:
[...]

offtopic:
..en de dames dan..hihi .. O-)

j
Sorry....Ook eventuele dames die geholpen hebben: Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met het wijzigen van mijn profielen,als ik de details wil veranderen van een profiel dan gaat ie telkens terug naar het beginscherm(wallpaper) en zodoende kan ik niet mijn profielen aanpassen.
Weet iemand mischien waar dat aan kan liggen??

Mvg, Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 14:11:
Ik heb een probleem met het wijzigen van mijn profielen,als ik de details wil veranderen van een profiel dan gaat ie telkens terug naar het beginscherm(wallpaper) en zodoende kan ik niet mijn profielen aanpassen.
Weet iemand mischien waar dat aan kan liggen??

Mvg, Maarten
Heb ik ook gehad. Moet je via P2KMan of MotoKit in je audio map de bestande MyTones.db en MyTempTones.db (oid) weghalen en foon uit en aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Iemand enig idee wanneer de zwarte versie uitkomt, en of het toetsenbord ook zwart is? (want ik heb 2 plaatjes gezien, 1 waarbij het toetsenbord zwart was en 1 waarbij het dezelfde kleur had als de normale v3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephaN schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 14:59:
Iemand enig idee wanneer de zwarte versie uitkomt, en of het toetsenbord ook zwart is? (want ik heb 2 plaatjes gezien, 1 waarbij het toetsenbord zwart was en 1 waarbij het dezelfde kleur had als de normale v3)
Volgens Belstore.nl krijgen ze de zwarte RAZR eind april.
Wat ik op plaatjes heb gezien is het toetsenbord gewoon grijs/zilver en de rest zwart.
Ik vind de zwarte veel mooier, maar tis nog best lang wachten :P

Foto van de V3 RAZR Black Edition:
Afbeeldingslocatie: http://www.motorola.com/mot/image/11/11162_MotImage.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Degene met de zwarte keypad die ik bedoel, maar waarschijnlijk was die alleen voor de oscar genomineerde :( :
Afbeeldingslocatie: http://www.ameinfo.com/images/news/6/12126-motorola.jpg

Maar eind april zolang kan ik nog wel wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Als je echt een zwarte wilt, dan zou ik nog even wachten tot de V1150 in de winkels komt. Zodra deze er is koop ik hem gelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:35:
Als je echt een zwarte wilt, dan zou ik nog even wachten tot de V1150 in de winkels komt. Zodra deze er is koop ik hem gelijk...
Mwa, ik vind de RAZR toch een stuk mooier om te zien.
V3 vs V1150
99x55x14mm vs 99x53x20mm
95 gram vs 125 gram

Ik weet t wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Misschien een rare vraag. Ik kan mij herinneren dat de phone zich oplaat via de USB uitgang van de PC. Of werkt dit alleen via de software van de V3?

Het probleem is dat mijn accu leeg is, ik wel het USB stekkertje bij me heb, maar niet de software. Ik heb het toestel nu ingeprikt, maar kan nergens op het net de drivers / software vinden.

Iemand enig idee waar ik die kan vinden? Of klopt het niet dat de telefoon zich oplaat via de USB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

De phone laat bij mij wel op via USB, maar ik heb het niet getest, zonder de software te installeren. (bij mij staat de software er dus wel op

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Het komt dus volgens mij door de software. Ik blijf het vreemd vinden dat de software nergens te vinden is op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Volgens mij heb je de software niet nodig. Maar heb je wel dat verloop stekkertje (dat kleine blokje) nodig om hem via een normal USB kabel op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Ahha het blokje wat ik natuurlijk niet bij mij heb. Ik denk dat ik een tweede acculader ga kopen. Dan zal ik er opletten dat het blokje er ook bij zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Je hebt geen software nodig om op te laden, ook dat kleine blokje heb je niet nodig. Je moet alleen wel de telefoon aan hebben staan, anders gebeurt er niets, bij mij tenminste niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:58:
[...]

Mwa, ik vind de RAZR toch een stuk mooier om te zien.
V3 vs V1150
99x55x14mm vs 99x53x20mm
95 gram vs 125 gram

Ik weet t wel :)
Ach, hij is inderdaad iets dikker en zwaarder, maar als je naar de specs kijkt, die zijn vele malen beter dan die van de V3, ook vind ik het model mooier, meer rondere vormen..
Vooralsnog ben ik heeeeel blij met mijn V3 hoor :) , maar als ik straks een zwarte wil, dan wordt dat toch de V1150 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 15:35:
[...]

Ach, hij is inderdaad iets dikker en zwaarder, maar als je naar de specs kijkt, die zijn vele malen beter dan die van de V3, ook vind ik het model mooier, meer rondere vormen..
Vooralsnog ben ik heeeeel blij met mijn V3 hoor :) , maar als ik straks een zwarte wil, dan wordt dat toch de V1150 ;)
Normaal hou ik ook wel van mooie ronde vormen :+

Maar in dit geval vind ik de RAZR toch echt stukken mooier.
Bovendien hoef ik geen mp3speler in mn telefoon, daar heb ik mn iPod voor.
Een telefoon moet voor mij licht, klein en mooi zijn.
Een veredelde PDA heb ik niet nodig daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

En zo heeft ieder zijn voorkeur, en zo hoort dat ook, anders zouden we er allemaal hetzelfde uitzien, en hetzelfde hebben. ;)
De V3 is nu nog mijn favoriet hoor, ben meer dan happy met dat ding, kan hem iedereen aanbevelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oproep: :)

Wie heeft er nog leuke / handige programma's voor de V3?
Deel het met ons, de andere V3'ers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

[b][message=23015958,noline]De V3 is nu nog mijn favoriet hoor, ben meer dan happy met dat ding, kan hem iedereen aanbevelen..
Iedereen aan bevelen, niet zo maar. Ik heb hem gekocht omdat mijn 6310 geen goed ontvangst had in ons nieuwe gebouw. Tijd aan het zoeken geweest, en de V3 zou goed zijn. En idd, probleem opgelost.
De vormgeving is super, maar gewoon simpel gebruiksgemak ontbreekt. Ik heb zo'n beetje 400 nummer is mijn telefoon staan, maar een 2e letter om in het boek te zoeken kan je niet ingegeven. Ik moet eens goed gaan zoeken, ik hoop dat het ergens in te stellen is, want dit is echt butt, zou toch een basis functionaliteit moeten zijn.
Verder had (eik heb, want ik heb m'n duocard opgezocht zodat ik de 6310 ook kan gebruiken) altijd BT aan staan vanwege m'n carkit. De V3 vreet dan zoveel stroom/heeft zo weinig accu capaciteit, dat ie echt zo leeg is.

Conclusie, mooie telefoon, maar er is meer op vormgeving en functies gelet, dan gebruiksgemak en functionaliteit.

[ Voor 4% gewijzigd door mrknowitall op 21-03-2005 09:55 ]

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

mrknowitall schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:50:
[...]

Iedereen aan bevelen, niet zo maar. Ik heb hem gekocht omdat mijn 6310 geen goed ontvangst had in ons nieuwe gebouw. Tijd aan het zoeken geweest, en de V3 zou goed zijn. En idd, probleem opgelost.
De vormgeving is super, maar gewoon simpel gebruiksgemak ontbreekt. Ik heb zo'n beetje 400 nummer is mijn telefoon staan, maar een 2e letter om in het boek te zoeken kan je niet ingegeven. Ik moet eens goed gaan zoeken, ik hoop dat het ergens in te stellen is, want dit is echt butt, zou toch een basis functionaliteit moeten zijn.
Verder had (eik heb, want ik heb m'n duocard opgezocht zodat ik de 6310 ook kan gebruiken) altijd BT aan staan vanwege m'n carkit. De V3 vreet dan zoveel stroom/heeft zo weinig accu capaciteit, dat ie echt zo leeg is.

Conclusie, mooie telefoon, maar er is meer op vormgeving en functies gelet, dan gebruiksgemak en functionaliteit.
Je kan inderdaad maar op 1 letter zoeken in je telefoonboek, 1 keer drukken op de 3 brengt je naar het begin van de D, 2 keer drukken op de 3 naar het begin van de E, enz. Ik heb al meerdere Motorola's versleten, en ben dus niet anders gewent, kan dus inderdaad vervelend zijn.

Ik gebruik zelf ook BlueTooth, dit in combinatie met een bluetooth headset. Ik heb het in en uitschakelen van Bluetooth onder een snelkoppeling staan, binnen 2 tellen heb ik bluetooth aan en uit. Op die manier bespaar ik op de accu capaciteit als ik Bluetooth niet nodig heb. Ook hier geldt weer voor, het is maar wat je gewent bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Kan iemand me nu eens en voor altijd vertellen waar dat blokje voor is?
Ik dacht dat het nodig was om je foon via USB op te kunnen laden. Maar als ik de handleiding lees dan wordt het niet duidelijker, maar volgens mij is dat ding er dan alleen maar voor het gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop er nu al verscheidene keren tegen een probleem.
Als ik bijvoorbeeld de helpdesk bel van mijn internet provider dan moet ik via een keuze menu aangeven waar ik naar toe moet. Druk ik bijvoorbeeld "3"in voor de keuze 3 dan hoor ik geen geleuid en de ontvanger registreert dan ook niet mijn keuze.

Dit probleem doet zich ook voor als ik mijn voice mail afluister. Bij mij vorige telefoon kon ik bij het beluisteren van een oud bericht op "3"drukken en dan werd het bericht gewist (KPN). Ook hierbij blijkt dat ik via mijn mobieltje dus niet door een keuze menu kan lopen.
Erg irritant maar misschien is hiervoor een oplossing.

Zo ja Laat het mij dan alsjeblieft weten.

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat blokje heeft z'n roem op internet verdiend omdat iemand eens aangegeven heeft dat het nuttig is. Probeer eea eens met en zonder. Wb opladen aan USB: moet je niet je PC laten weten dat je de USB poort stroom wil laten voeren naar app ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

tasjesdief: ben jij er uit gekomen wat betreft het niet kunnen connecten met p2kman ?

Ik heb ook een V3 sinds vanmiddag, en kan met MPT zowel via BT als via USB verbinding maken. Wat ik echter ook probeer, PST en P2K zien mijn telefoon niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Deddiekoel schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:54:
Kan iemand me nu eens en voor altijd vertellen waar dat blokje voor is?
Ik dacht dat het nodig was om je foon via USB op te kunnen laden. Maar als ik de handleiding lees dan wordt het niet duidelijker, maar volgens mij is dat ding er dan alleen maar voor het gemak.
Dat blokje is er puur voor het gemak.. Als je bv bezig bent met p2kman of MPT in combinatie met een usb kabel, dan kan je de V3 gewoon recht in je handen nemen, de kabel loopt dan netjes langs je V3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

R2 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:24:
[...]
Dat blokje is er puur voor het gemak.. Als je bv bezig bent met p2kman of MPT in combinatie met een usb kabel, dan kan je de V3 gewoon recht in je handen nemen, de kabel loopt dan netjes langs je V3..
Blij dat te horen. Al heb ik wel vaak dat mijn V3 raar doet na het opladen. "Opladen voltooid" blijft bijvoorbeeld heel lang staan, en dan is opeens de batterij op. Na een herstart is er dan niets aan de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Razorfist schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:00:
tasjesdief: ben jij er uit gekomen wat betreft het niet kunnen connecten met p2kman ?

Ik heb ook een V3 sinds vanmiddag, en kan met MPT zowel via BT als via USB verbinding maken. Wat ik echter ook probeer, PST en P2K zien mijn telefoon niet :?
Iemand? Ik heb alles er af gegooid en opnieuw geinstalleerd.. maar helaas pindakaas weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cihanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-07 16:05
Hey mensen ben sinds gisteren een V3 eigenaar, alles toppie alleen ik wil mijn Provider naam (Orange) niet op mijn hoofdscherm, dan zie je mijn wallpaper niet echt goed...Hoe dat te doen ?? Alvast bedankt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

cihanski schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 10:50:
Hey mensen ben sinds gisteren een V3 eigenaar, alles toppie alleen ik wil mijn Provider naam (Orange) niet op mijn hoofdscherm, dan zie je mijn wallpaper niet echt goed...Hoe dat te doen ?? Alvast bedankt !!!
Via een skineditor kan je deze weghalen, ook kan je de datum naar beneden plaatsen of verwijderen. Op HoFo staat precies uitgelegd hoe je dit moet doen. Ik heb het zelf ook gedaan, stelt niets voor en is zo goed als risicovrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

Damn, ik heb hem nu geflexed alleen als hij opstart zie ik een wit scherm met provider ontvangst? en daarnaast me accu status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

WarPuppy schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 12:46:
Damn, ik heb hem nu geflexed alleen als hij opstart zie ik een wit scherm met provider ontvangst? en daarnaast me accu status?
Maar gelukkig heb je eerst een volledige backup gemaakt van je V3!!!!

Wat was trouwens de reden om de V3 te flexen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

Helaas niet gedaan, maar hij werkt alweer nadat ik hem geflashed had?
Anyway, nu wil ik mijn telfort wap en mms gegevens toesturen, maar nu zijn al die profielen al vol.
Hoe verwijder ik zon profiel hieruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds Maandag heb ik ook zo´n super vette Motorola V3

Nu heb ik alleen al meteen problemen!!!!

Heb hem in elkaar gezet.. opgeladen etc etc... Toen dacht ik hem aan te sluiten op mijn Laptop... Ging allemaal aardig goed.. kwam nog wel zoiets als software ondersteund Windows XP niet... Maar ik kreeg hem wel aan de gang...
Ik heb een beetje lopen rondkijken in MPT en een twee MP3s erop gezet een aantal plaatjes... en heb volgens mij ook nog een plaatje dat er al op stond verwijderd... verder heb ik niks kwa instellingen of zo veranderd...

Mijn probleem!!
Mijn MOTO krijgt nu helemaal geen connectie met me laptop meer.. Hoe kan dat nauw?? Heb de software een aantal keer verwijderd er op nieuw opgezet enz enz.. Maar er komt steeds te staan dat hij geen connectie heeft of dat hij de modem niet kan vinden.. of dat de modem ergens anders voor word gebruikt... KAN IEMAND MIJ HELPEN!!!

Heb ook al Motokit gedownload maar krijgt ook geen connectie....

Moet ik wat instellingen veranderen ergens of moet ik wat software gaan downloaden???

Wie wit mij helpen??? Wil zo graag mijn Inbox vergroten wat 13 smsjes is echt helemaal niks ben een nokia van 100 smsjes gewend!!! En wil natuurlijk ook wat mp3 enz erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekt de V3 goed samen met de Parrot CK3000 bluetooth carkit???

Parrot CK3000 weblink

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wijnh058/afbeeldingen/ford3.jpg

Die zit namelijk in mijn auto.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP !

Ik was zo blij met mijn nieuwe razr toen ik Motokit installeerde. Gelijk heb ik een een backup en flex gemaakt. Ik dacht dat ik daarmee dan altijd weer naar mijn begininstellingen kon terugkeren. Toen ik dit wilde lukte het echter niet meer. Nu doe mijn menu het niet goed meer en sommige pictogrammen zijn nu alleen nog maar javaicoontjes die het ook niet meer doen.

Nu las ik hier op het forum dat ik misschien met de backup up of flex van iemand anders terug kan keren naar de oude instellingen. Ik hoop dat dit echt kan, en natuurlijk hoop ik nog meer dat iemand me misschien dit zou kunnen mailen!

Please, ik hoop dat iemand me kan en wil helpen, want ik heb mijn razr pas 5 dagen. Mijn mailadres is n.keulen1@chello.nl

Groet, Nugro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:58:
Wekt de V3 goed samen met de Parrot CK3000 bluetooth carkit???

Parrot CK3000 weblink

[afbeelding]

Die zit namelijk in mijn auto.
Yep, tenminste bij mij wel. Firmware van mijn carkit is ergens in de zomer geupdate, en volgens mij wordt hij herkent als een V600, de V3 was toen iig nog niet uit.

Anders kan je hem altijd laten updaten naar de nieuwste firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de CK3300 met GPS, ik ga hem vandaag inbouwen

http://www.driveblue.com/.../Default.aspx?root=ck3300
Afbeeldingslocatie: http://www.driveblue.com/images/preview/view_advanced_6.jpg

Hopen dat alles in 1x werkt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lars schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:24:
[...]

Yep, tenminste bij mij wel. Firmware van mijn carkit is ergens in de zomer geupdate, en volgens mij wordt hij herkent als een V600, de V3 was toen iig nog niet uit.

Anders kan je hem altijd laten updaten naar de nieuwste firmware
Dat hoef je overigens niet te laten doen maar dat kan je prima zelf doen. Als je een notebook met BT hebt dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

MPT is geupdate. In de nieuwe versie laten ze je iig wel weten dat er een deluxe versie is. Ik zit nog steeds te twijfelen of ik die ga aanschaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Zo, na nog drie weken mezelf erg inhouden, heb ik dan afgelopen vrijdag uiteindelijk de V3 aangeschaft. Ben er superblij mee. Hij's mooi :)

Na wat dagen priegelen heb ik slechts enkele opmerkingen (waarvan een deel niet eens V3 gerelateerd):
- Vingerafdrukken en vettige vegen vallen heel erg op, zoals iemand in deze draad al eerder opmerkte. Met een donker scherm als achtergrond zie je zelfs de afdruk van het keypad erop. Ach ja een keertje vaker poetsen is geen probleem.

- Het lijkt erop of de meegleverde mobile PhoneTools Light een beetje buggy is, ook na LiveUpdate. Synchroniseren van contacten en agenda van/naar een .mdb-tje gaat prima met MPT. Maar als ik het Multimedia icoontje aanklik dan krijg ik even een zandlopertje maar daarna gebeurt niks. Alle andere icoontjes zijn dan ineens ook disabled, behalve het info-icoon (de applicatie zit dus niet vast). En dat vind ik jammer want plaatjes en deuntjes overzetten zou toch wel de grootste reden zijn om MPT te gebruiken.

- Als de telefoon op een USB kabel is aangesloten, dan klopt de batterij-indicator niet meer. Helemaal getest heb ik het nog niet, maar het lijkt erop dat de de indicator altijd op "laag" staat. De telefoon meldt wel dat ie aan het laden is, maar enige progreesie is er naar verloop van tijd niet. Althans, wordt niet aangegeven.
Echter, wanneer de telefoon wordt losgekoppeld, staat de indicator ineens 100% vol. Ook wanneer bij een bijna lege accu hij slecht enkele minuten aan USB gekoppeld was. De batterij wordt dan wel rap minder dus ik gok dat de werkelijk status weer snel tevoorschijn komt, maar raar is het wel. De volgende keer als ie leeg is zal ik de telefoon eens een nachtje aan USB laten liggen....

- Ik heb hem bij een Orange shop gekocht samen met een abo. Nu is de telefoon naar Orange maatstaven ingericht dus ook een Orange logo op externe scherm wanneer opengeklapt. Dit moet geloof ik te verhelpen zijn mbv P2K-tools. Daar eerst maar eens in verdiepen. Maar vervelender vind ik dat op het batterijklepje ook een Orange logo gedrukt staat ("Ja meneer, dat is tegenwoordig bij elke telefoon die je koopt. Nee meneer, we hebben geen klepjes zonder logo."). Iemand een idee of dat te verwijderen is, zonder gelijk een gat in het materiaal te branden?

Rest mij te zeggen dat de V3 de uitstraling heeft die ik had gehoopt. Heb hem 's avonds in het cafe één keer tevoorschijn gehaald omdat ik echt iemand moest (*ahum* ;) ) sms-en, en ben hem daarna een half uur kwijt geweest omdat iedereen even wilden kijken. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb hem ook in de orangeshop gehaald en baalde inderdaad flink van het logo op het kleine displaytje.. Gelukkig met P2K er af kunnen halen dus nu staat er een motorola logootje ;)

Achterop het klepje is er vaak voorzichtig af te halen met je nagel, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 08:20:
Ik heb de CK3300 met GPS, ik ga hem vandaag inbouwen

http://www.driveblue.com/.../Default.aspx?root=ck3300
[afbeelding]

Hopen dat alles in 1x werkt _/-\o_
GVD, carkit op ebay besteld na 11 dagen nog niet binnen, ik betwijfel of hij ooit nog komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 15:10:
[...]

GVD, carkit op ebay besteld na 11 dagen nog niet binnen, ik betwijfel of hij ooit nog komt
11 werkdagen?
Op dit moment gaat het vrij langzaam met douane e.d., ik wacht ook nog steeds op zendingen die al 2 weken of langer onderweg zijn :/
Fedex duurt trouwens nog geen week vanuit de US, dus het kan wel snel ;)
Je kunt verzekerd laten verzenden, dan kun je hem later alsnog claimen als ie niet aan komt, dat heb ik ook al een keer moeten doen.
Met een creditcardbetaling ben je ook verzekerd.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorfist schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 14:26:
Ik heb hem ook in de orangeshop gehaald en baalde inderdaad flink van het logo op het kleine displaytje.. Gelukkig met P2K er af kunnen halen dus nu staat er een motorola logootje ;)

Achterop het klepje is er vaak voorzichtig af te halen met je nagel, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Ik heb hem met me nagel eraf gehaald en met een scherp mesje!! Nu zitten er hele lichte krasjes maar beter dan zo´n lelijk logo van Orange!!!
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
FLASH/FLEX informatie aub buiten dit topic houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.