Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 17:17
Deddiekoel & FMS, hoe bevalt de V3 jullie?

Hoe zit het trouwens met de toetsen, mij leek het namelijk dat je nogal hard moest drukken voor je een toets ook daadwerkelijk indrukt. Ik vroeg me af of dit ook vervelend was of dat het wel meeviel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Hercul3s schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 21:33:
Deddiekoel & FMS, hoe bevalt de V3 jullie?

Hoe zit het trouwens met de toetsen, mij leek het namelijk dat je nogal hard moest drukken voor je een toets ook daadwerkelijk indrukt. Ik vroeg me af of dit ook vervelend was of dat het wel meeviel :).
Hard drukken? Je hoeft ze juist maar heel licht aan te raken. :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik was vandaag even niet zo heel blij met mijn V3. Ik dacht nl. dat ik geen eigen ringtones aan mensen kon koppelen (een groot gemis aan mijn oude Samsung E700). Ook kon ik opeens mijn profielen niet meer bewerken. Maar na wat tweak werk via MotoKit is dat allemaal opgelost en doettie wat ik wil. Happy man!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik ben niet blij met de toetsen aan de zei kanten van het scherm gedeelte. Je moet hard drukken, ze voelen niet lekker en eentje zit een beetje los bij mij.

Ik heb ook het gevoel dat ze snel zullen slijten en verkleuren, zijn namelijk chroom gekleurd oid.

Verder is de V3 zeer gaaf. :7

Ik wil alleen andere themes, of mijn eigen themes. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
FMS schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:21:
Ik ben niet blij met de toetsen aan de zei kanten van het scherm gedeelte. Je moet hard drukken, ze voelen niet lekker en eentje zit een beetje los bij mij.

Ik heb ook het gevoel dat ze snel zullen slijten en verkleuren, zijn namelijk chroom gekleurd oid.

Verder is de V3 zeer gaaf. :7

Ik wil alleen andere themes, of mijn eigen themes. Suggesties?
Ik heb de V3 nu toch al een maand of 3 en er is nog niks verkleurd of los geraakt.
Misschien lijkt het zo maar het apparaat zit toch wel stevig in elkaar.

Het is mogelijk om alles aan te passen en er is zelfs al een flash update beschikbaar.
Allemaal niet Motorola supported.
Op HowardForums kun je veel vinden o.a. hier: klik
Je moet er wat software voor downloaden en een beetje lezen en opletten wat je doet maar je kunt vanalles aanpassen.

Het meest simpele is het logo dat je ziet als je de telefoon open klapt
Hier kun je er enkele downloaden: klik

[ Voor 9% gewijzigd door rvrbtcpt op 25-02-2005 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Ik heb nu een week mijn V3.
Ik ben er echt super blij mee, hij heeft alleen 1 probleempje:
Mijn batterij is binnen 1 dag op!

In het boekje staat dat je bij sommige toestellen de batterij een paar x op moet laden voor deze optimaal werkt, maar duurt dit een week en zijn er andere mensen met dit probleem?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:31:
hoi,

Ik heb nu een week mijn V3.
Ik ben er echt super blij mee, hij heeft alleen 1 probleempje:
Mijn batterij is binnen 1 dag op!

In het boekje staat dat je bij sommige toestellen de batterij een paar x op moet laden voor deze optimaal werkt, maar duurt dit een week en zijn er andere mensen met dit probleem?

Alvast bedankt
dat is bij mij ook maar ik ben er veel mee bezig. vergeet niet dat als je een spelletje doet ofzo dat de hele tijd het scherm/geluid aan staat en dat vreet wel baterijen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou ook de intensiteit van je beeldscherm aan kunnen passen, dat scheelt vaak ook terwijl het misschien nog wel prettiger voor je ogen is ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:04:
heb ik ook, is waarschijnlijk gewoon het sluitertje

Weet er iemand een progje waar je mp3s mee kan bewerken zodat ze beter op je foon kunnen?
Nope,niet laten vallen.

Je kan het verhelpen door aan de achterkant er ff een plakbandje tegen aan te plakken,dus in de binnen kant he ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2005 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 10-09 10:44
weet iemand of het mogelijk is om verjaardagen bij je contactpersonen aan te geven? Volgens mij kan dat in de software wel, maar via de telefoon heb ik het nog niet kunnen vinden. Zou wel makkelijk zijn als ik via de agenda een waarschuwing kreeg dat iemand jarig was.... :)

[edit]
Ik heb trouwens via de software ook niet aan de praat kunnen krijgen dat ik een waarschuwing krijg als ik een verjaardag invoer...

[ Voor 21% gewijzigd door Zaagmans op 27-02-2005 16:45 ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 09:51:
Heb inmiddels mijn headset gekoppeld aan mijn Nokia 6310i. Ding werkt erg soepel al is de geluidkwaliteit zeker niet perfect (kraakt zelfs op vol volume). Hoop dat hij icm met de V3 wel beter zal werken. Heb nog steeds geen bericht. Als ik hem do. niet kan halen moet ik NOG een week wachten...
En hoe werkt je headset nu op de v3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:40:
[...]

En hoe werkt je headset nu op de v3?
Eigenlijk hetzelfde. Functionaliteit vanuit V3 is beter (kunt meer instellen, zoals automatisch opnemen na x seconden), maar geluidkwaliteit is niet erg goed. Ruim goed genoeg maar niet kraakhelder of zo. Maar als total package wel erg prettig (icm autolader).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01 16:15
Jaja...... :9

Eindelijk ook de V3 binnen :D:D

Alleen vroeg ik me af....

Wat voor formaat video files je kon afspelen.
Had .wmv / .mpeg geprobeerd maar die werkten niet.
Kon geen .avi file proberen, die heb ik niet onder de 5mb... :(
Of is dat nou juist de file...? .avi? Om af te spelen?

Vroeg me ook af wat de maximum grote is van de plaatjes.....(Size / Bestandsgrootte)

Als iemand mij dat zou kunne vertellen....... zou super zijn _/-\o_

Voor de rest...MASTERLIJKE FOON! :*)

Nog een laatste vraag:

"In de sms kan ik "450" karakters maken, hoe kan ik terug zetten naar 160, zodat ik weet wanneer ik aan de volgende SMS begin?"

[ Voor 14% gewijzigd door ApplePie op 28-02-2005 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
Iemand ervaring met het instellen van een beltoon aan iemand uit je adresboek?
Bij mij neemt ie dan meteen ook dat geluidje voor een nieuwe SMS van die persoon. Valt dat uit te schakelen? Ik wil namelijk alleen een andere ringtone horen, maar het sms geluid mag wel standaard blijven...

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf screensavers gemaakt voor de telefoon maar is het ook mogelijk om het plaatje te laten bewegen als hij gebruikt word als wallpaper?????? zo ja hoeeeeeeeee????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:44:
ik heb zelf screensavers gemaakt voor de telefoon maar is het ook mogelijk om het plaatje te laten bewegen als hij gebruikt word als wallpaper?????? zo ja hoeeeeeeeee????????
kan je mij die screensaver es maillen > deze kan ik met pk2man wijzigen neem ik aan??

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:25

The Legend

*Plop*

Ik vind hem ingeklapt niet zo heel erg mooi maar uitgeklapt issie echt super :9 Jammer dat hij zo duur is en mn abo pas in de zomer afloopt :/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
The Legend schreef op maandag 28 februari 2005 @ 23:53:
Ik vind hem ingeklapt niet zo heel erg mooi maar uitgeklapt issie echt super :9 Jammer dat hij zo duur is en mn abo pas in de zomer afloopt :/
je kan je abo 3 maanden van tevoren verlengen... ga ik ook doen.
weet alleen nog niet of ik deze ga halen...
misschien wel de v635, die is wel zo onwijs cool, maar misschien ligt ie dan nog steeds niet in de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

daFubar schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:20:
[...]

je kan je abo 3 maanden van tevoren verlengen... ga ik ook doen.
weet alleen nog niet of ik deze ga halen...
misschien wel de v635, die is wel zo onwijs cool, maar misschien ligt ie dan nog steeds niet in de winkel...
Hmm, das miss wel interessant dan :) De verlenging gaat dan uiteraard wel gewoon in per einde contractspriode? Zodat je dus niet dubbel betaald? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aangezien ik het erg druk heb op mijn werk kan ik dus niet echt gaan zoeken naar een anwoordt.

Maar goed ik heb dus sinds gisteren de motorola v3 binnen en nu zou ik erg graag de volgende dingen willen weten:

Hoe kan ik een contactpersoon een eigen ringtone geven?

en waarom gaat mijn beeldscherm na een minuut zwart terwijl ik een sreensaver heb ingesteld?

Bedankt alvast voor de moeite....

MVG
KM

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het idee dat er nogal wat fouten zitten in de V3

ik heb nu al twee keer mijn accu eruit moeten hallen omdat hij vast zat en gisteren blijf de telefoon maar bellen en trillen en dit ging ook niet meer uit dus weer die accu eruit moeten halen

meer mensen hier last van????????? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:44
Echt een mooie telefoon, alleen jammer dat ik 2 maanden moet wachten voordat ik hem heb :'(

Maar ja zo te merken is hij zeker het wachten waard >:)

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:30:
ik heb het idee dat er nogal wat fouten zitten in de V3

ik heb nu al twee keer mijn accu eruit moeten hallen omdat hij vast zat en gisteren blijf de telefoon maar bellen en trillen en dit ging ook niet meer uit dus weer die accu eruit moeten halen

meer mensen hier last van????????? :?
is dit te verhelpen met een firmware update ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:07:
aangezien ik het erg druk heb op mijn werk kan ik dus niet echt gaan zoeken naar een anwoordt.

Maar goed ik heb dus sinds gisteren de motorola v3 binnen en nu zou ik erg graag de volgende dingen willen weten:

Nog niet opgelost

en waarom gaat mijn beeldscherm na een minuut zwart terwijl ik een sreensaver heb ingesteld?
Probleem opgelost

MVG
KM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Je eigen post quoten binnen een dag na posting is niet gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:07:

MVG
KM
Lees de handleiding?

Dan wel 1 echte tip. Zet je ringtones altijd via MPT op je foon, schijnt beter te werken dan P2KMan oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
ARGH! Kent iemand dit?

Was net druk bezig een sms te typen druk ik per ongelijk op de rode knop (ophangen). Hele sms weg. Ook geeneens een concept o.i.d. opgeslagen!!!!

Weet iemand of dat in te stellen is zodat ik met mijn lompe vingers niet altijd smsjes 2 keer hoef in te tikken, mocht ik een keer verkeerd drukken??

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
dit is gewoon geen bug ,
elke motorola phone heeft dit geloof ik , evenals wat andere merken telefoons

je kunt dit voorkomen door gewoon die knop niet aan te raken als je sms't :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Frijns.Net schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:36:
[...]

Ik heb de V3 nu toch al een maand of 3 en er is nog niks verkleurd of los geraakt.
Misschien lijkt het zo maar het apparaat zit toch wel stevig in elkaar.

Het is mogelijk om alles aan te passen en er is zelfs al een flash update beschikbaar.
Allemaal niet Motorola supported.
Op HowardForums kun je veel vinden o.a. hier: klik
Je moet er wat software voor downloaden en een beetje lezen en opletten wat je doet maar je kunt vanalles aanpassen.

Het meest simpele is het logo dat je ziet als je de telefoon open klapt
Hier kun je er enkele downloaden: klik
ik zou wel oppassen met die flash. Je moet namelijk wel weten wat je doet èn je garantie vervalt.
Verder heb ik niet kunnen vinden of de Nederlandse taal er ook bij zit. Wanneer deze er niet bij zit, kan je naast de schermtaal, smsen ook wel vergeten.

Verder is het idd een schitterend toestel, maar vind ik de gebruiksvriendelijkheid te wensen over laten. Kwestie van wennen.

Ik heb wel nog een vraagje: weet iemand hoe je ervoor zorgt dat alle op de sim opgeslagen telefoonnummers niet in het telefoonboek worden weergegeven? Ik zie nu namelijk alle namen dubbel, omdat ze zowel op 'm'n telefoon als op m'n sim staan.

En hoe je de sms letter teller veranderd zou ik ook wel willen weten. Is al een aantal keer in dit thread gevraagd, maar nog niet beantwoord.

www.howardforums.com staat trouwens in m'n favorieten. Ik kan het forum daar aanraden, want daar vind je echt heeeel veel info over de V3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Op HowardForums staat ook een topic met een soort van guide om je phone te flashen. Staat oa zaken in over P2KMan en gelockte ringtones. Ik kan hem alleen niet vinden. Heeft iemand een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
deddiekool, deze: http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=16917

Ik heb sinds een dag de phone ;)

vind hem mooi.. Toch wel een tikkeltje groot(wel dun) en ik had iets meer verwacht van de 'alu case' maargoed...

Gelijk een vraagje, is het ook mogenlijk te telefoon op te nemen zonder hem open te hoeven klappen ? Ik vind het zo omslachtig: telefoon rinkelt>uit broekzak halen>uit leren hoesje halen>openklappen>opnemen....
Ik assign liever de smartkey oid aan opnemen, maar die functie lijkt er niet in te zitten... ?

[ Voor 12% gewijzigd door Wilde op 03-03-2005 15:08 ]

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
pardon me, maar moet je dan niet gewoon een normale telefoon nemen ipv een clamshell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

@Wilde:
De enige optie die je dan hebt is een oortje, al dan niet draadloos.
Ik heb zelf de HS850 (mooi zwart) erbij, zodra de telefoon gaat klap ik de HS850 open, deze maakt dan razendsnel een Bluetooth verbinding, tegen die tijd heb ik hem achter mn oor en kan ik opnemen. De telefoon hoeft dan mijn zak niet eens uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Deddiekoel schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:37:
Op HowardForums staat ook een topic met een soort van guide om je phone te flashen. Staat oa zaken in over P2KMan en gelockte ringtones. Ik kan hem alleen niet vinden. Heeft iemand een link?
Ik heb ook gekeken naar flashen, ik heb echter het idee dat dat met mijn toestel wel goed zit, ik lees dingen zoals: het aanzetten van de telefoon door een enkele korte druk op de knop, ipv 2 seconden vasthouden, dat doet mijn V3 dus al. Ook lees ik zaken als een sneller menu ed., die heb ik dus ook al. Het lijkt er dus op dat mijn V3 al voorzien is van redelijk up-to-date software.
Flashen brengt altijd een risico met zich mee, als er werkelijk geen dingen zijn die je storen aan je telefoon, laat dat dan lekker achterwege.

P2KMan werkt perfect als je gelockte ringtones wilt verwijderen, of zelf geuploade ringtones wilt locken, ook dat is geen probleem. Ook hier geldt ook weer dat voorzichtigheid in acht genomen dient te worden.

Een ander leuk proggie is Motokit, hiermee kan je heel snel instellingen wijzigen, zonder veel kennis nodig te hebben. Ik vond het vervelend dat onder toets 1 (ingedrukt houden) altijd Voicemail gebeld werd, via Motokit heb ik dat binnen 10 seconden uit kunnen zetten, ook kan je daarmee aangeven dat je smssje op je telefoon wilt opslaan ipv op de simkaart, en andersom uiteraard.

[ Voor 22% gewijzigd door R2 op 03-03-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit toestel heel erg stijlvol, maar nog steeds erg duur. Onlangs heb ik al een Nokia 6230 gekocht zonder abo. Dus dan kan ik nu niet rechtvaardigen om zo die Razr te gaan halen en net doen alsof ik hem echt nodig heb. Nee, zeker niet voor dat geld. Ik wacht wel even tot er een vrachtwagentje voorbij rijdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik woon toch aan een vrij drukke weg, alleen valt hier nou nooit eens iets van de vrachtwagen af, op een berg met sneeuw na dan. :) Dus ik zal hem wel via de dure en legale manier moeten verkrijgen. :(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
R2 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:51:
[...]

Een ander leuk proggie is Motokit, hiermee kan je heel snel instellingen wijzigen, zonder veel kennis nodig te hebben. Ik vond het vervelend dat onder toets 1 (ingedrukt houden) altijd Voicemail gebeld werd, via Motokit heb ik dat binnen 10 seconden uit kunnen zetten, ook kan je daarmee aangeven dat je smssje op je telefoon wilt opslaan ipv op de simkaart, en andersom uiteraard.
Kun je nu meer smsjes opslaan dan de standaard 70 ongeveer (inbox + outbox samen) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Why the fuck wil je meer dan 70smsjes in je inbox opslaan???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Hebben jullie er ook last van dat de keypad het LCD scherm vies maakt. De plastic strippen rondom de toetsen op mijn toestel laten namelijk een laagje achter op het scherm.

Ik heb de keypad proberen schoon te maken en het voelt niet alsof het plakt.

De V3 is in iedere geval erg moeilijk om schoon te houden.

Oh en, hoe zet dat irritante autocomplete bij SMS'en in godsnaam uit. Ik krijg het maar niet voor mekaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:51:
[...]

Ik heb ook gekeken naar flashen, ik heb echter het idee dat dat met mijn toestel wel goed zit, ik lees dingen zoals: het aanzetten van de telefoon door een enkele korte druk op de knop, ipv 2 seconden vasthouden, dat doet mijn V3 dus al. Ook lees ik zaken als een sneller menu ed., die heb ik dus ook al. Het lijkt er dus op dat mijn V3 al voorzien is van redelijk up-to-date software.
Flashen brengt altijd een risico met zich mee, als er werkelijk geen dingen zijn die je storen aan je telefoon, laat dat dan lekker achterwege.

P2KMan werkt perfect als je gelockte ringtones wilt verwijderen, of zelf geuploade ringtones wilt locken, ook dat is geen probleem. Ook hier geldt ook weer dat voorzichtigheid in acht genomen dient te worden.

en waar halen wij motokit vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:27:
Ik woon toch aan een vrij drukke weg, alleen valt hier nou nooit eens iets van de vrachtwagen af, op een berg met sneeuw na dan. :) Dus ik zal hem wel via de dure en legale manier moeten verkrijgen. :(
Die vrachtwagentjes komen hier ook maar zeeeeeeeeeeeeeer zelden voorbij. Maarja, tegen de tijd dat mijn 6230 weer aan vervanging toe is is die Razr wel goedkoper in de reguliere markt. En dan zal je zien, dan wil ik hem niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Frijns.Net schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:21:
[...]

Kun je nu meer smsjes opslaan dan de standaard 70 ongeveer (inbox + outbox samen) ?
Ik weet niet hoeveel smsjes je kan opslaan, ik zat pas op 10 stuks, en de geheugenmeter gaf 1 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

FMS schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:43:
Hebben jullie er ook last van dat de keypad het LCD scherm vies maakt. De plastic strippen rondom de toetsen op mijn toestel laten namelijk een laagje achter op het scherm.

Ik heb de keypad proberen schoon te maken en het voelt niet alsof het plakt.

De V3 is in iedere geval erg moeilijk om schoon te houden.

Oh en, hoe zet dat irritante autocomplete bij SMS'en in godsnaam uit. Ik krijg het maar niet voor mekaar.
Je keypad, en ook je scherm trouwens, kan je schoonmaken met die leuke motorola hanger die bij je telefoon zit. Ik heb begrepen dat deze daar speciaal voor is, en het werkt goed.
Verder heb ik zelf de Martin Fields screen protector op mijn V3 zitten, hij wordt nu minder snel vet, en je originele scherm is beschermd tegen krassen ed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 11:24:
[...]

en waar halen wij motokit vandaan?
Google is even op motokit, of kijk op howardforums..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:37:
Altijd handig om adres gegevens enz. die je gestuurd krijgt te bewaren.
En waarom niet? Er zit 5mb in, die mag toch gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 09:37:
Ik heb er meer dan 400 in mijn inbox en 200 in outbox van mijn P900, en daar ben ik erg blij mee.
Ik kan zo alles gewoon nog opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb meerdere mensen lopen vloeken op het feit dat SMS-jes op de SIM worden opgeslagen. Ik denk dus dat veel mensen willen weten HOE je SMSjes op je foon kunt opslaan!

Ik heb gisteren het logo van mijn externe display verandert. Werkt erg goed, alleen wil ik nog een beter logootje (heb nu Autobots embleem).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Deddiekoel schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:59:
Ik heb meerdere mensen lopen vloeken op het feit dat SMS-jes op de SIM worden opgeslagen. Ik denk dus dat veel mensen willen weten HOE je SMSjes op je foon kunt opslaan!

Ik heb gisteren het logo van mijn externe display verandert. Werkt erg goed, alleen wil ik nog een beter logootje (heb nu Autobots embleem).
Start Motokit, klik op Common Settings, klik op Launch, daar heb je de optie om dat aan te passen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ok, ik heb het voor elkaar hoor.......!!! :(

Met motokit bezig geweest... leuk programma... lekker dingen uitproberen.

Maar, zoals de bedoeling, eerst een backup van het toestel gemaakt...
so far so good...
ik het een en ander veranderd totdat ik op het BRILJANTE idee kwam om m'n toestel model te veranderen van V3 in V3 Razr.... |:(
Then the shit hit the fan...: het toestel werd namelijk niet meer herkend als een V3... wat opzich logisch is... dus ik denk: "ok, ik verander het gewoon terug."
haha, tuurlijk niet... zo makkelijk gaat dat niet, he...

Ik kwam erachter dat het aan die domme spatie lag... dus alles achter V3 blijft staan...

Dan maar een restore via Motokit, maar geen verschil en een nieuw probleem!! Helaas kan ik nu niet meer gedetaileerde info van m'n profielen bekijken...!

Zoals je begrijpt staat het huilen :'( mij nader dan het lachen :+ en weet ik echt niet meer wat ik nu kan doen.

Kan misschien iemand een flex van z'n orginele toestel maken? Via Motokit Flex Creator?
Daar zou ik onwijs mee geholpen zijn...! Met de Flex Creator gebeurt verder niets met je toestel, alleen wordt er een image van gemaakt, welke ik dan weer kan gebruiken...

My thanks will be great!! _/-\o_

*edit*

ok, ik ben er achter dat Motokit je ringsignaldetails verknald. Daarom moet je zeker uit de buurt van het script "Fix Ringtone Detail" in Motokit blijven...
ik heb de oplossing nog niet, maar ik moet nog ff op HoFo posten...

Alleen dan nog het probleem van dat model nummer... echt domdomdom van mij!! 8)7 8)7 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door SqueakyClean op 04-03-2005 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Jobbie schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 18:17:

*edit*

ok, ik ben er achter dat Motokit je ringsignaldetails verknald. Daarom moet je zeker uit de buurt van het script "Fix Ringtone Detail" in Motokit blijven...
ik heb de oplossing nog niet, maar ik moet nog ff op HoFo posten...

Alleen dan nog het probleem van dat model nummer... echt domdomdom van mij!! 8)7 8)7 8)7
Met het eerste kan ik je helaas niet helpen, de ringtones kan je fixen door met P2Kman de bestanden MyToneDB em TempToneDB te verwijderen, de telefoon uit en aan te zetten, en dan moet je er weer bijkunnen. Het enige probleem wat ik nog heb, is dat ik niet bij de details van Vibrate kan komen, alle andere details kan ik nu wel wijzigen.
Ik heb ook een backup van mijn flex gemaakt, dus als je die wil proberen, prima, maar wel op eigen risico..

Als er iemand is die nog niets aan zijn V3 heeft veranderd, wil hij/zij misschien een flex maken?, de telefoon met wel unlocked en unbranded zijn. Graag ook even vermelden wat de Flexversie en Softwareversie is...

[ Voor 12% gewijzigd door R2 op 04-03-2005 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

R2 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:57:
[...]

Met het eerste kan ik je helaas niet helpen, de ringtones kan je fixen door met P2Kman de bestanden MyToneDB em TempToneDB te verwijderen, de telefoon uit en aan te zetten, en dan moet je er weer bijkunnen. Het enige probleem wat ik nog heb, is dat ik niet bij de details van Vibrate kan komen, alle andere details kan ik nu wel wijzigen.
Ik heb ook een backup van mijn flex gemaakt, dus als je die wil proberen, prima, maar wel op eigen risico..

Als er iemand is die nog niets aan zijn V3 heeft veranderd, wil hij/zij misschien een flex maken?, de telefoon met wel unlocked en unbranded zijn. Graag ook even vermelden wat de Flexversie en Softwareversie is...
thx dude, dat maakte het weer mogelijk!! zwaar chill!
nu boeit dat model nummer ook niet echt meer... daar kom ik nog wel achter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Jobbie schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 01:56:
[...]

thx dude, dat maakte het weer mogelijk!! zwaar chill!
nu boeit dat model nummer ook niet echt meer... daar kom ik nog wel achter...
Ben blij dat het je gelukt is, kan jij trouwens ook bij de details van Vibracall komen, dat is de enige die het bij mij nog niet doet, komt waarschijnlijk door die setting van Motokit.
Ik heb wel een flex kunnen maken, maar daar zit dit probleem waarschijnlijk ook in, ben dus op zoek naar een schone nederlandse flex..

Wat is trouwens jou Flex en Software versie??

[ Voor 19% gewijzigd door R2 op 05-03-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:57:
[...]

overigens van een lieftallige dame uit dit forum, haar flex versie weet ik niet (ze heeft hem gewonnen bij een bel show)

Ik heb een hele tijd geleden een totale software backup gemaakt plus bijbehorende screenies uit p2kman, dat zal wel niet hetzelfde werken?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Die backup heb ik ook gemaakt, ik heb echter geen idee of daarmee mijn probleem verholpen kan worden. Ik heb begrepen dat flexen zo'n beetje mijn laatste redmiddel zou moeten zijn, moet ik natuurlijk wel een werkende flex hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Ik ben van plan binnenkort een nieuw mobieltje te nemen en twijffelde tussen Samsung D500 en de Razr. Ben vanmiddag langs Orange geweest en daar waren van beide dummie modellen beschikbaar, maar de Razr heeft toch wel meer style, ben nu bijna verkocht eraan :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Me Happy :*) _/-\o_

Ik had 20 februari met Motokit een backup gemaakt van de V3 (geen flex), ik dacht laat ik eens proberen om deze terug te zetten, ging helemaal zonder problemen en mijn probs zijn verdwenen, hij doet weer precies wat hij moet doen. Ik heb hem nu helemaal terug gebracht naar fabrieksinstellingen en ga nu eerst een nieuwe backup maken, plus een flex, mocht het ooit nog eens een keer foutgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Voor wie de V3 veeeeeeeeel te groot vind:

Afbeeldingslocatie: http://www.gizmodo.com/gadgets/images/mobu_slvr.jpg

wacht dan lekker even op de V8!! (er is ook nog een V6 btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:55:
[...]

overigens van een lieftallige dame uit dit forum, haar flex versie weet ik niet (ze heeft hem gewonnen bij een bel show)

Ik heb een hele tijd geleden een totale software backup gemaakt plus bijbehorende screenies uit p2kman, dat zal wel niet hetzelfde werken?
wat is flex versie nou weer ?
nog steeds heb ik nix verandert aan me foontje gewoon weg geen tijd voor ( haha)
dus geef maar een gil (!) mocht iemand nog wat nodig hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Hercul3s schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 16:42:
Ik ben van plan binnenkort een nieuw mobieltje te nemen en twijffelde tussen Samsung D500 en de Razr. Ben vanmiddag langs Orange geweest en daar waren van beide dummie modellen beschikbaar, maar de Razr heeft toch wel meer style, ben nu bijna verkocht eraan :D.
Ikzelf zou sowieso voor de RAZR gaan. Die D500 zie ik tegenwoordig overal, terwijl ik nog niemand met een RAZR heb gezien. Ik hecht nou eenmaal belang aan originaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Zijn er hier ook mensen die hun email op hun V3 checken? Werkt dit een beetje?

In de Telfort shop (wil graag telfort, bevalt goed en hebben tenminste fatsoenlijke prijs voor GRPS gebruik) werd mij vandaag de LG T5100 aangeraden (of de D500) ipv de V3 ivm de complexiteit van de menu's en instellingen bij de V3. Vind die T5100 wel leuk, maar die heeft geen BT en een belabberde standby/bel tijd.

Tsja anders is er altijd nog de MPX 220, maar die schijnt te echo-en als ik de berichten op GoT moet geloven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 15:18:
Die backup heb ik ook gemaakt, ik heb echter geen idee of daarmee mijn probleem verholpen kan worden. Ik heb begrepen dat flexen zo'n beetje mijn laatste redmiddel zou moeten zijn, moet ik natuurlijk wel een werkende flex hebben...
kan je die toevallig online zetten of emailen naar mij?

rein . hoekema @ gmail . C0m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Jazco2nd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 16:47:
Voor wie de V3 veeeeeeeeel te groot vind:

[afbeelding]

wacht dan lekker even op de V8!! (er is ook nog een V6 btw)
Release datum?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 18:37:
[...]

kan je die toevallig online zetten of emailen naar mij?

rein . hoekema @ gmail . C0m
Hoi, ik kan je de backup mailen, of de flex, waarbij ik moet zeggen, dat de flex de MMS Templates niet wilt meenemen, alles wordt in de flex gesaved, alleen bij de templates geeft Motokit een error.
Als je dus eerst een backup maakt van je templates, en daarna de flex gebruikt, moet het volgens mij wel goed gaan. Heb ik verder niet getest, dus op eigen risico..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Is er een manier om de kracht van de vibratie aan te passen. Ik wil met name de kracht vergroten. Kleine kans dat dit kan, maar ALS het kan zou ik dat wel willen. Vind hem nu te zwakjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Deddiekoel schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:42:
Is er een manier om de kracht van de vibratie aan te passen. Ik wil met name de kracht vergroten. Kleine kans dat dit kan, maar ALS het kan zou ik dat wel willen. Vind hem nu te zwakjes.
De enige manier die ik ken is hier beschreven, zelf niet geprobeerd omdat ik dat niet nodig vind..
http://howardforums.com/s...2598&highlight=%2Bvibrate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 14:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Och, ik vind em zeer o.k. Mobiel bellen heeft me nooit echt geintereseerd, maar dit toestel doet toch wel wat. De prijs is al aardig gezakt naar ik begrepen heb. Maar eigenlijk is ie voor mijn belgedrag te duur. Veel reacties gelezen over problemen en oplossingen, maar iemand een tip over een goede deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 19:34:
[...]

Hoi, ik kan je de backup mailen, of de flex, waarbij ik moet zeggen, dat de flex de MMS Templates niet wilt meenemen, alles wordt in de flex gesaved, alleen bij de templates geeft Motokit een error.
Als je dus eerst een backup maakt van je templates, en daarna de flex gebruikt, moet het volgens mij wel goed gaan. Heb ik verder niet getest, dus op eigen risico..
Graag de flex, nog niet eerder uitgeprobeerd maar als het nodig is kan ik het gebruiken.

Hoeveel geheugen heb jij al vrij gekregen op je v3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 10:22:
[...]

Graag de flex, nog niet eerder uitgeprobeerd maar als het nodig is kan ik het gebruiken.

Hoeveel geheugen heb jij al vrij gekregen op je v3?
Ik stuur je de flex wel even op.

Ik zit dit moment weer op een standaard V3, ik was hier en daar bezig met verwijderen van pictures, ringtones ed., en kwam er later achter dat ik problemen had met de Vibrate details. De met Motokit gemaakte backup teruggezet, en nu dus weer standaard. Ik heb 5227Kb vrij en zolang ik niet meer nodig heb laat ik het maar even zo, ben allang blij dat alles weer gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ray-zor schreef op zondag 06 maart 2005 @ 04:14:
Och, ik vind em zeer o.k. Mobiel bellen heeft me nooit echt geintereseerd, maar dit toestel doet toch wel wat. De prijs is al aardig gezakt naar ik begrepen heb. Maar eigenlijk is ie voor mijn belgedrag te duur. Veel reacties gelezen over problemen en oplossingen, maar iemand een tip over een goede deal?
kijk eens op www.telecomvergelijker.nl dan kun je hem waarschijnlijk wel samen stellen met een goedkoop abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
MPmad schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 18:01:
[...]

Ikzelf zou sowieso voor de RAZR gaan. Die D500 zie ik tegenwoordig overal, terwijl ik nog niemand met een RAZR heb gezien. Ik hecht nou eenmaal belang aan originaliteit :)
Ik zie de laatste tijd wel meer mensen met een D500 lopen dan met een Razr, ook toen ik de Razr in mijn hand hield en daarna de D500 was de D500 veel minder elegant. Als ik mag kiezen ga ik nu echt voor de Razr :9~ .
Ray-zor schreef op zondag 06 maart 2005 @ 04:14:
Bij de online Orange shop hebben ze een nieuwe actie:

4 maanden lang 50% korting op je bundel
vanaf een 1-jarig Orange Free 32,50

8 maanden lang 50% korting op je bundel
vanaf een 2-jarig Orange Free 32,50

Eigenlijk ben je net even te laat, 2 weken geleden had je de Razr gratis bij een €22,50 Orange abo, nu pas gratis bij een €32,50 abo. Maar met de actie van hierboven maakt dit ook niet zoveel meer uit. Bij Orange mag je na 6 maanden gratis overstappen op een lager abo, dat is waar deze berekening op gebaseerd is:

2 jarig 22,50 (6mnd) naar 12,50 (andere 18 mnd)

6x22,50 = 135
18x12,50 = 225
----------------------- +
€ 360

2 jarig 32,50 (6mnd) naar 22,50 (6mnd) naar 12,50 (12mnd) met de 50% korting

6x16,25 = 97,5 <--- 32,50 met 50% korting is 16,25
6x22,50 = 135
12x12,50 = 150
----------------------- +
€ 382

Tussen 22,50 en 32,50 scheelt dus 22 euro en je hebt veel meer beltegoed en je Razr is gratis. Totaal betaal je dus ook 382, dus als je je Razr voor €400 zou verkopen zou je nog winst hebben en een 'gratis' abo ;).

Moet je alleen wel Orange willen nemen :+.
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:47:
[...]

kijk eens op www.telecomvergelijker.nl dan kun je hem waarschijnlijk wel samen stellen met een goedkoop abo.
Het enige is dat daar vaak geen acties meegenomen worden, en dat je met die acties nou juist een hele mooie deal kan sluiten. Vaak zijn die acties niet heel lang geldig maar wel voordelig. Als je een goeie deal wil hebben moet je de in je hoofd kijken wat je wil, dan ga je wat internet shops af en dan als je geluk hebt vind je wel iets moois. Ik heb vorig jaar een 1 jarig Hi20 Sim only voor €10 per maand afgesloten met €90 cashback, dus €30 kosten totaal >:).

[ Voor 15% gewijzigd door Hercul3s op 06-03-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Nog een leuke actie toevallig met hi/vodafone? Want ik heb net mijn abo bij orange opgezegd ;)

edit: wat raar vodafone heeft de v3 helemaal niet op haar site staan?

[ Voor 28% gewijzigd door StephaN900 op 06-03-2005 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@hercul3s
I know, alleen moet je dan alle akties uit je hoofd weten. Al vind ik je sim only abo wel heel erg vet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StephaN schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:02:
Nog een leuke actie toevallig met hi/vodafone? Want ik heb net mijn abo bij orange opgezegd ;)

edit: wat raar vodafone heeft de v3 helemaal niet op haar site staan?
probeer deze eens:
http://www.gsmwaanzin.nl/...cAAAEC%2eYr2bmiQ&DealNr=9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:20:
@hercul3s
I know, alleen moet je dan alle akties uit je hoofd weten. Al vind ik je sim only abo wel heel erg vet. :P
Dat is waar, maar goed zoeken kan je heel wat geld besparen. Ik heb alleen wel gemerkt dat je eerst een id moet hebben welke provider en welke gsm je wilt, anders verdrink je in de aanbiedingen.

Ja, alleen merkte ik wel dat je die €90 binnen 1 maand uitgegeven hebt en je dan 'gewoon' de kosten betaald zonder ooit nog aan die cashback te denken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Hercul3s schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:29:
...een heel verhaal over die Orange abo's...
Thx, voor het verhaal. Feit wil dat ik graag een Orange wil (alles in één bundel). Ik was vandaag even naar de Orange shop geweest. Gezegd dat ik wel erg gecharmeerd was van de V3, maar nog aan de prijzige kant zeker vergeleken met andere aanbiedingen. De verkoper kwam toen met hetzelfde verhaal als Hercul3s. Alleen zou ik dan niet na 6 maanden al een stapje terug doen maar na de 8 maanden die die 50% actie duurt. Da's dan namelijk nog twee maanden 16,25 euro ipv 22,50 :)

Ik had 'em bijna direct meegenomen, maar ik heb mezelf maar even beschermd tegen een impulsaankoop en mezelf nog een week gegeven om er goed over na te denken. Dus volgende week ga ik em halen :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Weet iemand een goeie MIDI editor? Ik heb een zooi MIDI's als ringtone, maar die beginnen vrij laat. Ik wil graag die begin pauze er dus afhalen. Heb alleen geen idee met welk progje dat makkelijk kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
Ray-zor schreef op zondag 06 maart 2005 @ 21:08:
[...]

*Verhaal over Orange verkoper ;) *

Alleen zou ik dan niet na 6 maanden al een stapje terug doen maar na de 8 maanden die die 50% actie duurt. Da's dan namelijk nog twee maanden 16,25 euro ipv 22,50 :)
Wat hij voorstelde is inderdaad slimmer, je komt dan op €390,- en je hebt dus 2x32,50 btg ipv 2x12,50 btg, totaal €40,- meer btg, terwijl je dus maar € 8,- meer betaald :).
Ik had 'em bijna direct meegenomen, maar ik heb mezelf maar even beschermd tegen een impulsaankoop en mezelf nog een week gegeven om er goed over na te denken. Dus volgende week ga ik em halen :) :) :)
Dat gevoel had ik ook, je wil hem gewoon meenemen, het 'moet' gewoon _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik wilde nog even terug komen op mijn briljante veranderingen aan m'n V3:

Phone Signal Details: verwijder met P2KMan de bestanden MyToneDB en TempToneDB. Met dank aan R2 !!!

Phone Model veranderd in V3 Razr: via P2KTools (ander programma dan P2KMan) veranderen door modus: P2Kmode > P2Kinfo > klik read > verander > change. Met dank aan www.HowardForums.com!!!

Om nog even terug tekomen op Vibrate: ja, ik kan in de details komen.

Probeer trouwens ff het volgende: via welke tool dan ook (meerdere hebben t, zoals P2KTools) zet alle ringtones op silent... vervolgens de MyToneDB en de TempToneDB verwijderen...
misschien helpt dat...

Ik heb m'n telefoon nu weer helemaal zoals ik m kreeg... en ga er nu mee terug naar de winkel...!
Bij mij is namelijk het speakertje o.i.d. kaduuk, waardoor alle midi files en mp3tjes heeel slecht klinken...
Telefoon trouwens gehaald bij Telecom.nu... hopelijk krijg ik een nieuwe mee..... O-)

[ Voor 8% gewijzigd door SqueakyClean op 07-03-2005 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niets gezegd

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Jobbie schreef op maandag 07 maart 2005 @ 10:05:
Ik wilde nog even terug komen op mijn briljante veranderingen aan m'n V3:

Phone Signal Details: verwijder met P2KMan de bestanden MyToneDB en TempToneDB. Met dank aan R2 !!!

Phone Model veranderd in V3 Razr: via P2KTools (ander programma dan P2KMan) veranderen door modus: P2Kmode > P2Kinfo > klik read > verander > change. Met dank aan www.HowardForums.com!!!

Om nog even terug tekomen op Vibrate: ja, ik kan in de details komen.

Probeer trouwens ff het volgende: via welke tool dan ook (meerdere hebben t, zoals P2KTools) zet alle ringtones op silent... vervolgens de MyToneDB en de TempToneDB verwijderen...
misschien helpt dat...

Ik heb m'n telefoon nu weer helemaal zoals ik m kreeg... en ga er nu mee terug naar de winkel...!
Bij mij is namelijk het speakertje o.i.d. kaduuk, waardoor alle midi files en mp3tjes heeel slecht klinken...
Telefoon trouwens gehaald bij Telecom.nu... hopelijk krijg ik een nieuwe mee..... O-)
Ik heb jou thread op HF gevolgd, en dus gezien dat je probleem gefixed is, gelukkig maar.
Mijn probleem is gelukkig ook uit de wereld, ik had gelukkig met Motokit een volledige backup gemaakt, en kon deze zonder problemen terugzetten, daarmee waren al mijn probs verdwenen.
Ik ga in de toekomst wel wat voorzichtiger zijn met aanpassen van instellingen, heb nu verschillende backups gemaakt en op verschillende plaatsen opgeslagen, dit gaat mij niet meer gebeuren ;)

Is het jou trouwens al gelukt om met motokit een flex backup te maken zonder foutmeldingen??, zodra hij bij mij de MMS tempates gaat toevoegen, krijg ik een Fail melding!!

[ Voor 9% gewijzigd door R2 op 07-03-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

R2 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 11:41:
[...]

Ik heb jou thread op HF gevolgd, en dus gezien dat je probleem gefixed is, gelukkig maar.
Mijn probleem is gelukkig ook uit de wereld, ik had gelukkig met Motokit een volledige backup gemaakt, en kon deze zonder problemen terugzetten, daarmee waren al mijn probs verdwenen.
Ik ga in de toekomst wel wat voorzichtiger zijn met aanpassen van instellingen, heb nu verschillende backups gemaakt en op verschillende plaatsen opgeslagen, dit gaat mij niet meer gebeuren ;)

Is het jou trouwens al gelukt om met motokit een flex backup te maken zonder foutmeldingen??, zodra hij bij mij de MMS tempates gaat toevoegen, krijg ik een Fail melding!!
nou, ik heb dus inmiddels een nieuwe V3... en misschien dom, maar ik ben meteen er mee aan de slaggegaan zonder een flex te maken...

hij werkt momenteel perfect, maar heb wel hetzelfde probleem als jij nu had, met het verschil dat ik niet in Ring&Vibrate kan.
Wat ook vreemd is, is dat ik op een gegeven moment weer die 2 bestandjes moest wissen en dat, voorzover ik heb kunnen checken, ze niet opnieuw zijn aangemaakt door de V3...
maar goed, de tril stand is toch zo zacht dat ik er geen gebruik van ga maken... alhoewel het natuurlijk wel relaxed zou zijn als ie t gewoon deed...

offtopic:
Nevermind..... ik dacht ff wat...
Hoe heb je me eigenlijk op HoFo kunnen vinden? Ik gebruik daar toch een andere nick...

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 07-03-2005 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Jobbie schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:08:
[...]

nou, ik heb dus inmiddels een nieuwe V3... en misschien dom, maar ik ben meteen er mee aan de slaggegaan zonder een flex te maken...

hij werkt momenteel perfect, maar heb wel hetzelfde probleem als jij nu had, met het verschil dat ik niet in Ring&Vibrate kan.
Wat ook vreemd is, is dat ik op een gegeven moment weer die 2 bestandjes moest wissen en dat, voorzover ik heb kunnen checken, ze niet opnieuw zijn aangemaakt door de V3...
maar goed, de tril stand is toch zo zacht dat ik er geen gebruik van ga maken... alhoewel het natuurlijk wel relaxed zou zijn als ie t gewoon deed...

offtopic:
Sorry dat ik je een dude noemde als je daadwerkelijk een "lieftallige dame" bent... :D
Hoe heb je me eigenlijk op HoFo kunnen vinden? Ik gebruik daar toch een andere nick...
HEEEEEEELLL DOM, zonde man, heb je een splinternieuwe V3, en dan maak je geen backup :?
Ik had heel graag een backup of flex willen hebben van een nieuwe V3, :'(
Die 2 bestandjes worden na uit en aanzetten automatisch aangemaakt, dat moet haast wel.
Als je een backup had gemaakt, dan had je deze terug kunnen zetten en dan was je Ring&Vibrate probleem opgelost, zo heb ik het ook kunnen fixen, gelukkig wel. Ik denk dat mijn backup wel goed is, maar had toch wel heel graag een verse backup of flex gehad, ik kan er nog niet over uit dat je gelijk weer aan het patchen bent gegaan, nou ja, wat gebeurt is is gebeurt ;)

Geen lieftallige dame hier, dus dude is wel goed hoor, en tja, HoFo!!, hoeveel mensen wijzigen nu V3 naar V3 Razr oid, dus ik dacht, dat kan er maar 1 zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

haha, mja... dat was waarschijnlijk een eerste op dat forum... en van dat gedoe over die dame, had ik verkeerd gelezen... en Arthur lijkt me nou niet echt een vrouwen naam... :*) dus nevermind...

maar, idd eigenlijk dom, maar ik had niet veel zin in MotoKit, omdat Flexen gemaakt via Motokit niet echt goed blijken te zijn, als ik de forums geloven mag.
Op dit moment heb ik wel een backup gemaakt, maar dus geen flex.
Als er nou trouwens een goede monsterpack uitkomt met ook onze taal erbij (taallijstcode is 039 geloof ik), ga ik daarmee aan de slag...

Damn, waarom had ik nou gewoon niet een flex gemaakt...... |:( 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:17:
[...]

HEEEEEEELLL DOM, zonde man, heb je een splinternieuwe V3, en dan maak je geen backup :?
Ik had heel graag een backup of flex willen hebben van een nieuwe V3, :'(
Die 2 bestandjes worden na uit en aanzetten automatisch aangemaakt, dat moet haast wel.
Als je een backup had gemaakt, dan had je deze terug kunnen zetten en dan was je Ring&Vibrate probleem opgelost, zo heb ik het ook kunnen fixen, gelukkig wel. Ik denk dat mijn backup wel goed is, maar had toch wel heel graag een verse backup of flex gehad, ik kan er nog niet over uit dat je gelijk weer aan het patchen bent gegaan, nou ja, wat gebeurt is is gebeurt ;)

Geen lieftallige dame hier, dus dude is wel goed hoor, en tja, HoFo!!, hoeveel mensen wijzigen nu V3 naar V3 Razr oid, dus ik dacht, dat kan er maar 1 zijn ;)
Misschien heb ik goed nieuws, staat een lief tallige dame in mijn msn lijst (ze reageert hier ook nog wel eens "puntoortje") die zeker een niet bewerkte V3 heeft.

He lieve puntoortje je hebt aangeboden ' geef maar een gil (!) mocht iemand nog wat nodig hebben' mag R2 via jou een echte flex maken?
Dat is een backup waarmee iedereen in nederland zijn telefoon makkelijk kan herstellen als er iets fout gaat met de software. Als ik wist hoe het moest deed ik het wel, maar aint got the time, aint got the feeling.

[mocht ze hier niet op reageren dan stuur ik wel een mailtje]

p.s. Jobbie als je extra info op gathers hetzelfde is als je naam op het hofo forum, dan kan iedereen die link wel leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 21:20:
[...]

Misschien heb ik goed nieuws, staat een lief tallige dame in mijn msn lijst (ze reageert hier ook nog wel eens "puntoortje") die zeker een niet bewerkte V3 heeft.

He lieve puntoortje je hebt aangeboden ' geef maar een gil (!) mocht iemand nog wat nodig hebben' mag R2 via jou een echte flex maken?
Dat is een backup waarmee iedereen in nederland zijn telefoon makkelijk kan herstellen als er iets fout gaat met de software. Als ik wist hoe het moest deed ik het wel, maar aint got the time, aint got the feeling.

[mocht ze hier niet op reageren dan stuur ik wel een mailtje]
he lieve rein ( en alle andere die me een lieve dame willen noemen ) hihi
natuurlijk reageer ik wel ...wel als ik iets leuks hoor ;)
mijn foontje is unlocked en unbranded ...dus nog 1 keer ..wie heeft wat nodig
zeg maar wat ik voor jullie kan doen ( en hoe ik die flex moet maken...hihi)...ik ben een O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

@puntoortje:

Het maken van een flex is niet zo moeilijk, het enige wat je nodig hebt is het programma Motokit en een usb kabel (zit als het goed is bij je telefoon).
Als dit allemaal nieuw voor je is, dan heb ik liever niet dat je ermee gaat stoeien, ik zou het mijzelf niet vergeven als er iets fout zou gaan.

@Rein:

Mijn mailtje nog ontvangen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Jobbie schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:37:
haha, mja... dat was waarschijnlijk een eerste op dat forum... en van dat gedoe over die dame, had ik verkeerd gelezen... en Arthur lijkt me nou niet echt een vrouwen naam... :*) dus nevermind...

maar, idd eigenlijk dom, maar ik had niet veel zin in MotoKit, omdat Flexen gemaakt via Motokit niet echt goed blijken te zijn, als ik de forums geloven mag.
Op dit moment heb ik wel een backup gemaakt, maar dus geen flex.
Als er nou trouwens een goede monsterpack uitkomt met ook onze taal erbij (taallijstcode is 039 geloof ik), ga ik daarmee aan de slag...

Damn, waarom had ik nou gewoon niet een flex gemaakt...... |:( 8)7 |:(
Taalcode is inderdaad 0039.
Als je de backup hebt gemaakt, voordat je maar iets aan de V3 heb veranderd, ook kwa settings enzo, dan is het nog wel mogelijk hoor, even een master reset en clear (je telefoon is dan wel helemaal leeg, dus ook contacten), de backup terugzetten, even testen of alles werkt en dan een flex maken. Maaruh, ook voor jou geldt, ik wil het niet op mijn geweten hebben als er iets fout gaat, dus het is geheel jou keuze..
Ik heb de backup terug gezet, een master reset gedaan, en toen de flex gemaakt, hij wilt bij mij alleen de MMS templates niet meenemen in de flex backup, en ik had helaas ook de Java 3D phonebook al verwijderd, dus hij is niet helemaal origineel, maar ik kan er voorlopig mee leven..

[ Voor 11% gewijzigd door R2 op 07-03-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Dus een backup is niet hetzelfde als een flex (wat dat dan ook weer moge zijn) en Motokit en p2kman zijn dus 2 verschillende progjes met verschillende taken... Pfff, ik heb een hoop bij te lezen bij aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Is er dan niemand hier die zijn email checked op de V3?

Kan het iig nergens vinden in het topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy
  • Laatst online: 16-08 17:48

WarPuppy

Electronic Technology

Zo, ik heb hem net ook maar besteld! :)
Vinden jullie hem btw niet te groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WarPuppy schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 13:32:
Zo, ik heb hem net ook maar besteld! :)
Vinden jullie hem btw niet te groot?
Hij is wel een tikje breeder dan je gemiddelde GSM maar ik vind het fijn, ligt zo lekker in je hand plus dat je een groot LCD hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Opzich ziet er wel huge uit, maar je hebt niet gehad dat je broek te klein was bijv? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:02:
[...]

Hij is wel een tikje breeder dan je gemiddelde GSM maar ik vind het fijn, ligt zo lekker in je hand plus dat je een groot LCD hebt.
De gemiddelde gsm is gemaakt voor de kabouters in madurodam, of voor kinderhandjes tot 12 jaar,
te klein dus! Welkom in de wereld van de normale (V3) maten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik durf hem niet zomaar in mijn broekzak te doen. Wil hem wel netjes houden.

Heeft iemand een degelijk maar vooral dun hoesje voor de V3 kunnen vinden ergens?

Toestel zelf is erg dun maar met de bijgeleverde leren hoesje heb je weer iets groots in je zak. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

FMS schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:27:
Ik durf hem niet zomaar in mijn broekzak te doen. Wil hem wel netjes houden.
...
Ik weet niet wat je allemaal nog meer in je broekzak stopt, maar volgens mij worden voorwerpen daar niet gauw vies. Als je bedoelt dat je bang bent voor krassen door sleutes, kleingeld, e.d., het schijnt dat de V3 behuizing behoorlijk krasbestendig is... Maar dat is wat ik heb gelezen, ben zelf nog niet in beztit van dit pareltje. Nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt, net als ik met mijn MPX200 ook gewoon in 1 zak je telefoon doen, en in de ander je portomonee, en je sleutels aan je riem hangen met een musketon :) (atm zit er nog wel een potje zalf bij mijn telefoon, maar dat kan geen kwaad doordat dat enorm vettig spul is, en dat mijn telefoon juist poetst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WarPuppy

WarPuppy

Electronic Technology

Ik heb al jaren geleden mijn broekzak indeling zo aangepast?
kontzak portemennee, links telefoon, en rechts sleutels + kleingeld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WarPuppy schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 22:23:
Ik heb al jaren geleden mijn broekzak indeling zo aangepast?
kontzak portemennee, links telefoon, en rechts sleutels + kleingeld ?
diezelfde methode hanteer ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Ik heb hem toch liever in een hoesje. :) of liever, zo'n condoom achtig iets dat je bij heel veel phones ziet.

Hebben jullie trouwns nog leuke achtergronden voor de V3? Ik wilde zelf eentje maken met een beetje hetzelfde layout als de keyboard, zelfde kleuren ed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

FMS schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 11:34:
Ik heb hem toch liever in een hoesje. :) of liever, zo'n condoom achtig iets dat je bij heel veel phones ziet.

Hebben jullie trouwns nog leuke achtergronden voor de V3? Ik wilde zelf eentje maken met een beetje hetzelfde layout als de keyboard, zelfde kleuren ed. :)
Die heb ik ooit eens van HoFo afgehaald, ziet er dan exact hetzelfde uit als de toetsen. Als je interesse hebt, moet je het maar even zeggen..
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
FLASH/FLEX informatie aub buiten dit topic houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.