Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol ben usb kabel van me s7000 kwijt :P kan dus geen foto's uploaden.

maar ik heb de v3 nu,echt te mooi voor woorden.
er stonden allemaal bagger plastic telefoons naast,nee,de razr is echt een juweel !

en de foto's kunnen ook nog best door de beugel.
beter dan de motorola v300 en de sony T610.[enige vergelijkings materiaal dat ik gezien heb]

owja,en standaard 40 € bluetooth headset van moto gekocht.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 17:39 . Reden: bluetooth ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
De V3 heeft exact dezelfde camera als de V300 hoor :o. Misschien lensje van die V300 eens schoonmaken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je instellen dat je kan voice dailen,als ik het probeer,staat er > geen voicedail in telefoonboek<

[ Voor 193% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2005 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 18:40:
hoe kan je instellen dat je kan voice dailen,als ik het probeer,staat er > geen voicedail in telefoonboek<
Ga naar een persoon in het telefoonboek, druk op de menu toets (de drie onder elkaar liggende streepjes) en selecteer bewerken. Daar zie je voicedail er wel tussen staan, moet je automatisch twee keer inspreken. En dan is het klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 08:23:

[...]

Ga naar een persoon in het telefoonboek, druk op de menu toets (de drie onder elkaar liggende streepjes) en selecteer bewerken. Daar zie je voicedail er wel tussen staan, moet je automatisch twee keer inspreken. En dan is het klaar.

als ik dat doe,kom je uit bij Gegevens details,daar zie ik alleen staan
naam :
Nr :
opslaan op :
verkort nr :
...MEER...:

ik zie het al

kan alleen als je niet opslaat op de sim

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Frijns.Net schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 09:54:
[...]
De menu's zijn snel genoeg. Ik merk tenminste geen verschil tegenover de nokia's (6610, 8210, 6210) die ik gehad heb of andere gsm's waar ik mee gespeeld heb.
is iedereen het hier mee eens? vind ik namelijk best belangrijk.

en hoeveel entries kan de kalender hebben? das ook iets wat ik erg belangrijk vind. hij hoeft niet uitgebreid te zijn, als ie maar veel entries kan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 18:56:
[...]

is iedereen het hier mee eens? vind ik namelijk best belangrijk.

en hoeveel entries kan de kalender hebben? das ook iets wat ik erg belangrijk vind. hij hoeft niet uitgebreid te zijn, als ie maar veel entries kan hebben...
De vertraging in de menu's stelt voor mij niets voor, tijdens sms'en valt het op, maar erger ik mij daar niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 19:27:
[...]

De vertraging in de menu's stelt voor mij niets voor, tijdens sms'en valt het op, maar erger ik mij daar niet aan.
sms'en is echt bout op de v3 :S eerst druk je een 5 voor de letter j,daarna moet je nog met een andere toets kiezen of je de j wilt of andere combinatie. bagger.

hier wat foto's genomen met v3[sommige op de fiets]

05-02-05_1054.jpg

05-02-05_1055.jpg

05-02-05_1056.jpg

05-02-05_1057.jpg

05-02-05_1059.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 20:23:
[...]

sms'en is echt bout op de v3 :S eerst druk je een 5 voor de letter j,daarna moet je nog met een andere toets kiezen of je de j wilt of andere combinatie. bagger.

hier wat foto's genomen met v3[sommige op de fiets]

05-02-05_1054.jpg

05-02-05_1055.jpg

05-02-05_1056.jpg

05-02-05_1057.jpg

05-02-05_1059.jpg
dat moet dan een kwestie van wennen zijn, want ik was T9 gewend op mijn eerdere telefoons. Na de eerste tien berichten kon ik net zo snel berichten maken in dit als met mijn vorige telefoons (normale snelheid dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF Hou jij een telefoon van 600 euro zomaar in je hand tijdens het fietsen? Sick!

wel kutkwaliteit foto's btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 21:27:
WTF Hou jij een telefoon van 600 euro zomaar in je hand tijdens het fietsen? Sick!

Die kwaliteit is zo slecht omdat hij zo'n slechte fiets heeft ;)

(als je foto's wilt maken koop dan een camera...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 21:37:
[...]

Die kwaliteit is zo slecht omdat hij zo'n slechte fiets heeft ;)

(als je foto's wilt maken koop dan een camera...)
ik heb de fujifilm s7000 ,dank u wel :P

als je foto's wilt nemen moet je 2.0 mp mobieltje kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 16:25
Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 22:06:
[...]

ik heb de fujifilm s7000 ,dank u wel :P

als je foto's wilt nemen moet je 2.0 mp mobieltje kopen :D
Mwoah, denk dat je dan eerder baggerfoto's op een resolutie van 2mp (1600×1200) hebt ;) . Het gaat voornamelijk om de kwaliteit van de lens en de kwaliteit van de CCD/CMOS chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 21:27:

Sick ??

kijk mamma ! zonder handen 8) 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img16.exs.cx/img16/1008/06020516338cj.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooie fiets, wat kost 'ie?? :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

650 euro.
net zo duur als de v3 voor de prijs verlaging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:34:
[...]

650 euro.
net zo duur als de v3 voor de prijs verlaging :(
Ik waardeer jouw lef! Nu wachten tot iemand een foto durft te maken tijdens het fietsen op zijn vriendin. Vertel dan gelijk ook even hoeveel zij kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
daFubar schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 18:56:

Geen idee, die komen in het telefoon geheugen neem ik aan dus je zult er dan aardig wat moeten hebben voor het vol is. Al hangt dat natuurlijk ook af van wat je er nog voor de rest in hebt staan.
Je kunt het zo instellen dat ze na een bepaalde periode automatisch verwijderd worden zodat je geheugen niet onnodig vol loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw als je ziet hoe goedkoop hij nu is, gratis met een 2jarig hi25, vraag ik me toch stiekem af of er snel een opvolger komt van deze telefoon. Is dat een terechte gedachte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja er komt een opvolger.
Er is alleen bekend dat ie zwart is. Niet mooie eigenlijk. Er zit geen glans op. Echt zonde
Maar ik wacht op een MegaPicel versie en met flashcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 15:23:
Ja er komt een opvolger.
Er is alleen bekend dat ie zwart is. Niet mooie eigenlijk. Er zit geen glans op. Echt zonde
Maar ik wacht op een MegaPicel versie en met flashcard.
Die zwarte is de opvolger niet, gewoon een speciale versie die wordt verdeeld onder genomineerde acteurs voor de oscar (USA). Versie twee is wel door de big-man van motorola genoemd, maar is verder niets van bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Vandaag ook een RZR gekocht en wat een mooi ding. Bij mij zit er echter geen stukje rubber/plasticje ter bescherming op de USB/Headset poort. Bij jullie wel?

Phar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 18:18:
Mensen,

Vandaag ook een RZR gekocht en wat een mooi ding. Bij mij zit er echter geen stukje rubber/plasticje ter bescherming op de USB/Headset poort. Bij jullie wel?

Phar
bij mij ook ie

Vraag : op hoeveel kbits moet ik mp3's maken als ringtone voor de v3 ?? want 128kbit kwaliteit lijkt me overbodig,niet ?

Edit : bij mij komen de nummrs van het toetsebord op me lcd scherm te staan :X
afdrukken van het toetsebord loool 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:23:
[...]
lol?

das toch geen lol?

dat is verschrikkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend de V3 gehaald in de Vodafone winkel (gratis bij V500, 2 jaar)

Weten jullie waar ik het snelste een autolader en een reserve accu kan aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt een ruk telefoon , heb hem nu 2,5 maand en kan nu al terug omdat ik geen beeld meer krijg, net als bij mn oude V50 dus :S:S:S

NOOIT meer motorola voor mij :( B) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:23:
[...]

bij mij ook ie

Vraag : op hoeveel kbits moet ik mp3's maken als ringtone voor de v3 ?? want 128kbit kwaliteit lijkt me overbodig,niet ?

64 kb/s is goed en als je zorgt dat je toetsen niet super vettig zijn, komen ze ook niet op je scherm te staan. Anders kan je ze altijd nog in 1 keer weg vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 06:22:
[...]

64 kb/s is goed en als je zorgt dat je toetsen niet super vettig zijn, komen ze ook niet op je scherm te staan. Anders kan je ze altijd nog in 1 keer weg vegen.
oke thnx

en als ik er 1 zou moeten weg geven,zou hij voor radeon9600pro zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 22:32:
echt een ruk telefoon , heb hem nu 2,5 maand en kan nu al terug omdat ik geen beeld meer krijg, net als bij mn oude V50 dus :S:S:S

NOOIT meer motorola voor mij :( B) :X
Hoe bedoel je ik krijg geen beeld meer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe stel je mms instelingen in met de motorola v3 ??
ik had orange gebeld,toen zeiden ze dat ze het zouden active,ze stuurde een browser bericht,pincode 0,gedaan.

maar nu kan ik nog nie mms'en,is het mogelijk om los instelingen intestellen ?
ik zie bij server info : orange mms. meer nit

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 21:55:
hoe stel je mms instelingen in met de motorola v3 ??
ik had orange gebeld,toen zeiden ze dat ze het zouden active,ze stuurde een browser bericht,pincode 0,gedaan.

maar nu kan ik nog nie mms'en,is het mogelijk om los instelingen intestellen ?
ik zie bij server info : orange mms. meer nit
probeer dit eens:
https://www.shopmotorola....2&l=30&pm=9&c=&reg=69502#

Verwijderd

Ik heb op een forum gelezen dat de Razr niet goed overweg kan met een BT headset van een ander merk. Dan zou de connectie na een bepaalde tijd wegvallen en moet je in de telefoon de connectie weer maken.

Iemand hier ervaring mee ??

Verwijderd

Ik heb hem ook net gekocht, mooi mooi.
Maar ben wel beetje ongelukkig, software geinstalleerd op Notebook, Bluetooth verbinding leggen (dat ging overigens in 1x goed) en toen kwam ik erachter dat ik niet met outlook kon synchroniseren. :? :'(

Dit is heel erg aangezien ik met mijn Nokia dit elke dag deed om de agenda en contactpersonen up 2 date te houden. Is hier een oplossing voor want technisch moet het wel kunnen, zelfs in de help file staat dat het kan

• rvrbtcpt
Misschien dat je eerst met de motorola software synchroniseert en die software laat je weer met outlook synchroniseren?

Verwijderd

Frijns.Net schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:39:
Misschien dat je eerst met de motorola software synchroniseert en die software laat je weer met outlook synchroniseren?
Ten eerste krijg ik dat niet voor elkaar en ten tweede vind ik het zo wel omslachtig

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 15:35:
Ik heb hem ook net gekocht, mooi mooi.
Maar ben wel beetje ongelukkig, software geinstalleerd op Notebook, Bluetooth verbinding leggen (dat ging overigens in 1x goed) en toen kwam ik erachter dat ik niet met outlook kon synchroniseren. :? :'(

Dit is heel erg aangezien ik met mijn Nokia dit elke dag deed om de agenda en contactpersonen up 2 date te houden. Is hier een oplossing voor want technisch moet het wel kunnen, zelfs in de help file staat dat het kan
De 1ste communicatie met de V3 ging super, daarna is het me niet meer gelukt :'(

Verwijderd

_/-\o_ Je kan dus wel syncen met Outlook, moet je wel je lite software updaten naar de deluxe versie en dat kost weer € 25 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2005 18:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 16:48:
Je kan dus wel syncen met Outlook, moet je wel je lite software updaten naar de deluxe versie
Idd, dat had ik al een keer eerder gepost. Het is mij al gelukt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:00:
[...]

Idd, dat had ik al een keer eerder gepost. Het is mij al gelukt.
Jij hebt dus die duurde Deluxe software "gekocht" ?

Verwijderd

gekocht natuurlijk...

eerst even lenen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 20:21:
gekocht natuurlijk...

eerst even lenen B)
hmm lol ik wil ook wel ff " lenen stuur ff pm waar ik dat kan doen >:) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de software nu dus ook gekocht maar krijg de contact niet zo gesynced als ik wil, de agenda gaat perfect.

Ik krijg bij contact niet zeg maar 1 naam en als je deze opend meerdere nummers maar hij zet alle namen er zo vaak in als ze nummers hebben >> zo heb je dus alle contacts er minimaal 2 x in staan ( 1x vast 1 x mobiel)

Kan dat ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:23:
https://www.shopmotorola....2&l=30&pm=9&c=&reg=69502# via deze link kun je - als het goed is je mms instellen voor de meeste providers... :)
Telfort zit daar niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 23:23:
https://www.shopmotorola....2&l=30&pm=9&c=&reg=69502# via deze link kun je - als het goed is je mms instellen voor de meeste providers... :)
Helaas staat Telfort hier niet bij. Heb MMS dus ook nog niet aan de gang. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zou de opvolger van de V3 moeten zijn
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2005/image/motoline/mot2.jpg

Bron:
http://www.mobile-review.com/articles/2005/motoline-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat synchroniseren gaat nu wel goed alleen nu geeft ie de melding geheugen vol ??? ho kan dat ik heb misschien iets van 200 contacts en de agenda neemt ie toch geen jaren mee of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm vaag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 14:17:
dat synchroniseren gaat nu wel goed alleen nu geeft ie de melding geheugen vol ??? ho kan dat ik heb misschien iets van 200 contacts en de agenda neemt ie toch geen jaren mee of wel?
Bij instellingen staat dat ik nog circa 5MB vrij heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
De plaatjes zijn nog wel online. ;) Gewoon even het cijfer aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:55
Hij is nu gratis in combinatie met een Hi 25 (2-jarig) abonnement bij T4T. Ik moet toch een nieuw abo nemen, en zat al aan Hi 25 te denken. Kan ik er nu mooi deze superfoon bij krijgen :) Ik zal 'm mandaag eens in het echt bewonderen. En over een tijde mn E700 verpatsen :P.

Maar nu een vraagje: Wat bevalt jullie NIET aan deze telefoon? Ik lees erg veel postieve dingen, maar er zijn vast ook minpunten. Volgens mij is het belangrijkste nadeel slechts 5 mb geheugen. Mijn huidige sammie heeft 7 mb, dus ik kan er vast mee leven.

Oh ja, en is ie nu van aluminium of titanium? Ik ben allebei tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vanmorgen bij T4T opgehaald. O+ de verbeterde tekstinvoer (ITAP) voorspelde woorden. de T720 was mijn vorige, dan is dit om je vingers bij af te likken. 8)

Ik ben nog geen nare dingen tegen gekomen, compleet toestel met een flex doosje. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buddow schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 19:08:
Hij is nu gratis in combinatie met een Hi 25 (2-jarig) abonnement bij T4T. Ik moet toch een nieuw abo nemen, en zat al aan Hi 25 te denken. Kan ik er nu mooi deze superfoon bij krijgen :) Ik zal 'm mandaag eens in het echt bewonderen. En over een tijde mn E700 verpatsen :P.

Maar nu een vraagje: Wat bevalt jullie NIET aan deze telefoon? Ik lees erg veel postieve dingen, maar er zijn vast ook minpunten. Volgens mij is het belangrijkste nadeel slechts 5 mb geheugen. Mijn huidige sammie heeft 7 mb, dus ik kan er vast mee leven.

Oh ja, en is ie nu van aluminium of titanium? Ik ben allebei tegengekomen.
Dat klopt dat er maar 5mb geheugen in zit is het enige nadeel, maar ik kan er mee leven
De behuizing is van aluminium, de toetsenbord van titanium en en het externe display-tje
van glas!!! :P :P

hier een leuke review + stijlvolle foto's:
http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=428896

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 02:39:
[...]

Dat klopt dat er maar 5mb geheugen in zit is het enige nadeel, maar ik kan er mee leven
De behuizing is van aluminium, de toetsenbord van titanium en en het externe display-tje
van glas!!! :P :P

hier een leuke review + stijlvolle foto's:
http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=428896
Geen titanium maar nikkel (toetsenbord) de rest klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Dat geheugen zal geen probleem zijn. Ik gebruik nu bij mn telefoon de camera en games ook weinig. Ik ben op zoek naar een telefoon en geen mediaspeler. Ik ga er morgen eens naar kijken. Moet alleen nog even uitzoeken of mn huidige abo contractsvrij is, want ik wil graag mijn nr behouden.

/edit
Zouden jullie 'm verzekeren of niet? Lijkt me dat dit ding snel gejat wordt. Verzekeren kost wel ongeveer 7 euro p.m. :/

[ Voor 19% gewijzigd door buddow op 13-02-2005 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Bij the phonehouse krijg je hem nu gratis bij 2jr V150. Heb ik gisteren gedaan. Ik mag nog wel even wachten omdat ik nummerportering wil...

Heb nog zitten twijfelen tussen de V3 en de Mpx220 maar ik heb de extra's van de Mpx220 niet nodig. De V3 is dan en mooier en goedkoper! Can't wait!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds dit weekend ben ik ook de trotse bezitter van een V3 (gratis bij 2jr Voda150 abo). Wat een ontzettend geil apparaat is het :9~ !! Ben nu alleen nog aan stoeien met de BT verbinding. Deze houdt niet langer dan 60 seconden stand :? . Heb het vermoeden dat ik de software niet op de juiste volgorde heb geinstaleerd dus daar gaan we eerst nog even een blik op werpen. BT tips en tricks voor V3 zijn welkom (tuurlijk lees ik ook alle voorgaande posts nog even door voor info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Weet iemand waar je Motorola BT headsets kunt kopen? Heb nl. geen idee wat die krengen moeten kosten. Verder iemand ervaring met de BT headsets van MyCom? Ze hebben er nl. een voor 30 euro en als dat wat is vind dat een schappelijk prijsje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:30:
BT tips en tricks voor V3 zijn welkom (tuurlijk lees ik ook alle voorgaande posts nog even door voor info)
Bij mij vond die uit zich zelf niets. Ik had de energie aan en bij handsfree gezocht. Als je naar een afbeelding gaat en die kopieer je, dan zie je (in mijn geval) wel andere apparaten. _/-\o_

In je telefoonboek heb je minder mogelijkheden om je contactpersonen aan te passen als ze op je SIM staan opgeslagen, dan werkt die optie om meerdere nummers achter de zelfde naam te zetten ook niet meer. :/ *geen verzekering heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima Telefoon die V3. Ik zit alleen met 1 ding: ik gebruik de wekker nl. erg vaak en kan het geluid van de wekker niet aanpassen. Ik vind het een erg vervelend toontje om mee wakker te worden, maar als ik de toon van alarmen verander, blijft de wekker hetzelfde geluid geven! Verder wil ik eigenlijk het afleverrapport van de sms standaard aan hebben, die optie heb ik nog niet gevonden...

Als iemand mee hiermee kan helpen, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:01:
[...]

Bij mij vond die uit zich zelf niets. Ik had de energie aan en bij handsfree gezocht. Als je naar een afbeelding gaat en die kopieer je, dan zie je (in mijn geval) wel andere apparaten. _/-\o_

In je telefoonboek heb je minder mogelijkheden om je contactpersonen aan te passen als ze op je SIM staan opgeslagen, dan werkt die optie om meerdere nummers achter de zelfde naam te zetten ook niet meer. :/ *geen verzekering heeft.
wat ik het grootstse minpunt vind is dat hij de adresgegevens niet meesynced met outlook!
alleen de tel# en mailadressen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Puur voor de duidelijkheid. Kun je met de V3 mensen in je adresboek een eigen gemaakte ringtone toekennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:54:
Puur voor de duidelijkheid. Kun je met de V3 mensen in je adresboek een eigen gemaakte ringtone toekennen?
Ja dat kan, deze heb ik ook zelf aangepast.
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/j.vanverseveld3/images/crap/zooi/foto/beltoonID.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Wellicht ook interessant. Trekpleister heeft een BT headset in de aanbieding voor 39 euro. Het gaat om een Touch Bee Hawk (BTH788). Specs zien er goed uit imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Geluid van dat soort headsetjes is meestal vrij matig.

Ik heb 'm nu ook! Bij belcompany was ie met 2 jaar HI 25 nog 19 euro. Dat is er zo afgepingelt :D Ze hadden 'm daar tenminste op voorraad. Mijn eerste indruk is zeer goed, vooral het beeldscherm is supermooi. De trilfunctie is in vergelijking met mijn oude Samsung E700 wel een stuk zwakker.

Begint 'ie bij jullie bij sms ook te tellen bij 450? Is dit te veranderen?

[ Voor 21% gewijzigd door buddow op 15-02-2005 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
buddow schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 10:00:
Begint 'ie bij jullie bij sms ook te tellen bij 450? Is dit te veranderen?
Dat doet die van mij ook.
Het is irritant maar dat krijg je doordat je met deze interface sms en mms kunt maken. Dat hadden ze moeten splitsen in twee aparte functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn V3 nu al een tijdje en ik ben er erg tevreden mee :*) . Schitterend design en genoeg geheugen voor de functies die ik gebruik :+ . Ik heb echter wel een vraag mbt het toekennen van beltonen aan specifieke personen: als ik dat doe krijg ik de betreffende ringtone ook te horen als ik een sms ontvang. Is dit aan te passen en zoja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Heeft iemand ondertussen een betaalbare, niet al te grote autolader gevonden voor de V3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Frijns.Net schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 10:02:
Heeft iemand ondertussen een betaalbare, niet al te grote autolader gevonden voor de V3 ?
Ik heb bij MobilePlaza het V3 Special Pack besteld. Is een Motorola (HS810 meen ik) headset en oa een autolader. Ik denk dat je daar wel terecht moet kunnen voor een losse lader!

Setje kostte trouwens 69 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Wat informatie over de opvolgers van de RAZR:

http://www.hardware.info/nieuws.php?id=4456

Ik denk niet dat ik die liever zou hebben dan de _/-\o_ RAZR _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Weet iemand het fijne achter dat USB opzetstukje? Wat dan dng precies doet en of ze ook los te bestellen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Ik heb sinds gisteren de V3 in mn bezit en ben er erg blij mee, hij ziet er super uit.

Ik heb wat vraagjes waarvan ik de oplossing niet in deze topic heb kunnen vinden.

Je kan als het goed is sms-jes in het geheugen van je telefoon opslaan ipv op de sim kaart, ik kan echter nergens vinden hoe je dit moet instellen, is er iemand dit kan vertellen waar die optie zit??

Ik heb gezien dat je met P2KMAN ringtones, wallpapers ed. van je mobiel kan verwijderen, maar hoe krijg ik P2KMAN zover dat hij mijn V3 ziet, ik heb de usb kabel gebruikt, maar de V3 wordt niet gezien, heb je daar een speciale kabel voor nodig?, kan het met Bluetooth?, of moet ik wat met de settings in P2KMAN rommelen.

Verwijderd

Frijns.Net schreef op dinsdag 16 november 2004 @ 12:39:
[...]

Je kunt bij een telefoon nr. het type aangeven. Mobiel, werk, basis, enz.
Wanneer je de naam van die persoon dan exact hetzelfde houdt en je hebt alleen weergeven primaire contacten aanstaan dan krijg je meerdere telefoonnrs. onder een naam.
En je kunt dan wanneer je op een contact staat naar rechts of links bladeren om een ander nr. te zien.
Ik heb net dat software programma geinstalleerd. De agenda, internet en multimediastudio doen het, maar het telefoonboek niet.

Ook kan ik niet meerdere nummers aan 1 naam toevoegen (Ik kan geen 2 nummers als primair instellen).

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2005 17:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:44:
Ik heb net dat software programma geinstalleerd, maar ik kan niet in het telefoonboek komen om dat te wijzigen. Ook kan ik niet meerdere nummers aan 1 naam toevoegen (Ik kan geen 2 nummers als primair instellen).
dan kom je er ook nog achter dat je geen adressen in je telefoon kan zetten :(

Verwijderd

als ik me telefoon schud als ie dicht is,dan ratelt het ijzertje achter de camera aan de andere kan van de telefoon,wie heeft dat nog meer ?

• buddow
heb ik ook, is waarschijnlijk gewoon het sluitertje

Weet er iemand een progje waar je mp3s mee kan bewerken zodat ze beter op je foon kunnen?

[ Voor 48% gewijzigd door buddow op 17-02-2005 18:26 ]

Verwijderd

hallo ik ben nieuw ja ja

ik heb gisteren de V3 gokocht leuk mooi gaaf bla bla bla maar die software heb ik nu al 4X geinstaleerd en de eerste keer kreeg ik in het scherm de afbeelding vaan een motorola en niks deed het daarna kreeg ik wel de V3 te zien en kond geen modem vinden en dus deed het weer niet en de laatste 2 keer waren net als de eerste keer

vraag wat doe ik fout, wie weet hier iets op want ik ben in staat om het tegen de muur te gooien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:44:
Ook kan ik niet meerdere nummers aan 1 naam toevoegen (Ik kan geen 2 nummers als primair instellen).
Je moet ze opslaan op je telefoon, niet de sim. Je kan zelfs meer dan twee nummers onder één naam zetten, het type dat je primair instelt staan dan vooraan, de rest staat er achter en zie je als je naar links of rechts navigeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 21:07:
hallo ik ben nieuw ja ja

ik heb gisteren de V3 gokocht leuk mooi gaaf bla bla bla maar die software heb ik nu al 4X geinstaleerd en de eerste keer kreeg ik in het scherm de afbeelding vaan een motorola en niks deed het daarna kreeg ik wel de V3 te zien en kond geen modem vinden en dus deed het weer niet en de laatste 2 keer waren net als de eerste keer

vraag wat doe ik fout, wie weet hier iets op want ik ben in staat om het tegen de muur te gooien :'(
Heb nu geen tijd maar een oplossing komt er aan....ff geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

R2 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:27:
Ik heb gezien dat je met P2KMAN ringtones, wallpapers ed. van je mobiel kan verwijderen, maar hoe krijg ik P2KMAN zover dat hij mijn V3 ziet, ik heb de usb kabel gebruikt, maar de V3 wordt niet gezien, heb je daar een speciale kabel voor nodig?, kan het met Bluetooth?, of moet ik wat met de settings in P2KMAN rommelen.
Ik heb mijn V3 nog niet maar een vriend van me heeft er al wel een. Ik begrijp nu dat je met P2kMan de standaard wallpapers en ringtones kunt verwijderen (met name de wallpapers vind ik saai en teveel plek innemen). Ik neem aan dat je hiermee dan ook wat extra geheugen ruimte vrijmaakt. Wat ik graag wil weten is of er ook gevaren kleven aan dit verwijderen?

[ Voor 5% gewijzigd door Deddiekoel op 18-02-2005 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar haal ik P2kMan vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb wat gegoogled en kwam uiteindelijk uit op:

http://www.expansys.nl/fo...p?code=V3_RAZOR&thread=42

is een ander forum waar ze het een en ander uiteen zetten. Zit ook een link naar de (recente) software bij. Software is dus binnen, nu de foon nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Mijn headset is binnen: Motorola HS810 V3 Special Edition!
Afbeeldingslocatie: http://www.thrillart.nl/beelden/HS810V3SE.jpg
Ding is echt enorm klein. Heb verder nog geen idee hoe hij in de praktijk werkt want ik kan hem nog alleen in de auto opladen (zit nl. een V3 autolader bij met een Y kabel zodat tegelijkertijd de headset wordt opgeladen).
Ik ben er erg blij mij, alleen jammer dat ik mijn V3 nog steeds niet heb :( . Er is nog een hele kleine kans dat ik hem vandaag mag meenemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Ik zal ook ff kijken of ik een V3 op marktplaats kan krijgen. En dan maar hopen dat ik niet opgelicht word... :/

Tips waar ik op moet letten anyone?

[ Voor 6% gewijzigd door Animal_X op 19-02-2005 14:27 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 13:32:
Mijn headset is binnen: Motorola HS810 V3 Special Edition!
[afbeelding]
Ding is echt enorm klein. Heb verder nog geen idee hoe hij in de praktijk werkt want ik kan hem nog alleen in de auto opladen (zit nl. een V3 autolader bij met een Y kabel zodat tegelijkertijd de headset wordt opgeladen).
Ik ben er erg blij mij, alleen jammer dat ik mijn V3 nog steeds niet heb :( . Er is nog een hele kleine kans dat ik hem vandaag mag meenemen...
Wat kost "ie als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 17:40:
[...]
Wat kost "ie als ik vragen mag?
Ik heb er bij Mobileplaza.nl 69 euro voor betaald. Maar sindsdien issie omhoog gegaan naar 79 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Vraagje, is de V3 ook te gerbuiken met dit?

[ Voor 4% gewijzigd door FMS op 20-02-2005 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FMS schreef op zondag 20 februari 2005 @ 10:16:
Vraagje, is de V3 ook te gerbuiken met dit?
Absoluut niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Okay, had het ook niet verwacht en het boeit me eigelijk ook niet. :)

Krijg mijn V3 morgen, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

aaaaaaaaaaaaah..

er zitten krasjes op het glazen display :(

iemand tips om ze weg te halen?

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

DancePlaza schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:21:
aaaaaaaaaaaaah..

Hmm, dat valt een beetje tegen, Ik had juist gedacht dat de V3 krasbestendig was. Klopt dat wel? of is het aluminium ook binnen no time onder de krassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn problemen zijn weg hoor ik heb de software over elkaar heen geinstaleerd en nu doet hij het wel

zo blij als een kind 8)

nu nog de vaste data uit de telefoon halen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
Weet iemand hoe die Motomixer werkt? Ik heb de 'help' ervan gelezen maar toch lukt het me niet. Ik kan alleen een basis tune kiezen en dan op mix drukken, niet op play zoals de help zegt.

Ik kan ongeveer 70 smsjes kwijt, is dit geheugen te vergroten?

Je krijgt wel leuke reacties op dit toestel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het hele forum doorgelezen en bijna elke site over de Razr gehad maar ik kan maar nergens vinden of "Wireless Village" wat op de Razr zit als Instant Messenger nu ook via GPRS kan communiceren met MSN. En dat je dus ook met je MSN account kunt inloggen. Dit kan bijvoorbeeld wel met Agile Messenger maar dat is weer voor Symbian.

Ook lees ik nog tegenstrijdigheden over het opslaan van het aantal SMS berichten. Het kan toch niet echt zo zijn dat dit enkel op de sim-kaart kan?

En de laaste vraag: Kun je nu standaard afleverrapporten instellen voor SMS berichten, zodat je dit dus automatisch krijgt?

Thanks,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DancePlaza schreef op zondag 20 februari 2005 @ 14:21:
aaaaaaaaaaaaah..

Het vervangen voor mineraalglas en vervolgens maar weer eens voorzichtig doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou het natuurlijk kunnen proberen te polijsten. Vaak wil zoiets als zilverpoets of koperpoets ook wel werken op glas. Op eigen risico uiteraard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hercul3s
  • Laatst online: 17:17
Ik heb bijna alles in dit forum doorgelezen dus volgens mij stond het volgende nieuws er nog niet bij:

Motorola V3 RazR voor €19,95 bij Orange €22,50 2jr

€19,95!

Bij orange kun je na 6 maanden overstappen op een goedkoper abo, dus 6x22,5 + 18x12,5 = €360. Dat is minder dan de telefoon waard is als ik het goed heb. Dus voor de mensen die, zoals ik, deze telefoon als 'onbereikbaar' zagen is hij nu ineens binnen 'handbereik' gekomen. Ik ga er in ieder geval over nadenken... :D.

[edit]
God i want it SO BAD :9~ ... must ... resist .... pictures ... cannot .... order ... now ..

[offtopic]
* Hercul3s gaat ook nog even verder zoeken naar mooie aanbiedinkjes :+

[ Voor 11% gewijzigd door Hercul3s op 21-02-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb inmiddels mijn headset gekoppeld aan mijn Nokia 6310i. Ding werkt erg soepel al is de geluidkwaliteit zeker niet perfect (kraakt zelfs op vol volume). Hoop dat hij icm met de V3 wel beter zal werken. Heb nog steeds geen bericht. Als ik hem do. niet kan halen moet ik NOG een week wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Het wonder is geschiet, ik heb mijn RAZR!

Ben alleen tegen wat problemen aangelopen met de extra software. Op mijn laptop krijg ik nl. met geen mogelijkheid P2KMan aan de praat! Ik heb op mijn laptop eerst MPT geinstalleerd en die heeft dus al een keer de Motorola USB modem geinstalleerd. Als ik die modem dan verwijs naar de P2KMan drivers helpt dit voor geen meter.
Op mijn desktop heb ik de V3 aangesloten zonder MPT te installeren en hier werkt het vlekkeloos. Modem geinstalleerd, P2KMan gestart en de extra zaken geinstalleerd. Als ik P2KMan op mijn laptop start gebeurt er niets. Is er iemand hier die weet wat ik allemaal nog kan proberen om P2KMan op mijn laptop aan de praat te krijgen? En wat gebeurt er als ik MPT op mijn desktop installeer?

Edit: Ok, ik ben er uit. Ik had wat andere modems op mijn laptop staan (bluetooth, IR en Analoog). Die moesten er eerst af. Daarna gewoon opnieuw geinstalleerd en het werkt!

[ Voor 11% gewijzigd door Deddiekoel op 23-02-2005 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Heb nu ook mijn V3.

Het tweede knopje aan het scherm zit een beetje los, hij beweegt een beetje zonder dat ie gedrukt wordt.

Is het trouwns mogelijks om je eigen themes te maken?
Pagina: 1 ... 4 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
FLASH/FLEX informatie aub buiten dit topic houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.