Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thefox154 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:34:
[...]

Bovenstaande klopt NIET!
Als jij bijvoorbeeld een net nieuwe BMW X5 of een mooie 5 serie koopt met bluetooth fabrieks af. Werken hier alleen de OUDERE GSM toestellen op. Denk aan de Siemens S55 of een Nokia 6310i. Bijvoorbeeld een 6230 kun je hierop NIET aanmelden.
Bij Lexus eenzelfde verhaal.

Dus het is niet vanzelf spreken dat alles werkt.
offtopic:
Toevallig heb ik pas geleden een aantal dagen in een nieuwe BMW 535d gereden (afgifte kenteken begin november) en daarop ging het pairen en bellen met mijn Nokia 6230 perfect. Zodra je in de auto stapte maakte hij gelijk verbinding en kon je bellen, echt ideaal en nog nooit een systeem gehad wat zo goed werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:11:
[...]

offtopic:
Toevallig heb ik pas geleden een aantal dagen in een nieuwe BMW 535d gereden (afgifte kenteken begin november) en daarop ging het pairen en bellen met mijn Nokia 6230 perfect. Zodra je in de auto stapte maakte hij gelijk verbinding en kon je bellen, echt ideaal en nog nooit een systeem gehad wat zo goed werkte.
Mijn vader kan anders wel zijn T610 pairen, maar NIET zijn Ipaq H6315. Dat kon nog niet met de software die er in de fabriek is gezet, dat had hij bij de bestelling van zijn BMW door moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog altijd met het probleem dat mijn smsjes op mijn simkaart worden opgeslagen.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik kan instellen dat mijn smsjes op de telefoon worden
opgeslagen?
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 21:14:
Ik zit nog altijd met het probleem dat mijn smsjes op mijn simkaart worden opgeslagen.
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik kan instellen dat mijn smsjes op de telefoon worden
opgeslagen?
Alvast bedankt
Daar heb ik ook al heen gezocht.
Lijkt me niet dat dit mogelijk is.

Maar als iemand het weet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
gaat er iemand picjes posten die hij gemaakt heeft met de camera? hoor ik dat goed?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img138.exs.cx/img138/1471/21120412402xv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img138.exs.cx/img138/1413/27120411045fn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img138.exs.cx/img138/5121/28120410562jo.jpg

zo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O
Lijkt t nou maar zo of is de kwaliteit van mijn camera ( een V525 ) nou beter:S ( is geflext naar een V620 ) maar toch. Ik had wel verwacht dat de camera iets scherper zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
nou ik vind het echt alles meevallen!
goed genoeg voor het vastleggen van feestjes en foute biervakanties enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
en als je met photoshop even een level correctie toepast zijn ze helemaal te genieten!
hmmm... deze foon keeps getting better and better...

hoe zit het met de hufterproofheid?
als hij uit je broekzak valt terwijl je in een stoel zit, valt ie dan op de grond uit mekaar als een rasechten nokia? of is er niks aan de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Niks aan de hand denk ik.. tis allemaal aluminium (bijna allemaal)...

Enige nadeeltje tot nu is dat als je er buiten mee loopt te bellen en hij gaat daarna je broekzak weer in dan is hij koud!!!! :P Vind me kluit nie zo leuk...

Maar goed..

Weet iemand hoe ik mms in kan stellen? Ik weet de instellingen niet hoor voor KPN... het schijnt dat motorola dat op de site heeft staan maar ik kan het niet vinden...

Iemand? Ik heb KPN Hi abonnement met GPRS..

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel logisch dat het koud is, dat ding is neem ik aan van staal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kickje...

waar is de v3 nu het goedkoopste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:42

Piggen

Lekker bakkie

pricewatch: Motorola RAZR V3

[ Voor 25% gewijzigd door Piggen op 13-01-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Sorry, foutje :X
Verkeerde pricewatch link gekopieerd :)

Nu verbeterd.

[ Voor 13% gewijzigd door Piggen op 13-01-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het een erg mooie telefoon en had em graag als opvolger van mijn v600 willen zien, maar ik vind hem gewoon echt veel te duur. Als ik mijn orange abbo ga verlengen dan heb ik een SE P910i voor tien euri meer dan een V3. Dan is de keuze niet zo moeilijk hoor. Je betaalt puur alleen de buitenkant, qua software zal er niet veel verschillen met mijn V600. Jammer hoor van die prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel eigenlijk met een betaalbaar abbo
is er nergens een aanbieding ofzo? :)
net als bij mediamarkt toen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook in de gelukkige omstandigheden dat ik mijn abbo mag verlengen...
Ik wilde eigenlijk eerst de S-E P910i halen, op foto's en spec een juweeltje, maar in het echie....not.
Die V3 leek me ook wel een leuk ding, maar ik ben altijd bang met klepjes...afbreken, niet degelijk enz enz...
Hoe zit dat bij de V3, is het een klepje die blijft of breekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:26:
Ik ben ook in de gelukkige omstandigheden dat ik mijn abbo mag verlengen...
Ik wilde eigenlijk eerst de S-E P910i halen, op foto's en spec een juweeltje, maar in het echie....not.
Die V3 leek me ook wel een leuk ding, maar ik ben altijd bang met klepjes...afbreken, niet degelijk enz enz...
Hoe zit dat bij de V3, is het een klepje die blijft of breekt?
Ik heb hem even in handen mogen hebben en hij is in het echt nog mooier als op de foto's
Hij voelt imho zeer stevig aan.(het klepje) . Deze handy is echt plat :P

Ik wou eerst ook een SE P910i halen maar ga zeker voor de V3.
(dan maar TomTom go erbij :) )
Nu nog 2 maanden wachten :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:29:
[...]

Ik heb hem even in handen mogen hebben en hij is in het echt nog mooier als op de foto's
Hij voelt imho zeer stevig aan.(het klepje) . Deze handy is echt plat :P

Ik wou eerst ook een SE P910i halen maar ga zeker voor de V3.
(dan maar TomTom go erbij :) )
Nu nog 2 maanden wachten :'(
Ik doe mijn V3 alweer weg...
Vind het wel een heel mooi toestel, maar vind dat je niks hebt aan de foto's aangezien je maar 5MB geheugen hehbt :o Dit vind ik gewoon grof.. zo'n mooi toestel :(
En er komt ook nog eens bij dat je dit geheugen deelt samen met alles!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:31:
[...]

Ik doe mijn V3 alweer weg...
Vind het wel een heel mooi toestel, maar vind dat je niks hebt aan de foto's aangezien je maar 5MB geheugen hehbt :o Dit vind ik gewoon grof.. zo'n mooi toestel :(
En er komt ook nog eens bij dat je dit geheugen deelt samen met alles!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor hoeveel doe je hem weg?

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
gekke vraag maar heeft iemand misschien een link naar de tv commercial van deze foon?
kvind em namelijk echt vet en op de site zelf is alleen maar zo'n mini quicktime filmpje te vinden

[ Voor 4% gewijzigd door Bartjeuhz op 17-01-2005 11:01 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben erg geinteresseerd in dit toestel, maar even 2 vragen aan de gebruikers:

- Hoe is het geluid uit het oorspeakertje? Kun je dat hard genoeg zetten of is het vrij zacht in de luidste stand? Bij de meeste Samsungs vind ik het namelijk echt storend zacht

- en hoe zit het met het batterijen klepje? ik heb in verschillende reviews gelezen en op verschillende foto's gezien dat het batterijenklepje niet goed dicht kan? dit geeft een soort lelijke "spleet" aan de zijkant van het toestel

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/review/motorola_v3/foto_11.jpg

dat zou toch jammer zijn met zo'n duur toestel..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, kom op, haal me ff over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:30:
Ik ben erg geinteresseerd in dit toestel, maar even 2 vragen aan de gebruikers:

- Hoe is het geluid uit het oorspeakertje? Kun je dat hard genoeg zetten of is het vrij zacht in de luidste stand? Bij de meeste Samsungs vind ik het namelijk echt storend zacht

- en hoe zit het met het batterijen klepje? ik heb in verschillende reviews gelezen en op verschillende foto's gezien dat het batterijenklepje niet goed dicht kan? dit geeft een soort lelijke "spleet" aan de zijkant van het toestel

[afbeelding]

dat zou toch jammer zijn met zo'n duur toestel..
Net als in de meeste reviews op internet ben ik ook van mening dat hier fantastisch geluid uit komt. Ik was een sony erricson T600 gewend, daarbij kon ik niet bellen langs een drukke weg/winkelstraat of waar dan ook als het maar een beetje luidruchtig was. Bij de razr v3 maakt dat dus helemaal niets uit, altijd nog voldoende geluid. In stille omstandigheden heb ik hem vaak op half/driekwart volume.

Zoals ik dat op de foto zie is die gewoon niet dicht gedrukt, in de handleiding staat ZEER DUIDELIJK hoe je het klepje dicht moet doen.
De volgorde is als;
schuif het klepje in de telefoon op plaats 1
druk hem op plaats 2 vast
druk hem op plaats 3 vast
Afbeeldingslocatie: http://img133.exs.cx/img133/1705/dsc009222pn.jpg
Dat het op die manier moet lijkt wat raar als je hem in de handen hebt, maar het werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok geweldig! dat waren even mijn cruciale vragen! ik weet genoeg..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbs
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06-2021

vbs

Ik heb een paar mp3´s op mn v3 gezet. Deze zijn maar 64 kbps, hoger speelde ie niet af. Hoe kan ik een betere kwaliteit erop zetten en hoe kan ik ze als ringtone selecteren?? Dit lukt nu ook niet. Ik kan ze wel afspelen, maar ze staan niet in de lijst waaruit je je ringtones selecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

kleine vragen

* hoelang gaat de batterij mee met normaal gebruik?
* kan ik ook bij de motorola instellen bij de de ringtone dat ik mp3 + trillen
* hoe is de garantie van motorola
* zitten er ook profielen op zoals op de nokia's

ik wil hem gaan verlengen met t-mobile 300 (2 jaar) dan kost mij 62 euro

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CriMsoN81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-11-2023
sorry dat ik hier ff langs kom hoppen, maar dehm wat een mooi telefoontje... Ben heel erg benieuwd of ik er eentje in mijn handjes kan houden binnenkort. Vooral de keypad lijkt me interessant.
Jammer alleen dat t geen symbian OS heeft, maar belangrijker: geen uitbreidbaar geheugen... 5,5mb is way 2 less... Ook als je stevig aant kieken slaat. If only nokia would have these designs _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 11:33

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Heb em ook in mijn handen gehad, maar vind em toch vrij fragiel aanvoelen. Erg mooi toestel maar ik zou zoiets nooit op de grond durven laten vallen (iets dat bij mij toch regelmatig gebeurd O-)). Absoluut een mooie phone, echt een fashion phone want qua functionaliteit hebben ze er niet al teveel ingestopt (denk aan de 5,5 MB).
Het is echt een telefoon voor mensen die voornamelijk willen bellen/sms'en met heel af en toe een fotootje. Als er wat betere specs aan waren gegeven had ik em ook overwogen, nu hou ik het lekker bij mijn SE S700i (wat een bikkelding blijft dat ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xandalf schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:01:
Heb em ook in mijn handen gehad, maar vind em toch vrij fragiel aanvoelen. Erg mooi toestel maar ik zou zoiets nooit op de grond durven laten vallen (iets dat bij mij toch regelmatig gebeurd O-)). Absoluut een mooie phone, echt een fashion phone want qua functionaliteit hebben ze er niet al teveel ingestopt (denk aan de 5,5 MB).
Het is echt een telefoon voor mensen die voornamelijk willen bellen/sms'en met heel af en toe een fotootje. Als er wat betere specs aan waren gegeven had ik em ook overwogen, nu hou ik het lekker bij mijn SE S700i (wat een bikkelding blijft dat ;))
Vreemd, maar het lijkt alsof het bij niemand doordringt

VOLLEDIG UIT METAAL (ALUMINIUM) GEBOUWD FRAME, SAMEN MET DE NOKIA 8890(TITANIUM)* DE ENIGE

Dus al die SE telefoons met alu aan de buitenkant hebben nog gewoon zwak plastic aan de binnenkant. De reden waarom de razr misschien zwak aanvoelt voor jou, is omdat hij twee keer zo ligt is. Het gebruikte materiaal is in elk geval steviger dan de S700i, als je het niet van mij wilt aannemen lees je nog maar een keer één van de eerste engelse reviews door die eerder in dit topic is gelinkt. Voor de losse prijs van de razr zou je misschien titanium verwachten, maar dat doet bluetooth geen goed (geleerd van apple), daarom alu.

Jouw omschrijving "voor mensen die hem gebruiken als telefoon bellen/sms met hier en daar een foto" is precies goed, veel beter kan je het niet omschrijven. Dus als iemand een degelijke telefoon met een ongeëvenaard design zoekt plus perfecte werking als telefoon...zoek niet verder en plunder je bankrekening. Wil je meer functionaliteit dan ben je veel en veel beter af met een SE S700i zoals de beste kerel hier boven mij.

Ik zit er trouwens niet over in als ik mijn razr een keer laat vallen, dat is nog niet gebeurd maar nu na bijna een maand vaak (continu, je blijft maar kijken) ben ik er heilig van overtuigd dat het design niet alleen vies mooi is maar ook ontzettend degelijk.

* er is ooit ook een keer een telefoon uitgebracht voor de echt welvarende mensen onder ons, prijs ergens rond de €4000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En toch begrijp ik niet waarom mensen zoveel waarde hechten aan het uiterlijk van een gsm...
Leuk dat zo'n ding er strak uitziet, maar je kunt er eigenlijk helemaal niks mee. Wie vertelt mij nou eens wat naast bellen en af en toe een sms de échte toegevoegde waarde is van zo'n ding?
Agenda? makkelijker en veel goedkoper op papier. Voor muziek heb ik een radio, voor foto's een echte camera en voor spelletjes een XBOX.
Begrijp me goed, ik ben techneut in hart en nieren, maar een gsm als "statussymbool"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:47:
[...]
er is ooit ook een keer een telefoon uitgebracht voor de echt welvarende mensen onder ons, prijs ergens rond de €4000
Klopt De Vertu Ascent Collection is dat, maar de eerdere Signature collectie is NOG veel duurder, topmodel is daar geloof ik 23.000 euro! ;)

www.vertu.com

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:59:
En toch begrijp ik niet waarom mensen zoveel waarde hechten aan het uiterlijk van een gsm...
Leuk dat zo'n ding er strak uitziet, maar je kunt er eigenlijk helemaal niks mee. Wie vertelt mij nou eens wat naast bellen en af en toe een sms de échte toegevoegde waarde is van zo'n ding?
Agenda? makkelijker en veel goedkoper op papier. Voor muziek heb ik een radio, voor foto's een echte camera en voor spelletjes een XBOX.
Begrijp me goed, ik ben techneut in hart en nieren, maar een gsm als "statussymbool"?
Kijk dat is het verschil in behoefte, er zijn veel mensen die zowel aan prestaties alswel aan design hoge eisen stellen. Daarom worden er ook zoveel producten geproduceerd die aan meerdere eisen tegelijkertijd voldoen.

De stelling "HET OOG WIL OOK WAT" bestond al lang voordat jouw ouders ook maar enigzins wisten hoe zij jou konden produceren.
Wat ik bedoel te zeggen, mensen als jij "wat is dat toch met uiterlijk?" zijn niet tevreden met elk weerwoord wat er ook maar bestaat. Dus het beste wat je kan doen is accepteren dat mensen als ik wel een razr waarderen en mensen als jij gelukkig zijn met een pocketline swing 1978.

De één houdt van zoet de ander van zout...ik hoop dat er bij deze niet langer over door gepraat hoeft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vbs
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06-2021

vbs

Het is me gelukt om er mp3´s op te zetten van 192kbps. Kan iemand mij alleen een goeie versie van p2kman leveren. Als het goed is kun je hier je vrije geheugen mee uitbreiden. Kan iemand me dan ook vertellen hoe dit moet, of dat het nog op een andere manier kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn V3 al 2 keer laten vallen (ik ben best wel onhandig)
geen schrammetje aan het toestel!!!! gewoon een degelijk toestel period!!
voor de mensen die kwaliteit en design niet waarderen, zoek een andere forum!!!
einde discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag een Dummie in m'n hand maar ik vind hem toch te breed denk ik.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:09:
Ik had vandaag een Dummie in m'n hand maar ik vind hem toch te breed denk ik.... :/
Er zijn meer mensen die dat zeggen, begrijp alleen niet wat er mis is met breed. Er is geen enkele situatie waarbij dat je in de weg zit. Behalve als je kleine vrouwenhanden hebt, maar ik heb die ene dame met een v3 in mijn msn lijst nog geen enkele keer horen klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:25
Ik vind de V3 echt enorm lelijk, het enige wat er mooi aan is vind ik het gebruik van metaal, en dat hji dun is. Voor de rest vind ik het blok onderaan het toetsenbord lelijk.

Doe mij maar een V620 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:43:
Ik vind de V3 echt enorm lelijk, het enige wat er mooi aan is vind ik het gebruik van metaal, en dat hji dun is. Voor de rest vind ik het blok onderaan het toetsenbord lelijk.

Jij rijd zeker in een lada rond? ;)

geeft niet hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:32:
[...]

Jij rijd zeker in een lada rond? ;)

geeft niet hoor
Voorlopig mag ik nog niet eens autorijden :'( .

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:37:
[...]
Voorlopig mag ik nog niet eens autorijden :'( .

:P
waarom niet? je had de verkeerde smaak kwa auto's?

nee genoeg geouwehoer, je vindt hem niet mooi en dat moet jezelf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:28:
[...]
Er is geen enkele situatie waarbij dat je in de weg zit...
Nee dat is het ook niet, hij ligt ook verder prima in de hand, maar ik vind het simpelweg niet mooi..

Ik ben ook zo'n lekkere zeikerd want verder vind ik hem echt geweldig.... :|

Ik denk dat ik nog even wacht op de Q1,Q2 2005 productlijnen van Sony Ericsson en Nokia voor ik mijn besluit neem om de RaZR alsnog te kopen...

nadeel is dat hij dan wel stukken minder exclusief is, maarja dan had ik hem ook gelijk moeten kopen.. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2005 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 00:32:
[...]

Nee dat is het ook niet, hij ligt ook verder prima in de hand, maar ik vind het simpelweg niet mooi..

Ik ben ook zo'n lekkere zeikerd want verder vind ik hem echt geweldig.... :|

Ik denk dat ik nog even wacht op de Q1,Q2 2005 productlijnen van Sony Ericsson en Nokia voor ik mijn besluit neem om de RaZR alsnog te kopen...

nadeel is dat hij dan wel stukken minder exclusief is, maarja dan had ik hem ook gelijk moeten kopen.. ;)
Leg er eens voor de grap een creditcard op, dan zie je dat de razr smaller is. Hij lijkt alleen breed omdat hij zo dun is. Dat dunne valt de meeste mensen trouwens ook niet direct op, als ik zeg "de dunste" dan is de reactie direct "zullen we eens zien" pakken ze hun mobiel en zien ze tot hun verbazing dat de razr idd een stuk dunner is (dicht geklapt).

Lang verhaal om duidelijk te maken dat de dikte van de razr niet opvalt, maar daardoor de breedte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinsdag ga ik kijken naar het toestel, bevalt ie dan mag ie mee naar huis :D

Kan iemand me een korte uitleg geven wat je allemaal met de software kan doen?
Mp3tjes erop zetten neem ik aan? maar ook contacten invoegen enz enz?

Enne, smsjes worden die opgeslagen op sim of phone?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:43:

Hi, plastic boy _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:50:
Dinsdag ga ik kijken naar het toestel, bevalt ie dan mag ie mee naar huis :D

Kan iemand me een korte uitleg geven wat je allemaal met de software kan doen?
Mp3tjes erop zetten neem ik aan? maar ook contacten invoegen enz enz?

Enne, smsjes worden die opgeslagen op sim of phone?
absoluut alles, motorola heeft meerdere programma's op het web staan waarmee jij jouw hele telefoon kunt aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
Groot nadeel van alle motorola foons m.u.v. Windows mobile os-foons
is dat hij sms geheugen van de simkaart pakt of te wel lekker weijnig smsjes opslaan net zoals mn v80 echt crappy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Heeft iemand al ergens een USB lader gezien die je in de auto kunt gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Watvoor accesoires zitten er in een standaard pakket?
zoals 2e accu, headset, datakabel oid.

Weet iemand btw nog een zaak waar ze deze gsm in de actie hebben (icm met abbo c.a€25)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 22:20:
Watvoor accesoires zitten er in een standaard pakket?
zoals 2e accu, headset, datakabel oid.

Weet iemand btw nog een zaak waar ze deze gsm in de actie hebben (icm met abbo c.a€25)
Je bent blijkbaar te lui om zoiets simpels zelf op te zoeken,

datakabel
oplader
headset
tasje
riemclip
wordt mee geleverd

via www.telecomvergelijker.nl kun je zien dat er een aantal leveranciers zijn die hem voor 50 euro leveren bij een abo rond die 25 euro.

edit
Zie dus net zelf op deze site dat de moto v3 niet meer zo goedkoop te verkrijgen is, heb hem zelf voor 50 euro bij een 23,50 abo t-mobile :) . Op deze manier lopen er niet veel meer mensen rond met het zelfde mobieltje.
einde edit

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2005 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Sinds eind december maak ik gebruik van de V3. De accu gaat ongeveer 3 uur bellen mee. Dit is dan zonder sms-en of GPRS-en.

Wat mij opvalt is dat het toestel na ongeveer 15 minuten de verbinding verliest. Ik dacht eerst dat het aan de andere partij lag (fout ligt ten slotte nooit bij jezelf), maar na getest te hebben, verbreekt het toestel na ongeveer 15 minuten elke keer de verbinding.

Hebben meer mensen dit probleem met de V3 of heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Voor de rest is het een toestel wat zijn geld waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als mijn toestel elke keer na 15 minuten de verbinding verliest zou ik het het geld niet waard vinden. Snel terug brengen dat toestel! Ik bel geregeld meer dan een uur met de mijne en die haalt makkelijk meer dan 3 uur bellen plus nog eens een sms hier en daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark Olthuis schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:55:
Sinds eind december maak ik gebruik van de V3. De accu gaat ongeveer 3 uur bellen mee. Dit is dan zonder sms-en of GPRS-en.

Wat mij opvalt is dat het toestel na ongeveer 15 minuten de verbinding verliest. Ik dacht eerst dat het aan de andere partij lag (fout ligt ten slotte nooit bij jezelf), maar na getest te hebben, verbreekt het toestel na ongeveer 15 minuten elke keer de verbinding.

Hebben meer mensen dit probleem met de V3 of heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Voor de rest is het een toestel wat zijn geld waard is.
dat is vreemd, ik bel regelmatig anderhalf uur met dit toestel geen enkel probleem!
wat voor provider heb je ?, mijn vorige provider t-mobile had 0,0 bereik, de verbinding
viel regelmatig uit, misschien dat het daar aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf ook bij T-mobile en heb nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb de v3....

WAT EEN ULTRA SUPER GAVE PHONE. dit is echt de top op de top...(hoger kan bijna niet :) )

IK ben er heel tevreden mee. Super mooi display.
Ga nu eens testen wat ie allemaal kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Ik zit bij T-Mobile, met mijn P800 en T630 had ik hier nooit last van.

Wellicht moet ik even met Motorola bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, na een avond met de telefoon klooien is de conclusie: Geweldig ding!

Ik meen echt dat dit één van de mooiste toestellen is op dit moment. Alleen lukt mij het niet om de blauwe tand te gebruiken om data naar de phone te sturen. Als ik de code intik om te pairen gaat het fout. de telefoon krijgt de melding van de pin, maar de pc reageert er niet op
Iemand enig idee hoe dit kan?

Verder nog iemand een url waar ik leuke filmpjes kan downen voor op de phone

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-08 15:05
Weet iemand of de V3 met een Mac kan syncen? En hoe werkt de agenda, is dat nog een beetje overzichtelijk?

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

azt33 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:29:
Weet iemand of de V3 met een Mac kan syncen? En hoe werkt de agenda, is dat nog een beetje overzichtelijk?
Even kort gegoogled op "razr sync with mac" en het was gelijk die eerste link die ik kreeg.
http://forums.macrumors.com/archive/index.php/t-98974

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Supermooi en dun... maar vergis je niet... heb hem gezien en in mn handen gehad, toen vond ik hem sterk tegenvallen...
Hij is namelijk GROOOOOOOOOOOT

vooral als hij dichtgeklapt is vind ik er niks moois aan.... errug breed... en verder heel kaal... hadden ze best strakker kunnen maken...

zodra je hem van zijkant bekijkt of opendoet is hij erg mooi... maar blijft gewoon te groot vind ik.
wat dikte betreft komt de SE Z700 in de buurt, grote voordeel is dat deze stukken kleiner is... grote nadeel datie nooit uitgekomen is en dat ook nooit zal doen waarschijnlijk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazco2nd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 15:16:
Supermooi en dun... maar vergis je niet... heb hem gezien en in mn handen gehad, toen vond ik hem sterk tegenvallen...

vooral als hij dichtgeklapt is vind ik er niks moois aan.... errug breed... en verder heel kaal... hadden ze best strakker kunnen maken...

zodra je hem van zijkant bekijkt of opendoet is hij erg mooi... maar blijft gewoon te groot vind ik.
wat dikte betreft komt de SE Z700 in de buurt, grote voordeel is dat deze stukken kleiner is... grote nadeel datie nooit uitgekomen is en dat ook nooit zal doen waarschijnlijk :'(
Tja, smaken verschillen natuurlijk, ik vind hem niet te breed om dat ik vrij grote handen heb
precies goed voor mij, omdat 'ie breed is zijn de toetsen en het schermpje automatisch ook
groter dat bevalt mij ook, ik weet niet waar naar op zoek bent, maar als je een ''non plastic'''
toestel zoekt, heb je weinig alternatieven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ga ik me er toch maar ff mee bemoeien
ik zit al een tijdje mee te lezen
en vooral over dat ie zo "breed"is ...en zo "groot"...etc
ik ben niet zo'n groot meisje dus ook niet zulke grote handjes
en mijn foontje vind ik helemaal perfect
het is een super ding ..vind ik iig
maar gelukkig verschillen we allemaal van mening
want als iedereen er mee zou lopen is de lol er ook zo af ...hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik met 1.92m in het "hokje" groot gezet wordt, maar ik vind em niet breed. en voor ieder die dat wel vind...ga een klagen bij de bank, want die pasjes kunnen echt niet meer.... |:(
Maar goed, ik speel er nu 2 dagen mee, en dit is nog altijd de beste telefoon die ik ooit heb gehad. het enige probleem dat ik hem ishet volgende:

Als ik meerdere nummers bij 1 contactpersoon zet is dit in de moto software op de pc ook gekoppeld aan 1 naam. in de phone echter niet meer, zijn dan meerdere namen geworden...

Maar verder een heerlijk toestel. bedieningsgemak is ook prima.
Iemand nog makkelijke tools voor de phone? of leuke filmpjes: altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 23:09:
Ik weet niet of ik met 1.92m in het "hokje" groot gezet wordt, maar ik vind em niet breed. en voor ieder die dat wel vind...ga een klagen bij de bank, want die pasjes kunnen echt niet meer.... |:(
Maar goed, ik speel er nu 2 dagen mee, en dit is nog altijd de beste telefoon die ik ooit heb gehad. het enige probleem dat ik hem ishet volgende:

Als ik meerdere nummers bij 1 contactpersoon zet is dit in de moto software op de pc ook gekoppeld aan 1 naam. in de phone echter niet meer, zijn dan meerdere namen geworden...

Maar verder een heerlijk toestel. bedieningsgemak is ook prima.
Iemand nog makkelijke tools voor de phone? of leuke filmpjes: altijd welkom
Dat van die meerdere personen is gemakkelijk op te lossen;

1. Ga naar je telefoonboek
2. Druk op de setuptoets
3. Ga helemaal naar beneden en kies voor "setup"
4. Selecteer achter "Bekijk:__________" de optie "Primaire contacten"

Dan zul je zien dat verschillende nummers bij dezelfde naam ook onder één naam geplaatste worden. Wil je de andere nummers bekijken moet je naar links dan wel naar rechts drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groot? Het is de illusie denk ik zoals iemand hiervoor ook al geschreven heeft. Toen ik mijn eigen telefoon ernaast hier en de samsung d500 leek ie helemaal niet breed en groot meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even opgezocht hoe dik die SE Z700 eigenlijk is en daar blijkt wel uit dat het jouw verbeelding is. Die SE Z700 is namelijk meer dan een hele centimeter dikker (razr 1,39 centimeter / SE Z700 2,4 centimeter).

Dat is een verschil van 72,7 % op de razr!

Gekijken naar de inhoud is het verschil;
razr = 72,2 cm3
SE Z700 = 109,2 cm3

Zeg nu nog eens een keer dat de SE Z700 veel kleiner is

onderzoek overwint altijd :+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rumors: Motorola RAZR V3 Special Edition

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/uploads/Motorola%20RAZR%20V3%20Black.JPG

http://www.mobile-review.com/news.php?language=en#news4140

Ik vind de zilvere versie echt veeel mooier! of ze hadden de keypad ook zwart moeten maken..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij lijkt ook juist breder doordat ie zo dun is.
Heb hiervoor een Samsung D500 gehad en vindt deze (de V3 dus) prettiger 'voor in de broekzak'.
Breder heb je namelijk minder last van dan dikker.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 00:10:
Hij lijkt ook juist breder doordat ie zo dun is.
Heb hiervoor een Samsung D500 gehad en vindt deze prettiger 'voor in de broekzak'.
Breder heb je namelijk minder last van dan dikker.
Je bedoelt dus "ik vind de razr makkelijk in de broekzak dan de D500" of niet soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:12:
Rumors: Motorola RAZR V3 Special Edition

[afbeelding]

http://www.mobile-review.com/news.php?language=en#news4140

Ik vind de zilvere versie echt veeel mooier! of ze hadden de keypad ook zwart moeten maken..
Net wat zitten zoeken, op cnbc is een hoge piet geweest van motorola die wat nieuwe gadgets heeft laten zien. Die zwarte razr zal worden weggegeven aan de oscar genomineerden.

Wat de CNBC reporter zegt over de rarz;

- It is to cellphones what a ferrari is to cars

Via de CNBC website kan je jezelf inschrijven voor een gratis 4 dagen proeftijd, op die manier kun je oude filmpjes op vragen. En dus ook van voorzitter Ed Zander van vanmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 10:45:
[...]

Je bedoelt dus "ik vind de razr makkelijk in de broekzak dan de D500" of niet soms?
Ja inderdaad
Heb het even aangepast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het waar dat 9 van de 10 foto's overbelicht zijn ??
Is het ook waar dat bij het batterij klepje een kier te zien is,en dan dus groter dan de andere kieren.
Hoeveel mp3 ringtones of foto's kan je er op pleuren.

Ik ga hem vrijdag denk ik ook kopen :)

alleen voor het uiterlijk,want de functies er in zijn bout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 20:05:
Is het waar dat 9 van de 10 foto's overbelicht zijn ??
Is het ook waar dat bij het batterij klepje een kier te zien is,en dan dus groter dan de andere kieren.
Hoeveel mp3 ringtones of foto's kan je er op pleuren.

Ik ga hem vrijdag denk ik ook kopen :)

alleen voor het uiterlijk,want de functies er in zijn bout
Aan de belichting kun je een beetje schroeven voor je de foto maakt.
Die kier is bullshit. Kwestie van het klepje goed dicht duwen, dat heeft die gozer dus niet gedaan, en dat staat ook al in dit topic als je het gelezen had.
5mb geheugen, ligt eraan hoeveel foto's en mp3s je erop zet en hoe groot je mp3 files zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:15:
[...]

Aan de belichting kun je een beetje schroeven voor je de foto maakt.
Die kier is bullshit. Kwestie van het klepje goed dicht duwen, dat heeft die gozer dus niet gedaan, en dat staat ook al in dit topic als je het gelezen had.
5mb geheugen, ligt eraan hoeveel foto's en mp3s je erop zet en hoe groot je mp3 files zijn.
hm oke thanks.
dat camera niet zogoed is als de d500 maakt me niet uit,ik heb zelf een fujifilm s7000.

Ik koop hem vrijdag,post wel wat foto's dan.

edit

is de firmware te updaten ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 23:02:
[...]

hm oke thanks.
dat camera niet zogoed is als de d500 maakt me niet uit,ik heb zelf een fujifilm s7000.

Ik koop hem vrijdag,post wel wat foto's dan.

edit

is de firmware te updaten ?
ja, alles bestanden zijn ook te kopieren dan wel te verwijderen. Je krijgt totale vrijheid, iets wat samsung eigenaren niet kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 08:54:
[...]

ja, alles bestanden zijn ook te kopieren dan wel te verwijderen. Je krijgt totale vrijheid, iets wat samsung eigenaren niet kunnen zeggen.
Je kunt de bestanden wel eraf halen en vervangen, vooral leuk voor de images.
Maar volgens mij is dat niet wat bedoeld wordt met een firmware update.

Ik heb nog nergens gezien dat een firmware update mogelijk is, dat er software voor is of dat je uberhaupt ergens een update kunt downloaden.

Zou wel fijn zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:45

TMC

Ik vind dit echt een lelijk toestel. Snap niet wat mensen erin zien. Veel te breed, en zo'n lelijke bobbel onderaan de keypad. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:42:
Ik vind dit echt een lelijk toestel. Snap niet wat mensen erin zien. Veel te breed, en zo'n lelijke bobbel onderaan de keypad. :{
heb je het nu over jezelf ?? ''Veel te breed, en zo'n lelijke bobbel onderaan'' O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frijns.Net schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:21:
[...]

Je kunt de bestanden wel eraf halen en vervangen, vooral leuk voor de images.
Maar volgens mij is dat niet wat bedoeld wordt met een firmware update.

Ik heb nog nergens gezien dat een firmware update mogelijk is, dat er software voor is of dat je uberhaupt ergens een update kunt downloaden.

Zou wel fijn zijn natuurlijk.
Mijn antwoord was kort af, hier voor alle duidelijkheid;
Afbeeldingslocatie: http://img15.exs.cx/img15/4277/ziejewel8wb.jpg

Updates voor de razr heb ik nog niet gezien, maar motorola heeft de razr al gewoon goed werkend uitgebracht. Misschien dat er ooit nog wel updates met video-opname uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 15:42:
Oooo wist je dat nog niet, motorola heeft als doelgroep voor de razr "mensen MET smaak"

Misschien dat je deze mooier vindt?

Afbeeldingslocatie: http://www.2u.co.uk/cheapcalls/images/phone-old-black.gif
of deze
Afbeeldingslocatie: http://www.successfulstepfamilies.com/files/old%20phone%20graphic.jpg
misschien toch liever hout, net als vroeger
Afbeeldingslocatie: http://www.fmd.duke.edu/images/contacts.jpg
en als je eigenlijk toch ook wel een stoere motorola wilt
Afbeeldingslocatie: http://www.gizmodo.com/images/Motorola_8000_Cellphone.jpg

Het wordt nu echt tijd dat mensen stoppen met zinlose reacties over de razr, als je hem mooi of misschien zelfs lelijk vindt moet jezelf weten EN OOK ZEKER VOOR JEZELF HOUDEN.

En nu weer verder met het stellen en beantwoorden van vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Je mag in dit topic alleen maar reageren met _/-\o_, :9, :o en 8) smileys? Als ik hem niet mooi vind mag ik dat toch zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:21:
Je mag in dit topic alleen maar reageren met _/-\o_, :9, :o en 8) smileys? Als ik hem niet mooi vind mag ik dat toch zeggen.
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 20:21:
:r :r :r :r 8)7 8)7 8)7 8)7 :? :? :? :? :Z :Z :Z O-) O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jongens, zijn we nou klaar met spelen... ?
Wellicht is het jullie ontgaan maar de V3 is in prijs gedaald. Bijvoorbeeld bij BC oude prijs= 679,-
Nieuwe prijs 479,-
Dat is echt rot voor de mensne die hem net los hebben gekocht of nog veel hebben moeten bijbetalen bij hun abo. Pff.. denk je dat je een hele exclusieve gsm hebt daalt is zo erg dat iedereen hem bijna met een willekeurig abo gratis krijgt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Laatst online: 10-09 10:44
Sur_G schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 01:00:
Wellicht is het jullie ontgaan maar de V3 is in prijs gedaald. Bijvoorbeeld bij BC oude prijs= 679,-
Nieuwe prijs 479,-
Dat is echt rot voor de mensne die hem net los hebben gekocht of nog veel hebben moeten bijbetalen bij hun abo. Pff.. denk je dat je een hele exclusieve gsm hebt daalt is zo erg dat iedereen hem bijna met een willekeurig abo gratis krijgt. :/
Lijkt me toch duidelijk? Ook exclusieve GSM's zijn onderhevig aan prijsdalingen.... B)

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:11:
Mijn antwoord was kort af, hier voor alle duidelijkheid;

<knip>afbeelding</knip>

Updates voor de razr heb ik nog niet gezien, maar motorola heeft de razr al gewoon goed werkend uitgebracht. Misschien dat er ooit nog wel updates met video-opname uitkomen.
Dan zou het idd fijn zijn als er nog een update uit kwam.
Als je een lange sms tikt wordt het wat traag, daar mochten ze wel iets aan doen.
En wat meer invoermogelijkheden in het telefoonboek zoals een geboortedatum en adres zou wel fijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik vind het een mooie gsm, en ik was net ter orientatie bij Phonehouse en T4t. Bij PH was ie gratis bij Vodafone 150 2 jr, bij T4t kostte hij bij Tmob 200 2 jr 9,95. Ik weet het, ik heb hem net in mijn hand gehad en ik vind de Java Games ( Golf o.a. ) erg traag en helemaal niet zo echt mooi als op de D500, misschien dat ik die wel neem :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 19:20:
[...]

Oooo wist je dat nog niet, motorola heeft als doelgroep voor de razr "mensen MET smaak"

Misschien dat je deze mooier vindt?

[afbeelding]
of deze
[afbeelding]
misschien toch liever hout, net als vroeger
[afbeelding]
en als je eigenlijk toch ook wel een stoere motorola wilt
[afbeelding]

Het wordt nu echt tijd dat mensen stoppen met zinlose reacties over de razr, als je hem mooi of misschien zelfs lelijk vindt moet jezelf weten EN OOK ZEKER VOOR JEZELF HOUDEN.

En nu weer verder met het stellen en beantwoorden van vragen...
Persoonlijk denk ik zelf maar aan deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/phonemodels/motorola/image/v620-1.jpg
:9~

Overigens wel frapant dat jij degene bent die zinloos reageert, terwijl TC03 gewoon zijn mening gaf :/ .

[ Voor 6% gewijzigd door MarcoC op 03-02-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:11:
[...]
Persoonlijk denk ik zelf maar aan deze:
[afbeelding]
:9~

Overigens wel frapant dat jij degene bent die zinloos reageert, terwijl TC03 gewoon zijn mening gaf :/ .
Het was een toevoeging op zijn relaas...want als je de vraag stelt "wat heeft de rest van de wereld aan zijn opmerking?" dan is het antwoord "NIETS".

Blader maar wat meer topics door, dan kom je vaker de reactie "geen msn geblaat!" tegen.

Maar net als in design, meningen verschillen (en inzicht blijkbaar ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
klopt het dat caller-id het niet op het externe scherm doet? dat las ik in de review op mobile-reviews.com... vond ik toch wel een beetje raar, want dat wil ik wel!

en nog iets, komt er nog een firmware update dat ie wel video kan opnemen?

en klopt het ook dat de menu's erg laggen? dat vond ik namelijk het grote probleem van mijn nokia 6610.

[ Voor 37% gewijzigd door Fubaruba op 03-02-2005 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 01:00:
Nieuwe prijs 479,-
Hmm,wanneer worden die prijzen bij de providers doorgevoerd ? als ik op internt kijk moet ik nog steeds evenveel bijbetalen met de abbo's
Als ik vrijdag naar de winkel ga moet ik wel minder betalen sinse hij minder waard is los ??
Meschien

ik twijfen tussen de plantronics m2500 en de MyCom Mobile Bluetooth Headset
Plantronics M2500 €44,99

MyCom Mobile Bluetooth Headset €39,95

die plantronics lijkt me stukke beter,is hij dat ook ?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:02:
[...]

Het was een toevoeging op zijn relaas...want als je de vraag stelt "wat heeft de rest van de wereld aan zijn opmerking?" dan is het antwoord "NIETS".

Blader maar wat meer topics door, dan kom je vaker de reactie "geen msn geblaat!" tegen.

Jouw antwoord op zijn mening voegt inderdaad een hele hoop toe. :)

Volgens mij ben je gewoon te arrogant om toe te geven dat mensen de V3 niet mooi vinden, jij hebt er tenslotte een hele hoop euri's voor betaald, en owee als iemand aan jouw heilige V3 komt.

Doe a.u.b. normaal zeg... vooral m.b.t. je laatse opmerking over inzicht. Alsof ik (aangezien ik ook eerder had gezegd dat ik de V3 niet mooi vind) meteen iedereen die de V3 mooi vindt als een "minder begaafd" persoon bestempel door met plaatjes te gaan strooien. (8>

[ Voor 38% gewijzigd door MarcoC op 03-02-2005 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:02:
[...]

Had je ook zo gereageerd als ik had gezegd "Wat een schitterende telefoon? :9~ "?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:41:
[...]
Had je ook zo gereageerd als ik had gezegd "Wat een schitterende telefoon? :9~ "?
Ik snap jullie argumenten wel, je moet je mening kunnen zeggen, daar is een forum in
eerste plaats voor bedoeld.
maar ik vind b.v. de nokia 6260 ontzettend lelijk, ik heb geen zin om in de 6260-forum
mijn mening te geven hoe lelijk hij wel niet is, ik heb daar niks te zoeken
ik bezit de V3 dus ik moet hier wezen
zijn jullie van plan om dit toestel te kopen ? of zwerven jullie nog rond op gathering.tweakers,
niet wetende welk toestel je moet pakken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 21:41:
[...]
Komop heren, als jullie mijn eerste reactie eens helemaal gelezen hadden staat daar overduidelijk in "mooi of lelijk...hou het voor jezelf". Ik vind het niet erg als je hem lelijk vindt, dat is je goed recht. Maar wat hebben wij er aan als je hier gaat vertellen dat het mooi of lelijk is? Wat kunnen wij daarmee? Moeten wij daar op reageren door te vertellen wat er wel mooi aan is? Lijkt mij niet.

Dus het komt er hier op neer, als jij een reactie had geplaatst over "hoe mooi hij wel niet is" had ik ook zo gereageerd. Er zijn namelijk ook genoeg flapdrollen geweest met de opmerking "hij is zo mooi, ik ga hem kopen" wat ook weer zoiets nutteloos is :| .

@max2slow zit helemaal juist met zijn opmerking

en nog wat informatief; BOY.SKYWALKER

ik twijfen tussen de plantronics m2500 en de MyCom Mobile Bluetooth Headset
Plantronics M2500 €44,99

MyCom Mobile Bluetooth Headset €39,95

die plantronics lijkt me stukke beter,is hij dat ook ?

Ik zou eerst maar eens goed uitzoeken welke headsets ook weer in slaapstand gaan na een korte tijd geen gebruik. Dat bespaart namelijk nogal wat stroom en kan je hem dus langer gebruiken. Heb mij nog niet echt diep in dat onderwerp gesmeten, maar wat ik wel weet is dat de bleutooth headset van motorola zelf, het zeker goed doet.

p.s. Sommige headsets nemen ook een binnenkomend gesprek niet of slecht op

Kijk maar eens op amerikaanse forums, daar wordt er genoeg gesproken over dit onderwerp

http://www.mobiledia.com/forum/

http://www.howardforums.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
daFubar schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 17:50:
klopt het dat caller-id het niet op het externe scherm doet? dat las ik in de review op mobile-reviews.com... vond ik toch wel een beetje raar, want dat wil ik wel!

en nog iets, komt er nog een firmware update dat ie wel video kan opnemen?

en klopt het ook dat de menu's erg laggen? dat vond ik namelijk het grote probleem van mijn nokia 6610.
Op het externe scherm is wel te zien wie je belt, zelfs met foto als je die toegewezen hebt aan die persoon.

Naar een firmware update ben ik ook nog wel op zoek. De foon doet het perfect maar het smsen gaat wat langzaam als je een lange sms schrijft. En ik mis daarbij het aantal tekens dat je al ingetikt hebt. Dat wordt ook niet weergegeven.

Er zijn wel al nieuwe theme's te downloaden die je met 3rd party software kunt installeren.
Ook kun je verschillende afbeeldingen aanpassen als je dat wil. Vrij simpel en leuk om je gsm wat persoonlijker mee te maken.

De menu's zijn snel genoeg. Ik merk tenminste geen verschil tegenover de nokia's (6610, 8210, 6210) die ik gehad heb of andere gsm's waar ik mee gespeeld heb.

[ Voor 12% gewijzigd door rvrbtcpt op 04-02-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aint nothing like a got-razr!

sorry voor de slechte foto's maar als ik beschikking krijg over een betere camera kan je zien hoe goed het er uit ziet.
Afbeeldingslocatie: http://img99.exs.cx/img99/1657/04020512374eq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img207.exs.cx/img207/8903/04020512385eg.jpg

Als ik nu mijn razr openklap zie je dus dit plaatje :D
Afbeeldingslocatie: http://img230.exs.cx/img230/1358/cl5dy.gif
hoe doe je dit?

Met P2KMan; druk op update list->
Ga naar de folder /a/mobile/system
Druk op PC>>>Phone, selecteer je gif file
Herstart je razr

De gif. file moet 96 pixels breed, 80 pixels hoog zijn, wil je het scherm goed vullen en cl.gif heten!
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
FLASH/FLEX informatie aub buiten dit topic houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.