Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 01:15:
Hmm ik krijg alleen mn browser niet ingesteld... heb een Hi abonnement... weet iemand hoe het moet met deze mobiel?
volgens mij moet je hier heen: http://www.hi.nl/vragen/zoek.asp
toets bij zoektekst ''wap'' in en klik op toestelinstellingen en pak de v600,
volgens mij hetzelfde toestel qua wappen

quote]Help!!!! schreef op maandag 06 december 2004 @ 22:30:
Heb m in mijn handen gehad en hij is idd erg mooi. Wel iets te breed naar mijn smaak. 1cm eraf en hij was echt helemaal af.[/quote]

ik heb 'm ook in m'n handen gehad maar voor mij is 'ie qua breedte
perfect, het is misschien net als schoenen het moet gewoon passen
anders loopt het niet lekker!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2004 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:34
als die nou wat meer geheugen had, dan was het perfect......

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmorgen via internet www.startelecom.nl de razr V3 besteld met een T-mobile 150 relaxe abo,
kosten telefoon 49 € plus 12,50 verzend kosten.

Dat is dus echt 8)7 weinig geld voor deze phone, ik geloofde het eerst ook niet. Zelfs 2 keer via telefoon bevestigd gekregen en 1 keer via mail :). Volgens hun heb ik een grote kans dat hij morgen al binnen is.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2004 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 14:24:
Vanmorgen via internet www.startelecom.nl de razr V3 besteld met een T-mobile 150 relaxe abo,
kosten telefoon 49 € plus 12,50 verzend kosten.

Dat is dus echt 8)7 weinig geld voor deze phone, ik geloofde het eerst ook niet. Zelfs 2 keer via telefoon bevestigd gekregen en 1 keer via mail :). Volgens hun heb ik een grote kans dat hij morgen al binnen is.
valt wel mee toch? 24 * 23.5 + 49 = 613 euro in totaal. Ik d8 eerst dat je het over een 1 jarig abbo had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
Dan is er nu nog maar het probleem dat ik geen t-mobile meer wil, wil er juist vanaf.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:12:
[...]

valt wel mee toch? 24 * 23.5 + 49 = 613 euro in totaal. Ik d8 eerst dat je het over een 1 jarig abbo had 8)7
Jou redenatie is niet correct;

want ik krijg ook nog 24 x 150 minuten = 3600 minuten ofwel 60 uren bellen
met de straat prijs van de V3 op en rond de 600 euro komt het er dus op neer dat ik die minuten gratis krijg. Ofwel de telefoon veel goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouki_9 schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:15:
Dan is er nu nog maar het probleem dat ik geen t-mobile meer wil, wil er juist vanaf.......
Ben geen andere provider danwel winkel tegen gekomen die onder deze prijs zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
dat is nou dus het probleem, t-mobile is goedkoopste, maar wil geen t-mobile meer, snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil ook geen T-mobile meer, het slechtste bereik van alle providers!!!
de telefoon valt gewoon uit tijdens een gesprek, ik moet in de winterdag
naar buiten om wat bereik te hebben!!, die ellende heeft 2 jaar geduurd
ik heb met ingang van 20 jan.2005 een voda-abbo eindelijk weer bereik,
samen met de moto v3 een goede combinatie dacht ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost jou abo dan? en wat heb je voor de V3 bij betaald?

Zelf wisselt mijn woon adres tussen Makkum (friesland kop afsluitdijk) en Enschede, afgelopen 2 jaar T-mobile abo geweest en nooit ontvangst problemen gehad (op een kapotte telefoon na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
ontvangstproblemen had ik ook enkel in het begin, toen het nog BEN heette........ maarja, het totaalpakket is voor mij gewoon niet voordelig........ en vond het eerlijk gezegd beter toen het nog BEN heette........ bleh
mijn nieuwe abbo wordt waarschijnlijk iets van orange.......
twijfel trouwens nog aan dit toestel......... ziet er wel slick uit.... maar het mist een aantal functies...... lijkt me wat beperkt.....

[ Voor 20% gewijzigd door Mouki_9 op 08-12-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu bijna 16:00 uur en nog geen razr binnen, ach moest ook helemaal van eindhoven naar kop afsluitdijk dus dat duurt wel even. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 19:19:
Wat kost jou abo dan? en wat heb je voor de V3 bij betaald?

Zelf wisselt mijn woon adres tussen Makkum (friesland kop afsluitdijk) en Enschede, afgelopen 2 jaar T-mobile abo geweest en nooit ontvangst problemen gehad (op een kapotte telefoon na)
ik moest 150 euro bij betalen bij een 2 jarig + 200 belminuten per maand,
voda- abo. 20 euro per maand, bij gsm.nl
ik heb in 2 jaar 3 verschillende gsm's gehad, en 1 nieuwe simkaart,
allemaal nul,nul bereik!!! bij T-mobile
ik woon zelf in noordoost brabant, misschien dat het daar aan ligt!!
voor die tijd had ik kpn, altijd 100% bereik!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

150 euro bijbetalen bij een medium abo is een goede prijs, waarom startelecom hem dan ook zo goedkoop kan leveren is mij dan ook een vraag. Moet er wel bij zeggen dat ik hem nog binnen moet krijgen, gelukkig betalen aan de deur (was verplicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
wat voor software zit er eigenlijk bij om de phone met de pc te verbinden? en wat kan die software allemaal? niet dat er veel in de phone past............. 5 mb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D dan toch eindelijk de telefoon binnen.

Alle opties door gescanned en het is precies wat ik nodig heb en zelfs beter, ben je opzoek naar een mooie, stevige en gemakkelijke telefoon dan moet je echt niet verder zoeken.

Zal later vandaag even de pc mogelijkheden uitproberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
ik kan me vergissen. 2 jaar t-mobile 150 icm motorola razr is 50 euro bijbetalen, dat is het goedkoopste tot nu toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat klopt die is er sinds kort ook, bij 2call. Dan betaal je geen verzend kosten heb ik begrepen maar weet ik niet zeker.

Bij startelecom betaal je 49 euro voor de telefoon maar ook 12,50 voor het verzenden per verplichte rembours. Bij startelecom kan ik je verzekeren dat je hem krijgt al duurt het misschien 3 á 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand wegwijs maken op de V3?

Kan ik bijvoorbeeld mijn contactpersonen uit Outlook via bluetooth met de V3 synchroniseren?

Is voor mij van belang ivm met mogelijke aankoop.
Ik kan niets vinden in de gebruikershandleiding welke ik gedownload heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 november 2004 @ 13:44:
heb hem in gebruik. Supermooi toestel en een zeer goede geluidskwaliteit. Het scherm is vergelijkbaar met de V600 en V80, alleen iets groter. I-mode werkt ook prima
Beste John,

Jij hebt hem ingebruik. Ik overweeg de aanschaf.
Kan je met de telefoon de contactpersonen vanuit Outlook syncroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nou eerst de topic doorleest (het zijn maar 5 pagina's)zie je vanzelf het antwoord op pagina 2/3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"

Iemand enig idee hoe je instelling voor MMS moet activeren - via hellomoto.com wel gevonden, maar deze leveren verbindingsfouten op als je internet of I-mode opwilt.

Iemand enig idee hoe je Java-hames moet uploaden? Downloads zijn volgens mij nog nergens beschikbaar, en midway.exe werkt ook niet, kan geen verbinding maken (COM3)
"

Na een tijd zoeken op internet kwam ik het volgende antwoord tegen;

" I also found that things would only work with the little 90 degree connector thing. This may have just been a coincidence though."

Waar het dus op neer komt; plaats het 90 graden usb connectortje tussen de usb data kabel en de V3 en dan zal hij waarschijnlijk wel werken. Het heeft mij in elk geval wel geholpen.

Sync en etc werken ook allemaal prima. Mp3 ringtones heb ik gemakkelijk kunnen maken met de nero wave editor. Gewoon opslaan als mp3 64kbs mono, mp3 files van andere kwaliteit konden niet als ringtone gebruik worden.

Ook werkt Voicedail echt als een zonnetje, ik had nog nooit eerder met voicedial gewerkt, maar als dit zo goed werkt op alle telefoons dan heb ik de afgelopen 4 jaar echt wat gemist.

Ik gebruik dus nu de standaard mee geleverde software van motorola, heb gisteren ook nog even geknoeid met pakman. Dat werkte ook prima, heel gemakkelijk nieuwe achtergrondjes kunnen inladen. Alleen is dat programma iets simpeler (misschien overzichtelijker) en dus ook beperkter.

Is die van jullie trouwens sim-lock vrij? ik kreeg hem dus bij een t-mobile abo via een webwinkel, maar ik kan gerust mijn vaders kpn simkaart er in doen en er mee bellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even wat uitgezocht... Bij www.2call.nl krijg je de phonie voor deze prijzen... De hoge bedragen voor 1jr, de lage voor 2 jr. Dus zelfs voor 2 euro kan hij de jouwe zijn (maar ik wil zelf persé KPN Hi... dus helaas...) :)

Soorten abbo's
T-Mobile Relax 150 € 345 € 50
T-Mobile Relax 225 € 282 € 47
T-Mobile Relax 300 € 243 € 44
T-Mobile Relax 400 € 240 € 17
T-Mobile Relax 500 € 236 € 12
T-Mobile Relax 1000 € 225 € 2

Actieperiode
Aktieperiode : 04 december t/m 30 december 2004
1 jarig contract 50% korting op de aansluitkosten +
Tot 3 maanden gratis belbundel
(is reeds verwerkt in de toestelprijzen)
+ 12 maanden 50% korting op de SMS
voordeelbundel

2 jarig contract Géén aansluitkosten +
24 maanden 50% korting op de SMS
voordeelbundel
Uw contract dient uiterlijk op 30 december 2004, voor 15:00 uur bij ons binnen te zijn voor de huidige voorwaarden. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging of zoekraken van uw contract in de post.

SMS-bundel
T-Mobile SMS bundels (optioneel)
sms-jes per maand voor dus per smsje
20 € 3,- € 0,15
40 € 5,- € 0,125
80 € 8,- € 0,10
120 € 12,- € 0,10
200 € 20,- € 0,10
300 € 30,- € 0,10

MMS-bundel
T-Mobile MMS bundels (optioneel)
mms-jes per maand voor dus per mmsje
10 € 4,- € 0,40
20 € 7,- € 0,35
40 € 12,- € 0,30
80 € 20,- € 0,25

Het activeren van een T-Mobile SIM-kaart kost € 52,50. Een gespecificeerde rekening kost € 2,- per maand of je kunt deze gratis bekijken via My T-Mobile op www.T-Mobile.nl. Voor belminuten buiten de bundel geldt dezelfde minuutprijs plus een starttarief van € 0,05 per gesprek. Het versturen van een SMS-tekstbericht kost € 0,22 (ook na de SMS-bundel). Belminuten zijn 2 maanden geldig vanaf aankoopdatum. Voor het bellen in, naar of vanuit het buitenland en naar bepaalde servicenummers gelden andere tarieven en aanvullende voorwaarden. Deze kosten worden apart in rekening gebracht. Je kunt eenmaal per maand gratis overstappen naar een tariefplan met meer belminuten en een voordeliger tarief.

T-Mobile GPRS
Met T-Mobile GPRS kun je continu in verbinding staan met WAP of internet. Je betaalt alleen voor de ontvangen en verzonden data, het standaardtarief (voor internet) daarvoor is € 0,98 per 100 KB; voor T-Zones en WAP € 0,15 per 10 KB. Om te voordeliger te internetten via een PDA of notebook of om voordeliger data te versturen en te ontvangen heb je een aanvullende dienst nodig. Je kunt hiervoor kiezen uit T-Mobile GPRS Actief, waarbij je € 5,- maandelijkse kosten betaalt en € 2,50 per MB, of T-Mobile GPRS Intensief, met € 15,- maandelijkse kosten en € 1,- per MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb 'm vorige maand gekocht i.c.m. twee jaar KPN Hi 30 en moest 189,- bijbetalen (BelCompany). Dat lijkt duur als je het vergelijkt met T-Mobile, maar 2 x 12 x 30 per maand is 720 euro, plus nog 189 is 909 euro. Dat is krap 300 euro meer over twee jaar genomen, ofwel ruim 11 euro per maand. Ik heb dat persoonlijk wel over voor een flexe mobi, prima bereik en ruim voldoende maandelijkse ruimte om te bellen. Ik ben zeer tevreden. :)

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi, goeie tip, alleen... ik moet een oud nummer meenemen... volgens mij moet je bij de internetaanbieders écht wachten totdat het moment dat je oude nr vrij wordt gegeven... Dus dat je niet je gsm eerder krijgt. Weet jij dat?

Heb deze week nog wat speurwerk gedaan:
kpn HI 30 1jr (tussen haakjes prijzen voor 2jr)
belcompany: 499,99 (189,99)
gsmshop: 370,- (96,-)
phonehouse: 474,- (165,-)

kpn HI 40 1jr en (2jr)
BC: 379, 99 (169,99)
PH: 354,- (175,-)
typhone: 439,- (273,-)
gsmshop: 251 + aansluitkosten 52,50 (108,-)

Vodafone 28,50/200min ZONDER sms-bundel!
1jr en tussen haakjes 2jr
BC: 379,99 (149,99)
Typhone: 350,- (219,-)

Vodafone 37,50/300min ZONDER sms-bundel!
BC: 299,99 (129,99)
PH: 275,- (165,-)
Rinkel: 237,-
Typhone: 261,-

Tip
Als je bij Vodafone iets afsluit, kun je het beter in hun eigen winkel halen, dan krijg je veel kortingen. Ze hebben nu wel een actie bij PH, dat je een mini-I-Pod krijgt bij 2jr, maar niet icm de V3...

SMS bij Vodafone:
25st voor 3 euro
50 voor 5 euro
100 voor 10 euro
150 voor 14 euro
Buiten bundel betaal je veel te veel.

Mijn conclusie

Ik blijf erbij: KPN is goedkoop en heeft goed bereik. Ik zit vaak dichtbij de Belgische grens, dan moet ik zeker zijn van een goed netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:50
Hallo,

Ik krijg het toestel morgen binnen als reviewexemplaar van NieuweMobiel. Ik ben zeer benieuwd, hij heeft zn uiterlijk in ieder geval al mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 11:45:
Hi, goeie tip, alleen... ik moet een oud nummer meenemen... volgens mij moet je bij de internetaanbieders écht wachten totdat het moment dat je oude nr vrij wordt gegeven... Dus dat je niet je gsm eerder krijgt. Weet jij dat?
(...)
Ik heb 'm bij BelCompany gekocht en heb gewoon mijn oude nummer (Vodafone Prepay) meegenomen (makkelijk nummer en ben te lui om een evt. "nieuw" nummer door te geven aan 130 mensen :z), maar of dit ook voor internetaanbieders geldt weet ik niet, sorry.
(...)
Mijn conclusie[/b]
Ik blijf erbij: KPN is goedkoop en heeft goed bereik. Ik zit vaak dichtbij de Belgische grens, dan moet ik zeker zijn van een goed netwerk.
Prima consecelusie :9

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De handfree functie is trouwens ook goed, werkt simpel en snel. De twee speakers leveren echt super geluid.

klopt het dat er idd alleen maar 64 bps mp3 als ringtone gebruikt kan worden? stereo of mono mag alle twee. Een aantal mp3 files blijven van dezelfde geluidskwaliteit op 64bps maar sommige worden toch wel iets minder (ach wat verwacht ik nu toch ook van een mobiel :o, maar ik heb tears of a clown er dan ook zo vies goed op staan)

En ik slaag er nog steeds niet in mijn eigen javagames toe te voegen, heb zowel de .jar en de .jad file. Ook staat het "applicatie laden" onder instellingen->java instelling geinstalleerd en aan. En nog blijft midway 2.8 (niet geinstalleerd, heb alleen de exe) een time out melding geven bij het uploaden en reageert mijn V3 daar dus ook niet op.

Ik ben echt meer dan tevreden met deze phone.
Dus zoek je een goede degelijke en mooie telefoon dan is dit een aanrader.
Ben je een gadgetfreak en vind je het leuk dat mensen :9~ -lende naar jouw apparaat kijken vol ongeloof, dan mag je echt niet meer verder kijken. Er is echt geen nokia en zeker geen sony erricson die aan dit style niveau kan tippen.

aluminium, nikkel, magnesium, gehard glas..........voor mij niets anders meer, o en moet ik er even bij vertellen dat de accu veel langer meegaat dan dat ik verwacht had. Een heledag zeer veel gebruik....foto maken, 1,5 tot 2 uur bellen, mp3 muziek luisteren in beperkte mate, beetje games spelen en nog lang niet leeg. Aangezien ik nu nog continu dingen aan het uitproberen ben kan ik niet vertellen hoe lang hij precies mee gaat. Maar zo te zien is dat zeker wel de opgegeven standby uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat het tweede beeldscherm gebruikt wordt als je tijdens de camera functie het toestel dichtklapt. Om bijvoorbeeld samen met een stel vrienden/familieop de foto te gaan.

Afbeeldingslocatie: http://img145.exs.cx/img145/5355/razr2beeldschermfoto1yb.jpg

nog een aantal pics voor de liefhebber
Afbeeldingslocatie: http://img145.exs.cx/img145/7245/razr17tz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img145.exs.cx/img145/5712/razr20hr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img145.exs.cx/img145/3905/razr34kv.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img145.exs.cx/img145/8659/razr48iz.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img145.exs.cx/img145/7065/razr53yo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img145.exs.cx/img145/2203/razr68bj.jpg

Een foto gemaakt met de razr zelf
Afbeeldingslocatie: http://img138.exs.cx/img138/5836/01070423124ih.jpg
hoop dat jullie deze waarderen

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 15:44:
De handfree functie is trouwens ook goed, werkt simpel en snel. De twee speakers leveren echt super geluid.
Mooi he? :7
klopt het dat er idd alleen maar 64 bps mp3 als ringtone gebruikt kan worden? stereo of mono mag alle twee. Een aantal mp3 files blijven van dezelfde geluidskwaliteit op 64bps maar sommige worden toch wel iets minder (ach wat verwacht ik nu toch ook van een mobiel :o, maar ik heb tears of a clown er dan ook zo vies goed op staan)
Ik heb nu Jay-Z en Linkin Park als ringtone @ 160 kbps, dus ik denk dat er iets fout gaat? Ik heb iig geen probleem. Ik heb alleen wel de mp3 ingekort en er een beetje mee gespeeld om hem zó te krijgen dat het een niet al te groot bestand is (pak 'm beet 800 kB) en niet al te lang duurt, aangezien je 'm toch niet helemaal kan luisteren als je gebeld wordt (overbodig dus om 'm er helemaal op te laten).
En ik slaag er nog steeds niet in mijn eigen javagames toe te voegen, heb zowel de .jar en de .jad file. Ook staat het "applicatie laden" onder instellingen->java instelling geinstalleerd en aan. En nog blijft midway 2.8 (niet geinstalleerd, heb alleen de exe) een time out melding geven bij het uploaden en reageert mijn V3 daar dus ook niet op.
Dat heb ik nog niet geprobeerd. Moet ik me ook maar eens in verdiepen, maar ben niet zo into mobile-games, behalve het standaard 3D golfen dan: die is wel vet :9
Ik ben echt meer dan tevreden met deze phone.
Dus zoek je een goede degelijke en mooie telefoon dan is dit een aanrader.
Ben je een gadgetfreak en vind je het leuk dat mensen :9~ -lende naar jouw apparaat kijken vol ongeloof, dan mag je echt niet meer verder kijken. Er is echt geen nokia en zeker geen sony erricson die aan dit style niveau kan tippen.
Hulde! Once you see it, you just gotta love it! O+ Ik denk dat ik maar eens verliefdopmijnv3.nl ga registreren. ;)
aluminium, nikkel, magnesium, gehard glas..........voor mij niets anders meer, o en moet ik er even bij vertellen dat de accu veel langer meegaat dan dat ik verwacht had. Een heledag zeer veel gebruik....foto maken, 1,5 tot 2 uur bellen, mp3 muziek luisteren in beperkte mate, beetje games spelen en nog lang niet leeg. Aangezien ik nu nog continu dingen aan het uitproberen ben kan ik niet vertellen hoe lang hij precies mee gaat. Maar zo te zien is dat zeker wel de opgegeven standby uren.
Wat standby betreft kan ik zeer kort (en weinig verrassend) zijn: gebruik je 'm intensief (veel bellen, MMSen/SMSen, gamen, office tools gebruiken, foto's maken, muziek luisteren, dan issie wel binnen anderhalve dag, soms twee, leeg. Maar gebruik je 'm alleen om te bellen en te SMSen etc., dan gaat de batterij een geruime tijd mee; d.w.z. minimaal een dag of vijf, zes. :)

Ik heb btw ook nog een paar foto's die ik met de V3 gemaakt heb, online staan. Het zijn foto's die ik gemaakt heb op een middag bij een Ajax-training toen ze na hun nederlaag uit Turijn waren teruggekeerd.
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaffog/ajax/ajax1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaffog/ajax/ajax2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaffog/ajax/ajax3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaffog/ajax/ajax4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaffog/ajax/ajax5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaffog/ajax/ajax6.jpg

Allemaal onbewerkt overigens.

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen de java games ook al aan de praat!
Mocht je daar vragen over hebben stuur maar een pm.

Thanks Jaffog, ga dan nu maar eens nieuwe mp3 er op zetten van hogere kwaliteit. De mijne kort ik ook altijd in met wave editor van nero, die is redelijk snel en overzichtelijk.

Verwijderd

Java loopt nu dus ook zeer goed. Games als bomberman, splintercell (1 en 2) en rayman zijn van goede kwaliteit en meer dan leuk om te spelen. Ook nog tetris, aantal rpg games, XIII, tombraider, etc etc :7 ik vermaak mij wel.

Slecht nieuws* is het alleen dat ik het technical manual ben tegen gekomen op internet.
Daar in stond wat ik al langere tijd had ervaren, namelijk "mp3 files met een bitrate hoger dan 64 kb/s zijn niet als ringtone te gebruiken".
Ik denk dat jij Jaffog bedoelt dat jij wel 128 kb/s mp3 kunt afspelen, dat kan ik namelijk ook. Maar als ringtone gebruiken wil dus niet. Nog niet, gelukkig dat deze telefoon zo makkelijk via flashing is aan te passen.

Afbeeldingslocatie: http://img147.exs.cx/img147/2738/geluidsmogelijkhedenrazr9nc.png

*wel vreemd dat er hier vanuit wordt gegaan van geen ondersteuning in geheel maar hij blijkt wel degelijk hoger af te spelen.

bron:

www.motocoders.com

Verwijderd

Ja... ik heb getekend, toch een hi30 voor 2 jaar (want dan was gsm goedkoper dan bij een hi40, raar maar waar). Het kostte 165 euro. Tja dan moet ik wel wachten op de nummerportering. Iemand enig idee hoelang dat écht (en niet volgens de winkel) duurt van Orange naar KPN?

Verwijderd

geen ervaring soz, maar goede schatting 2 weken +

• JaFFoG
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:46:
Ja... ik heb getekend, toch een hi30 voor 2 jaar (want dan was gsm goedkoper dan bij een hi40, raar maar waar). Het kostte 165 euro. Tja dan moet ik wel wachten op de nummerportering. Iemand enig idee hoelang dat écht (en niet volgens de winkel) duurt van Orange naar KPN?
Van Vodafone Prepaid naar KPN Hi30 duurde bij mij anderhalve week. Bij het bestellen werd mij verteld dat ik rekening moest houden met twee weken, maar het was dus iets sneller. :)
Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:28:
Java loopt nu dus ook zeer goed. Games als bomberman, splintercell (1 en 2) en rayman zijn van goede kwaliteit en meer dan leuk om te spelen. Ook nog tetris, aantal rpg games, XIII, tombraider, etc etc :7 ik vermaak mij wel.
Misschien dat ik me ook maar moet verdiepen in die games... het klinkt wel leuk. :*)
Slecht nieuws* is het alleen dat ik het technical manual ben tegen gekomen op internet.
Daar in stond wat ik al langere tijd had ervaren, namelijk "mp3 files met een bitrate hoger dan 64 kb/s zijn niet als ringtone te gebruiken".
Ik denk dat jij Jaffog bedoelt dat jij wel 128 kb/s mp3 kunt afspelen, dat kan ik namelijk ook. Maar als ringtone gebruiken wil dus niet. Nog niet, gelukkig dat deze telefoon zo makkelijk via flashing is aan te passen.

[afbeelding]
Wat raar. Ik bedoel dat ik een 160 kbps MP3 op mijn mobi hebt staan die ik als ringtone heb ingesteld. Ik zal als ik thuis ben een foto maken van de MP3 als ringtone.
*wel vreemd dat er hier vanuit wordt gegaan van geen ondersteuning in geheel maar hij blijkt wel degelijk hoger af te spelen.

bron:

www.motocoders.com
Precies, dat merk ik ook. Beetje raar waar ze dan hun gegevens vandaan hebben. Ze hebben het vast en zeker niet zelf getest, of er is bij de tests iets fout gegaan. Maarja, beter toch? :7

Bla

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:27:
Ondertussen de java games ook al aan de praat!
Mocht je daar vragen over hebben stuur maar een pm.
Ehm, misschien een hele domme vraag hoor, maar hoe doe je hier op tweakers in godsnaam pm-en?

Zou je me anders ff kunnen mailen please? hare (at) xs4all.nl

Zou het zeer waarderen!

Verwijderd

Heeft iemand anders hier trouwens al de volledige versie van Mobile Phonetools op z'n pc staan?

Ik hoor iedereen hier wel moeilijk doen over de mp3 tonen enzo, maar met het volledige programmatje kun je zonder moeilijkheden zo mp3s uploaden. Het programmatje maakt het zelf zo dat het allemaal het goede formaat (bitrate e.d.) is.

Ook je wallpapers uploaden gaat een stuk makkelijker aangezien het programmatje automtisch je plaatjes aanpast aan de grootte van het toestelscherm. Zeer handig _/-\o_

En owja, ik ben trouwens ook verliefd :9

• AvWijk
Ik heb 'm ook, strak hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 13:28:

[afbeelding]

bron:

www.motocoders.com
Bij mij speelt 'ie gewoon 128 kbps mp3tjes als ringtone gewoon af,
geen enkel probleem!!

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2004 05:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarmee laden jullie dan die ringtones op je V3? waarschijnlijk met MPT (mobile phone tools), die dus automatisch de bitrate aanpast. Probeer het eens met p2kman en zie dan maar eens of het werkt, bij mij in elk geval niet.

Iets waar ik nu weer veel mee bezig ben, 3gp films uploaden. Reclame filmpje van de razr etc, leuk om te laten zien. Of een hayabusa (1300 cc race motor) die 360 km/h gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 06:52:
Waarmee laden jullie dan die ringtones op je V3? waarschijnlijk met MPT (mobile phone tools), die dus automatisch de bitrate aanpast. Probeer het eens met p2kman en zie dan maar eens of het werkt, bij mij in elk geval niet.

Iets waar ik nu weer veel mee bezig ben, 3gp films uploaden. Reclame filmpje van de razr etc, leuk om te laten zien. Of een hayabusa (1300 cc race motor) die 360 km/h gaat.
inderdaad met MPT, p2kman werkt bij mij ook niet,
waar kun je dat filmpje v/d hayabusa downloaden?
en hoe zet je hem op de v3?

Afbeeldingslocatie: http://www.avforums.com/forums/attachment.php?attachmentid=8916

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Zo! Wat een strak apparaat! :9~

Iemand z'n V3 ruilen tegen een Imate Jam? O-)

[ Voor 16% gewijzigd door Animal_X op 17-12-2004 17:18 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
Iets later dan beloofd, excuses daarvoor.
Maar hier de pics waarop te zien is dat ik mijn 160 kbps mp3 wel degelijk als ringtone kan gebruiken:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaffog/razr_pic_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jaffog/razr_pic_2.jpg

:7
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 06:52:
Ik doe het via Bluetooth, werkt prima, wordt niks aangepast. :)
Waarmee zet je de filmpjes om naar 3gp? Ik gebruik mpegable, maar op de één of andere manier krijg ik niet het geluid mee naar mijn mobiel. Als ik het .3pg-bestand afspeel op mijn pc is het geluid wel te horen, maar niet op mijn mobiel... Snap er geen snars van... :?

[ Voor 62% gewijzigd door JaFFoG op 19-12-2004 01:12 ]

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
waarom zou een mp3 file met een bitrate niet mogelijk zijn ?
met mijn v525@v600 kan dit ook gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
Animal_X schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 17:18:
Zo! Wat een strak apparaat! :9~

Iemand z'n V3 ruilen tegen een Imate Jam? O-)
Ja ik deed het direct, als ik mijn V3 mocht houden (review exemplaar)
:( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaFFoG schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:03:
Iets later dan beloofd, excuses daarvoor.
Maar hier de pics waarop te zien is dat ik mijn 160 kbps mp3 wel degelijk als ringtone kan gebruiken:

[afbeelding]

[afbeelding]

:7

[...]

Ik doe het via Bluetooth, werkt prima, wordt niks aangepast. :)

[...]

Waarmee zet je de filmpjes om naar 3gp? Ik gebruik mpegable, maar op de één of andere manier krijg ik niet het geluid mee naar mijn mobiel. Als ik het .3pg-bestand afspeel op mijn pc is het geluid wel te horen, maar niet op mijn mobiel... Snap er geen snars van... :?
Mooi om te zien dat het dus echt wel kan, bedankt!

Even tussen door, dat M motorola embleem wat boven het grote scherm aan de binnenkant zit is eigenlijk zilver kleurig. Toen ik mijn V3 kreeg zat bijna overal een bescherm folie laag, zelfs op de oplader. Wat ik vreemd vond was dat ik op alle vroege review foto's nooit dat blauwe M'etje gezien had en idd daar zit dus blauw kleurig beschermfolie overheen. Gaat er makkelijk vanaf, maar dat blauwe heeft wel iets erg moois. Ik wil alleen geen stikkers op mijn razr hebben.

Voor het gemakkelijk omzetten van alle filmpjes (behalve wmv, die zet ik met anders software eerst om naar mpeg) gebruik ik Nokia Multimedia Converter Pro 2.0 .

Het filmpje van die hayabusa (suzuki 1300 cc straat race motor), heb ik gedownload via dc++. Hij gaat trouwens niet 360 km/h. Want de snelheidsmeter heeft als primaire aanduiding Miles/hour en telt maximaal tot 220 miles / hour. Op het moment dat hij die snelheid bereikt zie je de snelheidsmeter niet meer verder lopen maar de toerenteller wel :D, tot iets over de 11.000 toeren. En aangezien 60 miles/hour gelijk staat aan 100 km/uur is dus 220 miles/hour gelijk aan 366 km/uur. Maar hij accelereert nog zo lang door dat hij volgens mij erg dicht in de buurt van 400 km/uur komt.

Max2slow en Jaffog ik kan jullie alle twee wel helpen via msn met die filmpjes plus het filmpje van die hayabusa, geef je adres maar. Maar doe dat slim dus niet met henkdevries@hotmail.com maar iets als henkdevries (at) hotmail.com, om veel spam te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
Voor diegenen die 3GP op hun toestel willen bekijken kunnen het eenvoudig zelf conventeren met pvAuthor. Programmaatje werkt erg fijn al heb ik zelf de mogelijkheid om DivX op mijn toestel te bekijken 8)

Link: http://www.packetvideo.com/shop/authordownload.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

AvWijk schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:16:
[...]

Ja ik deed het direct, als ik mijn V3 mocht houden (review exemplaar)
:( :( :(
Erg jammer...

Ah well ik zoek nog wel even verder! :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
kenny89 schreef op zondag 19 december 2004 @ 10:01:
waarom zou een mp3 file met een bitrate niet mogelijk zijn ?
met mijn v525@v600 kan dit ook gewoon...
Lees het forum eens door |:(
Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:06:
(...)
Even tussen door, dat M motorola embleem wat boven het grote scherm aan de binnenkant zit is eigenlijk zilver kleurig. Toen ik mijn V3 kreeg zat bijna overal een bescherm folie laag, zelfs op de oplader. Wat ik vreemd vond was dat ik op alle vroege review foto's nooit dat blauwe M'etje gezien had en idd daar zit dus blauw kleurig beschermfolie overheen. Gaat er makkelijk vanaf, maar dat blauwe heeft wel iets erg moois. Ik wil alleen geen stikkers op mijn razr hebben.
Hey, dat had ik nog niet door! Thnx, het mooie blauw is inmiddels verwijderd... :9
Voor het gemakkelijk omzetten van alle filmpjes (behalve wmv, die zet ik met anders software eerst om naar mpeg) gebruik ik Nokia Multimedia Converter Pro 2.0 .
Is nog een heel gedoe om dat stukje software te krijgen. Heb me moeten registreren bij clubnokia :X
Het filmpje van die hayabusa (suzuki 1300 cc straat race motor), heb ik gedownload via dc++. Hij gaat trouwens niet 360 km/h. Want de snelheidsmeter heeft als primaire aanduiding Miles/hour en telt maximaal tot 220 miles / hour. Op het moment dat hij die snelheid bereikt zie je de snelheidsmeter niet meer verder lopen maar de toerenteller wel :D, tot iets over de 11.000 toeren. En aangezien 60 miles/hour gelijk staat aan 100 km/uur is dus 220 miles/hour gelijk aan 366 km/uur. Maar hij accelereert nog zo lang door dat hij volgens mij erg dicht in de buurt van 400 km/uur komt.

Max2slow en Jaffog ik kan jullie alle twee wel helpen via msn met die filmpjes plus het filmpje van die hayabusa, geef je adres maar. Maar doe dat slim dus niet met henkdevries@hotmail.com maar iets als henkdevries (at) hotmail.com, om veel spam te voorkomen.
Mail anders jouw MSN adres naar mij toe op mijn website, dan hoef ik 'm niet hier te posten en gebeurt alles anoniem. (http://fotos.flytava.com/default.php?p=kontakt) :Y)

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rein, ga naar deze link: http://www.vanvugthoutbewerking.nl/contact.html
klik op webmaster, alvast bedankt voor het filmpje

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 04:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op alle twee gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Zouden er binnenkort ook nog wat andere telefoons in het zelfde marktsegment als de 8910 en de V3 uitkomen?

Daar lijkt mij toch binnen elk merk wel een markt voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
Ik heb nog niks ontvangen, zou je het nog eens kunnen proberen?
(of anders http://portfolio2.flytava.com/index.php?pid=4)

Tx. :)

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een keer gereageerd,

Hebben jullie trouwens ook al de nieuwe reclame posters gezien? Het is die van een stuk of 4 scheermessen samen met de razr, ik heb er een foto van gemaakt. Die post ik later vandaag wel online, locatie trein station leeuwarden spoor naar sneek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is de v3 nu het goedkoopste en met welk abbo
(geen duur abbo 25 p/m ofzo)

las dat hij bij mediamarkt zwolle gratis is met een 2 jarig t mobile 150 abbo
http://www.telecomvergelijker.nl/thread/7559

is dit bij meer winkels?
of ergens anders een andere aanbieding? :)

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook nog niks ontvangen, kun je het nog
een keer proberen ? thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is dan de reclame poster;

Afbeeldingslocatie: http://img137.exs.cx/img137/2369/21120412408ww.jpg

Net nu Siemens en Samsung ook druk bezig zijn met reclame voor de SL65 en de D500, hoop dat de meeste mensen voor plastic kiezen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

RAZR is toch veel te duur voor de meeste mensen... hoe zit het verder met de batterijtijd bij normaal gebruik (lees half uurtje bellen per dag, wat i-moden etc.) ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
ik heb hem vanmiddag bij de mediamarkt in mijn handen gehad, vondt hem op de foto`s er wel supermooi uit zien, maar irl vondt ik hem echt superlelijk, lomp, had hem niet zo groot verwacht, net zoals de nokia 6260, ook een zware tegenvaller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harryslinger schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:15:
ik heb hem vanmiddag bij de mediamarkt in mijn handen gehad, vondt hem op de foto`s er wel supermooi uit zien, maar irl vondt ik hem echt superlelijk, lomp, had hem niet zo groot verwacht, net zoals de nokia 6260, ook een zware tegenvaller
sorry, hoe oud ben je ? (kinderhandjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb hem gister ook even bekeken.
Hij is zo BREEEEEEEED.
Had ik niet verwacht.
Toch maar een andere...

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:37:
Hij is zo BREEEEEEEED.
Had ik niet verwacht.
Toch maar een andere...
goed, smaken en maten verschillen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:28:
[...]

sorry, hoe oud ben je ? (kinderhandjes)
nou ik vond em op de plaatjes ook super vet!!!
totdat ik em in mn handen kreeg...

jezus wat is dat ding breed zeg.. niet normaal meer :/
en of ik kinderhanden heb? ik ben 1.92 dus nee dat lijkt me niet 8)

idd smaken verschillen maar dit is niet grappig meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat mensen de breedte visueel niet aantrekkelijk vinden, maar praktisch is het zeker. Voor die personen die verwachten dat het toestel niet lekker in een broekzak past, dat is niet het geval. Hij plaatst zich beter in de buurt van je edele delen dan bijvoorbeeld de sony erricson T600 (een van de kleinere modellen) of een nokia 6230. Dat komt voornamelijk door zijn slanke design, de breedte lijkt mij zeker geen probleem te kunnen geven.

Persoonlijk vind ik het bellen met een toestel dat je echt in je hand kunt vasthouden ook prettiger. Bij mijn T600 moet ik het toestel met behulp van 2 á 3 vingers in de buurt van mijn oor houden. Dit is nog steeds mogelijk bij de razr alleen volledig vasthouden tijdens het bellen bij een T600 is niet bepaald een optie voor mij.

Wat goed zou kunnen is dat iemand van 1,92 meter lang zeer slank gebouwd is (zelf 1,91 normaal postuur) en daardoor wel problemen met het toestel ervaart.

Misschien komt het doordat ik elektronica studeer, maar ik heb groot respect voor de mensen die deze telefoon mogelijk hebben gemaakt. Leg er eens een motorola V600 naast en je begrijpt waarom hij wel lichtelijk in de breedte heeft moeten uitdeinen. Dezelfde functies als voorgaande telefoon maar ongeveer de helft dunner.

Zelf nog geen toestel gezien wat mooier is, ook in reallife nog niemand iets anders horen zeggen (ja idd, misschien durven ze niet dankzij mijn postuur 8) ). Maar ook alle reviews op internet waren laaiend enthousiast over het design, met spreuken als "Nokia made a mistake by leaving the full metal market" "what will nokia's answer be?" "it doesn't get any better then this" "this will be the leading design protocol for the market/motorola" etc.

Dit was een soort steunbetuiging voor mensen als mij die dit toestel hebben gekocht omdat wij het zo mooi vinden. Dan is het natuurlijk niet leuk om te horen dat een ander het daar niet mee eens is, maar gelukkig verschillen meningen. Mijn eerste mening bij mijn eerste blik op de V3 was dat ik het dikke gedeelte (definitie dik is sterk veranderd sinds mijn razr aankoop* :+ ) waar zich de speakers voor de ringtones en handsfree mode bevinden niet aantrekkelijk vond.
Nu ik het toestel heb en zie hoe het bovenklep bij dichtklappen aansluit op dit gedeelte (prachtig) plus ervaar wat voor fantastisch geluid er uitkomt bij zowel mp3 ringtones als wel handsfree bellen ben ik daarover van mening veranderd.
Er is nog maar één klein gedeelte van het design dat van mij een 9 krijgt als cijfer beoordeling en dat is het scharnier en de manier waarop de camera daaruit komt. Al het overige krijgt direct een dikke 10, hieronder valt ook het/de speakergedeelte/achterkant/binnenkant/zijkanten gewoon alles. Het scharnier gedeelte is zeker wel mooi anders kreeg het geen 9, maar het heeft de perfectie in design voor mijn persoonlijke smaak nog niet bereikt. Jammer dat ik het niet beter kan, dan had ik wel ontwerp ideeën opgestuurd naar moto.

* heeft geen invloed gehad op het bepalen van mijn postuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

maar hebben we al batterijspecs... die van de V600 vond ik echt niet goed genoeg voor mijn belgedrag...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog geen goede mening geven over mijn razr aangezien ik elke dag meerdere keren met het apparaat op de pc zit te klooien. Dan laat hij automatisch weer op. Wat ik als algemeen heb gelezen is zeker wel 5 dagen bij het gebruik als dat van jou.

Goed nieuws voor mensen die liever iets meer dan 5,5 mb geheugen willen hebben, waaronder ik zelf. Met behulp van het programma P2kman heb ik een aantal fabrieksfiles die niet via de telefoon zijn te verwijderen weten te verwijderen. Dat gaf het volgende resultaat :7

Afbeeldingslocatie: http://img158.exs.cx/img158/2157/rarzgrotergeheugenbewijs3ii.jpg

Bestanden als de bewegende gif files, standaard achtergronden, het moto filmpje en de standaard mp3 ringtones (ook geen opstart en afsluitgeluid :P ) heb ik verwijderd, maar ze eerst wel op de pc opgeslagen.

heb er nu nog wel 10 eigen mp3 ringtones, 16 eigen java spellen en 23 eigen fotos op staan.

Scheelt toch weer 1,5 mb op 5,5 mb! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2004 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img138.exs.cx/img138/605/rarzgrotergeheugenbewijs29da.jpg

gaat al aardig richting de 2mb extra :9 maar in elk geval al meer dan 7mb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rein, heb nog geprobeerd om het hayabusa filmpje te sturen?
ik heb nog steeds niks binnen gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg mij maar toe in msn (rein_hoekema at hotmail.com) want zo duurt het een eeuwigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
offtopic:
rein, Ik heb je toegevoegd aan msn

De blauwe sticker is inmiddels verwijderd... 8)7
harryslinger schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:15:
Ik kan over het design ook redelijk kort zijn: de telefoon is inderdaad iets breder dan gebruikelijk, maar leg er maar eens een "smalle" telefoon bovenop, dan zul je zien hoe klein het verschil in werkelijkheid is. Dankzij het feit dat de telefoon zo plat is en iets breder, lijkt het of de telefoon heel breed is vergeleken met de smalle maar dikkere modellen. Dit valt echter reuze mee: het verschil met mijn Nokia 8310 is minder dan een centimeter. Dus dat het design "heel breed" zou zijn is zwaar overdreven IMHO. :/

Wat die Nokia betreft deel ik je mening wel: die is echt superlelijk :r >:)

Waarom vind je de RAZR lomp dan? Beargumenteer eens :)

[ Voor 5% gewijzigd door JaFFoG op 22-12-2004 11:36 . Reden: kleine aanpassing van de woordkeus :) ]

Bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap dat argument ook niet, de maten van de
V3 zijn precies goed!! ergonomisch is 'ie perfect
mijn duim past precies op de goed uitgevoerde
toetsenbord niet te klein, niet te groot.
ik heb 3 nokia,s gehad met van die ieni mini
toetsenbordjes, als je een nummer intoetste
belde je 10 mensen tegelijk!! en
dan hebben we het nog niet over sms-sen gehad.
ik heb een hekel aan te kleine gsm's!!!
het gaat er niet om hoe die in je broekzak past,
maar hoe hij in je hand voelt en de V3 is perfect!!!
dat is mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

iemand die iets objectiever kan oordelen ;) smaken verschillen natuurlijk en ik vind m er erg lekker uit zien.... mijn V600 deedt qua interface etc. niet onder (sterker nog, beter dan) voor een nokia uit de 60 serie... waar istie op het moment t goedkoopst ??

Deze plek is te koop.

Verwijderd

ik vid het ook een prachtig mooie phone om te zien

Verwijderd

Maar waaaaarom stoppen ze er niet een chip in met wat meer MB, ongelooflijk. |:(

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
Shiver23 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:37:
Hij is zo BREEEEEEEED.
Had ik niet verwacht.
Toch maar een andere...
Logisch toch, krijg je met een breed scherm, een brede foon.
Koop een gsm met een kleiner scherm dan zal die ook minder breed zijn.

Kan me voorstellen dat als je wat kleinere handen hebt de telefoon al snel wat breed is.
Maar het ding is heerlijk plat en heeft de juiste afmetingen.

@KeeZ
Een dag of 5 zou je wel moeten halen.
Mijn 6610 ging iets langer mee maar die had dan ook een kleiner scherm, dikkere batterij en daar kon je niet van die leuke dingen mee doen.

[ Voor 34% gewijzigd door rvrbtcpt op 23-12-2004 12:35 ]

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
ik heb een vraagje voor de tevreden gebruikers van dit toestel!

ik ben zelf het menu van een T610 van SE en een 6610 van nokia gewent en die zijn redelijk snel hoe zit het met de V3? is deze een beetje snel of tergend langzaam!???

en had een vraagje over het sms gedeelte van deze telefoon hoeveel smsjes kunnen er in het geheugen!??

en het telefoon boek kan je hierin ook adres gegevens opslaan?!

Verwijderd

Michieleke schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:30:
ik heb een vraagje voor de tevreden gebruikers van dit toestel!

ik ben zelf het menu van een T610 van SE en een 6610 van nokia gewent en die zijn redelijk snel hoe zit het met de V3? is deze een beetje snel of tergend langzaam!???
Sneller of net zo snel als mijn SE T600, traag zeker niet (buiten het camera gebruik om, weggooien dan wel opslaan van foto's duurt gemiddeld 4 seconden)
en had een vraagje over het sms gedeelte van deze telefoon hoeveel smsjes kunnen er in het geheugen!??
Hangt er vanaf of je de sms'jes op je telefoon of op je sims kaart opslaat. In dat laatste geval niet veel, maar als je ze op de razr opslaat (kan je instellen) heb je +5mb tot je beschikking. Durf niet te zeggen hoeveel sms'jes dat zijn maar zeker meer dan 1000...veel meer. Alleen zal je die 5mb ook gaan gebruiken voor foto's/java games en ringtones. Toch blijft het nog wel genoeg.
en het telefoon boek kan je hierin ook adres gegevens opslaan?!
Je kunt meerdere nummers onder 1 naam hebben, plus daarbij nog een email adres. Maar woon adres gegevens zijn niet opteslaan, zover ik daar kennis van heb.

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
adres gegevens is ook nie zo noodzakelijk die andere wel:)

aangezien dat ik de foto functie toch niet zal gebruiken en die dingen zoals mp3 ook niet heb ik denk ik ook wel genoeg!

is trouwens de geluidskwaliteit onder het bellen ook wat het moet zijn!?? daarom kocht ik juist die t610 omdat die zon goeie geluidskwaliteit heeft....

bedankt!

[ Voor 67% gewijzigd door Michieleke op 23-12-2004 16:45 ]

Verwijderd

Meer dan je lief is, in drukke omstandigheden zet je hem op maximaal (drukke winkelcentra's / kroeg wat dan ook). Daarbuiten op iets boven gemiddeld, zijn geluidsopbrengst is toch al een sterk punt volgens de meeste reviews.

En natuurlijk zijn speakerfunctie ook niet vergeten, waarschijnlijk één van de allersterksten op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.animationfactory.com/animations/holiday_events/christmas/santa_head_ho_ho_hoing_straight/santa_head_ho_ho_hoing_straight_lg_nwm.gif

Happy Chrismas!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor talen heeft het toestel standaard aan boord? Is het mogelijk om te SMS'sen (via T9) in het Engels, Spaans en Nederlands?

En is het menu ook in het Spaans of Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een Nokia Carkit telefoon 610 kopen,
de Nokia 610 Car Phone biedt handenvrije functionaliteit met een uitstekende geluidskwaliteit en een aansluiting op een externe antenne. Via de draadloze Bluetooth-technologie heeft de telefoon toegang tot de SIM-kaart van de compatibele telefoon om zich aan te melden op een GSM-netwerk.

Deze Carkit onderseunt alleen bluetooth versie 1.1

Weet iemand over welke bluetooth versie de V3 beschikt ? of heeft iemand ervaring met deze carkit, ik wil er gewoon zeker van zijn dat alles straks ook werkt want deze Carkit kost ook de nodige euro's.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 19:26:
Wat voor talen heeft het toestel standaard aan boord? Is het mogelijk om te SMS'sen (via T9) in het Engels, Spaans en Nederlands?
iTap (kruising van T9 met motorola's eigen woord afwerking, bevalt mij beter dan T9 alleen). De talen zijn engels, frans, duits, italiaans, spaans, turks, portugees en natuurlijk nederlands.
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 19:26:
En is het menu ook in het Spaans of Engels?
In dezelfde talen als bij de sms ondersteuning (engels, frans, duits, italiaans, spaans, turks, portugees en nederlands).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2004 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 19:37:
de Nokia 610 Car Phone biedt handenvrije functionaliteit met een uitstekende geluidskwaliteit en een aansluiting op een externe antenne. Via de draadloze Bluetooth-technologie heeft de telefoon toegang tot de SIM-kaart van de compatibele telefoon om zich aan te melden op een GSM-netwerk.

Weet iemand over welke bluetooth versie de V3 beschikt ? of heeft iemand ervaring met deze carkit, ik wil er gewoon zeker van zijn dat alles straks ook werkt want deze Carkit kost ook de nodige euro's.

Alvast bedankt
V3 heeft bluetooth versie 1.1 (100 meter bereik), geen nokia carkit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
wou deze phone eerst ook halen, maar bij nader inzien vond ik de functies toch niet aan mijn eisen voldoen......... dus maar een samsung D500 gehaald, 80mb is tog wel lekkerder dan de 7mb van de v3 :P
wat betreft looks vind ik de v3 wel weer slick...... hopelijk brengt moto later nog zo'n versie uit met goede functies, dan zal ik die in ieder geval overwegen...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21
Heeft iemand MMS aan de praat gekregen op de V3 via Telfort?
Ik heb al vanalles geprobeerd met de instellingen die ze op de website geven maar het wil niet werken.

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:53:
[...]

Hangt er vanaf of je de sms'jes op je telefoon of op je sims kaart opslaat. In dat laatste geval niet veel, maar als je ze op de razr opslaat (kan je instellen) heb je +5mb tot je beschikking. Durf niet te zeggen hoeveel sms'jes dat zijn maar zeker meer dan 1000...veel meer. Alleen zal je die 5mb ook gaan gebruiken voor foto's/java games en ringtones. Toch blijft het nog wel genoeg.

Waar kun je dat dan instellen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 14:32 ]

Verwijderd

https://www.shopmotorola....2&l=30&pm=9&c=&reg=69502# via deze link kun je - als het goed is je mms instellen voor de meeste providers... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bittenhero
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-08 09:18
Hoe zit het met de duurzaamheid en de fysieke kwaliteit van dit toestel?
Bij de Tfortelecom werd mij verteld dat dat zodanig tegenvalt dat ze het toestel bijna niet verkopen.
Aangezien ik wél van plan was om m te kopen maak ik me hier toch zorgen om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou de resolutie van het binnenste scherm?
176 x 220?
Want op mobile-review staat dat ie 240 x 320 is!!
Dat is me nog wel een verschil!

En is ie nou uitgerust met de flex voor 65K colors?
Want hij kan 262000 kleurtjes aan hoorde ik.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 20:54:
Wat is nou de resolutie van het binnenste scherm?
176 x 220?
Want op mobile-review staat dat ie 240 x 320 is!!
Dat is me nog wel een verschil!

En is ie nou uitgerust met de flex voor 65K colors?
Want hij kan 262000 kleurtjes aan hoorde ik.
176x220 met 262000, wat is er trouwens mis met jullie mensen. Te lui geworden om google te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
BittenHero schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:04:
Hoe zit het met de duurzaamheid en de fysieke kwaliteit van dit toestel?
Bij de Tfortelecom werd mij verteld dat dat zodanig tegenvalt dat ze het toestel bijna niet verkopen.
Aangezien ik wél van plan was om m te kopen maak ik me hier toch zorgen om.
Ja, dat zeggen ze zodat je bij hun koopt omdat ze zelf het toestel niet verkopen en je overstag gaat voor een ander toestel... maar feit blijft wel dat ze gelijk hebben, Motorola is qua duurzaamheid naar mijn mening echt slecht, heb in het verleden Moto's gehad en vond ze echt bagger, voor mij nooit Moto meer...

[ Voor 8% gewijzigd door Le0032 op 01-01-2005 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

mijn V600 heeft de eeuwige jachtvelden ook ontmoet nu de siemens S65 daarvoor in de plaats is gekomen.... Maar lang niet alle moto's zijn bagger...

[ Voor 17% gewijzigd door KeeZ op 02-01-2005 12:53 ]

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvanthoog
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-09 14:40
Verwijderd schreef op zondag 26 december 2004 @ 19:37:

Alvast bedankt
Wat betreft die carkits is het heel eenvoudig. Alle bleutooth toestellen werken met alle bleutooth carkits. Dit is zo omdat de carkit hetzelfde systeem gebruikt als de handsfree oortjes e.d. Echter is het niet zo dat alle extra functies buiten de spraak, werken, dus extra knoppen, voicedail enzo dat is wel eens anders. Verder werkt het allemaal goed.

Hier een CK-7W die werkt met een SPV C500, een T610 en uiteraard ook de 8910i en 6230. Echter werken bij de toestellen niet alle functies, voicedail werkt met de nokia's perfect en de andere niet.

Heb me SPV getest op een 610 en die werkt, dwz geluid via speaker, alle andere advanced functies nog niet getest.

Hoop je genoeg geinformeert te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:34:
[...]

176x220 met 262000, wat is er trouwens mis met jullie mensen. Te lui geworden om google te gebruiken?
Nee hoor.
Ik heb alle gsm sites afgestruint. En als elke site wat andersd zegt ga ik het hier vragen natuurlijk. En ik vind mobile-review een erg goeie site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:14:
[...]

Nee hoor.
Ik heb alle gsm sites afgestruint. En als elke site wat andersd zegt ga ik het hier vragen natuurlijk. En ik vind mobile-review een erg goeie site.
http://direct.motorola.co...guage=DUT&ProductID=29236

Je gaat er toch meteen vanuit dat de fabrikant het wel weet (vele andere websites hebben wel fouten gemaakt).

Afbeeldingslocatie: http://img73.exs.cx/img73/2984/info2nw.png voor alle duidelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
jeroenvanthoog schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:01:
[...]

Wat betreft die carkits is het heel eenvoudig. Alle bleutooth toestellen werken met alle bleutooth carkits. Dit is zo omdat de carkit hetzelfde systeem gebruikt als de handsfree oortjes e.d. Echter is het niet zo dat alle extra functies buiten de spraak, werken, dus extra knoppen, voicedail enzo dat is wel eens anders. Verder werkt het allemaal goed.

Hier een CK-7W die werkt met een SPV C500, een T610 en uiteraard ook de 8910i en 6230. Echter werken bij de toestellen niet alle functies, voicedail werkt met de nokia's perfect en de andere niet.

Heb me SPV getest op een 610 en die werkt, dwz geluid via speaker, alle andere advanced functies nog niet getest.

Bovenstaande klopt NIET!
Als jij bijvoorbeeld een net nieuwe BMW X5 of een mooie 5 serie koopt met bluetooth fabrieks af. Werken hier alleen de OUDERE GSM toestellen op. Denk aan de Siemens S55 of een Nokia 6310i. Bijvoorbeeld een 6230 kun je hierop NIET aanmelden.
Bij Lexus eenzelfde verhaal.

Dus het is niet vanzelf spreken dat alles werkt.

edit:
vergeeet ik de vraag te stellen die ik nog had 8)7
Kun je met de motorola wel eindelijk snel in het telefoonboek zoeken? Dus niet alleen op de eerste letter van de naam maar ook op de 2e, 3e etc. Dat ze dat nou nooit veranderen |:(

[ Voor 10% gewijzigd door thefox154 op 03-01-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Ik moet binnenkort weer eens aan een nieuwe telefoon en nu vind ik de razor wel erg lekker... de opslag is inderdaad wel wat klein, maar daar kan ik wel mee leven...
maar de camera is 'slechts' vga... komt er nog een hogere resolutie versie van deze telefoon? bij samsung hebben ze nu die nieuwe slide phone met veel vettere features, dus iedereen voelt zich hard genaaid met een ouwe versie...

misschien dat motorola binnenkort met een nieuwe met 1.3 megapixel camera komt en tachtig terrabite aan opslagshite... je weet het maar nooit :)

[edit]
en trouwens, ik heb al heel veel mensen gehoord over hun samsung dat de camera er na een paar maanden mee ophoudt en dat de telefoon steeds meer mankementen gaat vertonen... hoe zit dit met motorola's over het algemeen?

[ Voor 19% gewijzigd door Fubaruba op 04-01-2005 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus momenteel een carkit voor een Nokia 6100 >> geen bluetooth. wel met mute box >> dwz dat ik de autospeakers gebruik.

Wat moet ik vervangen zodat ik deze Razer in mijn auto dmv een carkit kan gebruiken

Moet ik een gehele Motorola Bluetooth carkit kopen?

Mijn auto (Alfa 156) is tevens handy voorbereid.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:08:
[...]

Ik heb dus momenteel een carkit voor een Nokia 6100 >> geen bluetooth. wel met mute box >> dwz dat ik de autospeakers gebruik.

Wat moet ik vervangen zodat ik deze Razer in mijn auto dmv een carkit kan gebruiken

Moet ik een gehele Motorola Bluetooth carkit kopen?

Mijn auto (Alfa 156) is tevens handy voorbereid.
ik weet het antwoord niet op je vraag, maar
je hebt wel stijl [alfa 156, moto v3] goede combinatie :)
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
FLASH/FLEX informatie aub buiten dit topic houden!! Dit past op geen enkele manier binnen de policy op het forum.