Een beetje OT maar als ik het me goed herinner had FC well quicksave/quickload. Ik heb het op normal helemaal uitgespeeld zonder cheats. Ben eigenlijk best wel trots op mezelf omdat mijn aging pc (AMD1.3GHz, ATI9500), lukte het me toch aardig. Het was wel veel moeilijker op drukke plekken omdat de hele FPS in elkaar vield en je voor geen meter kon mikkenVerwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:30:
[...]
ik vind het gwoon knap en gwoonweg eng dat je dit kon uitspelen zonder cheats(als dat al zo is). farcry begon voor mij ook erg goed totdat ik ontdekte dat er ook monsters in voorkwamen. nu tegen het einde ben ik al 1000 keren doodgeweest op 1 zelfde stukkie(helikopter schiet op me terwijl ik op zinkend schip sta) en wil ik toch graag verder en ja dan ga je cheats gebruiken en dan blijf je die ook gebruiken(komt ook vooral door het onbreken van quicksave en quickload waardoor je steeds van alles overnieuw moet doen)
Ben dan ook blij dat ik Doom3 niet gekocht heb, maar eerst uitgeprobeerd. Level1 ongeveer 10 frames per seconde, level2 crashte al gelijk. Ik heb het al gezien dus
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge