[PC]DoomIII deel 8

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.743 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:30:
[...]

ik vind het gwoon knap en gwoonweg eng dat je dit kon uitspelen zonder cheats(als dat al zo is). farcry begon voor mij ook erg goed totdat ik ontdekte dat er ook monsters in voorkwamen. nu tegen het einde ben ik al 1000 keren doodgeweest op 1 zelfde stukkie(helikopter schiet op me terwijl ik op zinkend schip sta) en wil ik toch graag verder en ja dan ga je cheats gebruiken en dan blijf je die ook gebruiken :S (komt ook vooral door het onbreken van quicksave en quickload waardoor je steeds van alles overnieuw moet doen)
Een beetje OT maar als ik het me goed herinner had FC well quicksave/quickload. Ik heb het op normal helemaal uitgespeeld zonder cheats. Ben eigenlijk best wel trots op mezelf omdat mijn aging pc (AMD1.3GHz, ATI9500), lukte het me toch aardig. Het was wel veel moeilijker op drukke plekken omdat de hele FPS in elkaar vield en je voor geen meter kon mikken :'(

Ben dan ook blij dat ik Doom3 niet gekocht heb, maar eerst uitgeprobeerd. Level1 ongeveer 10 frames per seconde, level2 crashte al gelijk. Ik heb het al gezien dus :). Maar als ik binnenkort een nieuw PC haal, ga ik zekers Doom3 kopen want het is een machtig mooi spel! (en ik moet natuulrijk me nieuwe bakkie showen).

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkvater schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 00:45:
Een beetje OT maar als ik het me goed herinner had FC well quicksave/quickload.
FarCry heeft geen quickload en quicksave maar je kon dat wel erinbouwen. echter werkt het maar half. bepaalde dingen werden gwoon niet onthouden. en als je dan ging quickloaden klopte het al nie eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biobakker schreef op donderdag 09 december 2004 @ 12:12:
Sorry hoor maar zo erg zijn die spellen ook weer niet. als je D3 of Far Cry niet met een beetje moeite uit kan spelen moet je hem maar op een niveau lager zetten en gewoon accepteren dat je niet goed bent in FPS.
Ik ben het eens met de stelling dat je gewoon een aantal keer dood hoort te gaan in een game. Anders is de spanning weg. Ik weet nog hoe ik in spanning heb gezeten met Resident Evil 1 in 1994. Daar was het hele spel op gebouwd.
Cheats hoor je IMO alleen te gebruiken als je het spel al een keer hebt uitgespeeld.
tuurlijk ben ik aantal keren dood geweest, maar dat stukje was extreem moeilijk voor me. ik probeer zo ver mogelijk te komen zonder cheats. het liefst speel ik zonder cheats maar dat stukje was gwoon te moeilijk. moet ik een heel spel op een lager nivo zetten omdat ik tegen het einde er ff nie uitkom? anyways ok jij bent beter dan ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
Syntagma schreef op donderdag 25 november 2004 @ 11:38:
Vaag ik heb de mod geinstalleerd maar ik merk echt weinig verschil! Ik kan niet zien of het mooier is dan eerst, maar al die dingen die Wiebbe noemde zie ik niet hoor! Ik vraag me af of het wel klopt wat Wiebbe zegt, er wordt niets genoemd bij die mod over projectiles met licht of plasma met vervormingen.. Ook qua fps maakt het weinig uit. Hmm... Lees op andere fora ook dat het er wel mooi uitziet maar niet echt veel verschil maakt.

Heb de maker al gemaild maar nog geen reactie. Ik heb het toch echt goed gedaan hoor, gewoon de zip extracten naar Doom3/base en dan overschrijft ie 3 files (ben vergeten de normale te bewaren |:( )

--> Of zou het alleen werken als de settings op Ultra staan? Staat niet in de readme maar kan het proberen.. staat nu op High..<--
Over welke update heb jij het eigenlijk? Klinkt wel leuk namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Dat gaat over de 'Ultra Extreme Quality' mod. Die vervangt 3 bestandjes en dat moet alles er uitzien met filmkwaliteit graphics... Het heeft iig te maken met schaduwen.

Ik zag echter helaas geen verschil, maar probeer het maar zou ik zeggen. Misschien deed ik iets mis.

Je kunt hem hier downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt het wel naar de goeie dir gezipped neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Daar ga ik wel van uit ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:37
Die mod heb ik weleens geprobeerd, en als 't nog dezelfde features heeft als toen doom uitkwam; het enige wat het toevoegt zijn schaduwen op monsters/npc's. Dus dat een arm/been van een monster een schaduw op zichzelf kan werpen.

Standaard staat dit uit, omdat 't er niet echt mooier van wordt in de cutscenes met de NPC's, dan valt 't namelijk te erg op dat 't low-poly characters zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Is die niet al erg oud? Ik heb die een keer geprobeerd maar de schaduwen werden niet mooier, in tegendeel, ze werden juist lelijker omdat ze niet helemaal klopte. Bovendien werden bepaalde textures (met name de grond) erg lelijk.

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Beginners vraag in Level 1 kom ik in de ruimte genaamd "reactor service access" met geen mogelijkheid de trap op ?

Heb het zelf al opgelost....

[ Voor 22% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 23-12-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb een vraagje over de ducktape mod, ik heb em uitgepakt in de base directory zoals in de txt file staat

en dan zou ie het toch moeten doen, nou niet dus, dus als iemand enig idee heeft hoe ik deze aan de praat kan krijgen :)

misschien zie ik wel iets over het hoofd dat zou ook kunnen maar ik zou zo ff niet weten hoe ik em aan de praat kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Ik ken die mod zelf niet.. moet je hem niet eerst aanzetten in de opties? Anders weet ik t niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bobje is ff de weg kwijt. Wat heb ik ook al weer opgepakt daar in CPU level 3? Blauw iets, nadat ik het opgepakt heb wordt ik door een groot aantal vijanden gepakt etc etc .... maaruh .... ik ben ff kwijt wat ik nu opgepakt heb (heb al F5 gedrukt). Ik ben al helemaal naar beneden gelopen, maar nog niets gevonden (op wat vijanden na). Ik zit btw in Central Processing ;) (voor mocht de andere beschrijving je niets zeggen!).

EDIT: lamaar, heb het al, inderdaad die ene deur die eerst dicht was ganz nach unter ;)!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis trouwens 1 video disc .... die disc die draaide in een ruimte waar allerlei species achter glas zaten, waar je ook data over die beesten (o.a. Imps) kon downloaden. Heb ik die gemist? Het is te laat om terug te lopen, maar vroeg me het af (voor als ik het op supermoeilijkheidsgraad ga proberen ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo gedownload van ID, maar ik kan geen timedemo draaien. Ik krijg de melding dat ie demo1 niet kan vinden in de map.

Hoe is dit te verhelpen? Ik dacht nl (en dat was vrowger ook zo) dat die demo ook in de on-volledige versie (dus de demo) zat.

Is dat ding ergens te maken/vinden?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 00:06:
Ik heb de demo gedownload van ID, maar ik kan geen timedemo draaien. Ik krijg de melding dat ie demo1 niet kan vinden in de map.

Hoe is dit te verhelpen? Ik dacht nl (en dat was vrowger ook zo) dat die demo ook in de on-volledige versie (dus de demo) zat.

Is dat ding ergens te maken/vinden?? :?
Niemand? Ik hjeb nl nog een keer Doom3 gedownload, maar nog steeds njente...noppes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:53:
Ik mis trouwens 1 video disc .... die disc die draaide in een ruimte waar allerlei species achter glas zaten, waar je ook data over die beesten (o.a. Imps) kon downloaden. Heb ik die gemist? Het is te laat om terug te lopen, maar vroeg me het af (voor als ik het op supermoeilijkheidsgraad ga proberen ;)).
Die supermoeilijkheidsgraad slaat nergens op vind ik... je health gaat continu naar beneden en stopt pas bij 20 HP :+

Wel een uitdaging :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hier een trailer van een (de?) expansionpack:

http://thecrazyhunters.de...hp&comcat=cont&subid=1791

't Schijnt verder te gaan waar het verhaal eindigde. Nu met gravity gun!

/edit:
De expansion dus: http://www.forumplanet.com/planetdoom/forum.asp?fid=11815

[ Voor 20% gewijzigd door MrJ op 03-03-2005 22:18 ]

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Afbeeldingslocatie: http://www.planetdoom.com/images/comics/newguy1.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik heb net de Xbox versie binnen, dus wat mij betreft mag de topic titel aangepast worden :) Ik ga hem vanavond direct proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Zo zou ik het iig wel doen, ff een paar rocketlaunchers met wat maten pakken en gewoon in een of andere kamer campen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MMM, ik ben blijkbaar de enige die het speel heeft, er zijn in de wereld 0 spelers online :( Dan maar even wachten, jammer, het spel boeit mij single player 0,0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Iemand al ROE gespeeld? Ziet er sweet uit, paar nieuwe shader effecten (grabber, artefact), nieuwe enemies. Loopt alleen traag hiero. Even kijken of het originele D3 ook traag loopt (dan zou het een setting moeten zijn).

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:59
PWM schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 18:12:
MMM, ik ben blijkbaar de enige die het speel heeft, er zijn in de wereld 0 spelers online :( Dan maar even wachten, jammer, het spel boeit mij single player 0,0.
Is de single player anders als de pc versie dan? Pc versie heeft best een verhaal nog zeker in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROE is wel grappig ..paar nieuwe wapens etc. :)

p.s. Ik vind het spel echt voor geen meter lopen ..zelfs op high-end pc. shok ...schok ...schok...back to HL-2 dan maar. :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Resurrection of Evil al zien liggen dan?

Ik zie op FRS.NL dat íe 40 euro is .... voor een expansion? .... ik wacht wel ff, zal wel binnen no time goedkoper zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 12:23:
p.s. Ik vind het spel echt voor geen meter lopen ..zelfs op high-end pc. shok ...schok ...schok...back to HL-2 dan maar. :)
Ik vond het eerst ook voor geen meter lopen, terwijl origineel prima speelbaar was!
Toen geupgrade van Catalyst 4.12 naar 5.3, dat ging niet goed. Toen complete uninstall van de drivers en opnieuw en nu is de performance prima!

Vanavond als het donker is verder spelen! >:)

En over de prijs: Ik heb D3 uit de VS laten importeren door een vriend, dat was erg voordelig. Misschien ook wel doen met RoE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Met RoE vind ik het artifact zo verschrikkelijk wreed uitgewerkt :D
Dat is een soort hart wat ook zielen verzameld. Maar als je bijv je zaklamp beet hebt, heb je normale handen. Switch je dan naar dat artifact zie je je handen helemaal verschrompelen en 'eng worden' :D

Erg gaaf gedaan :)

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
ATi-kaartjes schijnen problemen te hebben met RoE (OpenGL & ATi still don't mix... :/).

Issie al ergens te koop? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

LiToKi schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:22:
ATi-kaartjes schijnen problemen te hebben met RoE (OpenGL & ATi still don't mix... :/).
Apart... Wat hebben ze dan aan de engine veranderd sinds de originele D3? Want die liep zonder enig probleem op een ati... Wel zonde + slordig btw...

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Tjah, ik heb wel het idee dat RoE iets 'minder soepel' loopt dan Doom III.
Met een R9800XT.

Ik weet nog niet precies waarom, misschien de instellingen, misschien iets verbeterd qua licht ?

Btw heeft iemand anders ook het probleem dat als je iets bindt aan je pijltjestoetsen dat dat een 'shift' is ?

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe hebben jullie 'm allemaal al :\ ik heb 'm nog in geeneen winkel gezien
JayVee schreef op zondag 03 april 2005 @ 14:30:
[...]

Ik vond het eerst ook voor geen meter lopen, terwijl origineel prima speelbaar was!
Toen geupgrade van Catalyst 4.12 naar 5.3, dat ging niet goed. Toen complete uninstall van de drivers en opnieuw en nu is de performance prima!

Vanavond als het donker is verder spelen! >:)

En over de prijs: Ik heb D3 uit de VS laten importeren door een vriend, dat was erg voordelig. Misschien ook wel doen met RoE.
probeer 'ns de omega-drivers te installeren, draaien als een zonnetje :)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Gevonden op straat

Doom3 op xbox in co-op is leuk :). Wel kort maar zeker wel grappig :P.

[ Voor 68% gewijzigd door Tripp op 03-04-2005 16:50 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

RoE heeft inderdaad performance problemen. Dacht eerst dat het wel mee valt. Maar ik speel op 800x600 (D3 werkt prima op 1152x786) en de framerate gaat van 10-60! Net voor de archive zelfs twee ruimtes waar je maar 3fps hebt als je in een bepaalde richting kijkt...

Of erg slordig level design van Nerve, of een slechte update (je moet 1.2 installeren voor RoE). Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Mmm .. net terug van de winkels, en nergens zien liggen ... dan maar even "lenen", en straks kopen als ie beschikbaar is ...

Doom3 draaide zeer vlot op m'n systeem (http://www.damn.be/specs.php) nog een halfuurtje, en ik kan RoE testen, ik zal iets laten weten of het ook minder draait om mijn bak :)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
naar welke winkels ga jij op zondag dan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01 08:34

Schaapherder

Blaat!

PilatuS schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:20:
Mischien was het daar wel koopzondag omdat het de eerste zondag van de maand was :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
owja hehe dat zou idd kunnen :P

ik ben wel benieuwd hoe RoE bij mij zal lopen de gewone doom 3 deed het prima op mijn systeempje

het lijkt me iig erg leuk om te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Loopt hier prima hoor :)
En ik denk trouwens dat de game officieel maandag in de bakken gaat hangen, weet niet zeker ;)

* Phyxion heeft de game inmiddels al opgehaald bij de locale gameshop van zijn maat :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

PilatuS schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:20:
Oh, in nederland zijn er dan geen winkels open op zondag? Spijtig voor jullie dan :) Bij ons zijn de meeste winkels op grote winkelcentra wel open ... de Fun bijvoorbeeld, en nog een paar andere waar ze CD, DVD en Games verkopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaidar schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:38:
Oh, in nederland zijn er dan geen winkels open op zondag? Spijtig voor jullie dan :) Bij ons zijn de meeste winkels op grote winkelcentra wel open ... de Fun bijvoorbeeld, en nog een paar andere waar ze CD, DVD en Games verkopen ;)
in nederland zijn ook grote winkelcentras geopend op zondag en aantal steden is centrum ook geopend op zondag (bijv den haag, rotterdam enz). ik weet niet waar die knul woont dat hij dit niet eens weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Zéér aangenaam verrast :) Dit is eigelijk wat Doom3 van in het begin had moeten zijn, dan hadden we nu een nóg betere expansion pack :d

Zalig, het oude ik-durf-de-gang-niet-door-want-wie-weet-zit-daar-weer-iets gevoel is hélemaal terug :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd... ik moet echt even ergens een 6800 GT vandaan zien te toveren want ROE loopt nu voor geen meter op mijn 9800 Pro @ XT :/

Had ik maar geld :| :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
shaidar schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:44:
Zéér aangenaam verrast :) Dit is eigelijk wat Doom3 van in het begin had moeten zijn, dan hadden we nu een nóg betere expansion pack :d

Zalig, het oude ik-durf-de-gang-niet-door-want-wie-weet-zit-daar-weer-iets gevoel is hélemaal terug :D
Ja, en als je dan uiteindelijk de moed heb verzameld om door te lopen, flikkeren de lampen of hoor je iets vallen oid, zit je weer in de hoek :D

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
Ik blijf Doom3 leuk vinden :). Overdag, 's middags is er weinig aan, 's avonds laat in 't donker alleen achter je PCtje is 't heerlijk.

RoE gebruikt minder het monster-closet-effect en wat meer monsters die spawnen/ergens uit een gang/donker hoekje komen springen. Die Grabber geeft een gaaf effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Hou het nuttig aub

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amiga1260
  • Laatst online: 21-08 16:39
Ik krijg het RoE nog voor mijn verjaardag :P Eens kijken of het echt geen meter loopt op mijn P4 2,53 Ghz met 9800 Pro. Ander wacht ik even op de nieuwe drivers van ATI of een patch van de RoE uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

GeforceDDQ schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:34:
[...]Ja, en als je dan uiteindelijk de moed heb verzameld om door te lopen, flikkeren de lampen of hoor je iets vallen oid, zit je weer in de hoek :D
Hahaha! inderdaad! Zo moet je dat spel spelen, dan heb je er het meeste plezier van :) Ik denk dat ik in Doom3 geen enkele keer ben doodgegaan door die tactiek (behalve bij die eindbazen) ...

Zalig, 100% fun gewoon! :)

En idd, die grabber geeft een sjiek effect, een beetje zo gelijk die grote monsters op 3 poten in half life 2 (maar dat heb ik in HL2 maar één keer gezien, beetje spijtig, want het is best wel een leuk effect...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Nu zit ik toch echt met een probleempje :P Je moet op gegeven moment door de waste tunnels met zo'n suit aan. Maar waar moet je naartoe ? Als die grote dikke gast aan de kant is kun je daarlangs maar die andere deur gaat niet open :?

Oops, my bad :P

[ Voor 7% gewijzigd door GeforceDDQ op 04-04-2005 16:14 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, heb met ROE een probleempje.
Als ik het 'standaard' installeer dan werkt alles ok, maar als ik de pak-files uitpak om het eea. te modden (copse stay, doomcfg editten, etc, etc) dan krijg ik de volgende error:

Afbeeldingslocatie: http://img90.exs.cx/img90/7696/doom3error9jy.th.jpg

Fout in: script/weapon_shotgun_double.script.
Maar zoals je op de achtergrond ziet is die file er helemaal niet... :?

De orginele Doom3 werkt echter wel gewoon. :X

Iemand anders dit probleem ook al gehad/een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Oplossing: niet uitpakken. Dan kan je nog steeds de files die je verandert er los naast zetten. Losse files hebben volgens mij prioriteit (zie ATI shader tweak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een P4 3Ghz / Radeon 9800 Pro 128 mb en 1024 mb aan ram....ergste gedeelte kwam als je bij een gigantische generator komt (level 8 ofzo) .....krijg letterlijk maar 2 frames per seconde ofzo, op resolutie van 800*600....need I say more?

Die game-engine is gewoon slecht. Wordt weer tweaken / wachten op patch denk ik...

update: laat de patch maar...ik heb hem al uitgespeeld. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:59:
Ik heb een P4 3Ghz / Radeon 9800 Pro 128 mb en 1024 mb aan ram....ergste gedeelte kwam als je bij een gigantische generator komt (level 8 ofzo) .....krijg letterlijk maar 2 frames per seconde ofzo, op resolutie van 800*600....need I say more?

Die game-engine is gewoon slecht. Wordt weer tweaken / wachten op patch denk ik...

Er is niks mis met de engine, het heeft ook te maken met de slechte openGL support van Ati die al jaren ver ondermaats is. Bij mij loopt het op me fx 5900 op 1024x768 op high constant goed en heb nog nooit een glitch of wat dan ook gehad met D3.
Feit: Engines gemaakt door JC zijn nagenoeg vrijwel altijd perfect geweest, daar kan vrijwel elke andere ontwikkelaar nog veel van leren. Het motto 'done when it's done' is om die reden ook geniaal, ze releasen pas als het perfect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjek schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 01:16:
[...]Er is niks mis met de engine, het heeft ook te maken met de slechte openGL support van Ati die al jaren ver ondermaats is. Bij mij loopt het op me fx 5900 op 1024x768 op high constant goed en heb nog nooit een glitch of wat dan ook gehad met D3.
Feit: Engines gemaakt door JC zijn nagenoeg vrijwel altijd perfect geweest, daar kan vrijwel elke andere ontwikkelaar nog veel van leren. Het motto 'done when it's done' is om die reden ook geniaal, ze releasen pas als het perfect is.
Doom III (originele game dan) liep echt perfect .... waarom dit niet dan? Een paar frames ok, maar 2 fps????? Doe ff gezond, zal wel iets niet helemaal kloppen. De add-on maken is toch ook aan een derde partij toebedeeld? Die zullen dit handeltje wel te snel in elkaar hebben gezet. Ok, OpenGl wordt niet super gesupport, maar dit is wel heel erg. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Nu heb ik de add-on nog niet gekocht, maar als ik dit lees hoef ik dat ook maar beter niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik denk trouwens dat er een mem leak in zit! Als ik maar netjes opnieuw opstart als het traag wordt doetie het weer perfect. Vervelend, maar best te doen voor een fan! RoE is stukken gaver dan Doom3!
Bij de eerste paar levels dacht ik "hm, meer van hetzelfde", maar na de tweede hunter wordt het echt sweet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

sjek schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 01:16:
[...]

Er is niks mis met de engine, het heeft ook te maken met de slechte openGL support van Ati die al jaren ver ondermaats is. Bij mij loopt het op me fx 5900 op 1024x768 op high constant goed en heb nog nooit een glitch of wat dan ook gehad met D3.
Onzin. Ati is gewoon op de goede weg en doet veel minder onder voor Nvidia dan voorheen. Als D3 op een X800 gewoon in een 1600x1200 resolutie te spelen is met alles op max en 2xfsaa en dit spel heeft dan opeens serieuze performance problemen op lagere resoluties dan heeft de ontwikkelaar van deze add-on gewoon iets niet goed gedaan. De engines van Carmack zijn altijd de absolute en zelfs heersende top geweest en dat is deze engine ook maar hier is gewoon iets niet in orde met de add-on. Er bestaat ook nog zoiets als betatesten maar volgens mij is dat uit de mode ofzo. Tegenwoordig is de metaliteit een spel op de markt te brengen met bugs en met de gedachte om later eens een patch uit te brengen. Niet mijn mentaliteit als ik eerlijk moet wezen en zelfs een reden om een ander spel te kopen dan het eerder genoemde. Zit zelf zwaar te twijfelen tussen deze uitbreiding en de nieuwe Splinter Cell en de laatste zal het nu wel worden. Als deze uitbreiding dan gepatched is en misschien al wel budget dan komt ie er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

De oplossing ligt in het feit dat patch 1.2 deze tweak seta image_forceDownSize "1" uit de "upsetchaps" tweakguide meeneemt.

Omzetten naar 0 of verwijderen zou het probleem horen te verhelpen.

http://www.forumplanet.co...fid=11815&tid=1630274&p=2

Geen dank. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier geen enkel probleem met doom 3 roe :) fsaa 4 x aa 4 x en 1280 1024, heb een aantal levels gehad, en geen framedrops te bespeuren :) Voor de rest: zo had doom 3 moeten zijn!! meteen vanaf het begin al een stuk enger vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar

Shaidar

Hier ook geen enkel probleem met de performance ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:29:
hier geen enkel probleem met doom 3 roe :) fsaa 4 x aa 4 x en 1280 1024, heb een aantal levels gehad, en geen framedrops te bespeuren :) Voor de rest: zo had doom 3 moeten zijn!! meteen vanaf het begin al een stuk enger vind ik :)
Misschien zo handig om er ATI / NVidia bij te zetten (driver versie evt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

MrJ schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 10:47:
De oplossing ligt in het feit dat patch 1.2 deze tweak seta image_forceDownSize "1" uit de "upsetchaps" tweakguide meeneemt.

Omzetten naar 0 of verwijderen zou het probleem horen te verhelpen.
Volgens de thread die je quote lost dit het probleem met die groene vlekken op. Niet de performance problemen op ATI kaarten!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

JayVee schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:54:
[...]
Volgens de thread die je quote lost dit het probleem met die groene vlekken op. Niet de performance problemen op ATI kaarten!?
Zit ik dan helemaal verkeerd te kijken?! :o

/edit: Ja dus. Damn, dacht toch gisteren echt iets gelezen te hebben hierover. :{

[ Voor 13% gewijzigd door MrJ op 05-04-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
ik zit met een probleempje met RoE ik heb em geinstalleerd dat verliep zonder enige problemen, maar als ik het spel wil laden komt ie met de error -intiallisation error-

iemand enig idee hoe dit komt, en nog beter hoe het op te lossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de minigames ownen!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~henkdam/d3_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~henkdam/d3_02.jpg
kut! kapot! stond hiervoor een zombie op te spelen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~henkdam/d3_01.jpg

lol ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:22:
[...]

Misschien zo handig om er ATI / NVidia bij te zetten (driver versie evt).
bij deze (8> gf6800le fully unlocked (400/700), diverse drivers getest, waaronder 71.80, 76.10, 70.78. samen met een amd barton 2500+ @1833

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:20:
de minigames ownen!

[afbeelding]

[afbeelding]
kut! kapot! stond hiervoor een zombie op te spelen :P

[afbeelding]

lol ^^
Later krijg je er eentje waar asteroiden en ruimtedudes op je af komen, die dudes moet je oppikken (dus niet neerschiten) en die asteroiden moet je kapot knallen :)
Erg leuke afwisseling tussen het duitsere Doom III :D

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Heb wat wallpaper screenies gemaakt (1e en 2e bevatten spoiler!)
http://asystance.student.utwente.nl/~jay/pix/Doom3/
1600x1200 @10fps, was geen pretje! >:) Maar jullie zijn het waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan me voorstellen dat het geen pretje was :P Maaruehm, linkje dood? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Nu niet meer. Sorry, was even met de server aan het kloten.

[ Voor 9% gewijzigd door JayVee op 07-04-2005 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met deze uitbreiding nu wel tegelijkertijd een pistool en de zaklamp vast houden? Dit was toch wel een van mijn grootste ergernissen van Doom3, je bent een getrainde marinier en je kan niet eens met een hand een pistool vasthouden, en met je andere hand een zaklamp, zodat je ook nog kunt zien waar je schiet. Of dat je op een high-tech basis op Mars zit en er nergens een nightvission goggle te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Nee dat kan je niet. Zie het gewoon als een gameplay element. Net als invulnerability, ook niet realistisch maar wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Laatst online: 07-08 19:46
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:11:
Hey, heb met ROE een probleempje.
Als ik het 'standaard' installeer dan werkt alles ok, maar als ik de pak-files uitpak om het eea. te modden (copse stay, doomcfg editten, etc, etc) dan krijg ik de volgende error:

[afbeelding]

Fout in: script/weapon_shotgun_double.script.
Maar zoals je op de achtergrond ziet is die file er helemaal niet... :?

De orginele Doom3 werkt echter wel gewoon. :X

Iemand anders dit probleem ook al gehad/een oplossing?
:X

Laat maar al gevonden :+

[ Voor 8% gewijzigd door You-Suk op 08-04-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennieboy83
  • Laatst online: 31-05-2024
Wat was de oplossing dan :? ik heb het probleem ook en kan het niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Hij is echt vet die Resurrection Of Evil !!!

Lijkt trouwens ook nog beter te lopen dan D3 zelf ...op 1280x1024, HQ en 2x AA ... maar kan ook aan mij liggen ... Anyways loopt als n tiet iig !! ( catalyst 5.2 draai ik btw )

Maar ik vind hem echt erg vet ! Ik ga geen dingen verklappen voor andere mensen hier, maar hij bevalt me prima gewoon. Best wel scary af en toe ... ( nog niet echt ver geloof ik ... )
Vind de ADD ON volgens mij ook vetter dan de originele D3, ik word er meer ingezogen volgens mij ... Het kan eraan liggen dat ik gewoon zat te popelen op iets " nieuws " om te spelen aangezien ik vrijwel uitgepoept was op alle games die ik heb ... maar hij is echt wel masterlijk.....

- Grafisch echt erg mooi nog steeds
- Vet geluid gewoon, waardoor ik echt de sfeer proef .... kick ik echt wel op ... zeker met goede speakers en lichten uit.......
- AI nog steeds same as before ... maar dat hoort gewoon bij Doom tog ?
- Op 1 of andere manier, vind ik deze wat enger dan D3 zelf, maar dat kan ook erg goed komen doordat het weer nieuw is ...

Tja ... ik ga nu lekker movie kijken ... kan ik langer ervan genieten ... Maar absoluut geen spijt dat ik D3 heb gekocht gewoon ... is nog steeds zijn geld meer dan waard voor mij ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoelang je over deze uitbreiding doet om uit te spelen in verhouding tot doom3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Iemand al ervaringen met de Xbox versie?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xbox (collector's edition) versie heeft "coop" + originele Doom + 4 fimpjes met interviews etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2005 @ 19:13:
xbox (collector's edition) versie heeft "coop" + originele Doom + 4 fimpjes met interviews etc. :)
Hoe ziet de originele Doom er grafisch uit? Is het nog steeds hetzelfde als tien jaar geleden of hebben ze de graphics toch iets geupdate?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

de orginele is precies hetzelfde :P
enige verschil is dat je nu knopjes op je xbox gebruikt ;)

ik moet zeggen dat ik doom 3 op de xbox toch erg vond tegenvallen.
de GFX waren gewoon goed, (alhoewel iets minder dan op de pc, maar dat zag ik pas toen ik ROE ging spelen), maar ze hebben er gewoon stukjes uitgeknipt :(

vooral in de eerste levels het rennen van airlock naar airlock en grote gebieden (door het geheugen denk ik) missen bij mij nogal.
Maar de co-op maakt dat weer goed :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

ik heb artifacts met dit spel, allemaal vierkante zwarte blokjes die als een soort ruis over mun beeld komen... heb radeon9700pro niet overclocked hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Is bij veel radeonkaarten zo. Ik heb dat probleem ook gehad. Het terugklokken van je kaart is de enige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayVee schreef op maandag 04 april 2005 @ 17:18:
Oplossing: niet uitpakken. Dan kan je nog steeds de files die je verandert er los naast zetten. Losse files hebben volgens mij prioriteit (zie ATI shader tweak).
Ik heb ook dit probleem (zie onderstaand). Kan je iets gedetaileerder zeggen wat ik precies moet doen om dit te verhelpen. Alvst bedankt _/-\o_

ERROR: Error: file script/weapon_shotgun_double.script, line 107: Unknown value "WEAPON_NETFIRING"

Error during initialization
Shutting down OpenGL subsystem
...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success
...deleting GL context: success
...releasing DC: success
...destroying window
...resetting display
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
Wat is dit toch voor een ellende :|
Heb Doom3 opnieuw geinstalleerd, patch 1.1 eroverheen gezet en toe RoE (proberen) te installeren.
Dit ging dus halverwege fout en nu ligt ie te mekkeren dat die 'm niet opnieuw kan installeren omdat Doom al geupdate is naar Patch 1.2 :(

Krijg nu gewoon een foutmelding en dan stopt ie ermee

(heb Doom al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet) :X :X :X

Net ook alweer met regedit in de weer geweest, maar geen succes :(

"Patch 1.2 cannot be reinstalled"

[ Voor 15% gewijzigd door You-Suk op 10-04-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 11:21:
[...]

Ik heb ook dit probleem (zie onderstaand). Kan je iets gedetaileerder zeggen wat ik precies moet doen om dit te verhelpen. Alvst bedankt _/-\o_

ERROR: Error: file script/weapon_shotgun_double.script, line 107: Unknown value "WEAPON_NETFIRING"

Error during initialization
Shutting down OpenGL subsystem
...wglMakeCurrent( NULL, NULL ): success
...deleting GL context: success
...releasing DC: success
...destroying window
...resetting display
...shutting down QGL
...unloading OpenGL DLL
ik geef dit topic maar ff een kick want ik zit ook met dit probleem, nou was er geloof ik iemand op de vorige pagina die er een oplossing voor had, nou zou ik heel graag weten wat het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
PilatuS schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:39:
[...]

ik geef dit topic maar ff een kick want ik zit ook met dit probleem, nou was er geloof ik iemand op de vorige pagina die er een oplossing voor had, nou zou ik heel graag weten wat het is :)
Klopt, dat was ik dus

http://www.opentechsupport.net/forums/showthread.php?t=34038
http://www.computing.net/gaming/wwwboard/forum/4239.html
http://board.gulli.com/thread/388253

Hoop dat je meer succes hebt dan ik (lees het bovenstaande maar eens, wees voorzichtig met patch 1.2 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
heb ik ff iets stoms gedaan, heb de dir van doom 3 weg ge gooit en nu kan ik em dus niet meer installeren omdat ie alleen play en uninstall laat zien in het menu van de cd

iemand enig idee hoe dit zonder een reinstall op te lossen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Systeemherstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
PilatuS schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:14:
heb ik ff iets stoms gedaan, heb de dir van doom 3 weg ge gooit en nu kan ik em dus niet meer installeren omdat ie alleen play en uninstall laat zien in het menu van de cd

iemand enig idee hoe dit zonder een reinstall op te lossen :?
start-->uitvoeren-->regedit
En dan alle verwijzingen naar doom 3 eruit gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
heb ook al regedit geprobeerd maar kon alleen RoE vinden daar die keys heb ik allemaal weg gedaan maar het wil nog niet echt werken, naja heb iig wel systeemherstel uitgevoerd dus ik denk dat het nu wel gaat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'm uninstalled wegens fout in eerste installatie ... nu ik opnieuw wil installen geeft ie de fout dat patch 1.2 reeds geïnstalleerd is en gaat ie dus op geen enkele manier verder ??? Ik heb al de originele doom 3 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar niks, telkens die fout ...

Ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem :p

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:33:
Ik heb 'm uninstalled wegens fout in eerste installatie ... nu ik opnieuw wil installen geeft ie de fout dat patch 1.2 reeds geïnstalleerd is en gaat ie dus op geen enkele manier verder ??? Ik heb al de originele doom 3 verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar niks, telkens die fout ...

Ik zie dat ik niet de enige ben met dit probleem :p
De patch uninstallen bij software?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vacuumcleaner schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:43:
[...]

De patch uninstallen bij software?
die staat nergens vermeld :/ Systeemherstel werkt hier niet ... ik weet het nu ook niet meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eureka ...

Patch volledig uninstallen kun je met 'windows installer cleanup utility'

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;290301

Gewoon de '(all users)[1.1]' en '(all users)[1.2]' verwijderen.

[ Voor 149% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2005 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 01:54:
Eureka ...

Patch volledig uninstallen kun je met 'windows installer cleanup utility'

http://support.microsoft....aspx?scid=kb;en-us;290301

Gewoon de '(all users)[1.1]' en '(all users)[1.2]' verwijderen.
Thnx, dit ga ik vanavond meteen proberen _/-\o_

het werkt !!!!! :D

[ Voor 8% gewijzigd door You-Suk op 11-04-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
Ik liep van de week in de FRS te snuffelen toen ik de Special Edition van Doom3 voor de xbox tegenkwam. Maar dat is wel een mooie verpakking zeg. Stalen doosjes met relief. Netjes.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
de nieuwe doom expansion resurraction of evil dies pas wreed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
jorisw86 schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:49:
Jup. :X 8)7 |:( }:O :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorisw86 schreef op maandag 11 april 2005 @ 11:49:
Ohhhhhh, je wil nie wetuh hoe vét jonguh!!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:22
Ik heb hem zaterdag gekocht (geld teveel :P) maar ik heb nog helemaal geen tijd gehad om te spelen.
Toen ik thuis was eerst ff eten en dan natuurlijk zui.... eh stappen. En zondag moest ik hele dag werken (horeca :() en nu zit ik op stage. Nu ik dit allemaal lees wil ik ook spelen, maar ik moet nog wachten tot 6 uur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:59:

LoL, hier ook uitgespeeld zonder patches. Ik had alleen nergens echt duidelijke framedrops. XP2400+, DFI NFII-Ultra Infinity, 512 MB DDR400 DC RAM, Radeon 9800SE. Ook niet bij die grote generator. Ik was zelfs een tijd lang op 1280x1024 aan het spelen zonder dat ik het doorhad. :D Op 1024x786 ging het wel een stuk soepeler. Ik heb de config (van upsetchaps geloof ik) gebruikt voor iets minder dan high detail, geoptimaliseerd voor een graka met 128 MB.

De HL2 demo liep echt veel soepeler op mijn pc (logisch>ATi) en ik denk dat HL2 in bijna alle opzichten stukken beter/mooier is dan D3. D3 was vrij voorspelbaar en bijna alle levels hadden hetzelfde industrial/tech thema. De monsters zijn ook niet echt een uitdaging; Revanants (die skeletten) kun je met één volle lading shotgun afschieten (1-na-hoogste moeilijkheidsgraad) en Pinkies ook met twee schoten ofzo...

Wel grappig dat strafejumpen (als in Quake 3) ook werkt trouwens, dan wordt de cyberdemon aan het eind echt te makkelijk omdat je te snel voor 'm bent. :D Hij kon nooit dichtbij genoeg komen om me te raken met een raket. :+

Ik ben erg benieuwd of er nog iets goeds gedaan kan worden met de engine en de netcode van D3. Voor Quake 4 moet de gameplay echt veel beter/sneller en soepeler worden en moeten 24 man op één server echt wel kunnen. Ik ben benieuwd wat Raven software ervan gaat bakken. :)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.