[PC]DoomIII deel 8

Dit topic is afgesplitst vanuit een ander topic of gemerged; de topicstarter is daarom niet gelijk aan de topicstarter zoals vermeld in de topiclijst.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.746 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, ik ben Doom3 aan het proberen om op een dvd te zetten, maar lukt me niet zo goed, hoort zo'n soort doom3 vragen ook hier, of moet ik een aparte topic openen?

persoonlijk liever hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 15:37
Hmmm, op DVD, leuk :).

Hoever ben je al? Volgens mij moet je dan ook de install-bestanden gaan aanpassen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ermh, install bestanden? loL. alles wat ik geprobeert had waren die *.ini's wat aanpassen want van de rest ben ik super onbekend in en ik zou niet weten hoe ik de rest moet aanpassen :'( :'(

/edit: ow ja, en alle pk bestanden in 1 map gestoken, lukt eook niet :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Voor de mensen die doom3 hebben uitgespeeld
http://www.fileplanet.com...meanarena/kiltron_d31.zip
I have just finished my first map for DOOM 3. It's called 'Trite Breeding Facility'. The Trite have taken over a UAC cloning facility and have turned the labs into a nesting and breeding area. This should mark the first original complete map released for DOOM 3 Single Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 22:37
Ik ben het nu ook aan het spelen, ik zit me alleen te verwonderen over die quality modes.

Als het verschil tussen medium en high alleen dat er dingen gecompressed worden dan heeft dat toch geen impact op het beeld??

Tenminste op bewegend beeld zal je het niet merken denk ik wel op screenshots.

Welke quality modus raden jullie aan?? Ik gebruik nu 1280x1024@high op 9800pro@XT Op deze setting wil ik nog wel eens framedrops hebben.

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Dekaasboer schreef op 25 augustus 2004 @ 17:45:
Ik ben het nu ook aan het spelen, ik zit me alleen te verwonderen over die quality modes.

Als het verschil tussen medium en high alleen dat er dingen gecompressed worden dan heeft dat toch geen impact op het beeld??

Tenminste op bewegend beeld zal je het niet merken denk ik wel op screenshots.

Welke quality modus raden jullie aan?? Ik gebruik nu 1280x1024@high op 9800pro@XT Op deze setting wil ik nog wel eens framedrops hebben.
Als je op High speelt wordt ook Anisotropic Filtering aangezet, wat je overigens handmatig nog kunt aanpassen met de console cvar image_anisotropy. Wat betreft de textures, de compressie op Medium kan de bumpmaps iets minder geprononceerd maken, maar echt groot is dat verschil niet.
Nou moet ik daar bij zeggen dat je met texture quality op High prima op een 128 MB kaart kunt spelen zonder veel verlies in framerates (zolang je AF dus maar uit zet). Ik speel op 800x600 met High quality zonder AF op een Geforce4 Ti4600, en dat scheelt in de benchmarks maar 2 fps ten opzichte van Medium quality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Echt een mooi level ! Laadscherm en introfilmpje inbegrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekaasboer
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 22:37
Bij mij merk je het verschil wel tussen high en medium.

Medium@1600x1200 doet het beter dan high@1280x1024

http://axrotterdam.blogspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 12:51
Zo juist eventjes gamers.nl bezocht en vanwat daar werd vermeld viel ik toch ff van mijn spreekwoordelijke stoel:
...Het prijskaartje van deze next-gen 3D shooter blijkt namelijk alleen in Nederland en Belgie een aanzienlijke 10 euro duurder te zijn
oftewel alleen in nederland belgie is de prijs 10 euro hoger dan in rest van europa. Nu weet ik dat dit niet echt de plaats is om hierover te miauwen maar dit is toch schandalig. Nu kunnen ze bij activision helemaal naar mijn geld fluiten ik wacht wel tot het in de budget-budget-budget bak ligt of op de rommelmarkt

zal me helemaal niks verbazen als dit soort grapjes vaker worden uitgehaald bij andere landen. En dan maar zeuren dat er zoveel gekopieerd wordt.. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Webgnome op 25-08-2004 18:42 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Webgnome schreef op 25 augustus 2004 @ 18:33:
Zo juist eventjes gamers.nl bezocht en vanwat daar werd vermeld viel ik toch ff van mijn spreekwoordelijke stoel:

[...]

oftewel alleen in nederland belgie is de prijs 10 euro hoger dan in rest van europa. Nu weet ik dat dit niet echt de plaats is om hierover te miauwen maar dit is toch schandalig. Nu kunnen ze bij activision helemaal naar mijn geld fluiten ik wacht wel tot het in de budget-budget-budget bak ligt of op de rommelmarkt
idd belachelijk. En dat de game dan ook nog niet eens zo geweldig is als veel mensen verwachten komt er ook nog eens bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
LiToKi schreef op 25 augustus 2004 @ 17:12:
Hmmm, op DVD, leuk :).

Hoever ben je al? Volgens mij moet je dan ook de install-bestanden gaan aanpassen....
Nee hoor, het is heel makkelijk, eerst kopieer je gewoon CD 1 naar je hardeschijf, dan ook cd 2 en 3 daarvan moet je enkel de map "Setup" kopieren (die zet je dan weer in de map van cd 1(niet die autorun en launch (.exe en .ini) bestanden dus) . En dan ben je er, simpel toch. Ik heb het hier ook zo op mn HD staan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanitas schreef op 25 augustus 2004 @ 18:38:
[...]

Nee hoor, het is heel makkelijk, eerst kopieer je gewoon CD 1 naar je hardeschijf, dan ook cd 2 en 3 daarvan moet je enkel de map "Setup" kopieren (die zet je dan weer in de map van cd 1(niet die autorun en launch (.exe en .ini) bestanden dus) . En dan ben je er, simpel toch. Ik heb het hier ook zo op mn HD staan.
Dus u bedoelt gewoon de setup mappen van andere cd's in de setup map van cd1 steken?

en tijdens het instaleren zal ie niet vragen naar andere cd's?

/me dat ook proberen :)

/edit (@25-08-2004 19:02): toch ff bijzeggen dat ik al geprobeerd had de *.pk files allemaal in 1 map zetten bij cd1 :)

/edit2 (@25-08-2004 19:39): nope, niet gelukt, dvd erin en na eerste een tijdje (na cd1) blijft die vragen naar cd2naar cd2

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Kijk hier eens voor Doom3 op DVD:
http://www.flexbeta.net/m...ments.php?catid=6&id=8593

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 09:04

Acid_Burn

uhuh

Webgnome schreef op 25 augustus 2004 @ 18:33:

oftewel alleen in nederland belgie is de prijs 10 euro hoger dan in rest van europa.
Kost ie ergens anders dan maar 42 euro?
* Acid_Burn heeft 52 betaald.

[ Voor 50% gewijzigd door Acid_Burn op 25-08-2004 19:56 ]

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Nedeland is ie ook voor minder dan 50 euro te krijgen

B.v.:

http://www.gcshop.nl/details.php?id=1102

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een week voor Doom: http://www.gamespy.com/articles/540/540376p1.html

Iemand al gelezen? Best lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Misschien leuk voor mensen die eSports een beetje volgen: Fatal1ty komt vrijdag in Rotterdam Doom III spelen. Ga wel ff kijken denk ik. Tegen hem spelen waag ik me maar niet aan :+

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Dat Trite Lab level is echt vet. Bijna id kwaliteit. Hier en daar heeft de maker niet goed gelet of monsters wel bij je kunnen (staat een crate in de weg of is de deur niet ver genoeg open). Maar oog voor detail en goede gameplay.

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thank you!! en zeeer hartelijk bedankt :) :9

Verwijderd

Ondanks dat ik games had afgezworen kon ik het niet laten om Doom3 ook te proberen... YESSS!!!!!! ; Doom rules!

Ik was echter niet helemaal tevreden hoe het bij mij liep dus ben ik 'm gaan tweaken. En op die manier, en ALLEEN op die manier kun je DOOM op maat maken voor je pc, want die auto-detect functie in Doom die zogenaamd de beste settings voor je selecteert is HELEMAAL kut.

Goede site die mij erg heeft geholpen:
http://www.tweakguides.com/Doom3_7.html

Nu kan ik dus lekker fraggen EN heb ik heel aardige beeldkwaliteit; echt de moeite waard voor iedereen!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/robindorland/pics/doom3/FATZO.jpg

Mijn specs:

amd athlon xp 2000+
512 DDR
Geforce 4 Ti 4200 128 mb

Mijn config:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
bind "F10" toggle com_showFPS
bind "F11" exit
bind "SPACE" "screenshot"
bind "F4" "recordDemo newdemo"
bind "F8" "stopRecording"
bind "MOUSE3" "_impulse7" // rocketlauncher
bind "e" "_impulse6" // plasmagun
bind "x" "_impulse5" // granade
bind "z" "_impulse10" // chainsaw
image_useCache "1"  // useCache en CacheMegs veroorzaakte crash zonder gebruik van image_cacheMinK
image_cacheMegs "128"
image_cacheMinK "4096"
image_downSizeBump "1"
image_ downSizeBumpLimit "512"
image_downSizeSpecular "1"
image_downSizeSpecularLimit "128"
image_ignoreHighQuality "1"
image_useCompression "1"
image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" // Billinear Filtering ipv Trillinear
com_videoRam "128"
cm_backFaceCull "1"
r_displayrefresh 85
r_vertexBufferMegs "48"
r_usePortals "1"
r_useOptimizedShadows "1"
r_skipParticles "0"
r_skipDiffuse "0"
r_skipUpdates "0"
r_skipInteractions "0"
r_skipMegaTexture "1"
r_useShadowCulling "1"
r_useLightCulling "3"
r_useCulling "2"
r_useInfiniteFarZ "1"
r_useStateCaching "1"
r_useIndexBuffers "0"
r_useVertexBuffers "1"
r_useCachedDynamicModels "1"
g_projectileLights "1"
g_muzzleFlash "1"
g_showBras "1"
g_doublevision "0"
g_showPlayerShadow "0"
s_force22kHz "0"
s_clipVolumes "1"

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Is die map ook ergens anders te downloaden dan alleen via Fileplanet?
Ik heb zo'n hekel aan al die inlog shit. :(

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 augustus 2004 @ 13:33:
echt iets biezaaaarrsss gevonden....
Duh, dat zijn de demonen!!!

It's coming for you :p
Nitroglycerine schreef op 25 augustus 2004 @ 13:56:
[...]

Doom3 draait prima op m'n nieuwe Sapphire 9800 Pro met luchtkoeling.
bij het laden van levels schokt het beeld wel aardig, maar dat is denk ik meer m'n proc (2400+) dan de videokaart. Zodra de deuren open gaan, kan ik full speed gaan hakken :D
Hmmz, mijn 2000+ moet aardig zweten voor Doom 3 (ik speel nu vloeiend op High Settings met 4x AA en alle special effects aan) en dat merk ik ook goed aan het begin van het spel, zeker als ik voor deuren sta met daarachter grote kamers, dan merk je goed het extra laden van het spel. Maar daarna kan ik ook gaan "hakken". :D })

Even iets anders, iets "sicks" eigenlijk :+

Ik weet niet meer waar ik het zag, maar nadat ik ergens (Alfa Labs 1,2,3,4?????) een gang binnenkwam zag ik opeens 2 gele ogen tussen de dozen naar me kijken (ze knipperden zelfs :p) maar het waren echt alleen maar die ogen, verder nix.. Ik sluip er naar toe (:p) en schiet er dwars doorheen met m'n shotgun. Ogen waren weg maar ik zag de kogelgaten in de muur achter waar die ogen waren. Ik zag een plaatje van dit in een vorig deel van Doom III topic maar ik kan em nergens meer vinden...

Verder is dit spel echt niet normaal ziek :9 :9 :9

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 09:19 ]

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 22:59
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 09:18:
Ik weet niet meer waar ik het zag, maar nadat ik ergens (Alfa Labs 1,2,3,4?????) een gang binnenkwam zag ik opeens 2 gele ogen tussen de dozen naar me kijken (ze knipperden zelfs :p) maar het waren echt alleen maar die ogen, verder nix.. Ik sluip er naar toe (:p) en schiet er dwars doorheen met m'n shotgun. Ogen waren weg maar ik zag de kogelgaten in de muur achter waar die ogen waren. Ik zag een plaatje van dit in een vorig deel van Doom III topic maar ik kan em nergens meer vinden...

Verder is dit spel echt niet normaal ziek :9 :9 :9
Ha dat had ik ook ik kwam uit door de deur en zag ze gelijk naar me kijken. Zit nu in delta labs 1 geloof ik. Weet iemand uit hoeveel delen delta labs bestaat? Volgens mij kom ik hierna in de hel ben nu toch wel benieuwd geworden hoe dat is >:) .
Verder geniet ik van elk stukje in dit spel. Monsters zijn allen anders en wat is die shotgun heerlijk sterk van dichtbij. Vind het zowiezo beter uitgewerkt als in farcry waar sommige badasses wel 4 raketten konden verdragen. Hier ben je meestal met 1 klaar (mits goed raak op marine graad).
Het is lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een shooter zelfs me vriendin vindt het gaaf.
Leveldesign is goed en de sfeer is altijd heerlijk duister vooral met het geluid erbij.

• LiToKi
This is a long shot:

Iemand al een mod gevonden die die monsters eventjes laten liggen? Er zijn zat Gore mods en Ungibbable mods, maar daarmee kan je 't spel niet uitspelen :+ (Soulcube laadt niet meer op :/). Dus een mod die dode monsters 5 - 10 seconden laat liggen waarna ze toch 'oplossen'?

Verwijderd

sjek schreef op 26 augustus 2004 @ 10:21:
[...]

Ha dat had ik ook ik kwam uit door de deur en zag ze gelijk naar me kijken. Zit nu in delta labs 1 geloof ik. Weet iemand uit hoeveel delen delta labs bestaat? Volgens mij kom ik hierna in de hel ben nu toch wel benieuwd geworden hoe dat is >:) .
Verder geniet ik van elk stukje in dit spel. Monsters zijn allen anders en wat is die shotgun heerlijk sterk van dichtbij. Vind het zowiezo beter uitgewerkt als in farcry waar sommige badasses wel 4 raketten konden verdragen. Hier ben je meestal met 1 klaar (mits goed raak op marine graad).
Het is lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een shooter zelfs me vriendin vindt het gaaf.
Leveldesign is goed en de sfeer is altijd heerlijk duister vooral met het geluid erbij.
Cool, ik zit nu ook in Delta, ik wordt hier helemaal gestoord van die )#&*)@ elite-marines! :9 Anyway, shotgun is idd sterker dan in Far Cry, alleen dat geluid he....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 11:08:
[...]Cool, ik zit nu ook in Delta, ik wordt hier helemaal gestoord van die )#&*)@ elite-marines! :9 Anyway, shotgun is idd sterker dan in Far Cry, alleen dat geluid he....
Soundpack :).

Ikzelf heb het meeste moeite met die vliegende koppies :).

• Webgnome
  • Laatst online: 12:51
Hier ben je meestal met 1 klaar
believe me. dat is niet meer lang zo :P

Strava | AP | IP | AW

• sjekneck
Webgnome schreef op 26 augustus 2004 @ 11:49:
[...]

believe me. dat is niet meer lang zo :P
Nee een dikke biggie boss niet nee, maar voor de rest wel op dat geraamte ding na en volgens mij de hellknight (moet die alleen nog tegenkomen).
Weet iemand uit hoeveel delen delta labs bestaat en klopt het dat je daarna in de hel terechtkomt??

Verwijderd

AvK schreef op 26 augustus 2004 @ 09:01:
Is die map ook ergens anders te downloaden dan alleen via Fileplanet?
Ik heb zo'n hekel aan al die inlog shit. :(
Ik heb ook de schurft aan Fileplanet. Hier staat ie ook.

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

LiToKi schreef op 26 augustus 2004 @ 10:41:
This is a long shot:

Iemand al een mod gevonden die die monsters eventjes laten liggen? Er zijn zat Gore mods en Ungibbable mods, maar daarmee kan je 't spel niet uitspelen :+ (Soulcube laadt niet meer op :/). Dus een mod die dode monsters 5 - 10 seconden laat liggen waarna ze toch 'oplossen'?
De AllSeeingEye software stelde mij gisteravond een Mod voor waarmee o.a. overleden monsters 15 seconden blijven liggen.
Daarnaast gaf dezelfde mod 44khz stereo geluid aan de wapens (ipv 22khz mono) en nog wat optimalisaties die de gameplay niet beïnvloeden (dus geen flashlight mod o.i.d.).
Vanavond kan ik wel even opzoeken welke mod het exact is.

d:)b

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-08 13:08

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Hoe kun je trouwens de screenshots die je hebt gemaakt in het spel, bekijken? Ze staan bij mij wel allemaal mooi in de map Screenshots, maar allemaal als .tga bestand. Ik heb geen flauw idee hoe je die moet openen. Ook kan ik nergens vinden hoe je de Doom3 editor kunt opstarten. Alvast bedankt.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Verwijderd

irfanview :)

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Skarloc schreef op 26 augustus 2004 @ 14:55:
Hoe kun je trouwens de screenshots die je hebt gemaakt in het spel, bekijken? Ze staan bij mij wel allemaal mooi in de map Screenshots, maar allemaal als .tga bestand. Ik heb geen flauw idee hoe je die moet openen. Ook kan ik nergens vinden hoe je de Doom3 editor kunt opstarten. Alvast bedankt.
Met de Quicktime picture viewer.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Of met ACDSee, of met Paint Shop Pro, of met Photoshop, of met zo'n beetje ieder respectabel plaatjesprogramma. TGA is niet bijster veel anders dan BMP, dus als een bepaald programma het niet ondersteunt, wordt het toch eens tijd voor een nieuw programma.

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
LiToKi schreef op 26 augustus 2004 @ 10:41:
This is a long shot:

Op fileplaneet... Dan moet je direct op de mainpage op Doom 3 klikken, rode "tab" rechtsboven. Dan is het de 2e of 3e download.

En wanneer je de mod draait kun je de cyberdemon niet meer verslaan. Doordat die imp en maggot de hele tijd blijven liggen "spawnen" ze niet opnieuw.

Iemand anders misschien een tip hoe ik de dynamic-light mod aan het draaien krijg? Heb de benodigde files in mn base-folder staan, maar krijg hem niet aan de praat?! :|

[ Voor 11% gewijzigd door p.habo op 26-08-2004 17:25 ]

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

p.habo schreef op 26 augustus 2004 @ 17:23:
[...]
Iemand anders misschien een tip hoe ik de dynamic-light mod aan het draaien krijg? Heb de benodigde files in mn base-folder staan, maar krijg hem niet aan de praat?! :|
bedoel je dat je die mooie effecten ziet bij je plasmagun ??

Dan is het heel simpel, gewoon dat mapje (in de zip file) wat "def" heet in je base folder zetten. Werkte hier gelijk ... Vreet wel aardig wat fps .. maar vind ut tog wel mooi !! En gebruik die plasmagun ook niet zo gek veel.

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

SaN

ik heb een vervelend probleem met doom, als ik snel beweeg met toetsen of muis, dan bewegen de muren als het ware... het lijkt wel of het de snelheid niet helemaal aankan. als je weer stilstaat is alles weer goed. ook als ik er een screenshot van maak is het beeld gewoon goed. het isjammer dat het probleem lastig uit te leggen valt. Verder doet het spel het dan ook gewoon goed, af en toe een kleine hapering maar niets ernstigs. ik speel op medium quality met een resolutie van 800x600 of 1024x768 (geen verschil) ik heb trouwens geen witte of rode stippen in beeld.

asus K8v deluxe
amd athlon 64 3000+ @ 2.1 Ghz
kingston 512 mb geheugenmodule
sapphire 9600xt Ultimate videokaart (niet oc) met catalyst 4.8 drivers geinstalleerd
logitech Mx510 muis + drivers

[ Voor 5% gewijzigd door SaN op 26-08-2004 18:22 ]

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
Probeer vSync eens ?

301SQN

Verwijderd

Hallo mensen, ff een update over een probleempje dat ik eerder postte: Doom3 werkt niet i.c.m. CD-emulatie software (Deamon Tools in mijn geval). De niet-zo-legale-versie werkt natuurlijk wel, maar de originele weigert te starten als je DT of iets anders geinstalleerd hebt staan. Schandalig natuurlijk, het gaat Activision geen ene reet aan wat ik wel en niet geinstalleerd heb. Ik heb dus gemaild met activision voor een oplossing, maar ze weigeren helaas medewerking. Ik heb 1 mailtje teruggehad met wat info over CloneCD en Alcohol 120%, en verder nix. Sindsdien 3 keer gemaild met support@activision.co.uk, ik krijg botweg geen antwoord meer :[. Ondertussen wil ik wel gewoon m'n geld terug, het product werkt tenslotte niet. Er staat nergens op de doos of in de manual dat ik geen DT zou mogen hebben, dus volgens mij sta ik in m'n recht. Iemand ervaringen toevallig, of ideeen over hoe ik dit het beste aan kan pakken?

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:59
ik denk dat je eerlijk gezegd geen poot om op te staan hebt....
je heb alles wel legaal enzow, maarjah
ik denk dat je gewoon ff die handleiding moet volgen over DT en Clonecd, dat het dan moet werekn...

wat ik gedaan heb werkte ook :) zalk hier niet meer zegge :P
tis wel logisch maar jah...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

• Exe-cuter
Julianus, gewoon blijven proberen met die mails en zeker niet beleefd meer blijven. Jij staat volledig in je recht lijkt me zo. Ga je vooral niet druk maken in de winkel waar je hem kocht, zei hebben er toch niks mee te maken (gebeurt vaak dat winkel het zwarte schaap wordt).
Of het nu in orde komt of niet, iig iets aan testaankoop en dergelijke laten weten.

Verwijderd

@jarnotjuh: ik speel 'm natuurlijk ook, ik kan natuulijk niet de wereld overgeven aan de legioenen van de hel ;]. Het punt is alleen dat het een beetje de omgekeerde wereld is als de cracked .exe wel werkt en het origineel niet. Waar geef ik dan nog de f*cking 60 euri aan uit... Ik wil het liefst gewoon m'n geld terug en dan paypal ik die 60 pleuro wel aan het een of andere mailadres van ID software of Carmack zelluf ofzo ;].

@Exe-cuter: Testaankoop? Ik zal het zo ff googlen.. Nog meer tips?

Is er een advocaat in de zaal? Ik heb een noodgeval hiero!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:20

SaN

vSync ON did the job :)

bedankt

Verwijderd

Hoe kan je fps weer uitzetten??

Verwijderd

com_showfps 0

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2004 21:08 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 11:11:
[...]

Soundpack :).

Ikzelf heb het meeste moeite met die vliegende koppies :).
Tip: Machine Gun (Dus niet die grote lompe draaiende) maar die ene met het rechthoekige schermpje. Als dat niet kan, kan heb je nog altijd je pistol :)

• LiToKi
MrJayMan schreef op 26 augustus 2004 @ 12:52:
[...]

De AllSeeingEye software stelde mij gisteravond een Mod voor waarmee o.a. overleden monsters 15 seconden blijven liggen.
Daarnaast gaf dezelfde mod 44khz stereo geluid aan de wapens (ipv 22khz mono) en nog wat optimalisaties die de gameplay niet beïnvloeden (dus geen flashlight mod o.i.d.).
Vanavond kan ik wel even opzoeken welke mod het exact is.
Als je dat zou willen doen, graag :). Ik wil graag m'n troffee bekijken.... soms knal ik een monster van een afstand al aan gort, zonder te weten wat voor monster 't geweest is :S.

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 04:36:
Ondanks dat ik games had afgezworen kon ik het niet laten om Doom3 ook te proberen... YESSS!!!!!! ; Doom rules!

Ik was echter niet helemaal tevreden hoe het bij mij liep dus ben ik 'm gaan tweaken. En op die manier, en ALLEEN op die manier kun je DOOM op maat maken voor je pc, want die auto-detect functie in Doom die zogenaamd de beste settings voor je selecteert is HELEMAAL kut.

Nu kan ik dus lekker fraggen EN heb ik heel aardige beeldkwaliteit; echt de moeite waard voor iedereen!

[afbeelding]

[/CODE]
Toen ik zo'n soort screenie postte kreeg ik de halve comunity over me heen...

Verwijderd

Hoe krijg ik die ubergast met die raketarm neer in site 3???
ik wordt er een beetje bored van, alles al geprobeerd.

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
sander-sp schreef op 26 augustus 2004 @ 19:33:
[...]

vSync ON did the job :)

bedankt
Ik heb hetzelfde probleem en VSync lost het op, maarrrrrrrrrrrrrrrr............ hij loopt een stuk trager dan. Waardoor ontstaat dit probleem eigenlijk want ik heb het ook soms (bij Doom 3 altijd helaas) bij Pro Evolution Soccer 3. Ligt het aan mn desktopinstellingen?

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 22:17:
Hoe krijg ik die ubergast met die raketarm neer in site 3???
ik wordt er een beetje bored van, alles al geprobeerd.
Hmm die met die rupsbanden? Soulcube erop.. 1 of 2 rockets en klaar.

• FlyEragon
  • Nu online

FlyEragon

Alien Monkeys

Ik heb net een 9700pro AIW gekocht en ff doom3 geprobeerd maar het ziet er niet helemaal 100% uit. Ik heb fast writes al uit staan bij de ati control panel.
specs : xp 2400+ , nforce2,512mb DDR. Voorheen had ik een Ti4800se waarmee
hij het wel goed deed. Wat ik heb gedaan was detonator weghalen met NastyFileRemover en daarna Catalyst 4.8 installeren. Hij staat op agp8x.

plaatje, klik voor 1024 versie:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~karab067/doom.JPG

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 04:36:

[afbeelding]

Mijn specs:

amd athlon xp 2000+
512 DDR
Geforce 4 Ti 4200 128 mb

Mijn config:

*lap tekst*
Heb precies zelfde specs, en doom 3 draait dus beetje shitjes bij mij, dus plz PM me of zeg het in die topic hoe ik precies alles moet veranderen, ik snap niet welke config files die laptekst moet inpleuren. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Hidde op 26-08-2004 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Guardian owned :)
spoilerpiccie uit de hel dus...
Screenie

Op verzoek wel in 1600x1200 verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
deuxani schreef op 26 augustus 2004 @ 23:28:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem en VSync lost het op, maarrrrrrrrrrrrrrrr............ hij loopt een stuk trager dan. Waardoor ontstaat dit probleem eigenlijk want ik heb het ook soms (bij Doom 3 altijd helaas) bij Pro Evolution Soccer 3. Ligt het aan mn desktopinstellingen?
Dat klopt, vSync limiteert je FPS aan je refreshrate :).
Je kunt het probleem wat je noemt omzeilen door je refreshrate hoger te zetten :).
Acid_Burn schreef op 27 augustus 2004 @ 00:03:
Guardian owned :)
spoilerpiccie uit de hel dus...
Screenie
Mmm, iets klopt er niet, een of andere dude met blote vuisten die op een enorm beest staat :P
Hoe ben je er btw op gekomen ?

Verder bied Doom III mij niks nieuws meer :P. Ik heb het op nightmare uitgespeeld zonder ook maar 1 keer dood te gaan binnen 18 uur :D
Was wel pittig de eerst keer, die gasten met hun tentakel meppen je in 1 keer dood :D, maar door te bukken net als ze slaan, slaan ze over je heen :D

[ Voor 43% gewijzigd door GeforceDDQ op 27-08-2004 00:14 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Erkandude schreef op 26 augustus 2004 @ 23:45:
Ik heb net een 9700pro AIW gekocht en ff doom3 geprobeerd maar het ziet er niet helemaal 100% uit. Ik heb fast writes al uit staan bij de ati control panel.
specs : xp 2400+ , nforce2,512mb DDR. Voorheen had ik een Ti4800se waarmee
hij het wel goed deed. Wat ik heb gedaan was detonator weghalen met NastyFileRemover en daarna Catalyst 4.8 installeren. Hij staat op agp8x.

plaatje, klik voor 1024 versie:

[afbeelding]
Ik zag dat iemand anders ook al deze problemen had.

Zover ik weet is met catalyst 4.7 geen problemen, probeer deze driver eens uit.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

geforceddq schreef op 27 augustus 2004 @ 00:10:

Mmm, iets klopt er niet, een of andere dude met blote vuisten die op een enorm beest staat :P
Mja.. als je het spel al hebt uitgespeeld weet je a) welk beest dat is en b) wie die dude is :) Met vuisten is weer eens wat anders dan met een RL in je handen. Maar zulke heb ik ook nog hoor.

noclip;)

[ Voor 4% gewijzigd door Acid_Burn op 27-08-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Nu online

FlyEragon

Alien Monkeys

Is er niemand die catalyst 4.8 heeft en geen prob met zijn 9700pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je kunt het probleem wat je noemt omzeilen door je refreshrate hoger te zetten :).

[...]

Verder bied Doom III mij niks nieuws meer :P. Ik heb het op nightmare uitgespeeld zonder ook maar 1 keer dood te gaan binnen 18 uur :D
Was wel pittig de eerst keer, die gasten met hun tentakel meppen je in 1 keer dood :D, maar door te bukken net als ze slaan, slaan ze over je heen :D
Hoe kun je dat nu weten, je bent toch geen 1 keer doodgegaan zeg je net. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 01:10:
[...]

Hoe kun je dat nu weten, je bent toch geen 1 keer doodgegaan zeg je net. :P
Mag ik nightmare ook 2 keer uitspelen :+
Acid_Burn schreef op 27 augustus 2004 @ 00:25:
[...]

Mja.. als je het spel al hebt uitgespeeld weet je a) welk beest dat is en b) wie die dude is :) Met vuisten is weer eens wat anders dan met een RL in je handen. Maar zulke heb ik ook nog hoor.

noclip;)
:D, natuurlijk weet ik het antwoord op zowel a en b maar het ziet er zoooo lomp uit :P

[ Voor 48% gewijzigd door GeforceDDQ op 27-08-2004 01:17 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Nu online

FlyEragon

Alien Monkeys

Mn prob is opgelost door doom3 opnieuw te installeren :)
Dus als je een andere videokaart koopt en je had doom3 al geinstalleerd even opnieuw installeren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
Erkandude schreef op 27 augustus 2004 @ 02:11:
Mn prob is opgelost door doom3 opnieuw te installeren :)
Dus als je een andere videokaart koopt en je had doom3 al geinstalleerd even opnieuw installeren dus.
Ik denk dat ie nu alternatieve paths voor je kaart heeft gepakt, Geforce kaarten maken gebruik van een ander path dan Radeon's.

edit:
aah dit ook bij me bovenstaande post gekunnen :X

[ Voor 11% gewijzigd door GeforceDDQ op 27-08-2004 02:17 ]

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Erkandude schreef op 27 augustus 2004 @ 00:45:
Is er niemand die catalyst 4.8 heeft en geen prob met zijn 9700pro?
Bij mij werkt het prima.

Edit: Shit, lees net dat het weer goed werkt bij jou.
Tip: Het defragmenteren van je game-schijf helpt enorm bij de laadtijden,
ook na de installatie nogges defraggen helpt extra. :)

[ Voor 34% gewijzigd door AvK op 27-08-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb de refreshrate op 75 staan, dat moet toch in principe voldoende zijn? Mn desktop staat op 1600 en de game op 1152. Mn desktop staat op die resolutie geen hogere refreshrate toe (ik heb al een keer een monitor gefucked doordat ik de verborgen refreshmodes weergaf en een hogere refreshrate aanzette). Moet ik dan voordat ik een game opstart mn monitor op 1280 zetten ofzo en refreshrate op 85? Lijkt me heel vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de volgende mail gestuurd naar support@activision.co.uk. Als ik hier geen antwoord op krijg ga ik misschien maar eens juridische hulp zoeken.

L.S.,

Doom3 doesn't run on my system, it says i have CD-emulation software running. Removing that software is:
a) unwanted, i need that software on my computer, which has only one optical drive,
b) unneccesary, there's no reason why that software would interfere with the correct operation of Doom3.
The only reason it DOES interfere is because someone programmed Doom to check if people have that software. I'm not sure that that is entirely legal, it is of course totally up to my discretion what other software i use. If there where some kind of warning on the box it would be better, so people can choose right away not to buy this intrusive software and just download some cracked version from the internet. As you probably know the cracked version of Doom does not have this nasty problem, so i'm starting to wonder why i paid 60 euro's.

Anyway the software i bought doesn't work as advertised. I think i am entitled to either a solution or a refund for that, i shouldn't have to pay for stuff that intrudes on my privacy only to come to a grinding halt after that. I am really serious about this, and i hope you people have the decency to (finally) reply to my complaint. Please correct my if i'm wrong, otherwise give my money's worth or a refund! I WILL NOT accept the current situation, and i think consumer law is on my side.

Sincerely,

Kijken of het helpt..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Laatst online: 19-05 15:21
Dat van die gekraakte versie had je beter niet gezegd ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 14:09:
Ik heb vandaag de volgende mail gestuurd naar support@activision.co.uk. Als ik hier geen antwoord op krijg ga ik misschien maar eens juridische hulp zoeken.

L.S.,

...

Sincerely,

Kijken of het helpt..
master, helemaal mee eens!!!! :*) Maar ik denk dat je geen antwoord krijgt. een persoontje hier in nederland tegen een groot US bedrijf. ik weet het nog niet :|
Je kan beter een website beginnen waar mensen kunne tekenen voor een update van ID, die deze beveiliging eraf haalt.
corpseflayer schreef op 27 augustus 2004 @ 14:46:
Dat van die gekraakte versie had je beter niet gezegd ....
waarom niet? :? Moeten ze weer aan die reloaded versie denken. :7

want ja iemand die hem echt probeert te kraken, die krijgt dat zo voor elkaar. waarom nog die slappe beveilingen die mensen die hem echt kopen alleen maar dwas zitten. :'(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

Ik neem aan dat het om Daemon Tools gaat?
Is bij mij geen probleem (heb VS versie, maar lijkt mij geen verschil). Ik heb een mounted DVD drive, maar Daemon staat niet in mijn System Tray. Misschien dat "automount" helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het op nightmare uitgespeeld zonder ook maar 1 keer dood te gaan binnen 18 uur
Was wel pittig de eerst keer, die gasten met hun tentakel meppen je in 1 keer dood :D
Slip of the tongue. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
@julianus: vreemd. Ik heb zelf isos van m'n cd's gemaakt met alcohol 120% en speel doom3 ook vanaf de mounted iso. Geen meldingen gehad verder, werkt prima. En de cd's liggen mooi opgeborgen, zodat ze niet kunnen beschadigen :)

Je kan tegenwoordig toch de 'naam' van de emulatie driver wijzigen, misschien helpt dat in jouw geval...
Waarom eigenlijk zo'n aanvallende toon in je mailtje, daar bereik toch je niets mee.

[ Voor 39% gewijzigd door Rene59 op 27-08-2004 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Ik heb een probleempje in het Delta Labs 2a level. Ik weet niet waar ik die code voor de BFG moet halen. :(
Ik heb overal gezocht, maar kan 'm nergens vinden op een pda of beeldscherm ofzo?

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
Rene59 schreef op 27 augustus 2004 @ 16:07:
@julianus: vreemd. Ik heb zelf isos van m'n cd's gemaakt met alcohol 120% en speel doom3 ook vanaf de mounted iso. Geen meldingen gehad verder, werkt prima. En de cd's liggen mooi opgeborgen, zodat ze niet kunnen beschadigen :)

Je kan tegenwoordig toch de 'naam' van de emulatie driver wijzigen, misschien helpt dat in jouw geval...
Waarom eigenlijk zo'n aanvallende toon in je mailtje, daar bereik toch je niets mee.
Wij moeten niet onze software veranderen omdat een spel erdoor weigert op te starten. Zoals julianus al zei, het is een inbreuk op privacy. Ik ben het helemaal eens met de mail van hem. De industrie moet het eens leren om van die beveiligingen af te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

geforceddq schreef op 27 augustus 2004 @ 01:15:
[...]

Mag ik nightmare ook 2 keer uitspelen :+

[...]

:D, natuurlijk weet ik het antwoord op zowel a en b maar het ziet er zoooo lomp uit :P
ok zo dan?
Screenie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

casemodderpoel schreef op 27 augustus 2004 @ 16:24:
Ik heb een probleempje in het Delta Labs 2a level. Ik weet niet waar ik die code voor de BFG moet halen. :(
Ik heb overal gezocht, maar kan 'm nergens vinden op een pda of beeldscherm ofzo?
Kijk eens naar de naam op de deur.. daar heb je als het goed is een PDA van..luister de voice berichten af en lees de emails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee

JayVee

shibby++!

casemodderpoel schreef op 27 augustus 2004 @ 16:24:
Kijk eens hoe die gast heet (Michael Abrash dacht ik). Als het goed is heb je al bij de Alpha Labs zijn PDA gescoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 14:09:

<verhaal>

Kijken of het helpt..
Ik heb ook daemontools geinstalleerd en geen problemen.. CloneCD mischien draaien? Even rechtermuisklik op het trayicoon en 'verberg CDR media' uitvinken. Dat deed loste het bij mij op..

linkje met mogelijke problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
\o/ uitgespeeld :)
Na de hel vond ik het eerlijk gezegd wel saai en eentonig worden en was de lol er aardig van af, overall wel een redelijke game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Wat zou eigenlijk de ALLERlaagste resolutie zijn waar je doom3 in kan draaien?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

gladiool schreef op 27 augustus 2004 @ 19:24:
Wat zou eigenlijk de ALLERlaagste resolutie zijn waar je doom3 in kan draaien?
640x480

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lightah
  • Laatst online: 11-09 22:31

Lightah

Strikes Again

Kan je het niet nog dmv cvars lager zetten?

ik d8 van wel eik

[ Voor 6% gewijzigd door Lightah op 27-08-2004 19:45 ]

The Unpredictable Striker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 23:22

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Ik weet niet of hier vraag naar is, maar hier drie screens met de allerlaagste instellingen die in Doom zelf zijn in te stellen, ga straks nog aan de slag met een Tweakguide. Je ziet dat dit vooral ten koste gaat van de gezichtsexpressies en lichtinval. Ook zijn er geen schaduwen van de karakters te bekennen. De omgeving blijft wel redelijk mooi overigens.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.zurich/Doom3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.zurich/Doom3-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/s.zurich/Doom3-2.jpg

Hij draait redelijk op mijn laptop (met meer dan drie monsters begint hij behoorlijk haperen):

Amd 2500+
512 MB Ram
Ati Mobility 9000 Radeon (Catalyst 4.7)

[ Voor 16% gewijzigd door StefSOFT op 27-08-2004 21:29 ]

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-09 23:19
Windowed kun je zo laag gaan als 4x3... Maar dan zie je niks meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
LOL!!! Dat eerste plaatje ziet er echt niet uit!! Lijkt net een brandwonden slachtoffer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Zo ben zojuist in de hel gekomen (raar maar waar ben ik er blij om, was erg nieuwschierig 8) )
Anyway ben nog steeds erg goed te spreken over de game heb alleen 1 raar dingetje wat niet echt storend is maar waar ik wel aan mezelf ga twijfelen namelijk...
het hele spel sta ik in contact met big marine boss kelly die me verteld wat ik moet doen en in delta labs 1 wees hij me erop dat hij vlak bij me was maar zit nu in de hel en heb die dude nog steeds niet gezien. Mis ik soms een videogesprek of issie gewoon dood ofzo???

Voor de rest vind ik het nog steeds een erg cool spel en vermaak ik me er nog prima mee. Trouwens nog iets waar ik ff van stil viel..
spaar ik het hele spel ammo, ammo en nog eens ammo door vaak alleen me shotgun te gebruiken en me bfg etc met rust te laten kom ik in de hel en ben ik me hele meuk kwijt DAMN you ID!! Vanaf nu zal ik me wat meer gaan uitleven op al dat gespuis >:) >:)

[ Voor 29% gewijzigd door sjekneck op 27-08-2004 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
DaCoTa schreef op 27 augustus 2004 @ 19:58:
Windowed kun je zo laag gaan als 4x3... Maar dan zie je niks meer...
4 maal 3 pixels? :) hehe

maar full screen, wat zou dan het minimale zijn?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

r_mode 0
dat geeft 320x240 fullscreen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Acid_Burn schreef op 27 augustus 2004 @ 23:01:
r_mode 0
loopt wel lekker soepel dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 08:07
:D dat ga ik es proberen op me systeem :+ en dan alles ff max zetten om te zien hoe et dan es draait s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
dan ziet het er nog niet uit, omdat je gewoon de pixels kan tellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
Acid_Burn schreef op 27 augustus 2004 @ 23:01:
r_mode 0
Loopt inderdaad erg lekker, eigenlijk is het enige probleem dat je de text niet goed meer kan lezen.

Eigenlijk houd ik wel van pixels. Op een soort rare manier vind ik 320*240 met AA gewoon mooi. Het is ook wel alsof zo'n lage resolutie samen met AA alle "hoekige polygoonheid" er uit haalt.

Al die pixels doen me denken aan al die oude leuke spelletjes. O+

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tlforce/monorail.JPG

code ervan nergens te vinden :/

please help , anders ruled satan voortaan mars :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
HStyles schreef op 28 augustus 2004 @ 01:41:
[afbeelding]

Dat is terug te vinden in je pda, waarom moet dit nou zo vaak gezegt worden tegen iedereen.
Lees ff wat mailtjes door en luister de tapes van gevonden pda's ff af.
Kijken mensen uberhaupt wel eens in hun pda?? Er zitten best interessante dingetjes in over het verhaal en soms zelfs wat tips om je op weg te helpen. Snap nu ook waarom sommige het verhaal ondermaats vinden.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
Ik kan nix vinde in mijn pda . zie nergens een code staan . alleen van die locker case aan de linkerkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
HStyles schreef op 28 augustus 2004 @ 01:51:
Ik kan nix vinde in mijn pda . zie nergens een code staan . alleen van die locker case aan de linkerkant
Weet het niet 100% zeker maar volgens mij stond het in de mail van Gary Ross

Edit damnz kom net ff de keeper tegen in de hel......ga er maar even een nachtje over slapen denk ik O-)

[ Voor 15% gewijzigd door sjekneck op 28-08-2004 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn

Acid_Burn

uhuh

HStyles schreef op 28 augustus 2004 @ 01:41:
[afbeelding]

PDA van Gary Ross. Heb je die nog niet, kijk dan goed de hal na waar je binnenkomt vanaf de monorail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu net bij die kerel gekomen met dat teleport regelt enzo... Ik moet wat rommel voor hem gaan zoeken. Vraag me af hoever ik nu in het spel ben... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Welleweerd
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:12

Welleweerd

laat de koeien in vrede grazen

ik hoor veel verschillende geluiden over de driver's voor een ati kaart.. voor de beste preformes bij doom3..

weten jullie welke de beste is..

ik draai nu 4.9 beta

Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

sjek schreef op 27 augustus 2004 @ 20:55:
Zo ben zojuist in de hel gekomen (raar maar waar ben ik er blij om, was erg nieuwschierig 8) )
Anyway ben nog steeds erg goed te spreken over de game heb alleen 1 raar dingetje wat niet echt storend is maar waar ik wel aan mezelf ga twijfelen namelijk...
het hele spel sta ik in contact met big marine boss kelly die me verteld wat ik moet doen en in delta labs 1 wees hij me erop dat hij vlak bij me was maar zit nu in de hel en heb die dude nog steeds niet gezien. Mis ik soms een videogesprek of issie gewoon dood ofzo???

Als je Swan tegenkomt vertelt hij dat Sarge (Kelly dus) ook bezeten is door de duivel en dat Campbell hem nu achterna zit. Even later tref je Campbell stervende aan en vlak daarna kom je Sarge tegen in zijn nieuwe vorm: die homp vlees met rupsbanden en een BFG.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik heb ergens gelezen dat je Anisotropic Filtering kon uitschakelen in je doom config bestandje.... weet iemand de parameter die ik moet wijzigen in ''0''?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekneck
Gunp01nt schreef op 28 augustus 2004 @ 17:39:
[...]

Als je Swan tegenkomt vertelt hij dat Sarge (Kelly dus) ook bezeten is door de duivel en dat Campbell hem nu achterna zit. Even later tref je Campbell stervende aan en vlak daarna kom je Sarge tegen in zijn nieuwe vorm: die homp vlees met rupsbanden en een BFG.
Ok in welk level is dat dan ik ben nu bij de keeper van de soulcube in hel en ben deze situatie nog niet tegen gekomen. Heb zelfs swan nog nooit in tegenover me gehad behalve zo'n videocall. Ik heb trouwens wel een belletje gedaan naar aarde zou daar het verschil inzitten?? Want doe je het niet maak je swan blij en wil die afspreken en ander wil sarge dat je naar hem komt
[/quote]
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.