Heeft niets met pride of ownership te maken, leg mijn eens uit dan waarom dat scherm slecht scoort met zijn kleuren terwijl je elders leest en zelf kunt ervaren dat dat een heel goed punt is van de sony. en dan kun je net zoveel metingen doen, met je oog moet je het nog altijd waarnemen, en vele ogen hebben al gezegt: de kleuren van de sony zijn super, nog niet beter gezien... en dat kan ik ook bevestigen. ook naast vele andere merken... dan snap ik die review niet, maar goed ik zal hem eens lezenAbbadon schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 13:29:
[...]
Tja, ze zijn nogal kritisch en als je zo'n scherm vergelijkt met betere schermen (en serieus, die zijn er, deze Sony is echt niet het beste jongentje van de klas) dan scoort hij op bepaalde aspecten matig tot slecht in vergelijking met de overige schermen.
Je kunt er natuurlijk héél veel plezier van hebben maar het is maar net waar je de lat legt en hoe kritisch je bent m.b.t. bepaalde details
Overigens heeft c't op elk scherm in deze test kritiek, dus iedereen zou wel met de opmerking 'Dan vraag ik me af wat voor test model hun gehad hebben' kunnen komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 85560 op 16-02-2005 15:06 ]