Ik ga er niet van uit dat er al mensen zijn die ervaring hebben met dit scherm, maar misschien mensen die het scherm al op een beurs oid in werking hebben gezien. graag uw eerste indruk
Ik ben zeer geintresseerd in dit scherm, vooral vanwege de 12ms response tijd, de hoge brightness, het design en het sony logo
prijs ligt in duitsland rond de 670 euro (online), in nederland nog niet verkrijgbaar
waarschijnlijk wordt deze prijs alleen maar meer, zie ook Tweakers.net - Nieuws [ Binnenkort 14% invoerrechten op schermen met DVI ]
Specificaties:
Ik ben zeer geintresseerd in dit scherm, vooral vanwege de 12ms response tijd, de hoge brightness, het design en het sony logo
prijs ligt in duitsland rond de 670 euro (online), in nederland nog niet verkrijgbaar
waarschijnlijk wordt deze prijs alleen maar meer, zie ook Tweakers.net - Nieuws [ Binnenkort 14% invoerrechten op schermen met DVI ]
Specificaties:
• Model | Zwart: SDM-HS94P/B Zilver: SDM-HS94P/S |
• Viewable Image Size | 19" |
• Color | Black with Dark Silver Chassis (P/B) Silver bezel and back (P/S) |
• X-BRITE™ LCD Technology | |
• Native Resolution | 1280 x 1024 |
• Panel Type | TFT Active Matrix |
• Pixel Pitch | .294mm H/V |
• Horizontal Scan (kHz) | 28k - 80 kHz |
• Vertical Refresh (Hz) | 48-75Hz |
• Response Time | 12ms |
• Luminance | 400 cd/m2 |
• Contrast Ratio | 500:1 |
• Viewing Angle | 160 degree/ 160 degree |
• Tilt Range | -5˝ to +20˝ |
• Video Input Connector | HD-15 (analog), DVI-D (digital) |
• Internal Power Supply | Yes |
• Power Management | 50W (max), 36W (normal), 1W (sleep) |
• Plug & Play | DDC-2B |
• Color Temperature Control | 9300K, 6500K + USER |
• Color Systems | 16.2 million |
• Product Measurements | 18.9" x 17.3" x 10.2", Weight= 15.2 lbs |
• Limited Warranty | 3 years (Parts, Labor, Backlight) |
• Supplied Accessories | AC Power Cord Cord Strap PC/Mac Utility CD ROM + User's Manual HD15 and DVI-D Video Cable Limited Warranty Card Quick Setup Guide |
• Links | SonyStyle.com Sony UK Sony Duitsland Sony SDM-HS94PB, 19", 1280x1024, analog/digital Preisvergleich @ Geizhals-Preisvergleich |
![]() ![]() |
[ Voor 3% gewijzigd door airliner op 21-08-2004 15:09 ]