Het grote Starcraft/Broodwar topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.992 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:42

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:23:
Waarom zou je geen BW willen spelen ??
Omdat je bij het begin moet beginnen, zeker als je micro weer op pijl geholpen moet worden.
Als ik er gelijk medics bij krijg die de boel healen dan is de terran infanterie al meteen een stuk sterker.
Wat ik graag wil is goed met Terran kunnen spelen, eerst zonder broodwar. En ook zonder die vreselijk verleidelijke battlecruisers.
Gvd die moneymaps hebben mij echt verneukt :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 20:27:
[...]

Omdat je bij het begin moet beginnen, zeker als je micro weer op pijl geholpen moet worden.
Als ik er gelijk medics bij krijg die de boel healen dan is de terran infanterie al meteen een stuk sterker.
Wat ik graag wil is goed met Terran kunnen spelen, eerst zonder broodwar. En ook zonder die vreselijk verleidelijke battlecruisers.
BC's komen haast nooit voor in de games die ik speel, ik heb ze niet nodig of ik kom niet eens in die latere fases van de games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:14:
BC's komen haast nooit voor in de games die ik speel, ik heb ze niet nodig of ik kom niet eens in die latere fases van de games.
Precies! Kun je nagaan hoe slecht die moneymaps voor je skills zijn.
Met terran kan je bijna niet anders dan turtlen en voor BC's gaan :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spel, ik ben er gister mee begonnen na het zien van een SC-II demo.

Ik vroeg me af of ik het ook windowed kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:32:
Leuk spel, ik ben er gister mee begonnen na het zien van een SC-II demo.

Ik vroeg me af of ik het ook windowed kan spelen?
Waarom zou je dat willen? het ziet er dan erg onduidelijk en klein uit (lijkt me).

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

BW is wel 10x beter balanced dan SC vanilla, en voor je micro maakt het geen drol uit of je 2 of 3 units extra hebt per ras. Micro is gewoon high speed multitasken, dat train je alleen door fanatiek te oefenen (en dat hoef je zelfs niet eens perse met Starcraft te oefenen). Iemand die een C&C gosu was ten tijde van de launch van Starcraft had automatisch een voorsprong omdat ie gewoon snel kan gamen. SC/BW en WC3 veteranen zullen straks op hun beurt ook weer een voorsprong hebben op de rest, maar da's meer dan logisch lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:44:
[...]

Precies! Kun je nagaan hoe slecht die moneymaps voor je skills zijn.
Met terran kan je bijna niet anders dan turtlen en voor BC's gaan :+
Terran was vroeger een zwakkere force om te kiezen en toen ging het vooral om turtlen en snel techen naar bv. mass BC's. Maar SlayerS_`BoxeR` heeft de andere kant van Terran laten zien met tactische rushes en goede micro acties met M&M, Dropship + 2 Sieges, 2 Sci-Vessels + Irradiate = alle drones weg), Wraith dancing, Vulture mine-trap, etc, etc.
Dit is natuurlijk niet 1,2,3 na te doen maar het is zeker wel mogelijk.
Zoek maar op YouTube naar: SlayerS_`BoxeR` of The Terran Emperor (als je hem nog niet kende :P)

Oh, en hoe denken jullie over een 4e ras in SC2 ?? Ik zou het echt geweldig vinden als ze de Xel'Naga of de Hybrids erin deden.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2007 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:17:
Terran was vroeger een zwakkere force om te kiezen en toen ging het vooral om turtlen en snel techen naar bv. mass BC's. Maar SlayerS_`BoxeR` heeft de andere kant van Terran laten zien met tactische rushes en goede micro acties met M&M, Dropship + 2 Sieges, 2 Sci-Vessels + Irradiate = alle drones weg), Wraith dancing, Vulture mine-trap, etc, etc.
Dit is natuurlijk niet 1,2,3 na te doen maar het is zeker wel mogelijk.
Zoek maar op YouTube naar: SlayerS_`BoxeR` of The Terran Emperor (als je hem nog niet kende :P)
Nog nooit van gehoord, maar ik zal eens kijken. :D
Oh, en hoe denken jullie over een 4e ras in SC2 ?? Ik zou het echt geweldig vinden als ze de Xel'Naga of de Hybrids erin deden.
Ik weet het niet, aan de ene kant kan het alleen maar tegen vallen.
Aan de andere kan is Blizzard altijd top. ;)

Alleen zag je bij WCIII wel dat de verschillen tussen de rassen (voor mijn gevoel) kleiner zijn dan in SC.
Als er nu een vierde ras bij zou komen dan zal die waarschijnlijk erg op bv de toss lijken. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:57:
[...]

Nog nooit van gehoord, maar ik zal eens kijken. :D

[...]

Ik weet het niet, aan de ene kant kan het alleen maar tegen vallen.
Aan de andere kan is Blizzard altijd top. ;)

Alleen zag je bij WCIII wel dat de verschillen tussen de rassen (voor mijn gevoel) kleiner zijn dan in SC.
Als er nu een vierde ras bij zou komen dan zal die waarschijnlijk erg op bv de toss lijken. :)
Dat is waar, maar ik zou in iedergeval wel meer willen weten over de creators van de Zerg en Protoss in de Singleplayer. Ook zouden de Hybrids denk ik ook toch iets meer op de Zerg lijken, net zoals de Xel'Naga meer op de Protoss zou lijken. Maarja, we zullen zien wat Blizzard voor ons in petto heeft.

Hier nog een paar coole momenten van SlayerS_`BoxeR` aka The Terran Emperor:

http://www.youtube.com/watch?v=KuSOvG-eGmU [Part1]
http://www.youtube.com/watch?v=c0ZGTcyhRUk [Part2]

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:15:
Dat is waar, maar ik zou in iedergeval wel meer willen weten over de creators van de Zerg en Protoss in de Singleplayer. Ook zouden de Hybrids denk ik ook toch iets meer op de Zerg lijken, net zoals de Xel'Naga meer op de Protoss zou lijken. Maarja, we zullen zien wat Blizzard voor ons in petto heeft.
WTF zijn hybrids? :+
Hier nog een paar coole momenten van SlayerS_`BoxeR` aka The Terran Emperor:

http://www.youtube.com/watch?v=KuSOvG-eGmU [Part1]
http://www.youtube.com/watch?v=c0ZGTcyhRUk [Part2]
Ziet er geinig uit, sommige truukjes zijn echt goed.
Anderen meer omdat hij zo achterlijk veel aom haalt. :D

Het is alleen te snel en onduidelijk om er echt iets van te leren volgens mij.
Behalve dan die Wraith dance, geniaal _/-\o_

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:31:
[...]

WTF zijn hybrids? :+

[...]

Ziet er geinig uit, sommige truukjes zijn echt goed.
Anderen meer omdat hij zo achterlijk veel aom haalt. :D

Het is alleen te snel en onduidelijk om er echt iets van te leren volgens mij.
Behalve dan die Wraith dance, geniaal _/-\o_
Als je de secret mission nog niet hebt gespeeld, unlock hem door Level 9 van Zerg genaamd The Reckoning binnen 25 minuten uit te spelen.

spoiler:
Zeratul detecteert op een gegeven moment Psionic energy van een kleine maan planeet, hij gaat er naar toe om te kijken of er misschien nog Protoss survivors zijn. Hij ontdekt daar een paar Stasis Cellen met daarin experimenten, de hybrids (hier een mix van Protoss + Zerg achtige wezens). HIj besluit de experimenten te vernietigen en dan neemt Duran opeens contact op met Zeratul. Hij vertelt dat de paar Statis Cellen die Zeratul net heeft vernietigd maar een enkel paar waren van de miljoenen die hij overal op elke planeet heeft gebouwd. Hij zegt ook dat hij een dienaar is van een hogere macht (waarschijnlijk de Xel'Naga) en dan verdwijnt hij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2007 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kickje...
Heeft iemand nog een savegame van zerg missie 9 (van het het originele spel, dus niet van broodwar)?
Bij mij crasht die missie namelijk steeds :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Misschien hetzelfde probleem hier.
Ik heb een via battle.net geupdate versie van SC draaien, maar in missie acht met de Zerg loopt het spel vast. Het betreft de missie waar de Overmind net weer is ontwaakt en je de laatste Protoss van Char af moet trappen voordat Aiur binnengevallen wordt. Er zijn drie beacons, waar je moet voorkomen dat Dark Templar gebruik van maken, anders eindigt de missie. Nadat ik de eerste Protoss basis rape gaan zegt Kerrigan tegen Zeratul? dat ze het moe wordt om tegen die laffe Protoss..blabla.. tijdens het antwoord van Zeratul wordt het programma afgesloten en geeft Windows: Er is een fout opgetreden...

bij iemand bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 21:34
Had het zelfde probleem, ik moest xfire uitzetten en dan ging het wel goed, maar je kan ook even kijken naar cheats om het level te skippen.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsiaan
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 13:41
Hallo allemaal, Sorry voor de bump, speelt er hier iemand nog? Ik heb in mijn jugend helaas mijn starcraft periode gemist (was meer van diablo) en vroeg me af, als ik nu nog wil beginnen, moetik dan gelijk met broodwar beginnen?

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

1ste post van deze pagina

groetjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-08 14:34
Batsiaan schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 14:16:
Hallo allemaal, Sorry voor de bump, speelt er hier iemand nog? Ik heb in mijn jugend helaas mijn starcraft periode gemist (was meer van diablo) en vroeg me af, als ik nu nog wil beginnen, moetik dan gelijk met broodwar beginnen?

Groetjes.
nee, verhaal begint bij starcraft zonder de broodwars, broodwars is expansion, eerst sc, dan bw, instaleren kan wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen, heb na een verhuizing mn SC & BW schijfjes na lange tijd weer trug gevonden. Heb het dus wel gespeeld maar nooit op battle.net. Enige games die ik daar nu kan vinden zijn allen "fastest". Vraag me dus af of iemand nog wel eens "normal" 1v1 speelt... Zou top zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

nbkdnzr: doe geen moeite. Een game die niet op fastest draait, speelt geen hond. :)

Oefen gewoon tegen een computer op fastest. Daarna 2 computers, 3, etc. Als je op Big Game Hunters van 7 random computers kunt winnen, ben je wel klaar om online te gaan spelen. =)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:12:
Hallo allen, heb na een verhuizing mn SC & BW schijfjes na lange tijd weer trug gevonden. Heb het dus wel gespeeld maar nooit op battle.net. Enige games die ik daar nu kan vinden zijn allen "fastest". Vraag me dus af of iemand nog wel eens "normal" 1v1 speelt... Zou top zijn :)
Ik kan het niet op 'normal'. :D
Dat gaat me te langzaam en dan raak ik afgeleid. :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:12:
Hehe ik ben altijd wel in voor een potje broodwar. Als jij een game kan hosten kennen we beginnen :) Stuur maar een DM.

Btw als je van 7 cpu's kan winnen op BGH zegt dat alleen maar dat je flink genoeg geoefent hebt om een bepaald soort AI te verslaan. Humans are a different breed ^^

Mijn huidige nick op b.net Medic[MB]

[ Voor 73% gewijzigd door seamus21 op 30-10-2007 22:02 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Jow, das lang geleden... Had laatst m'n SC/BW schijfjes ook weer terug gevonden. Niet geïnstalleerd, alleen even vastgehouden - even weer gevoeld hoe gaaf ik het vroeger vond. Heb ooit lang geleden een TC gestart (Betrayal at Geedon V, een Star Wars TC) en ben heel actief in de modding scene geweest (op starcraft.org was de eerste tutorial over customs van mij), maar heb het nu minstens 5 jaar niet gespeeld.

Zit nu met smart te wachten op SC2... maar misschien moet ik de eerste ook maar weer eens installeren en doorspelen. Het is en blijft een klassieker :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Ik heb mijn disks ook afgestoft. Jammer dat ik mijn CDkey kwijt ben.. Iemand die een pot tegen me wil spelen? :)

Van 7 CPU's winnen kan trouwens best easy zijn. Het enige wat je moet doen is een sterke defense neerzetten. Vooral met terran kan dat aardig. Beginnen met bunkers + een turret, en siege tanks deployen, daarna een 2e basis en bulken maar.. dan loop je zo over die PC's heen.

Wat me wel tegenvalt is de game resolutie. Moet zeggen dat het went weer, heb al wat potjes gespeeld weer! Kan niet wachten tot ik SC2 kan spelen.

Blizzard heeft altijd top games gemaakt.

Diablo
Diablo II
SC
WC
WoW

Allen heb ik ze gespeeld :)

[ Voor 70% gewijzigd door paradoXical op 10-11-2007 16:28 ]

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turtlen is trouwens een slechte strat voor T, vooral in MP. Probeer zoveel mogelijk MP te spelen, want door tegen AI te spelen leer je alleen maar foute dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kick.

Afgelopen zomer Starcraft vanilla uitgespeeld en vandaag begonnen aan Broodwar.
Net de eerst missie afgerond, weer heerlijke chaos.
Ben benieuwd wat me allemaal te wachten staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z0di4k
  • Laatst online: 24-08 10:52
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:02:
kick.

blijft topgame speel alleen tegen comp lekker rellen1!!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kijk uit naar starcraft 2. Ik ben daarom SC gaan spelen. (voor het eerst :P) Meteen online... 0 wins en 10 losses. Ik speel vooral LT omdat ik die al een beetje ken. De maps zijn trouwens echt moeilijk. Je weet ook nooit waar je vijand zit als je 1v1 lt doet :S .

Voor de rest speel ik "the zerg are coming" Dat is echt mijn favoriete map. kunnen jullie zeggen hoelang jullie het volgehouden hebben? In mijn eentje kwam it tot 14 minuten. Met zijn 7en kwam moest ik nog maar 3 minuten.... Maar dan komen die super zerglings..... We dachten "oh het lukt wel (we hadden zon 100 lurkers bij de spawn gezet)" blijkbaar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Tegenwoordig aan de MacBook en dus kijken naar spellen die er op kunnen. O.a. Diablo 2 en StarCraft. Oe, dat kende ik nog! Gelijk weer geinstalleerd en weer vooraan beginnen. Blijft het toch een heerlijk spel!

De site van SC2 is ook steeds meer op:
http://www.starcraft2.com/

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Jazzper schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 13:14:
Tegenwoordig aan de MacBook en dus kijken naar spellen die er op kunnen. O.a. Diablo 2 en StarCraft. Oe, dat kende ik nog! Gelijk weer geinstalleerd en weer vooraan beginnen. Blijft het toch een heerlijk spel!

De site van SC2 is ook steeds meer op:
http://www.starcraft2.com/
[PC] StarCraft 2 loopt dan ook al een tijdje.
Lees die maar eens, is ook erg veel informatie te vinden, bijvoorbeelduit de Q&A batches.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 17:02:
kick.

Net uitgespeeld! Laatste missie is pittig, deed er 12 uur over. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 16:11
Hmm.. eindelijk heb ik Starcraft Battlechest binnen :D
Ga hem zo spelen :D. (had hem eerst via de niet-legale weg xP).

Maar hebben jullie gezien dat er een nieuwe patch uit is gekomen?

StarCraft 1.15.2

Het realtime strategiespel Stracraft is inmiddels tien jaar oud, maar ontwikkelaar Blizzard Entertainment ondersteunt het spel nog steeds. Vooral omdat het spel nog steeds erg populair is in Zuid-Korea. Patch 1.15.2 is een bijzondere. Het is nu nu mogelijk om het spel te spelen zonder de officiële cd in de speler. De patch werkt voor Starcraft en ook voor de uitbreiding Starcraft: Brood War.

Blizzard heeft laten weten binnenkort met een vergelijkbare patch te komen voor Warcraft III en Warcraft III: The Frozen Throne.

Het installeren van de patch is niet voldoende. De aanvullende instructies voor pc zijn:
- Zorg dat extensies van bekende betandsvormen te zien zijn
- Bij Starcraft, kopieer "Install.exe" van de de Starcraft CD naar de Starcraft folder op de pc en verander de naam in StarCraft.mpq
- Bij Starcraft: Brood War, kopieer "Install.exe" van de de Starcraft: Brood War CD naar de Starcraft folder op de pc en verander de naam in BroodWar.mpq

De aanvullende instructies voor Mac zijn:
- Zorg dat extensies van bekende betandsvormen te zien zijn
- Bij Starcraft, kopieer de map "StarCraft Archive" van de de Starcraft CD naar de folder "Starcraft Files" binnen de Starcraft folder op de Mac
- Bij Starcraft: Brood War, kopieer de map "Brood War Archive" van de de Starcraft CD naar de folder "Starcraft Files" binnen de Starcraft folder op de Mac

De volgende downloads zijn beschikbaar:
StarCraft 1.15.2 voor Windows
StarCraft 1.15.2 voor Mac OS X
StarCraft: Brood War 1.15.2 voor Windows
StarCraft: Brood War 1.15.2 voor Mac OS X

[ Voor 6% gewijzigd door Ryur op 19-01-2008 11:12 . Reden: Links even toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*blaast stof van het topic af* Uche uche, zo zo, da's wel een redelijke gravedig :P Maar goed, kheb een vraagje waar anderen misschien wat meer van weten. Ik heb laatst ein-de-lijk Starcraft eens gekocht, was toch een koopje ;) Ik wil nu graag ook online, maar het probleem is is dat er totaal niets van bak. Weet iemand hoe ik goed kan oefenen online, wat voor matches daarvoor zijn e.d? Ik vind namelijk alleen maar pro potjes waar ik totaal niets uithaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, eerlijk gezegd kan je daar niet zo veel aan doen.. Mja misschien replays kijken maar dat is van zon hoog niveau dat je er misschien niet zo veel van begrijpt waarom bepaalde beslissingen zijn genomen.. Wat je wel kan doen, is een nederlander vinden (of iemand anders) die je het je wilt leren (trainen).. Of strategys lezen op het internet... gewoon de build orders en counters onder de knie proberen te krijgen..

Mijn stats zijn ook niet zo goed.. 3 wins 40 losses ofzo.. Ik ben maar naar wc3 overgestapt omdat je daar zon search player functie is dus dan krijg je vrijwel altijd 50%wins50% loss .. Iets wat ik in SC mis.. maarja het is best wel oud dus ..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2008 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Had/heb ik ook. Uiteindelijk matchte ik tegen iemand die wel tijd in me wilde steken en het me leren. Over het algemeen zitten er nu bijna alleen nog maar pro's te spelen, maar ook van hun replays kan je vel leren. Bijvoorbeeld hoe je build order het beste kan opzetten, of wat je moet doen voor een goede micro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dat is een bekend probleem inderdaad. En als je dan iemand vond je het het wilde leren dan was het weer zo'n clanlid die het leuk vond om een n00b erin te luizen. :')

Uiteindelijk speel ik alleen tegen vrienden en oefenen kan ook wel met tvb.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterlans
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:44
Hallo allemaal, ik ben nu voor het eerst in jaren weer eens begonnen met SC.

Nu heb ik het probleem dat in missie 8 van de zerg (als je de eerste protoss basis molt en Tassadar terug begint te praten tegen infested Kerrigan) het spel ermee ophoudt. Starten van een eerdere savegame in dat level helpt niet. Installatie van de meest recente patch hielp niet (in tegendeel, nu kan ik de hele savegame niet meer starten. Uninstall/nieuwe install helpt niet.
Uninstall met nieuwe install kan ik wel de oude savegame weer starten maar hangt het spel alsnog wanneer ik de eerste basis mol.

Ik vroeg me af of iemand hier hetzelfde probleem is tegengekomen en er een oplossing voor weet. (ik gebruik het spel overigens onder Vista HP, 32-bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
offtopic:
Dat is nou de kracht van de allmighty Protoss ;)

Kijk eens in je logboeken van Windows, misschien staat daar in waarom die crasht.

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Even een kickje, want blizzard lijkt iets veranderd te hebben aan Starcraft, zonder patch: Ze controleren ineens weer op CD keys??

Het zit zo: ik speel zo nu en dan wel een een spelletje starcraft tegen een vriend van me, waarvan ik het gekopieerd heb. Dit werkte gewoon 3 jaar lang. Ik weet best dat het niet legaal is etc etc. Maar ik speel het alleen maar tegen hem en daarvoor ga ik het spel niet overal zoeken of het nog ergens te krijgen is voor minder dn 10 euro :P . Is er iemand die kan bevestigen dat ze de cd-key protection weer aan hebben gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Zou kunnen, heb je geupdate?
Het staat niet bij de notes van de patches. (duh)

Maarreh koop dat spel eens gewoon? Hij is het geld meer dan waard. :P
Mail Blizzard anders even, die kunnen het vast vertellen. >:)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gomtv.net/

Hele vette videos met ENGELS commentaar!!
Ze zijn nu bezig met Averatec-Intel Classic 2008 Season 1 tournament. Wel vet om te volgens soms.

Afbeeldingslocatie: http://www.gomtv.net/img/classic_32r_4_pre.gif
Pagina: 1 2 3 Laatste