Nou,. ik heb geen zin om me in alle bochten te wringen om AL mijn consoles op mijn tv aan te sluiten. Als ik dan voor nop dat soort games op de 360 kan krijgen, dan wil ik daar wel een abbotje aan wagen. Daarnaast is het zo, dat ik geen 4 of 8 euro ga betalen voor een 28 jaar oude game die ik notabene hier naast me heb liggen. Principe kwestie.Ikke_Niels schreef op zondag 12 november 2006 @ 15:14:
Ik snap niet die mensen die zeuren over de 7,50 voor space invaders.
Als je het spel al op de atari 2600 heb ga daar dan lekker op spelen, het betekend niet dat je de versie op de 2600 heb ook meteen de nieuwe versie gratis mag hebben...
Ik vind het wel cool dat ze die dingen geport hebben en dat het cashcows zijn tja dat weet iedereen (hetzelfde is met Steam en al die kleine sneue spelletjes), ergens moet het geld vandaan komen.
En anders koop je het toch lekker niet, jah goed horh.
Aauw...Ik heb gister nacht 100 euro opgezopen (ja, ik ben gaar nu). Daarvan had ik 2x kunnen tanken, 3 maanden mijn internet abo kunnen betalen, 2 x naar de hoeren kunnen gaan, 4 x als het een Poolse is, mijn auto 8x door de wasstraat kunnen halen, het kunnen geven aan Unicef, een Windows Vista upgrade kunnen kopen etc. etc.
[ Voor 15% gewijzigd door ZFLaSH op 12-11-2006 21:18 . Reden: typo ]