Zo goed als gratis bellen met 1609 EN 1649, iemand ervaring?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 6.360 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:47
Volgens de website van http://www.1609bellen.nl kan je binnen de regio gratis bellen.
Mijn stelling is altijd, voor niks gaat de zon op dus waar zit het addertje onder het gras?
Zijn er al mede tweakers die zich al aangemeld hebben bij 1609?

Dit staat op hun website:

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Geen starttarief voor gesprekken binnen de regio, 4,9ct voor gesprekken buiten de regio en 5ct naar mobiele telefoons en internationale gesprekken.
Afrekening per gebelde seconde.
Geen piek- of daltarieven, altijd voordelig!

En ook:

Geen post en ongevraagde reclame. Wel de laagste tarieven.
Van 1609 zult u géén post ontvangen. Ook wordt geen geld uitgegeven aan Callcenters en dure reclame. De kosten die zo worden uitgespaard vindt u direct terug in onze zeer voordelige tarieven. Betaling geschiedt automatisch via uw bank/girorekening of creditcard.

Als je gratis kan bellen, waar verdienen zij dan geld aan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

volgens mij kost het 4 euro per maand

edit: ohnee das tele 2 volgens mij

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 58898 op 17-08-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-06 13:36
Ik heb me aangemeld. Ik ga het straks proberen, en zal hier mijn bevindingen posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
same here...

ik heb automatisch ingeschakeld voor 1601. Klopt het dat ik alleen 1609 voor het nummer hoef te bellen om de vorige preselect uit te schakelen?

Ik heb het geprobeerd en de melding is in ieder geval 'U belt gratis!'. Nu nog de facturen afwachten.

[ Voor 25% gewijzigd door hemiparo op 17-08-2004 18:27 . Reden: aanmelding gelukt! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:20
volgensmij snap ik het addertje, als die er is:
Wat betaal ik als ik 1609 ga gebruiken?
U betaalt voor uw gesprek een starttarief van 4.9ct voor gsprekken buiten de regio, 5ct naar mobiele telefoons en internationale gesprekken en daarna het geldende tarief per minuut (berekend in seconden). Verder betaalt u aan 1609 helemaal niks! Geen abonnements- of andere kosten. Bovendien weet u bij 1609 altijd het aktuele tarief door onze unieke,gratis tariefmelding.
Aan hun betaal je dus niets, maar aan kpn wel het normale bedrag lijkt mij dan :P

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:27

Hu9o

Schokkend

ThinkAboutIt schreef op 17 augustus 2004 @ 18:02:

Geen post en ongevraagde reclame. Wel de laagste tarieven.
Van 1609 zult u géén post ontvangen. Ook wordt geen geld uitgegeven aan Callcenters en dure reclame.
Dan krijg je dus spam van een ander bedrijf ;)

in de stijl van LED-Maniak

[ Voor 5% gewijzigd door Hu9o op 17-08-2004 18:42 ]

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
alle voordelen zijn alweer gemeld lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Laatst online: 00:20
Mja, maar hoe kan dat ook anders?

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 21:00

Nss

The Dude Abides

hemiparo schreef op 17 augustus 2004 @ 18:24:
ik heb automatisch ingeschakeld voor 1601. Klopt het dat ik alleen 1609 voor het nummer hoef te bellen om de vorige preselect uit te schakelen?
ja, dat klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
ach, zo maken ze je lekker. En dan krijg je volgende maand bericht dat het geld gaat kosten, maar heel weinig ofzo. en dan blijf je toch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 02-07 08:35

Nibbz

Postmaster General

waarom zou lokaal bellen niet gratis kunnen zijn, In amerika kan dat toch ook (niet dat amerika met nederland te vergelijk is... maar toch :p)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay
  • Laatst online: 02-07 12:30

slaay

Natuurbeleven.com

Voor iedere verbinding laten we gratis horen wat het aktuele tarief is voor die bestemming. De tariefmelding is helemaal voor onze rekening. Mocht u dus ophangen zonder verbinding te krijgen, kost dat helemaal niets.
De tariefmelding heeft altijd gelijk. Het kan zijn dat de tariefmelding afwijkt van de website of andere gepubliceerde lijsten, vanwege speciale akties of verouderde data. In dat geval geeft de tariefmelding het enige juiste, aktuele tarief weer.
Mocht je hier 0 cent of gratis horen binnen de regio dan weet je dat KPN niks gaat verrekenen

Dich bis echt unne foëzen haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120034

Check deze site, ben ff aan het uitzoeken welk bedrijf hierachter zit.

http://www.yiggers.nl/telefonie/addertjes/

Edit:

Found: http://www.opta.nl/download/conn99_10.pdf

ID Switch in Duitsland, weinig over te vinden

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 120034 op 17-08-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Net ff getest, gratis.

Firma Solaris Systems B.V zit er achter.
Wanneer wordt het geld van mijn rekening afgeschreven?

De eerste keer incasseren we al redelijk snel. Het bedrag is dan meestal zo rond de 2 euro. Daarna is het in principe slechts één maal per maand, tegen het einde van de maand (ongeveer vanaf de 24e) Er zijn twee uitzonderingen: als u heel weinig belt schuift het bedrag door naar de volgende maand. of u belt juist heel veel. Bij hoge bedragen incasseren we ook tussendoor.

[ Voor 78% gewijzigd door slaay op 17-08-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Interessant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wellicht achterhaald inmiddels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
Een whois op het domein http://www.1609bellen.nl/ geeft de volgende gegevens:

Registrant WXX Europe BV
Assendelftstraat 32
2512 VW 'S-GRAVENHAGE
Netherlands

Registrar Comnet Internetional
Keizersgracht 62
1015 CS AMSTERDAM
Netherlands

Technisch contact B Bakker
+31 (0)205207976
webmaster@wxn.nl

Da's dus geen Firma Solaris Systems B.V volgens mij..

[ Voor 3% gewijzigd door JozyDaPozy op 17-08-2004 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64887

Nibbz schreef op 17 augustus 2004 @ 19:15:
waarom zou lokaal bellen niet gratis kunnen zijn, In amerika kan dat toch ook (niet dat amerika met nederland te vergelijk is... maar toch :p)
Klopt dat het lokaal bellen in Amerika gratis is, maar 20 jaar geleden was dat hier ook zo.
KPN wou dat weer invoeren een tijdje geleden maar het mocht niet van de OPTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
Anoniem: 64887 schreef op 17 augustus 2004 @ 20:50:
[...]

Klopt dat het lokaal bellen in Amerika gratis is, maar 20 jaar geleden was dat hier ook zo.
KPN wou dat weer invoeren een tijdje geleden maar het mocht niet van de OPTA.
Weet je op welke gronden de kpn dit niet mocht doen? Want het zou raar zijn als 1609 het dan wel zou mogen (of werkt dat niet zo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Laatst online: 18:20

Bergen

Spellingscontroleur

Voor niets gaat de zon op natuurlijk. Iemand zal die telefoonkosten moeten betalen. De vraag is: wie? En naast die kosten zullen ze ook nog wel winst willen maken. Raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jozy2002 schreef op 17 augustus 2004 @ 21:14:
[...]

Weet je op welke gronden de kpn dit niet mocht doen? Want het zou raar zijn als 1609 het dan wel zou mogen (of werkt dat niet zo?).
Ik heb het ergens gelezen op www.bellen.com je moet zelf maar even zoeken op die site, is al weer een paar weken geleden dat ik het gelezen heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

de reden dat de opta dat tegenhield was (volgensmij) omdat semi-monopolist KPN dan de concurrenten de markt uit zou kunnen drukken. tele2 is geen monopolist evenmin is 1609 dat, dus is er geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
Ik heb mij gisterenavond aangemeld, na de ontvangst van de bevestigings-email heb ik een vriend gebeld.

Daarna de online specificatie bekeken daar stond dit:

Op dit moment heeft u nog geen gesprekken met dit nummer via 1609 gevoerd.
Subtotaal: €0,00

Voor de zekerheid ook even de specificatie bekeken van 1601 (die staat in de preselect) maar daar was het gesprek ook niet op terug te vinden.

Op dit moment krijgen ze van mij het voordeel van de twijfel, zolang het nog kan...

• Nss

Nss

The Dude Abides

Heb sinds ik me dinsdag aangemeld heb verschillende telefoontjes gepleegd, zowel lokaal, mobiel als internationaal. Op de online specificatie zijn die laatste 2 netjes te vinden met de kosten en duur van het gesprek erbij. Lokale gesprekken worden niet getoond, dus zijn idd gratis! Ook handig is dat je na het draaien van het nummer en dus net voor het overgaan hoort hoe duur het gesprek is.

Enige wat ik nergens kan vinden zijn de algemene voorwaarden van 1609. Ook bij het aanmelden wordt er geen melding van gemaakt. E-mailen met de klantenservice over dit, lukt me niet, omdat het formulier met een popupje komt dat telefoonnummer niet goed is, terwijl dat toch echt zo is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:31
Ze gaan het nu allemaal aanbieden, dus het zal wel kloppen.
Ik zat zelf al bij 1649 en die biedt nu ook gratis bellen aan. (wel starttarief eenmalig van 4ct)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:54

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik zou idd wel eens de leveringsvoorwaarden wille zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

[...]

omdat ze dan een dienst onder de kostprijs zouden aanbieden, en dat zag de opta als concurrentievervalsing.

let wel: de opta is er niet voor de consument, de opta is er voor de overheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
[...]

Zeer waarschijnlijk omdat concurenten hierdoor geen kans zullen maken. Die maatregelen zullen niet voor andere bedrijven gelden aangezien zij geen monopoly hebben op de vaste telefoon markt.

Ik weet niet of er nog providers zijn waarin je met een normaal lokaal nummer in kunt bellen, in dat geval zou je een gratis backuplijn kunnen hebben. :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70162

DataBeest schreef op 21 augustus 2004 @ 13:15:
Ik weet niet of er nog providers zijn waarin je met een normaal lokaal nummer in kunt bellen, in dat geval zou je een gratis backuplijn kunnen hebben. :+
je kan iemand met isdn en breedband voor isp laten spelen, dat doe ik bij mijn ouders ook wel eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99462

Volgens het Parool werken ze dus inderdaad onder kostprijs en draaien ze met verlies. Winst maken ze op mobiel en buitenlandse telefoontjes.
Waarschijnlijk maken ze voor internationale telefoongesprekken gebruik van internet (voice over IP) technologie om de spraak te transporteren.
Hun internationale tarieven lijken nl heel veel op die van Skype (computergebaseerde internet-telefoon, biedt tegenwoordig ook verbinding naar het telefoonnet aan - en goedkoop!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 23:36
Lijkt me een voordelige aanbieder! :)
Jammer dat ze geen preselect hebben nu moet je dus voor ieder gesprek 1609 intypen. Gegarandeerd dat je dat natuurlijk vergeet.

Opmerking: je zou dus eigenlijk locaal moeten bellen met 1609 en buiten de regio met 1601 (0.5 ct per minuut + start tarief).

[ Voor 31% gewijzigd door HoppyF op 21-08-2004 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
@HoppyF:

Volgens mijn moeder is dit mogelijk. Je kunt nl. bij het instellen van CarrierPreselect via de KPN (0800-1273) kiezen welke carrier je gebruikt voor welke 'verbinding': dus bijv. voor lokaal 1609 en voor interlokaal 1601.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65861

Soms wordt je verplicht door de aanbieder om alle verbindingen via hun te laten verlopen. Tele2 bijvoorbeeld. Ik weet niet of dit voor 1609 en 1601 ook geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil001
  • Laatst online: 01-07 08:46
Tarvieven van 1609 lijken wel heel erg op die van 1601 ( http://www.bel1601.nl )

None

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
HetBiggie schreef op 21 augustus 2004 @ 14:46:
@HoppyF:

Volgens mijn moeder is dit mogelijk. Je kunt nl. bij het instellen van CarrierPreselect via de KPN (0800-1273) kiezen welke carrier je gebruikt voor welke 'verbinding': dus bijv. voor lokaal 1609 en voor interlokaal 1601.
Volgens de website van 1609 kan het nog niet pre-select, maar goed dat is ook niet zo erg. Ik heb mij zojuist aangemeld en inderdaad, het gaat flitsend.
Kort naar de aanmelding krijg je je bevestigings-email met klantnummer en je kunt direct 1609 gebruiken.
Locaal is dus gratis, en de melding komt keurig na het toetsen van het gewenste nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-06 14:31
Ik bel nu een week via 1601, nog geen factuur ontvangen, gister 85 minuten gebeld met de VS, dat kostte me 1,76 euro (de specificatie wordt volgens mij bijna realtime bijgewerkt).
Met de kpn zou dat bijna 7 euro zijn, en met tele2 4,5 Euro.

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 05:40
Inmiddels ruime ervaring met 1601 en een week ervaring met 1609 via verschillende lijnen (prive, zakelijk en voor een stichting)

Alles keurig in orde! Bij 1609 binnen de regio alles gratis, daarbuiten via 1601 0,5 cent per minuut, keurig geregistreerd.

Heb me zojuist ook aangemeld bij 1649 (alleen starttarief binnen Nederland), maar daar heb ik nog niet mee getest.

Iig beter dan Tele2: rekent starttarief EN abonnementskosten voor een beperkte beschikbaarheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121581

Via Dailycom (en sinds kort ook Bel1649 en Tele2) kun je al sinds februari HEEL NEDERLAND gratis bellen. In de daluren en het hele weekend.
je betaald wel 7,55 per maand, en elke 3 maanden wordt dit bedrag met 50 cent verlaagt (tot iets van 3 euro).

En ook geen starttarief.
Na verloop van tijd ben je dus ook goedkoper uit dan Tele2.

Dus zo bijzonder is dit bedrijfje niet, er zijn betere aanbieders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReBr
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik gebruik 1609bellen ook al een tijdje en nog geen klachten,(voornamelijk lokale en mobiele gesprekken) trouwens, de tarieven lijken ook veel op die van bel1649.nl, die bieden nu ook gratis bellen, zowel binnen als buiten de regio..

Zelf de layout en FAQ van beide sites lijken wel identiek..

en er kan nog meer gratis, als je als klant inlogt op de site is er een optie bijgekomen: Gratis SMS (max 5/dag) net geprobeert en werkt ook (tot 140 karakters-20 overige staat reclame)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113409

DataBeest schreef op 21 augustus 2004 @ 13:15:
[...]

Zeer waarschijnlijk omdat concurenten hierdoor geen kans zullen maken. Die maatregelen zullen niet voor andere bedrijven gelden aangezien zij geen monopoly hebben op de vaste telefoon markt.

Kan je nu met zo'n bedrijf inbellen op de ouderwetse manier?
Ik zag nog wannadoo inbel cd's liggen (gratis neem ik aan), natuurlijk mooi als je niet veel download.

Ik kan me niet voorstellen dat ze je gewoon 24 uur per dag aan de lijn laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
Helaas, inbellen gaat tegenwoordig via 06760-nummers. Voor zover ik weet, zijn alle 'oude' inbelnummers (dus de gewone nummers) niet meer aktief.

Mocht dat wel zo zijn, houd ik me van harte aanbevolen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:25

Gaitman

The Real One

Brobbel schreef op 22 augustus 2004 @ 08:04:
Helaas, inbellen gaat tegenwoordig via 06760-nummers. Voor zover ik weet, zijn alle 'oude' inbelnummers (dus de gewone nummers) niet meer aktief.

Mocht dat wel zo zijn, houd ik me van harte aanbevolen!
XS4ALL heeft bijvoorbeeld nog gewoon normale (lokale) inbelnummers in gebruik.

Die zijn HIER te vinden

[ Voor 12% gewijzigd door Gaitman op 22-08-2004 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 22:28

Mentalist

[avdD]

GJAman schreef op 22 augustus 2004 @ 08:20:
[...]

Die zijn HIER te vinden
Alleen is het abonnement bij Xs4all niet gratis ;) (11,93 ex BTW)

Kan je net zo goed een smallband abbo nemen ergens, Demon voor 20 euro/maand oid. Is nog een stuk sneller ook (heeft wel weer hoge aansluitkosten).

En b.v. Zon Gratis heeft nu idd als nummer 06760-75030, zal dus wel niet werken.

[ Voor 24% gewijzigd door Mentalist op 22-08-2004 08:59 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:34

AirX

Tweak Guru

GJAman schreef op 22 augustus 2004 @ 08:20:
[...]

Die zijn HIER te vinden
c00l :) Mooi een constante telefoonlijn open te staan voor inet :P nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Zo ik heb me maar voor 1649 aangemeld ;) Ben benieuwd hoe het bevalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twilight schreef op 21 augustus 2004 @ 15:40:
Ik bel nu een week via 1601, nog geen factuur ontvangen, gister 85 minuten gebeld met de VS, dat kostte me 1,76 euro (de specificatie wordt volgens mij bijna realtime bijgewerkt).
Met de kpn zou dat bijna 7 euro zijn, en met tele2 4,5 Euro.
Bij Freetel had je nog minder betaald, daar kost het maar 1 cent per minuut om met de states te bellen en nog een paar andere landen.
Per 1 september kan je met Freetel in de dal uren en het gehele weekend gratis bellen met alle vaste telefoons in Nederland, er wordt zelfs geen start tarief berekend.
Maandelijks kost dat 8,95 Euro maar des te langer je abonnee bent des te minder ga je betalen.
Ik ben nu ongeveer een jaar abonnee en het bevalt mij uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Kan ik ook internetten via 1609?
Internetten via 1609 is helaas niet mogelijk.
Waarschijnlijk blokkeren ze alle inbelnummers van de ISP's of ze leiden ze om naar KPN netwerk toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
@supernova
Tja, goed blijven kijken. 1649 is naar de VS ook 1 ct per minuut.

Maar het GRATIS bellen geldt binnen de regio alleen maar voor 1609. (namelijk geen abonnement/geen starttarief)

Bijna gratis bellen binnen Nederland bij 1649 (alleen starttarief)

En dan zijn er natuurlijk ook die een beperkte tijd zaken aanbieden, zoals Freetel en Tele2 (Alleen 's avonds en in het weekend) maar wel abonnementsgeld moet betalen. Waarbij Tele2 dan nog erger is, omdat die ook nog eens het starttarief berekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Brobbel schreef op 22 augustus 2004 @ 15:10:
@supernova
Tja, goed blijven kijken. 1649 is naar de VS ook 1 ct per minuut.

Maar het GRATIS bellen geldt binnen de regio alleen maar voor 1609. (namelijk geen abonnement/geen starttarief)

Bijna gratis bellen binnen Nederland bij 1649 (alleen starttarief)

En dan zijn er natuurlijk ook die een beperkte tijd zaken aanbieden, zoals Freetel en Tele2 (Alleen 's avonds en in het weekend) maar wel abonnementsgeld moet betalen. Waarbij Tele2 dan nog erger is, omdat die ook nog eens het starttarief berekent.
Op de website van 1649 staat inderdaad gratis bellen binnen heel nederland (vaste nummers), je betaalt alleen 4 ct start tarief.

Je zou dus een combinatie moeten hebben van 1609/1649.
1609 => helemaal gratis binnen de regio, geen start tarief
1649 => 4 ct start tarief dus bellen buiten je regio
1609 => bellen naar mobiele nummers (9ct minuut + 5 ct start).

Jammer dat deze budget aanbieder geen pre-select aanbieden.
Dat zal wel te maken hebben met de lage prijzen die ze hanteren.
Nu moet je dus je hele telefoonboekje opnieuw programmeren :)

Oja ...
Op de site van 1649 - zie: http://www.bel1649.nl/nieuws.php3#0 - staat dit:
Ook voor gesprekken binnen Nederland ben je bij Bel1649 het goedkoopste uit!

Tarieven per 20-08-2004. Geldig zolang de voorraad strekt!
Wat zou men bedoelen met "zolang de voorraad strekt" ?
Loop je het risico dat je gesprek verbroken wordt of dat je opeens meer moet gaan betalen?

[ Voor 18% gewijzigd door HoppyF op 22-08-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Ik ben dus zojuist aangemeld bij 1649. Maar voor een gesrek hoor ik dus niet de melding met welk tarief je betaald?? Hebben toevallig meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Laatst online: 20:34
Als je even inlogt op www.bel1649.nl , dan kan je daar je instellingen wijzigen en dus ook de tariefmelding aanzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86192

tomnuss schreef op 19 augustus 2004 @ 01:29:
Enige wat ik nergens kan vinden zijn de algemene voorwaarden van 1609. Ook bij het aanmelden wordt er geen melding van gemaakt. E-mailen met de klantenservice over dit, lukt me niet, omdat het formulier met een popupje komt dat telefoonnummer niet goed is, terwijl dat toch echt zo is....
Er moeten volgens mij wel algemene voorwaarden zijn, en ik heb ze ook niet kunnen vinden misschien dat daar wel rare dingen instaan zoals bijv dat je de 2e maand meer gaat betalen.. Maar even afwachten wat die gene voor bevindingen hebben die het nu gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

GFM schreef op 22 augustus 2004 @ 18:28:
Als je even inlogt op www.bel1649.nl , dan kan je daar je instellingen wijzigen en dus ook de tariefmelding aanzetten...
Mmm, dan kijk ik er wel heel erg naast denk ik, want ik zie die optie niet... Waar zou die moeten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
HGM schreef op 22 augustus 2004 @ 18:50:
[...]
Mmm, dan kijk ik er wel heel erg naast denk ik, want ik zie die optie niet... Waar zou die moeten staan?
Hmm, my bad.. Ik ben al een maand of 2 niet meer op die site geweest om de rekeningen te bekijken. Voorheen kon je namelijk altijd op de Gegevens-pagina per telefoonnummer aangeven of je een tariefmelding wilt of niet. Dat lijkt nu meer niet mogelijk te zijn :? Misschien dat het standaard aanstaat en tegenwoordig niet meer uit te zetten is.

.edit:
Ik hoor geen/verkeerde/onverstaanbare tariefmelding.

Het kan zijn dat degene die je belde erg snel de hoorn aannam. Hierdoor is de tariefmelding voortijdig afgebroken. Komt het echter vaker voor dat de tariefmelding niet goed doorkomt, klik dan op "Storing Melden" om de storingsmelding aan onze technische dienst door te geven. Deze kunnen controleren wat er mis is gegaan en nemen zo nodig kontakt met je op.

[ Voor 32% gewijzigd door JJapie op 22-08-2004 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Dat had ik inderdaad zelf ook gevonden. Heb het maar als storing doorgegeven.

Heb om te testen even naar mijn eigen 06 gebeld en dat komt wel netjes op de rekeninginformatie-pagina te staan.

[ Voor 45% gewijzigd door HGM op 22-08-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Laatst online: 03-06 00:26
Wat zijn de ervaringen tot nu toe bij beide providers?

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
1649 heb ik al maanden een goede ervaring mee, echter geldt dat alleen voor bellen naar de VS.
Sinds kort bel ik regionaal via 1609, voorheen altijd via 1601. 1601 is uiterst betrouwbaar, net als 1649. Ik neem aan dat dat voor 1609 ook geldt..
Mocht 1609 op korte termijn over de kop gaan dan is er nog niks aan de hand, je hebt immers geen enkele verplichting richting 1609bellen.nl en je bent ook niet van hen afhankelijk.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102371

Ik probeer me al de hele week bij 1609 aan te melden maar lukt niet wegens "capaciteitsprobleem"
Ik denk eerder omdat ik al bij 1601 en 1649 zit (zelfde bedrijf ????)
Zijn er meer met zulke ervaringen ??

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Zie hierboven, ik zit bij alle drie en heb geen problemen.
Ik zag wel dat mijn oom een fax had gehad van 1609 waarin stond dat er een maximum aantal inschrijfplaatsen waren, misschien dat ze nu al aan de max zitten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102371

Mooi, het is me net gelukt
Dus gewoon blijven proberen

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:06
Zou iemand mij een plezier kunnen doen, en eens proberen in te bellen bij het volgende nummer en dan te kijken of dit ook gratis is.

Het is nl. mijn ISP ( kan geen breedband krijgen), en dan zou ik gratis kunnen internetten

Telefoonnummer: 0208858100

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
020 valt voor mij buiten de regio, kan het helaas niet voor je controleren..

Ik zag trouwens vanmorgen dat je via het instellingenmenu ook 5 gratis smsjes per dag kan versturen, waarbij je zelf de afzender op kan gegeven (ieder nummer is mogelijk). Het enige is dat er een reclametekst van 1609 in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
GFM schreef op 23 augustus 2004 @ 13:37:
020 valt voor mij buiten de regio, kan het helaas niet voor je controleren..

Ik zag trouwens vanmorgen dat je via het instellingenmenu ook 5 gratis smsjes per dag kan versturen, waarbij je zelf de afzender op kan gegeven (ieder nummer is mogelijk). Het enige is dat er een reclametekst van 1609 in staat.
Bij 1649 staat dat je zowel binnen als buiten de regio niets betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Stinger_Ventura schreef op 23 augustus 2004 @ 15:09:
[...]

Bij 1649 staat dat je zowel binnen als buiten de regio niets betaald?
Alleen een startarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Ik heb het ff geprobeerd, maar er wordt zo snel opgenomen dat de tariefmelding niet doorkomt helaas :(

.edit:
Datum  	 	Start  	 	Naar  	 	Gespreksduur  	Bedrag (incl. BTW)
23-aug-2004 	16:02:42 	16490208858100 	00:00:03 	€ 0,0399
Starttatief zou 4,5 cent incl. BTW moeten zijn, waar die 0,0399 incl. BTW vandaan komt snap ik niet :?

[ Voor 60% gewijzigd door JJapie op 23-08-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

GFM schreef op 23 augustus 2004 @ 16:03:
Ik heb het ff geprobeerd, maar er wordt zo snel opgenomen dat de tariefmelding niet doorkomt helaas :(

.edit:
Starttatief zou 4,5 cent incl. BTW moeten zijn, waar die 0,0399 incl. BTW vandaan komt snap ik niet :?
Volgens mij is het startarief 4cent geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Daar lijkt het op idd, maar dat staat nergens vermeld op de site, of kijk ik nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121581

HoppyF schreef op 22 augustus 2004 @ 17:59:
[...]
Je zou dus een combinatie moeten hebben van 1609/1649.
1609 => helemaal gratis binnen de regio, geen start tarief
1649 => 4 ct start tarief dus bellen buiten je regio
1609 => bellen naar mobiele nummers (9ct minuut + 5 ct start).

Jammer dat deze budget aanbieder geen pre-select aanbieden.
Dat zal wel te maken hebben met de lage prijzen die ze hanteren.
Nu moet je dus je hele telefoonboekje opnieuw programmeren :)
Kan je beter die combi met Dailycom(= preselect) ipv 1609/49 doen, gratis binnen en buiten de regio, en voor beide geen starttarief.
1609 dus alleen voor mobiele nrs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
GFM schreef op 23 augustus 2004 @ 16:03:

.edit:
Het lijkt er dus op dat ze geen gesprekskosten in rekening brengen?

Ik zit nu bij Tele2 pre select.
dan kan ik met 1649 toch gewoon voor het telefoonnummer zetten en inbellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Jup, klopt idd :) Wel eerst aanmelden natuurlijk :Y)

[ Voor 51% gewijzigd door JJapie op 23-08-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Okay!
Ben nu via ISDN ingebeld met een ISP met 020 nummer, eens kijken of ze gesprekskosten in rekening brengen.

Algemene voorwaarde staan gewoon op de site onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:37
Welke ISP, Stinger_Ventura?

Als iemand nog een gratis ISP met normaal nummer wil testen: http://www.freeaccess.nl (Inbel dienst van Castel == Essent, en daarmee dus 'n broertje van @home :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HGM
  • Niet online

HGM

Studenten.net heeft ook nog een normaal inbelnummer. Ik gebruik die voor als ik via GSM wil inbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xandrios schreef op 23 augustus 2004 @ 17:56:
Welke ISP, Stinger_Ventura?

Als iemand nog een gratis ISP met normaal nummer wil testen: http://www.freeaccess.nl (Inbel dienst van Castel == Essent, en daarmee dus 'n broertje van @home :) )
Vroeger had Freeaccess een gewoon nummer, tegenwoordig een 06760 nummer dus helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
Anoniem: 64887 schreef op 23 augustus 2004 @ 18:11:
[...]

Vroeger had Freeaccess een gewoon nummer, tegenwoordig een 06760 nummer dus helaas.
Via een aantal mobiele operators (Libertel/Vodafone, KPN Mobile, Dutchtone prepaid + betaald en Telfort) is het mogelijk met een (betaald) abonnement in te bellen met een 06760-nummer. Daarvoor betaalt u het normale 06760-tarief plus een toeslag van de mobiele operator. Neem voor meer informatie contact op met je mobiele operator. Een andere mogelijkheid is gebruik maken van het landelijke nummer 038-8500000
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Stinger_Ventura schreef op 23 augustus 2004 @ 17:47:
Okay!
Ben nu via ISDN ingebeld met een ISP met 020 nummer, eens kijken of ze gesprekskosten in rekening brengen.

Algemene voorwaarde staan gewoon op de site onderaan.
is dat voor 1649 of 1609? ik zie niks

[ Voor 90% gewijzigd door sander817 op 24-08-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
sander815 schreef op 24 augustus 2004 @ 00:00:
[...]

is dat voor 1649 of 1609? ik zie niks
Ik bel in via 1649.
Als er andere mogelijkheden zijn om via een normaal nummer in te bellen, dan verklap ik mijn ISP liever niet ;)
Ik acht de kans nl. groot dat ze er snel genoeg achter komen, als een selecte groep mensen lange tijd belt naar het zelfde nummer met een hoge frequentie.

Doe het dus niet te overdadig zou ik zeggen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-06 14:31
Ik heb net bij 1649 mn mobiele nummer toegevoegd, daardoor kan ik met normale mobiele kosten + 1cent bellen naar Amerika.
Je moet er een 010 nummer voorzetten.

www.nanon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pommi
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:47
Mooi topic. Ik volg het al een aantal dagen en ik sta ook op het punt mij aan te melden bij bel1609.nl, maar toch moet er ergens een addertje zijn...

Er staat bijvoorbeeld nergens, dat zij je gegevens niet aan derden verstrekken. En ik ben er echt niet van gediend, bijvoorbeeld elke avond gebeld te worden voor een Enquête. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Pommi schreef op 24 augustus 2004 @ 16:50:
Mooi topic. Ik volg het al een aantal dagen en ik sta ook op het punt mij aan te melden bij bel1609.nl, maar toch moet er ergens een addertje zijn...

Er staat bijvoorbeeld nergens, dat zij je gegevens niet aan derden verstrekken. En ik ben er echt niet van gediend, bijvoorbeeld elke avond gebeld te worden voor een Enquête. :/
3.2 De verzamelde persoonsgegevens worden slechts in het kader van de bedrijfsvoering van de Dienstverlener gebruikt, hieronder worden mede begrepen marketingactiviteiten die door of namens de Dienstverlener worden verricht, een en ander binnen de grenzen van de wettelijke voorschriften
3.3 De Afnemer verleent bij deze zijn toestemming aan de Dienstverlener om zijn persoonlijke informatie te gebruiken en uit te wisselen met kredietregistratie-instanties, kredietverstrekkers, verlenen van verbindingsdiensten, zakelijke referenties of werkgevers, een en ander met inachtneming van de wettelijke voorschriften, ten behoeve van de volgende doeleinden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

Het is een beetje verwarrend dat hier 1609 en 1649 door elkaar besproken worden. Bovenstaande algemene voorwaarden komen namelijk van 1649, niet van 1609. Misschien een idee om bij 1609 te blijven, aangezien de titel daar ook naar verwijst.

Wat de algemene voorwaarden van 1609 betreft, die staan niet op de site. Ik heb ze met het contactformulier een berichtje gestuurd en als reactie terug gekregen dat die binnenkort op de site komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Mijn fout,
Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

Stinger_Ventura schreef op 24 augustus 2004 @ 10:16:
[...]

Ik bel in via 1649.
Als er andere mogelijkheden zijn om via een normaal nummer in te bellen, dan verklap ik mijn ISP liever niet ;)
Ik acht de kans nl. groot dat ze er snel genoeg achter komen, als een selecte groep mensen lange tijd belt naar het zelfde nummer met een hoge frequentie.

Doe het dus niet te overdadig zou ik zeggen! ;)
ik had het dus over de voorwaarden van 1609, niet inbellen ISP. Als mensen dat gaan doen, is dat denk ik zo afgelopen, als ze slim zijn
Pommi schreef op 24 augustus 2004 @ 16:50:

zijn er mensen al enkele maanden lid? of van dat 1649? die bestaan al een stuk langer. Nog nooit vreemde bedragen autom. afgeschreven oid?

[ Voor 33% gewijzigd door sander817 op 24-08-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23673

Ik heb net geprobeert om me aan te melden bij 1609.
Maar helaas kan het niet meer....?
"Probeert u het over een paar weken nog een keer"
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.......heel vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Anoniem: 23673 schreef op 24 augustus 2004 @ 18:56:
Ik heb net geprobeert om me aan te melden bij 1609.
Maar helaas kan het niet meer....?
"Probeert u het over een paar weken nog een keer"
Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag.......heel vaag!
Zeker vreemd als dat waar is ...
Misschien moet je het later nog eens proberen en was het op dat moment even druk.

Ik keek zojuist mijn electronische specificatie na.
De gratis gesprekken staan er ook tussen!
voorbeeld (xxx=het gebelde telefoonnummer):

23-08-2004 14:42:19 xxxxxxxxxx 0:05:27 GRATIS!

Verder heb ik geen verborgen kosten kunnen ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil001
  • Laatst online: 01-07 08:46
Ik zat net te kijken naar de hosts van 1601, 1609 en 1649.

1601 (bel1601.nl) heeft registrar Comnet International. Comnet International lijkt een postbusfirma te zijn, want op het adres Keizersgracht 62, Amsterdam zitten, en hebben honderden bedrijven gezeten. Ik kan me niet herinneren dat er op de Keizersgracht een wolkenkrabber stond. Maar goed Comnet gebruikt zelf het domein wxn.nl met ip-nummer 212.108.16.70.

1609 is geregistreerd door WXX Europe. He, er gaat al een belletje rinkelen (wxx <-> wxn). Dan maar eens kijken welke ip-nr WXX heeft. Dat is 212.108.16.71, precies 1 nummertje hoger dan het ip-nummer van de registrar van 1601.

1649 (bel1649.nl) heeft wederom als registrar Comnet International.

De drie bedrijfjes lijken dus wel het een en ander gemeen te hebben. Zo kunnen 1601 en 1609 vertellen hoeveel de verbinding kost., zijn de tarieven en soms ook de voorwaarden vrijwel hetzelfde.

Iemand enig idee hoe dit zit?
Kopen ze allemaal op dezelfde plek in? Gezien de bedrijfsvoering zou het ook kunnen zijn dat er wat mensen zijn die bij meerdere bedrijven betrokken zijn...

None

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss

Nss

The Dude Abides

tomnuss schreef op 24 augustus 2004 @ 17:25:
Wat de algemene voorwaarden van 1609 betreft, die staan niet op de site. Ik heb ze met het contactformulier een berichtje gestuurd en als reactie terug gekregen dat die binnenkort op de site komen.
De algemene voowaarden van 1609 staan inmiddels op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
reddevil001 schreef op 24 augustus 2004 @ 20:50:
Ik zat net te kijken naar de hosts van 1601, 1609 en 1649.

1601 (bel1601.nl) heeft registrar Comnet International. Comnet International lijkt een postbusfirma te zijn, want op het adres Keizersgracht 62, Amsterdam zitten, en hebben honderden bedrijven gezeten. Ik kan me niet herinneren dat er op de Keizersgracht een wolkenkrabber stond. Maar goed Comnet gebruikt zelf het domein wxn.nl met ip-nummer 212.108.16.70.

1609 is geregistreerd door WXX Europe. He, er gaat al een belletje rinkelen (wxx <-> wxn). Dan maar eens kijken welke ip-nr WXX heeft. Dat is 212.108.16.71, precies 1 nummertje hoger dan het ip-nummer van de registrar van 1601.

1649 (bel1649.nl) heeft wederom als registrar Comnet International.

De drie bedrijfjes lijken dus wel het een en ander gemeen te hebben. Zo kunnen 1601 en 1609 vertellen hoeveel de verbinding kost., zijn de tarieven en soms ook de voorwaarden vrijwel hetzelfde.

Iemand enig idee hoe dit zit?
Kopen ze allemaal op dezelfde plek in? Gezien de bedrijfsvoering zou het ook kunnen zijn dat er wat mensen zijn die bij meerdere bedrijven betrokken zijn...
In de email van 1609 staat dat de incasso gedaan wordt door Solaris Systems B.V.

De algemene voorwaarden staan nu ook op de site en de "partij" waarmee je te maken hebt is dus WXX B.V.
zie: http://www.1609bellen.nl/terms.php
Artikel 1. Definities
1.1 Dienstverlener
WXX B.V. , gevestigd te Den Haag, ingeschreven in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel te Den Haag onder nummer 27187736
KVK laat zien:
Naam: WXX (Europe) B.V.
Vestigingsadres: Assendelftstraat 32
Vestigingsplaats: 2512VW 's-Gravenhage
KvK-inschrijfnummer: 27187736 0000
Soort inschrijving: Hoofdvestiging

Misschien dat iemand met een uitgebreidere toegang tot de KVK database kan zien welke personen er achter dit bedrijf zitten.

Nog een Edit van mij...
Zoeken op dit adres in de telefoongids laat het volgende zien, of dit correct is weet ik niet maar ik vind wel 3 verschillende bedrijven op 1 adres :?

Telnr: 070-3624051
Naam: aa boodschappen service
Adres: assendelftstraat 32
Postcode: 2512vw
Plaats: gravenhage
Fax: 070-3459290

Telnr: 070-3654242
Naam: amusements assistance bv international

Telnr: 070-3297943
Naam: team out
Info: postbus 42034 2504ea 's-gravenhage

[ Voor 25% gewijzigd door HoppyF op 24-08-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

zoals gewoonlijk lekker wazig...neuh, ik zie er vanaf te gaan bellen via dit soort bedrijfjes, iets te riskant vrees ik

4.5 Voor de vaststelling van de verschuldigde bedragen is de administratie van de Dienstverlener bindend, tenzij wordt aangetoond dat deze gegevens niet juist zijn.

leuk:)

[ Voor 44% gewijzigd door sander817 op 24-08-2004 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
sander815 schreef op 24 augustus 2004 @ 22:53:
zoals gewoonlijk lekker wazig...neuh, ik zie er vanaf te gaan bellen via dit soort bedrijfjes, iets te riskant vrees ik
Wat is er riskant aan het bellen met TeleDiscount? Ten eerste bestaat dat bedrijf al een hele tijd en ten tweede: wat kunnen ze je aandoen?
Je machtigt ze inderdaad om geld van je rekening af te schrijven, maar mocht dat onterecht gebeuren dan heb je dat zo weer gestorneerd. Verder ben je ook niet afhankelijk van dit bedrijf omdat je even gemakkelijk weer via KPN of wie dan ook belt; je hebt verder ook geen verplichtingen richting TeleDiscount.
Ik zou dan ook geen enkele reden kunnen bedenken om geen gebruik te maken van 1609/1649/1601 (TeleDiscount dus)...

.edit:
@edit sander815: Ik kan me voorstellen dat KPN ook iets dergelijks in de AV heeft staan...

[ Voor 7% gewijzigd door JJapie op 24-08-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
We gaan het in elk geval nu ook proberen! ik houd jullie wel even posted!

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

Zou dit gedaan worden via een soort van reseller structuur, waarbij 1 bedrijf een SS7 verbinding heeft. Vervolgens via G.723.1, G.729 of G.711 codecs een tunneltje wordt geslagen met een bepaalde goedkope aanbieder MCI/Worldcom bijvoorbeeld.

Het kan verklaren waarom internet per default niet werkt, en misschien nog wat anders naar boven brengen... die luitjes zijn allemaal appart geregistreerd bij de OPTA, misschien heeft dat een voordeel :{ (in de zin van meer preselect nummers etc.?)

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

GFM schreef op 24 augustus 2004 @ 22:59:
[...]

Wat is er riskant aan het bellen met TeleDiscount? Ten eerste bestaat dat bedrijf al een hele tijd en ten tweede: wat kunnen ze je aandoen?
zijn er al mensen lid van 1649 sinds vorig jaar? nooit problemen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
Mijn gratis internet via 1649 lijkt al weer in de kiem gesmoord.

zal het vanmiddag nog eens proberen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tafmaf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:36
Stinger_Ventura schreef op 25 augustus 2004 @ 10:07:
Mijn gratis internet via 1649 lijkt al weer in de kiem gesmoord.

zal het vanmiddag nog eens proberen :'(
Had je anders verwacht dan
Zo zijn er velen ter zielen gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
Ik bel al sinds december vorig jaar via 1601, tot nu toe zonder problemen, altijd verbinding en een telefoonrekening van 6-8 euro per twee maanden.
Ik bel nu sind vorige week binnen de regio (gratis) en naar mobiel (9 ct/min) via 1609, tot nu toe ook zonder problemen.
Hoe ze het doen weet ik niet, volgens mij moet er dik geld bij, maar zolang het werkt profiteer ik er maar van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817

sander817

ook niet meer last van marketingtelefoontjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brobbel
Niet meer, maar ook niet minder ;-)

Nee hoor, de enige marketing telefoontjes die wij hebben gehad sinds de aansluitingen bji 1601 / 1609 / 1649 waren voor een krant, waar wij een proefabonnement van hadden en van een energiebedrijf, die ons probeerde elektriciteit te leveren, terwijl we net besloten hadden om ook geen gas meer van hen af te nemen. Oftewel: van beide was duidelijk waar ze onze gegevens vandaan hadden, niet door de telefoonaanbieders!

• ThinkAboutIt
sander815 schreef op 25 augustus 2004 @ 15:09:
ook niet meer last van marketingtelefoontjes?
....en tele2 heeft gebeld om te vragen waarom ik niet meer via hun belde. :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste