Onze buurman heeft draadloos netwerk en tot mijn verbazing kan ik gewoon internetten via zijn verbinding... Volgens mijn vader mag ik volgens de wet niet via zijn lijn internetten. Hij vergelijkt dat met de stelling: "als iemand zijn deur open laat staan mag je er ook niet zomaar naar binnen lopen". Maar ik dacht dat het zo was dat je zolang je niets hoeft te kraken of omzeilen je gewoon mag inloggen.
Ik heb op het forum gezocht of de vraag eerder gesteld is maar dat blijkt van niet en Google laat het ook afweten... Ik hoop dat dit topic hier goed staat.
Kan iemand dus de vraag beantwoorden of ik dus gebruik mag maken van zijn verbinding?
Bij voorbaat dank!
lees dit:
Ok, heel erg bedankt jongens en meiden!
Even het volgende: willen de mensen die niet serieus replyen ophouden met de reacties "is het een snelle verbinding?"
Heeft er iemand misschien een link die verwijst naar het wetboek waar in de regel staat?
Ik heb op het forum gezocht of de vraag eerder gesteld is maar dat blijkt van niet en Google laat het ook afweten... Ik hoop dat dit topic hier goed staat.
Kan iemand dus de vraag beantwoorden of ik dus gebruik mag maken van zijn verbinding?
Bij voorbaat dank!
lees dit:
Ok, heel erg bedankt jongens en meiden!
Even het volgende: willen de mensen die niet serieus replyen ophouden met de reacties "is het een snelle verbinding?"
Heeft er iemand misschien een link die verwijst naar het wetboek waar in de regel staat?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2004 21:53 ]