Ik zag het ja. Mooie prijs voor een misschien wel nog mooiere telefoonGinz schreef op 25 oktober 2004 @ 20:20:
Sinds vandaag zijn er ongeveer overal SonyEricsson T610 Vodafone iZi prepaid pakketen verkrijgbaar voor maar slechts € 99.95. Natuurlijk gelocked, en Vodafone branded, maar zeker een mooie aanbieding.
@leokennis:
leuke themes alleen als ik een sms typ dan zie ik geen cursor kan je dit veranderen ergens?
leuke themes alleen als ik een sms typ dan zie ik geen cursor kan je dit veranderen ergens?
This is the Way.
Verwijderd
- Daar ben ik ook langsgeweest en die versie hebben ze ook op mijn T610 gezet, alleen zit die vodafone-tjak er nog steeds op, het zou met nieuwe software toch verholpen moeten zijn?Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 13:25:
ik hoef nix te betalen, valt allemaal onder de garantie zeggen ze hier in SESP lange poten - den haag, ik ben er 4 weken geleden geweest (zoiets) en kreeg versie R6C005 mee.
- Ik heb een masterreset gedaan en daarbij zijn thema's en beltonen verloren gegaan, geen ramp, maar kun je die bij een service centre bij een volgende software update weer toe laten voegen? of kun je die originele SE thema's en ringtones ook via bluetooth (BT) toevoegen op je T610?
Nee, dat verhelpt een SonyEricsson Service Point niet met een firmware update, dan kan je alleen maar op de niet legale manier doen, en die is hier verboden om te bespreken.Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 23:00:
[...]
- Daar ben ik ook langsgeweest en die versie hebben ze ook op mijn T610 gezet, alleen zit die vodafone-tjak er nog steeds op, het zou met nieuwe software toch verholpen moeten zijn?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
hoe kan je bij deze telefoon je imei opvragen?
powerball makes the world diverent
zie startpost
This is the Way.
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn nieuwe T610 laten unlocken in Den Haag nadat dit fout was gegaan bij een ander unlock-bedrijfje (zij hadden ervoor gezorgd dat m'n telefoon helemaal gelockt was --> teruggestuurd naar Vodafone). Alles leek prima te werken totdat ik bluetooth uitprobeerde. Mijn computer herkent de telefoon wel en alles gaat goed totdat ik bv Obex File transfer probeer...mijn telefoon reboot dan opeens en m'n computer meldt "Fout bij tot stand brengen van verbinding".
SW-informatie:
R4D001 prgCXC12-5599_EU_6
R6C005 prgCXC12-5562_TAE
Bluetooth staat aan...heb de fabrieksinstelling gereset...dus wat zou het probleem kunnen zijn?
p.s. De bluetooth-dongle werkte prima met een ander toestel; (zelfde type).
SW-informatie:
R4D001 prgCXC12-5599_EU_6
R6C005 prgCXC12-5562_TAE
Bluetooth staat aan...heb de fabrieksinstelling gereset...dus wat zou het probleem kunnen zijn?
p.s. De bluetooth-dongle werkte prima met een ander toestel; (zelfde type).
Wat een sukkels daar in Den Haag.
Die sukkels hebben een niet overeenkomstige firmware ingeladen in jouw T610. Het is namelijk zo dat jouw T610 twee delen heeft qua firmware. De 'zogenaamde' kernel + de 'zogenaamde' kernel die voor alle communicatie zorgt, waaronder je WAP, GPRS, Bluetooth en IRdA.
Waarschijnlijk communiceert de R4D niet op de juiste manier met de R6C. Dat heb ik namelijk ook een keer gehad een firmware upgrade van een T610 met de firmware R1A naar een R3C.
Mijn advies is gewoon terug te gaan naar de winkel waar je `m gekocht heb (als je nog garantie heb) en laat `m nog een keer opsturen naar een centraal repair center. Als je geen garantie meer heb, kom dan even op IRC (#SonyEricsson @ irc.tweakers.net) of via MSN/ICQ. dan kan ik je misschien nog helpen.
Die sukkels hebben een niet overeenkomstige firmware ingeladen in jouw T610. Het is namelijk zo dat jouw T610 twee delen heeft qua firmware. De 'zogenaamde' kernel + de 'zogenaamde' kernel die voor alle communicatie zorgt, waaronder je WAP, GPRS, Bluetooth en IRdA.
Waarschijnlijk communiceert de R4D niet op de juiste manier met de R6C. Dat heb ik namelijk ook een keer gehad een firmware upgrade van een T610 met de firmware R1A naar een R3C.
Mijn advies is gewoon terug te gaan naar de winkel waar je `m gekocht heb (als je nog garantie heb) en laat `m nog een keer opsturen naar een centraal repair center. Als je geen garantie meer heb, kom dan even op IRC (#SonyEricsson @ irc.tweakers.net) of via MSN/ICQ. dan kan ik je misschien nog helpen.
-
Verwijderd
Tnx... Ik heb em zojuist teruggebracht naar die winkel. Ze gaan em opsturen naar zo'n repaircenter. Ik hoop niet dat ze merken dat ik hem heb laten unlocken; ik moest nml een orderbon ondertekenen en een van de voorwaarden is dat, wanneer de reparatie niet onder de garantievoorwaarden van de fabrikant valt, zij m'n telefoon mogen repareren zonder prijsopgave voor bedragen tot 53,55 euro!
Ik heb em eerst laten unlocken bij demi telecom ... daar ging het dus helemaal mis ...
Daarna ben ik naar gsmunlock.nl gegaan. Mensen...ik zou wegblijven bij deze prutsers als ik jullie was.
Ik laat wel weten hoe het afloopt.
grtz.
Ik heb em eerst laten unlocken bij demi telecom ... daar ging het dus helemaal mis ...
Daarna ben ik naar gsmunlock.nl gegaan. Mensen...ik zou wegblijven bij deze prutsers als ik jullie was.
Ik laat wel weten hoe het afloopt.
grtz.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2004 07:44 ]
offtopic:
Haal de adresjes van die unlockers maar even weg
Haal de adresjes van die unlockers maar even weg
-
Ik ben zelf hier in Middelburg langs de Dixons, RiTel en Kijkshop geweest, maar geen van hen had die. Nou wil ik er ook wel 30 euro extra bijleggen, maar als het beiden pre-paid zonder voorwaarde enzo is, dan bespaar ik liever die 30 euroMarcoC schreef op 26 oktober 2004 @ 09:02:
[...]
Ik zag het ja. Mooie prijs voor een misschien wel nog mooiere telefoon.
Waar kan ik hem voor € 99,95 bestellen?
Kijkshop: http://www.kijkshop.nl/on...Fname%3DPrepay%2BVodafone
[ Voor 40% gewijzigd door Bobje op 03-11-2004 20:54 ]
Is de quickshare knop rechtboven ook te programeren op een of andere manier.
Zodat er automatisch een nieuw e-mail bericht wordt geopen aan een bepaalde ontvnager.
Zou wel handig zijn voor gebruik op www.moblog.nl
Zodat er automatisch een nieuw e-mail bericht wordt geopen aan een bepaalde ontvnager.
Is dit wat je bedoeld: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/21340446 ?buxx schreef op 04 november 2004 @ 16:36:
Is de quickshare knop rechtboven ook te programeren op een of andere manier.
Ik heb een raar probleem met mijn T610.
Sinds een tijd (weet niet hoe lang, ik doe dit niet elke dag) lukt het me niet van Ringtone te veranderen, ik heb al een hele tijd Old Phone als standaard ingesteld, maar wilde wel eens wat nieuws na het kijken van 24 gisteravond.
Dus ik zo'n nieuwe ringtone gedownload en op mijn telefoon gezet, ingesteld dat dat mijn standaard ringtone moet zijn, het belletje doet het verder ook gewoon als ik hem afspeel op mijn telefoon.
Gaat goed dus zou je zeggen, echter als ik gebeld word blijf ik de OldPhone ringtone houden, wat ik ook verander, waarin ik hem ook verander, ook heb ik die optie dat het volume steeds harder moet uit staan, maar die optie lijkt ook nog steeds aan te staan.
Ik heb het ook geprobeerd met een ander profiel, maar ook dit werkte niet.
Sinds een tijd (weet niet hoe lang, ik doe dit niet elke dag) lukt het me niet van Ringtone te veranderen, ik heb al een hele tijd Old Phone als standaard ingesteld, maar wilde wel eens wat nieuws na het kijken van 24 gisteravond.
Dus ik zo'n nieuwe ringtone gedownload en op mijn telefoon gezet, ingesteld dat dat mijn standaard ringtone moet zijn, het belletje doet het verder ook gewoon als ik hem afspeel op mijn telefoon.
Gaat goed dus zou je zeggen, echter als ik gebeld word blijf ik de OldPhone ringtone houden, wat ik ook verander, waarin ik hem ook verander, ook heb ik die optie dat het volume steeds harder moet uit staan, maar die optie lijkt ook nog steeds aan te staan.
Mijn Flickr; Sony A7iii
Verwijderd
dit heb ik halfikmattie schreef op 08 november 2004 @ 08:21:
Ik heb een raar probleem met mijn T610.
Verwijderd
dat je eerst de standaard ringtone hoort is heel normaal geloof ik, dat heb ik vaker gehoord, en heb ik zelf ook. Dat je de gedownloade ringtone niet kan instellen is wel heel apart.. Stel je hem in via instellingen> geluid&signaal>Ringtones?
Dat heb ik dus ook, eerst die suffe standaard ringtone 1 x en dan de ringtone die ik niet meer wil hebben.Verwijderd schreef op 08 november 2004 @ 17:37:
[...]
dit heb ik halfik hoor eerst 1/2 sec de standaard ringtone en daarna pas mijn eige ingestrelde, niet zon ramp als bij jou maar toch..
ik heb hem op verschillende manieren ingesteld, niks helpt.dat je eerst de standaard ringtone hoort is heel normaal geloof ik, dat heb ik vaker gehoord, en heb ik zelf ook. Dat je de gedownloade ringtone niet kan instellen is wel heel apart.. Stel je hem in via instellingen> geluid&signaal>Ringtones?
edit:
Ik heb nu mijn telefoon helemaal gereset enzo, nu doet hij het weer goed!
Ik heb nu mijn telefoon helemaal gereset enzo, nu doet hij het weer goed!
[ Voor 40% gewijzigd door ikmattie op 08-11-2004 23:40 ]
Mijn Flickr; Sony A7iii
Verwijderd
Over dat 'eerst Old English beltoon', dat is op te lossen met een firmware upgrade. Ik heb R4C003 en heb dit niet meer.
Verwijderd
Hmm, nu is ie nergens meer voor deze prijs te vinden.Ginz schreef op 25 oktober 2004 @ 20:20:
Sinds vandaag zijn er ongeveer overal SonyEricsson T610 Vodafone iZi prepaid pakketen verkrijgbaar voor maar slechts € 99.95. Natuurlijk gelocked, en Vodafone branded, maar zeker een mooie aanbieding.
Ik blij dat gelazer met die beltone houden, dat ik eerst een ander geluidje hoor, dan pas die ik ingesteld heb, en ik heb nogwel versie R6C005...
Breek je nek voorzichtig
ik heb hem 1,5 week geleden nog bij belcompany gezien voor 99,95
Verwijderd
Volgens de website helaas niet meer.rooie60 schreef op 09 november 2004 @ 23:20:
ik heb hem 1,5 week geleden nog bij belcompany gezien voor 99,95
ik zou toch ff bellen naar de winkel,en misschien kunnen ze hem van een ander filiaal halen ? ik zag hem in arnhem nl
Ik heb een probleem sinds enkele weken.
Mijn telefoon wil met geen mogelijkheid meer op GPRS wap.
Tenminste met mijn abo.
Zodra ik er een prepaid kaart inzit kan ik wel weer gebruik maken van wap.
T-Mobile zegt dat alle instellingen goed zijn.
Het betreft een zakelijk abonement
Mijn telefoon wil met geen mogelijkheid meer op GPRS wap.
Tenminste met mijn abo.
Zodra ik er een prepaid kaart inzit kan ik wel weer gebruik maken van wap.
T-Mobile zegt dat alle instellingen goed zijn.
Het betreft een zakelijk abonement
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Verwijderd
Ik heb een probleem.. ik heb net een nieuwe bluetoothdongel gehaald. Floatsmobile agent geinstalleerd. krijg ik steeds een ERROR: Could not initialize phone database (load failed)...... weet iemand wat het probleem is??????????
Verwijderd
heuh? ik heb nog altijd die ellende dat ik met T610 geen plaatjes naar computer kan verzenden en met een nokia 6600 wel via een MSI dongle.Ginz schreef op woensdag 03 november 2004 @ 17:17:
Wat een sukkels daar in Den Haag.
ik ben vandaag alweer teruggegaan in de hoop nieuwere software te krijgen.
R6C005 prgCXC12-5567.EU.3
R6C005 prgCXC12-5562.TAE
en nog lukt het verzenden niet...
wie moet ik nou aansprakenlijk stellen?
- microsoft omdat SP2 van hun is
- MSI omdat zij geen software meer maken voor na SP2 maar een doodgewone inf file om de bluetoothdongle te laten herkennen.
- SE omdat zij hun software in de mobiel niet aangepast hebben aan SP2
noot: please geen flames over SP2, daar schiet ik nix mee op....
noot2: ik heb overigens nog maar minder dan 1 maand garantie...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2004 16:18 ]
Het is na service pack2 niet meer mogelijk je telefoon door te lopen via een file browser wat met de vroegere drivers wel mogelijk was, helaas!Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:17:
[...]
heuh? ik heb nog altijd die ellende dat ik met T610 geen plaatjes naar computer kan verzenden en met een nokia 6600 wel via een MSI dongle.
ik ben vandaag alweer teruggegaan in de hoop nieuwere software te krijgen.
R6C005 prgCXC12-5567.EU.3
R6C005 prgCXC12-5562.TAE
en nog lukt het verzenden niet...
wie moet ik nou aansprakenlijk stellen?
- microsoft omdat SP2 van hun is
- MSI omdat zij geen software meer maken voor na SP2 maar een doodgewone inf file om de bluetoothdongle te laten herkennen.
- SE omdat zij hun software in de mobiel niet aangepast hebben aan SP2
noot: please geen flames over SP2, daar schiet ik nix mee op....
noot2: ik heb overigens nog maar minder dan 1 maand garantie...
Toch kan je nog wel afbeeldingen bekijken. Hiervoor moet je FMA gebruiken. Als je ervoor zorgt dat de verbinding tussen je computer en telefoon in orde is en FMA werkt kan je alle afbeeldingen naar je computer sturen.
Je klikt hiervoor rechts op een plaatjes naam.
Kies in dat menu voor properties.
Ga naar het tabblad preview en klik op refresh.
Nadat het plaatje is binnen gehaald zie je onderin het adres staan waar het plaatje is opgeslagen.
Het is niet de prettigste weg, maar het werkt wel.
Ik ben er overigens achter gekomen dat de t610 ook png aankan
HoiVerwijderd schreef op woensdag 10 november 2004 @ 13:14:
Kan iemand mij vertellen waar ik een display voor een T610 kan bestellen?

Check mijn signature. Oftewel, stuur me een mail en dan regelen we het.
-
Verwijderd
met een nokia 6600 werkt het gwoon. met T610 lukt het niet... in de winkel zeggen ze doodleuk: koop maar een nieuwe! ghe! affijn ik kreeg een nummer mee van SESP om SE te bellen en die ga ik nog ff proberen.adewidt schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:17:
Het is na service pack2 niet meer mogelijk je telefoon door te lopen via een file browser wat met de vroegere drivers wel mogelijk was, helaas!
Toch kan je nog wel afbeeldingen bekijken. Hiervoor moet je FMA gebruiken. Als je ervoor zorgt dat de verbinding tussen je computer en telefoon in orde is en FMA werkt kan je alle afbeeldingen naar je computer sturen.
Je klikt hiervoor rechts op een plaatjes naam.
Kies in dat menu voor properties.
Ga naar het tabblad preview en klik op refresh.
Nadat het plaatje is binnen gehaald zie je onderin het adres staan waar het plaatje is opgeslagen.
Het is niet de prettigste weg, maar het werkt wel.
Ik ben er overigens achter gekomen dat de t610 ook png aankan
Waarom lukt het niet om thema's van de K700i op de T610 te zetten???qua KB zijn ze even groot soms,maar lukt niet?
Misschien dat het scherm van de K700 groter is dan het scherm van T610. Plus dat er menu's in de K700 zitten die niet in de T610 zitten?
-
zijn nagenoeg even groot de scermen,zal dan wel aan menu liggen,vreselijk jammer had zulke mooie van betty boop gezien
uhummadewidt schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 19:17:
[...]
Het is na service pack2 niet meer mogelijk je telefoon door te lopen via een file browser wat met de vroegere drivers wel mogelijk was, helaas!
t610 & sp2
Er zijn uitzonderingen natuurlijk
Is dit met de ingebouwde windows bluetooth driver?
Zo niet, heb je ergens een beschrijving hoe ik het werken kan krijgen?
edit:
Laat maar, ik heb de widcomm drivers aan de praat gekregen onder windows xp sp2.
Ik kan nu alles weer
Laat maar, ik heb de widcomm drivers aan de praat gekregen onder windows xp sp2.
Ik kan nu alles weer
[ Voor 16% gewijzigd door adewidt op 21-11-2004 22:50 ]
Hey even een vraagje tussendoor:
als ik een nieuw hoesje bestel voor mijn T610, wat krijg ik er dan allemaal bij?
Ik heb namelijk een nieuw aan/uit knopje nodig aangezien ik die kwijt ben, en daarnaast ook een nieuw deel wat achterop boven zit (waar het antenneklepje onder zit zeg maar).
Als ik bij de meeste winkels kijk zie ik alleen een voorkant en een batterijhoesje en die heb ik eigenlijk niet echt nodig. Zou iemand mij dat kunnen vertellen?
Als ze niet bij de hoesjes zitten, is er manier om ze te krijgen zonder dat ik de telefoon daarvoor terug hoef te sturen?
Alvast bedankt voor de antwoorden
als ik een nieuw hoesje bestel voor mijn T610, wat krijg ik er dan allemaal bij?
Ik heb namelijk een nieuw aan/uit knopje nodig aangezien ik die kwijt ben, en daarnaast ook een nieuw deel wat achterop boven zit (waar het antenneklepje onder zit zeg maar).
Als ik bij de meeste winkels kijk zie ik alleen een voorkant en een batterijhoesje en die heb ik eigenlijk niet echt nodig. Zou iemand mij dat kunnen vertellen?
Als ze niet bij de hoesjes zitten, is er manier om ze te krijgen zonder dat ik de telefoon daarvoor terug hoef te sturen?
Alvast bedankt voor de antwoorden
Dat staat duidelijk uitgelegd in de topicstart, onder het kopje "Het modificeren en flashen": Ginz in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel...".
gewoon de meegeleverde drivers installeren (of recente van inet). en als laatste handeling ff handmatig via aparaatbeheer de drivers van je bleutooth stick bijwerkenVerwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:56:
[...]
ga je ook uitleggen HOE je dat voor mekaar kreeg?
Ik zie het niet staan ... er staat heel duidelijk uitgelegd hoe je het moet vervangen en waar je het kunt krijgen enzo maar wat je precies krijgt als je een hoesje bestelt zie ik niet staan ... ik begrijp uit het verhaal dat je alleen een batterijhoesje en voorkant krijgtRobin Vreuls schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:19:
Dat staat duidelijk uitgelegd in de topicstart, onder het kopje "Het modificeren en flashen": Ginz in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel...".
Woeps.... DP
[ Voor 95% gewijzigd door Ginz op 22-11-2004 21:12 ]
-
Ja, de aan/uit knop zit er helaas niet bij.
Ik denk dat die ook vrij moeilijk te verkrijgen is. Stuur me een mail, en ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Ik denk dat die ook vrij moeilijk te verkrijgen is. Stuur me een mail, en ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
-
Ik heb, na een val, het huis vervangen door een blauwe. Oorspronkelijk was ie zilver. Ik kreeg een voorkant, batterijklepje en ook dat zwarte gedeelte waar de antenne achter zit, het gedeelte waar het logo op zit zeg maar. Geen aan/uit knop.Gliver schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:24:
[...]
Ik zie het niet staan ... er staat heel duidelijk uitgelegd hoe je het moet vervangen en waar je het kunt krijgen enzo maar wat je precies krijgt als je een hoesje bestelt zie ik niet staan ... ik begrijp uit het verhaal dat je alleen een batterijhoesje en voorkant krijgt
Zou iemand mij het verschil qua MIDI soundbank kunnen vertellen tussen de T610 en K700i?
Nadat mijn T610 was gejat(HOE DURVEN ZE!) heb ik nu een K700i alleen de MIDI's klinken dus vreselijk.
Iemand in het K700 topic zei dat dit wellicht aan de "MIDI wavetable" ligt.
Weet iemand welke er dan in de T610 zit?
Dank!
Nadat mijn T610 was gejat(HOE DURVEN ZE!) heb ik nu een K700i alleen de MIDI's klinken dus vreselijk.
Iemand in het K700 topic zei dat dit wellicht aan de "MIDI wavetable" ligt.
Weet iemand welke er dan in de T610 zit?
Dank!
It's always DNS...
Waarom gebruik je geen MP3 ringtones? die klinken toch nog weer een stuk beter dan de Midi files.
-
Ginz: helemaal correct, maar met 30-32 MB ziet die snel vol....
om ik moet alles gaan hercoderen....en daarbij loop je natuurlijk de kans de de kwaliteit NOG veel meer naar achter loopt.
WAV-->mp3--->wav--> mp3 != zo goed voor je bestandje?
Vanwege de compressiemethode?
Of bestaat er een makkelijke manier om 128-320 kbps mp3's om te zetten naar 96 kbps?
Want dat lijkt me nog wel handig.
Daarnaast gaat het gewoon om het idee imo, ik heb een goeie collectie ringtones(MIDI) waarvan de meeste voor mij lekker vertrouwd klinken, dus die zou ik graag ten volle willen gebuiken. In dat licht is 30 MB aan ruimte weer een godsgeschenk....alleen klinken de MIDI's niet zo super.
Ik weet het, het zal voor de meeste waarschijnlijk miereneukerij zijn maar toch zou ik graag weten hoe dit precies zit.
om ik moet alles gaan hercoderen....en daarbij loop je natuurlijk de kans de de kwaliteit NOG veel meer naar achter loopt.
WAV-->mp3--->wav--> mp3 != zo goed voor je bestandje?
Vanwege de compressiemethode?
Of bestaat er een makkelijke manier om 128-320 kbps mp3's om te zetten naar 96 kbps?
Want dat lijkt me nog wel handig.
Daarnaast gaat het gewoon om het idee imo, ik heb een goeie collectie ringtones(MIDI) waarvan de meeste voor mij lekker vertrouwd klinken, dus die zou ik graag ten volle willen gebuiken. In dat licht is 30 MB aan ruimte weer een godsgeschenk....alleen klinken de MIDI's niet zo super.
Ik weet het, het zal voor de meeste waarschijnlijk miereneukerij zijn maar toch zou ik graag weten hoe dit precies zit.
It's always DNS...
is dat zo moeilijk dan?!adewidt schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:46:
[...]
Er zijn uitzonderingen natuurlijk![]()
Is dit met de ingebouwde windows bluetooth driver?
Zo niet, heb je ergens een beschrijving hoe ik het werken kan krijgen?
edit:
Ik kan nu alles weer

edit: ik las jou edit niet

[ Voor 4% gewijzigd door naps op 23-11-2004 12:25 ]
boy's ik heb hulp nodig
Ik had tot vorige week KPN i-mode,heb nl i-mode abonnement opgezegd
Ik kon altijd mmsen,maar zonder mijn i-mode kan ik wel versturen maar niet ontvangen??
Normaal zag ik altijd 2 pijltjes bewegen als ik mms verstuurde en ontving
Als ik nu een mmsje open wil maken,zie ik een groen wereldbolletje die niet beweegd,en dan krijg ik:comunicatiefout?
MMS instellingen heb ik al op foon
please help
Ik had tot vorige week KPN i-mode,heb nl i-mode abonnement opgezegd
Ik kon altijd mmsen,maar zonder mijn i-mode kan ik wel versturen maar niet ontvangen??
Normaal zag ik altijd 2 pijltjes bewegen als ik mms verstuurde en ontving
Als ik nu een mmsje open wil maken,zie ik een groen wereldbolletje die niet beweegd,en dan krijg ik:comunicatiefout?
MMS instellingen heb ik al op foon
please help
Zal vanavond of vanmiddag ff posten hoe ik het heb gedaan voor MR Tweak!naps schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:24:
[...]
is dat zo moeilijk dan?!gewoon handmatig je bluetooth drivers bijwerken met die van je driver cd (of whatever)
via apperaatbeheer, ik heb nu aleen 2 bluetooth dinkies in configuratie scherm staan. Eentje van de sp2 build in bluetooth software en een van sitecom, mja dat boeid me niet
![]()
edit: ik las jou edit nietmja boeiend
Heel moeilijk is het inderdaad niet.
[ Voor 5% gewijzigd door adewidt op 24-11-2004 12:00 ]
Verwijderd
naps schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 12:24:
is dat zo moeilijk dan?!gewoon handmatig je bluetooth drivers bijwerken met die van je driver cd (of whatever)
via apperaatbeheer, ik heb nu aleen 2 bluetooth dinkies in configuratie scherm staan. Eentje van de sp2 build in bluetooth software en een van sitecom, mja dat boeid me niet
![]()
edit: ik las jou edit nietmja boeiend
Toe nou? je denkt toch niet dat ik dat niet al geprobeerd heb? bovendien heb ik het al eens eerder gevraagd en ik hoopte dat er nu inmiddels een oplossing was.SYQ schreef op maandag 22 november 2004 @ 20:22:
gewoon de meegeleverde drivers installeren (of recente van inet). en als laatste handeling ff handmatig via aparaatbeheer de drivers van je bleutooth stick bijwerken
iig heb ik gekeken op MSI site. daar stond een driver dat voor XP SP2 was en alle voorgaande versies kon ik nie gebruiken ism SP2. echter die driver is niets meer dan een gwone INF file in tegenstelling tot voorafgaande versies. me BTdongle wordt nou wel herkend en de nokia 6600 kan verzenden naar me pc. de T610 geeft telkens een foutmelding: "kan niet verzenden naar computernaam" (hij vind hem dus wel maar verzenden lukt niet).
Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 12:32 ]
Ik heb het op de volgende manier werkend gekregen:Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 12:25:
[...]
[...]
Toe nou? je denkt toch niet dat ik dat niet al geprobeerd heb? bovendien heb ik het al eens eerder gevraagd en ik hoopte dat er nu inmiddels een oplossing was.
iig heb ik gekeken op MSI site. daar stond een driver dat voor XP SP2 was en alle voorgaande versies kon ik nie gebruiken ism SP2. echter die driver is niets meer dan een gwone INF file in tegenstelling tot voorafgaande versies. me BTdongle wordt nou wel herkend en de nokia 6600 kan verzenden naar me pc. de T610 geeft telkens een foutmelding: "kan niet verzenden naar computernaam" (hij vind hem dus wel maar verzenden lukt niet).
Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
http://www.sitecom.nl/md_download.php?md_id=1630
In combinatie met de nieuwste widcom driver op de sitecom site!
Ik heb een vraagje over mijn t610, als ik op de joystick naar boven druk kom ik op de internetservices terug, hoe vervang ik dit bijvoorbeeld door een nieuwe sms schrijven?
Ik heb wel al de rechterknop boven door mailto: kunnen vervangen, toen moest ik wel een wap profiel maken. daar heb ik maar onzin ingevuld, maar is er ook nog een manier om te zorgen dat het als het per ongeluk aangaat nix kost, ik gebruik al die internat crap niet
Ik heb wel al de rechterknop boven door mailto: kunnen vervangen, toen moest ik wel een wap profiel maken. daar heb ik maar onzin ingevuld, maar is er ook nog een manier om te zorgen dat het als het per ongeluk aangaat nix kost, ik gebruik al die internat crap niet
你还记得吗 记忆的炎夏
Verwijderd
Ja, je kunt opnemen onder 'links' (met joystick) zetten en tijdens het gesprek het joystickje naar links drukken, of je kunt gewoon door het menu navigeren tijdens een gesprek en alsnog voor opnemen kiezen.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 16:45:
Ik kon het nergens terugvinden, maar kan ik gesprekken opnemen, en zo ja, hoe..
ik had vandaag bij de mycom een 25 euro bluetooth dongle gekocht, maar het lukte me niet een native bluetooth verbinding op te zetten met float's agent, toen heb ik hem maar teruggebracht
ik las later dat het met een seriele verbinding waarschijnlijk wel mogelijk is, maar dan moet je eerst handmatig connecten? kan float dan wel steeds reconnecten, en gaat de originele verbinding dan niet verloren, want ik wil alleen smorgens een keer met mijn telefoon connecten en dan automatisch reconnecten als ik weer in de buurt ben, kan dat serieel ook, of heeft iemand een dongle waarmee het wel native werkt?
ik las later dat het met een seriele verbinding waarschijnlijk wel mogelijk is, maar dan moet je eerst handmatig connecten? kan float dan wel steeds reconnecten, en gaat de originele verbinding dan niet verloren, want ik wil alleen smorgens een keer met mijn telefoon connecten en dan automatisch reconnecten als ik weer in de buurt ben, kan dat serieel ook, of heeft iemand een dongle waarmee het wel native werkt?
你还记得吗 记忆的炎夏
Ik gebruik een D-Link USB BT dongle, met zijn eigen drivertjes, FMA opstarten, BT serial connection maken, auto reconnect aanzetten, en volgens mij werkt dat prima (niet 100% zeker over dat reconnecten, maar het werkt wel
)
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Mijn vader heeft laatst een t610 gekocht, maar hij vindt de sms-tonen niet echt duidelijk. Weet iemand waar je die (al dan niet betaald) kunt downloaden?
Je sms tonen kun je niet veranderen en ook geen nieuwe downloaden
Je kunt alleen beltonen downloaden en veranderen,ik doe dat met BT weet niets van downloaden met/via foon
Je kunt alleen beltonen downloaden en veranderen,ik doe dat met BT weet niets van downloaden met/via foon
He gasten ik he een MMS ontvangen en nu wil ik die via blootooth op de comp. krijgen iemand een idee
Ik hem FMA maar daar kan ik niet het niet vinden
Ik hem FMA maar daar kan ik niet het niet vinden
Verwijderd
Jongens ik zit met een probleem ik heb mijnt610 nu iets meer dan een jaar.
Laatst wilde ik hem opladen omdat ie leeg was maar tot mijn stomde verbazing wou die dat niet.
Na testen met een andere t610 ben ik erachter gekomen dat het aan de telefoon zelf ligt en dus niet aan de lader of accu. Is dit probleem ooit eerder voorgekomen of is er mischien meer over bekend? Ik heb er eentje uit week van 03w43
alvast bedankt voor jullie hulp
Laatst wilde ik hem opladen omdat ie leeg was maar tot mijn stomde verbazing wou die dat niet.
Na testen met een andere t610 ben ik erachter gekomen dat het aan de telefoon zelf ligt en dus niet aan de lader of accu. Is dit probleem ooit eerder voorgekomen of is er mischien meer over bekend? Ik heb er eentje uit week van 03w43
Verwijderd
Contactjes al schoongemaakt met wasbenzine o.i.d.Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 19:04:
Jongens ik zit met een probleem ik heb mijnt610 nu iets meer dan een jaar.
Verwijderd
Sinds vandaag is mijn T-610 ook echt dood. Ik heb hem vandaag laten vallen
, en hij doet nu echt niks meer !! Als ik hem aanzet krijg ik een blauw beeld, met rechtbovenin gele strepen.
Ik heb zo'n gevoel dat het display kapot is. Ik heb m'n T-610 nu 14 maand dus de garantie is ook afgelopen !! Wat kan ik nu het beste doen ?? Een nieuwe telefoon kopen, hem laten reparen ( ik heb m'n gsm via internetbedrijf ( studentmobiel ) gekocht bij een abbonoment ) en zo ja, waar dan ?? Bij een SE servicepoint ??
Ik heb zo'n gevoel dat het display kapot is. Ik heb m'n T-610 nu 14 maand dus de garantie is ook afgelopen !! Wat kan ik nu het beste doen ?? Een nieuwe telefoon kopen, hem laten reparen ( ik heb m'n gsm via internetbedrijf ( studentmobiel ) gekocht bij een abbonoment ) en zo ja, waar dan ?? Bij een SE servicepoint ??
De Native Bluetooth feature van FMA werkt alleen als je de Native MS Windows Bluetooth drivers gebruikt. Waarschijnlijk heb jij de drivers geinstalleerd die bij je dongle zaten of heb je geen XP SP2. Maar ook dan kan FMA verbinden via bluetooth. Het gaat dan alleen via een virtuele seriele com port. Zie http://fma.xinium.com/forums/index.php?showtopic=32Inge schreef op woensdag 01 december 2004 @ 20:14:
ik had vandaag bij de mycom een 25 euro bluetooth dongle gekocht, maar het lukte me niet een native bluetooth verbinding op te zetten met float's agent, toen heb ik hem maar teruggebracht
FMA heeft een auto discover en reconnect functie. Deze werkt onafhankelijk van het type verbinding die je hebt.
Zie ook het FMA topic hier op GoT.
We adore chaos because we like to restore order - M.C. Escher
hoe kom je dan in dat 2e gedeelte van het menu? naar links of rechts drukken heeft bij mij geen zinGS2K1 schreef op maandag 23 augustus 2004 @ 11:38:
[...]
je kan naar de volgende pagina gaan in dat menu op je foon.
daarin staat winamp. werkt perfect met 2, 3 en 5
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
heej, weet iemand of ik ook mn Sony Ericsson K700i kan opladen met de oplader van de Sony Ericsson T610. Weet iemand wat het verschil is (en of het mogelijk is) of zijn ze gewoon precies hetzelfde...
vanpeltje
Verwijderd
Ik heb het nu echt vrijwel gehad met dat telefoontje. Op m'n kamer heb ik gewoon weg geen bereik en krijg ik "alleen nood oproepen" in m'n display. Als ik de sim echter in mijn oude LG foontje stop krijg ik gewoon vol bereik.
Dus als ik nu op mn kamer zit ben ik gewoon genoodzaakt om de sim in die LG te zetten anders ben ik gewoon weg onbereikbaar...
Snap echt niet dat SE zo'n kwaliteit aflevert itt Nokia die zelfs in een 3310 een betere antenne heeft zitten.
Het is jammer, blijft een mooi design maar de telefoon kent gewoon teveel gebreken, want naast het bereik heeft hij ook last van trage en hangende menu's, een klote oplaad connector en een krakende behuizing...
Dus als ik nu op mn kamer zit ben ik gewoon genoodzaakt om de sim in die LG te zetten anders ben ik gewoon weg onbereikbaar...
Snap echt niet dat SE zo'n kwaliteit aflevert itt Nokia die zelfs in een 3310 een betere antenne heeft zitten.
Het is jammer, blijft een mooi design maar de telefoon kent gewoon teveel gebreken, want naast het bereik heeft hij ook last van trage en hangende menu's, een klote oplaad connector en een krakende behuizing...
Volgens mij zijn het dezelfde.vanpeltje schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:15:
heej, weet iemand of ik ook mn Sony Ericsson K700i kan opladen met de oplader van de Sony Ericsson T610. Weet iemand wat het verschil is (en of het mogelijk is) of zijn ze gewoon precies hetzelfde...
Ik denk dat het gewoon een mankement met je telefoon is, want mijn T610 heeft overal bereik.Verwijderd schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:02:
Ik heb het nu echt vrijwel gehad met dat telefoontje. Op m'n kamer heb ik gewoon weg geen bereik en krijg ik "alleen nood oproepen" in m'n display. Als ik de sim echter in mijn oude LG foontje stop krijg ik gewoon vol bereik.
[ Voor 57% gewijzigd door MarcoC op 16-12-2004 15:33 ]
Verwijderd
Ik kan zelfs met mij ericsson lader me t610 opladen.
Waar kan je trouwens betere antennes kopen?
Waar kan je trouwens betere antennes kopen?
Ik heb zo'n beetje de laatste pagina doorgelopen, maar ik kan niet zeggen dat ik een duidelijke oplossing vind voor het volgende probleem:
Hoe kan je vanaf je pc een plaatje versturen naar een t610?? Het lukt me gewoon niet... Versturen vanaf de pc naar een nokia 6600 gaat wel, en ook vanaf een t610 naar de pc sturen lukt. We hebben hier twee t610'en in huis en met allebei lukt het niet.
Ik gebruik een Sitecom CN-500 en Windows XP mét SP2. Ligt het misschien aan dat SP2? Kan het dus niet echt opmaken uit bovenstaande discussie. Ook de startpost biedt geen uitkomst. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Nogmaals, met een nokia 6600 gaat het dus allemaal wel perfect...
Hoe kan je vanaf je pc een plaatje versturen naar een t610?? Het lukt me gewoon niet... Versturen vanaf de pc naar een nokia 6600 gaat wel, en ook vanaf een t610 naar de pc sturen lukt. We hebben hier twee t610'en in huis en met allebei lukt het niet.
Ik gebruik een Sitecom CN-500 en Windows XP mét SP2. Ligt het misschien aan dat SP2? Kan het dus niet echt opmaken uit bovenstaande discussie. Ook de startpost biedt geen uitkomst. Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Nogmaals, met een nokia 6600 gaat het dus allemaal wel perfect...

Verwijderd
nee,hij heeft gelijk wat betreft het bereik,is inderdaad kut met peren.MarcoC schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:32:
[...]
Volgens mij zijn het dezelfde.
[...]
Ik denk dat het gewoon een mankement met je telefoon is, want mijn T610 heeft overal bereik.
uitgeprobeert hier achter mn bureau,eerst mn telfort abbo in mn 6310i,gewoon vol bereik of 6 van de 7 streepjes.
dan met de t610 het telfort abbotje erin,2van de 5 streepjes en met geluk 3 van de 5 streepjes.
gewoon een stuk minder bereik maar ook instabieler tijdens het bellen,met die t610 is de verbinding al meerdere malen weggevallen en dat heb ik met 6310i nog maar 1 keer meegemaakt in de 2 jaar dat ik hem gebruik.
ik heb de t610 in de la gedondert en gebruik weer vrolijk de 6310i,niet zoveel funcies enzo maar hij doet wat hij moet doen
Ik gebruik de file manager van sony ericsson zelf.jobcohen schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:07:
Ik heb zo'n beetje de laatste pagina doorgelopen, maar ik kan niet zeggen dat ik een duidelijke oplossing vind voor het volgende probleem:
Hiermee kan ik alles naar me telefoon versturen en ook het een en ander bekijken (afbeeldingen, thema's en ringtones)
En over het bereik:
Met telfort was het belabberd, maar ook in mijn siemens toestel.
Nu ik kpn heb heb ik eigenlijk overal 4 à 5 streepjes.
[ Voor 8% gewijzigd door adewidt op 19-12-2004 19:48 ]
Verwijderd
telfort zal wel niet zo goed zijn als kpn maar om nou te zeggen belabbert?
maar ik durf niet te zeggen dat het telfort ligt als ik met mn nokia nagenoeg volledig bereik hebt en met de t610 maar de helft of nog net iets minder dan dat.
echt de achilles hiel van de t610 als je het mij vraagt,best jammer
maar ik durf niet te zeggen dat het telfort ligt als ik met mn nokia nagenoeg volledig bereik hebt en met de t610 maar de helft of nog net iets minder dan dat.
Weet ienmand of er ook een tooltje is om van mp3-tjes ringtones te maken?
Belabbert is misschien wat overdreven, maar als ik op de TU-Delft faculteit werktuigbouwkunde geen bereik heb (in 70% van de tijd) vind ik dat toch echt slecht. En dit is niet alleen met de t610 ook met de siemens mc60 en nokia 6100.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:18:
telfort zal wel niet zo goed zijn als kpn maar om nou te zeggen belabbert?![]()
Kpn daar in tegen heeft een zendmast op het dak staan
Lijkt me toch handig als telfort een beetje goed netwerk heeft op de TU. Zakelijk zal ik namelijk niet snel meer kiezen voor telfort.
Mogelijk dat de firmware van de telefoon nog wat in het bereik uitmaakt.
Ik heb een redelijk recente versie, r4c003.
Verder gebruik ik nog steeds telfort voor gprs 1,50 per mb is toch erg voordelig
Wat me vooral opvalt aan telfort zijn de schommelingen in het bereik. Soms is het 4 streepjes dan op dezelfde plek ineens weer 1 etc.
Maarja 1 streepje of 4 maakt in principe niks uit. Met beide kan je gewoon goed bellen.
Verder heb je gelijk dat het bereik van de t610 iets onder het gemiddelde ligt. Al heb ik er nog geen hinder van ondervonden.
Je kan http://www.pluto.dti.ne.jp/~araki/amazingmidi/ proberen.sjek schreef op zondag 19 december 2004 @ 20:23:
Weet ienmand of er ook een tooltje is om van mp3-tjes ringtones te maken?
Is van wav -> midi, maar echte goed programma's van mp3 of wav naar midi zijn vaak betaal software.
Bluetooth
GSM - Veel van de huidige mobiele telefoons zijn uitgerust met Bluetooth, een snelle en simpele manier om over een korte afstand data uit te wisselen. Maar recent onderzoek wijst erop dat Bluetooth gebruikt kan worden om mobieltjes te hacken.
Mobiele telefoons als de SonyEricsson T68, T68i, T610 en de Nokia 3610 en de 7650 zijn enkele van de modellen die gemakkelijk gehackt kunnen worden via Bluetooth.
De ondezoekers noemen een dergelijke manier van dataroof "snarf". Mobiele telefoons met Bluetooth hebben de Bluetooth-functie vaak standaard aan staan en weten bellers niet eens dat ze gevaar lopen.
Via software die via internet verspreid wordt is het mogelijk om, zonder medeweten van de eigenaar, contact te maken met een Bluetooth telefoon. Dit kan zelfs als de Bluetooth-functie uitgeschakeld is.
Bij de meeste Bluetooth telefoons kunnen met een “snarf-aanval” het telefoonboek en afspraken uit de ingebouwde agenda gestolen worden. Onderzoekers waarschuwen dat voor Nokia's nog een gevaar dreigt. Indien het toestel ooit een ander Bluetooth-toestel toestemming gaf om contact te maken, kan dit vrijgestelde toestel altijd en onbeperkt toegang krijgen tot het andere toestel. Ook als het toestel uit de veilige lijst is verwijderd. Via deze achterdeur kunnen MMS'jes, SMS'jes en mediabestanden worden gestolen. Maar het ergste is dat kwaadwillenden ook de GPRS verbinding kunnen hacken en ongestoord misbruik maken van de open mobiele internetverbinding.
De ontwikkelaars van Bluetooth en de onderzoekers zijn in overleg om Bluetooth veiliger te maken.
[ Bron: http://www.portablegear.nl/nieuws-detail.htm?NID=1485 ]

GSM - Veel van de huidige mobiele telefoons zijn uitgerust met Bluetooth, een snelle en simpele manier om over een korte afstand data uit te wisselen. Maar recent onderzoek wijst erop dat Bluetooth gebruikt kan worden om mobieltjes te hacken.
Mobiele telefoons als de SonyEricsson T68, T68i, T610 en de Nokia 3610 en de 7650 zijn enkele van de modellen die gemakkelijk gehackt kunnen worden via Bluetooth.
De ondezoekers noemen een dergelijke manier van dataroof "snarf". Mobiele telefoons met Bluetooth hebben de Bluetooth-functie vaak standaard aan staan en weten bellers niet eens dat ze gevaar lopen.
Via software die via internet verspreid wordt is het mogelijk om, zonder medeweten van de eigenaar, contact te maken met een Bluetooth telefoon. Dit kan zelfs als de Bluetooth-functie uitgeschakeld is.
Bij de meeste Bluetooth telefoons kunnen met een “snarf-aanval” het telefoonboek en afspraken uit de ingebouwde agenda gestolen worden. Onderzoekers waarschuwen dat voor Nokia's nog een gevaar dreigt. Indien het toestel ooit een ander Bluetooth-toestel toestemming gaf om contact te maken, kan dit vrijgestelde toestel altijd en onbeperkt toegang krijgen tot het andere toestel. Ook als het toestel uit de veilige lijst is verwijderd. Via deze achterdeur kunnen MMS'jes, SMS'jes en mediabestanden worden gestolen. Maar het ergste is dat kwaadwillenden ook de GPRS verbinding kunnen hacken en ongestoord misbruik maken van de open mobiele internetverbinding.
De ontwikkelaars van Bluetooth en de onderzoekers zijn in overleg om Bluetooth veiliger te maken.
vanpeltje
Ahum:
NOFI, maar hoezo oud nieuws...Bron: The Register | 17 nov 2003 - 20:24
Dit is echt oud hoor. Zelfs mijn oude t68I van 2 jaar geleden had al een firmware erop die dit onmogelijk maaktevanpeltje schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:39:
Bluetooth![]()
Plus dat dit artikel duidelijk uitgebracht is door iemand die puur alleen maar naar de technische specificaties kijkt.. Ja, tuurlijk is het mogelijk. Inbreken via de voordeur van iemand waar 4 sloten op zit is ook mogelijk. Maar wie wilt in hemelsnaam nou bij mij inbreken...
Dit is dus gewoon ongefundeerd het uitbrengen van nutteloze informatie die alleen maar de normale gebruiker bang kan maken.
Ik heb ooit een klant bij mij in de winkel gehad die absoluut geen toestel wilde met Bluetooth, want (zo was door iemand van een VCP gemeld) kon haar telefoon gehacked worden en op haar kosten gebeld worden....

Waarom zou ik in hemelsnaam iemand zijn telefoon willen hacken, zijn telefoonboek kopieren, en dan met mijn eigen telefoon, in een straal van 10 meter op iemand anders zijn kosten willen bellen? Terwijl je daarvoor een PDA of laptop met bluetooth voor nodig hebt + de juiste software die ik nog niet gevonden heb (en reken maar dat ik vrij veel software gezien heb)
Dit is dus gewoon ongefundeerd het uitbrengen van nutteloze informatie die alleen maar de normale gebruiker bang kan maken.
Ik heb ooit een klant bij mij in de winkel gehad die absoluut geen toestel wilde met Bluetooth, want (zo was door iemand van een VCP gemeld) kon haar telefoon gehacked worden en op haar kosten gebeld worden....
Waarom zou ik in hemelsnaam iemand zijn telefoon willen hacken, zijn telefoonboek kopieren, en dan met mijn eigen telefoon, in een straal van 10 meter op iemand anders zijn kosten willen bellen? Terwijl je daarvoor een PDA of laptop met bluetooth voor nodig hebt + de juiste software die ik nog niet gevonden heb (en reken maar dat ik vrij veel software gezien heb)
-
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn HBH-600. Nu ben ik er al achter dat dit verschijnsel alleen optreed bij personen die alleen een mobiel nummer hebben in het telefoonboek. Toch blijf ik dit achterlijk vinden, wanneer ik het nummer als thuis-nummer inprogrammeer werkt het wel. Iemand een idee hoe dit op te lossen, of fixed een nieuwe firmware dit?SiErRa - Geplaatst op vrijdag 23 juli 2004 19:09
Ik ben al een tijd een tevreden bezitter van een T610, maar nu zit ik de laatste tijd veel in de auto en heb een hbh-65 headset gekocht, maar nu werkt er iets niet helemaal ok.
Ik heb de headset en telefoon gepaired, en de headset aangezet en voicedialing ingesproken.
Na op de knop op de headset te hebben ingedrukt wacht ik op die piep.
(en zie op het scherm dat ik de naam kan inspreken)
Ik spreek de naam in en hoor de ingesproken naam
en zie op de telefoon het headset logotje verschijnen
en daarna weer verdwijnen.
Hij gaat dus niet bellen, iemand bekend met dit probleem?
Ik heb sinds kort een probleempje met mijn T610, het gebeurt regelmatig dat als ik de softkey linksboven indruk dat ie de actie hierbij 2x uitvoert. Dat wil dus zeggen dat als ik een gesprek opneem dat ie deze meteen in de hold knikkert, of als ik op Calls druk, dat hij meteen het laatst gebelde nummer gaat bellen.
Heeft iemand dit probleem al eens eerder gezien, en zo ja weet iemand een oplossing?
Heeft iemand dit probleem al eens eerder gezien, en zo ja weet iemand een oplossing?
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Verwijderd
Is het moeilijk om een nieuw scherm in je T-610 te installeren ?? Er zijn toch geen speciale benodigheden voor nodig ( je kunt hem er toch in klikken ? )
Verwijderd
kben sinds kort de trotse eigenaar van een t610
maar ik wil van het domme mobistar icoontje af, ik heb gelezen dat het kan via een flash in een officieel sesp punt, maar in die lijst staan enkel nederlands verdelers
ondanks dat er staat nederland en belgië,
of zie ik niet goed meer?
Verwijderd
Ik ben van plan om dit toestel te kopen, maar ik vraag me af welke prepaid aanbieders er mogelijk zijn. Ik heb nu een Nokia 3310 met Hi prepaid en moet / wil graag m´n nummer meenemen.
Welke aanbieder kan ik dan het beste kiezen?
Verwijderd
KPN of een simlockvrij toestel kopen en de sim overzetten.Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:47:
Ik ben van plan om dit toestel te kopen, maar ik vraag me af welke prepaid aanbieders er mogelijk zijn. Ik heb nu een Nokia 3310 met Hi prepaid en moet / wil graag m´n nummer meenemen.
Ja, klopt.Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2004 @ 21:59:
kben sinds kort de trotse eigenaar van een t610maar ik wil van het domme mobistar icoontje af, ik heb gelezen dat het kan via een flash in een officieel sesp punt, maar in die lijst staan enkel nederlands verdelers
ondanks dat er staat nederland en belgië,
Maar van de lijst klopt ook niet meer zoveel. Ik heb vanmiddag een nieuwe lijst opgevraagd met alle SonyEricsson Service Point van Nederland en België. Binnenkort dus een update daarvan
-
Verwijderd
Ik hoef niet perse gratis m'n nummer te behouden, het liefst wel natuurlijk. Kan ik bij elke aanbieder mijn nummer behouden?Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 14:53:
[...]
KPN of een simlockvrij toestel kopen en de sim overzetten.
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 20:39:
[...]
Ik hoef niet perse gratis m'n nummer te behouden, het liefst wel natuurlijk. Kan ik bij elke PREPAID aanbieder mijn nummer behouden?
Verwijderd
Je kunt 'm wel kicken maar
a) Ik betwijfel of je zelf al gezocht hebt op orange.nl, vodafone.nl, kpn.com, t-mobile.nl en telfort.nl
Lijkt me niet echt moeilijk te vinden.
b) Deze vraag heeft niets te maken met de T610
* Boss heeft het probleem ookj00stj3 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 09:42:
Ik heb sinds kort een probleempje met mijn T610, het gebeurt regelmatig dat als ik de softkey linksboven indruk dat ie de actie hierbij 2x uitvoert. Dat wil dus zeggen dat als ik een gesprek opneem dat ie deze meteen in de hold knikkert, of als ik op Calls druk, dat hij meteen het laatst gebelde nummer gaat bellen.
Lijkt erop dat 't knopje een beetje versleten is ofzo, en daardoor op een of andere manier 2x contact maakt.
Behoorlijk irritant in ieder geval!
Oplossing? Als je nog garantie hebt.....
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Sinds kort heb ik de volgende problemen:
Als de accu geheel leeg is en ik de phoon in de lader doe, dan kan ik hem niet aandoen tijdens het opladen. Ook lijkt het of hij niet altijd oplaadt.
Dan zit hij zeker twaalf uur in de lader, en daarna kan hij nog steeds niet aan. (Rode lampje op joystick brandt continu tijdens laden.)
Laden terwijl hij nog aanstaat ('snelladen') lijkt wel altijd goed te gaan.
Zou mn accu brak zijn, of juist de lader, of gewoon de software van de telefoon?
Als de accu geheel leeg is en ik de phoon in de lader doe, dan kan ik hem niet aandoen tijdens het opladen. Ook lijkt het of hij niet altijd oplaadt.
Dan zit hij zeker twaalf uur in de lader, en daarna kan hij nog steeds niet aan. (Rode lampje op joystick brandt continu tijdens laden.)
Laden terwijl hij nog aanstaat ('snelladen') lijkt wel altijd goed te gaan.
Zou mn accu brak zijn, of juist de lader, of gewoon de software van de telefoon?
Divide and conquer.
Heb ik ook...Boss schreef op zondag 02 januari 2005 @ 21:23:
[...]
* Boss heeft het probleem ook
Lijkt erop dat 't knopje een beetje versleten is ofzo, en daardoor op een of andere manier 2x contact maakt.
Behoorlijk irritant in ieder geval!
Oplossing? Als je nog garantie hebt.....
Maar dan met bijna alle knoppen... Heb de telefoon 2ehands gekocht, blijkbaar van iemand met vettige vingers
Heb net gister een S700i met een 2 jarig abonnement opgehaald. Voor het eerst een 2 jarig aangedruft, die Sony Ericsson bevallen me goed, en de T610 helemaal. In de periode dat ik hem had is ie maar een paar keertjes uitgevallen, puik telefoontje.
Heel wat anders die die troep van Nokia (nooit gedacht dat ik, ooit Nokia liefhebber dat ooit zou zeggen).
Nu heb ik mn T610 aan mn moeder gegeven, dat wordt wat leuks, 52 en dan zn ding met zoveel knopjes en mogelijkheden, en geen eens een groene en rode knop
Dat wordt veel uitleggen
Heel wat anders die die troep van Nokia (nooit gedacht dat ik, ooit Nokia liefhebber dat ooit zou zeggen).
Nu heb ik mn T610 aan mn moeder gegeven, dat wordt wat leuks, 52 en dan zn ding met zoveel knopjes en mogelijkheden, en geen eens een groene en rode knop
Dat wordt veel uitleggen
[ Voor 3% gewijzigd door Steph Kai op 04-01-2005 22:05 ]
Verwijderd
kan zijn dat het al aan bod gekomen is, maar ik zit met het volgende probleem(pje) met mijn SE T610:
wanneer mijn wekker ingeschakeld is, zie ik op het beginscherm rechtsonderaan een wekker en het wekuur. Is er een mogelijkheid/instelling om de datum daar te zien staan?Of op een andere plaats, maar wel op het hoofdscherm.
Als em standby staat en ik druk op +of - aan de zijkant, zie ik ook enkel de tijd, is er ook een mogelijkheid om de datum te zien staan?
Voor de rest prachtig toestelletje!
wanneer mijn wekker ingeschakeld is, zie ik op het beginscherm rechtsonderaan een wekker en het wekuur. Is er een mogelijkheid/instelling om de datum daar te zien staan?Of op een andere plaats, maar wel op het hoofdscherm.
Als em standby staat en ik druk op +of - aan de zijkant, zie ik ook enkel de tijd, is er ook een mogelijkheid om de datum te zien staan?
Voor de rest prachtig toestelletje!
Verwijderd
Heb nu ongeveer een jaar de T610 en kan niet anders zeggen dan dat ik er erg tevreden over benb. Enige nadeeltje eraan is dat de camera niet echt werelds is maar ach, hij is ook om mee te bellen denk ik dan maar. Ik heb sinds kort ook een USB datakabel en kan daarmee alles vanaf de PC naar de telefoon down-/uploaden en de mooiste MMS-jes en wallpapers maken met MMS Studio en Image Editor. Via een Bittorrent site heb ik verschillende bestanden gedownload met honderden ringtones, thema's, plaatjes, wallpapers en games. Op zich kan ik alles overzetten op de telefoon behalve de games. Het lukt me niet om die in mijn T610 te krijgen en ik betwijfel of ik daar de juiste software voor heb dus. Ik heb ook floAT'S mobile Agent 2 maar ook daar wordt ik niet veel wijzer van.
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen want ik heb nu een hele berg games in mijn computer staan voor de T610 maar ik kan er niets mee!?
Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen want ik heb nu een hele berg games in mijn computer staan voor de T610 maar ik kan er niets mee!?

Verwijderd
Ik heb mijn T610 niet meer, maar ik kopiëerde ze altijd via infrarood naar mijn telefoon, had dus geen extra software nodig.
Verwijderd
Wie heeft zijn oude T610 display na de ombouw te koop?
Die van mij is namelijk kapot, allemaal mooie regenboogkleuren doet verder niets meer.
Die van mij is namelijk kapot, allemaal mooie regenboogkleuren doet verder niets meer.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2010 12:40 ]
Probeer de filemanager van SE eens:Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:46:
Heb nu ongeveer een jaar de T610 en kan niet anders zeggen dan dat ik er erg tevreden over benb. Enige nadeeltje eraan is dat de camera niet echt werelds is maar ach, hij is ook om mee te bellen denk ik dan maar. Ik heb sinds kort ook een USB datakabel en kan daarmee alles vanaf de PC naar de telefoon down-/uploaden en de mooiste MMS-jes en wallpapers maken met MMS Studio en Image Editor. Via een Bittorrent site heb ik verschillende bestanden gedownload met honderden ringtones, thema's, plaatjes, wallpapers en games. Op zich kan ik alles overzetten op de telefoon behalve de games. Het lukt me niet om die in mijn T610 te krijgen en ik betwijfel of ik daar de juiste software voor heb dus. Ik heb ook floAT'S mobile Agent 2 maar ook daar wordt ik niet veel wijzer van.
http://www.sonyericsson.c...one=ps&lm=ps1_1&pid=10055
Verder is er geen aparte map te zien met games.
Je moet de games plaatsen in de bovenste map (dus niet images thema's etc).
De game wordt vervolgens automatisch op de juiste plek gezet.
Verder moet je in FMA klikken op "send to phone" en dan een .jar of .mpn bestand selecteren.
ik ga dit forum verlaten,krijg de S700i binnen 1 week