Ja bij infrarood, maar ik verstuur hem via Bluetooth en dan kan ik niet kiezen waar ik hem opsla.
Ik heb nogal problemen met mijn "joystick". De bediening hiervan loopt echt waardeloos; moet vaak 20x bewegen voor dat hij een keer naar beneden gaat, met als resultaat dat hij vaak voor die 20ste keer al een andere functie pakt.... Is hier inmiddels een oplossing voor??
Dat dan weer wel......
Volgens mij kun je hem wel ergens via "My bluetooth places" vinden. Anders zoek je gewoon naar *.vcf bestanden op je pcMarcoC schreef op 22 september 2004 @ 22:06:
Ja bij infrarood, maar ik verstuur hem via Bluetooth en dan kan ik niet kiezen waar ik hem opsla.

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
Heej luitjes,
Weet iemand waar ik deze telefoon het goedkoopst kan kopen?
Ik had al bij gsm-advies gekeken maar ik weet niet of ze betrouwbaar zijn?Iemand ervaring met gsm-advies?
Thx alvast,
nick
Ik had al bij gsm-advies gekeken maar ik weet niet of ze betrouwbaar zijn?Iemand ervaring met gsm-advies?
Thx alvast,
nick
motabeatz.com
Verwijderd
http://www.tweakers.net/pricewatch/61721NickySantoro schreef op 23 september 2004 @ 15:38:
Heej luitjes,
Thx alvast,
nick
http://www.tweakers.net/shopsurvey
Voor die paar euro zou ik geen risico nemen, ik heb i.i.g. goeie ervaringen met complaza.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 15:51 ]
Ik zie em niet bij Complaza staan
En had nog een vraagie, hoeveel foto`s kan je nemen met 2 mb geheugen?

En had nog een vraagie, hoeveel foto`s kan je nemen met 2 mb geheugen?
motabeatz.com
Gebruik de Tweakers Pricewatch zou ik zeggen, daar heb ik hem ook gevonden
Verwijderd
ok als ik by sms --> opties --> geldigheidsduur
de geldigheidsduur op maximum zet (en dit geldt ook voor sms-type) dan vraagt ie nog steeds elke keer by een sms bericht welke geldigheidsduur ik wil, en welk sms-type
heeft iemand hier ook ervaring mee??
de geldigheidsduur op maximum zet (en dit geldt ook voor sms-type) dan vraagt ie nog steeds elke keer by een sms bericht welke geldigheidsduur ik wil, en welk sms-type
heeft iemand hier ook ervaring mee??
Verwijderd
Dit komt denk ik door vuiligheid.. Een vriend van me heeft z'n T610 eergisteren open gedaan (voor een nieuw frontje) en hij heeft al het vuil rond z'n joystickje weggedaan, en heeft nu ook geen problemen meer ( wat hij daarvoor wel had)Foxfire schreef op 22 september 2004 @ 23:00:
Ik heb nogal problemen met mijn "joystick". De bediening hiervan loopt echt waardeloos; moet vaak 20x bewegen voor dat hij een keer naar beneden gaat, met als resultaat dat hij vaak voor die 20ste keer al een andere functie pakt.... Is hier inmiddels een oplossing voor??
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 17:41 ]
Dat is juist het rare, als ik op *.vcf zoek vindt 'ie niets. Ook in Bluetooth Exchange Folder (zo heet die map jaj00stj3 schreef op 23 september 2004 @ 10:24:
[...]
Volgens mij kun je hem wel ergens via "My bluetooth places" vinden. Anders zoek je gewoon naar *.vcf bestanden op je pc
[ Voor 5% gewijzigd door MarcoC op 23-09-2004 21:32 ]
Verwijderd
Kijk eens in je outlook contactpersonen mapje.MarcoC schreef op 23 september 2004 @ 21:31:
[...]
Dat is juist het rare, als ik op *.vcf zoek vindt 'ie niets. Ook in Bluetooth Exchange Folder (zo heet die map ja) staat 'ie niet. Ik heb het nu al een paar keer geprobeerd en nog steeds niks
.
Volgens mij is er ergens een instelling waarin je kan aangeven of je binnenkomende bestanden wil accepteren of niet. Misschien staat dat op niet accepteren ?!?MarcoC schreef op 23 september 2004 @ 21:31:Dat is juist het rare, als ik op *.vcf zoek vindt 'ie niets. Ook in Bluetooth Exchange Folder (zo heet die map ja) staat 'ie niet. Ik heb het nu al een paar keer geprobeerd en nog steeds niks
.
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Hmmz. ik heb het ook nog eens getest, en ik vind ze idd terug in mijn outlook.. dus geen .vcf fileVerwijderd schreef op 24 september 2004 @ 12:45:
[...]
Kijk eens in je outlook contactpersonen mapje.
Kwam er trouwens achter dat de link naar FMA in de startpost dood is, misschien ff bijwerken met deze: http://prdownloads.source...0.1.1.16-stable-setup.exe
Ah, dat zou kunnen. Maar ik had mijn contacten al via een andere manier in Outlook, dus vandaar dat ik niks vondj00stj3 schreef op 25 september 2004 @ 01:12:
[...]
Hmmz. ik heb het ook nog eens getest, en ik vind ze idd terug in mijn outlook.. dus geen .vcf file
Maar toch wil ik mijn .vcf file
Mijn telefoon is ineens vastgelopen! Hij doet niets anders dan alleen een blauw scherm weergeven. Verder kan ik alles, maar ik zie alleen niets 
phew hij doet t weer, oorzaak weet ik niet, heb scherm er alleen opnieuw ingestopt
phew hij doet t weer, oorzaak weet ik niet, heb scherm er alleen opnieuw ingestopt
[ Voor 23% gewijzigd door PhoDB op 25-09-2004 20:10 ]
Volgens mij heeft je schermpje het begeven. Je kunt natuurlijk ook je telefoon aan- en uitzetten. Of de telefoon een half uurtje uit laten. Anders moet je telefoon gerepareerd worden ben ik bang.
Verwijderd
Ik heb nu dus een t610, maar ik wil graag een t630 frontje hebben. Is et mogenlijk om alleen het frontje te vervangen( + toetsebordje natuurlijk) ? en zo ja, waar kan ik het beste zo'n frontje kopen?
Verwijderd
moet je ff by inkoopactie.net kyken daar is nu n SE accesoires ia gaande..ginz kan je ook wel verder helpenVerwijderd schreef op 28 september 2004 @ 09:58:
Ik heb nu dus een t610, maar ik wil graag een t630 frontje hebben. Is et mogenlijk om alleen het frontje te vervangen( + toetsebordje natuurlijk) ? en zo ja, waar kan ik het beste zo'n frontje kopen?
Verwijderd
Ik kan geen bestanden ontvangen met me bluetooth adapter van belkin.....
Hoe kan ik zorgen dat ik fotos naar me pc kan verzenden?
Leg uitVerwijderd schreef op 28 september 2004 @ 14:36:
Ik kan geen bestanden ontvangen met me bluetooth adapter van belkin.....
Input!!!
Verwijderd
Ik heb al drivers van belkin geinstaleerd en ik kan wel bestanden naar me mobiel zenden maar ik kan ze niet van me mobiel naar me pc verzenden.
Nou, goed dan Ginz

[ Voor 108% gewijzigd door SimonMc op 30-09-2004 12:55 ]
Ik zou als ik jou was die link maar even verwijderen:SimonMc schreef op 29 september 2004 @ 23:56:
Hey mensen, iedereen kent die pinguinspellekes van yetisports he?
Wel, ik had via via gehoord dat je die ook op je gsm kon spelen, dus ik ben aan het zoeken geslagen en het bleek dat je er voor moest betalen via wap.
Maar met nog meer zoeken heb ik een link gevonden waar je ze GRATIS kunt downloaden.De rar file bevat 2 mapkes, part 1 en part 2.Part 1 heb ik al getest op mijn t610 en het werkt !Wel opletten, in de map zitten 2 bestanden, je moet degene nemen met de .jar extentie, en die stuur je dan door via infrarood of bluetooth ofzo.
Veel succes!!
/me Link verwijderd, is hier verboden
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
<!-- Ach, ik heb Yetisports 1, 2, 3 en 4 op mijn telefoon staan. Allemaal gratis
. -->
[ Voor 27% gewijzigd door Remy op 30-09-2004 15:22 ]
...
<!-- En kun je ons ook stiekem vertellen waar je dat vandaan haalt??? Misschien ff mailen??
-->
<!-- En kun je ons ook stiekem vertellen waar je dat vandaan haalt??? Misschien ff mailen??
[ Voor 48% gewijzigd door Remy op 30-09-2004 15:22 ]
Verwijderd
ehm..heb een vaag probleem. Werd gebeld door een nummer uit het buitenland (zuid afrika). Nummer werd weergegeven, gesprek gevoerd, mar na het ophangen staat er een wit kader in mn display mat daarin een rij lange tekens, om precies te zijn:
Alles functioneert, alleen dit vak staat prominent in beeld als ik "niets" doe met de foon. Heb uiteraard batterij etc eruit gehaald, maar wat ik ook doe, het gaat niet weg. Iemand enig idee hoe dit komt, en hoe kom ik eraf? Laten flashen?
code:
1
| ,g74shiihriggGGGPPisr7 |
Alles functioneert, alleen dit vak staat prominent in beeld als ik "niets" doe met de foon. Heb uiteraard batterij etc eruit gehaald, maar wat ik ook doe, het gaat niet weg. Iemand enig idee hoe dit komt, en hoe kom ik eraf? Laten flashen?
Verwijderd
Is het geen notitie?Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 09:44:
ehm..heb een vaag probleem. Werd gebeld door een nummer uit het buitenland (zuid afrika). Nummer werd weergegeven, gesprek gevoerd, mar na het ophangen staat er een wit kader in mn display mat daarin een rij lange tekens, om precies te zijn:
code:
1 ,g74shiihriggGGGPPisr7
Verwijderd
*zoekt schaam smilie*
idd, was een notitie..heeft blijkbar in mn zak knopjes zitten indrukken..had geen idee, thanks
<!-- Hey MarcoC,
Zou je die delen van die yetisports eens op een website kunnen zetten of zo?Aangezien dat ik geen linken mag plaatsen...
Of zou je het anders eens naar mijn e-mail addres willen sturen?Als je m'n email -adres wilt weten, hoef je het maar te vragen hoor -->
Zou je die delen van die yetisports eens op een website kunnen zetten of zo?Aangezien dat ik geen linken mag plaatsen...
Of zou je het anders eens naar mijn e-mail addres willen sturen?Als je m'n email -adres wilt weten, hoef je het maar te vragen hoor -->
[ Voor 13% gewijzigd door Remy op 30-09-2004 15:20 ]
Sorry SimonMC,SimonMc schreef op 30 september 2004 @ 15:07:
Hey MarcoC,
Of zou je het anders eens naar mijn e-mail addres willen sturen?Als je m'n email -adres wilt weten, hoef je het maar te vragen hoor
Voor mij hoeft het niet hoor, maar er is een bepaalde policy waar iedereen zich aan moet houden. Ik heb het niet verzonnen, maar probeer me er wel aan te houden.
offtopic:
Ook vragen om warez via email mag hier eigenlijk ook al niet. Sorry
Ook vragen om warez via email mag hier eigenlijk ook al niet. Sorry
-
Dat mag jij vinden, maar het is niet tegen de policy geloof ik.
Maar goed

[ Voor 25% gewijzigd door MarcoC op 30-09-2004 16:07 ]
MarcoC schreef op 30 september 2004 @ 16:04:
[...]
Dat mag jij vinden, maar het is niet tegen de policy geloof ik.
Maar goed.
Had dit zelf ook over het hoofd gezienDe I&T policy in het kort:
# Geen zaken die in strijd zijn met licentie- of copyright regelgeving, hieronder vallen o.a.
- warez, cracks, etc
- (hulp bij) het unlocken van telefoons (uitleg)
- (hulp bij) het flashen/firmware aanpassen van telefoons (uitleg)
- vragen naar of aanbieden van ringtones, midlets, etc (uitleg)
Uitleg:
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc.
- Ringtones zijn niet toegestaan, ongeacht het bestandsformaat, de lengte of de kwaliteit. Een uitzondering hierop geldt als de gebruiker aantoont dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de ringtone. De gebruiker dient dit gelijktijdig met het posten van de ringtone in de post zelf aan te geven.
- MP4-video's en video's in soortgelijke formaten mogen alleen worden gepost als de gebruiker kan aangeven dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de video.
- Java-midlets, Symbian-applicaties en programma's in soortgelijke formaten mogen alleen worden gepost als de gebruiker kan aangeven dat de rechthebbende toestemming verleent tot het op deze wijze verspreiden van de applicatie.
Verder geldt: neem in geval van twijfel altijd vooraf contact op met een I&T-moderator.
Ginz en Xandrios,
m'n excuses voor de overtredingen i.v.m. de policy.Ik heb ze niet doelbewust overtreden en ik wil ook deel blijven uitmaken van het forum (in het speciaal over sony ericsson toestellen).Ook al zie je niet veel reacties van mijzelf, toch wil ik er op wijzen dat ik bijna alles i.v.m reacties en nieuwigheden heb gelezen, omdat dit mij wel interesseert.Dit om u er van te overtuigen dat mijn intenties niet kwaadaardig zijn.
Hopend op uw begrip en goedkeuring
Een fan.
m'n excuses voor de overtredingen i.v.m. de policy.Ik heb ze niet doelbewust overtreden en ik wil ook deel blijven uitmaken van het forum (in het speciaal over sony ericsson toestellen).Ook al zie je niet veel reacties van mijzelf, toch wil ik er op wijzen dat ik bijna alles i.v.m reacties en nieuwigheden heb gelezen, omdat dit mij wel interesseert.Dit om u er van te overtuigen dat mijn intenties niet kwaadaardig zijn.
Een fan.
[ Voor 80% gewijzigd door SimonMc op 30-09-2004 20:41 ]
Verwijderd
SimonMc schreef op 30 september 2004 @ 20:30:
Ginz en Xandrios,
Een fan.
offtopic:
zoiets kun je beter per mail bespreken
zoiets kun je beter per mail bespreken
Ik zei alleen maar dat ik ze had, ik bood ze niet aan ofzo. Maarja, ontopic
Verwijderd
Op het glas van mijn T610 zit een diepe kras (/barstje). Zit dit op het frontje en kun je dit dus zo vervangen? Ik weet niet hoe het gekomen is ik werd wakker en er zat een barst in
Hoeveel kan ik tweedehands nog vragen voor het toestel? Barst zit helemaal links, zit 5 mm onder het midden (verticaal gezien) en is ongeveer 5mm lang naar rechts.
Hoeveel kan ik tweedehands nog vragen voor het toestel? Barst zit helemaal links, zit 5 mm onder het midden (verticaal gezien) en is ongeveer 5mm lang naar rechts.
Ok mijn ouders en ik waren van plan om voor mijn zusjes verjaardag haar maar ee nieuwe mobiel te geven.
Nu is mijn vraag zijn er op zich grote problemen met de SE T610 vergeleken met de T630?
Ik zat eigenlijk aan die laatste te denken maar die schijnt erg veel problemen te hebben met de toetsen die na een tijdje vastzitten ofzo. Heeft de T610 hier ook last van?
En voor de rest, tjsa dat er een ander scherm in zit maakt op zich weinig uit daar hecht niet zo superveel waarde aan.
Nu is mijn vraag zijn er op zich grote problemen met de SE T610 vergeleken met de T630?
Ik zat eigenlijk aan die laatste te denken maar die schijnt erg veel problemen te hebben met de toetsen die na een tijdje vastzitten ofzo. Heeft de T610 hier ook last van?
En voor de rest, tjsa dat er een ander scherm in zit maakt op zich weinig uit daar hecht niet zo superveel waarde aan.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Ik heb nog nooit over problemen met vastzittende toetsen gehoord hoor. Ik heb een T610 (met T630 behuizing dus ook T630 knopjes) en de knopjes functioneren prima. Net zoals de originele T610 knopjes prima functionerenschnumi schreef op 03 oktober 2004 @ 16:06:
Ok mijn ouders en ik waren van plan om voor mijn zusjes verjaardag haar maar ee nieuwe mobiel te geven.
Zat ik idd al aan te denken. Zal het vanavond wel eens even op tafel gooien.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Trouwens nog 1 vraagje: Kun je dan ook gewoon een vodaphone Live prepaid pakket nemen bijv? Werkt dat ook met de T610 of moet je dan speciaal iets halen bij vodaphone zelf?
Of I-mode btw.
Of kun je bijv MMS berichten etc ook zonder die zooi versturen? ben er namelijk niet zo in thuis.
Of I-mode btw.
Of kun je bijv MMS berichten etc ook zonder die zooi versturen? ben er namelijk niet zo in thuis.
[ Voor 27% gewijzigd door schnumi op 03-10-2004 17:09 ]
Wat bedoel je precies? Je kunt de T610 in een T-Mobile pakket van €139 kopen, of voor €149 met een Vodafone pakket. Met Vodafone prepaid kan je automatisch op Vodafone Live, daar heb je niets extra's voor nodig. Same goes for T-Mobile met T-Zones.schnumi schreef op 03 oktober 2004 @ 17:05:
Trouwens nog 1 vraagje: Kun je dan ook gewoon een vodaphone Live prepaid pakket nemen bijv? Werkt dat ook met de T610 of moet je dan speciaal iets halen bij vodaphone zelf?
Of I-mode btw.
Dus dan maakt het niet uit wat voor telefoon je hebt? Dus zou je bijv een Siemens CX65 hebben dan kun je ook gewoon op Live?MarcoC schreef op 03 oktober 2004 @ 17:09:
[...]
Wat bedoel je precies? Je kunt de T610 in een T-Mobile pakket van €139 kopen, of voor €149 met een Vodafone pakket. Met Vodafone prepaid kan je automatisch op Vodafone Live, daar heb je niets extra's voor nodig. Same goes for T-Mobile met T-Zones.
Sorry echt een noob op dat gebied vandaar.
Ok bedankt kijk dat wist ik dus niet.
Dacht altijd dat je dan speciaal een toestel moest hebben dat bijv op die vodafone site staat.
Aanbieding:
Bij de T 4 telecom:
Sony Ericson T610 voor €99,-- bij inruil van je oude (werkende) gsm!!!
Nu is dit met T-mobile prepaid. Daar past mijn debitel abbo'tje natuurlijk niet in
Wat zou T-mobile ervoor vragen om de simlock op te heffen? En wat kost een simlockvrije T610?
Vind het echt een puik dingetje
Bij de T 4 telecom:
Nu is dit met T-mobile prepaid. Daar past mijn debitel abbo'tje natuurlijk niet in
Wat zou T-mobile ervoor vragen om de simlock op te heffen? En wat kost een simlockvrije T610?
Zie ondertitel
Verwijderd
De t-mobile prepayed versie heeft een t-mobile brand eropstaan (logo) en heeft aangepaste software erop staan ivm t-zones.Denman89 schreef op 03 oktober 2004 @ 21:17:
Aanbieding:
Bij de T 4 telecom:
De simlock kun je er pas vanaf na een jaar tenzij je het ergens illegaal op de markt laat doen.
Een losse T610 zonder simlock of brand software zoals t-zones of vodafone live erop kost je volgens de pricewatch:
pricewatch: Sony Ericsson T610
159 euro
Je moet wel een GPRS toestel hebben, en als hij niet op de Vodafone site staat moet je de instellingen hadnmatig invoeren.schnumi schreef op 03 oktober 2004 @ 17:36:
Ok bedankt kijk dat wist ik dus niet.Dacht altijd dat je dan speciaal een toestel moest hebben dat bijv op die vodafone site staat.
Verwijderd
weet iemand een site waar ik polyfone beltonen kan downloaden met de nieuwste liedjes? en dna bedoel ik dat ik ze op mijn computer download en via bluetooth op mijn telefoon zet. dit is al wel gelukt met monofone maar nu wil ik het dus ok met polyfone
Verwijderd
Als ik er al een wist mocht ik het niet posten, policy...Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 19:32:
weet iemand een site waar ik polyfone beltonen kan downloaden met de nieuwste liedjes? en dna bedoel ik dat ik ze op mijn computer download en via bluetooth op mijn telefoon zet. dit is al wel gelukt met monofone maar nu wil ik het dus ok met polyfone
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 19:36 ]
Verwijderd
ja dat is waar maar als er toch iemand een site weet wie die dat dan even zegge dan zouden jullie het kunnen maile ofzoVerwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 19:35:
[...]
Als ik er al een wist mocht ik het niet posten, policy...
Mijn T610 gaat steeds aan en uit
? Als ie ff aanstaat valt ie uit en start hij weer op...hij heeft heel de nacht trouwens aan de oplader gehangen, en het balkje is helemaal groen...HELP?
Misschien zit de accu om een één of andere reden niet goed vast? Probeer eens een watje op je accu te doen en dan het klepje eroverheen te schuiven, dan zit je batterij iig goed vast
.
Ja, die manier kende ik al. Maar de kwaliteit is wel _heel_ erg bagger. Alsof je een geluidje hebt opgenomen met je telefoon.Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 23:05:
Hier een manier om tog mp3's op je t610 af te spelen....
Kyk Hier mares
Verwijderd
Even de contactjes van de batterij en de telefoon schoonmaken met bijvoorbeeld wasbenzine of alcohol.Ad Hox schreef op 05 oktober 2004 @ 07:35:
Mijn T610 gaat steeds aan en uit? Als ie ff aanstaat valt ie uit en start hij weer op...hij heeft heel de nacht trouwens aan de oplader gehangen, en het balkje is helemaal groen...HELP?
Ik heb er zelfs een 1 eurocent muntje tussen gedaan, het barstte bijna uit zijn voegen en toch deed ie het niet. (Hij gaat aan, voer me pincode in, en komt tot het menu. Ik kan ook in het menu en dan valt ie spontaan uit (na hetzelfde aantal x seconden). Hij reboot (je hoeft niet weer je pin in te voeren), en hij gaat weer uit enz enz enz.).
Ik heb al de contactjes schoongemaakt met een doekje maar dat mocht niet baten. Alchohol momenteel niet bij de hand...
Is dit geen bekend probleem of iets? Hij is nu 2 jaar oud ongeveer.
Ik heb al de contactjes schoongemaakt met een doekje maar dat mocht niet baten. Alchohol momenteel niet bij de hand...
Volgens mij is dit een probleem van heel veel mobiele telefoons, het spontane uitvallen, al klinkt deze wel heel extreem.
Maar ik heb dat uitvallen gehad met: Nokia 6310, Nokia 8310, Sony J70, Siemens c25.
Is bij mij reden nummer 1 voor het kopen van een nieuw toestel (na het veelvuldig schoonmaken en bijstellen van de contactjes....)
Maar ik heb dat uitvallen gehad met: Nokia 6310, Nokia 8310, Sony J70, Siemens c25.
Is bij mij reden nummer 1 voor het kopen van een nieuw toestel (na het veelvuldig schoonmaken en bijstellen van de contactjes....)
edit:
Heb je al eens de batterij er een kwartiertje uit gehad??? dat wil ook nog wel eens helpen
Heb je al eens de batterij er een kwartiertje uit gehad??? dat wil ook nog wel eens helpen
[ Voor 14% gewijzigd door LocalJoost op 05-10-2004 13:55 ]
Even nog een opmerking...het hele process van mijn vorige post blijft zich oneindigend herhalen!
Ik heb nu de batterij er ff een kwartiertje uit gelaten. Ik zal dalijk in de post editten of het baat heeft gehad.
Ik heb al contact opgenomen met SonyEricsson Dealers en de website waar ik dit mooie telefoontje heb aangeschaft. Stel dat ie gemaakt moet worden, gaan hier dan nog kosten aan verbonden zitten? Hij is trouwens maar 1 jaartje oud...
Ik heb nu de batterij er ff een kwartiertje uit gelaten. Ik zal dalijk in de post editten of het baat heeft gehad.
Ik heb al contact opgenomen met SonyEricsson Dealers en de website waar ik dit mooie telefoontje heb aangeschaft. Stel dat ie gemaakt moet worden, gaan hier dan nog kosten aan verbonden zitten? Hij is trouwens maar 1 jaartje oud...
Verwijderd
Ik vind dit wel een geinig toestelletje.
Ik heb echter nog wel een Orange abbo lopen, die SIM card zou ik dus graag gebruiken.
Nu heb ik de SE T610 i.c.m. Vodafone en T-mobile al gespot, weet iemand of er ook een Orange variant te krijgen is? (i.c.m. Orange Ready ofzo).
Zo nee, zijn de andere varianten mss Sim lock vrij?
Voor mij dus noodzaak dat ik de Orange Free SIM erin kan stoppen en het liefst zo goedkoop mogelijk.
Bij voorbaat dank.
Ik heb echter nog wel een Orange abbo lopen, die SIM card zou ik dus graag gebruiken.
Nu heb ik de SE T610 i.c.m. Vodafone en T-mobile al gespot, weet iemand of er ook een Orange variant te krijgen is? (i.c.m. Orange Ready ofzo).
Voor mij dus noodzaak dat ik de Orange Free SIM erin kan stoppen en het liefst zo goedkoop mogelijk.
Bij voorbaat dank.
Met alcohol heeft geen zin gehad...:( Iemand nog tips voor het aan en uit gaan van mijn mobiel?
Erg knap, aangezien hij pas in mei/juni 2003 op de markt kwamAd Hox schreef op 05 oktober 2004 @ 13:43:
Oeps, niks gezegdAd Hox schreef op 05 oktober 2004 @ 14:10:
Hij is trouwens maar 1 jaartje oud...
Een tijdje terug was hij nog voor €129 met Orange Ready te krijgen, nu helaas niet meer geloof ik. Met Orange Smart kun je hem nog wel voor die prijs krijgen... http://eshop.orange.nl/itemDetails.asp?itemID=104.Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 16:24:
Bij voorbaat dank.
[ Voor 71% gewijzigd door MarcoC op 05-10-2004 18:39 ]
Verwijderd
Er is een Orange Ready versie alleen is die, zoals de naam al zegt, alleen voor geschikt voor Orange Ready en niet voor Free.Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 16:24:
Bij voorbaat dank.
Verwijderd
kijk hier maar eens op deze legale en gratis midi pagina http://midi.pagina.nlVerwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 19:32:
Verwijderd
Thnx!!Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 22:18:
[...]
kijk hier maar eens op deze legale en gratis midi pagina http://midi.pagina.nl
Verwijderd
kan ik ook ergens unleash the beast van dj outblast vinden...het liefst wel polyfoon...of zit ik nu weer met de policy? 

[ Voor 51% gewijzigd door Korakal op 09-10-2004 10:10 ]
Verwijderd
jaVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 20:49:
kan ik ook ergens unleash the beast van dj outblast vinden...het liefst wel polyfoon...of zit ik nu weer met de policy?
Jaydee schreef op 29 augustus 2004 @ 18:17:
Als je in Z-Limburg zou wonen kun je wel ff hier komen om te flashen.
[ Voor 48% gewijzigd door Xandrios op 10-10-2004 18:12 ]
W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic
Verwijderd
met een T610 en MSI dongle en SP2 heb ik problemen. de T610 ziet de pc wel maar verzenden lukt niet. ontvangen van de pc lukt wel. met een nokia 6600 kan ik naar diezelfde dongle en pc probleemloos verzenden en ontvangen.
met de oude widcomm kon ik wel verkennen in de T610 en met de huidige SP2 niet. als ik dan de widcomm wil downen staat er op de site van MSI dat die niet mogen worden gebruikt met SP2.
voor alle duidelijkheid, het enige wat ik gebruik is de bestandoverdracht. verder nix....
ik heb ook ff de StartPost doorgelezen maar daar wordt niet over SP2 gepraat en deze hele topic gezocht op "SP2" en niets bruikbaars... als iemand me kan helpen, ik ben 1 en al oor
met de oude widcomm kon ik wel verkennen in de T610 en met de huidige SP2 niet. als ik dan de widcomm wil downen staat er op de site van MSI dat die niet mogen worden gebruikt met SP2.
voor alle duidelijkheid, het enige wat ik gebruik is de bestandoverdracht. verder nix....
ik heb ook ff de StartPost doorgelezen maar daar wordt niet over SP2 gepraat en deze hele topic gezocht op "SP2" en niets bruikbaars... als iemand me kan helpen, ik ben 1 en al oor
En de rest ligt waarschijnlijk allemaal op 1 oor
Nee, sorry. Ik kan je niet helpen.
Dit is dus ook een van de redenen waarom ik lekker onverstandig ben en SP2 (nog) niet geinstalleerd heb. Mijn PC draait momenteel al minimaal driekwart jaar zonder problemen. Houden zo dus.
-
IK gebruik FMA.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 02:51:
met een T610 en MSI dongle en SP2 heb ik problemen. de T610 ziet de pc wel maar verzenden lukt niet. ontvangen van de pc lukt wel. met een nokia 6600 kan ik naar diezelfde dongle en pc probleemloos verzenden en ontvangen.
Met dit programma kan ik probleemloos naar me telefoon toe sturen met de geintegreerde bluetooth.
Het is niet echt makkelijk het allemaal werkend te krijgen, maar ik zal het proberen uit te leggen.
- Rechts onder in beeld heb je het blauwe bluetooth tekentje staan (dat hoop ik althans).
- Je klikt er rechts op en kiest voor: Een bluetooth apparaat toevoegen
- Zorg ervoor dat je telefoon te vinden is dus onder bluetooth opties -> zichtbaarheid -> Toon telefoon.
- In de gestartte bleutooth apparaat toevoegen scherm vink je aan: Mijn apparaat is ingesteld en kan worden gevonden.
- Als je volgende klikt wordt je telefoon als het goed is gevonden!
- Je selecteert de gevonden telefoon (wel je eigen). En klikt op volgende.
- Dan krijg je een sleutel vraag. Hier kies je voor: Ik wil zelf een sleutel kiezen.
- Typ vervolgens een sleutel in bijv: 1234.
- Als je even wacht krijg je op je telefoon de melding dat een apparaat zich wilt toevoegen. Je klikt op Ja en voert de code 1234 in.
- Als dit goed verloopt krijg je op je telefoon dat het apparaat is toegevoegd en windows zal enkele modules installeren (dit kan even duren).
- Nu is het van belang te weten welke com-porten windows heeft toegekent aan de telefoon, zodat je via fma bestanden kan versturen en ontvangen.
- Als het goed is geeft de windows bluetooth apparaten toevoegen wizard een scherm met de com-porten. De binnenkomende port is belangrijk!
- Mocht je niet gezien hebben wat de binnenkomende com-port is klik dan recht op het bluetooth icoon. En kies voor bluetooth apparaten weergeven.
- Je krijgt dan een lijst met telefoons en modems die gevonden zijn. Klik je telefoon aan en kies voor eigenschappen.
- Kies in het eigenschappen tabblad voor Services.
- Neem vervolgens de com-port bij serial-port 1.
Start FMA, ga naar de opties.
Kies voor serial port en selecteer de juiste com-port.
Klik op OK en kies voor connect.
Hierna zal er een verbinding met de telefoon gemaakt moeten worden.
Hier werkt het op 2 pc's goed.
Verder is infarood 1000x makkelijker
Verwijderd
vraag: Ik heb mijn T610 gepaird met mijn PC,
kan gewoon bestanden verzenden enz. geen probleem,
maar: ik krijg PcControl van Christersson.org niet aan het lopen, hij zegt wel dat hij "connected" is op Com5, maar weet bij god niet hoe ik bijvoorbeeld Winamp en dergelijke kan aansturen...
nog een vraag: wat is de laatste bekende SW Versie in het Nederlands op dit moment? ik heb nu R3C004
wat zou me dat kosten bij een SESP, (dichstbijzijnde voor mij is Car Audio Plus in Geleen), ik neem aan als de foon van week 28, 2003, buiten garantie is?
kan gewoon bestanden verzenden enz. geen probleem,
maar: ik krijg PcControl van Christersson.org niet aan het lopen, hij zegt wel dat hij "connected" is op Com5, maar weet bij god niet hoe ik bijvoorbeeld Winamp en dergelijke kan aansturen...
nog een vraag: wat is de laatste bekende SW Versie in het Nederlands op dit moment? ik heb nu R3C004
wat zou me dat kosten bij een SESP, (dichstbijzijnde voor mij is Car Audio Plus in Geleen), ik neem aan als de foon van week 28, 2003, buiten garantie is?
ik ben opzoek naar een programma waar ik mijn telefoon volledig mee kan backuppen (liefst in 1 bestandje), want ik wil de standaard plaatjes, geluiden en standaard themes eruit gooien ...
This is the Way.
De gangbare prijs schijnt 15 euro te zijn. Dat bedrag ben ik hier vaker tegengekomen en moest ikzelf trouwens ook betalen.Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 23:37:
Verwijderd
ik hoef nix te betalen, valt allemaal onder de garantie zeggen ze hier in SESP lange poten - den haag, ik ben er 4 weken geleden geweest (zoiets) en kreeg versie R6C005 mee.
Poeh, in 1 bestand zou ik niet weten, ik weet wel dat je met FMA in ieder geval wel een backup kunt maken. Maar als je default shit er uit wil halen.. en je wil het later terug hebben, dan is het toch gewoon weer een factory reset denk ik???HIValicious schreef op 13 oktober 2004 @ 10:59:
ik ben opzoek naar een programma waar ik mijn telefoon volledig mee kan backuppen (liefst in 1 bestandje), want ik wil de standaard plaatjes, geluiden en standaard themes eruit gooien ...
maybe een domme vraag maar.. hoe krijg ik die foto's, beltonen en theme's op mn PC.
FMA werkt daarbij niet, vooral niet met die foto's
greetz?
greetz?
vanpeltje
FMA kan dit wel, vooral met foto's, maar ik wil erbij wel zeggen dat die functie helemaal niet handig is. wat je moet doen:vanpeltje schreef op 13 oktober 2004 @ 20:42:
maybe een domme vraag maar.. hoe krijg ik die foto's, beltonen en theme's op mn PC.
greetz?
- infrarood:
1. infrarood aanzetten op de telefoon en alles één per één doorsturen naar je pc/notebook
2. XP geeft dit normaal direct weer
-bluetooth:
Eerste mogelijkheid:
1a. voor XP SP2 moet je bluetoth in Receive-modus zetten (staat ergens in het startmenu, met het bluetooth-logo, maar niet onder de naam 'Receive')
1b. voor XP SP1/SP0 moet je dat niet doen
2. vanaf de telefoon alles doorsturen zoals je met infrarood zou doen
Tweede mogelijkheid:
1. in My Bluetooth Places kies je je telefoon uit de apparaten, kies je OBEX File Transfer
2. Daar vanuit de mapjes de bestanden kopiëren
Dat zou moeten werken, maar dat had je waarschijnlijk ook wel kunnen vinden door zelf wat te zoeken in je handleiding/handleiding van FMA/...
je kunt daar gewoon pc suite voor gebruiken, staat op de cd die bij je telefoon zat.vanpeltje schreef op 13 oktober 2004 @ 20:42:
greetz?
[small]je hoeft overigens niet te groeten[/smal]
leg dat nog eens uit ajb ...j00stj3 schreef op 13 oktober 2004 @ 16:08:
[...]
Poeh, in 1 bestand zou ik niet weten, ik weet wel dat je met FMA in ieder geval wel een backup kunt maken. Maar als je default shit er uit wil halen.. en je wil het later terug hebben, dan is het toch gewoon weer een factory reset denk ik???
This is the Way.
Ik vind het een waardeloos toestel
ik heb er zelf alleen maar problemen meej.
-Hij gaat ineens aan en uit.
-Hij is ontzzetttend traag (als ie aangaat, duurt het 20 sec voordat je er meej bezig kunt)
-Het geluid is ontzettend zacht (hij zit in m'n broekzak, hij staat op z'n hartst, ik praat, en ik hoor um nie meer. )
Ofwel, cijfer: 4
Enigste pluspuntje: Mooi design, lekker klein.
-Hij is ontzzetttend traag (als ie aangaat, duurt het 20 sec voordat je er meej bezig kunt)
-Het geluid is ontzettend zacht (hij zit in m'n broekzak, hij staat op z'n hartst, ik praat, en ik hoor um nie meer. )
Professioneel Heftruck Syndroom
Hmmmm hij gaat bij mij niet in eens aan en uit hoor
en traag valt ook wel mee. Ennuh het is geen computer he
tis niet dat ik dat ding 10 keer op een dag aan en uit zet. Verder geluid zacht daar heb je wel een punt mee.
hij komt wel voor in die My Place-clip van nelly he
vanpeltje
Dat hij aan en uit gaat is een incidenteel probleem, waarschijnlijk is je telefoon gewoon kaputski. Dat hij traag is ligt aan de software denk ik (check je software versie eens), en dat hij zacht is heb ik geen last van, hij is niet zachter dan andere telefoonsNeFoRcE schreef op 17 oktober 2004 @ 11:47:
Ik vind het een waardeloos toestelik heb er zelf alleen maar problemen meej.
Verwijderd
Nee, die toon doet je provider, daar heeft je telefoon niets mee te maken.Nnsomniac gaat schrijven:
Na het volledige topic doorlopen te hebben, heb ik geen vraag op mijn antwoord gevonden.
Als je met de huidige instellingen een gesprek in wacht zet om bv een ander gesprek te aanvaarden, dan hoort de eerste persoon enkel een kiestoon. Wat dus nogal misleidend is aangezien die persoon denkt dat de verbinding verbroken is. Is het mogelijk om hier een mouw aan te passen door bijvoorbeeld een melodie te gebruiken of dergelijke.
Verwijderd
gister bijna de gouden draadejs van mijn snt beeldschermpje gemold
Ik wilde het matje er onderdoor halen 

[ Voor 123% gewijzigd door Korakal op 23-10-2004 20:56 ]
Verwijderd
Nee dat mag niet
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Lees die eerst maar eens goed door voordat je verderpost.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 19:19 ]
Verwijderd
Kan ik in Float's Mobile Agent ook Geluidsbestandjes in mijn F500i zetten? En zit er nog een limiet aan de grootte?
Hey allemaal ik heb een vraagje dat ik niet echt kon terug vinden in het verhaal van de topicstarter. Ik wil namelijk het Netwerk logo weg hebben want die vernaggelt de wallpaper van mijn phone 
Anywayz ik weet dat je bij andere phones bijvoorbeeld het kan vervangen door een transparant pixel plaatje, kan dat hier ook? Zo ja, hoe?
Dus kort samengevat, kan iemand mij helpen dat OH zo vreselijke Orange tekstje weg te krijgen?
Groetjes Angelgamer

Anywayz ik weet dat je bij andere phones bijvoorbeeld het kan vervangen door een transparant pixel plaatje, kan dat hier ook? Zo ja, hoe?
Dus kort samengevat, kan iemand mij helpen dat OH zo vreselijke Orange tekstje weg te krijgen?

Groetjes Angelgamer
die thems ga ik zo uitproberen
ik vind vooral die van i,robot mooi
thnx
ik vind vooral die van i,robot mooi
thnx
This is the Way.
Volgens mij moet ik je teleurstellen, dat kan namelijk niet.Angelgamer schreef op 23 oktober 2004 @ 20:42:
Hey allemaal ik heb een vraagje dat ik niet echt kon terug vinden in het verhaal van de topicstarter. Ik wil namelijk het Netwerk logo weg hebben want die vernaggelt de wallpaper van mijn phone
Groetjes Angelgamer
Sinds vandaag zijn er ongeveer overal SonyEricsson T610 Vodafone iZi prepaid pakketen verkrijgbaar voor maar slechts € 99.95. Natuurlijk gelocked, en Vodafone branded, maar zeker een mooie aanbieding.
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 25-10-2004 21:49 ]
-
Verwijderd
Verwijderd
t630 bij tele 2 voor bij elkaar 110 euro en schijnbaar simlock vrij, wel abbo nemen.Ginz schreef op 25 oktober 2004 @ 20:20:
Sinds vandaag zijn er ongeveer overal SonyEricsson T610 Vodafone iZi prepaid pakketen verkrijgbaar voor maar slechts € 99.95. Natuurlijk gelocked, en Vodafone branded, maar zeker een mooie aanbieding.