ik maak gwon een een nieuw bestand aan in photoshop met die aantal pixels en plak daar het plaatje inVerwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:53:
ik wil nu mijn eigen thema's gaan maken maar hoe krijg ik mijn plaatje sop de makkelijkste manier op het juiste formaat?
Een nieuw contact maken.
Bij naam neerzetten bijvoorbeeld: "ik heb je gebluejacked".
De rest laat je leeg en je slaat het contact op.
Dan ga je adresboek in en klik je bij de nieuw aangemaakte contact op "meer".
Dan kies je voor verzenden. Er wordt dan gevraagd hoe je het contact wilt verzenden. Daar kies je voor bluetooth. Automatisch wordt tijdelijk (als je bluetooth niet altijd aan hebt) bluetooth aangezet en naar apparaten met bluetooth gezocht. Zodra er een apparaat gevonden is selecteer je die en verzend je het contact (een contact met alleen een naam dus).
De ontvanger krijgt een melding met iets van:
Je hebt een uitnodiging van:
ik heb je gebluejacked (in dit voorbeeld geval).
Het is verder geheel onschuldig. Je kan niks doen op iemands telefoon. Alleen iemand bang maken of bij een leuke meid proberen de aandacht te krijgen
Meer informatie: http://www.bluejackq.com/
[ Voor 3% gewijzigd door adewidt op 09-09-2004 19:29 ]
Verwijderd
Wat ik wel jammer vind is dat je bij "naam" maar een 30tal karakters kan gebruiken, dus je moet je zinnen wel kort houden..adewidt schreef op 09 september 2004 @ 19:28:
[...]
Een nieuw contact maken.
Bij naam neerzetten bijvoorbeeld: "ik heb je gebluejacked".
De rest laat je leeg en je slaat het contact op.
Dan ga je adresboek in en klik je bij de nieuw aangemaakte contact op "meer".
Dan kies je voor verzenden. Er wordt dan gevraagd hoe je het contact wilt verzenden. Daar kies je voor bluetooth. Automatisch wordt tijdelijk (als je bluetooth niet altijd aan hebt) bluetooth aangezet en naar apparaten met bluetooth gezocht. Zodra er een apparaat gevonden is selecteer je die en verzend je het contact (een contact met alleen een naam dus).
De ontvanger krijgt een melding met iets van:
Je hebt een uitnodiging van:
ik heb je gebluejacked (in dit voorbeeld geval).
Het is verder geheel onschuldig. Je kan niks doen op iemands telefoon. Alleen iemand bang maken of bij een leuke meid proberen de aandacht te krijgen.
Meer informatie: http://www.bluejackq.com/
Dan heet het geen bluejacken meer maar bluespammen
Verwijderd
IK heb sinds kort een probleem met mijn T610. Sinds ongeveer 2 weken gaat mijn telefoon uit zichzelf bellen. Althans, de verbindingstijd op het beeldscherm begint te lopen. Deze stopt na een aantal seconden of een minuut ook weer vanzelf. Het vreemde is dat er echter niks in mijn gesprekkenlijst staat vermeldt over een verbinding. Dus ik was in eerste instantie ervan overtuigd dat het geen kwaad kon. Beetje aftakeling van de telefoon. Maar nu blijkt opeens dat ik in 2 weken tijd een rekening heb opgebouwd van zo'n 330 euro!!!!!? En dat bovenop de 200 vrije minuten die ik nog overhad. Ik kan hier niets tegen doen, ook als ik de automatische nummerblokkering aan zet blijft hij bellen. Er is echter geen kiestoon en in de gesprekkenlijst staat dus dat er niemand gebeld is. Heeft iemand dit probleem eerder gehad of ervan gehoord en wie kan ik hiervoor aansprakelijk stellen?
Verwijderd
ik had een probleempje met me simcard ("simkaart inaktief" op display) en ben dus gelijk ook ff langs SESP geweest gisteren voor een nieuwe firmware: van R4C003 naar R6C004 gegaan
ik heb nog geen verschillen gezien, alhoewel ik wel het idee heb dat ie sneller is maar dat kan ook tussen me oren zitten....
wat die simcard betreft: 1 of andere ei in bergen op zoom heeft op 4 sept bij phonehouse een simwissel gedaan en toen is blijkbaar mijn sim opgeheven en kreeg hij ook nog mijn nummer.
ik kreeg nieuwe sim mee met mijn huidige nummer en ow wee als ie op mijn kosten heeft gebeld (ze zweerden van niet: tis sowiezo de kosten die ZIJN sim maakte en niet het nummer ervan) breek ik dat winkel af tot aan de grond toe...
dit laat toch zien hoe makkelijk elk debiel een winkel kan binnenwandelen en een simwissel kan vragen op iemand anders zijn/haar nummer...
ik heb nog geen verschillen gezien, alhoewel ik wel het idee heb dat ie sneller is maar dat kan ook tussen me oren zitten....
wat die simcard betreft: 1 of andere ei in bergen op zoom heeft op 4 sept bij phonehouse een simwissel gedaan en toen is blijkbaar mijn sim opgeheven en kreeg hij ook nog mijn nummer.

dit laat toch zien hoe makkelijk elk debiel een winkel kan binnenwandelen en een simwissel kan vragen op iemand anders zijn/haar nummer...
Verwijderd
sowiezo moet je naar SESP gaan die het dichtbijzijnste je huis is...Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 11:19:
IK heb sinds kort een probleem met mijn T610.
Verwijderd
hey heeft iemand toevallig een 2de hands t610 scherm die hij kwijt zou willen mn zus haar scherm is kapot en denkt erover om een nieuwe mobiel te kopen tenzij ze aan een 2de hands schermpje kan komen
alvast bedankt rogier
alvast bedankt rogier
Gister mn T610 naar de Orange shop gebracht voor reparatie van de joystick.
Kreeg ik een 3310 als leentoestel.. hmm.. das toch wel minder, maargoed.. als ik maar kan bellen.
Ben m nu wel zeker een week kwijt, das wel minder,maargoed.
Kreeg ik een 3310 als leentoestel.. hmm.. das toch wel minder, maargoed.. als ik maar kan bellen.
Ben m nu wel zeker een week kwijt, das wel minder,maargoed.
Jep, die heb ik voor je als je wilVerwijderd schreef op 10 september 2004 @ 13:13:
hey heeft iemand toevallig een 2de hands t610 scherm die hij kwijt zou willen mn zus haar scherm is kapot en denkt erover om een nieuwe mobiel te kopen tenzij ze aan een 2de hands schermpje kan komen
alvast bedankt rogier
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
is er ook iemand die aan n nieuwe antenne kan komen? en dr kan tog ook n t630 antenne in de t610?
het zou me erg helpen want die van my is nogal stuk gegaan..
en ik zou tog graag weer normaal willen bellenen gebeld worden...
het zou me erg helpen want die van my is nogal stuk gegaan..
Volgens mij kan Ginz je daar wel mee helpen
.
Verwijderd
Ginz??Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 11:15:
is er ook iemand die aan n nieuwe antenne kan komen? en dr kan tog ook n t630 antenne in de t610?
het zou me erg helpen want die van my is nogal stuk gegaan..en ik zou tog graag weer normaal willen bellenen gebeld worden...
Verwijderd
*kickje*Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 12:18:
Ik heb mijn T610 nu een jaar. Ik ben nogal ontevreden over de antenne. Ik heb Orange, maar ik merk dat mensen met andere toestellen altijd beter bereik hebben dan ik, als zij ook Orange hebben.
Nou heb ik eerder gelezen dat je de antenne kunt vervangen door een T630 antenne. Is dit moeilijk? Ik wil namelijk niet solderen. Ook vind ik het zonde om nu al een nieuw toestel te kopen terwijl deze voor de rest nog prima is. En is er een groot verschil tussen de antenne van de T630 en de T610 qua bereik?
sluit mooi aan bij vraag ^hierboven
Jep, maar we gaan geen Vraag & Aanbod hier spelen...
Mail me dus maar even, dan kan ik je via de mail wel helpen.
-
Na een harde reset staat me geluid op de hoogste stand, en hij wil niet zachter met de knopjes aan de zijkant. Dat vind ik zwaar irri, want nu moet ik steeds de phone een eindje van me oor houden.
Ik neem aan dat ie niet echt stuk is, maar dat het kwam vanwege die reset. Zou een nieuwe firmware uitkomst bieden? Het toestel is ruim een jaar oud, de huidige fw is R1L013.
Ik neem aan dat ie niet echt stuk is, maar dat het kwam vanwege die reset. Zou een nieuwe firmware uitkomst bieden? Het toestel is ruim een jaar oud, de huidige fw is R1L013.
Verwijderd
Ff vraagje.. Mijn oude Noka 3330 is dringend aan vervanging toe - eigenlijk is ie altijd al aan vervanging toe geweest .
Zou het nog de moeite zijn om een t610 (of t630 maar ik zie het voordeel daarvan niet plus hij is een stuk duurder) aan te schaffen? Deze modellen zijn toch al een jaartje oud en binnenkort brengt SE toch nieuwe modelletjes uit.
Kweenie.
Zou het nog de moeite zijn om een t610 (of t630 maar ik zie het voordeel daarvan niet plus hij is een stuk duurder) aan te schaffen? Deze modellen zijn toch al een jaartje oud en binnenkort brengt SE toch nieuwe modelletjes uit.
Kweenie.
Verwijderd
Ik zou voor de T630 gaan i.v.m. beter scherm en betere antenneVerwijderd schreef op 12 september 2004 @ 15:24:
Ff vraagje.. Mijn oude Noka 3330 is dringend aan vervanging toe - eigenlijk is ie altijd al aan vervanging toe geweest .
Kweenie.
Hi allen!
Een goeie vriend van mijn zat in de telecom-bisniz (
)
Hij heeft mij verteld dat de T610 een fragiel ding is.
Ik wil graag weten of dat waar is ?
Is dat ding echt fragiel?
Groet!
Een goeie vriend van mijn zat in de telecom-bisniz (
Groet!
Ik denk dat die goeie vriend mede door deze opmerking in de telecom bussines zatAchmedd schreef op 12 september 2004 @ 15:30:
Hi allen!
Een goeie vriend van mijn zat in de telecom-bisniz ()
Groet!
Of er nu een telefoon is die beter van kwaliteit is of niet, daarover valt te discuseren. Maar dat de T610 een fragiel ding is, dat is lariekoek.
-
haha wilde ik net zeggen,denk dat ie er daarom in zat!!
T610 is een prima!!!! toestelletje,heb de 6600 en de V525 er weer voor teruggelegd en nu weer de T610 in gebruik!
Ik heb nu een blauwe en zou er zo nog wel een rode bij willen hebben!!
T610 is een prima!!!! toestelletje,heb de 6600 en de V525 er weer voor teruggelegd en nu weer de T610 in gebruik!
Ik heb nu een blauwe en zou er zo nog wel een rode bij willen hebben!!
ik zit met een probleempje ik heb net de nieuwste float's mobile agent 0.1.1.16 Stable er op gezet en connecten gaat allemaal goed gebruik het ook al dagelijks maar op dit moment kan ik geen smsjes meer verzenden met float. ik heb vermoeden dat komt door service pack 2 van win xp. want hiervoor kreeg ik het wel uitstekend voor elkaar.
ik zou dit probleem graag oplossen zonder sp2 er aftemoeten gooien.8)7
thanks alvast
ik zou dit probleem graag oplossen zonder sp2 er aftemoeten gooien.8)7
thanks alvast
Heb ik wel, mail me maar als je interesse hebt...Verwijderd schreef op 10 september 2004 @ 13:13:
hey heeft iemand toevallig een 2de hands t610 scherm die hij kwijt zou willen
New pc under construction...
Ik zal het tegen hem zeggen!Ginz schreef op 12 september 2004 @ 16:31:
[...]
Ik denk dat die goeie vriend mede door deze opmerking in de telecom bussines zat
Of er nu een telefoon is die beter van kwaliteit is of niet, daarover valt te discuseren. Maar dat de T610 een fragiel ding is, dat is lariekoek.
Bedankt allen.
Verwijderd
OS Xp, XTND connect, outlook2000, t610, Hama bluetooth dongle
ik heb het volgende probleempje:
ik kan dus perfect gegevens switchen (foto's,...), en ik kan vanuit
outlook ook taken verzenden naar mijn foon via BT...
maar als ik in outlook op synchr klik, dan kan ie mijn foon niet vinden...
ik kan dus enkel verzenden naar mijn foon maar niet synchen...
wie heeft gelijkaardig prob? ...wie kan me zeggen wat ik moet aanpassen
om dit euvel te verhelpen...
bedankt!
groeten.
ik heb het volgende probleempje:
ik kan dus perfect gegevens switchen (foto's,...), en ik kan vanuit
outlook ook taken verzenden naar mijn foon via BT...
maar als ik in outlook op synchr klik, dan kan ie mijn foon niet vinden...
ik kan dus enkel verzenden naar mijn foon maar niet synchen...
wie heeft gelijkaardig prob? ...wie kan me zeggen wat ik moet aanpassen
om dit euvel te verhelpen...
bedankt!
groeten.
Verwijderd
ik denk dat het al wel eens ter sprake is gekomen..maar heb het niet kunnen vinden.
De java-games gaan echt oerlangzaam..is daar iets aan te doen? Want het is toch zonde dat al die mooie spelle niet fijn te spele zijn.. (ik heb versie R1L013)
De java-games gaan echt oerlangzaam..is daar iets aan te doen? Want het is toch zonde dat al die mooie spelle niet fijn te spele zijn.. (ik heb versie R1L013)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 19:35 ]
Ja, dat kan je verhelpen door een firmware upgrade te laten doen bij een SESP. Je heb namelijk een van de eerste firmware versies, en de firmware versies van tegenwoordig hebben een veel betere JAVA ondersteuningVerwijderd schreef op 13 september 2004 @ 19:30:
ik denk dat het al wel eens ter sprake is gekomen..maar heb het niet kunnen vinden.
-
Verwijderd
ok bedankt, waar kan ik zien of er een SESP in de buurt zit?Ginz schreef op 13 september 2004 @ 20:03:
[...]
Ja, dat kan je verhelpen door een firmware upgrade te laten doen bij een SESP. Je heb namelijk een van de eerste firmware versies, en de firmware versies van tegenwoordig hebben een veel betere JAVA ondersteuning
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 20:49 ]
-
Toevallig belde ik vandaag naar het SESP in Heerenveen, Liditel dus, en die zeiden dat zij sinds 14 dagen geen SESP meer zijn. Tenminste niet meer voor Sony Ericsson, nog wel voor Nokia. Volgens Sabine, die mij te woord stond, zijn ook de andere SESP's opgeheven. Met problemen moet je maar naar de winkel teruggaan, zei ze.
Lijkt me sterk, maar ja... In ieder geval kun je Liditel wel doorstrepen dus.
Ja, sorry. Die had ik ook, totdat een bepaald persoon dat opeens verwijderde.

Ik zal even kijken of ik die alsnog kan vinden.
Tja, dat kan natuurlijk... De bedrijven kunnen natuurlijk hun eigen regels maken. En als het voor hun financieel beter is om een Nokia Service Point te worden, tja, wat let hun...grun schreef op 14 september 2004 @ 01:02:
[...]
Toevallig belde ik vandaag naar het SESP in Heerenveen, Liditel dus, en die zeiden dat zij sinds 14 dagen geen SESP meer zijn. Tenminste niet meer voor Sony Ericsson, nog wel voor Nokia. Volgens Sabine, die mij te woord stond, zijn ook de andere SESP's opgeheven. Met problemen moet je maar naar de winkel teruggaan, zei ze.
Lijkt me sterk, maar ja... In ieder geval kun je Liditel wel doorstrepen dus.
-
De qucikshare button rechtsboven, die is geloof ik ook te configureren.
Ooit eens ergens gelezen dat je dan in je WAP profiel de homepage moet aanpassen en dat ie dan ergens anders heen kan linken.
Is die link ook zo te maken dat er een nieuwe e-mail wordt gezonden naar een bepaald adres om snel een bericht tbv m'n moblog te sturen.
Ooit eens ergens gelezen dat je dan in je WAP profiel de homepage moet aanpassen en dat ie dan ergens anders heen kan linken.
Is die link ook zo te maken dat er een nieuwe e-mail wordt gezonden naar een bepaald adres om snel een bericht tbv m'n moblog te sturen.
Alleen die in Heereveen heeft besloten om niet meer een SESP te zijn, daar is toch niks mis mee, er komt misschien wel weer een ander bedrijf in die regio die dat dan weer wel wordt.Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 22:46:
dus dat betekent dat er geen SESP's meer zijnHoe wil ik dan mijn firmware upgrade?
-
Hehehe ik mag me de trotse eigenaar van een T610 noemen \o/ ... Een vraagje, is er een manier om games via bluetooth te vesturen? Het is me nog niet gelukt 
En wat vinden jullie het handigste/coolste progje?.. Fill me in
Games versturen kan niet van telefoon naar telefoon, wel van pc naar telefoon.cls schreef op 15 september 2004 @ 18:29:
Hehehe ik mag me de trotse eigenaar van een T610 noemen \o/ ... Een vraagje, is er een manier om games via bluetooth te vesturen? Het is me nog niet gelukt
Twee dagen geleden is ook het SESP in Assen ermee opgehouden, Telecom Services.Ginz schreef op 15 september 2004 @ 00:16:
[...]
Alleen die in Heereveen heeft besloten om niet meer een SESP te zijn, daar is toch niks mis mee, er komt misschien wel weer een ander bedrijf in die regio die dat dan weer wel wordt.
Ik vind dat vreemd, en wel een beetje erg toevallig.
Hum....grun schreef op 16 september 2004 @ 11:48:
[...]
Twee dagen geleden is ook het SESP in Assen ermee opgehouden, Telecom Services.
Ik vind dat vreemd, en wel een beetje erg toevallig.

Wie stuurt een emailtje?
-
Hier in de regio is het al een tijdje zo dat steeds meer SESP's ermee kappen, die wat er nog wel zijn beginnen grof geld te vragen voor hun "services" (waar ze helaas kennelijk vrij in zijn)...
@ Buxx denk 't niet, leeg berichtje openen kan wel door "mailto:" in te vullen (zonder de aanhalingstekens, maar wel met de dubbele punt).
Staat trouwens eerder in dit topic vermeld wat je daarmee kunt! (of in het T630 topic dat nu in gebruik is kan ook)
@ Buxx denk 't niet, leeg berichtje openen kan wel door "mailto:" in te vullen (zonder de aanhalingstekens, maar wel met de dubbele punt).
Staat trouwens eerder in dit topic vermeld wat je daarmee kunt! (of in het T630 topic dat nu in gebruik is kan ook)
New pc under construction...
@jaydee: werk niet hoor, dat wordt er een sms geopend zonder inhoud.
Gebruikte ik: mailto:mailadres, dan was de inhoud van het smsje 'mailadres'.
Gebruikte ik: mailto:mailadres, dan was de inhoud van het smsje 'mailadres'.
haal dat 'mailadres' dan eens weg, zodat je alleen ' mailto:' heb
-
Verwijderd
fragiel is die niet zo,alleen wat klein in de hand.Achmedd schreef op 12 september 2004 @ 15:30:
Hi allen!
Een goeie vriend van mijn zat in de telecom-bisniz ()
Groet!
maar het bereik vind ik gewoon kut,hier in huis met mn 6310i altijd goed bereik en stabiel,maar met de T610 een stuk minder en vooral jumpy...bereik is altijd hevig aan het schommelen.
was van de week hier met iemand aan het bellen en blijkbaar viel mijn spraak zelfs even weg,en dit lag dus aan mijn kant want die andere belde via een vaste telefoon.
en ik heb gewoon telfort al bijna 2 jaar nu (eerst o2) en nog nooit problemen,dus ik weet wel zeker dat het bereik van die T610 stukken minder is.
jammer hoor....voor de rest een goed telefoontje maar dat bereik vind ik een afknapper
ligt mooi aan telfort!! ik werk midden tussen het metaal en beton met KPN en heb
áltijd verbinding áltiijd!!!
áltijd verbinding áltiijd!!!
Verwijderd
ligt dus niet aan telfort,als ik hier aan mn bureau zit met mn 6310i heb ik vol bereik,geen schommelingen.
idem met een nieuwe 3410 van mn pa,ook vol bereik
haal ik mn sim eruit en doe hem in mn T610 dan heb ik gemiddelt 3 tot 4 streepje en met een hoop geschommel.
ligt het nog steeds aan telfort?....dacht het niet
idem met een nieuwe 3410 van mn pa,ook vol bereik
haal ik mn sim eruit en doe hem in mn T610 dan heb ik gemiddelt 3 tot 4 streepje en met een hoop geschommel.
ligt het nog steeds aan telfort?....dacht het niet
mijn collega had dus ook T610 simvrij met telford en 8 van de 10 smsjes lukte niet,ook bellen vaak niet,nu heeft ze KPN en nergens last van,dus wat mij betreft is telford hier wel de boosdoener
Verwijderd
ik weet 100% zeker dat het de T610 is,heb ook al hier en daar wat dingetjes op internet gelezen over het iets mindere bereik....ben dus niet de enige.
begrijp me niet verkeerd,het is een leuk toestel wat lekker klein is en verder geweldig is....maar het bereik van dat ding blijft gewoon een stuk minder dan een standaart nokia,en dat vind ik een groot minpunt
begrijp me niet verkeerd,het is een leuk toestel wat lekker klein is en verder geweldig is....maar het bereik van dat ding blijft gewoon een stuk minder dan een standaart nokia,en dat vind ik een groot minpunt
Verwijderd
Ik heb al 3/4 jaar een T610, maar nu doet mijn toetsenbord verlichting het niet meer
Toetsenbord zelf wel! Nu kwam ik op internet een toetsenbordje tegen van de t630, zou ik die gewoon kunnen vervangen zodat mijn verlichting het weer doet (is vreselijk irritant als je niets ziet in het donker!)
Volgens mij zit namelijk de verlichting op het toetsenbordje. Het rode lichtje in de joystick doet het nog wel!
Of heeft iemand toevallig nog een t610 tobotje ?
Volgens mij zit namelijk de verlichting op het toetsenbordje. Het rode lichtje in de joystick doet het nog wel!
Verwijderd
Als je T610 3/4 jaar oud is, heb je nog gewoon recht op garantieVerwijderd schreef op 18 september 2004 @ 09:36:
Ik heb al 3/4 jaar een T610, maar nu doet mijn toetsenbord verlichting het niet meerToetsenbord zelf wel! Nu kwam ik op internet een toetsenbordje tegen van de t630, zou ik die gewoon kunnen vervangen zodat mijn verlichting het weer doet (is vreselijk irritant als je niets ziet in het donker!)
Verwijderd
ik heb wat foto's toegevoegd aan contacten in het telefoonboek die gewoon nog op de telefoon staan. Maar als er dan iemand belt, zie ik geen foto. Doe ik iets fout, of kan dit gewoon niet?
Ik heb via KPN GPRS geactiveerd en een smsje aangevraagd met de instellingen voor MMS, maar op een of anderee manier wil ie nog steeds niets versturen, ook niet als ik alles handmatig instel, iemand enig idee hoe dat zou kunnen komen?
\o/
Yes! Ik heb mijn telefoon weer terug nadat hij een maand kapot is geweest. Hij doet 't weer helemaal, en ik heb de nieuwste firmware geloof ik. Bij Entertainment staat "Games en meer" en op de tweede regel "Games", terwijl normaal op de eerste regel "Applicaties" stond. Even die code in de startpost zoeken iig
. Nu nog moed verzalemen om mijn T630 frontje er (weer) op te zetten
.
Edit: de software versie is R6C005. Ik wist niet eens dat 'ie in het Nederlands uit was.

Edit: de software versie is R6C005. Ik wist niet eens dat 'ie in het Nederlands uit was.
[ Voor 33% gewijzigd door MarcoC op 18-09-2004 15:03 ]
Sorry voor de dubbelpost, maar dit gaat heel ergens anders over dan mijn vorige post. Weet iemand waar ik redelijk goedkoop de (het liefst originele) FM headset voor de T610 kan vinden? Radio luisteren is wel erg tof eigenlijk
. Kan iemand mij ook vertellen hoe je moet tunen? Ziet de T610 de headset als een accessoire en moet je dus via je telefoon tunen of moet je aan een knopske draaien om te tunen?
snap ik niks van Oxy,ik heb hetzelfde gedaan,smsje naar 667 (geloof ik) met T610 en hij doet het wel??ik heb abonnement,weet niet wat jij hebt,maar moet jij niet eerst een nr bellen om het te activeren (als je prepay hebt he) kijk ff op de hi site en met prepay moet je ook nog ff een mms tegoed opzij zettenoXygeN schreef op 18 september 2004 @ 14:03:
Ik heb via KPN GPRS geactiveerd en een smsje aangevraagd met de instellingen voor MMS, maar op een of anderee manier wil ie nog steeds niets versturen, ook niet als ik alles handmatig instel, iemand enig idee hoe dat zou kunnen komen?
Zie je wel in beeld de naam staan van diegene die je belt? Dus niet het nummer.Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 12:52:
ik heb wat foto's toegevoegd aan contacten in het telefoonboek die gewoon nog op de telefoon staan. Maar als er dan iemand belt, zie ik geen foto. Doe ik iets fout, of kan dit gewoon niet?
Verwijderd
ík zie de naam..TerryC schreef op 18 september 2004 @ 15:53:
[...]
Zie je wel in beeld de naam staan van diegene die je belt? Dus niet het nummer.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 15:55 ]
Ik heb er nog 1 over. Mail maar als je hem wilt overnemenVerwijderd schreef op 18 september 2004 @ 09:36:
Ik heb al 3/4 jaar een T610, maar nu doet mijn toetsenbord verlichting het niet meerToetsenbord zelf wel! Nu kwam ik op internet een toetsenbordje tegen van de t630, zou ik die gewoon kunnen vervangen zodat mijn verlichting het weer doet (is vreselijk irritant als je niets ziet in het donker!)
Ik heb een Hi 20 abbo., heb ook 313 gebeld om GPRS te activeren en daarna dat smsje naar 667 gedaan met T610 erin, en daarna die instellingen erin geladen maar neehoor... doet geen flikkerrooie60 schreef op 18 september 2004 @ 15:25:
[...]
snap ik niks van Oxy,ik heb hetzelfde gedaan,smsje naar 667 (geloof ik) met T610 en hij doet het wel??ik heb abonnement,weet niet wat jij hebt,maar moet jij niet eerst een nr bellen om het te activeren (als je prepay hebt he) kijk ff op de hi site en met prepay moet je ook nog ff een mms tegoed opzij zetten
Iemand?
[ Voor 3% gewijzigd door oXygeN op 18-09-2004 17:48 ]
\o/
Ga anders eens naar de sony ericsson site en stuur de mms instellingen nog een keer naar je foon,ik heb dat ook bij een vriendin zo gedaanoXygeN schreef op 18 september 2004 @ 17:46:
[...]
Ik heb een Hi 20 abbo., heb ook 313 gebeld om GPRS te activeren en daarna dat smsje naar 667 gedaan met T610 erin, maar neehoor... doet geen flikkeriedere keer communicatie fout contact opnemen met wap provider blabla.
Iemand?
Ik heb zelf een kpn i-mode abo.deed het direkt
Al geprobeerd, werkte ook niet 
Wat vreemd is, is wanneer ik bij data-accounts kijk en de instellingen check van KPN MMS, dat er geen ip-adres staat ingevuld, als ik dan 10.10.100.20 invul (wat aangegeven wordt bij handmatige instellingen) doet ie et ook niet
*edit* kom er nu achter dat ik helemaal geen GPRS ontvangst heb hier, maar me vader (met een samsung E600 wel, ook KPN) wel
Wat vreemd is, is wanneer ik bij data-accounts kijk en de instellingen check van KPN MMS, dat er geen ip-adres staat ingevuld, als ik dan 10.10.100.20 invul (wat aangegeven wordt bij handmatige instellingen) doet ie et ook niet
*edit* kom er nu achter dat ik helemaal geen GPRS ontvangst heb hier, maar me vader (met een samsung E600 wel, ook KPN) wel
[ Voor 20% gewijzigd door oXygeN op 18-09-2004 19:29 ]
\o/
dat is iig goed ik heb ook 010.010.100.020
en als je wel GPRS ontvangst hebt zie je linksboven 2 pijltjes langs elkaar heen gaan
en als je wel GPRS ontvangst hebt zie je linksboven 2 pijltjes langs elkaar heen gaan
Verwijderd
heeft iemand ook ervaring met de ghost dual sim card?? tis een soort houder om 2 sim kaartjes in je 610/630 te doen.. (byv 2 verschillende netwerken)
en heeft iemand ze misschien ook te koop gezien in nederland?
en heeft iemand ze misschien ook te koop gezien in nederland?
Pfoeh, mijn T630 behuizing zit erop. En dit keer doet mijn T610 het nog. Was wel ff peentjes zweten, maar mijn T610 is nu wel een stuik mooier
.
Verwijderd
Maar niet als ik hem zelf al een keer opengescroeft heb om wat stof achter m'n schermpje weg te halenVerwijderd schreef op 18 september 2004 @ 10:42:
[...]
Als je T610 3/4 jaar oud is, heb je nog gewoon recht op garantie
Als je de schoefjes gewoon netjes heb gehouden, dan zullen ze daar niks van merken hoor.Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 22:51:
[...]
Maar niet als ik hem zelf al een keer opengescroeft heb om wat stof achter m'n schermpje weg te halenOverigens deed de verlichting het daarna nog wel! En is de laaste tijd pas stuk gegaan.
Gewoon opsturen dus
-
Ik heb mijn T610 verscheidene malen opengemaakt om stof weg te halen, ik heb het toetsenbord er opnieuw in gedaan nadat ik hem er per ongeluk uitgetrokken had (ook met het scherm trouwens, ik ben soms een beetje onhandigVerwijderd schreef op 18 september 2004 @ 22:51:
[...]
Maar niet als ik hem zelf al een keer opengescroeft heb om wat stof achter m'n schermpje weg te halenOverigens deed de verlichting het daarna nog wel! En is de laaste tijd pas stuk gegaan.
Dus, daar zou ik me maar niet zo druk over maken
[ Voor 5% gewijzigd door MarcoC op 18-09-2004 23:49 ]
Verwijderd
Hmm nu begin ik toch even te twijfelen of ik hem ga opsturen of niet
Aan de andere kant, wie niet waagt wie niet wint! Ik heb hem wel bij zo'n internet shopje vandaan maar dat moet geen probleem zijn. Of kan ik hem ook gelijk naar SE sturen? (of een SESP?)
Aan de andere kant, wie niet waagt wie niet wint! Ik heb hem wel bij zo'n internet shopje vandaan maar dat moet geen probleem zijn. Of kan ik hem ook gelijk naar SE sturen? (of een SESP?)
Gewoon morgen even het dichtsbijzijnde SESP bellen lijkt me het beste. Je twijfels zijn nergens voor nodig. Kun jij aan een schroef zien of ie een of twee keer ingedraaid is? Nee dus, en dat kunnen zij dan ook niet. In het ergste geval moet je alsnog betalen, maar je was toch al van plan om er geld voor uit te trekken... toch?Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 10:50:
Hmm nu begin ik toch even te twijfelen of ik hem ga opsturen of niet![]()
Verwijderd
Bij mij is er wel lichtelijk beschadiging aan de schroefjes gekomen. En erg veel geld er aan uitgeven wil ik nou ook weer niet. Ik bedoel voor € 80,- heb je al een t230 dus waarom zou je veel geld uitgeven aan een reparatie
Mijn ervaring met garantie op telefoons is dermate slecht dat ik om die reden hem ook maar niet op wilde sturen.
Heb ooit een Nokia 6510 gehad die niet meer oplaadde. Ik terug gestuurd, zeggen ze dat hij waterschade heeft. Terwijl dat ding nog nooit in het water is geweest! Hoogstens paar regen druppeltjes. Vervolgens zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen (ook niet als ik betaal) en sturen m'n kapotte toestel weer terug
Ik vind het eigenlijk ook wel te gek voor woorden dat telefoon tegenwoordig zo snel stuk gaan! Vroeger gingen ze (naar mijn mening) stukken langer mee!
Heb ooit een Nokia 6510 gehad die niet meer oplaadde. Ik terug gestuurd, zeggen ze dat hij waterschade heeft. Terwijl dat ding nog nooit in het water is geweest! Hoogstens paar regen druppeltjes. Vervolgens zeggen ze dat ze er niets aan kunnen doen (ook niet als ik betaal) en sturen m'n kapotte toestel weer terug
Ik vind het eigenlijk ook wel te gek voor woorden dat telefoon tegenwoordig zo snel stuk gaan! Vroeger gingen ze (naar mijn mening) stukken langer mee!
Dat vind ik nu ook ja! maar vroeger hadden ze weinig of geen kleurenschermen en ook dat brengt soms problemen mee (dode pixels) software versies had je vroeger ook nooit last van,hoefde je niet te laten upgraden
Dat groen display was simpelder en met minder prpblemen
Maar ja,ik zou geen groen display meer willen jij?
Dat groen display was simpelder en met minder prpblemen
Maar ja,ik zou geen groen display meer willen jij?
Eurhm, ik zou hem gewoon (laten) opsturen hoor, weet bijna zeker dat het gefixt wordt. Als je echter zeker van je zaak wilt zijn kun je natuurlijk ook een paar nieuwe schroefjes kopen
.
En over dat telefoons sneller kapot gaan, dat is opzich wel logisch. Er wordt steeds meer electronica in ongeveer dezelfde telefoongrootte geplaatst, eigenlijk nogal logisch dat ze dan sneller kapot gaan.
En over dat telefoons sneller kapot gaan, dat is opzich wel logisch. Er wordt steeds meer electronica in ongeveer dezelfde telefoongrootte geplaatst, eigenlijk nogal logisch dat ze dan sneller kapot gaan.
[ Voor 36% gewijzigd door MarcoC op 19-09-2004 12:52 ]
Wie weet er waar je die vodafone troep van je telfoon kan halen zoals
die live knop die met een ander thema niet weggaat? ik vind het supr jammer dat je dan men themabalk maar voor de helf ziet. Je kan je telefoon toch niet laten updaten met een beutooth usb stick?
die live knop die met een ander thema niet weggaat? ik vind het supr jammer dat je dan men themabalk maar voor de helf ziet. Je kan je telefoon toch niet laten updaten met een beutooth usb stick?
powerball makes the world diverent
lukei schreef op 19 september 2004 @ 13:03:
Wie weet er waar je die vodafone troep van je telfoon kan halen zoals

[ Voor 7% gewijzigd door Ginz op 19-09-2004 15:17 ]
-
Deja-vu...
lukei in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
Merk het blauw op
Merk het blauw op

Verwijderd
Ik wil een ringtone(shooting star) van de gratis sonyericsson site halen maar dat lukt mij dus niet helemaal.
Ik lees dat de preview midi die je binnenhaalt kunt opslaan maar mediaspeler en bsplayer weigeren dit.
Via de wap moet het lukken dus heb ik geprobeerd
-gelon - kreeg vage tekens
- wapsilon - was geen wap pagina het bestand dus opende niks.
Ik weiger dus in te gaan bellen.
Iemand een idee hoe ik dit nu moet doen?
Ik lees dat de preview midi die je binnenhaalt kunt opslaan maar mediaspeler en bsplayer weigeren dit.
Via de wap moet het lukken dus heb ik geprobeerd
-gelon - kreeg vage tekens
- wapsilon - was geen wap pagina het bestand dus opende niks.
Ik weiger dus in te gaan bellen.
Iemand een idee hoe ik dit nu moet doen?
Verwijderd
ik heb nu een serieus probleem: ik zat deze middag in een restaurant, en ik zocht naar een BT-device
dit vond mijn t610 dus niet en je hoorde dat 'failure'-geluid, maar dit stopte plots
toen wou ik ff mijn voicemail beluisteren en ik hoorde alleen maar rare geluiden, hetzelfde bij mijn ringtones
dan maar naar een SESP gaan? of is er een andere manier om dit te fixen zonder dat mijn garantie verdwijnt?
(het is er een van week 20-2003, maar pas in mei 2004 aangekocht, garantie heb ik dus nog)
dit vond mijn t610 dus niet en je hoorde dat 'failure'-geluid, maar dit stopte plots
toen wou ik ff mijn voicemail beluisteren en ik hoorde alleen maar rare geluiden, hetzelfde bij mijn ringtones
dan maar naar een SESP gaan? of is er een andere manier om dit te fixen zonder dat mijn garantie verdwijnt?
(het is er een van week 20-2003, maar pas in mei 2004 aangekocht, garantie heb ik dus nog)
Verwijderd
Batterij er al uit gehad? Batterij er echt even 5 minuten uithalen. Pas wilde mijn telefoon niet meer aan, hij reageerde niet meer op het knopje rechtsboven. Nadat ik de batterij er 1 minuut uit had gehaald werkte alles weer. Bij mij hielp 1 sec eruit namelijk niet.Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 17:37:
ik heb nu een serieus probleem: ik zat deze middag in een restaurant, en ik zocht naar een BT-device
Verwijderd
helpt niet..Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 17:45:
[...]
Batterij er al uit gehad? Batterij er echt even 5 minuten uithalen. Pas wilde mijn telefoon niet meer aan, hij reageerde niet meer op het knopje rechtsboven. Nadat ik de batterij er 1 minuut uit had gehaald werkte alles weer. Bij mij hielp 1 sec eruit namelijk niet.
Verwijderd
na een kleine test blijkt dat het alleen de speaker van de gsm zelf isVerwijderd schreef op 19 september 2004 @ 18:04:
[...]
Heb je misschien een headsetje om te kijken of dat nog wel werkt?
kan stof eigenlijk dergelijke problemen veroorzaken? (niet dat er veel stof inzit, maar toch)
Verwijderd
Nou, volgens mij is mijn T610 naar de eeuwige jachtvelden!
Ik was in het bos gaan sporten en de telefoon gewoon in het dashboard kastje gedrukt, verder niks vreemds mee gedaan wel eens laten vallen maar nooit hard.
Dus ik kom thuis, kijk ff naar de telefoon en hij reageert niet op de knopjes. ik kon wel zien dat de klok op tijd liep.
Nou ken ik SE en de t610 dus ik trek de batterij eraf en doe em er weer op om em opnieuw op te starten. De pincode pakt ie wel, maar verder niet. Het lijkt of hij de zwarte knopjes niet pakt. Ik laat em nu maar een dag liggen zonder de accu erin, misschien helpt dat.....
Iemand een idee of kan ik op zoek naar een nieuwe telefoon, hij was ook al weer 7 maand oud
(ps. ik verkoop telefoons dus ik heb er wel enigzins verstand van
)
OT: Ginz, ik heb je net even toegevoegd aan mijn msn lijst als je het niet erg vind.. anders kan ik je ook wel mailen. Laat maar weten wat makkelijker is, dan kan ik je een vraagje stellen.
Ik was in het bos gaan sporten en de telefoon gewoon in het dashboard kastje gedrukt, verder niks vreemds mee gedaan wel eens laten vallen maar nooit hard.
Dus ik kom thuis, kijk ff naar de telefoon en hij reageert niet op de knopjes. ik kon wel zien dat de klok op tijd liep.
Nou ken ik SE en de t610 dus ik trek de batterij eraf en doe em er weer op om em opnieuw op te starten. De pincode pakt ie wel, maar verder niet. Het lijkt of hij de zwarte knopjes niet pakt. Ik laat em nu maar een dag liggen zonder de accu erin, misschien helpt dat.....
Iemand een idee of kan ik op zoek naar een nieuwe telefoon, hij was ook al weer 7 maand oud
(ps. ik verkoop telefoons dus ik heb er wel enigzins verstand van
OT: Ginz, ik heb je net even toegevoegd aan mijn msn lijst als je het niet erg vind.. anders kan ik je ook wel mailen. Laat maar weten wat makkelijker is, dan kan ik je een vraagje stellen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 21:05 ]
kud.
mijn t610 trilt niet meer, terwijl ik hem altijd stil heb staan!!
erg vervelend. Meer mensen problemen mee/gehad?
mijn t610 trilt niet meer, terwijl ik hem altijd stil heb staan!!
erg vervelend. Meer mensen problemen mee/gehad?
Verwijderd
Is het mogelijk om je telefoonboek te backuppen op je pc? Kan FMA dat? Of is er een andere manier voor? Ik heb het niet kunnen vinden. Ben verbonden via infrarood (niet dat dat veel uitmaakt, waarschijnlijk
)
Verwijderd
ik heb deze telefoon icm met t-mobile prepaid, nu heb ik de wap instellingen naar mn telefoon laten sturen (grps) maar als ik nu probeer te wappen krijg ik "GRPS is mislukt", bij telefoonstatus staat 'GRPS niet toegestaan' dat moet aangezet worde ofzo?! maar waar?! of kloppen mijn wap instellingen gewoon niet die t-mobile me via sms opgestuurd heeft?
Ik heb mijn telefoonboek in Outlook gezet (Outlook, niet Outlook Express).Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 12:31:
Is het mogelijk om je telefoonboek te backuppen op je pc? Kan FMA dat? Of is er een andere manier voor? Ik heb het niet kunnen vinden. Ben verbonden via infrarood (niet dat dat veel uitmaakt, waarschijnlijk)
Ik doe het zelfde met Bluetooth (PIM Synch) Bij mijn bluetooth ding zat dat al in de drivers ingebakken. Je kan het misschien met dit progje van SE zelfVerwijderd schreef op 22 september 2004 @ 12:31:
Is het mogelijk om je telefoonboek te backuppen op je pc? Kan FMA dat? Of is er een andere manier voor? Ik heb het niet kunnen vinden. Ben verbonden via infrarood (niet dat dat veel uitmaakt, waarschijnlijk)
[edit]
Natuurlijk is Float's Mobile Agent, zoals te lezen in de startpost Ook een hele leuke optie!!

[ Voor 15% gewijzigd door LocalJoost op 22-09-2004 16:59 ]
☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
ik vroeg me af of aleen sites bekijken via grps ook geld kost?! je betaald per kb maar hij haalt aleen bij het bezoeken van sites toch niets binne? aleen als je een game/ringtone etc download?? want ik zat beetje te wappen op google/tzones en emessenger (msn) en tussendoor ff beltegoed gechecked, niets ervan af. check ik mn beltegoed even later toen ik gestopt was met wap was er opeen 2.30 euro van af?! iemand een verklaring hiervoor?
Ik gebruik er helemaal geen software voor.. gewoon naar je telefoonboek gaan en dan "geavanceerd".Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 12:31:
Daar heb je de optie "Telefoonboek verzenden".
Als je die kiest kun je kiezen voor "Via infrarood"... dan is het een kwestie van richten op je IR poortje en het filetje op de pc accepteren.
Het wordt een .vcf file, die je later ook weer via infrarood kan toesturen.. telefoon zegt dan dat ie nieuwe contacten heeft en of je ze wil importeren.
Suc6!
Natuurlijk haalt hij wel wat binnen, anders zie je de site toch niet...? Kortom, hij downloadt de wml/xhtml-pagina's en die bestaan ook uit bytes, zoals alles op internet. Alle gprs verkeer / bytes moet je betalen.naps schreef op 22 september 2004 @ 18:48:
ik vroeg me af of aleen sites bekijken via grps ook geld kost?! je betaald per kb maar hij haalt aleen bij het bezoeken van sites toch niets binne?
Je kunt het controleren met het gprs-tarief en met de datateller op je foon. Die is te vinden onder Gesprekken > Tijd en kosten > Datatellers > Laatste sessie of datatotaal (menu, 9 , 5, 5).
[ Voor 24% gewijzigd door Eegee op 22-09-2004 19:43 ]
Whehe, die methode is erg handig, bedankt. Kende hem nog nietDaLass schreef op 22 september 2004 @ 19:02:
[...]
Ik gebruik er helemaal geen software voor.. gewoon naar je telefoonboek gaan en dan "geavanceerd".
Als je die kiest kun je kiezen voor "Via infrarood"... dan is het een kwestie van richten op je IR poortje en het filetje op de pc accepteren.
Het wordt een .vcf file, die je later ook weer via infrarood kan toesturen.. telefoon zegt dan dat ie nieuwe contacten heeft en of je ze wil importeren.
Suc6!
Tuurlijk haalt hij wel wat binnen. Als je gewoon surft over het internet download je toch ook steeds webpagina's? Zo is het ook met GPRS.naps schreef op 22 september 2004 @ 18:48:
ik vroeg me af of aleen sites bekijken via grps ook geld kost?! je betaald per kb maar hij haalt aleen bij het bezoeken van sites toch niets binne? aleen als je een game/ringtone etc download?? want ik zat beetje te wappen op google/tzones en emessenger (msn) en tussendoor ff beltegoed gechecked, niets ervan af. check ik mn beltegoed even later toen ik gestopt was met wap was er opeen 2.30 euro van af?! iemand een verklaring hiervoor?
[ Voor 41% gewijzigd door MarcoC op 22-09-2004 19:53 ]
Verwijderd
Deze manier is makkelijk! Bedankt.DaLass schreef op 22 september 2004 @ 19:02:
[...]
Ik gebruik er helemaal geen software voor.. gewoon naar je telefoonboek gaan en dan "geavanceerd".
Suc6!
jah okee dat is waar, maar ik dacht dat je daar niet voor betaalde omdat 2 vriende van me dag en nacht gratis kunne wappen via grps zonder beltegoedMarcoC schreef op 22 september 2004 @ 19:41:
[...]
Whehe, die methode is erg handig, bedankt. Kende hem nog niet. Hij heeft nu het telefoonboek verzonden, maar waar ergens moet ik hem in godsnaam op mijn computer terugvinden
?
[...]
Tuurlijk haalt hij wel wat binnen. Als je gewoon surft over het internet download je toch ook steeds webpagina's? Zo is het ook met GPRS.
Euh, waar je m zelf opgeslagen hebt. Standaard is dit dacht ik de desktop!MarcoC schreef op 22 september 2004 @ 19:41:
[...]
Whehe, die methode is erg handig, bedankt. Kende hem nog niet. Hij heeft nu het telefoonboek verzonden, maar waar ergens moet ik hem in godsnaam op mijn computer terugvinden
?
[...]