Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

ff een vraagje tussendoor. In de beginpost staan 2 internet bedrijven die complete behuizingen verkopen. Deze zitten in 't buitenland. Weet iemand adressen in Nederland waar je die behuizingen kan krijgen? Heb al gezocht op google.nl maar ik krijg niet veel nuttigs eruit :-\

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ik had nog een vraagje. Gister ben ik begonnen met het "renoveren" van m'n T610. Grote schoonmaak, ook van binnen. Eerst had ik wat contactspray tussen de joystick gedaan, alleen volgens mij is er wat tussen het display gekomen, maar toch ook weer niet :S Ik heb nou in de linker- en rechteronderhoek een vage zwarte vlek. Maar als je onder een grote hoek op het scherm kijkt (dat je er bijna plat opkijkt, dus niet recht van boven) zie je die vlekken weer niet. Waar zouden die vlekken kunnen zitten? Echt "in" het display, of oppervlakkig? En is dit nog te verhelpen? Contactspray zou normaal gewoon moeten verdampen en praktisch niks moeten achterlaten.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Tja, verdampen?

Ik zou het gewoon nooit doen... Als je echt problemen ermee krijg, dan kanje altijd contact met mij opnemen. Dan kan ik je misschien nog helpen

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Ik probeern 'm nog een keer schoon te maken, evt ligtjes de föhn erop loslaten, ik zie wel wat 't word. Over een maandje neem ik toch een nieuw abbo en telefoon, m'n pa krijgt 'm dan (dan zit hij ermee :P).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Ik heb een Z600 en ik ben op zoek naar een manier om txt files te lezen op de telefoon. Bij voorkeur door gewoon de bestanden te slepen via bleutooth. Ik heb wat eBook readers gevonden maar dan moet je tekstbestanden gaan omzetten via windows software, dat gaat dus niet op een iBook. ik kan wel notes intikken op mn GSM maar dat schiet niet op natuurlijk.

wie weet wat? :)

You don't need eyes to see, you need vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:07
mmm dit is vaag.. net deden mijn zwarte knopjes en die joystick het niet meer..
Na een tijdje uit gestaan te hebben doen ze het weer..

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De telefoon wil opeens naar bepaalde nummers niet meer smsen :?
Dan staat er:
Verzenden (naam) en dan komt er bericht is mislukt opgeslagen in niet verzonden.
Ook al heb ik volop bereik er komt geen verandering in.
2 dagen geleden ging het smsen naar die nummers nog perfect.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2005 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:17

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

het is echt een baggerding, ik heb er alleen maar problemen mee, hij loopt vast, is traag, joystick reageert neit goed, tientallen dooie pixels, brak geheugen, alleen maar kommer en kwel

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 11:01:
De telefoon wil opeens naar bepaalde nummers niet meer smsen :?
Dan staat er:
Verzenden (naam) en dan komt er bericht is mislukt opgeslagen in niet verzonden.
Ook al heb ik volop bereik er komt geen verandering in.
2 dagen geleden ging het smsen naar die nummers nog perfect.
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Beetje laat, maar toch :P

Laatst had ik dat ook, toen bleek KPN te bitchen met de sms-service. Misschien dat het daar aan kon liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:36:
[...]

Beetje laat, maar toch :P

Laatst had ik dat ook, toen bleek KPN te bitchen met de sms-service. Misschien dat het daar aan kon liggen
Ja ik heb vodafone, en er was volgens die telefoniste van de klantenservice storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een SE T610. Vandaag heb ik een bluetooth stick voor m'n pc gekocht, zodat ik o.a. m'n telefoonboek kan kopieren naar m'n PC.

Nu vraagt m'n bluetooth stick naar software. Nu laat ik hem zoeken naar software op internet, maar er wordt niets gevonden. Bij de bluetooth stick zat geen cd-rom of iets dergelijks.

Iemand een idee hoe ik het wel kan laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:41:
Ik heb ook een SE T610. Vandaag heb ik een bluetooth stick voor m'n pc gekocht, zodat ik o.a. m'n telefoonboek kan kopieren naar m'n PC.

Nu vraagt m'n bluetooth stick naar software. Nu laat ik hem zoeken naar software op internet, maar er wordt niets gevonden. Bij de bluetooth stick zat geen cd-rom of iets dergelijks.

Iemand een idee hoe ik het wel kan laten werken?
Er hoort wel software bij te zitten of op z'n minst een link naar drivers van de fabrikant.
Je kunt de Widcomm drivers proberen, maar het klopt niet echt dat je geen drivers erbij hebt :/

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 13:17:
[...]

Er hoort wel software bij te zitten of op z'n minst een link naar drivers van de fabrikant.
Je kunt de Widcomm drivers proberen, maar het klopt niet echt dat je geen drivers erbij hebt :/
Ik heb dus gisteren de Bluetooth USB adapter Telepower BT-D001 gekocht bij de Mediamarkt voor €15,-.

Heeft iemand toevallig dezelfde usb dongle en de benodigde drivers bezit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik lees bij tv dat het cdtje erin moet zitten, waarschijnlijk een klein ding in het kartonnetje dat niet echt opvalt.
Een ander vertelde dat hij met Bluesoleil (software+drivers) werkt, je hebt kans dat ie met Widcomm drivers ook werkt ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:23:
Ik lees bij tv dat het cdtje erin moet zitten, waarschijnlijk een klein ding in het kartonnetje dat niet echt opvalt.
Een ander vertelde dat hij met Bluesoleil (software+drivers) werkt, je hebt kans dat ie met Widcomm drivers ook werkt ;)
Ojee, dan heb ik een probleem. Gisteren kocht ik dus bij de Mediamarkt die usb dongle. Daarna nog met m'n vriendin naar een kledingwinkel geweest, waar het alarm afging. Ik liet al aan de verkoopster daar zien dat het misschien daaraan lag, want dat was het enige wat ik gekocht had. Toen heb ik de verpakking eraf laten knippen en daarna ging het alarm niet meer af. Maar de verpakking heb ik dus niet meer... ;(

Dit bedenk je toch niet... Helaas wonen we ook nog eens 50 km van die stad af, we waren namelijk een keer wat verder weg om te shoppen. Dus even terug gaan is geen optie. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:23:
Ik heb het met Bluesoleil geprobeerd, maar geen resultaat.

Iemand anders nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 21:44:
[...]
Ik heb het met Bluesoleil geprobeerd, maar geen resultaat.

Iemand anders nog een idee?
Wat is 'geen resultaat' :?
Wordt de BT dongle niet herkend, of wel, maar met bijv. een rood BT icoontje?
Als deze Bluesoleil op Widcomm drivers is gebaseerd (kijk ff in apparaatbeheer of dit zo is) dan heb je drivers met een licentie van Widcomm nodig.
Soms werkt het als je de BT dongle (merknaam) in bepaalde bestanden toevoegt, zodat ie alsnog een licentie krijgt.
Dit alles kun je via mijn eerdere Cellink linkje terug vinden, ook in het Nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het volgende probleem met de T610. De speaker werkt in bepaalde gevallen niet meer. Beltonen worden wel gespeeld als ik gebeld word en in het Instellingen menu. In het Afbeelding & geluid menu zijn de beltonen echter niet hoorbaar. Ook tijdens het bellen komt er geen geluid meer uit de speaker.
Nog iets vreemds is dat het toestel altijd opstart met het Portable HF profiel.
De vraag is nu, is dit een hardware of software probleem? En hoe kan ik de software upgraden of hard resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hard resetten: Instellingen - Fabrieksinstellingen al geprobeerd? Software upgraden: je moet dan een datakabeltje hebben, via infrarood/bluetooth gaat het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een T610 met datakabel gekregen, ik wil graag wat thema's erop zetten via de kabel... Helaas heb ik geen bijpassende drivers kunnen vinden, weet een van jullie misschien wat meer? (Ik heb uiteraard gegoogled)

Dit staat er op:
Data cable for Son-Eri T610
S/N: WT048000317

Model: KQ-U8A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 18:49:
Ik heb een T610 met datakabel gekregen, ik wil graag wat thema's erop zetten via de kabel... Helaas heb ik geen bijpassende drivers kunnen vinden, weet een van jullie misschien wat meer? (Ik heb uiteraard gegoogled)

Dit staat er op:

[...]
Orgineel? --> SonyEricsson website
Nep? --> Niks bijgeleverd? Probeer de SE website en anders heb je pech

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
major kick

Vraagje. Ik heb zojuist mn T610 weer opgegraven uit mn la omdat ik een tweede abo heb. Nou vroeg ik mij af wat de laatste firmware versie is die verkrijgbaar is (bij een officiele update servicepunt). Op dit moment zit er de R3C002 in, en wat mij dwarszit (beter gezegd: waarom hij in mn la was begraven) is de baggere geluidskwaliteit tijdens het bellen, de ringtone die langzaam in volume toeneemt (maar op max. niet hard genoeg gaat) en het menu wat zo sloom is.

Dus lost de laatste firmware deze problemen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:05

Piggen

Lekker bakkie

Ik geloof dat de laatste R7A010 is. Een lijst met veranderingen staat hier

Ik weet niet of het je problemen oplost, maar je kunt altijd naar een Service Center, vertellen dat problemen hebt en hem laten updaten. Kan alleen wel zijn dat het €15 kost omdat je telefoon waarschijnlijk geen garantie meer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist de codes gekregen om mijn t610 simlock vrij te maken. Er staat een korte beschrijving bij, maar ik snap er niks van. Er staat zoiets als <-- ** <-- YES <-- etc etc. Als ik dit doe krijg ik niks, wie heeft dit al ooit eens gedaan en kan het mij uitleggen, ik begrijp er werkelijk geen snars van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagjes:

Waarschijnlijk al behandeld maar er zijn 9 topics!

Ik heb mijn t610 weer in gebruik. Nu wil ik de nieuwste firmware er op zetten (vanwege slecht bereik, zachte beltonen etc) Heb de allereerste firmware zag ik dus die vernieuwingen moeten altijd beter zijn.

Hoe doe ik dit en waar doe ik dit tegen welke prijzen.

Verder wil ik de nieuwste software er op zetten, kan dit via een BT dongle of heb ik dat ding van 35 euro nodig (usb)

Nu heb ik problemen met mijn headset als ik mijn headset inplug dan krijg ik niet de melding dat hij er in zit, oftewel kan hem ook niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar weken terug had ik op marktplaats een tweedehandse K700i gekocht voor weinig geld. Jammer genoeg was het toestel niet helemaal perfect meer, beter gezegd...er mankeerde een hoop aan. Vandaar ik de telefoon via Marktplaats weer snel verkocht heb en er nog een leuke winst op gemaakt heb :) Blijkbaar toch een veelgevraagd toestel.

In het verleden heb ik zeker al 3 T610's gehad en 2 T630's De eerste T610 heb ik ruim 'n jaar gehad tot hij niet bleek te kunnen zwemmen. De andere twee samen met de T630's waren gebruikte telefoons die ik eigenlijk maar had om door te verhandelen. Maar in de tijd dat ik ze gebruikte...prima telefoons!

Nu heb ik vandaag weer een T610 gekocht....een nieuwe! Ik zag hem liggen bij zo'n GSM sjopje helemaal nieuw in de verpakking en nooit gebruikt. Ik kreeg er zelfs nog 'n jaar garantie bij! Ach ja...voor het bedrag had ik ook een leuke prepaid kunnen kopen....maar met dat geklooi met simlocks enzo had ik niet zo'n zin meer.

Volgends mij bezit ik dus een van de laatste nieuwe T610 die je nog kunt vinden. Hopelijk dat ik deze langer heb dan mijn eerste! Ik ben dus echt een T610-freak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:28
Welke kabel heb ik nodig om te flashen? De DCU-11 USB?

EDIT:
Ik googlede net ff, en zie dat ik een zgn Terminator kabel moet hebben. Ik kan echter geen webshop vinden die 'm verkoopt, ook Marktplaats levert me niks op...

[ Voor 62% gewijzigd door jpiscaer op 09-05-2006 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag, gisteren had ik me telefoon (de T610) in me zak zitten en toen ik het eruithaalde stond de beginpagina ( van "sony ericsson" in het menu) aan. Het zou best kunnen zijn dat die startpagina een paar uur aanstond. Nu maak ik me een beetje zorgen en vraag ik me af of je hiervoor moet betalen? of dat het mss wel helemaal geen geld kost. Want heb ook vaak dat ik er per ongeluk op druk als ik naar het menu wil gaan.
Weet iemand hier misschien meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rulus
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 11:31
Simpele vraag: is deze nog ergens in nieuwstaat te koop? Ik bedoel dan niet via Ebay oid; maar in de winkel?

@surrabator: waar heb je 'm gevonden?

[ Voor 16% gewijzigd door rulus op 13-06-2006 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
als ik hem ergens aan mnder dan 50 kan vinden koop ik mss ook eentje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:25

Garyu

WW

Verwijderd schreef op zondag 14 mei 2006 @ 15:53:
Ik heb een vraag, gisteren had ik me telefoon (de T610) in me zak zitten en toen ik het eruithaalde stond de beginpagina ( van "sony ericsson" in het menu) aan. Het zou best kunnen zijn dat die startpagina een paar uur aanstond. Nu maak ik me een beetje zorgen en vraag ik me af of je hiervoor moet betalen? of dat het mss wel helemaal geen geld kost. Want heb ook vaak dat ik er per ongeluk op druk als ik naar het menu wil gaan.
Weet iemand hier misschien meer van?
Geen probleem, deze zit nog "in" je telefoon.. ik heb in ieder geval een abonnement zonder poespas (alleen bellen en sms'en mogelijk, geen wap/mms/roaming/whatever), en daar krijg ik ook nog steeds die startpagina.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een USB Datakabel II voor een T610 deze wil ik firmwaren of simlocken anyway
Het update programma van sony en XP herkend geen driver voor de kabel.
Heb geen driver CD voor de seriele USB Datakabel II, op internet niets te vinden.

Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:03
* Dolan loopt naar achter, neemt een aanloop en schopt het topic heel hard omhoog!

Zo, excuus voor deze megakick. Ik sta voor een misschien wel onmogelijke uitdaging. Mijn vriend wilt op zijn huidige Sony Ericsson W995 de SMS geluidjes van de T610 hebben. Deze lijken veel op de huidige SMS geluiden, alleen was het toen nog Midi en zat er voor het daadwerkelijke geluidje een soort ringeltje. Zie: http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=100944

Het is iemand jaren geleden al gelukt om de midi bestanden uit de firmware te halen met SEtool. Ik kan helaas nergens meer een firmware bestand vinden van de T610. Is er hier toevallig iemand die deze nog ergens heeft liggen? Of weet iemand nog een andere manier om de midi bestanden te extraheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Afgezien dat dee telefoon al oud is, heb ik toch nog een datakabel voor mijn T630 gekocht. Ik dacht; de t630 is bijna hetzelfde als de t610 dus zet het hier maar.

Ik kocht de kabel dus, stak hem thuis in de pc, maar hijwordt niet gedetecteerd. Ik heb iets gehoord over installeren, maar heeft iemand een idee hoe?

(PS. Het is een datakabel voor de K700, maar hij paste hier ook op) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Als het een originele is, moet het werken..... Kan niet anders....

Dus of die van jou is niet origineel, of hij is kaduc

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Als de kabel eenmaal aan de praat is gekregen kun je zoeken naar Float Mobile Agent.(FMA)
Was destijds een geweldig tooltje.

It's always DNS...

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste