Een paar weken terug had ik op marktplaats een tweedehandse K700i gekocht voor weinig geld. Jammer genoeg was het toestel niet helemaal perfect meer, beter gezegd...er mankeerde een hoop aan. Vandaar ik de telefoon via Marktplaats weer snel verkocht heb en er nog een leuke winst op gemaakt heb

Blijkbaar toch een veelgevraagd toestel.
In het verleden heb ik zeker al 3 T610's gehad en 2 T630's De eerste T610 heb ik ruim 'n jaar gehad tot hij niet bleek te kunnen zwemmen. De andere twee samen met de T630's waren gebruikte telefoons die ik eigenlijk maar had om door te verhandelen. Maar in de tijd dat ik ze gebruikte...prima telefoons!
Nu heb ik vandaag weer een T610 gekocht....een nieuwe! Ik zag hem liggen bij zo'n GSM sjopje helemaal nieuw in de verpakking en nooit gebruikt. Ik kreeg er zelfs nog 'n jaar garantie bij! Ach ja...voor het bedrag had ik ook een leuke prepaid kunnen kopen....maar met dat geklooi met simlocks enzo had ik niet zo'n zin meer.
Volgends mij bezit ik dus een van de laatste nieuwe T610 die je nog kunt vinden. Hopelijk dat ik deze langer heb dan mijn eerste! Ik ben dus echt een T610-freak