Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag deze bleutooth adapter gekocht maar dit werkt niet eens :?
Ik wil connecten met mobile's float agent maar hij kan niks vinden.
Kan iemand uitleggen hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
De keypad van mijn T610 doet opeens niks meer na 14 maanden, alleen de joystick werkt nog. Geen garantie dus meer, iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:58
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:52:
Ik heb vandaag deze bleutooth adapter gekocht maar dit werkt niet eens :?
Ik wil connecten met mobile's float agent maar hij kan niks vinden.
Kan iemand uitleggen hoe dit moet?
Bestanden e.d. kun je ook gewoon met de standaard Bluetooth software verzenden, maar als je FMA voor sync opties wilt gebruiken moet je wat instellen. Uitleg: http://home.planet.nl/~crapt001/FMA/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:15:
[...]
Bestanden e.d. kun je ook gewoon met de standaard Bluetooth software verzenden, maar als je FMA voor sync opties wilt gebruiken moet je wat instellen. Uitleg: http://home.planet.nl/~crapt001/FMA/ .
Dat eerste was ik inmiddels achter :).
Maar in die uitleg die je mij gaf staat dat je moet connecten met de serial port maar ik krijg hier een fout namelijk:

The Serial Port 1 connection failed: Unknown port

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Niet online
Niemand ervaring met een kapot keypad? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je even naar een service point gaan of je besteld zelf een nieuwe keypad en maakt hem zelf. ( wat wel irri is door de kleine contacten )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FMA probleempje :(
als ik fma installeer en het prog opstart loopt hij bijna direct vast( programma reageert niet )
ik heb twee verschillende versies geprobeert steeds het zelfde probleem. :?

xp met sp1
bta-3100 bt adapter werkt met sony programmas prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimMer
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 07:36:
Moet je even naar een service point gaan of je besteld zelf een nieuwe keypad en maakt hem zelf. ( wat wel irri is door de kleine contacten )
Dat is ook een oplossing ja, alleen wat betaal ik voor zo'n reparatieklus?

Het is trouwens dus niet zo dat de toetsen zelf gaar zijn, de electronica erachter is gaar. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie op de eerste pagina de volgende accessoires staan:
- MSI BlueTooth Dongle USB
- MSI Bluetooth USB adapter
- Sitecom BlueTooth USB adapter

Zijn dit verschillende accessoires of verschillende merken? Ik wil gewoon communiceren met m'n pc. Welke kan ik het beste kiezen?

Maakt het trouwens uit dat ik nog Win 98 (schaam schaam) draai?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:21

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb een vraag over een carkit voor mijn T610. Ik vind in de startpost twee links, die beide niet meer werken. Op de site van Sony Ericsson vind ik dan wel weer een draadloze carkit terug, voor 139 euro. Mijn vraag is nu:

-Draadloos, werkt dat wel goed? Ik bedoel, je krijgt dan toch ook zo'n antenne op je dak en zo?
-En het zou wel prettig zijn als de telefoon ook zou opladen in de carkit. Lijkt me lastig bij een draadloze kit ;)

Heeft iemand hier ervaringen ermee? Het gaat trouwens om de HCA 200, maar elke andere tip is welkom. Ik zoek wel zo'n inbouwkit, dus met draden weggewerkt, apart microfoontje, stroom direct naar de accu en zo. Heb namelijk geen zin in losse draden in mijn interieur, en ik heb daarnaast ook geen 12V-aanstekeraansluiting trouwens.

[ Voor 24% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 25-01-2005 10:34 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 21:47:
FMA probleempje :(
als ik fma installeer en het prog opstart loopt hij bijna direct vast( programma reageert niet )
ik heb twee verschillende versies geprobeert steeds het zelfde probleem. :?

xp met sp1
bta-3100 bt adapter werkt met sony programmas prima
Probeer dit topic eens:

FloAt's Mobile Agent
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:26:
Ik heb een vraag over een carkit voor mijn T610. Ik vind in de startpost twee links, die beide niet meer werken. Op de site van Sony Ericsson vind ik dan wel weer een draadloze carkit terug, voor 139 euro. Mijn vraag is nu:
Welke links? dan kan ik ze even aanpassen.
-Draadloos, werkt dat wel goed? Ik bedoel, je krijgt dan toch ook zo'n antenne op je dak en zo?
Nee, niet nodig. Hij blijft gewoon zijn eigen antenne gebruiken
-En het zou wel prettig zijn als de telefoon ook zou opladen in de carkit. Lijkt me lastig bij een draadloze kit ;)
Is toch niet nodig, kan hij ook gewoon 's nachts als je thuis kom. Van mij apart bel een bijna een hele dag met dat ding. Dat red je echt wel
Heeft iemand hier ervaringen ermee? Het gaat trouwens om de HCA 200, maar elke andere tip is welkom. Ik zoek wel zo'n inbouwkit, dus met draden weggewerkt, apart microfoontje, stroom direct naar de accu en zo. Heb namelijk geen zin in losse draden in mijn interieur, en ik heb daarnaast ook geen 12V-aanstekeraansluiting trouwens.
Héél goed ding. Als je het geld er voor heb? Kopen!

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TimMer schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 01:29:
Niemand ervaring met een kapot keypad? ;(
Ik wel, maar binnen de garantie, dus daar koop je ook niets voor, hij viel laatst wel weer uit, maar na nachtje open te hebben gelegen deed het ding het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ginz schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:58:
[...]
Welke links? dan kan ik ze even aanpassen.
[...]
Héél goed ding. Als je het geld er voor heb? Kopen!
Deze werken niet meer:
SonyEricsson HCB-30 (BT carkit) -> http://www.tweakers.net/pricewatch/49687
SonyEricsson HCB-300 (BT carkit) -> http://www.tweakers.net/pricewatch/80560

Die HCA200 heeft dus geen sigarettenaanstekeraansluiting (wow.... *scrabble* anyone? :D) nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:34

Rubman

Retarded or just overjoyed!

ik heb een probleem en denk dat het aan mijn telefoon ligt, heb sinds niet zo heel lang een t610 prima tel geen probs mee gehad tot dusver.
als ik met fma/win BT in systeemvak en BT dongle (naamloos) een plaatje wil verzenden komt hij aan als een mooi rood kruisje en is hij gewoon niet te bekijken.
voorheen had ik hier geen last van en heb het ook geprobeerd met een plaatje wat er al opstond (had hem er eerst afgehaald) met hetzelfde betreurende resultaat.
kan dit aan mijn telefoon liggen of denken jullie dongle (hoewel die andere dingen nog zonder probs verzend) en zo ja wat kan ik er eventueel aan doen?

[ Voor 10% gewijzigd door Rubman op 28-01-2005 20:54 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

niemand die iets weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Niet aan telefoon in ieder geval

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 01-02-2005 22:55 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 17:11:
Ik zie op de eerste pagina de volgende accessoires staan:
- MSI BlueTooth Dongle USB
- MSI Bluetooth USB adapter
- Sitecom BlueTooth USB adapter

Zijn dit verschillende accessoires of verschillende merken? Ik wil gewoon communiceren met m'n pc. Welke kan ik het beste kiezen?

Maakt het trouwens uit dat ik nog Win 98 (schaam schaam) draai?
Niemand een idee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:31

Dentheman

Zie signature

Het zijn allemaal dezelfde producten, pak gewoon de goedkoopste, kijk ook eens naar de trust, die's niet duur.
En op de trust (de mijne) staat ook gewoon dat je onder 98 kan (SE!).

[ Voor 21% gewijzigd door Dentheman op 08-02-2005 15:05 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn t610 is kapot. Even kort uitleg van de situatie:
Telefoons start wel op maar toetsen weigeren. Kan dus geen pincode invoeren. Opgestuurd via Orange maar daar wordt hij niet gerepareerd omdat er vocht in de telefoon is geconstateerd. :? Orange biedt mij verder geen oplossing. Krijg geen vervangtoestel ook geen aanbieding. Kunnen niets voor me doen zeggen ze. Ik moet maar een toestel lenen totdat ik mijn abo kan verlengen. En dat is pas eind juli.

Dus nu zoek ik mijn heil maar op het Tweakers forum _/-\o_

Iemand enig idee of ik mijn telefoon nog kan laten repareren en of ik dat eventueel zelf kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

probeer is de aloude truuk ff (voorzichtig) uit elkaar halen en in delen op (boven) de verwarming leggen zodat hij goed uit kan drogen.
moet meestal direct na het nat worden maar mischien dat het nog helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2004 @ 23:37:
vraag: Ik heb mijn T610 gepaird met mijn PC,
kan gewoon bestanden verzenden enz. geen probleem,

maar: ik krijg PcControl van Christersson.org niet aan het lopen, hij zegt wel dat hij "connected" is op Com5, maar weet bij god niet hoe ik bijvoorbeeld Winamp en dergelijke kan aansturen...

nog een vraag: wat is de laatste bekende SW Versie in het Nederlands op dit moment? ik heb nu R3C004
wat zou me dat kosten bij een SESP, (dichstbijzijnde voor mij is Car Audio Plus in Geleen), ik neem aan als de foon van week 28, 2003, buiten garantie is?
ik weet niet of er al geantwoord is, maaar ik ben nu de gehele topic aant doorlezen, en ik weet dat he daar raakt via verbindingen en dan accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
btw fma wou niet werken onder sp2 maar opeens gaf hij zo'n wizard en doettie het wel! maar die mediacontrol van fma hoe raak je daar aan?
pcConnect doet het zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 14:05:
Mijn t610 is kapot. Even kort uitleg van de situatie:
Telefoons start wel op maar toetsen weigeren. Kan dus geen pincode invoeren. Opgestuurd via Orange maar daar wordt hij niet gerepareerd omdat er vocht in de telefoon is geconstateerd. :? Orange biedt mij verder geen oplossing. Krijg geen vervangtoestel ook geen aanbieding. Kunnen niets voor me doen zeggen ze. Ik moet maar een toestel lenen totdat ik mijn abo kan verlengen. En dat is pas eind juli.

Dus nu zoek ik mijn heil maar op het Tweakers forum _/-\o_

Iemand enig idee of ik mijn telefoon nog kan laten repareren en of ik dat eventueel zelf kan doen?
idd, best eens opengooien en goed laten drogen, eventueel met een stukje metal de contacten testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmzzz ik kan tot mijn verbazing niet smsen met de telefoon :?
Er komt te staan van bericht is mislukt en wordt opgeslagen naar niet verzonden.
Berichten via bleutooth gaat wel maar sms laat ie op de 1 of andere manier niet door.
Waar kan dit aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
SMS service centrale?

Ga eens kijken of je instellingen goed staan?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:09:
SMS service centrale?

Ga eens kijken of je instellingen goed staan?
Bij service centra staat wel een telefoon nummer dat ik kan activeren, ik heb het geactiveerd en toen kan ik nog niks sturen.
En met de instellingen heb ik nix zitten kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga is naar

sms --> opties --> sms-type

en dan moet hij op tekst staan.

dit geintje had ik ook, hij stond op fax (ofzo) en als ik dan smste had ik hetzelfde en toch koste het mij elke keer 23cent (naai orange)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ge met erges kijken. ik had dat wsl per ongeluk of door fma ingesteld op Gprs voor sms-toegang denk ik en dat wou niet werken, dan maar op gsm gezet en dan alles ok. mss es probere
willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy486 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:52:
ge met erges kijken. ik had dat wsl per ongeluk of door fma ingesteld op Gprs voor sms-toegang denk ik en dat wou niet werken, dan maar op gsm gezet en dan alles ok. mss es probere
willy
Werkt :D, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Hey, vraagje: ik kan niet MS Outlook synchronizen met mijn T610 via Bluetooth. Ik gebruik hiervoor XTND connect (zat bij de phone), maar die zegt dat 'ie geen telefoon kan vinden. Terwijl ik gewoon gepaird ben, en zelfs gewoon bestanden kan transferen via Bluetooth. Misschien een instelling of zo? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die XTND heb je helemaal niet nodig. als je outlook xp of 2003 gebruikr zit die functie er standaard al in
zodra je de bluetooth dongle hebt geinstalleerd verschijnt er een optie in outlook om te synchroniseren via bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dan ga ik daar eens zoeken... gewoon in zo'n pull-down ergens, I assume?

EDIT: ik kan het niet vinden. Heb de drivers van mijn (Mycom) BT device opnieuw geinstalleerd, maar in Outlook is het enige wat ik tegenkom "File > Send to Bluetooth". Dat is echter iets anders dan synchroniseren. Ik gebruik Outlook 2002 SP2 op WIndows XP SP1 trouwens.

[ Voor 67% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 26-02-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:44:

EDIT: ik kan het niet vinden. Heb de drivers van mijn (Mycom) BT device opnieuw geinstalleerd, maar in Outlook is het enige wat ik tegenkom "File > Send to Bluetooth". Dat is echter iets anders dan synchroniseren. Ik gebruik Outlook 2002 SP2 op WIndows XP SP1 trouwens.
probeer et eens met Outlook XP (van Office XP dus) of Outlook 2003, ik zelf doe et met Outlook 2003

succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik kan wel eens upgraden inderdaad. Ondertussen is synchen ook al gelukt via My Bluetooth Places > IRMC Synchonisation. En ik maar denken dat IR voor InfraRed stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin?81
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 23:56

Martin?81

Honda CBR600RR 2004

Ik vond het leuk om m´n oude 610 om te bouwen naar een 630. Maar ik kom er nu achter dat het aan/uit knopje anders is. Ik kan nergens een shop vinden waar je die kan kopen. Weet iemand wat, of heeft er iemand één? Alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er misschien iemand of er een programma voor windows of linux is waarmee je je bluetooth car van SE kunt besturen?? }:O 8)7 :X 8)7 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je in één keer al je mms-jes uit een t610 kunt halen, bijv. dmv bluetooth oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
FMA.....

Had ik niet van jou verwacht, zo'n vraag.....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:36

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 21:44:

Dan heb je toch xtnd connect nodig, dat werkt bij mij prima (synchronize menu extra in Outlook).
Ik heb die van de meegeleverde SE cd gebruikt, versie 4.9 ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of dit een bekend probleem is van dit toestel. Het heeft te maken met de smsjes die op je telefoon zijn opgeslagen. Als ik dus de sim kaart eruit haal en daarna weer alles erin dan verdwijnen dus alle smsjes die op de toestel waren opgeslagen, die van de sim kaart blijven. Dit is nu al de tweede keer dat me dit gebeurd en het is echt irritant.

Is dit probleem bekend en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:57

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2005 @ 01:21:
ik weet niet of dit een bekend probleem is van dit toestel. Het heeft te maken met de smsjes die op je telefoon zijn opgeslagen. Als ik dus de sim kaart eruit haal en daarna weer alles erin dan verdwijnen dus alle smsjes die op de toestel waren opgeslagen, die van de sim kaart blijven. Dit is nu al de tweede keer dat me dit gebeurd en het is echt irritant.

Is dit probleem bekend en is er een oplossing voor?
heb jij een t-mobile versie van het toestel?
Kon me herinneren dat ik dat probleem ook had met T-mobile.
Heb inmiddels een smartphone, misschien bouw ik deze phone nog wel voor de grap om naar een t630 :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee ik heb een vodafone versie, maar simlock vrij en t-mobile prepaid simkaartje erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 13:22:
FMA.....

Had ik niet van jou verwacht, zo'n vraag.....
Ik krijg het stom genoeg niet voor elkaar met fma, de sms-jes gaan prima, de mms-jes alleen niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu sinds een week last met opladen dat ik eerst een tijdje moet frunniken en dat hij dan pas oplaadt, alleen viel hij dan na een aantal minuten soms alsnog uit. Nu echter laadt hij helemaal niet meer op, het is waarschijnlijk het contactpuntje, aangezien mijn lader op mijn andere telefoon wel werkt en ik de batterij in de T630 van een vriendinnetje wel gewoon kan opladen, kent iemand dit probleem en nog belangrijker, heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het stekkertje blijft niet meer goed in de foon haken.
Een alternatief is een desktop ladertje, hier zet je de telefoon gewoon in en dan steunt hij op de contactpuntjes van de lader.
Het adapterstekkertje plug je in de desktop lader.
Dit is een 'made in Hongkong' dingetje dat prima werkt ;)
Hopelijk maakt dit ding wel goed contact met de lader, het lijkt erop dat het stekkertje niet meer goed klemt in je foon.
Anders kun de batterij nog los in het desktop ladertje opladen.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/t630desk3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/t630desk2.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door Speedy-Andre op 28-03-2005 13:04 ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 09:37:
[...]

probeer et eens met Outlook XP (van Office XP dus) of Outlook 2003, ik zelf doe et met Outlook 2003

succes
heb je nou wel of niet extra software hiervoor nodig? ik heb bluetooth "geinstalleerd" binnen WindowsXP echter ik kan in Outlook nergens een menu item vinden voor de bluetooth synchronisatie.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dat desktopladertje ziet er gelikt uit! Weet je misschien waar ik dat ding kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die staat voor 10 euro goedkoper op de SE site..... Maar het gaat mij meer om de functie om de batterij los op te laden, omdat ik denk dat mijn contact van mijn telefoon niet meer gaat werken.... Is dat Hong-Kong dingetje ergens verkrijgbaar op i-net?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:22:
ok dat desktopladertje ziet er gelikt uit! Weet je misschien waar ik dat ding kan krijgen?
Via Ebay voor 3GBP incl. verzending ;)

Of gebruik deze deze Ebay zoekactie :)

Met Paypal kun je ook een gewone bankrekening gebruiken, ik heb een creditcard.
De originele lader van SE (cds-11) is nl shops abnormaal duur, zoek hem maar eens op Ebay :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, heb hem maar gelijk gekocht, voor 4 en een halve euro kan ik niet eens een kat in de zak kopen! Bedankt voor je advies, ben benieuwd hoelang het duurt voor ik het hier in Milaan ontvangen heb.. Weekje misschien of langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Een week moet je wel wachten, ik weet niet hoe het met de douane in Italië gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:12:
Een week moet je wel wachten, ik weet niet hoe het met de douane in Italië gaat :?
Het betrefd meer de duane van Nederland welke roet in het eten kan strooien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

party42 schreef op maandag 28 maart 2005 @ 13:10:
[...]

heb je nou wel of niet extra software hiervoor nodig? ik heb bluetooth "geinstalleerd" binnen WindowsXP echter ik kan in Outlook nergens een menu item vinden voor de bluetooth synchronisatie.
Met bluetooth alleen lukte het bij mij ook niet, ik heb Outlook 2002 en Xp SP1.
Daarom heb ik xtnd connect van de meegeleverde SE cd geïnstalleerd, maar dat is al een paar keer gezegd in dit topic :+
Met FMA kun je ook synchroniseren via BT, FMA zoekt alles voor je op in Outlook en je kunt instellen wie prioriteit heeft bij synchroniseren (Outlook of de foon) ;)
Ik heb recente widcomm drivers voor BT en geen drivers van Xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
Speedy-Andre schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 21:51:
[...]

Met bluetooth alleen lukte het bij mij ook niet, ik heb Outlook 2002 en Xp SP1.
Daarom heb ik xtnd connect van de meegeleverde SE cd geïnstalleerd, maar dat is al een paar keer gezegd in dit topic :+
ok ok ok... herhaling is de beste manier van leren :)
Met FMA kun je ook synchroniseren via BT, FMA zoekt alles voor je op in Outlook en je kunt instellen wie prioriteit heeft bij synchroniseren (Outlook of de foon) ;)
Ik heb recente widcomm drivers voor BT en geen drivers van Xp.
moet ik het toch 'es met FMA proberen. Ik kwam hier alleen de sync contacts functie tegen, maar blijkbaar kun je ook de afspraken synchen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Er loopt ook een groot FMA topic, daar vind je nog meer details ;)
Dit het Sync menu van FMA, je kunt alleen contacten van Outlook synchroniseren.
Voor de rest heb je denk ik SE xtnd connect nodig of een nieuwere Outlook.

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/highend/fmasync.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Speedy-Andre schreef op maandag 28 maart 2005 @ 16:12:
Ooit gehoord van vrij verkeer van goederen binnen Europa (EU) ???

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ginz schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 01:46:
[...]

Ooit gehoord van vrij verkeer van goederen binnen Europa (EU) ???
Ja natuurlijk ;)
Maar sinds wanneer is Engeland (daar zit de verkoper) onderdeel van Europa :? B)
En waarom zou het pakketje niet in een keer naar Italië gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Vanuit Engeland kan je afaik ook gewoon alles vrij vervoeren

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 31-03-2005 20:54 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ginz schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 20:53:
Vanuit Engeland kan je afaik ook gewoon alles vrij vervoeren
ff nagezocht, Engeland kent een paar uitzonderingsregels, maar voor dit soort elektronische spullen is het idd vrij, al betaal je wel 17,5% btw in Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem binnen, alles echt prima geregeld! Ding is wel helemaal van plastic en weegt niks, maar werkt weer als een trein, al moet ik wel mijn batterij eruit halen in de achterkant apart opladen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:04:
Ik heb hem binnen, alles echt prima geregeld! Ding is wel helemaal van plastic en weegt niks, maar werkt weer als een trein, al moet ik wel mijn batterij eruit halen in de achterkant apart opladen!
Nou ja, je kunt je batterij tenminste weer opladen ;)
Lukt het niet door de T610 rechtop in de houder te zetten?
Want het ging het eigenlijk om de contactjes van de T610, met een beetje geluk laadt hij rechtop in deze lader wel op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Heb sinds een paar dagen ook een T610. Nou heb ik een vrag omtrend de telefoonboek.

Elke keer als ik nu in het menu kijk waar al mn nummers in staan , dan wordt automatisch de naam genoemd als ik er een spraaklabel bij gedaan heb :(

Hoe kun je dit uitzetten :?

Vind het namelijk erg irritant, als ik een nummer aan het zoeken ben dat ik steeds de naam genoemd wordt waar je langs scrollt.

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje een rare vraag maar ik ben van plan om een tweede hands t610 aan te schaffen. Momenteel kosten ze ook niet zoveel meer en toch een leuke mobiel.

Maar ik vroeg me af hoeveel smsjes je kan opslaan? Is dat gewoon totdat die 2mb geheugen vol is of is er een limiet van 100 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 13:53:
Misschien een beetje een rare vraag maar ik ben van plan om een tweede hands t610 aan te schaffen. Momenteel kosten ze ook niet zoveel meer en toch een leuke mobiel.

Maar ik vroeg me af hoeveel smsjes je kan opslaan? Is dat gewoon totdat die 2mb geheugen vol is of is er een limiet van 100 oid.
Die van mij begint te miepen over het SMS-geheugen dat bijna vol is, als er in de inbox ca. 20 staan en in de sent items ca. 60. Ik schat dus dat er maximaal ca. 100 in kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, na anderhalf jaar trouwe dienst begint mijn T610 de nodige kure te vertonen...de garantie is een paar maanden geleden afgelopen dus terugsturen kan ik hem niet maar ik zit wel met een grote probleem. Elke keer als ik de telefoon aan zet lijkt het wel alsof de toetsen geblokeert zijn. Pincode intoetsen is daarom ook niet mogelijk..de telefoon loopt dan vast en na een paar minuten krijg ik dan in het wachtwoordscherm in eens het berichtje "SMS tekort". Heel soms lukt het wel om de pincode in te toetsen maar dan loopt de telefoon opnieuw vast omdat de toetsen niet meer werken en begin de telefoon bijv vanzelf door menu's e.d. te bladeren. Enige mogelijkheid om hem dan uit te zetten is dan om de batterij te verwijderen.
Weet iemand mischien wat hier aan de hand is? Kan ik dit oplossen door er nieuwe software op te zetten? Mijn telefoon is nog van week 28 met de allereerste softwareversie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het lijkt een beetje op een vastzittende toets of vocht bij het toetsenbord, waardoor ie 'uit zich zelf' toetsen indrukt.
Andere firmware doet daar weinig aan denk ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel067
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 10:04
Mijn T610 is nu bijna 2 jaar oud (bijna tijd voor een nieuwe :9) en de laatste tijd zit er veel stof onder het scherm en ook de joystick reageert slecht. Nu wou ik de telefoon een keer open en schoon maken, maar het zwarte achterkantje komt gewoon niet los.

Is het de bedoeling dat ik het hele ding recht omhoog duw (wat de bedoeling lijkt gezien de foto uit de startpost)? Of moeten de zijkanten iets uit elkaar gedrukt worden :??

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik de telefoon beschadig, maar het ding wil gewoon niet schuiven :'( (ook niet met veel kracht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik ben nu ook in het bezit van een T610 ,prima ding, ik had eerst een Sendo, maar dat is maar voor vrij kort geweest want die werkte voor geen meter. Maar goed, daar wil ik het nu niet over hebben, ik wil graag een nieuwe theme op mijn mobieltje hebben, heb een toffe gedownload van Hitman, probleem alleen is...hoe kan ik hem op m'n foon zetten? Ik heb bluetooth aan op mn T610, in windows zit ik bij
My Bluetooth Places en kies dan T610 OBEX File Transfer, ik kan dan gerust naar 'afbeeldingen' of 'geluiden' gaan en files verwijderen of toevoegen, maar bij ' Thema's" (rare folder naam ook) kom ik niet in..als ik daarop klik krijg ik " no such file' ik kom dus die folder niet in...en dus kan ik ook niet nieuwe themas toevoegen, iemand enig idee?

En een site voor gratis polyphonic ringtones, ik zoek ernaar maar uiteindelijk kan je er allemaal voor gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:19
devilsnight schreef op zondag 08 mei 2005 @ 00:25:
Ik ben nu ook in het bezit van een T610 ,prima ding, ik had eerst een Sendo, maar dat is maar voor vrij kort geweest want die werkte voor geen meter. Maar goed, daar wil ik het nu niet over hebben, ik wil graag een nieuwe theme op mijn mobieltje hebben, heb een toffe gedownload van Hitman, probleem alleen is...hoe kan ik hem op m'n foon zetten? Ik heb bluetooth aan op mn T610, in windows zit ik bij
My Bluetooth Places en kies dan T610 OBEX File Transfer, ik kan dan gerust naar 'afbeeldingen' of 'geluiden' gaan en files verwijderen of toevoegen, maar bij ' Thema's" (rare folder naam ook) kom ik niet in..als ik daarop klik krijg ik " no such file' ik kom dus die folder niet in...en dus kan ik ook niet nieuwe themas toevoegen, iemand enig idee?
Die vraag is al zo vaak langsgekomen... magoed. Zie hier:
Vittek in "Het SonyEricsson T610 topic"
MarcoC in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
Shiver23 in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
Verwijderd in "Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel..."
DaFreakhead in "Het Grote SonyEricsson T630 topic - Deel..."
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Perfect, en zijn er nog goeie sites bekend?

---

EDIT

Nu ineens werkt bluetooth niet meer...als ik naar Obex File transfer ga krijg ik een error "the connection could not be completed" zomaar ineens..de hele avond ermee bezig ,werkt goed en nu dit..naja zeg.

[ Voor 73% gewijzigd door devilsnight op 08-05-2005 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
Is het mogelijk om je telefoon te flashen via een bluetooth dongle in je computer? Want ik wil van de standaart vodafone shit af.

[ Voor 34% gewijzigd door Xato op 30-05-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
Wat raak je allemaal kwijt met de 13 seconden truck want dan probeer ik eerst dat maar ik wil mijn spelletjes niet kwijt raken. Want dan wil ik kijken of ik daar de standaart vodafone shit mee weg krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei toch een topic :D

Ik ben vanplan om ook een T610 te kopen (heb nu een Nec 223i). Kan ik beter een paar maandjes wachten en doorsparen of de gsm tweedehands kopen?

Ik ben niet bang dat de gsm gaat tegenvallen, 9 topics @ GoT en hoge punten/reviews @ kieskeurig. zeggen genoeg :P

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk zou ik doorsparen, de antenne van de T610 vond ik erg slecht en het display is met zonlicht zeer slecht te zien. Dat (die antenne) is ook de reden waarom ik een Nokia 6230 gekocht heb (na een jaar T610, terwijl ik die in eerste instantie 2 jaar wilde gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over de attenne van de T610 gesproken, is het normaal als je je vinger op de zwarte kapje (waarachter de attenne zit) legt de verbinding stukken minder goed is en soms wegvalt??

@Lamber... je kan beter doorsparen, de T610 was ooit een goede aankoop tov de nokia die toen als concurrent de 7250 had die geen Bluetooth had. maar tegenwoordig is de T610 achterhaald met vele toestellen die veel mooier of beter zijn. als je toch al een 2ehandsje gaat kopen neem dan een T630....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2005 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2005 @ 20:38:
over de attenne van de T610 gesproken, is het normaal als je je vinger op de zwarte kapje (waarachter de attenne zit) legt de verbinding stukken minder goed is en soms wegvalt??

@Lamber... je kan beter doorsparen, de T610 was ooit een goede aankoop tov de nokia die toen als concurrent de 7250 had die geen Bluetooth had. maar tegenwoordig is de T610 achterhaald met vele toestellen die veel mooier of beter zijn. als je toch al een 2ehandsje gaat kopen neem dan een T630....
Is de T630 dan beter dan de T610? Ik heb namelijk een advertentie gezien, T630 voor 60 euro :P

/me vraagt ouders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verschillen tussen de T610 en de T630 zijn niet erg groot, behalve het uiterlijk dan. De T630 heeft wel een beter display dan de T610, wat met name de leesbaarheid in zonlicht ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet is de antenne van de T630 ook beter, dat weet ik alleen niet zeker.
Ik zou zeker de T630 pakken als je moet kiezen tussen T610 en T630.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57
Xato schreef op maandag 30 mei 2005 @ 17:20:
Wat raak je allemaal kwijt met de 13 seconden truck want dan probeer ik eerst dat maar ik wil mijn spelletjes niet kwijt raken. Want dan wil ik kijken of ik daar de standaart vodafone shit mee weg krijgt.
Je bedoelt reset naar de fabrieksinstellingen ? Dan raak je alles kwijt. Dus ook je spelletjes. Of het ook die vodafone shit weg haalt durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

blackraid3r schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 21:49:
[...]

Je bedoelt reset naar de fabrieksinstellingen ? Dan raak je alles kwijt. Dus ook je spelletjes. Of het ook die vodafone shit weg haalt durf ik niet te zeggen.
Bij mij werkte het niet....

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
  • Laatst online: 13-09 12:01
Weet iemand of het mogelijk is op een GPS systeem op een T610 te installeren?
(Voor binnen nederland alleen)

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cyberrobin schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:22:
Weet iemand of het mogelijk is op een GPS systeem op een T610 te installeren?
(Voor binnen nederland alleen)
Net gekeken, kan geen GPS programma's/modules vinden die je met een T610 kunt gebruiken :(

GSM heeft teweinig geheugen/ruimte voor GPS programma.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2005 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
  • Laatst online: 13-09 12:01
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 16:29:
[...]

Je zou dan moeten kijken naar een programma < 2 mb (zoveel ruimte heb je toch op je gsm?)

Ik weet niet of die bestaan.

Net gekeken, kan geen GPS programma's/modules vinden die je met een T610 kunt gebruiken :(
Oh jammer, toch bedankt :)

[ Voor 3% gewijzigd door CptMorgan op 01-06-2005 16:34 ]

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik heb allemaal games gevonden op het net, echt vet veel...ik heb alleen geen idee hoe ik die op m'n mobieltje zet, het werkt niet via bluetooth, niet zoals ik nieuwe ringtones erop zet of nieuwe thema's...hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devilsnight schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:31:
Ik heb allemaal games gevonden op het net, echt vet veel...ik heb alleen geen idee hoe ik die op m'n mobieltje zet, het werkt niet via bluetooth, niet zoals ik nieuwe ringtones erop zet of nieuwe thema's...hoe doe ik dit?
met floats mobile agent, check startpost

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2005 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ok, ik heb dat programma nu, maar om een of andere reden laat ie niks zien en wil ie ook niet connecten, hij blijft op Fma-not connected staan, Bluetooth heb ik aangezet op mn telefoon, ik snap hier niks van, iemand enig idee?

In mobile Agent ga ik naar Phone>Connect en ik zie dan rechtsonder dat telefoonicoontje flikkeren en op een gegeven moment "connection failed"

[ Voor 25% gewijzigd door devilsnight op 11-06-2005 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn T610 volledig resetten ("alles resetten"). Maar hij vraagt naar een "blokkeringscode". Welke code is dit en waar kan ik die vinden? Het is alleszins niet de PIN- of de PUK-code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel067
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 10:04
Toevallig deed ik dat gistern ook met mijn T610, de code waarom gevraagd wordt is je telefoonblokkerings code, oftewel YUNU. Als het goed is heb je die ooit zelf ingesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:19:
Ik wil mijn T610 volledig resetten ("alles resetten"). Maar hij vraagt naar een "blokkeringscode". Welke code is dit en waar kan ik die vinden? Het is alleszins niet de PIN- of de PUK-code.
Standaard is dat 0000 en anders een pincode die je zelf ingevoerd hebt. En dat staat gewoon in de manual hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:58
devilsnight schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 16:20:
Ok, ik heb dat programma nu, maar om een of andere reden laat ie niks zien en wil ie ook niet connecten, hij blijft op Fma-not connected staan, Bluetooth heb ik aangezet op mn telefoon, ik snap hier niks van, iemand enig idee?

In mobile Agent ga ik naar Phone>Connect en ik zie dan rechtsonder dat telefoonicoontje flikkeren en op een gegeven moment "connection failed"
Tja, je moet wel goed verbinden ;) . Linkie naar tutorial: klik.

[ Voor 15% gewijzigd door MarcoC op 14-06-2005 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 13:19:
het zijn 5 cijfers en het is 12345 en zoals al eerder gezegd staat dit in je manual. 0000 is je standaard pincode voor als je nog nooit een pincode heb ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de hulp.
Had mijn blokkeringscode nog nooit ingesteld, en standaard is dat dus inderdaad 0000.
Reset was een succes. Ben enkel wat ringtones kwijt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk statusaanvraag van sms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Dan krijg je:

Bericht aangekomen afgeleverd in je beeldscherm te zien als je berichtje is afgeleverd :)

[ Voor 9% gewijzigd door Dentheman op 30-06-2005 15:43 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman89 schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 15:43:
Dan krijg je:

Bericht aangekomen afgeleverd in je beeldscherm te zien als je berichtje is afgeleverd :)
Kost dat geld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:21
Hey gasten,

ik heb vanmiddag mijn telefoon laten vallen en nu gaat hij niet meer aan! :(
Als ik de aanknop indruk dan hoor je wel een soort van toontje alsof die aangaat maar toch niet :P

Weet iemand een oplossing of heeft iemand dit ook wel eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miss is je scherm dan kapot :+
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste