Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 06:03
Jaydee schreef op 30 augustus 2004 @ 16:06:
Als je in een T610 de firmware van een T630 zet moet je ook het display van de T630 installeren, anders gaat het niet werken.
Op veel betere foto's moet je overigens niet rekenen, de resolutie is hetzelfde maar als je voor VGA resolutie kiest zal de foto gewoon digitaal vergroot worden.
Ik heb T630 firmware erop staan, met normale STN scherm dus scherm van T610 en werkt zoals gewoonlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-07 12:56

Jesse99

Everything's Tweakable!

Psies... De foto wordt groter maar de kwaliteit identiek aan de kleine versie...

@ Neonlite huh dat werkt zonder problemen? 'k kan het zelf niet bevestigen, maar volgens Ginz zou dat dus niet werken... :?

[ Voor 45% gewijzigd door Jesse99 op 30-08-2004 19:54 ]

New pc under construction...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
Jaydee schreef op 30 augustus 2004 @ 19:52:
Psies... De foto wordt groter maar de kwaliteit identiek aan de kleine versie...

@ Neonlite huh dat werkt zonder problemen? 'k kan het zelf niet bevestigen, maar volgens Ginz zou dat dus niet werken... :?
Hier met STN scherm:
Afbeeldingslocatie: http://n-tertainment.com/danh/t610/t630.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik kom er niet meer uit...!!!
Heb een MSI dongel en heb altijd moeiteloos kunnen werken ermee.
Nu had ik sinds juni een moto V525 en heb die ook gepaird en alles werkte prima (ik zet alleen fotos,plaatjes,ringtones over meer niet)
Nu wilde ik gisteren weer mijn T610 in gebruik nemen en er een thema opzetten,dat ging prima en ook een afbeelding.
Maar.......ik wilde een foto die ik had genomen op de pc zetten en toen ging het mis????hij zoekt verbinding,en dan zie je dat het streeptje loopt en ineens!!!! verbinding verbroken?
Ik heb geen verstand van de dongel,kan wel het advanced conf. vinden maar weet niet waarom ik nu geen foto meer op de pc kan zetten.
Is er iemand die het me héél simpel uit kan leggen,wat ik moet veranderen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
rooie60 schreef op 31 augustus 2004 @ 10:49:
ik kom er niet meer uit...!!!
Heb een MSI dongel en heb altijd moeiteloos kunnen werken ermee.
Nu had ik sinds juni een moto V525 en heb die ook gepaird en alles werkte prima (ik zet alleen fotos,plaatjes,ringtones over meer niet)
Nu wilde ik gisteren weer mijn T610 in gebruik nemen en er een thema opzetten,dat ging prima en ook een afbeelding.
Maar.......ik wilde een foto die ik had genomen op de pc zetten en toen ging het mis????hij zoekt verbinding,en dan zie je dat het streeptje loopt en ineens!!!! verbinding verbroken?
Ik heb geen verstand van de dongel,kan wel het advanced conf. vinden maar weet niet waarom ik nu geen foto meer op de pc kan zetten.
Is er iemand die het me héél simpel uit kan leggen,wat ik moet veranderen misschien?
een gemaakte foto van mobiel naar pc? dat moet meestal zonder problemen gaan. Je kunt via je pc toch op je mobiel kijken?

My Bluetooth Places\Entire Bluetooth Neighborhood\T630\OBEX File Transfer\Pictures

dan naar de map 'afbeeldingen/pictures' en dan foto selecteren dan kopieren of verzenden naar desktop.

Tenminste zo doe ik het altijd, of je kunt het via FMA proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
aaahhhh!! ja daar snap ik dus niks van sorry!ik zeg al ben een leek,kan met al mijn gsm's(5 stuks) fotos afb.ringtones themas versturen van en naar,maar dan houd de kennis op :(

Kan wel op My BT places klikken,maar dan kan ik nergens ''entire BT Neighborhood'
vinden?
Ik moet het ook allemaal zelf uitvogelen,mijn man heeft er helemaal geen verstand van helaas,hoop dat je me toch nog met stap voor stap kunt uitleggen hoe! moet nu weg naar mijn werk,hoop dat je me verder kunt helpen alvast bedankt :)

[ Voor 49% gewijzigd door rooie60 op 31-08-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
rooie60 schreef op 31 augustus 2004 @ 12:34:
aaahhhh!! ja daar snap ik dus niks van sorry!ik zeg al ben een leek,kan met al mijn gsm's(5 stuks) fotos afb.ringtones themas versturen van en naar,maar dan houd de kennis op :(

Kan wel op My BT places klikken,maar dan kan ik nergens ''entire BT Neighborhood'
vinden?
Ik moet het ook allemaal zelf uitvogelen,mijn man heeft er helemaal geen verstand van helaas,hoop dat je me toch nog met stap voor stap kunt uitleggen hoe! moet nu weg naar mijn werk,hoop dat je me verder kunt helpen alvast bedankt :)
Je zit er in de buurt :P .

Ga naar My Bluetooth Places, zet de bluetooth van je mobiel aan en dubbel klik op het icoontje van 'Find Bluetooth Devices.' Nu moet je je telefoon kunnen vinden. Dubbelklik op je telefoon dan kom je in het scherm met: Afbeeldingen, Muziek en Themes

Als dat niet helpt dan weet ik het ook niet meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij na 10 minuten maar opgegeven.
Doe ik iets verkeerd?

Heb onder de opties connect op bluetooth gezet, that's all, toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
dit was er dus kapot aan mijn t630 tft scherm

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/neonlite/pictures/IMG_0213tn.jpg

de goudelijnen raken mekaar niet meer aan
ach ja kan gebeuren he :'(

[ Voor 11% gewijzigd door PhoDB op 31-08-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een t610 of een t630 te kopen. Ik heb eigenlijk geen zin in een abbo. (heb nu geld, en geef dat nu uit :P) Welke raden jullie me aan. Ik bel niet heel veel. Tis meer een leuk speeltje. Wil prepaid denk ik.

Ik heb nu een telfort telefoon, maar ik zie hem nergens in combinatie met telfort. Weet iemand daar iets van? TY!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2004 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
Verwijderd schreef op 31 augustus 2004 @ 20:11:
Ik ben van plan om een t610 of een t630 te kopen. Ik heb eigenlijk geen zin in een abbo. (heb nu geld, en geef dat nu uit :P) Welke raden jullie me aan. Ik bel niet heel veel. Tis meer een leuk speeltje. Wil prepaid denk ik.

Ik heb nu een telfort telefoon, maar ik zie hem nergens in combinatie met telfort. Weet iemand daar iets van? TY!
Hmm, deze mobiele telefoons zijn natuurlijk ook fijn voor spellen, alleen een nadeel is dan weer dat je de firmware moet upgraden zodat de spellen vloeiend lopen. Maar er is dus echt niet zoveel verschil tussen de T610 en T630.
T610: STN scherm, in zonlicht zie je nauwelijks iets
T630: TFT scherm, duidelijk overdag, chat functie tussen de T630
Ze hebben beide: Bluetooth, Infrarood, GPRS, Agenda en Triband

Verder is er niet veel speciaals aan :). Maar als ik jou was zal ik de K700i kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
neonlite?
wat bedoel je nou met'ga naar my BT places' ?moet ik dubbelklikken op BT icoon onderin balk of op BT icoon op b.blad? ik heb het beide geprobeerd maar kan nergens "find BT devices" vinden??
Ik word helemaal ramgek!! (ligt aan mij)
Ik kan ook met rechts eenmaal op BT icoon klikken onderin balk,maar daar moet ik niet zijn,daar is oa alleen het confi scherm
??????please

btw ze zijn al gepaard hoor
jaaaaah!! ik heb het gevonden de entire BT neighborhood...bla bla
ik zie de afbeeldingen ja klopt,maar klik ik met rechts (wat jij bedoelt met verzenden of kop.) dan is 'BT exchange folder" grijs??? en dat wat erboven staat ook,dus ik kan niets kop./verz ?
Jéé ik wist deze optie niet, maar nu?

update omdat jij het over 'file transfer'had ben ik eens gaan kijken in het configuratiescherm van de BT
Ik zag ergens staan 'not required' en dat heb ik veranderd in required
nu kan ik dus wél vanuit obex file transfer de afbeelding naar mijn BT exchanched folder sturen :) :) thnx :> :>
kan alleen nog niet vanaf mijn 610 rechtstreeks naar pc sturen,maar ik ben hier al blij mee :*) bedankt voor je hulp :>

[ Voor 62% gewijzigd door rooie60 op 01-09-2004 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
rooie60 schreef op 31 augustus 2004 @ 23:11:
neonlite?
wat bedoel je nou met'ga naar my BT places' ?moet ik dubbelklikken op BT icoon onderin balk of op BT icoon op b.blad? ik heb het beide geprobeerd maar kan nergens "find BT devices" vinden??
Ik word helemaal ramgek!! (ligt aan mij)
Ik kan ook met rechts eenmaal op BT icoon klikken onderin balk,maar daar moet ik niet zijn,daar is oa alleen het confi scherm
??????please

btw ze zijn al gepaard hoor
jaaaaah!! ik heb het gevonden de entire BT neighborhood...bla bla
ik zie de afbeeldingen ja klopt,maar klik ik met rechts (wat jij bedoelt met verzenden of kop.) dan is 'BT exchange folder" grijs??? en dat wat erboven staat ook,dus ik kan niets kop./verz ?
Jéé ik wist deze optie niet, maar nu?

update omdat jij het over 'file transfer'had ben ik eens gaan kijken in het configuratiescherm van de BT
Ik zag ergens staan 'not required' en dat heb ik veranderd in required
nu kan ik dus wél vanuit obex file transfer de afbeelding naar mijn BT exchanched folder sturen :) :) thnx :> :>
kan alleen nog niet vanaf mijn 610 rechtstreeks naar pc sturen,maar ik ben hier al blij mee :*) bedankt voor je hulp :>
ik zei het toch, het lukt je wel 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
met jou hulp ja :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je toeveallig ook hoe je daarna kunt connecten met Float's mobile agent? :) want dat wil mij niet lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 13:12:
weet je toeveallig ook hoe je daarna kunt connecten met Float's mobile agent? :) want dat wil mij niet lukken :)
hier is ongelooflijk veel informatie te vinden ;)

http://fma.xinium.com/forums/index.php?showtopic=32

als je er dan nog niet uitkomt dan weet ik het zelf ook niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dat klepje er nog steeds niet af.

En ik kan pas een T630 bestellen als het knopje en de cam ricg erbij zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
Verwijderd schreef op 01 september 2004 @ 15:54:
Ik krijg dat klepje er nog steeds niet af.

En ik kan pas een T630 bestellen als het knopje en de cam ricg erbij zitten
Net onder de antenne klep zitten 2 soort pinnetjes (naast de camera punt), die moet je 'voorzichtig' omhoog tillen dan kan je het makkelijk open schuiven.

En zoals ginz zei is het indd onmogelijk om T630 firmware op een STN scherm te kunnen draaien. Ik had dus alleen de T630 Identifier erop staan. Maar dat is niets natuurlijk. :X

[ Voor 21% gewijzigd door PhoDB op 01-09-2004 21:05 ]

Verwijderd

neonlite schreef op 01 september 2004 @ 15:09:
[...]

hier is ongelooflijk veel informatie te vinden ;)

http://fma.xinium.com/forums/index.php?showtopic=32

als je er dan nog niet uitkomt dan weet ik het zelf ook niet meer 8)7
thnx

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
neonlite schreef op 01 september 2004 @ 19:47:
[...]

Net onder de antenne klep zitten 2 soort pinnetjes (naast de camera punt), die moet je 'voorzichtig' omhoog tillen dan kan je het makkelijk open schuiven.

En zoals ginz zei is het indd onmogelijk om T630 firmware op een STN scherm te kunnen draaien. Ik had dus alleen de T630 Identifier erop staan. Maar dat is niets natuurlijk. :X
Tja, ik begon wel eventjes aan mezelf te twijfelen hóór.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
iemand hier ooit gehoord van mascotcapsule? opengl support voor j2me, maar ik kan er niet uitkomen waar het te krijgen is en voor welke mobielen het is. Ikzelf denk dat de se t610 er te langzaam voor is, sommige java spellen lopen al sloom hier.

Verwijderd

Met mobiel geeft nu alleen nog maar weer na het aan zetten zoeken en dan loopt hij vast.
Wat kan het probleem zijn?

UPDATE :

Hij doet het nu ineens weer.....waar zou dat aan liggen????

En dat klepje verschuift maar 1 of 2 mm dus werkt niet echt.

Maar ik houw me T610 wel zoals hij nu is en geef er geen geld aan uit om hem op een T630 te laten lijken. Of de prijzen moeten zakken van die frontjes maar anders niet. Ik koop wel over 1 jaar en Sony ericsson K7** serie met prepay of abbo.

[ Voor 201% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik las in de topicstart (heb verder het topic niet gelezen) dat de T630 een beter scherm (TFT) heeft en een T610 een STN scherm heeft.
Is het verschil duidelijk te merken. Of is het verschil maar heel weinig?
Ik wil graag een T610 kopen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Verschil is zeker goed te merken! Het STN scherm (T610) is zeker niet slecht, maar een TFT scherm geeft strakker en helderder beeld, grotere inkijkhoek en vooral bij daglicht is het een stuk beter leesbaar. Was mij de upgrade naar een T630 wel waard :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Ik had mijn tel in mijn broekzak, nu ben ik tegen een punt van een tafel aan gelopen (spellenkasttafel) en nu zit er een lichtere (witte) streep door het scherm heen, en als als hij een blauw scherm weergeeft zie ik een zwarte streep met pikkeltjes.
Iemand hier ervaring mee dit op te lossen? of is het gedeelte gewoon dood?
Anders iemand hier in de buurt van Nijmegen die een stn schermpie over heeft en er gereedschap voor heeft dus dit er eventjes voor mij in wilt zetten ? Wel iemand die er ervaring mee heeft graag :)
Wanneer het niet in de buurt is gelieve ook te reageren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
THxZ0NE schreef op 03 september 2004 @ 19:14:
Ik had mijn tel in mijn broekzak, nu ben ik tegen een punt van een tafel aan gelopen (spellenkasttafel) en nu zit er een lichtere (witte) streep door het scherm heen, en als als hij een blauw scherm weergeeft zie ik een zwarte streep met pikkeltjes.
Iemand hier ervaring mee dit op te lossen? of is het gedeelte gewoon dood?
Anders iemand hier in de buurt van Nijmegen die een stn schermpie over heeft en er gereedschap voor heeft dus dit er eventjes voor mij in wilt zetten ? Wel iemand die er ervaring mee heeft graag :)
Wanneer het niet in de buurt is gelieve ook te reageren :)
Ik, mail me maar even

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Ik heb mijn T610 pas omgebouwd naar een T630, ik heb het originele T610 scherm dus nog over, in nieuwstaat.
Woon alleen niet echt in jouw buurt, woon omgeving Maastricht. Opsturen zou geen probleem zijn, mocht je helemaal naar hier willen komen kan ik 'm wel voor je inbouwen.
Laat maar even wat weten via mail ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Jaydee schreef op 03 september 2004 @ 23:22:
Ik heb mijn T610 pas omgebouwd naar een T630, ik heb het originele T610 scherm dus nog over, in nieuwstaat.
Woon alleen niet echt in jouw buurt, woon omgeving Maastricht. Opsturen zou geen probleem zijn, mocht je helemaal naar hier willen komen kan ik 'm wel voor je inbouwen.
Laat maar even wat weten via mail ofzo ;)
Heb jij dan een T630 schermpje in een T610 gebouwd ofzo omdat je een T610 schermpje over hebt?
just a question!!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Jep, heb de hele telefoon omgebouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik heb 2 dagen terug er ook 1 gekocht en moet zeggen dat het echt een fantastisch telefoontje is. De bediening en dergelijke is gewoon superb. Me vriendin heeft er ook gelijk 1 gehaald. Alle 2 met een abbo er bij. Ik ga dit topic maar even in de gaten houden.

Trouwens vraagje. Waarom zou je je T610 om willen bouwen naar een 630. Ik vind dat ding echt donders lelijk ok persoonlijke mening. Maar verder dan een tft schermpje is er niks veranderd. Daar komt volgens mij ook nog bij dat je garantie naar de klote is. En als ik naar mijn 610 kijkt knippert het beeld niet wat hier eerder werd geschreven. Maar goed zal wel persoonlijke mening zijn. Zoals ik al zei een topic om in de gaten te houden.

[ Voor 47% gewijzigd door WeAreLegion op 04-09-2004 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:36

netblade

Sunrise

WeAreLegion schreef op 04 september 2004 @ 01:18:
Ik heb 2 dagen terug er ook 1 gekocht en moet zeggen dat het echt een fantastisch telefoontje is. De bediening en dergelijke is gewoon superb. Me vriendin heeft er ook gelijk 1 gehaald. Alle 2 met een abbo er bij. Ik ga dit topic maar even in de gaten houden.

Trouwens vraagje. Waarom zou je je T610 om willen bouwen naar een 630. Ik vind dat ding echt donders lelijk ok persoonlijke mening. Maar verder dan een tft schermpje is er niks veranderd. Daar komt volgens mij ook nog bij dat je garantie naar de klote is. En als ik naar mijn 610 kijkt knippert het beeld niet wat hier eerder werd geschreven. Maar goed zal wel persoonlijke mening zijn. Zoals ik al zei een topic om in de gaten te houden.
Je kan natuurlijk ook na het jaar je gsm ombouwen ;)
Ik laat het dan wel doen, want ik sloop waarschijnlijk weer wat dan, zodat het niet meer werkt :+

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik mag na 7 maanden een nieuwe mobiel uitzoeken en me contract verlengen met een jaar. Ik heb een jaar abbo. Maar goed het zal wel een persoonlijke mening zijn. Verder zijn het top telefoontjes. IK ga straks even zo dongle halen voor bluetooth lijkt me wel handig om te kunnen communiceren met me mobiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Hmm.. ik vind de T610 nog steeds wel traag in de menu's.. zo'n irritante vertraging van 2 tienden van een seconde oid.. hebben jullie dat ook? Is het te verhelpen? Ik heb vrij veel geheugen vrij en de nieuwste firmware!

ohja.. en mn mms activatie is een paar maanden geleden of zo niet helemaal goed gegaan bij telfort.. krijg nu communicatie error als ik wil sturen.. en als ik opnieuw de instellingen naar me toe gestuurd wil krijgen, staat er dat dat maar eenmalig kan |:( .. hoe los je zoiets op? Kheb telfort al eens gemaild, maar nooit wat terug gekregen :/

[ Voor 46% gewijzigd door RedruM op 04-09-2004 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:42
tering waarom heeft de T610 en de T630 maar 2 mb aan geheugen ?? :( trouwens klasgenoot zei 7mb, maar dat is dus lariekoek ?

ik ben van plan een vd 2 te kopen, maar twijfel nu wel erg, het geheugen is ook niet uit te breiden he ? zelfs de cheap ass sagem van me broertje heeft 4mb :|

weet iemand nog een goede telefoon die kwa specs mee kan met de SE T610/630, meer geheugen heeft en in dezelfde prijsklasse zit ?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Zym0tiC

^_^

NoepZor schreef op 04 september 2004 @ 17:37:
tering waarom heeft de T610 en de T630 maar 2 mb aan geheugen ?? :( trouwens klasgenoot zei 7mb, maar dat is dus lariekoek ?

ik ben van plan een vd 2 te kopen, maar twijfel nu wel erg, het geheugen is ook niet uit te breiden he ? zelfs de cheap ass sagem van me broertje heeft 4mb :|

weet iemand nog een goede telefoon die kwa specs mee kan met de SE T610/630, meer geheugen heeft en in dezelfde prijsklasse zit ?
Als je goed rond kijkt kun je de SE k700i met 42mb en nog meer extra's voor nop krijgen bij een abbo, als je tenminste een abbo wilt.

[ Voor 4% gewijzigd door Zym0tiC op 04-09-2004 17:40 ]

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heb vandaag een Bluetooth Dongle gehaald bij orange. En werkt echt perfect met dat programmaatje wat in Start Topic staat. Er word gezegd dat het moeilijk is om te connecten maar moet zeggen dat het erg eenvoudig ging. Perhaps dat dat komt door sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Zym0tiC schreef op 04 september 2004 @ 17:40:
[...]

Als je goed rond kijkt kun je de SE k700i met 42mb en nog meer extra's voor nop krijgen bij een abbo, als je tenminste een abbo wilt.
ik wil maar 1 jaar abbo, en dan kost ie algauw 150 - 200 euro

de SE T630 kost €0 bij orange €30 1 jaar, dus das goedkoper :)
maar nu vraag ik me af, als je niet zo erg veel foto's maakt, staat dat geheugen dan snel vol, 2 mb lijkt me wel krap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Nu online

sjaakaq

It might get loud

idd dat zuigt ja. En ook dat in een K700 dus 20x zoveel past ja...hadden de krenten er dan niet tenminste 8mb oid in kunnen doen :? :X

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bijna heel deel 8 en deel 9 doorgelezen maar nu kan ik een paar dingen niet meer vinden die ik wel graag zou willen weten. hoe zat het met die manier om die krasjes van je frontje te krijgen. met tandpasta toch?? en waar kan ik ergens een lijst vinden met alle servicepoints want ik wil de niewste firmware erop laten zetten :P alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@skov dit staat allemaal in de 1e post van dit topic. (tenminste servicepoints wel maar krasjes weet ik nie zeker)

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2004 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat over die krasjes staat er idd niet in maar ik kan de info over de servicepoints toch echt niet vinden!! :?

edit: laat maar ik heb het al gevonden. :*) stond ergens in deel 5 of 6 weet ik niet meer precies maar klopt dat lijstje nog of zijn er weer veel nieuwe gekomen sinds die tijd?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB

ja ja.. op de T610/T630 kunnen geen mp3's op of word documenten, dus waarom 4/6/8mb :? en wat maakt het uit, als je meer geheugen wilt koop je toch gewoon een andere telefoon.
RedruM schreef op 04 september 2004 @ 17:07
Hmm.. ik vind de T610 nog steeds wel traag in de menu's.. zo'n irritante vertraging van 2 tienden van een seconde oid.. hebben jullie dat ook? Is het te verhelpen? Ik heb vrij veel geheugen vrij en de nieuwste firmware!
dat is vreemd, hier gaat t gewoon vloeiend, spellen vliegen ook als een gek, alles gaat gewoon zo snel zoals het moet

[ Voor 21% gewijzigd door PhoDB op 05-09-2004 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
bijvoorbeeld als ik een sms wil typen, dan duurt het 1 seconde voor ie in het 'write new' menu is.. is dat dan niet normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
hallo,

ik wil erg graag een T610 kopen, kan ik eigenlijk beter een T630 kopen?
maar dat schermpje veel uit? is er een andere resolutie?

tom

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:14
_Supreme schreef op 05 september 2004 @ 18:58:
hallo,

ik wil erg graag een T610 kopen, kan ik eigenlijk beter een T630 kopen?
maar dat schermpje veel uit? is er een andere resolutie?

tom
Nee de resolutie van de T630 is hetzelfde. Alleen het is een TFT scherm i.pv. STN waardoor het beeld stuk scherper is (vooral bij zonlicht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
maar gewoon een T610 heeft ook al goed beeld, toch?

en kun je ook een heel profiel samenstellen bij je personen in je adresboek?
dus ook als iemand belt, dat je zijn foto te zien krijgt?

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 19:58
_Supreme schreef op 05 september 2004 @ 19:40:
maar gewoon een T610 heeft ook al goed beeld, toch?

en kun je ook een heel profiel samenstellen bij je personen in je adresboek?
dus ook als iemand belt, dat je zijn foto te zien krijgt?
Niet in het zonlicht, STN is niet barslecht ofzo, maar TFT is wel gewoon beter.

En ja, je kunt instellen dat je iemand's foto ziet als hij belt. Een aparte beltoon kan geloof ik ook nog.

[ Voor 13% gewijzigd door MarcoC op 05-09-2004 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Laatst online: 08-09 03:09
Ginz schreef op 03 september 2004 @ 22:56:
[...]

Ik, mail me maar even
Hey, ik heb je gemailt.
Ik heb nog geen steeds geen antwoord terug gehad, misschien iets verkeerd gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb sinds 2maanden een t610 en sinds een weekje de sitecom bluetotth adapter. Alles werkt goed alleen als ik een plaatje van mn telefoon naar de computer stuur issie op de computer kleiner.

Voorbeeldje: ikstuur een foto van mn telefoon van 40kb naar mn computer. Op mn computer staat dan dattie 20kb is.

Zo werkt het ook als je een plaatje van de computer naar de telefoon stuurt alleen dan omgekeerd.

Hoort dit zo en hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 09:08:
kheb sinds 2maanden een t610 en sinds een weekje de sitecom bluetotth adapter. Alles werkt goed alleen als ik een plaatje van mn telefoon naar de computer stuur issie op de computer kleiner.

Voorbeeldje: ikstuur een foto van mn telefoon van 40kb naar mn computer. Op mn computer staat dan dattie 20kb is.

Zo werkt het ook als je een plaatje van de computer naar de telefoon stuurt alleen dan omgekeerd.

Hoort dit zo en hoe kan dit?
dat probleem heb ik ook, zeker andere compressie volgens mij :?, maar mijn foto's op mobiel zitten rond de 20kb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neonlite schreef op 06 september 2004 @ 11:09:
[...]

dat probleem heb ik ook, zeker andere compressie volgens mij :?, maar mijn foto's op mobiel zitten rond de 20kb
zou kunne jaa..maar mijn foto's op het grootste formaat zijn al gauw 40-50kb op mn telefoon

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
okay,
ik heb een abbonement aangevraagd zonder telefoon.
nu wil ik hierbij een T610 of T630 kopen.
weten jullie waar ik dit het voordeligste kan doen? sim-unlocken kan ik voor zorgen.

tom

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik persoonlijk zou voor een T610 gaan maar dat is smaak. Ik vind die 630 echt lelijk maar jah das smaak. Verder zit er weinig verschil tussen de 2 behalve het tft schermpje op de 630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje ivm met mn T610..

Ik heb bovenaan een groen telefoontje met een "1" erbij staan, ik weet totaal niet wat dit wil zeggen.. Jullie enig idee?

En zijn er mensen die de "13 sec trick" al gedaan hebben en waarbij de gsm niet meer opstart? Of andere problemen?

Zie foto :

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/matthi/se.jpg

Alvast bedankt

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Zit dat niet gewoon in het theme ingebakken? Zet bt eens aan, kijk of het icoontje erover heen komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 09:08:
Alles werkt goed alleen als ik een plaatje van mn telefoon naar de computer stuur issie op de computer kleiner.

Is mij ook al opgevallen ja... Niet alleen met plaatjes, ook met thema's en games is dat het geval.

[ Voor 70% gewijzigd door Jesse99 op 06-09-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TerryC schreef op 06 september 2004 @ 17:54:
Zit dat niet gewoon in het theme ingebakken? Zet bt eens aan, kijk of het icoontje erover heen komt te staan.
Nope, het telefoontje wordt gewoon opgeschoven naar rechts, en links komt het BT-icoontje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Rtfm ;)
In de handleiding staat dat dat telefoontje met een "1" erbij (of een "2") wil zeggen dat lijn 1 (of 2) in gebruik is voor uitgaande gesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaydee schreef op 06 september 2004 @ 18:05:
Rtfm ;)
In de handleiding staat dat dat telefoontje met een "1" erbij (of een "2") wil zeggen dat lijn 1 (of 2) in gebruik is voor uitgaande gesprekken.
Dit had ik ook gezien, maar wat wil dit zeggen? Is er verschil tussen 1 en 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Ik heb nu een paar weekjes mijn T610, maar ik heb er toch een kwaaltje mee.

Als ik met mijn joystick naar links beweeg, ziet ie dit veel vaak als het indrukken van de joystick. Ook blijft ie vaak hangen naar links. :?

Bijvoorbeeld als ik een sms aan het tikken ben met T9 en halverwege zie dat er een woord niet goed is. Ik ga dan met joystick links naar het woord wat fout is. Vaak kom ik daar niet eens, omdat de joystick dan indrukt en dus meteen wil versturen.

Iemand anders ook wel eens dit probleem gehad? Zo ja, is dit makkelijk zelf op te lossen of kan ik beter ff langs Orange gaan?
(Ben ik zeker mn toestel een hele tijd kwijt? :'( )

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb er soms ook wel last van maar niet super veel. Het komt er bij mijn toestel gewoon op neer dat ik gewoon op moet leten wat ik doe. Dus niet ff snel naar links want dan druk je hem meestal in hijis nog al gevoel namelijk maar dat is die van me vriendin ook. Das gewoon zo bijd ie toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaydee schreef op 06 september 2004 @ 17:58:
[...]

Is mij ook al opgevallen ja... Niet alleen met plaatjes, ook met thema's en games is dat het geval.
is daar niet iets aan te doen? want t is toch zonde als ie voor een plaatje van 20kb dan 40kb in beslag neemt. Of is hier een reden voor dat ie dat doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLass schreef op 06 september 2004 @ 19:10:
Iemand anders ook wel eens dit probleem gehad? Zo ja, is dit makkelijk zelf op te lossen of kan ik beter ff langs Orange gaan?
Heb je 'm nog maar een paar weken? Dan wordt er een omruilafspraak gemaakt in de shop. Je bent je toestel dan in principe maar 1 werkdag kwijt, daarna ligt er al weer een nieuwe klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Nu online

sjaakaq

It might get loud

neonlite schreef op 05 september 2004 @ 07:52:
[...]

ja ja.. op de T610/T630 kunnen geen mp3's op of word documenten, dus waarom 4/6/8mb :? en wat maakt het uit, als je meer geheugen wilt koop je toch gewoon een andere telefoon.

[...]

dat is vreemd, hier gaat t gewoon vloeiend, spellen vliegen ook als een gek, alles gaat gewoon zo snel zoals het moet
Ik heb nu welgeteld 4 spellen erop (dus 1 erbij), 10 extra ringtones en +/- 20 foto's en hij zit vol...dat "kan toch niet"? En dat ik dan een andere telefoon moet kopen, is net zoiets als iemand die een auto koopt die uit elkaar valt en als advies krijgt: koop een andere. Ja, hallo...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
leokennis schreef op 06 september 2004 @ 21:05:
[...]

Ik heb nu welgeteld 4 spellen erop (dus 1 erbij), 10 extra ringtones en +/- 20 foto's en hij zit vol...dat "kan toch niet"? En dat ik dan een andere telefoon moet kopen, is net zoiets als iemand die een auto koopt die uit elkaar valt en als advies krijgt: koop een andere. Ja, hallo...
Ik heb toen ik de telefoon 1 dag in bezit had direct alle voorgeinstalleerde ringtones en afbeeldingen verwijderd. En ook nog een paar extra themes verwijderd. Daarna had ik 1,4mb vrij ongeveer.

Een 400kb staat nu vol met 20 spelletjes.
Verder heb ik maar iets van 6 ringtones. Als ik een ander wil wissel ik wel via bluetooth. Dit geldt ook voor foto's, ik laat foto's maar kort op telefoon staan. Haal ze zo snel mogelijk naar je pc.

Ik zit bijna constant met 900kb vrij geheugen.
Dus een 2mb geheugen is zat als je er zinvol mee omgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 20:34:
[...]

Heb je 'm nog maar een paar weken? Dan wordt er een omruilafspraak gemaakt in de shop. Je bent je toestel dan in principe maar 1 werkdag kwijt, daarna ligt er al weer een nieuwe klaar.
Hmm, dan ga ik er donderdagmorgen maar even langs bij de shop in Amersfoort. Is namelijk wel heel erg irri en het hoort niet lijkt mij.

offtopic:
Werk jij daar ofzo dat je dat precies weet? :)

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje:

Hoe kunnen jullie zien hoeveel kb jullie nog over hebben, in welke menu kijken jullie daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 17:49:
Ik heb een vraagje ivm met mn T610..

Ik heb bovenaan een groen telefoontje met een "1" erbij staan, ik weet totaal niet wat dit wil zeggen.. Jullie enig idee?

En zijn er mensen die de "13 sec trick" al gedaan hebben en waarbij de gsm niet meer opstart? Of andere problemen?

Zie foto :

[afbeelding]

Alvast bedankt
ik iig niet, heb 10/12.5/13/15 sec geprobeerd, alemaal same effect, 2250kb vrije ruimte :) de laatste die ik probeerde was 10 sec en bij die mis ik het groene diehoekige plaatje boven je ontvangst, als je hem net opstaart zie je hem maar doorzichtig en dan verdwijnt hij :d mja ik vind dat opzich wel flex, diende nergens voor en zag r aleen maar lelijk uit :p (zal nog wel iz een pic plaatsen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 22:15:
Klein vraagje:

Hoe kunnen jullie zien hoeveel kb jullie nog over hebben, in welke menu kijken jullie daarvoor?
een bestand, foto, geluidtje etc. dan meer -> geheugenstatus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naps schreef op 06 september 2004 @ 22:28:
[...]

ik iig niet, heb 10/12.5/13/15 sec geprobeerd, alemaal same effect, 2250kb vrije ruimte :) de laatste die ik probeerde was 10 sec en bij die mis ik het groene diehoekige plaatje boven je ontvangst, als je hem net opstaart zie je hem maar doorzichtig en dan verdwijnt hij :d mja ik vind dat opzich wel flex, diende nergens voor en zag r aleen maar lelijk uit :p (zal nog wel iz een pic plaatsen)
Je moet eens proberen om terug zo een master reset te doen, maar de batt. nu niet meer verwijderen. Naar het schijnt zou alles dan weer zoals vroeger moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus ook de '13 second trick' gedaan alles is gwoon goed gegaan..maar ik zag dat na het opstarten de predefined pics, games en ringtones er nog gwoon weer in stonden. wel had ik nu 2139kb vry..
is dat normaal dat die dingen er gwoon weer op staan maar dat je tog meer geheugen hebt gekregen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog n vraagje:
weet iemand ook waar ik aan zown antenne kapje kan komen voor mn 610? ik bedoel dan dat groene stukje plastic wat zeg maar de antenne is..die is wat beschadigd geraakt toen k met de schroevendraaier eronder zat |:( omdat ik t frontje wilde verwisselen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als de 13second trick fout gaat...dus als je om wat voor reden dan ook de master reset volledig uitvoert..ben je dan echt alles kwijt...dus ook de firmware? en dan kun jem dus niet meer opstarte..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 10:24:
als de 13second trick fout gaat...dus als je om wat voor reden dan ook de master reset volledig uitvoert..ben je dan echt alles kwijt...dus ook de firmware? en dan kun jem dus niet meer opstarte..
nou als je de master reset gwoon helemaal laat uitvoeren, dus zonder dat je je battery erna 13 sec uitgooit dan is alles weer zoals je telefoon als in dat het begin was..dus kryg je die predefined pics, beltonen er weer op en dat minigolf ook
verder ben je je sms berichten, telefooncontacten kwyt en alle fabrieks instellingen worde weer hersteld
maar je firmware raak je cker niej kwyt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLass schreef op 06 september 2004 @ 19:10:
Ik heb nu een paar weekjes mijn T610, maar ik heb er toch een kwaaltje mee.

Als ik met mijn joystick naar links beweeg, ziet ie dit veel vaak als het indrukken van de joystick. Ook blijft ie vaak hangen naar links. :?

Bijvoorbeeld als ik een sms aan het tikken ben met T9 en halverwege zie dat er een woord niet goed is. Ik ga dan met joystick links naar het woord wat fout is. Vaak kom ik daar niet eens, omdat de joystick dan indrukt en dus meteen wil versturen.

ik denk dat je hier gewoon bij orange voor moet terug gaan.
helaas zit die joystick direct op het moederboardje gesoldeert :| ....dus als ze hem gaan maken ben je hem even kwijt denk ik.

verder vind ik die joystick wel wat fragiel om het op zn zachtst te zeggen,maar dat kan er ook wat mee te maken omdat ik al 2 jaar met die logge 6310i loop...toch wat ehhh.... groffer om het zo te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 18:39:
Dit had ik ook gezien, maar wat wil dit zeggen? Is er verschil tussen 1 en 2?
Ik heb op m'n eigen toestel dit icoontje nog nooit gezien... Maar ik vermoed dat het iets te maken heeft met mogelijkheden die sommige abonnementen bieden. Wat precies weet ik helaas ook niet te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 10:51:
[...]

nou als je de master reset gwoon helemaal laat uitvoeren, dus zonder dat je je battery erna 13 sec uitgooit dan is alles weer zoals je telefoon als in dat het begin was..dus kryg je die predefined pics, beltonen er weer op en dat minigolf ook
verder ben je je sms berichten, telefooncontacten kwyt en alle fabrieks instellingen worde weer hersteld
maar je firmware raak je cker niej kwyt
dus er zit geen risico aan vast..en als je de 13sec trick wel goed uitvoert is het telefoonboek ook nog compleet?
De master reset activeer je zeker door "alles resetten" aan te klikke..of "instell. resetten" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
is het mogenlijk, als je een datakabel hebt, om alle midifiles als beltoon te gebruiken op de T630

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Supreme schreef op 08 september 2004 @ 16:42:
is het mogenlijk, als je een datakabel hebt, om alle midifiles als beltoon te gebruiken op de T630
bij de t610 wel..en aangezien er niet zo gek veel verschil tusse zit..lijkt het me ook dat dat kan bij de t630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Niet online
okay,
dus die kun je gewoon in een of ander mapje op de phone slepen?

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Wel in 't juiste mapje natuurlijk ;) Maar geloof dat de foon ze niet accepteert als je ze verkeerd wil plaatsen...
Iig kun je elk Midi bestandje er gewoon in uppen!

En over die 13 seconds trick, dan moet je alles resetten. Maar of dit geintje nou zo goed is voor je foon vraag ik me af... Je voert maar een gedeeltelijke reset uit nl, door 'm grofweg z'n stroom af te nemen op het moment dat hij de instellingen/thema's van je provider zou moeten gaan herstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:22
Meer mensen die sinds installatie van XP SP2 problemen hebben van outlook 2003 en msi bluetooth dongle voor mijn t610??? Bestand "bttray" geeft problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ik ben al zeer geinteresseerd in dit toestel, alleen heb ik nog een vraag over die t630 tft display.

Stel ik koop de T610, en ik wil graag alleen het T630 (en eventueel de antenne) er op hebben, is het dan nog mogelijk om het originele frontje er weer op te zetten? (en ja, de firmware is dan dus ook als die van de t630 toch?)

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Geen probleem

-

• NoepZor
leokennis schreef op 06 september 2004 @ 21:05:
[...]

dat bedoel ik

maar ik was bij de belcompany, kon een Nokia 6230 voor hetzelfde geld :D (orange 30 euro 1jaar) die heeft 8mb intern en 32mb MMC, heb er een 128mb MMC bijgekocht :) dis et echte werk, al ziet die T610/630 er wel geinig uit.

• WeAreLegion
  • Niet online
Nou dat kan dus blijkbaar wel. Maar goed ik gebruik hem om te bellen :P dus die 2 mb boeit me niet zo. Verder heb ik er wat nieuwe thema's en paar bel deuntjes op staan en heb nog 1 mb over :) meer dan genoeg dus. Ik denk dat dat per persoon gewoon anders is.

ennuh wat betreft koop een andere, je had van tevoren kunnen weten dat er 2mb in ziet en dat dat nou eenmaal niet superveel is. Dus opdat opzicht jah koop een andere.

[ Voor 26% gewijzigd door WeAreLegion op 09-09-2004 10:46 ]

Verwijderd

Mad_Manic schreef op 08 september 2004 @ 22:54:
Meer mensen die sinds installatie van XP SP2 problemen hebben van outlook 2003 en msi bluetooth dongle voor mijn t610??? Bestand "bttray" geeft problemen.
Ja ik heb dikke problemen met sp2.

Mijn pc ziet mijn t610 maar andersom niet. en daarom kan ik dus geen verbinding meer maken. ik snap er niets meer van.

• WeAreLegion
  • Niet online
Hmmm.. hebben jullie clean install gedaan of gewoon een upgrade er over heen. Ik lees namelijk erg veel problemen met een upgrade van sp2. Ik heb zelf gewoon een clean install gedaan met een xp cd met sp2 er in (zelf gemaakt toen). En dat werkte perfect gewoon. perhaps moet je dat eens proberen.

• naps
Dit had ik dus na de 12.5 sec trick :) dat plaatje daar verdwenen. naar mijn weten hoort dat niet?? want ervoor had ik het gewoon constand :)

1e plaatje is als hij net opgestard is, lijkt mij dus dat hij het plaatje niet kan vinden en 2 plaatje is een paar seconde later :)

Afbeeldingslocatie: http://www.rentagame.nl/nappa/DSCF0048.JPG Afbeeldingslocatie: http://www.rentagame.nl/nappa/DSCF0049.JPG

verder ook al hoort het niet zo laat ik het wel mooi zo zitten :) vind t wel mooi :9

[ Voor 16% gewijzigd door naps op 09-09-2004 11:52 ]

Verwijderd

Ik heb mijn T610 nu een jaar. Ik ben nogal ontevreden over de antenne. Ik heb Orange, maar ik merk dat mensen met andere toestellen altijd beter bereik hebben dan ik, als zij ook Orange hebben.
Nou heb ik eerder gelezen dat je de antenne kunt vervangen door een T630 antenne. Is dit moeilijk? Ik wil namelijk niet solderen. Ook vind ik het zonde om nu al een nieuw toestel te kopen terwijl deze voor de rest nog prima is. En is er een groot verschil tussen de antenne van de T630 en de T610 qua bereik?

Verwijderd

WeAreLegion schreef op 09 september 2004 @ 10:54:
Hmmm.. hebben jullie clean install gedaan of gewoon een upgrade er over heen. Ik lees namelijk erg veel problemen met een upgrade van sp2. Ik heb zelf gewoon een clean install gedaan met een xp cd met sp2 er in (zelf gemaakt toen). En dat werkte perfect gewoon. perhaps moet je dat eens proberen.
ik heb iig wel een clean install gedaan.
Gebruik jij dan nu de bluetooth-drivers die microsoft in sp2 heeft gebakken???
of andere? Bij mij lukt het bij geen van beide meer.

maar als mijn pc wel mijn foon vindt maar anders om niet... zou het dan aan mijn foon kunnen liggen??

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb een sitecom bluetooth dongle en heb die gewoon geinstalleerd en dat werkte prima. Perhaps dat je even nieuwe drivers moet downloaden (mochten die er zijn natuurlijk)

• RedruM
Ehm..terwijl mn T610 aan het opladen was, kreeg ik opeens van het ene op het andere moment het bericht dat ik m'n unlock code moest invoeren.. gedaan.. en nu krijg ik het bericht "Insert SIM".. hoe kan dat nou weer? SIM kaart eruit gehaald en er weer in gedaan, maar blijf "Insert SIM" krijgen :?

edit:

hmm na een paar keer eruit en erin doen deed ie het weer.. vaag :X

[ Voor 17% gewijzigd door RedruM op 09-09-2004 14:34 ]

Verwijderd

RedruM schreef op 09 september 2004 @ 14:33:
Ehm..terwijl mn T610 aan het opladen was, kreeg ik opeens van het ene op het andere moment het bericht dat ik m'n unlock code moest invoeren.. gedaan.. en nu krijg ik het bericht "Insert SIM".. hoe kan dat nou weer? SIM kaart eruit gehaald en er weer in gedaan, maar blijf "Insert SIM" krijgen :?

edit:

hmm na een paar keer eruit en erin doen deed ie het weer.. vaag :X
Contactjes even schoonmaken met wasbenzine, aftershave, alcohol whatever

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 12:32:
ik heb iig wel een clean install gedaan.
Gebruik jij dan nu de bluetooth-drivers die microsoft in sp2 heeft gebakken???
of andere? Bij mij lukt het bij geen van beide meer.
is er iemand die met MSI BT dongle met SP2 aan de gang heeft gekregen? ik heb SP2 op me pc zitten maar hij zegt me dongle niet te herkennen (ook niet via windows update)

Verwijderd

Vraagje : Heb vandaag eens geprobeerd om te bluejacken..

- Maar om zelf berichtjes te kunnen ontvangen moet mn bluetooth ook een tijd aanliggen. Verbruikt dit veel meer batterij?

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15
Verwijderd schreef op 09 september 2004 @ 17:42:
Vraagje : Heb vandaag eens geprobeerd om te bluejacken..

- Maar om zelf berichtjes te kunnen ontvangen moet mn bluetooth ook een tijd aanliggen. Verbruikt dit veel meer batterij?
Mijn ervaring is dat de batterij een stuk sneller opgaat.

Normaal doe ik ongeveer 1,5 weken met de accu en met bluetooth net een week (met geluk).

Ik heb bluetooth dus niet standaard aanstaan.

Verwijderd

ik wil nu mijn eigen thema's gaan maken maar hoe krijg ik mijn plaatje sop de makkelijkste manier op het juiste formaat? :?

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:15

NoTimeRemains

I know

fotowshop ... :)

hoe bluejack je dan?

This is the Way.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 16:14:
[...]

dus er zit geen risico aan vast..en als je de 13sec trick wel goed uitvoert is het telefoonboek ook nog compleet?
De master reset activeer je zeker door "alles resetten" aan te klikke..of "instell. resetten" ?
neej heb nog nooit iets gehoord dat r iets fout gegaan is..maar als je t telefoonboek in je telefoon dus niet op je sim hebt staan dan ben je dat wel kwyt ja, net als alle beltonen en plaatjes etc.
en jah master reset is instellingen --> fabrieksinstell. --> alles resetten
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste