Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:57

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 20 augustus 2004 @ 17:44:
De sony ericsson T610 heeft toch een groter scherm dan de samsung e800?
En welke van die 2 heeft het scherpste of mooiste scherm? ( mag ook met de t630 vergelijken )
De sony t630 heeft een veel mooier scherm en heeft niet het kinder uiterlijk van de samsung. Ook kwa software zit de t630 een stuk beter in elkaar.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hiermee moet ik je helaas corrigeren.
De Samsung heeft echt wel een beter display, software doe ik geen uitspraak over

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Ginz schreef op 20 augustus 2004 @ 19:47:
Hiermee moet ik je helaas corrigeren.
De Samsung heeft echt wel een beter display, software doe ik geen uitspraak over
Ik wel, en hij heeft gelijk ;). Alhoewel SE meer buggy is. Samsung's zijn degelijk. Leuk voor mensen die willen bellen, een kleurenscherm willen, af en toe een fototje nemen en meer niet. Als je echt ermee wilt kloten, met programma's e.d. erop is SE, Nokia of Motorola een betere keus :).

Oké, ontopic nu ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

TerryC schreef op 20 augustus 2004 @ 21:11:
[...]
Ik wel, en hij heeft gelijk ;). Alhoewel SE meer buggy is. Samsung's zijn degelijk. Leuk voor mensen die willen bellen, een kleurenscherm willen, af en toe een fototje nemen en meer niet. Als je echt ermee wilt kloten, met programma's e.d. erop is SE, Nokia of Motorola een betere keus :).

Oké, ontopic nu ;).
Niet dat ik mezelf expert kan noemen ofzo, maar tegenwoordig valt dat toch wel mee met de buggy software van SE, zeker voor de t610 en t630. De t610 heeft inmiddels al vele verbeteringen gekregen waarmee de software een stuk degelijker is geworden. De t630 is grotendeels op hetzelfde ontwerp gebouwd als de t610, alleen een beter scherm. Er zijn wel aanpassingen/verbeteringen in de software, maar ik neem aan dat ze de software van de t610 toch enigzins als basis hebben gebruikt, en daarom zal de t630 software ook wel niet meer zo buggy zijn.

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of er nog van die toetsenborden die je onderaan je SE kunt drukken nog verkijgbaar zijn? Dat is nml wel vet kun je lkkr snel smsjes type.
M(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-07 12:56

Jesse99

Everything's Tweakable!

De zgn. chatboards bedoel je... Er zijn er nog verkrijgbaar, 'k weet alleen niet precies voor welke toestellen ze geschikt zijn.

New pc under construction...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaydee schreef op 21 augustus 2004 @ 09:41:
De zgn. chatboards bedoel je... Er zijn er nog verkrijgbaar, 'k weet alleen niet precies voor welke toestellen ze geschikt zijn.
Jah ik had dus ergens gelezen dat die dingen ook voor de T610 werkten.
http://www.mobilestunter.com/N_grp_30-1.html
Hier is ook zon schatboard al1 er staat geen afbeelding bij,
en 18,50 is best wel veel.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er ook mooie heineken thema's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 12:25:
zijn er ook mooie heineken thema's ?
vast wel moet je ff kijke op www.myt610.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

ik had laatst gepost dat mijn tel smsjes laat verdwijnen al stop ik een andere sim kaart erin, ik denk dat ik voortaan gewoon alleen mijn abo in mijn gsm hou, want anders ben ik mijn telefoon weer een x aantal weken kwijt.
Of weet iemand welke de meest recente versie is van t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Dat chatboard staat ook op de SE site, maar daar staat de T610/T630 niet bij compatibele telefoons. Het zou nochtans kunnen werken, misschien best even bij een SE dealer informeren of vragen of je het mag testen.
'k heb zo'n ding vroeger op m'n T39m gehad, maar echt handig vond ik het niet. Je moet nl. het T9 woordenboek uitzetten, en elke knop op het chatboard is niet meer dan een snelkoppeling naar de letter waarbij hij daadwerkelijk bladert door de letters indien nodig. Wil je snel typen is het gewoon irritant dat het bericht op het scherm het niet bijhoudt.
Imho ben je beter af als je wat handigheid ontwikkelt met het T9 woordenboek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar niemand heeft een mooie heineken thema??

Want die op die site is niet echt goed gemaakt.

En de T9 bij de T610 hoe werkt die??
Telkens als ik bijvoorbeeld hoi zeg krijg alles behalve hoi????

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Hier krijg ik gewoon "hoi" hoor!
Heb je hem niet op de verkeerde taal ingesteld? Kijk eens bij de opties tijdens het typen van een SMS. Kan ook dat hij het woord nog niet kent (maar lijkt me sterk voor "hoi"), dan moet je het woord gewoon handmatig intikken en zal het worden opgeslagen in de woordenlijst waar T9 gebruik van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T9 heb ik door en is heel makkelijk :P

Alleen hoe leer ik hem een woord?

Maar er is dus geen heineken theme die goed werkt of mooi is?
Of raden jullie nog een ander aan?

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 19:08:
Maar niemand heeft een mooie heineken thema??

Want die op die site is niet echt goed gemaakt.

En de T9 bij de T610 hoe werkt die??
Telkens als ik bijvoorbeeld hoi zeg krijg alles behalve hoi????
Kan je niet vinden of hij is niet goed genoeg, maar er zelf eentje, of pas die van de site aan :)

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

mr._Anderson schreef op 21 augustus 2004 @ 00:32:
[...]

Niet dat ik mezelf expert kan noemen ofzo, maar tegenwoordig valt dat toch wel mee met de buggy software van SE, zeker voor de t610 en t630. De t610 heeft inmiddels al vele verbeteringen gekregen waarmee de software een stuk degelijker is geworden. De t630 is grotendeels op hetzelfde ontwerp gebouwd als de t610, alleen een beter scherm. Er zijn wel aanpassingen/verbeteringen in de software, maar ik neem aan dat ze de software van de t610 toch enigzins als basis hebben gebruikt, en daarom zal de t630 software ook wel niet meer zo buggy zijn.
Euh ja, maar in het begin nog altijd veel bugs (zie K700i). Maar toch is de T610 somsb est buggie, ik heb de derde (RL3 oid) firmware, en daar loopt ie soms toch ook weleens vast enzo. Maarja, dat is wel bij functies die geen enkele Samsung waarschijnlijk ooit zal hebben :D (bluetooth bijv.).

Samsung firmware's zijn bijna altijd meteen goed. Volgens mij. Niet dat dat ook maar één reden is om Samsung boven SE te verkiezen hoor :).

[ Voor 7% gewijzigd door TMC op 21-08-2004 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ken ik niet.

Heineken is wel goed genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Verwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 19:16:
T9 heb ik door en is heel makkelijk :P

Alleen hoe leer ik hem een woord?

Maar er is dus geen heineken theme die goed werkt of mooi is?
Of raden jullie nog een ander aan?
Hou eens hekje ingedrukt, dan krijg je een invoertaal popup. Staat ie misschien op Engels ofzo :). En woorden leer je hem automatisch. Woorden die je lettertje voor lettertje schrijft slaat ie automatisch op. Namen e.d. onthoudt ie ook 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is R4C003 de nieuwste software versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 19:07

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Afbeeldingslocatie: http://www.vf-kartracing.nl/taxiall/t610.jpg

Heb meer mensen dit probleem gehad met het display dat er ineens een streepje in komt en nooit meer weg gegaat? En zo ja hoelang duurde het dan voor dat hij terug is van de garantie?

Kittekat.net ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-08 06:03
Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 13:11:
Is R4C003 de nieuwste software versie?
RC6xxx is de laatste nieuwste firmware.. tenminste dat denk ik O-)

wat voor streepje bedoel je eigenlijk kittekat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
  • Laatst online: 15:27
Ik zie op sommige plaatjes van de t610 een telefoonstatus...
Hoe roep je dat op? Of lees ik er nu keihard overheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Probeer je volumeknopjes eens als je gewoon in euh...niet in een menu ofzo zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
veldmuis schreef op 22 augustus 2004 @ 20:37:
Probeer je volumeknopjes eens als je gewoon in euh...niet in een menu ofzo zit.
Neej dat gaat dus niet... Ik krijg dan het volgende bericht:
Spraakbesturing niet geactiveerd Instellingen invoeren?
Maar dat wil ik dus ook nie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oculus
Foutje.

[ Voor 98% gewijzigd door Oculus op 22-08-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neonlite schreef op 22 augustus 2004 @ 16:42:
[...]

RC6xxx is de laatste nieuwste firmware.. tenminste dat denk ik O-)

wat voor streepje bedoel je eigenlijk kittekat :/
Ik heb mijne gister bij de orange shop gekocht dus hij moet dus wel nieuw zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:14
ik heb ook de ti610 versie en als ik met floAt's Mobile Agent verbinding maak op men telefoon krijg ik een menu te zien van wat ik allemaal kan doen om mijn pc te besturen.

graag zou ik winamp willen besturen met men mobiel.. maar dat is me nog steeds niet gelukt... winamp staat ook niet in het rijtje wat je krijgt als je connect.. die andere programma's heb ik ook geprobeerd maar dan krijg ik geen lijst op mijn telefoon dus dat werkt ook niet helemaal lekker.

hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Kittekat schreef op 22 augustus 2004 @ 13:17:
[afbeelding]

Heb meer mensen dit probleem gehad met het display dat er ineens een streepje in komt en nooit meer weg gegaat? En zo ja hoelang duurde het dan voor dat hij terug is van de garantie?
Nee, ik weet niet of mensen dat hebben maar kan je zo al zeggen dat een streepje in beeld niet normaal is. Hoe oud is de phone, als hij nog niet zo oud is terug naar de winkel met dat ding en omruilen die hap. Anders laten repareren. Hoe lang dat duurd weet ik ook niet, naar dichtsbijzijnde SESP bellen en vragen wat ze kunnen doen, eventueel een leentoestelletje proberen te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Verwijderd schreef op 22 augustus 2004 @ 22:12:
[...]

Ik heb mijne gister bij de orange shop gekocht dus hij moet dus wel nieuw zijn....
Ik heb de mijne ook pas een week, en daar staat nog R4xxx op.... als je de nieuwste firmware wilt hebben moet je gewoon langs een SESP. Ga ik ook maar doen over een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
andreict schreef op 22 augustus 2004 @ 22:24:
ik heb ook de ti610 versie en als ik met floAt's Mobile Agent verbinding maak op men telefoon krijg ik een menu te zien van wat ik allemaal kan doen om mijn pc te besturen.

graag zou ik winamp willen besturen met men mobiel.. maar dat is me nog steeds niet gelukt... winamp staat ook niet in het rijtje wat je krijgt als je connect.. die andere programma's heb ik ook geprobeerd maar dan krijg ik geen lijst op mijn telefoon dus dat werkt ook niet helemaal lekker.

hoe kan ik dit oplossen?
winamp 2 en 3 werken er volgens mij alleen op, de winamp 5 wordt denk ik nog een script voor gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49
andreict schreef op 22 augustus 2004 @ 22:24:

hoe kan ik dit oplossen?
je kan naar de volgende pagina gaan in dat menu op je foon.
daarin staat winamp. werkt perfect met 2, 3 en 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:05

Piggen

Lekker bakkie

Ik gebruik zelf PC Control om Winamp te besturen, want via Fma werkte het niet goed bij mij. Dit werkt prima en het is freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPPA
  • Laatst online: 12-07 15:09
Er is mij iets opgevallen aan het schermpje van mijn telefoon, namelijk dat hij bij elke beeldverandering knippert. Ik kan dat het beste zien als ik naar "Entertainment" ga en vervolgens naar "Games" en dan het spel "DeepAbyss" selecteer. Wanneer het spel gelanden is kom je in het menu terecht met een blauwe achtergorng en een knipperende "New game". Als ik nu naar mijn scherm kijk dan zie ik constant de blauwe achtergrond knipperen. Dit is ook zo als ik in het golfspelletje ben. Het is trouwens niet zo dat het schermpje alleen zo knippert als ik een spelletje speel maar bij dat spel DeepAbyss is het het best te zien. Ik hoop dat de SET610 bezitters eens even zouden willen kijken of dit bij hun telefoon ook zo is, en misschien hoort het ook wel zo maar dat zou ik dan wel graag willen weten.
Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Tja,

Ik heb het inderdaad ook, het is niet eens echt knipperen, maar als je er op gaat letten zie je het inderdaad wel.

Lijkt me iets met de refresh Rate van het ding te maken hebben.

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPPA
  • Laatst online: 12-07 15:09
Zoiets dacht ik eigenlijk al maar ik dacht ik vraag het maar even scheelt me weer een fietstocht naar de stad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ben ik ook van plan om die T610 te kopen maar zit nog met een paar haken en ogen.

ik zag dus bij die kijkshop een prepay pakket van t-mobile met de T610 voor 139 euro.
nu wou ik dus deze nemen,alleen heb ik nu een o2 abbo (nu telfort) en dat wil graag zo houden,is namelijk voordelig en helemaal in gprs kosten
dus unlocken,desnoods bij de gsmdokter(rotterdam) of zelf doen met kabel.

maar stel er is iets mee aan de hand wat kapot is ofzo,moet ik dan met de bon naar de kijkshop of gelijkdoor naar de SE servicepoint met de bon ?

en als ze zien dat hij unlocked is maakt dat toch niks uit voor de garantie lijkt mij?
dus dan kan ik hem ook laten flashen naar de laatste firmware en is die t-mobile zooi er ook af?

want ik ben echt bang dat als ik hem unlock en er is wat mee dat ze dan gaan zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
Verwijderd schreef op 23 augustus 2004 @ 17:02:
nu ben ik ook van plan om die T610 te kopen maar zit nog met een paar haken en ogen.

ik zag dus bij die kijkshop een prepay pakket van t-mobile met de T610 voor 139 euro.
nu wou ik dus deze nemen,alleen heb ik nu een o2 abbo (nu telfort) en dat wil graag zo houden,is namelijk voordelig en helemaal in gprs kosten
dus unlocken,desnoods bij de gsmdokter(rotterdam) of zelf doen met kabel.

maar stel er is iets mee aan de hand wat kapot is ofzo,moet ik dan met de bon naar de kijkshop of gelijkdoor naar de SE servicepoint met de bon ?

en als ze zien dat hij unlocked is maakt dat toch niks uit voor de garantie lijkt mij?
dus dan kan ik hem ook laten flashen naar de laatste firmware en is die t-mobile zooi er ook af?

want ik ben echt bang dat als ik hem unlock en er is wat mee dat ze dan gaan zeiken.
ga naar de eerste pagina en lees het "flashen van een T610" goed door..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie nu ook in pricewatch dat hij zonder simlock en abbo goedkoopst 155 euro is ex verzend.

valt opzich nog wel mee,op die site waar ze die teleoon aanbieden staat ook dat je voor garantie naar een servicepoint moet met bon.

vind het nog wel prijzig voor een telefoon maar kan nog net.....hoop alleen niet dat hij na 1,5 jaar de geeft geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Op het moment is er voor o.a. de t610 een inkoopactie met frontjes:

[ Voor 22% gewijzigd door Xandrios op 24-08-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rjongen schreef op 23 augustus 2004 @ 19:45:
Op het moment is er voor o.a. de t610 een inkoopactie met frontjes:
En voor de helft goedkoper: www.funtoko.com

[ Voor 9% gewijzigd door Xandrios op 24-08-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ook weer 2x zo lelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Geef mij maar de originele SE frontjes, kost wat meer maar 'k vind ze er een stuk degelijker uitzien! Vaak zijn die hele goedkope ook van erg dun plastic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ik heb nog een vraag betreffende het flashen van een telefoon. Aangezien ik geen hulp vraag bij het flashen zelf (ik weet precies hoe dat moet), hoop ik dat deze vraag mag.

Een vriend van mij heeft namelijk een SonyEricsson Z600, en toen ik laatst even keek wat voor firmware erop zat, bleek dat best een oude te zijn. Aangezien ik toch een terminator dongle heb (en pas 1 keer gebruikt), wil ik hem aanbieden om zijn telefoon te upgraden (aangezien er niet echt een SESP in de buurt zit). Officieel ben je dan dus je garantie kwijt. Maar ik vraag me af of ze ook kunnen zien dat je zelf hebt geflashed. Laat een SESP een zegel achter na het flashen ofzo ofzo, of iets dergelijks? Anders kan ik het gerust doen, en valt het niet op als hij ooit garantie moet claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 20:57
Ik heb een vraagje:Hoe verander ik de doorverbindtijd naar mijn voicemail?
Ik kon het hier niet vinden zo snel en in de handleiding ook niet.
Het best wel irritant dat hij na een paar x over gaan al over gaat naar de voicemail. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

Ik had even wat tijd over en heb zelf een wallpaper van de T610 in elkaar geknutseld, altijd leuk :) Als er nog geinteresseerden zijn, ga naar http://www.design3ad.vze.com/ en kijk dan onder het kopje :: Wallpapers :: daar vind je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:29

NoTimeRemains

I know

mss leuk om wat themes te posten die je gebruikt? kzal r morgen n paar opzetten ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Altijd leuk! Is overigens een topic voor: [rml][ SonyEricsson] Post hier je thema![/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ben ik nou de enige die Theme Creator Pro niet kan downloaden? Ik ga naar tcpro.lasyk.net, daar krijg ik de volgende link :

http://myt610.lasyk.net/preview.php?id=2460

Waar mij wordt verteld : enter 2460 at wap.lasyk.net from your wap browser

Ik browse naar wap.lasyk.net en voer dat nummer in (heb al talloze themes gedownload daar) maar dan gaat ie niet downloaden! Ik krijg de volgende pagina voor mijn neus :

http://download.lasyk.net/myt610/ThemeCreatorPro3.1.2602460

Heeft iemand Theme Creator voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
EquiNox schreef op 24 augustus 2004 @ 09:01:
Ben ik nou de enige die Theme Creator Pro niet kan downloaden? Ik ga naar tcpro.lasyk.net, daar krijg ik de volgende link :

http://myt610.lasyk.net/preview.php?id=2460

Waar mij wordt verteld : enter 2460 at wap.lasyk.net from your wap browser

Ik browse naar wap.lasyk.net en voer dat nummer in (heb al talloze themes gedownload daar) maar dan gaat ie niet downloaden! Ik krijg de volgende pagina voor mijn neus :

http://download.lasyk.net/myt610/ThemeCreatorPro3.1.2602460

Heeft iemand Theme Creator voor mij?
beter kijke? |:( onderaan staat DOWNLOAD NOW (los van wap), mja deze link dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

OMG, dat ik dat heb kunnen missen :| :X |:(

[ Voor 14% gewijzigd door EquiNox op 24-08-2004 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

EquiNox schreef op 24 augustus 2004 @ 11:20:
OMG, dat ik dat heb kunnen missen :| :X |:(
Ik heb het ook gemist, zie het nu pas. Hun hele site is gebasseerd op wap, en ze zeggen dat je het zo moet downloaden dan ga je niet ineens zoeken naar een andere manier :P en vind het maar onduidelijk weergegeven. Ik gebruik omdat ik die niet kon download themes creator van SE zelf, dat werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
is iemand van got het al gelukt om het internet te browsen met je mobiel via je pc (bluetouth) met webviewer? hier de treath erover.

Ik heb alles goed in gesteld en ipv allow web acces ken ik kiezen allow wap acces. mja alsik dat doe blijft hij hange op waiting for reply :( en connection proxy geeft trouwens niet aan dat hij data van pc naar mn mobiel verzend..

Ik ben overigens netwerk client, mischien dat dat er iets mee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
naps schreef op 24 augustus 2004 @ 16:56:
is iemand van got het al gelukt om het internet te browsen met je mobiel via je pc (bluetouth) met webviewer? hier de treath erover.

Ik heb alles goed in gesteld en ipv allow web acces ken ik kiezen allow wap acces. mja alsik dat doe blijft hij hange op waiting for reply :( en connection proxy geeft trouwens niet aan dat hij data van pc naar mn mobiel verzend..

Ik ben overigens netwerk client, mischien dat dat er iets mee te maken heeft?
hehe daar heb ik het ook van, zelfs de user geemaild, maar is me nog steeds niet gelukt, hij blijft de heletijd hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andreict
  • Laatst online: 05-08 21:14
is het mogelijk om met je telefoon verbinding te maken met de pc ipv andersom.. dus dat ik met men telefoon kan connecten met floats mobile.. zodat ik winamp kan besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr._Anderson
  • Niet online

mr._Anderson

andreict schreef op 24 augustus 2004 @ 20:58:
is het mogelijk om met je telefoon verbinding te maken met de pc ipv andersom.. dus dat ik met men telefoon kan connecten met floats mobile.. zodat ik winamp kan besturen?
volgens mij kan je instellen dat als je in de buurt komt (binnen bereik van blue tooth) hij gaat connecten, weet hier echter niets concreets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
En anders moet je maar eens op zoek gaan naar een programmaatje genaamd Proximity Connector.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Als zowel op PC als GSM Bluetooth geactiveerd is heb je gewoon verbinding als je in de buurt bent, mits ze natuurlijk al gepaard zijn de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben andere oko slecht bereik met orange?
En kan je bij de orange shop antennes erin latenm zetten ozo?
Dus een betere antenne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

ik heb het volgende probleem met floats mobile agent icm mij T610
Installatie gaat goed en ook het gebruik de eerste keer na installatie geeft geen problemen. Kan de geweldige functionaliteiten gebruiken.

Echter zodra ik de applicatie 1x afgesloten heb en daarna weer wil opstarten krijg ik de bekende foutmelding MS foutmelding: "in mobile agent is een fout opgetreden en moet worden afgesloten"

Ik heb Floats mobile agent al opnieuw proberen te installeren maar dan krijg ik meteen bij 1e keer starten van de appl. de foutmelding. had in 1e instantie versie Fma 0.1.1.15 RC3 geïnstalleerd. In 2e instantie Fma 0.1.1.12

Beide keren de setup file.

Heb het ook op een andere laptop geprobeerd en daar had ik PRECIES dezelfde problemen. Maak gebruik van IrDA icm met compaq laptop

Doe ik iets fout of is dit probleem bij een van jullie bekend? Zo ja, is er ook een oplossing hiervoor...

Misschien dat dit probleem eerder is behandeld maar heb niet alles van de ruim 8000 postings in deze thread gelezen. (sorry hiervoor) ook search kon me geen bevredigend antwoord geven, dus als één van jullie..... :) alvast bedankt.

Geen commentaar

• naps
neonlite schreef op 24 augustus 2004 @ 18:15:
[...]

hehe daar heb ik het ook van, zelfs de user geemaild, maar is me nog steeds niet gelukt, hij blijft de heletijd hangen.
hehe, jij zit ook achter een netwerk??
ik heb al zoveel geprobeerd maar hij blijft hier ook altijd hangen :'(
ik ga het morgen proberen met de server pc, mischien dat het da werkt :) verder niemand hier die het is gelukt?

Verwijderd

ik heb nu ook eindelijk(toch maar simlockvrij genomen)

maar nu wil ik er een hoesje bij nemen en zit te kijken naar een krussel leather case,die rits je er zeg maar omheen en ziet er echt mooi maar vooral stofvrij op.

hij staat op www.mobileplaza.nl

maar wat ik me afvraag,hoe zit het met die 4-richting knop,werkt die nog wel goed met een hoesje...zijn er hier mensen met een hoesje en hoe werkt die knop daarmee???

• PhoDB
dit is balen jonge, vanmiddag mijn T630 TFT ontvangen.
Trots mijn telefoon geflashed en los gedraait. Oude scherm eruit, nieuwe erin schuiven, zo makkelijk was het dus niet.
De flatkabel is dus het grootste probleem. Ik de heletijd maar in duwen, drukken alles geprobeerd, maar toen brak er een goude lijn. Dus dacht "oh maar 1 lijn" kon geen kwaad, dus verder gegaan met pushen en ja hele rij gebroken.

flatkabel: Afbeeldingslocatie: http://www.n-tertainment.com/danh/t610/foto2.jpg

Later kwam ik erachter dat de grijzeblok rondom het hendeltje niet naar voren was gekomen. Dan kun je namelijk de flatkabel er zo in schuiven. (en ja ik had het hendeltje omhoog getrokken)

blokje, hoekje hoe je het ook mag noemen : Afbeeldingslocatie: http://www.n-tertainment.com/danh/t610/foto3.jpg

Ach ja, het lijkt net een AMD proc met een brakke core... Dus voor de mensen die een TFT gaan kopen, be careful with it!

Greetz neonlite

[ Voor 27% gewijzigd door PhoDB op 27-08-2004 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel koste het schermpje?

Want ik ben effe aan het kijken of ik eerst het schermpje zal vervangen of misschien het frontje voor een t630.
Maar me mobiel is pas 1 week oud dus voorzichtig zal ik zeker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 14:45:
Hoeveel koste het schermpje?

Want ik ben effe aan het kijken of ik eerst het schermpje zal vervangen of misschien het frontje voor een t630.
Maar me mobiel is pas 1 week oud dus voorzichtig zal ik zeker zijn.
het tft schermpje kost 60 euro, http://www.inkoopacties.net/ia/91rnl327/1?g=f5d45p1j

voor meer info moet je bij Ginz zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op 26 augustus 2004 @ 20:33:
ik heb nu ook eindelijk(toch maar simlockvrij genomen)

maar nu wil ik er een hoesje bij nemen en zit te kijken naar een krussel leather case,die rits je er zeg maar omheen en ziet er echt mooi maar vooral stofvrij op.

hij staat op www.mobileplaza.nl

maar wat ik me afvraag,hoe zit het met die 4-richting knop,werkt die nog wel goed met een hoesje...zijn er hier mensen met een hoesje en hoe werkt die knop daarmee???
Best een mooi tasje, zit er ook goed omheen zo te zien. Dus die stick zal nog wel goed bedienbaar zijn, denk ik.

Maar ikzelf vind een holster vele malen mooier en fijner dan zo'n tasje. Heb je daar niet over nagedacht? De Leather Case ICE-25 (origineel SonyEricsson accessoire) kost exact hetzelfde.

Overigens wil ik nog even een vraag stellen die nog onbeantwoord is gebleven. Hopelijk weet iemand het antwoord nu wel :)
Ik heb nog een vraag betreffende het flashen van een telefoon. Aangezien ik geen hulp vraag bij het flashen zelf (ik weet precies hoe dat moet), hoop ik dat deze vraag mag.

Een vriend van mij heeft namelijk een SonyEricsson Z600, en toen ik laatst even keek wat voor firmware erop zat, bleek dat best een oude te zijn. Aangezien ik toch een terminator dongle heb (en pas 1 keer gebruikt), wil ik hem aanbieden om zijn telefoon te upgraden (aangezien er niet echt een SESP in de buurt zit). Officieel ben je dan dus je garantie kwijt. Maar ik vraag me af of ze ook kunnen zien dat je zelf hebt geflashed. Laat een SESP een zegel achter na het flashen ofzo ofzo, of iets dergelijks? Anders kan ik het gerust doen, en valt het niet op als hij ooit garantie moet claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over het volume; als ik met iemand aan de telefoon ben klinkt die persoon best zacht, is er ook no geen mogenlijkheid om het volume ergens luider / zachter te zetten? Zo ja, waar kan ik dat veranderen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het hoesje heeft het primaire nut om mn t610 stof vrij te houden.
ik heb ook een 6310i en die heb ik altijd in mn broekzak (spijkerbroek)
en als je kijkt naar de hoeveelheid stof die in die nokia gaat zitten schrik je je lam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met een T630 schermpje moet je hem ook flashen? Maar dan ben je je garantie kwijt. En je kan hem zeker niet via bluetooth flashen?

( en anders de T630 behuizing erop doen, is dat geakkelijk? )

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 21:58:
En met een T630 schermpje moet je hem ook flashen? Maar dan ben je je garantie kwijt. En je kan hem zeker niet via bluetooth flashen?

( en anders de T630 behuizing erop doen, is dat geakkelijk? )
Tja, ik doe het alsof het biertje openen is, maar ik had ook wel even zweethandjes de eerste keer. Maar als je goed kijk, niet impulsief dingen probeer, en als het dan nog niet lukt mijn hulp in roep (of van andere) dan kan het niet fout gaan. (Sorry Neonlite :X)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Verwijderd schreef op 27 augustus 2004 @ 16:27:
Ik heb een vraagje over het volume; als ik met iemand aan de telefoon ben klinkt die persoon best zacht, is er ook no geen mogenlijkheid om het volume ergens luider / zachter te zetten? Zo ja, waar kan ik dat veranderen? :?
Wat dacht je van de volumeknopjes aan de zijkant tijdens het bellen te gebruiken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaydee schreef op 28 augustus 2004 @ 03:50:
[...]

Wat dacht je van de volumeknopjes aan de zijkant tijdens het bellen te gebruiken? ;)
thnx :)

ik dacht al waar zijn die knopjes voor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ik heb nog niks gehoord over stof problemen,je zou denken dat dat open joystickie voor veel stof problemen zou zorgen???

met mn 6310i was dat wel anders......die woog na 3 maanden een kilo meer alleen door de stof die erin zat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het T630 frontje op inkoopaktie krijg je toch ook dat middenstuk erbij?

En het frontje omwisselen heeft verder niet veel risico's?
Met orange heb ik niet veel bereik thuis maar heb je ook een oplossing daarvoor? ( antenne erin vernieuwen ofzo? )

En dat T630 toetsenbord heeft verder geen firmware update nodig?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 13:28:
Bij het T630 frontje op inkoopaktie krijg je toch ook dat middenstuk erbij?

En het frontje omwisselen heeft verder niet veel risico's?
Met orange heb ik niet veel bereik thuis maar heb je ook een oplossing daarvoor? ( antenne erin vernieuwen ofzo? )

En dat T630 toetsenbord heeft verder geen firmware update nodig?
Klopt.

T610 en T630 behuizingen zijn niet moeilijk om die te veranderen. Je moet er wel even de tijd voor nemen, en alles rustig doen.

Voor het T630 toetsenbord heb je geen T630 firmware nodig.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah oke, Dat rustig doen is logisch, alles rustig los schroeven enzo.....
Maar krijg je ook dat middenstuk erbij, dus zeg maar de zijkanten?
En voor beter bereik is zeker geen oplossing?

Ik hoop dat ze bij inkoopaktie weer snel die frontjes binnenkrijgen, de betaling is daar zeker eerst overmaken en dan word het ophgestuurd?
Hoe lang zou de levering witte T630 frontjes nog duren?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

'k heb mijn complete T610 -> T630 conversie gisteren uitgevoerd, en ben er best tevreden mee!
Heb overigens complete behuizing (incl. middenstuk, alle knoppen, toetsenbord & PCB en een Tx 6 schroevendraaier erbij) via eBay gekocht, vanuit China laten overkomen en de TFT display ook. Zoek op www.ebay.com maar eens op member "china_store" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:45
mag ik vragen wat je in totaal an euro's kwijt was en hoe lang het geduurt heeft tot je het binnen had

[ Voor 16% gewijzigd door Maite op 28-08-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het via ebay nou niet echt veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Ik had scherm en complete behuizing in ongeveer 10 dagen binnen, gezien de afstand is dat best snel. Alles was zeer goed verpakt.
Prijs voor dit alles was totaal €77,- wat mij erg goed meeviel. Behuizing (in zwart en wit leverbaar, $28,-), TFT scherm ($47,-) en verzendkosten samen ($16,-).

@ Antraxbomb normaal deel ik je mening, maar deze member heb ik zeer goede ervaring mee. En 'k heb er zeker geen spijt van!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik nou kijken hoeveel geheugen in gebruik is van de telefoon?
ik hoor wel dat hij 2mb heeft maar ik kan nergens zien hoeveel ik al in gebruik heb...heb zo'n idee dat ik eroverheen kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Voor de mensen die al een T630 hebben, ik kan al wel een volledige T630 behuizing regelen, die zijn voorradig. Maar aangezien je voor een conversie van T610 naar T630 meer nodig heb, kan dat helaas nog niet.
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 14:11:
ah oke, Dat rustig doen is logisch, alles rustig los schroeven enzo.....
Maar krijg je ook dat middenstuk erbij, dus zeg maar de zijkanten?
En voor beter bereik is zeker geen oplossing?
Gehele middenstuk zit er ook bij, ja.
Ik hoop dat ze bij inkoopaktie weer snel die frontjes binnenkrijgen, de betaling is daar zeker eerst overmaken en dan word het ophgestuurd?
Hoe lang zou de levering witte T630 frontjes nog duren?
Die heb ik dus al. Maar ja, eerst betalen, dan leveren.

Maar het is hier eigenlijk niet de juiste plek om het over mijn IA te hebben. Daarvoor is namelijk een forum bij mij IA zelf.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schermpje houd ik nog van de t610, met de garamntie en geen mens in de buurt met een dongle om te flashen.
Ik vervang alleen de behuizing.

Maar ik heb ook het toetsenbord nodig en aan uit knopje en het middenstuk denbk ik .

En die frontjes van 40 en 42 zijn dus de goede om mijn t610 van en t630 frontje en binnenwerk te vorzien?
( en welke is volgens de meeste mooier? de witte of de zwarte? )

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog steeds niet gevonden waar je kan zien hoeveel geheugen er nog vrij is,iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ga naar mijn afb.zoek een afb.uit en klik op meer,scrol dan helemaal naar onderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 15:10:
...geen mens in de buurt met een dongle om te flashen.
Als je in Z-Limburg zou wonen kun je wel ff hier komen om te flashen.
Maar ik heb ook het toetsenbord nodig en aan uit knopje en het middenstuk denbk ik .
Klopt, je hebt de volledige behuizing nodig, met de knoppen en de toetsenbord PCB (het printplaatje onder de knoppen).
En die frontjes van 40 en 42 zijn dus de goede om mijn t610 van en t630 frontje en binnenwerk te vorzien?
( en welke is volgens de meeste mooier? de witte of de zwarte? )
Frontjes van 40 en 42? Weet niet wat je er precies mee bedoelt maar als je het over de prijs hebt vind ik het toch duur!
Wit of zwart is een kwestie van eigen smaak, persoonlijk vind ik zwart een stuk mooier maar niet iedereen deelt die mening.
Bij de witte zijn overigens de volledige knoppen verlicht en de opdruk zwart, bij de zwarte is de opdruk verlicht en rond de knoppen en de knoppen zelf zwart.
Maar kijk en oordeel zelf: mijn eigen zwarte naast een witte die 'k ergens online vond...

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bk329519/Online/T630black.jpg Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/bk329519/Online/T630white.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op inkoopactie kosten ze 40.
Maar ik weet niet of daar knoppen enzo bij zitten.
En ik vind die zwarte mooier door dat die knoppen anders verlicht worden.
Maar effe kijken of ik die frontjes nog goedkoper worden .

Ik zat net effe te kijken om dat bovenste stuk van me mobiel los te krijgen maar dat lukte niet echt. Is er nog een makkelijke manier om dat stuk eraf te halen?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Lees ff in de startpost de handleiding en bekijk de foto's!
Je moet aan de onderkant (gezien als je recht op de achterkant van het toestel kijkt) zowel links als rechts een schroevendraaier ertussen steken, en 'm naar achteren trekken en 'm vervolgens daarna naar boven probeert te schuiven. Is even moeilijk, maar er zitten 2 klemmetjes onder die 'm vast houden. Wees wel voorzichtig met schroevendraaiers ertussen te steken dat je niet de antenne die eronder zit beschadigt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
snap er geen r**t van? ik wil een mmsje versturen met 610 wat ik wel vaker doe
Zegt ie :2504:not enough funds
Ik heb er een HI prepaykaart inzitten en er staat €13,90 op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Vreemd... Maar HI gebruikt toch apart SMS- en beltegoed, misschien heb je naar het verkeerde tegoed gekeken?
Of eens contact met KPN opnemen of ze MMS ook ondersteunen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Sinds kort kun je met KPN MMSen,maar ik vergat 456 te bellen met deze prepay kaart om een speciaal MMS tegoed apart te zetten domdomdom van me
Normaal heb ik een KPN abo met i-mode en daar heb je geen apart tegoed voor MMSen nodig....vandaar
thnx anyway ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Vind het persoonlijk erg irri dat aanbieders aparte tegoeden daarvoor gebruiken... :(
Is ook al een reden dat ik bij Vodafone blijf, 1 tegoed, en waar ik het aan opmaak zie ik zelf wel zonder gedoe... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Jaydee schreef op 30 augustus 2004 @ 01:24:
Vind het persoonlijk erg irri dat aanbieders aparte tegoeden daarvoor gebruiken... :(
Is ook al een reden dat ik bij Vodafone blijf, 1 tegoed, en waar ik het aan opmaak zie ik zelf wel zonder gedoe... 8)
T-Mobile is voor prepaid in mijn ogen 1 van de besten :)
Alleen ik heb abo >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoDB
indd eerste keer is niet gemakkelijk, vooral als je dan zweethandjes krijgt :P , Ginz een betere foto voor die flatkabel wordt nu gemaakt hoop ik. Had namelijk geen cam met 'Macro' functie bijdehand. Nja ik wil zeker een nieuw TFT, misschien toch maar opnieuw bestellen? ;( , maar ja eerst moet Ginz de foto checken dan weet je het probleem, en dan hopen dat het onder garantie valt! 8)

Ik ben trouwens mijn on/off knopje kwijt, dus maar de oude gebruikt, Ginz lever jij deze ook apart? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil denk ik een t630 kopen, echt l33t ding vind ik het. Dit is miss een hele domme vraag maja ff snel dan :9 Ik heb nu gewoon pre paid simkaart en ik heb geen zin in vaste kosten. Ik koop het dus pre paid, maar het is zeker niet mogelijk om mn oude simkaart erin te stoppen?! Geen zin om iedereen mn nieuwe nummer te geven. En ik tel beverwijk niet mee ;) TY!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Jaydee schreef op 30 augustus 2004 @ 01:24:
Dat is maar tot en met november bij kpn,daarna gaat het van je normale beltegoed af.Wat er nog staat als mms tegoed word automatisch naar je beltegoed gezet.....toch mooi vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoelang floatmanager er over het algemeen over doet om een connectie te maken met een t610 over bluetooth voor de eerste keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

20 secs, max!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pshyto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
@ Ganymedus
duurt niet zo lang ik heb wel zelf zoon sitecom voor tot 10 meter en heb wel is gehad dat ik me telefoon opnieuw moest starten omdat die me telefoon niet meer vond in de bleutooth omgeving.

@escalante
als je gewoon zelfde netwerk provider houd is het geen probleem heb ook al 3 jaar dezelde simkaart van telfort en 3 verschillende telefoons gehad met simlock van telfort :)

en nu een vraag van mij...
als je je t610, t630 firmware geeft krijg je dan ook de camera resolutie van de t630 aangezien dat vga resolutie is.. het zou kunnen net als een dvd brander andere firmware en hij brand sneller hoppa...
maar iemand het idee dat dat ook bij deze is...
je heb namelijk bij het kiezen bij een t630 de optie tussen de 2 standaard resoluties en "uitgebreid"....

en weet iemand nog leuke software icm met pc met bleutooth eventueel....
of wat infrarood software.... tja ik heb van alles aan me pc hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Als je in een T610 de firmware van een T630 zet moet je ook het display van de T630 installeren, anders gaat het niet werken.
Op veel betere foto's moet je overigens niet rekenen, de resolutie is hetzelfde maar als je voor VGA resolutie kiest zal de foto gewoon digitaal vergroot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Mja, hij rekt het gewoon uit (extrapolatie).
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste