Toon posts:

SONY KTV

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan me zeggen wat de fout is van sony ktv als hij 4 keer knippert?... ;)

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Niks :) dat is wel een erg kleine post. Meer info zou handig zijn.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-07 16:49

Corn

Raar jongetje

Dat betekent gewoon dat er íets kapot is, maar niet wat. Ik heb een klein wega'tje van Sony, en die was laatst van z'n tafeltje gevallen. Print was kapot, en de verticale afbuiging deed het niet meer. Na 4 seconden naar een streep te moeten kijken ging ie uit en knipperde hij ook 4x. Print goed doorgesoldeerd, en toen deed hij het weer perfect.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 12:01
Lees even deze door: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

En de algemene FAQ/Policy met subpagina's is ook wel handig: http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Er zullen best mensen zijn die je op weg willen helpen, maar de eerste die moeite zal moeten doen bij je zelf. Als je echt een probleem hebt met een TV, waar zelfs jij als TV monteur, niet uit komt, dan mag je best een goed topic openen aan de hand van bovenstaande richtlijnen (zie policy). Vermeld dus voldoende informatie, veeeel meer dan zit, wanneer het gebeurt, hoe lang al, hoe vaak, type van TV, op welke ingangen, op alle kanalen, is deze al eens gerepareerd, etc.

Mocht het echter bedoeld zijn als test om te kijken wat men hier weet (zo kun je het namelijk ook nog opvatten), dan zit je hier verkeerd.

Mijn Home Cinema in aanbouw

Dit topic is gesloten.