offtopic:
Slecht nieuws!
WAT IS HET PROBLEEM?
De host (websamba) blijkt te onbetrouwbaar voor het hosten van de site (
www.md7457.tech.nu).
- Op 02-10-2004 was de site 50% van de dag onbereikbaar!
- Op 02-10-2004 was FTP-toegang de hele dag onmogelijk! (Ik heb gelukkig steeds een actuele backup!)
(Probeer dan maar eens een update te doen!)
- Op 03-10-2004 was de database-ondersteuning in de namiddag plat! ("Too many client tasks.") -> nu nog steeds!
(Dus géén petitie/compatibiliteit/poll/gastenboek meer!)
De hosting is gratis en ik krijg precies waarvoor ik betaal dus klagen kan ik niet!
WAT HEB IK GEPROBEERD ERAAN TE DOEN?
- Ik heb 50MB webspace bij m'n provider maar die ondersteunt geen ASP! (De site is trouwens maar 20MB.)
- Ik heb Google en GoT leeggezocht en alle gratis ASP hosting websites die ik kon vinden bekeken, helaas zonder resultaat!
- Ik heb uiteraard ook gekeken naar betaalde hosting (met ASP-ondersteuning).
->Ik ben niet van plan om naast al de tijd die ik hier al in gestoken heb ook nog (zoveel) geld te pompen. Sorry.
WAT ZIJN DE GEVOLGEN?
- Aangezien ik liever geen site opzet dan een half-werkende, haal ik hem waarschijnlijk off-line.
- Dus géén petitie, informatie, etc. meer.
WAT ZIJN DE ALTERNATIEVEN/OPLOSSINGEN?
- Niets doen en er rekening mee houden dat de site het maar sporadisch doet. (en dan nog niet zeker dat de dbase het doet)
- Alle ASP-code en dbases eruit halen en herschrijven zonder petitie/compatibiliteit/poll/gastenboek.
- Sponsor zoeken die webspace met ASP-ondersteuning ter beschikking stelt.
(we mogen toch dromen, hé ...) --> Ik zal Medion misschien eens een mailtje sturen

...
CONCLUSIE
Het spijt me, maar ik overweeg dus euthanasie voor de site.
Ik heb m'n best gedaan om te helpen maar een vroege dood lijkt onafwendbaar.
Ik wil nog iedereen bedanken voor de medewerking en steun.
(Ik heb trouwens zelf nog steeds geen MD7457!)
Om 20.05 u blijkt het terug (voorlopig) te werken.
[
Voor 11% gewijzigd door
Neobahamuth op 04-10-2004 08:47
]