Ik heb een vaagheidje met men Carbon...
Ik wou net een albumpje op mijn Carbon zetten, en dat ging vlekkeloos. Ik haalde hem van de pc, hij ging dat album integreren, organiseren, playlists aanpassen (ofzo), ging allemaal goed, maar bij Finalizing kreeg ik opeens een error.
Ik heb nu 4422mb van de 4769mb vol zitten, maar nu opeens vind ie dat te vol, en kan ie een zooi nummers niet meer indexeren omdat er niet genoeg ruimte zou zijn...

Het gevolg is, dat hij van nog maar 674 nummers (van de 1162 die erop staan) de tags georganiseerd heeft. De rest staat er wel, maar met als artiest en naam '[none]'. En doe ik 'play all' dan krijg ik alsnog een playlistje van 674 nummers...
Het lijkt mij zeer sterk dat een index filetje meer dan 100mb inneemt, en hij heeft vroeger nog wel eens voller gestaan, dus ik heb geen idee waar dit opeens vandaan komt. Ik heb hem net ookal gereset, maar dat helpt niet.
Na de error loopt ie trouwens vast, en als ik op 'power' druk gaat ie na een paar seconden wel gewoon uit. Daarna weer aangezet en hij ging niet organiseren, maar ik kwam dus meteen in de 'play all' list van 674...
Kan iemand mij helpen!?
Ik kwam verder nog tot de ontdekking dat een playlist uit de RMM niet langer dan 100 nummers mag zijn...(misschien heeft het er wat mee te maken) Ik had wat artiesten (waarvan ik redelijk veel nummers had) bij elkaar op een playlist gegooid, en kwam er na 3 van dat soort playlists erachter dat ze alle 3 wel heel toevallig 100 nrs hadden...Ik miste ook een paar nummers, dus dat klopte.