[Ervaringen] NEC ND3500A

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.498 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDry schreef op 19 oktober 2004 @ 09:00:
Ik heb sinds het weeken m'n NEC 3500A maar ik kijg er nog geen dvd's mee gefikt.... :'(

Nero 6.0.0.3 geeft een Power calibratiefout...

Als ik deze melding opzoek zou het te maken moeten hebben met een rotte laser (dat lijkt me stug...hij is nog nooit gebruikt) of slechte media. Ik gebruik memorex (4x)... Is toch niet de goedkoopste media.

Iemand een idee....
Heel snel de laatste Nero downloaden. De oude versies hebben allemaal problemen met de 3500. Veel buffer underruns enz. Dus even de laatste versie downen en installen en kijken of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrDry schreef op 19 oktober 2004 @ 09:00:
Ik heb sinds het weeken m'n NEC 3500A maar ik kijg er nog geen dvd's mee gefikt.... :'(

Nero 6.0.0.3 geeft een Power calibratiefout...

Als ik deze melding opzoek zou het te maken moeten hebben met een rotte laser (dat lijkt me stug...hij is nog nooit gebruikt) of slechte media. Ik gebruik memorex (4x)... Is toch niet de goedkoopste media.

Iemand een idee....
Probeer nero eerst eens te updaten naar 6.3.1.25

*BizonKids was me voor*

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 16:29

MrDry

Desperados!

Thanx....

Ik zal vanavond die versie 6.3.1.25 eens proberen.

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:17

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Nero 6.6.0.0. is nu ook beschikbaar. Ik weet nog niet wat alle verbeteringen zijn, maar i.i.g. brandt deze versie kortere lead-outs. Dat scheelt zo'n 12mb / 80 seconden op een schijfje...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op 19 oktober 2004 @ 16:47:
Nero 6.6.0.0. is nu ook beschikbaar. Ik weet nog niet wat alle verbeteringen zijn, maar i.i.g. brandt deze versie kortere lead-outs. Dat scheelt zo'n 12mb / 80 seconden op een schijfje...
Waar heb je die gevonden dan? op de site van nero vind ik alleen 6.3.1.25 (20 september 2004).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je nou eigenlijk precies aan upgraden van je firmware precies?
Zag al zo tussen de posts door dat je dan meer verschillende dvd's kan branden, ivm die mediacodes. Ook zou je sommige dvd's sneller kunnen branden etc.
Wat voor voordelen heb je precies meer?
En zitten er ook nadelen ? (Lijkt me niet, dan flash je hem gewoon terug lijkt me)

PS:
Please don't be hard on me, kom nog maar net kijken met mn amper 1 dag oude nec3500a :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 20:24:
Wat heb je nou eigenlijk precies aan upgraden van je firmware precies?
Zag al zo tussen de posts door dat je dan meer verschillende dvd's kan branden, ivm die mediacodes. Ook zou je sommige dvd's sneller kunnen branden etc.
Wat voor voordelen heb je precies meer?
En zitten er ook nadelen ? (Lijkt me niet, dan flash je hem gewoon terug lijkt me)

PS:
Please don't be hard on me, kom nog maar net kijken met mn amper 1 dag oude nec3500a :P
Je noemt ze eigenlijk allemaal al plus:

- regiovrij maken van je DVD
- sneller branden van bepaalde DVD media
- sommige DVD media die voorheen niet op een goede kwaliteit gebrand konden worden, kunnen dat met met nieuwe firmware wel

alleen maar pro's dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 16:29

MrDry

Desperados!

Het is gelukt met Nero 6.3.1.25.....

Hoe weet Nero eigenlijk op welke snelheid hij kan branden. Nero geeft aan dat jij maximaal op 4 speed kan branden. Mijn media (Memorex +R 4x) is dat ook.

Staat er een code op de dvd waar nero dit aan kan zien? Dit is mij bij CDR nooit opgevallen....

Quod licet lovi, non licet bovi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:17

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 19:00:
[...]

Waar heb je die gevonden dan? op de site van nero vind ik alleen 6.3.1.25 (20 september 2004).
Umm... ja, hij komt niet van de offieciele site O-)
Ik moet zelf ook nog kijken wat er allemaal veranderd / verbeterd is. Hij doet het i.i.g. prima met mijn NEC fikker en die TDK firmware.

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand dit, of weet iemand waar ik eventueel voor een antwoord het beste kan zoeken? (heb al wat gegoogled, maar vond niets).

Mijn NEC 3500 lijkt met Alcohol 120% (laatste versie) ISO images maar op 4 speed te branden. Ik gebruik 8X schijfjes, en heb hier al succesvol sneller dan 4X mee gebrand. Het lijkt wel of alleen ISO images niet sneller willen branden dan 4X.

iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een voordeel om de laatste TDK firmware over mijn huidige NEC 2.17 te installeren als ik voorlopig enkel op ARITA DVD-R 4x brandt?
Zou hij sneller en beter kunnen branden?

Kan het geen kwaad om een schijf waar bv 4x op staat, te branden op bv 8x? Dat kan toch niet goed zijn, anders zouden de makers van de dvd schijf er toch wel 8x opzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op 20 oktober 2004 @ 09:01:
[...]

Umm... ja, hij komt niet van de offieciele site O-)
Ik moet zelf ook nog kijken wat er allemaal veranderd / verbeterd is. Hij doet het i.i.g. prima met mijn NEC fikker en die TDK firmware.
ik heb de al een paar weken... werkt prima :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dus :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.