Splash schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:16:
[...]
Heyhey, ik vind niet dat de organisator van deze inkoopactie (Tweakerrr) dit verdient. Ten eerste zijn de verzendkosten naar Nederland $23, scheelt gelijk een hoop. Ten tweede test Tweakerrr alle carts voordat hij ze uitlevert, dus een soort garantie heb je wel degenlijk. Natuurlijk ben je vrij om te bestellen waar je wilt, maar ik zou het wel weten

Je kan natuurlijk ook gewoon erg naief zijn

Ik gebruik in mijn voorbeelden altijd prijzen inclusief verzendkosten. Als jij zelf uit china 1 zo'n ding bestelt, dan krijg je geen eventuele kwantumkorting. Dan heb je geen voordeel van gedeelde verzendkosten. Dus je loopt al 'voordeel' mis (dat was toch het grote voordeel van een inkoopactie?) Desondanks ben je zelfs als je een invoerrechten aanslag krijgt meestal toch goedkoper uit dan via de I.A.
Echter ontloop je als je zelf bestelt de invoerrechten. Dus dan heb je nog meer voordeel. Op het zakje staat gewoon "usb linker, $20", dat is voor de douane niet interessant. Zo'n verpakking ziet er ook uit als een of ander prul van 20 euro met een USB kabel eraan. Bij zo'n mega-pakket als de inkoopactie ben je juist
altijd de lul.
Dus als jij mag kiezen voor €50 oid extra betalen en al snel 1.5 maand wachten, dan kies je daar voor? Veel plezier

Overigens worden ze in de fabriek ook gechekt, en zoals je hierboven ziet met de batterij-problemen is ook een vlugge check geen garantie dat het ook echt goed werkt.
Ik heb overigens nog wel een aardige voordeel-tip:
Bijna iedereen kiest blindelings voor zo'n EZ-Flash ding. Maar een XG2 is echt veel goedkoper en werkt ook prima

Een XG2 512mb heb je voor
93 euro op je deurmat als je bestelt op winsunx.com!!! En voor betalen met paypal heb je geen creditcard nodig. EZ2 512 via inkoop = €133. Kortom dat scheelt met 40 euro gewoon bijna de halve een XG2. En de dollarkoers is hier echt je grote vriend, hij wordt steeds goedkoper.
Enige verschil is dat deze geen losse GBA spellen op je PC kan uploaden omdat hij met een kabel werkt ipv zo'n 'docking station'.
Maar hij heeft wel een beter save-management system.
Kijk het interesseert me echt niet waar je dat ding bestelt, maar ik vind het zonde van
jouw geld dat je 40% meer betaalt voor hetzelfde resultaat.
ik zou het wel weten
[
Voor 10% gewijzigd door
Aidix op 15-12-2004 10:24
]