Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 2

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 25.926 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

tranztaz schreef op 07 oktober 2004 @ 09:30:
Ik ben helaas nog geen converter tegen gekomen, maar je zou eens verschillende emu's kunnen proberen?

http://www.zophar.net/gba.html
Dank je.
Nooit aan gedacht om een andere emulator te proberen hehe :D

EDIT: Hele lijst emu’s geprobeerd.. geen succes.
Conclusie: VisualBoyAdvance is de enige complete degelijke emulator.

[ Voor 21% gewijzigd door Ken. op 11-10-2004 00:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 17:21:
Is er al iets bekend of de kaarten het ook gaan doen op de ds ? of zou nintendo beveiliging hebben ingebouwd ?
De EZ-Flash II deed het op een pre-productie exemplaar van de DS. Of dit zo blijft is niet 100% zeker. Zowiezo werkt hij alleen in GBA emulatie modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een gameboyplayer gekocht op marktplaats, iemand enig idee of deze het met een flash kaartje doet? Hopelijk wel, anders kan ik hem gelijk weer verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een tijd terug heb ik een Flash-card II gekocht, nooit problemen meegehad tot vorige week. Als ik nu de schijf er in stop en je wil er een spel opzetten krijg je ipv loader yyyyyyyyy te zien. Wel gewoon het spel. Maar als je dan wil branden, dan is die binne 2 telle klaar en is die alsnog leeg, de romlist ook weer leeg (ik gebruik trouwens EZ-client 3.03a1). Hij zegt ook in de output list : <h1>Bad Request (Invalid Header Name)</h1>

Enig idee wat ik hier mee aan moet? Zodat ik weer wat te doen heb volgende week op cyprus (vakantie!) *om maar even mensen jaloers te maken* ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 15:31:
Een tijd terug heb ik een Flash-card II gekocht, nooit problemen meegehad tot vorige week. Als ik nu de schijf er in stop en je wil er een spel opzetten krijg je ipv loader yyyyyyyyy te zien. Wel gewoon het spel. Maar als je dan wil branden, dan is die binne 2 telle klaar en is die alsnog leeg, de romlist ook weer leeg (ik gebruik trouwens EZ-client 3.03a1). Hij zegt ook in de output list : <h1>Bad Request (Invalid Header Name)</h1>

Enig idee wat ik hier mee aan moet? Zodat ik weer wat te doen heb volgende week op cyprus (vakantie!) *om maar even mensen jaloers te maken* ???
Ik heb ook "even" ellende gehad dat ik op me EZII niet meer kon schrijven, dan crashde de hele ez client gewoon vast.
Wat ik toen gedaan heb is windows opnieuw erop ;) (moest zowiezo hoor).
En de nieuwste EZ client geinstalleerd.. die drivers tot 2maal toe geinstalleerd (voor de usb) door verschillende usb poorten te gebruiken.
Toen weer geprobeert, werkte neot niet met ezclient 3.10 (de nieuwste)
toen uit frustratie een paar zacht tikken op dat kaartje gegeven door 'm op de tafel rand te meppen... en toen kon 'k em weer 100% checken met die rom-check.
En branden erop ging weer goed :)

dusch .. of het ook voor jou werkt, geen idee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CT schreef op 11 oktober 2004 @ 16:21:
[...]

Ik heb ook "even" ellende gehad dat ik op me EZII niet meer kon schrijven, dan crashde de hele ez client gewoon vast.
Wat ik toen gedaan heb is windows opnieuw erop ;) (moest zowiezo hoor).
En de nieuwste EZ client geinstalleerd.. die drivers tot 2maal toe geinstalleerd (voor de usb) door verschillende usb poorten te gebruiken.
Toen weer geprobeert, werkte neot niet met ezclient 3.10 (de nieuwste)
toen uit frustratie een paar zacht tikken op dat kaartje gegeven door 'm op de tafel rand te meppen... en toen kon 'k em weer 100% checken met die rom-check.
En branden erop ging weer goed :)

dusch .. of het ook voor jou werkt, geen idee..
Iemand ook andere ideeen? :D Maar had jij ook die texten in je output list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe install je zoiezo overnieuw de software, kheb het gedownload, maar met .exe zegt ie dat ie niet werkt ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ik heb hem ook binnen, gelijk een vraagje:

ik heb een 256mbit kaart, dat is dus 32mb, ik heb de volgende back-ups die ik er graag op wil hebben:
Pokemon firered: 16 mb
Mario advance4 : 8 mb
Mario kart : 4 mb

totaal: 28 mb

Maar ik krijg alleen pokemon en mario advance er maar op en dan zegtie al Card Full :?

edit: sorry, heb savegame size verkleind en nu pastie wel, is dat goed?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Ik heb een save game die ik met een spel mee wil branden maar als ik dit doe wordt in het spel aangegeven dat de savegame verwijderd is, hoe kan dit?

Edit
Never mind heb het al voor elkaar gekregen

[ Voor 17% gewijzigd door Bellerophon op 12-10-2004 13:24 ]

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je het writersprogramma weer aan de praat als de pc je "nieuwe" hardware al herkend? oftewel men writer/flashcard. Eerst deed de writer het niet, nu doet het program het ook al niet. Weet iemand hoe? Aan die dummy-site heb ik nix...

Zijn er ook mogelijkheden zonder XP opnieuw te installeren? Wil graag me flashcard meeneme op vakantie vrijdag, en om voor die tijd nog XP overnieuw te installeren middenin me toetsweek...

EDIT

Programma runt alweer, maar hij leest nog steeds de kaart niet, weet iemand nog iets? Kan die nu al stuk zijn :| Ik heb em nog geeneens een jaar, heeft het misschien iets met batterij te maken, die is wel opgeladen, pleaz anyone??

Edit again

ITS ALIVE!!! Heel erg bedankt voor het geweldige advies om met dat ding te gaan slaan, het helpt! Many thnx! Ga nu spelen:)

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:52

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb op mijn vriendin haar computer (XP PRo SP1 (en SP2 ook) NL) problemen met het starten van EZ-flash client. Ik start hem op, maar op geen enkele manier komt het programma tevoorschijn. Compatibliteitmodus geporbeerd, drivers opnieuw en alles, zelfs veilige modus. In veilige modus start ie hem wel op, maar zodra die gaat BURNEN, crasht ie en dan kan ik het wel vergeten. Dan weigert ie dienst. (is dit misschien een Windows PRefetch-probleem?)

- 3.01 tot/met 3.10 EZ-Cliënt versies geprobeerd
- Prefetch leeg gehaald + SWAP-file gedelete
- SP1 en SP2, ook niks
- Drivers opnieuw geprobeerd, ouwe en nieuwe
- Mijn spul gebruikt, zelfde resultaat (op die van haar niks, op die van mij wel)
- BIOS Reset
- Verschillende USB-ports geprobeerd, kabels en connectiepinnetjes zijn GOED

Er schijnt iets (denk ik) te wezen met iets wat USB-HID heet... maar wat?

[ Voor 33% gewijzigd door SkyStreaker op 17-10-2004 18:42 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Laatst online: 11:46

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Pieter Jeen werkte slaan voor jou ook ? :)
Maar ik had niet echt een melding, maar zoals tranztaz, dat ie tijdens het branden helemaal vast liep :(
En ook de rom-cheks e.d. liepen vast.

Blijkbaar is het slaan ermee dus toch effectief, geen idee wat er dan precies mis gaat in zo'n kaartje ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Het gekke is, hij kan wel ROMS verwijderen en het kaartje inlezen... De batterij, zou het daaraan kunnen liggen?

Ik ga er iig NIET MEE SLAAN, omdat het op mijn PC WEL werkt... En dat is bijna dez. Windows-config... :/

Crash INFO 1: (versie 3.10)

AppName: ezclient.exe AppVer: 3.1.0.0 ModName: ezclient.exe
ModVer: 3.1.0.0 Offset: 00017957

Crash INFO 2: (versie 3.10)

AppCompat.TXT

[ Voor 184% gewijzigd door SkyStreaker op 17-10-2004 19:02 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

HHeeft iemand een idee of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 22:35:
oke ik heb hem ook binnen, gelijk een vraagje:

ik heb een 256mbit kaart, dat is dus 32mb, ik heb de volgende back-ups die ik er graag op wil hebben:
Pokemon firered: 16 mb
Mario advance4 : 8 mb
Mario kart : 4 mb

totaal: 28 mb

Maar ik krijg alleen pokemon en mario advance er maar op en dan zegtie al Card Full :?

edit: sorry, heb savegame size verkleind en nu pastie wel, is dat goed?
ik zie dat jij 't zelfde probleem hebt als ik nu.... (heb net mijn cartridge binnengekregen)
hoe heb je het precies op gelost? Ik zie niet iets van savegame size verkleinen ofzo? Met wat voor optie krijg ik nou gewoon de games op de cart die er op zouden moeten passen :?

Onderaan het scherm zie ik nog 69M vrij, maar ik kan geen cart van 64M meer uploaden op het ding :?

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Is het btw normaal dat de savegames na een paar dagen verdwenen zijn. Als ik 2 dagen niet speel en de flash cart in mijn gbasp laat zitten zijn al mijn saves weg nl.
Ik moet em dus echt iedere 2-3 dagen in de writer doen om mijn saves te bewaren.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Of hij is kapot, of de batterij is leeg. Laad hem eens 10 uur lang op.... De laatste keer dat ik hem opgeladen had is jemig... 3 maanden terug?

Oh ja Tweakerrr, het was een USB-driver probleem. Hij is nie kapot, die van mijn vriendin. ;)

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:51
Als je kaart niet goed opgeladen is ben je idd je savegames kwijt, dit is mij ook gebeurd. Als je een keer goed oplaad zou dit niet moeten gebeuren. Als je weet dat je een tijd niet gaat spelen kan je beter de savegames backupen.

Last FM

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik had hem net 2 dagen achter alkaar 8 uur opgeladen en na minder dan een week was alles weg. Dit was eigenlijk sinds het begin al zo maar ik had em niet zo intensief gebruikt dat ik er echt wat achter ben gaan zoeken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Verwijderd

Topicstarter
rajackar schreef op donderdag 18 november 2004 @ 14:10:
Ik had hem net 2 dagen achter alkaar 8 uur opgeladen en na minder dan een week was alles weg. Dit was eigenlijk sinds het begin al zo maar ik had em niet zo intensief gebruikt dat ik er echt wat achter ben gaan zoeken.
Waarschijnlijk gebruik je een USB poort waar een te lage spanning op zit. Probeer hem eens aan te sluiten op de achterkant van je PC (of een andere PC).

Om hem helemaal vol te laden kost zo'n 30 tot 40 uur. Maar dan kan je er zeker 6 maanden tegen aan. Het leuke is dat als je hem regelmatig gebruikt nooit hoeft op te laden. Hij laadt zich namelijk ook op in de GBA (SP) tijdens het spelen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 22:52:
[...]

Waarschijnlijk gebruik je een USB poort waar een te lage spanning op zit. Probeer hem eens aan te sluiten op de achterkant van je PC (of een andere PC).

Om hem helemaal vol te laden kost zo'n 30 tot 40 uur. Maar dan kan je er zeker 6 maanden tegen aan. Het leuke is dat als je hem regelmatig gebruikt nooit hoeft op te laden. Hij laadt zich namelijk ook op in de GBA (SP) tijdens het spelen. ;)
HMm, ik gebruik een laptop poort om em op te laden. Ik zou alleen niet weten hoe ik zou moeten testen of de spanning ok is.
Ik zal hem iig eens een weekendje thuis aan de pc hangen om alles zeker te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Inmiddels is Client 3.11 beschikbaar en lost enkele problemen met EZ2 256MB carts op.

Weet iemand ook iets over een Megadrive emu voor op de GBA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 19:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hoeveel budget moet je nu ongeveer uittrekken voor een GB-Advanced met backup speel mogelijkheid? Is het zinvol om hier nog in te investeren of kan men beter op de Nintendo DS wachten?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

89 € Voor een oud type GBA bij mediamarkt of je neemt een 2e-handsje (GBA SP heeft een lichtje ingebouwd en is een clamshell) en voor 75 € heb je een 256Mbit cart waar je 2 tot 7 games op kan zetten (er zijn zelfs al games van 256Mbit zoals Kingdom Hearts, dan wordt het 1 (je kan er dan nog wat oude GB-roms op proppen). Dus ja... Dat dingetje verdient zich meteen terug, als je er 2 roms opzet. 3/4 al voor 1 spel. Daarom heb ik het gedaan. Als een PS2 spel 39 € kost en ook een GBA-spel 39€...

Wat betreft de DS, tja... Veel oud in iets nieuws en in mijn bescheiden mening is het helemaal niet zo innoverend. De DS heeft exact dezelfde snelheid/bpp/geheugen en is backwards compatible met de GBA. Het enige verschil is een touchscreen...

[ Voor 20% gewijzigd door SkyStreaker op 21-11-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Slikt d GBA gewoon losse cards dan? Of moet er een soort converter tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Ik meende van wel ja. Maar je kan ook een gb-emu op de GBA zetten, alsmede NES-emu's enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kwootje uit een ander forum:
EZ2PS tested on Nintendo DS
I was going to post this yesterday but the forum was broken...

Welp, I got mine after I set it up (set the clock, date, enter name/birthdate and a couple other things) the first thing I did was stick in my EZ2 256 PS in (yes, even before I stuck in the Metroid demo or Mario DS)...

Works like a charm, and looks amazing. GBA games on the DS have the color and brightness they do played on VBA, but w/ the longer persistence of an LCD. It's much better than a GBA w/ Afterburner or a DS as those light sources tend to wash out the color of your games. And unlike VBA you don't get the flickering effect that happens w/ some GBA software (eg PocketNES, Doom) from the monitor being a much quicker display. So I guess what I'm saying is they look like they should have in the first place.

Oh, and Metroid and Mario are pretty cool too. The kiosk units didn't do the DS justice, because of the crappy store lighting (and fingerprints), It looks alot better now that I've got it at home. Anyway, off to work, I'll check in later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zit nu te twijvelen om een GBA aan te schaffen of toch maar te wachten op de DS. Wat heb je nu precies nodig om backups te kunnen gebruiken op de GBA aan software en randapparatuur / memorycards? Is het slimmer om te wachten op de DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
Bor_de_Wollef schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 23:48:
Ik zit nu te twijvelen om een GBA aan te schaffen of toch maar te wachten op de DS. Wat heb je nu precies nodig om backups te kunnen gebruiken op de GBA aan software en randapparatuur / memorycards? Is het slimmer om te wachten op de DS?
Ik denk dat er voor de DS voorlopig nog geen "backup tools" verkrijgbaar zullen zijn. Nintendo heeft vast wel goed gekeken naar de gba, en het creeeren van zulke tools een stuk lastiger gemaakt voor de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 19:43:
Kwootje uit een ander forum:

[...]
Ow yes dit moest ik weten nu ga ik hem zeker bestellen...want als de 256 het doet zal de 512 het ook wel doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 11:40

Aidix

Geluidspietlut

Splash schreef op zondag 28 november 2004 @ 00:59:
[...]

Ik denk dat er voor de DS voorlopig nog geen "backup tools" verkrijgbaar zullen zijn. Nintendo heeft vast wel goed gekeken naar de gba, en het creeeren van zulke tools een stuk lastiger gemaakt voor de DS.
Tot nu toe is er voor elk populair nintendo systeem wel een soort copybox of flashcard geweest. En dat zal echt wel zo blijven :p Alles valt immers te kraken, zeker een cart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

ik heb een vraagje. Ik krijg volgende week m'n DS, maar welk pakket zou ik nu het beste importeren? het GBA Movie Player pack of 1 van de 2 backuptools ? M'n bedoeling is om MP3 en media af te spelen, ebooks erop te zetten en oude (S)NES/Atari games te emuleren, maar is het ook mogelijk GBA games op zo'n flash cart te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 13:42:
[...]M'n bedoeling is om MP3 en media af te spelen, ebooks erop te zetten en oude (S)NES/Atari games te emuleren, maar is het ook mogelijk GBA games op zo'n flash cart te zetten?
Atari, SNES en GBA zal niet lukken op een GBA movie player. Atari zou met een kleine emulator in de toekomst misschien lukken. Er is met een movieplayer maar 218K (of minder) ruimte om uitvoerbare bestanden neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Welke backup optie dient de voorkeur: EZ-Flash II of Flash2Advance. Werken ze beide met een GBA SP? Wat is beste kaart om te kopen bat betreft capaciteit?

Poll: Welke backup oplossing is de beste koop?
EZ-Flash II PowerStar
Flash2Advance Ultra
Anders... namelijk (maak af)
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=28759&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 62% gewijzigd door Bor op 04-12-2004 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piemail
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-01-2021
Ik heb al een tijdje problemen met het bewaren van mijn savegames op mijn EZ 512 mb flashkaartje. Ik heb het kaartje vandeweek een lange tijd aan mn computer gehangen maar nogsteeds is hij na het uitzetten vrijwel direct alle savegames kwijt.

Ik heb wel de nieuwe writer gedownload en het scheen dat je daarmee ook je savegames op kon slaan, maar kan iemand me vertellen hoe? Als ik de cart in mn gba heb zitten en dan L+B druk (volgens het menu is dit 'backup saver') dan krijg ik een saver file system error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Waar zijn is die EZ-Flash II PS te koop eigenlijk? Tot nu toe vind ik alleen een leverancier in Veendam en IFMProjects. Het prijsverschil is enorm maar ik vraag mij af hoe betrouwbaar IFMProjects is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
inkoopactie.net

Tweaker heeft een (zo goed als) constant openstaande I.A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ja, maar met IA zit je meestal met levertijd. Ik wil niet zo lang wachten. Dat zul je vast begrijpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 21-07 21:03

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Bor_de_Wollef schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:39:
Ja, maar met IA zit je meestal met levertijd. Ik wil niet zo lang wachten. Dat zul je vast begrijpen ;)
ik had de mijne in een paar weken binnen.... als er een x aantal bestellingen is, laat-ie ze uit taiwan (of waar 't ook was) komen, en stuurt ze direct op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Laatst online: 10-09 20:19
Ik had mijn flashkaart van inkoopacties.net binnen 4 dagen. De vraag is dus wat vind jij lang.

[ Voor 14% gewijzigd door Rick Brands op 04-12-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Bor_de_Wollef schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:10:
Waar zijn is die EZ-Flash II PS te koop eigenlijk? Tot nu toe vind ik alleen een leverancier in Veendam en IFMProjects. Het prijsverschil is enorm maar ik vraag mij af hoe betrouwbaar IFMProjects is.
Gewoon zelf in China bestellen op:

www.winsunx.com

Betalen met paypal. Goedkoper kan niet, duurder wel (zie webshops en inkoopacties ;) )
Heb al diverse keren besteld, nooit belasting etc betaald en levering meestal binnen 4 dagen!!! Kost je 128 euro voor een 1Gb EZ3 kaart. (inkoopactie 190 euro voor een EZ2)

[ Voor 4% gewijzigd door Aidix op 04-12-2004 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hmmm, daar verkopen ze de EZ III ook. Het word er allemaal maar moeilijker op om te kiezen. Specs van de EZ III:
One year ago, it was the hot time of EZ 2 when it came into the market. During the past year, a lot of brands have released their new products. Many users wonder if EZ Flash will release its new killing product again? Now EZ3 is the answer.

The feature of EZ3:

1.EZPDA
Larger loader of Built-in 32mbits Flash. Loader will no longer take up ROM space.Built-in EZPDA software. With EZPDA software you can browse the text and picture or launch the game on EZ-DISK directly. That means you do not need to make the ROM for reading books or looking pictures with third-party software, just only drag text and picture files into the cart. The picture size can up to 2000 x 1500 and 1:1 display. You can edit the contact information of your friends in PC and write it to EZ3 cart, so that you will be able to find out your friend whenever and wherever with the help of your EZ Flash.The memo is combined with the real time clock reminds the important incident in time.

2. EZ-DISK
Have a real file system, capacity up to EZ-DISK of 1Gbits-8Gbits (128MB-1024MB ) When you connect the EZ3 Cart to the EZ Writer II, it’s a USB disk exactly.

3. Drag and drop to write the data.
You can copy the files or whole folder from any folders in your PC to the EZ3 Cart by dragging the file or the folder and drop it into programming software directly. It also means that you can delete the ROM from EZ3 Cart and add the ROM to the EZ3 Cart randomly and arbitrarily instead of sequentially.

4. ROM compression
It supports the optional function of ROM compressing. With this option, you can compress the ROM into 50% of the original size to save the storage space. The cost of using this function is that you must to wait 12 seconds before you can run a 64Mbit ROM, the larger ROM the longer to wait.

5.Realtime clock
The real time clock can compatible all kinds of known real time’ROM. The memo function of EZPDA can remind you the important incident according to the present clock.

6.Dual cheat engine
We also update the cheat engine to second generation. You can cheat the newest game without waiting for the official updated database of XCODE. A cheat select window will appear when you start a cheat enabled ROM to choose which cheat option you want to use in this game session. If you can not use the cheat directly because of ROM compatibility, the official XCODE will always be available later to supply a more compatible cheat.

7.Dual soft reset
As the cheat engine, soft reset function of ROM also gets two versions, the faster and self-help one and the official and the more compatible one.

8.SMS (Saver Manage System)
The SMS improved more powerful with the large storage of EZ-DISK. Each game can keep unlimited pieces of saver in theory before they reach the capacity of EZ-DISK, you can choose the different saver before you start the game. Savers can be deleted on GBA.

9.Ultimate development platform
EZ3 offered a huge storage and additional RAM to break the limit of GBA console. Developers can do more stuff on it as their wish. We will provide the completely SDK to the developers which owned EZ3 later.
128.99 USD voor 1GB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidix schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 22:01:
[...]

Gewoon zelf in China bestellen op:

www.winsunx.com

Betalen met paypal. Goedkoper kan niet, duurder wel (zie webshops en inkoopacties ;) )
Heb al diverse keren besteld, nooit belasting etc betaald en levering meestal binnen 4 dagen!!! Kost je 128 euro voor een 1Gb EZ3 kaart. (inkoopactie 190 euro voor een EZ2)
Maar hoe zijn ze als er iets niet klopt of kapot gaat ?

Ik bedoel als het zo goedkoop en goed is dan zou de IA toch ook daar moeten inkopen normaal gesproken ?
Anders kan ik net zo goed mijn 512 ff verkopen en een nieuwe 1024 bestellen voor de ds (wel gbagames ofcourse)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hoe goed is een IA als er iets kapot gaat? Het is bijna de helft van de prijs in sommige gevallen. Het lijkt me meer dat dat bedrijf in China dichter bij de bron zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:51:
Hoe goed is een IA als er iets kapot gaat? Het is bijna de helft van de prijs in sommige gevallen. Het lijkt me meer dat dat bedrijf in China dichter bij de bron zit.
Daar heb jij weer gelijk in :) jammer dat er geen goede movieplayer op die site staat dan kon ik het combineren .

Als je trouwens bij search movie intoets krijg je er 2 te zien ,maar klik je erop dan zie je hem niet .

Weet iemand onder welk kopje ik die chinese kan vinden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:45:
[...]

Maar hoe zijn ze als er iets niet klopt of kapot gaat ?

Ik bedoel als het zo goedkoop en goed is dan zou de IA toch ook daar moeten inkopen normaal gesproken ?
Anders kan ik net zo goed mijn 512 ff verkopen en een nieuwe 1024 bestellen voor de ds (wel gbagames ofcourse)
Een inkoopactie zegt niets over eventuele garantie!!!
Die inkoopactie haalt dat spul overigens bij dezelfde leverancier, maar er blijft hier en daar wat aan de strijkstok hangen. Hoe de prijs berekend is weet ik niet maar als je het zelf bestelt en je krijgt een belastingaanslag ben je nog steeds goedkoper uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

IA is meestal ook een vorm van winst maken inderdaad. In dit geval zelfs behoorlijk veel als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piemail
piemail schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:23:
Ik heb al een tijdje problemen met het bewaren van mijn savegames op mijn EZ 512 mb flashkaartje. Ik heb het kaartje vandeweek een lange tijd aan mn computer gehangen maar nogsteeds is hij na het uitzetten vrijwel direct alle savegames kwijt.

Ik heb wel de nieuwe writer gedownload en het scheen dat je daarmee ook je savegames op kon slaan, maar kan iemand me vertellen hoe? Als ik de cart in mn gba heb zitten en dan L+B druk (volgens het menu is dit 'backup saver') dan krijg ik een saver file system error
Weet iemand al een oplossing voor dit probleem? Ik ga vrijdag op vakantie en zou dan toch wel graag een kaartje willen hebben dat kan opslaan. Enkel een uitleg over het gebruik van de backup saver is ook al heel erg welkom.Overigens gebruik ik EZ writer 309 en driver 1.51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Klinkt als een defect kaartje eigenlijk. Het vreemde vind ik dat je zegt dat je de savegames "vrijwel direct kwijt raakt". Ze staan er wel een tijdje op? Worden de savegames ook op de kaart opgeslagen of zitten er speciale registers op die wellicht battery powered zijn?

Ik bestel binnenkort een EZ2 PS. Ik zit nog te twijfelen tussen de 2 en de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

de ds slikt die eik flaskcarts? :9

maar uhm ik heb de carts van de allereerste ia kan ik dan alsnog die nieuwe driver en software gebruiken?

ps heeft iemand mss een volledige release lijst van alle GBA games>?

[ Voor 21% gewijzigd door NoTimeRemains op 09-12-2004 09:25 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Volgens enkele usenet berichten werken ze niet. Maar goed, hoe betrouwbaar dat is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piemail
Bor_de_Wollef schreef op donderdag 09 december 2004 @ 08:48:
Klinkt als een defect kaartje eigenlijk. Het vreemde vind ik dat je zegt dat je de savegames "vrijwel direct kwijt raakt". Ze staan er wel een tijdje op? Worden de savegames ook op de kaart opgeslagen of zitten er speciale registers op die wellicht battery powered zijn?

Ik bestel binnenkort een EZ2 PS. Ik zit nog te twijfelen tussen de 2 en de 3.
mn savegames verdwijnen gemiddeld na ongeveer een uurtje. De eerste 10 minuten kan ik ze nog gewoon oproepen maar daarna zijn ze gewoon weg. De savegames worden gewoon op de kaart opgeslagen zoals ook bij gewone spellen automatisch gebeurd. Overigens heb ik deze problemen pas sinds ik de nieuwe versie van EZ writer gebruik, maar als ik probeer de oude versie van de EZ writer te gebruiken dan loopt mn pc vast.
Mn kaart komt overigens uit een IA van augustus 2003, maar ik had toch wel verwacht dat zo'n kaartje langer mee zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Laatst online: 14-08 08:56
Bor_de_Wollef schreef op zondag 05 december 2004 @ 17:23:
IA is meestal ook een vorm van winst maken inderdaad. In dit geval zelfs behoorlijk veel als ik het zo zie.
Heyhey, ik vind niet dat de organisator van deze inkoopactie (Tweakerrr) dit verdient. Ten eerste zijn de verzendkosten naar Nederland $23, scheelt gelijk een hoop. Ten tweede test Tweakerrr alle carts voordat hij ze uitlevert, dus een soort garantie heb je wel degenlijk. Natuurlijk ben je vrij om te bestellen waar je wilt, maar ik zou het wel weten :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Splash op 09-12-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
piemail schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:36:
[...]

mn savegames verdwijnen gemiddeld na ongeveer een uurtje. De eerste 10 minuten kan ik ze nog gewoon oproepen maar daarna zijn ze gewoon weg. De savegames worden gewoon op de kaart opgeslagen zoals ook bij gewone spellen automatisch gebeurd. Overigens heb ik deze problemen pas sinds ik de nieuwe versie van EZ writer gebruik
Ik heb hetzelfde. De kaart laadt ook op onder het spelen. Misschien wordt er bij het laden wel gebruik gemaakt van de software/driver, waardoor het niet werkt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

De driver kan misschien wel, maar iig niet de software, aangezien hij gewoon oplaadt als hij aan de USB hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Splash schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:16:
[...]

Heyhey, ik vind niet dat de organisator van deze inkoopactie (Tweakerrr) dit verdient. Ten eerste zijn de verzendkosten naar Nederland $23, scheelt gelijk een hoop. Ten tweede test Tweakerrr alle carts voordat hij ze uitlevert, dus een soort garantie heb je wel degenlijk. Natuurlijk ben je vrij om te bestellen waar je wilt, maar ik zou het wel weten :Y)
Verzendkosten naar nederland zijn er niet bij alle winkels hoor (tenminste geen $23). Het is ook geen flame maar een IA doe je nou eenmaal niet voor niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al ez3 flash ?

want nu ik heb gezien dat mijn ez II powerstar 512 werkt op de ds ga ik hem verkopen en vervangen voor een 1024 .

Nus is de ez powerstar 2 1024 duurder dan de ezflash 3.

Dus ik hoop dat er iemand ervaring heeft.

En als er iemand intresse heeft in deze nog bijna gloednieuwe 512 stuur me dan een mailtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ervaring met de EZflash 3 heb ik niet. Zijn er geen reviews te vinden van dit apparaat?

offtopic:
Beakz, check de mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 23:38:
Heeft iemand al ez3 flash ?

want nu ik heb gezien dat mijn ez II powerstar 512 werkt op de ds ga ik hem verkopen en vervangen voor een 1024 .

Nus is de ez powerstar 2 1024 duurder dan de ezflash 3.

Dus ik hoop dat er iemand ervaring heeft.

En als er iemand intresse heeft in deze nog bijna gloednieuwe 512 stuur me dan een mailtje
Als je het geld ervoor over hebt zou ik voor de EZ2 gaan.
Het verschil is namelijk dat de EZ2 1GBit 'snel' geheugen bevat en de EZ3 1Gbit 'langzaam' geheugen en 256Mbit 'snel' geheugen. De EZ3 laadt bij het selecteren van het spel de ROM van het 'langzame' naar het 'snelle' geheugen. Je moet dus steeds enkele seconden wachten.

Maar als je geduld hebt zou ik gewoon voor de EZ3 gaan btw. Heb er nog niet veel over gehoord, maar nog niks echt negatiefs in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Splash schreef op donderdag 09 december 2004 @ 23:16:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon erg naief zijn :)
Ik gebruik in mijn voorbeelden altijd prijzen inclusief verzendkosten. Als jij zelf uit china 1 zo'n ding bestelt, dan krijg je geen eventuele kwantumkorting. Dan heb je geen voordeel van gedeelde verzendkosten. Dus je loopt al 'voordeel' mis (dat was toch het grote voordeel van een inkoopactie?) Desondanks ben je zelfs als je een invoerrechten aanslag krijgt meestal toch goedkoper uit dan via de I.A.

Echter ontloop je als je zelf bestelt de invoerrechten. Dus dan heb je nog meer voordeel. Op het zakje staat gewoon "usb linker, $20", dat is voor de douane niet interessant. Zo'n verpakking ziet er ook uit als een of ander prul van 20 euro met een USB kabel eraan. Bij zo'n mega-pakket als de inkoopactie ben je juist altijd de lul.

Dus als jij mag kiezen voor €50 oid extra betalen en al snel 1.5 maand wachten, dan kies je daar voor? Veel plezier :) Overigens worden ze in de fabriek ook gechekt, en zoals je hierboven ziet met de batterij-problemen is ook een vlugge check geen garantie dat het ook echt goed werkt.

Ik heb overigens nog wel een aardige voordeel-tip:

Bijna iedereen kiest blindelings voor zo'n EZ-Flash ding. Maar een XG2 is echt veel goedkoper en werkt ook prima ;) Een XG2 512mb heb je voor 93 euro op je deurmat als je bestelt op winsunx.com!!! En voor betalen met paypal heb je geen creditcard nodig. EZ2 512 via inkoop = €133. Kortom dat scheelt met 40 euro gewoon bijna de halve een XG2. En de dollarkoers is hier echt je grote vriend, hij wordt steeds goedkoper.
Enige verschil is dat deze geen losse GBA spellen op je PC kan uploaden omdat hij met een kabel werkt ipv zo'n 'docking station'.
Maar hij heeft wel een beter save-management system.

Kijk het interesseert me echt niet waar je dat ding bestelt, maar ik vind het zonde van jouw geld dat je 40% meer betaalt voor hetzelfde resultaat.
ik zou het wel weten

[ Voor 10% gewijzigd door Aidix op 15-12-2004 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Enige verschil is dat deze geen losse GBA spellen op je PC kan uploaden omdat hij met een kabel werkt ipv zo'n 'docking station'.
Kun je dit eens uitleggen? Hoe is de software voor dat apparaat? De software voor de EZ II wordt nogal geroemd namelijk.

Is er al een oplossing bekend voor het "batterij probleem"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Je hebt bij de XG2 een kabel die direct in het multiplay-slot van de GBA gaat.
De XG2 flash card steek je ook in de GBA. Dan start je de software, en zet je de GBA aan. De cart boot dan via de PC en je kan je roms en savegames overzetten.

De software is erg goed, werkt 100% fout en probleemloos en is erg duidelijk.

Overigens kost de XG2Turbo $91, en de verzendkosten $23.6
Als je een loginhebt bij winsunx gaat er 5% van de prijs af. Dan kost het totaal nog maar €82 bij een dollarkoers van 1.35.

Ik zal vanmiddag even een uitgebreide review schrijven van het ding.

[ Voor 7% gewijzigd door Aidix op 15-12-2004 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Voor een echt goede review kan je hier kijken:

http://www.gameboy-advance.net/flash_card/xg2turbo.htm

De software kan je hier zien:

http://www.gameboy-advanc..._software_users_guide.htm

Daar heb ik eigenlijk niets meer aan toe te voegen, behalve dat de langzame PC>GBA transfer komt doordat het via de GBA link poort moet, en die is nou eenmaal niet zo snel als USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vragen over de EZ3 Flash. Ik lees dat de kaart de game eerst moet overzetten naar snel flashgeheugen om te kunnen spelen. Dan vraag ik mij 2 dingen af:
- Betekent dit dat de ROMS maar een maximale grootte mogen hebben, ofwel dat ze in het snelle geheugen moeten passen? Ik wil de card misschien ook gebruiken voor het afspelen van MP3's en misschien zelfs wel videobestanden. Dan is een maximale grootte niet echt gewenst.
- Dat snelle geheugen, bestaat dat naast de aangegeven 1024Mbit of maakt het deel ervan uit?

- En misschien wel de belangrijkste: zal de card compatbile zijn met de Nintendo DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Supreme
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
o_0 mijn savegame is weg!!

is er geen enkele manier om het nog te redden?

www.tri-state.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Tip: koop een XG2, die heeft een aparte SRAM voor savegames plus ingebouwde savegame backup/restore filesystem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Aidix schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:28:
Tip: koop een XG2, die heeft een aparte SRAM voor savegames plus ingebouwde savegame backup/restore filesystem :)
Net als de EZ2 en EZ3 ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Ja maar ik heb ook een ingebouwde SP/DS (stroom)adapterkabel :P

[ Voor 7% gewijzigd door Aidix op 15-12-2004 22:57 ]

• Bor

Bor

Die transfer tijd lijkt me erg onhandig bij de XG2.

• Aidix

Aidix

Geluidspietlut

Ach, als je graag €40 extra wilt betalen om je 2 minuten te besparen, be my guest :)

Je zit toch niet continu spellen te wisselen? Zoveel boeiende spellen zijn er nou ook niet voor de GBA, het meeste is echt r*tz**i of heb je op de SNES al een keer of 20 uitgespeeld.
Ik probeer het altijd uit op een emulator, als het degelijk is gaat het op de kaart.

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op zondag 05 december 2004 @ 11:51:
Een defecte (niet direct zichbaar, en wel degelijk getest) EZ2 van mij is door tweakerrr binnen zeer korte tijd (kan menig bedrijf een puntje aan zuigen) vervangen door een nieuwe.
Niks mis mee dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:41
Hej iedereen,

ben op dit moment trotse eiogenaar van EZ cart, maar iedere keer als ik mijn flash programma opstart blijft heel het zaakje hangen. Ik heb dus nog geen enkel spel erop gezet, ik gebruik Ez-Client 3.11 ook heb ik het al geprobeerd met 3.10 en met Ezwriter 2.06. Kan iemand mij hiermee helpen??

Groeten viper

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:52:
...
- En misschien wel de belangrijkste: zal de card compatbile zijn met de Nintendo DS?
Meer info over compatibiliteit met de Nintendo DS: ;)
http://www.gameboy-advanc...ndo_ds/nds_flash_card.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper_4111 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:11:
Hej iedereen,

ben op dit moment trotse eiogenaar van EZ cart, maar iedere keer als ik mijn flash programma opstart blijft heel het zaakje hangen. Ik heb dus nog geen enkel spel erop gezet, ik gebruik Ez-Client 3.11 ook heb ik het al geprobeerd met 3.10 en met Ezwriter 2.06. Kan iemand mij hiermee helpen??

Groeten viper
Hoi start is op zonder kaart erin en dan pas erin doen als je in het prog zit .

Hielp toen bij mij geloof ik .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
Hej daar,

Als ik op mij flash card verschillende games zet en ik ben een paar minuten aan het spelen, dan loopt mijn spel in een keer vast. De muziek blijft dan hangen en het spel wil inet meer verder gaan. Heeft een van jullie hier toevallig ervaring mee??

Grtz viper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
Modbreak:Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens heel goed door :{

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 18-12-2004 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Doe maar niet ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 18-12-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper_4111 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 12:19:
Hej daar,

Als ik op mij flash card verschillende games zet en ik ben een paar minuten aan het spelen, dan loopt mijn spel in een keer vast. De muziek blijft dan hangen en het spel wil inet meer verder gaan. Heeft een van jullie hier toevallig ervaring mee??

Grtz viper
Inplaats van reageren op de vorige oplossing of het hielp ga je gewoon weer wat vragen en dan ook nog is schoppen binnen een paar uur.Al wis ik het dan zou ik het al niet meer zeggen :)

Maar de keer weet ik het ook gewoon niet en nooit last van gehad

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Hallo allemaal,
Ik ben naarstig op zoek naar Ez-II writer 1.03, ik gebruik nu 1.04 maar dat werkt niet echt lekker bij mij, ik wil een bepaalde rom spelen, maar ik kan helaas niet saven :( en het werkte altijd wel goed, op internet kan ik deze versie niet meer vinden helaas

Wie kan mij helpen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

HIValicious schreef op donderdag 09 december 2004 @ 09:25:
de ds slikt die eik flaskcarts? :9

maar uhm ik heb de carts van de allereerste ia kan ik dan alsnog die nieuwe driver en software gebruiken?

ps heeft iemand mss een volledige release lijst van alle GBA games>?
Ik heb geen problemen met flash2advance op mijn DS , weet alleen niet of ik via mijn DS kan flashen :) gebruik ik mijn SP nog maar voor ....

Gamelist:
http://www.gameboy.com/gamelist
Slasher schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:45:
Hallo allemaal,
Ik ben naarstig op zoek naar Ez-II writer 1.03,
mischien dat ie hier tussen staat ??
http://www.gbashop.nl/gameboy/

[ Voor 7% gewijzigd door dontcare op 20-12-2004 19:08 ]

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Helaas hij staat er niet tussen

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

Slasher schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:15:
[...]

Helaas hij staat er niet tussen
thaise site
http://ezflashthai.web1000.com/download.htm

anders kan je pogoshell proberen (geen idee of het werkt ;) )
http://www.obsession.se/pocket/

btw van het ezwriter forum:
I was using ezwriter driver 1.51 and EZ-II Writer 1.04 - nothing worked...
Now I'm using EZ Client 3.03 and everything works fine!
(I wonder what's wrong with EZ-II Writer 1.04 though?!)

antwoord:
the drivers problem. u should not use driver 1.51 with client 1.04

[ Voor 3% gewijzigd door dontcare op 20-12-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

zijn er trouwens al flashcards voor NDS-spellen in de maak of moeten we daar nog een tijdje op wachten?

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou ik ook wel graag willen weten.
Heb ze nog niet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ik heb een Visoly 256mbit turbo icm een Flash Advance Extreme Linker.

Ik heb een probleempje: de nes-classic spelen (die je voor 20 eurie kunt kopen in de winkel), doen het niet goed.

In de nieuwste visualboy advance emulator krijg je een error, op m'n flashcard starten ze in principe wel op alleen reageren de knoppen niet/nauwelijks.

Is dit normaal en/of is er misschien een fijne patch om dit op te lossen?

Oh ja en saven werkt niet met Donkey Kong Country 2, zegt aldoor 'save failed'.
Toch maar 's iets anders proberen dan pogobridge.
(ah net uitgevonden met Littlewriter gaat het saven wel goed, maar de NES-classics doen 't nog niet)

[ Voor 26% gewijzigd door Digital-DNA op 21-12-2004 18:58 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare

dontcare

Nomen est Omen

btw voor de compatibilty flash cards op de NDS:
http://www.gameboy-advanc...ndo_ds/nds_flash_card.htm

alles lijkt te werken behalve de Wise Cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Nu kun je natuurlijk met een backup tool meer doen als alleen backups draaien: een leuke emulator, freeware games en tools etc. Is er uberhaubt iets verkrijgbaar op dit vlak? Wat zijn de grootste aanraders op dit gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
emulatie van nes :-)

ik wacht nog op een emulatie van sega etc :)

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Sega 8-bit emulatie is er al :) check www.zophar.net maar eens... :) Alleen waar de 16-bit emulatie blijft :/

www.zophar.net raad ik eigenlijk iedereen wel een beetje aan :)

offtopic:
www.emusphere.com is een site die ik heel erg mis, de oude :'( Daar waren zelfs emu's om te gameboyen op je digitale camera... :7

[ Voor 55% gewijzigd door SkyStreaker op 22-12-2004 19:58 ]

• Bor

Bor

Jammer dat een c64 emulator niet tot de mogelijkheden behoord, althans dat lees op diverse sites. Reden hiervoor zou zijn: benodigde power, moeilijk om specialistische chips als de sid te emuleren op beperkte hardware, te weinig beeldlijnen etc.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
tranztaz schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:53:
Sega 8-bit emulatie is er al :) check www.zophar.net maar eens... :) Alleen waar de 16-bit emulatie blijft :/

www.zophar.net raad ik eigenlijk iedereen wel een beetje aan :)

offtopic:
www.emusphere.com is een site die ik heel erg mis, de oude :'( Daar waren zelfs emu's om te gameboyen op je digitale camera... :7
De megadrive had meer knoppen dan een gba, dus dat is dan sowieso een probleem, zelfde als met de snes eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds dit weekeinde een EZFlash II 256 via http://gameboyshop.nl
Voor 99 euri vond ik een nette prijs.

Werkt perfect, alles gaat goed, Ik vraag me alleen of hoe lang dat batterij'tje meegaat?
Je kunt 'm er niet uithalen of zo, en hij laad dan wel op als ie in de progger zit, maar mijn ervaringen met oplaadbare batterijen.....

Heeft iemand al ervaringen met de levensduur van de interne cel?

Gr,
Pekka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dat is inderdaad een interessante vraag. Is de cartridge niet open te maken dan? Die site ziet er niet echt betrouwbaar uit eigenlijk.

offtopic:
Groeten doen we niet op GoT ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Bor op 28-12-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft zijn spullen toch binnen .

Een bedrijf kn nou 1maal niet met een supersite beginnen imho en nee ik werk er niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 16:34:
Hij heeft zijn spullen toch binnen .

Een bedrijf kn nou 1maal niet met een supersite beginnen imho en nee ik werk er niet :)
Daar heb je gelijk in echter worden mijn e-mailtjes ook niet beantwoord. Mooi dat ie de spullen binnen heeft :) Gelukkig zijn er mensen die dit soort zaakjes wel vertrouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is gewoon een vent die vanuit z'n woonhuis werkt.
Ik kreeg netjes direct mail terug van 'm en hij heeft keurig uitgelegd hoe alles werkt met ezclient enzo. Hij had zelfs de cartridge-batterij al voor me opgeladen aan z'n usb-progger
.
Maar back to topic: niemand ervaring met dat batterij'tje? En openmaken.... dat wordt openbreken |:( Wask toch ff nog niet van plan.
k dacht dat hier zoveel mensen ervaring hadden met die ezflash2?

Hij werkt overigens nog steeds tops!

greetz,
Pekka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

johnnyv.nl schreef op donderdag 23 december 2004 @ 09:58:
[...]

De megadrive had meer knoppen dan een gba, dus dat is dan sowieso een probleem, zelfde als met de snes eigenlijk.
Ik heb er nog een. Heel, heel erg weinig spellen maakten gebruik van de xyz-joypad van sega (6-knops). Vooral de laatste vechtspellen maakten er gebruik van. Dus dat valt echt wel mee hoor ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 23:39:
Ik heb sinds dit weekeinde een EZFlash II 256 via http://gameboyshop.nl
Voor 99 euri vond ik een nette prijs.

Werkt perfect, alles gaat goed, Ik vraag me alleen of hoe lang dat batterij'tje meegaat?
Je kunt 'm er niet uithalen of zo, en hij laad dan wel op als ie in de progger zit, maar mijn ervaringen met oplaadbare batterijen.....

Heeft iemand al ervaringen met de levensduur van de interne cel?

Gr,
Pekka
Je had hem beter kunnen kopen op www.inkoopactie.net, had je veel geld bespaard en had je flash kaart nummer 3 gekregen ipv de oudere nummer 2.

De batterij gaat iets van 3 jaar mee en is dan gewoon te vervangen. Cartridge kan je gewoon openmaken met schroefje aan de achterkant. Na 30 uur opladen gaat hij ongeveer 6 maanden zijn werk doen, dus elke maand ongeveer 8 uur opladen is gegarandeerd geen verlies van je save files.

Op het forum van www.ezflash.cn staat veel meer info over vervangen batterijen/condensators e.d.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nieuw hier, zo shoot me als ik iets doms zeg :+

Ik heb sinds een paar maanden een ez flash 256 mb(voor 80 euro),gekocht via die inkoopactie.
dat ding geinstalleerd,twee weken plezier mee gehad totdat ik voor de zoveelste keer al mijn savegames na een paar dagen intensief spelen kwijt was.
En ja,ik heb die kaart tig uur opgeladen (schijnt dat er misschien te weinig spanning op mijn usb staat :/ ) Maar dat is ook mijn "grootste" probleem niet.
Ik dacht laat ik die kaart maar weer proberen, dus ik alles weer geinstalleerd (nadat ik windows opnieuw heb geinstalleerd) alles lijkt goed te installeren, lampje brand ook groen.
maar als ik ezclient 311 opstart en bijv op open rom klik komt er verder niks in beeld te staan,wel gaat het lampje knipperen. als ik op rom check klik dan stopt hij weer met knipperen.
alleen als ik op read rom en write saver klik komt er wat in beeld te staan.

ik heb alle drivers geprobeerd en verschillende ez clients.... kan iemand mij aub helpen :'(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2004 23:31 ]

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.