ik ben nou bij recycling 2, op hoeveel procent zit ik ongeveer?
Dit zijn alle maps op volgorde van voorkomen (gebaseerd op namen van mijn auto saves):
01. Mars City Underground 02. Mars City 03. UAC Administration 04. Alpha Labs Sector 1 05. Alpha Labs Sector 2 06. Alpha Labs Sector 3 07. Alpha Labs Sector 4 08. EnPro Plant 09. Communications Transfer 10. Communications 11. Recycling Sector 1 12. Recycling Sector 2 13. Monorail 14. Delta Labs Sector 1 15. Delta Labs Sector 2a 16. Delta Labs Sector 2b 17. Delta Labs Sector 3 18. Delta Labs Sector 4 19. Hell 20. Delta Labs Sector 5 21. Central Processing 22. Central Server Banks 23. Site 3 24. Caverns Area 1 25. Caverns Area 2 26. Primary Excavation Site |
[ Voor 12% gewijzigd door Alphega op 11-08-2004 14:19 . Reden: spoiler tag voor wie bang is een levelnaam te zien :/ ]
Damn ik wordt volgende maand 29 en ik speel ook niet langer dan een kwartier achter elkaar, dan kwartier pauze... ik schrik me af en toe het leplazurus....it0 schreef op 10 augustus 2004 @ 22:39:
[...]
Ten tweede vind ik het spel zo eng/spannend dat ik het niet meer leuk vind, misschien een beetje rare opmerking, maar ik schrik me de hele tijd de tering. Misschien klinkt het een beetje zielig van iemand van 30 of ik zit teveel in het spel...
Hebben hier meer mensen last van?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
plz help?Brokstuk schreef op 09 augustus 2004 @ 19:57:
[...]
lol oknp.
Maar wat kan het zijn dan? Ik wil wel graag kijken of het scheelt om met die uitgepakte bestanden te spelen, want ik heb veel last van haperen als ik een nieuwe kamer in kom.
Ik speel normaal op High@800x600. Als ik de pk4 bestanden gewoon in base zet, dan werk alles gewoon. Als ik ze weg haal en dus alleen de uitgepakte bestanden en mappen over hou krijg ik dus een zwart scherm. Nádat ik overigens wel eerst dat laad plaatje te zien heb gekregen.
Hallo met Tim
Verwijderd
bedankt heb hem net gekeken leuk gedaanAnthor schreef op 10 augustus 2004 @ 22:43:
[...]
gewoon met doom3
bestand uitpakken in de map "doom 3\base\demos\"
en dan in doom in de console "playdemo hell" typen (zonder " )
jeej, moet nog 7 levels!!Alphega schreef op 11 augustus 2004 @ 01:20:
Dit zijn alle maps op volgorde van voorkomen (gebaseerd op namen van mijn auto saves):
[...]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
LOL toen ik dit las herkende ik mezelfRoeligan schreef op 11 augustus 2004 @ 08:15:
[...]
Damn ik wordt volgende maand 29 en ik speel ook niet langer dan een kwartier achter elkaar, dan kwartier pauze... ik schrik me af en toe het leplazurus....
Ben echt te schijterig
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Vraagje over het maken van een demo
Met het commando recorddemo begint de opname, dan gebruik je stoprecording om te stopen.
Nu heeft de engine in de map demo een demo000.demo neergezzet, vervolgens het commando com_avidemowidth 640 en com_avidemoheigth 480 voor de grote van de demo.
Dan het commando avidemo demo000.demo om er een avi van te maken maar dat gebeurt bij mij niet hij gooit de directory vol mat *tga plaatjes
wie weet daar de oplossing voor?
Met het commando recorddemo begint de opname, dan gebruik je stoprecording om te stopen.
Nu heeft de engine in de map demo een demo000.demo neergezzet, vervolgens het commando com_avidemowidth 640 en com_avidemoheigth 480 voor de grote van de demo.
Dan het commando avidemo demo000.demo om er een avi van te maken maar dat gebeurt bij mij niet hij gooit de directory vol mat *tga plaatjes
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 09:48 . Reden: [i]italic[/i] ]
de filmpjes blijven tot vanmiddag erop staanjoostve schreef op 10 augustus 2004 @ 09:38:
Ik ben op zoek naar spannende momenten in doom III
ik heb hem al uitgespeeld alleen heb geen idee meer waar de bijzondere momenten zich afspeelden.
op dit moment ben ik filmpjes aan het maken van die speciale scenes zodat je ze altijd nog terug kunt zien, want doom III opnieuw spelen NO WAY
als er mensen zijn die hele enge (schrik) momenten nog weten te vinden zou ik dat graag willen horen. ik bedoel dus waar ze gebeuren, welk hoofdstuk.
als voorbeeld laat ik hier even 2 filmpjes zien die ik heb opgenomen maar let wel op want dit moet je niet zien als je doom III nog niet gespeeld hebt.
dus SPOILER ALERT is hier niet geheel onterecht.
filmpje 1
filmpje 2
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
LOLVerwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 09:46:
Vraagje over het maken van een demo
Dan het commando avidemo demo000.demo om er een avi van te maken maar dat gebeurt bij mij niet hij gooit de directory vol mat *tga plaatjeswie weet daar de oplossing voor?
dat is de bedoeling, die tga files... die kan je dan weer aan elkaar prutsen met bmp2avi ofzo
bwhahahha

Ik blijf het mooi vinden om overal om je heen te horen dat iedereen een hartverzakking kreeg bij die eerste deur waar zo'n monster achter staat (net na bij doc alles mis gaat...)
prachtig!
prachtig!
Verwijderd
Qua gameplay valt het me toch zeker niet tegen, en een hele goede sfeer.
Alleen die verwijzingen naar websites om unlockcodes te krijgen. De bedoeling is dus om die websites te bezoeken, maar dat kan dus niet direct
. Niet via de game (zou makkelijk moeten kunnen, een browser in doom stijl te maken, maar k), maar ook niet via windows, want je kunt niet terug naar windows (mij niet gelukt iig). Dus ze verwachten dat je elke keer het hele spel aflsuit als je zo'n verwijzing naar een website tegenkomt? Want later hbe je er meestal niks meer aan die codes (ben je al te ver).
Alleen die verwijzingen naar websites om unlockcodes te krijgen. De bedoeling is dus om die websites te bezoeken, maar dat kan dus niet direct
Hoe is het je gelukt om geluid erbij te krijgen
ik denk dat ie fraps gebruikt heeft...
Verwijderd
Nee het zijn van de ammo dingen met zo'n code erop.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 23:41:
[...]
is het echt een ammo depot, of zo´n depot van martian buddy, dan moet je het net even op.
je zal toch zelf echt je best moeten doen, en volgens mij voldoe je wel redelijk aan de eisen van retarded![]()
je bent volgens mij de enige met deze problemen.
ga dan iets anders spelen (solitaire schijnt leuk te zijn)
![]()
En nou je t zegt eigelijk ben ik wel retarded ja ( nouja, alleen nu dan ff
Zoals de meeste mede tweakers ben ik ook bezig met Doom3. EnPro Plants ben ik net aanbeland. 26 jaar en ik zit er net zo in als vroeger met AvP1 of Halflife. Schrikeffecten in overvloed.
Misschien zijn de momenten van plotselinge aanvallen voorspelbaar, maar toch schrik ik me een ongeluk!! Iedere keer F5...zal ik stoppen....nee...nog even tot de volgende deur. Dat dan een uur achter elkaar en ik moet meteen bijkomen.
Op zich vind ik het jammer dat mijn pctje toch wat moeite heeft of een stabiele framerate te halen bij 1024x768x32 @high. Maar wanneer ik de fps'en lees van timedemo 1 in het topic, dan presteert mijn systeem zoals verwacht mag worden (ongeveer 30-35 fps 2e run). Toch hebben de tweaks wel veel geholpen. Heeft iemand trouwens getest of het scheelt wanneer er wel of geen gebruik wordt gemaakt van onboard geluidskaartjes? Anders ga ik dat vanavond even testen. Misschien dus daar wat uitslagen over...
Aangezien iedereen zijn mening aan het geven is, hier die van mij ook nog.
Het is een schietspel...dat betekent dat er geschoten wordt. Wil je verhaal...neem een adventure oid. Het is een remake van een oude versie en is qua verhaal en spelen redelijk puur gehouden voor de oudere garde doom fans. Ook is dit een demospel voor een gloed nieuwe engine...dus er komt de komende tijd vast nog wat uit wat verder gaat dan dit spel.
Uit een review haal ik eigenlijk zelf de punten die ik belangrijk vind. Een rating van een reviewer kan mij gestolen worden, omdat deze is gebaseerd op afwegingen van de persoon in kwestie. Het is net hoe zwaar sommige onderdelen voor jezelf meetellen.
Gameplay, verhaal, geluid, grafics, sfeer....het is net wat je belangrijker vindt.
Met auto's is het toch ook hetzelfde....de een gaat voor ruimte, boeit niet dat de auto slurpt, terwijl de ander een complete uitrusting of dynamisch onderstel wil hebben. Een reviewer die van spelen met de auto houdt, zal een doorgaans negatief oordeel geven wanneer de auto "weinig gevoel" heeft in het stuur bijvoorbeeld. Boeit dat je niet, dan is de auto er niet minder om.
Maar goed...ieder zijn meug...en die van mij is Doom3 voorlopig!!
Gisteren die spinnenbitch gerookt binnen 15 seconden
Never knew what hit her
.
Misschien zijn de momenten van plotselinge aanvallen voorspelbaar, maar toch schrik ik me een ongeluk!! Iedere keer F5...zal ik stoppen....nee...nog even tot de volgende deur. Dat dan een uur achter elkaar en ik moet meteen bijkomen.
Op zich vind ik het jammer dat mijn pctje toch wat moeite heeft of een stabiele framerate te halen bij 1024x768x32 @high. Maar wanneer ik de fps'en lees van timedemo 1 in het topic, dan presteert mijn systeem zoals verwacht mag worden (ongeveer 30-35 fps 2e run). Toch hebben de tweaks wel veel geholpen. Heeft iemand trouwens getest of het scheelt wanneer er wel of geen gebruik wordt gemaakt van onboard geluidskaartjes? Anders ga ik dat vanavond even testen. Misschien dus daar wat uitslagen over...
Aangezien iedereen zijn mening aan het geven is, hier die van mij ook nog.
Het is een schietspel...dat betekent dat er geschoten wordt. Wil je verhaal...neem een adventure oid. Het is een remake van een oude versie en is qua verhaal en spelen redelijk puur gehouden voor de oudere garde doom fans. Ook is dit een demospel voor een gloed nieuwe engine...dus er komt de komende tijd vast nog wat uit wat verder gaat dan dit spel.
Uit een review haal ik eigenlijk zelf de punten die ik belangrijk vind. Een rating van een reviewer kan mij gestolen worden, omdat deze is gebaseerd op afwegingen van de persoon in kwestie. Het is net hoe zwaar sommige onderdelen voor jezelf meetellen.
Gameplay, verhaal, geluid, grafics, sfeer....het is net wat je belangrijker vindt.
Met auto's is het toch ook hetzelfde....de een gaat voor ruimte, boeit niet dat de auto slurpt, terwijl de ander een complete uitrusting of dynamisch onderstel wil hebben. Een reviewer die van spelen met de auto houdt, zal een doorgaans negatief oordeel geven wanneer de auto "weinig gevoel" heeft in het stuur bijvoorbeeld. Boeit dat je niet, dan is de auto er niet minder om.
Maar goed...ieder zijn meug...en die van mij is Doom3 voorlopig!!
Gisteren die spinnenbitch gerookt binnen 15 seconden
reserveringshouder Tesla Model 3
Zeker,it0 schreef op 10 augustus 2004 @ 22:39:
Ten eerste verbaas ik mij over het feit dat het best aardig loopt op mijn systeem op medium settings @ 800x600 op een XP1700+512MB+gf4ti4400.
Ten tweede vind ik het spel zo eng/spannend dat ik het niet meer leuk vind, misschien een beetje rare opmerking, maar ik schrik me de hele tijd de tering. Misschien klinkt het een beetje zielig van iemand van 30 of ik zit teveel in het spel...
Hebben hier meer mensen last van?
Ik draai het spel op 1024x768 op een P-IV 2.4@3.12 + 1GB DDR400 PC3200 + TI4600 Ultra en een gedefragmenteerde Baracudda 120GB S-ATA en speelde het spel met mijn Zalman 5.1 Koptelefoon.... Ik ben me meerdere malen helemaal de tauwtakken geschrokken, en ben nu maar naar mijn gebuikelijke 4.1 set overgestapt, zodat ik wat minder in het spel zit. Ik ben nu in Delta Labs 2b en het spel is nog steeds eng en mooi, ik schrik me alleen niet meer zo erg
Timedemo geeft trouwens aan dat ik op 24,1 fps draai. En dat is oa ook met de autoexec.cgf van videokaarten >128 MB
huh? dat is een hoop frames maar dan ik haal met bijna hetzelfde systeem.BruceLee schreef op 11 augustus 2004 @ 00:22:
leuke tip misschien maar nadat ik sp2 er op heb gezet draait doom3 sneller 1.2 fps meer in te timedemo
haal nu 31.7 fps gem 1024x768 medium
amd 2000+ 1gig ram geforce 4 ti 4600
Maakt extra RAM zo veel uit of heb je opties uitgezet o.i.d?
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
kon je dat niet ff in een spoiler zettenAlphega schreef op 11 augustus 2004 @ 01:20:
[...]

Verwijderd
/me schrok zich net weer echt de tyfus
ik kwam net van de surface van mars vandaan. je ziet dan zo'n autotje een garage binnen rijden. dus ik loop daar hooor je om de 3 seconden BAM.... BAM.... BAM.... en het licht flikkerde dus extra spooky. dus ik loop naar de deur waar het vandaan komt. stond op locked dus ik verwacht dat ie niet open kon. ik sta er een meter voor & in een keer BAAAAAAM komt er een kop van een fucking huge monster uit en ging er even hard weer in. maar ik schrok nogal |
wat een vet spel
ben net begonnen maar zit continu op het puntje van mijn stoel
ik vind de cutscenes ook supervet!
ik zit alleen vast ik kan alpha lap niet in de grote deur zit dicht iemand enig idee hoe ik verder kan komen?
hier is ben ik gebleven:
http://www2.hku.nl/~mattijs0/vast1.jpg
ik zit alleen vast ik kan alpha lap niet in de grote deur zit dicht iemand enig idee hoe ik verder kan komen?
hier is ben ik gebleven:
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Ik dacht dat je gewoon terug moest lopen? Kan je niet in dat gat onderin kruipen (waarvan de klep openstaat?
Die moest je ergens open zetten in een kamertje ...Maar waar weet ik niet meer helemaal.Mirwits schreef op 11 augustus 2004 @ 11:37:
wat een vet spelben net begonnen maar zit continu op het puntje van mijn stoel
![]()
hier is ben ik gebleven:
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
gewoon in dat kantoortje ernaast/erbij.
ow wacht, je zit bij dat stukje waar voor het eerst die alien door een bliksemschicht spawnt. (OID)
ow wacht, je zit bij dat stukje waar voor het eerst die alien door een bliksemschicht spawnt. (OID)
[ Voor 58% gewijzigd door Spockz op 11-08-2004 11:53 ]
C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8
dat leek mij ook maar ik kan daar nergens een switch ofzo vinden alleen een lijk en ammo.Pic_Art schreef op 11 augustus 2004 @ 11:41:
gewoon in dat kantoortje ernaast/erbij.
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
Verwijderd
Ik heb er ook last van hoor, met name als je het geluid knetterhard aan hebt staan. Het hart zit me af en toe bijna in de keel en durft ik soms niet eens de volgende corridor in te gaan omdat de kans op een hartaanval dan redelijk aanwezig is.Roeligan schreef op 11 augustus 2004 @ 08:15:
[...]
Damn ik wordt volgende maand 29 en ik speel ook niet langer dan een kwartier achter elkaar, dan kwartier pauze... ik schrik me af en toe het leplazurus....

Verwijderd
autoexec.cfg welke tweak is dat ???Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 16:53:
ranzig strakke tweak die autoexec.cfg, ik ga van 45 naar 60 FPS!!
en die 4.9 ati drivers zijn te brak voor woorden.. ik liep steeds vast, ik weer terug naar omega en geen vuiltje aan de lucht..game on!
Ik heb hem net uitgespeeld (op veteran)
Dit spel was echt het wachten waard.
Echt intens spannend. Het vorige spel waarbij ik zover op het puntje van m'n stoel zat was Thief (1). Ik heb laatst ook Thief 3 gespeeld, maar dat was qua spanning een schim vergeleken met Doom 3, ik heb in een fps nog nooit zoveel met m'n zaklampje naar de muren en plafonds gekeken. En natuurlijk iedere keer als je weer zo'n vaag geluidje hoort meteen omdraaien
En die klamme handjes kwamen natuurlijk door het warme weer
De meeste schrikmomenten had ik als er weer eens zo'n impje van achter een deur naar je toe springt. Ik probeerde die dingen ook nog wel eens te ontwijken door zelf in m'n stoel naar links of rechts te hangen
Andere schrik momenten:
ook gemeen van mij:
Stil de kamer van een huisgenoot binnen lopen terwijl hij d3 speelt , en dan opeens vragen:
LUKT HET?
Echt intens spannend. Het vorige spel waarbij ik zover op het puntje van m'n stoel zat was Thief (1). Ik heb laatst ook Thief 3 gespeeld, maar dat was qua spanning een schim vergeleken met Doom 3, ik heb in een fps nog nooit zoveel met m'n zaklampje naar de muren en plafonds gekeken. En natuurlijk iedere keer als je weer zo'n vaag geluidje hoort meteen omdraaien
En die klamme handjes kwamen natuurlijk door het warme weer
De meeste schrikmomenten had ik als er weer eens zo'n impje van achter een deur naar je toe springt. Ik probeerde die dingen ook nog wel eens te ontwijken door zelf in m'n stoel naar links of rechts te hangen
Andere schrik momenten:
- In delta labs 4, als je voor het eerst hell-knights tegen komt - Als je bij de guardian van Hell aankomt. Eerst die cutscene en dan: OMFG, RENNEN! |
ook gemeen van mij:
Stil de kamer van een huisgenoot binnen lopen terwijl hij d3 speelt , en dan opeens vragen:
LUKT HET?
Verwijderd
dumdiedum, nog steeds wachtend op 13 Augustus tot 'ie' hier op de mat ligt, maar dit topic groeit als kool !!!
Verwijderd
whahahaha, doe ik ook weleens bij een stel maten werkt altijdAnthor schreef op 11 augustus 2004 @ 12:09:
Ik heb hem net uitgespeeld (op veteran)
LUKT HET?
weet er iemand de code voor de plasma storage... zal zo nog ff plaatje posten
[ Voor 33% gewijzigd door warchaser op 11-08-2004 12:53 ]
Verwijderd
Ik zit nu bij Delta Labs Sector 3, maar ik weet niet waar ik heen moet.
Kan iemand mij verder helpen?
Op een gegeven moment zie je Dr. Betruger door die laatste teleporter gaan. Je kunt bij elke teleporter kiezen naar welk pad je wilt gaan, van 1 t/m 4 maar ik heb alle pads al gehad en als ik bij de laatste teleporter voor pad 4 kies dan kom je weer aan het begin van het level terecht en zie ik niet echt nieuwe dingen waar je heen kunt gaan. |
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 12:51 ]
Je moet toch bij die computer de security overrulen oid.Mirwits schreef op 11 augustus 2004 @ 11:44:
[...]
dat leek mij ook maar ik kan daar nergens een switch ofzo vinden alleen een lijk en ammo.
Doom 3 is hardstikke linair, en die codes vind je in de PDAs die je gewoon op moet pakken. Dat jij slecht bent in shooters (hoe dat kan is me een raadsel, zitten niet bepaald moeilijke puzzels in) is niet de schuld van Id.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 20:40:
wat een godvergeten achterlijke leven designs heeft doom3 tochIk ben nou gvd al 2 uur op zoek naar die klote mariniers (2e level geloof ik) maar ze zijn echt negers te vinden. Ik loop alleen maar rondjes en kom alleen maar deuren tegen die half open gaan of van die &#(@$&*@^$ ammo depots waar je toch niet in kan omdat er werkelijk nergens van die codes daarvoor zijn te vinden.
https://niels.nu
warchaser schreef op 11 augustus 2004 @ 12:47:
weet er iemand de code voor de plasma storage... zal zo nog ff plaatje posten
[afbeelding]
Gewoon effe verder door gaan, een cutscene en wat monstertjes afknallen & een nieuwe PDA oprapen. Effe luisteren naar de audio-log en je hebt em. |
[ Voor 6% gewijzigd door Sfinx- op 11-08-2004 13:33 ]
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 12:50:
Je moet naar de main exit. Die komt vanzelf op de bestemmingen te staan in de teletransporter. Ik dacht ook dat ik vast zat, maar je moet gewoon naar een of andere liftdeur, meen ik mij te herinneren bij 'main exit' (is ook een van de bestemmingen van een van de transporters |
Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 12:50:
Op een gegeven moment zie je Dr. Betruger door die laatste teleporter gaan. Je kunt bij elke teleporter kiezen naar welk pad je wilt gaan, van 1 t/m 4 maar ik heb alle pads al gehad en als ik bij de laatste teleporter voor pad 4 kies dan kom je weer aan het begin van het level terecht en zie ik niet echt nieuwe dingen waar je heen kunt gaan.
Je moet bij de teleporter kiezen voor pad 1. Hierna moet je een stukje doorlopen zoals Wekkel zegt. Je merkt vanzelf wel dat je goed loopt, dan begint namelijk die gekke prof tegen je praten |
We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own
Jammer jammer jammer....
Ik speel D3 nu voor de 2e keer en Nu pas vind ik hem super!!!..
Waarom nu pas??..omdat ik met een mod speel.
Deze mod creert Light_shader voor je plasma en rocket.
En dit is wel zo'n aanwinst voor het spel
(heb de mod wat getweaked..is anders en vele malen mooier als de vorige die ik had).
Waarom hebben ze dit niet als een keuze optie in het menu gezet??
Ben er heilig van overtuigt dat het spel dan veel beter in de smaak was gevallen.
Geen gezever over de te donkere plekken..
Geen gehannes over de toch wat tegenvallende GFX.
Zou pure winst zijn geweest voor het spel!!..
Ok ok..het kost je een slok op je FPS,maar die keuze kan je dan zelf maken.
En alhoewel ik helemaal geen super systeem heb kan ik best redelijk spelen op deze manier.
Jammer jammer jammer
...
Hier nog wat pics om mijn verhaal te onderbouwen.
(ik hoor het wel als die pics jullie de strot uit komen)

Ik speel D3 nu voor de 2e keer en Nu pas vind ik hem super!!!..
Waarom nu pas??..omdat ik met een mod speel.
En dit is wel zo'n aanwinst voor het spel
Waarom hebben ze dit niet als een keuze optie in het menu gezet??
Ben er heilig van overtuigt dat het spel dan veel beter in de smaak was gevallen.
Geen gezever over de te donkere plekken..
Geen gehannes over de toch wat tegenvallende GFX.
Zou pure winst zijn geweest voor het spel!!..
Ok ok..het kost je een slok op je FPS,maar die keuze kan je dan zelf maken.
En alhoewel ik helemaal geen super systeem heb kan ik best redelijk spelen op deze manier.
Jammer jammer jammer
Hier nog wat pics om mijn verhaal te onderbouwen.
(ik hoor het wel als die pics jullie de strot uit komen)

Vet man!
moet die mod ook zelf nog een keer downloaden en doom nog een keer uitspelen
Ik heb hem inderdaad ook geprobeerd maar vond hem veels te zwaar. Was nog al grote fps drop die ik kreeg terwijl ik het normaal vloeiend kan spelen. Maar goe dhet ziet er inderdaad erg stoer uit
maar dat had ik al keer gezegd hehe
Zover ik weet is er geen mod in DEZE vorm te downen..Vet man!
Heb aan een mod die wel te downen is wat zitten rommelen.
Resultaat..realistischer en mooiere licht-effecten en nog minder fps
Deze is dus anders dan de vorige die je van me gedownd hebt LordHades...WeAreLegion schreef op 11 augustus 2004 @ 15:36:
Ik heb hem inderdaad ook geprobeerd maar vond hem veels te zwaar. Was nog al grote fps drop die ik kreeg terwijl ik het normaal vloeiend kan spelen. Maar goe dhet ziet er inderdaad erg stoer uitmaar dat had ik al keer gezegd hehe
De vorige was al een verbetering,maar deze ruled
Die 1e was meer licht effect..deze creert realtime shadows..
Maar als je anisotropisch filteren op "0"zet in je doomconfig (staat standaart op 8 ) dan krijg je een aardige FPS boost waardoor hij wel speelbaar is.
[ Voor 25% gewijzigd door melly op 11-08-2004 15:48 ]
Ik heb dat op 0 staan.
maar goed moet ie hem maar even posten of kan je hem ergens downloaden? want opzich is het wel erg stoer zo. Trouwens vraagje waar krijg je ongeveer chaingun? ik had het gevoel dat ik hem gemist heb dus heb maar ff gecheat
yeah i know bad !!
Ik wist het
maar goed boeit niet heb hem lekker al
Ik wist het
[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 11-08-2004 15:57 ]

Ok..heb de file aangepast..WeAreLegion schreef op 11 augustus 2004 @ 15:45:
Ik heb dat op 0 staan.maar goed moet ie hem maar even posten of kan je hem ergens downloaden? want opzich is het wel erg stoer zo. Trouwens vraagje waar krijg je ongeveer chaingun? ik had het gevoel dat ik hem gemist heb dus heb maar ff gecheat
yeah i know bad !!
Bij mijn weten moet het zo werken..
Zo niet...laat het ff weten pls...
Instal.txt zit er weer bij.
http://members.chello.nl/melvin.hamaker/Light_shader.rar
ff een tip...zet AF dus op 0 in je doomconfig en ik speel bv. niet hoger dan 1024x768..
Anders trek je het gewoon niet kwa FPS..
het geeft het spel een erg hoog final fantasies gehalte. ik kan het me wel voorstellen dat ID hier niet voor gekozen heeft. leuke eyecandy maar ik vind het afdoen aan het realisme. wel cool dat het moddable is: iedereen weer blijmelly schreef op 11 augustus 2004 @ 15:17:
En dit is wel zo'n aanwinst voor het spel... Waarom hebben ze dit niet als een keuze optie in het menu gezet??
d:)b
Verwijderd
Ok bedankt mensen, ik ga het gelijk effe proberen.Locutes schreef op 11 augustus 2004 @ 13:50:
[...]
Je moet bij de teleporter kiezen voor pad 1. Hierna moet je een stukje doorlopen zoals Wekkel zegt. Je merkt vanzelf wel dat je goed loopt, dan begint namelijk die gekke prof tegen je praten
Thanks voor die rar melly, heb zelf ook wat kiekjes genomen (doe niet anders
)

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik denk dat de reden is waarom id die shader er niet in heeft gedaan is omdat je bijvoorbeeld bij een fast fire wapen zoals die plasma gun bij meerdere kogels zeer snel kans krijgt op heeeeeeeel veeeeeeeeel multiple shadows...
zoals al te zien is op deze pic:

t ziet er inderdaad heeeel mooi uit maar is gewoon heeeel zwaar. Het lijkt me niet dat veel pc's momenteel de actie op deze screen trekken met een fps boven de 30.
zoals al te zien is op deze pic:

t ziet er inderdaad heeeel mooi uit maar is gewoon heeeel zwaar. Het lijkt me niet dat veel pc's momenteel de actie op deze screen trekken met een fps boven de 30.
ik ga niet met de eer strijken... deze pic heb ik gepakt uit de post van melly. Geen idee hoe hij dat voor elkaar krijgt
ik zit vast, iemand die me kan helpen?
http://benonline.ath.cx/doom3/1.gif
http://benonline.ath.cx/doom3/2.gif
zit vast in delta labs 1. Ik ben net weer terug bij de main lobby met de 2 liften en moet nu de main portal vinden, maar geen idee waar die is. naast die 2 liften (die niet willen omdat ze geen power ofzo hebben terwijl ik wel de power reactor gerestart heb) zit ook nog een deur naar de cpu, maar daar heb ik de clearance niet voor. zie screenshots. |
http://benonline.ath.cx/doom3/1.gif
http://benonline.ath.cx/doom3/2.gif
Doom is nauwelijks uit of de "engine" heeft al weer onze verwachtingen overtroffen. Als zelfs Doom³ standaard nog maar een beetje laat zien van de mogelijkheden, wat moet dan dan niet zijn met mods en zelfs andere games ?
Ik kan niet wachten op quake 4, want Raven software heeft al meermaals bewezen om van oudere engines toch de prachtigste games te maken.
Deze screenshots laten gewoon zien wat Carmack al jaren zegt met "echte graphics". Dit is realtime en het meest levensecht dan we tot nu toe hebben gezien.
Geloof me, deze engine gaat games voortbrengen die onze stoutste dromen evenaart. Denk aan een vervolg op Alice ofzo
Ik kan niet wachten op quake 4, want Raven software heeft al meermaals bewezen om van oudere engines toch de prachtigste games te maken.
Deze screenshots laten gewoon zien wat Carmack al jaren zegt met "echte graphics". Dit is realtime en het meest levensecht dan we tot nu toe hebben gezien.
Geloof me, deze engine gaat games voortbrengen die onze stoutste dromen evenaart. Denk aan een vervolg op Alice ofzo
Blegh, dat gezeik met die monorail.. ik blijf aan het klikken en zoeken waar ik heen moet.... 
vind ik wat minder hoor...
vind ik wat minder hoor...
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
De engine heeft mijn verwachtingen niet overtroffen. Het is wel wat ik ervan verwacht had.Exe-cuter schreef op 11 augustus 2004 @ 16:29:
Doom is nauwelijks uit of de "engine" heeft al weer onze verwachtingen overtroffen.
Ik vind het wel jammer dat er zo weinig opties zijn om de gfx quality in te stellen. Je kan bij dingen als shadows alleen aan of uit kiezen. Nu heb ik ze maar uit staan omdat ik dan gewoon op 1024 op high kan spelen met mijn r9600xt maar als ze aan staan loopt dat net niet lekker. Ik zou het wel fijn hebben gevonden als je het op high/medium/low kon zetten.
Verwijderd
Weet iemand toevallig of/waar je dat lachje kan downloaden die je soms op de achtergrond hoort? Ik doel dus op dat "muahahaha"-lachje
Raar...als ik de bovengeplaatste pics bekijk staat bij jullie de vorige licht-effecten nog geactiveerd?
bv dit plaatje

Dit zou er bij mij nu heel anders er uit zien...
Beetje groen/blauw licht-effect maar veel meer realtime shadows..
Achter de kasten links bv. zou nu allemaal schaduw vlakken gecreeert moeten worden
Zoals het er nu uitziet spelen jullie met de oude mod nog??
Even kijken waar dit aan ligt.
bv dit plaatje

Dit zou er bij mij nu heel anders er uit zien...
Beetje groen/blauw licht-effect maar veel meer realtime shadows..
Achter de kasten links bv. zou nu allemaal schaduw vlakken gecreeert moeten worden
Zoals het er nu uitziet spelen jullie met de oude mod nog??
Even kijken waar dit aan ligt.
Ok...ik heb wat toegevoegt..
D3..zou jij a.u.b. die rar nog 1x willen downen?
Ben heel benieuwd of je nu wel verschil ziet..
Iemand anders die het resultaat wil posten is ook goed..
Oja..is nog een tweak toegevoegt..met Fist kan je nu ook vuurballen schieten.
Op zich vind ik het een onrealistische mod,maar kan zijn dat die file net nodig is.
Op zich vind ik het een onrealistische mod,maar kan zijn dat die file net nodig is.
[ Voor 8% gewijzigd door melly op 11-08-2004 16:46 ]
Even terug geweest naar dezelfde gang, geen verschil. Maar ik extract alleen de def dir naar doomiii/base, misschien dat het daar aan ligt.melly schreef op 11 augustus 2004 @ 16:46:
Ok...ik heb wat toegevoegt..
f.k.a D³
Zijn meer files..D³ schreef op 11 augustus 2004 @ 16:54:
[...]
Even terug geweest naar dezelfde gang, geen verschil. Maar ik extract alleen de def dir naar doomiii/base, misschien dat het daar aan ligt.
File script is ook aangepast
Zou je het nog 1x willen proberen?
De map Def en Script ff opnieuw plaatsen in je Base dir..
(heb je trouwens ook die g_showplayersshadow "1" in je config gedaan?)
En kan je trouwens ook met Fist eens wat ballen in die gang knallen??
Die moeten ook realtime shadow creëren..
Als het goed is mag je kwa shadow rendering geen verschil zien tussen plasma en die vuurballen.
[ Voor 43% gewijzigd door melly op 11-08-2004 17:01 ]
Verwijderd
Heb een supertweak ontdekt in doom 3 (met dank aan .....)
Hier is ie dan:
vindt deze line in je DoomConfig file:
seta image_cacheMegs "32"
verander het getal naar 128 of 256 of 384 en Doom loopt misschien wel 2 keer zo goed op je PC. (ikzelf heb 384 gedaan omdat ik 1024Mb in de PC heb zitten, bij 512MB denk ik dat 256 de betere waarde is)
Eerst draaide ik 800x600 Medium met framerate van 30 tot 40 en nu draai ik 1024x768 Fsaa2x met een framerate van 40 tot 60 continue!!!
Ja, ja bedank me maar via www.maxpc (LOL)
Hier is ie dan:
verander het getal naar 128 of 256 of 384 en Doom loopt misschien wel 2 keer zo goed op je PC. (ikzelf heb 384 gedaan omdat ik 1024Mb in de PC heb zitten, bij 512MB denk ik dat 256 de betere waarde is)
Eerst draaide ik 800x600 Medium met framerate van 30 tot 40 en nu draai ik 1024x768 Fsaa2x met een framerate van 40 tot 60 continue!!!
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 17:07 . Reden: typfout ]
Verwijderd
Niet gezien die startpost, ben wat te ongeduldig om zoveel pagina's te lezen, hoe kan ik dan zoeken op dit forum naar dit soort info zonder dat ik een heel boekwerk moet lezen?
Of ben ik gewoon lui....
Of ben ik gewoon lui....
Ja maar niet al die files hebben betrekking op het plasma firemelly schreef op 11 augustus 2004 @ 16:57:
Zijn meer files..
File script is ook aangepast
Zou je het nog 1x willen proberen?
De map Def en Script ff opnieuw plaatsen in je Base dir..
(heb je trouwens ook die g_showplayersshadow "1" in je config gedaan?)
En kan je trouwens ook met Fist eens wat ballen in die gang knallen??
Die moeten ook realtime shadow creëren..
Als het goed is mag je kwa shadow rendering geen verschil zien tussen plasma en die vuurballen.
f.k.a D³
Verwijderd
]Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 17:07:
Hier is ie dan:
verander het getal naar 128 of 256 of 384 en Doom loopt misschien wel 2 keer zo goed op je PC. (ikzelf heb 384 gedaan omdat ik 1024Mb in de PC heb zitten, bij 512MB denk ik dat 256 de betere waarde is)![]()
ik kan de DoomConfig file niet vinden "???? waar staat die
ik had die tweak nog niet gedaan ga het gelijk doen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 17:43 ]
ik zit nog steeds vast heeft iemand enig idee hoe ik deze deur open krijg? ik ben al in de office geweest en heb alle deuren open gedaan enzo maar ik heb geen flauw idee hoe ik deze open krijg.
http://www2.hku.nl/~mattijs0/vast2.jpg
Ik kan die doomconfig file niet vinden.. in welke pk zit die?Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 17:07:
Hier is ie dan:
verander het getal naar 128 of 256 of 384 en Doom loopt misschien wel 2 keer zo goed op je PC. (ikzelf heb 384 gedaan omdat ik 1024Mb in de PC heb zitten, bij 512MB denk ik dat 256 de betere waarde is)![]()
-edit-
oja die lichttweak is inderdaad wel tof.. maar klopt het ook dat je met je handen plasma kogels kan schieten?

[ Voor 10% gewijzigd door Polycom op 11-08-2004 17:41 ]
Verwijderd
waar staat die doomconfig danPu_Dy schreef op 11 augustus 2004 @ 17:41:
[...]
Ik kan die doomconfig file niet vinden.. in welke pk zit die?
-edit-
oja die lichttweak is inderdaad wel tof.. maar klopt het ook dat je met je handen plasma kogels kan schieten?
Mirwits schreef op 11 augustus 2004 @ 17:29:
ik zit nog steeds vast heeft iemand enig idee hoe ik deze deur open krijg? ik ben al in de office geweest en heb alle deuren open gedaan enzo maar ik heb geen flauw idee hoe ik deze open krijg.
loop terug richting het begin van het level waar je een soort receptie hebt waar een video wordt afgespeeld met wat info over mars. Daar zullen wat evil ventjes een deur open beuken waar je eerst niet door kon! Later krijg je vervolgens een pda waarmee je die deur kan openen die op die pic van je staat. (wat volgens mij ook het einde is van het level.) |
[ Voor 7% gewijzigd door PizZa_CalZone op 11-08-2004 17:50 ]
ik heb de pda maar krijg hem niet open heb ook al de monsters gehad die daar spawnen ik heb geen flauw idee hoe ik hem open kan krijgen met de pda.PizZa_CalZone schreef op 11 augustus 2004 @ 17:48:
[...]
loop terug richting het begin van het level waar je een soort receptie hebt waar een video wordt afgespeeld met wat info over mars. Daar zullen wat evil ventjes een deur open beuken waar je eerst niet door kon! Later krijg je vervolgens een pda waarmee je die deur kan openen. (wat volgens mij het einde is van het level.
zou automatisch moeten toch?
Doomconfig.cfg (5kb)
dus niet in een pk4
dus niet in een pk4
Kan je eigenlijk game00 ook uitpakken en gewoon in de base map stoppen net als de andere pk4 bestanden?
Verwijderd
Zijn hier mensen die alles op high spelen in 1024, waarbij 50fps toch wel gemiddeld is? En met welke specs? Ben wel benieuwd in praktijk hoe het allemaal over het schermppie donderd.
Ik zie hier zo veel vragen over wat te doen in dat level...blabla...bla...kan dat niet beter in ''problemen en vragen''? Ik moet heel de game nog kopen vrijdag!!AAAAARRGGHHHH!!!!!
Niet veel voorpret meer te vinden hier!
Ik krijg haast het idee dat doom3 verouderd is als ik m vrijdag koop.
Ik zie hier zo veel vragen over wat te doen in dat level...blabla...bla...kan dat niet beter in ''problemen en vragen''? Ik moet heel de game nog kopen vrijdag!!AAAAARRGGHHHH!!!!!

Niet veel voorpret meer te vinden hier!
Ik weet nu waarom het zolang duurde voordat doom 3 uitkwam...
Er waren nog te weinig videokaarten die het spel normaal (1024x768) konden draaien...
Jezus man wat een mooi spel
.
Er waren nog te weinig videokaarten die het spel normaal (1024x768) konden draaien...
Jezus man wat een mooi spel
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Jep dat zijn precies mijn settings...Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 17:59:
Zijn hier mensen die alles op high spelen in 1024, waarbij 50fps toch wel gemiddeld is? En met welke specs? Ben wel benieuwd in praktijk hoe het allemaal over het schermppie donderd.
Ik zie hier zo veel vragen over wat te doen in dat level...blabla...bla...kan dat niet beter in ''problemen en vragen''? Ik moet heel de game nog kopen vrijdag!!AAAAARRGGHHHH!!!!!![]()
Niet veel voorpret meer te vinden hier!Ik krijg haast het idee dat doom3 verouderd is als ik m vrijdag koop.
Specs:
Athlon xp 2000+
512 mb ddr
Geforce FX 5900 ultra
Verwijderd
hahah is het ookPizZa_CalZone schreef op 11 augustus 2004 @ 18:05:
[...]
Jep dat zijn precies mijn settings...
Specs:
Athlon xp 2000+
512 mb ddr
Geforce FX 5900 ultra
Verwijderd
Wat denk je dat ik met me 3000barton en gig ddr 9800pro256, daarbij nog extra zal kunnen instellen onder ver onder diefps te komen? Wat denk je? AA? Iets op very high? reso hoger?(zal wel niet, na testen gelezen te hebben)
Ik wil deze game!!
Ik wil deze game!!
dat moetPu_Dy schreef op 11 augustus 2004 @ 17:56:
Kan je eigenlijk game00 ook uitpakken en gewoon in de base map stoppen net als de andere pk4 bestanden?

Verwijderd
kijk maar
ik heb het niet
http://picserver.org/view_image.php/67999UZNH126
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 18:15 ]
haha shame on me.. normaal als ik dit soort dingen uitprobeer bij andere games sloop ik de game

daarom was ik iets voorzichtiger
spoiler
Ik zit nu bij een grote machine, met 9 gaten met vaten in de muur. Wat moet ik daar in godesnaam doen?
Ik zit nu bij een grote machine, met 9 gaten met vaten in de muur. Wat moet ik daar in godesnaam doen?
[ Voor 80% gewijzigd door Captain N op 11-08-2004 18:19 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Krat 3 eruit laten halen door die machine. Daarna weer terug laten plaatsen, maar voordat dit gebeurd op die krat springen, zodat je eenmaal boven via de luchtschacht verder kuntwww.Goku.nl schreef op 11 augustus 2004 @ 18:17:
spoiler
Wie gaat er overigens voor deel 7 zorgen?
[ Voor 149% gewijzigd door Crash op 11-08-2004 18:20 ]
Als lighteye daar geen problemen mee heeft dan is dat mij bestPic_Art schreef op 11 augustus 2004 @ 18:20:
als kopieerwerk geen probleem is wil ik dat wel doen...
Ik zit nu al een uur te zoeken naar een item wat ik niet kan vinden. Vraag is al eerder langsgekomen, maar nog geen antwoord waar ik iets mee kan :
In Delta Labs 2a moet je in de Operations Server room een Plasma Inducer halen. Ik kan echter niks vinden in de Operations sector . Waar ligt ie ergens ? |
Verwijderd
Je moet daar heel goed zoeken hij ligt er wel. Ergens staat er op¨zown deur server room
en daar hangt die in een server kast die los staat.
en daar hangt die in een server kast die los staat.
Verwijderd
????Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 18:10:
[...]
kijk maar
ik heb het niet
http://picserver.org/view_image.php/67999UZNH126
Ik heb hem even toegevoegd aan mijn MSN. ik ga hem straks even op IRC zoeken.Crash schreef op 11 augustus 2004 @ 18:22:
[...]
Als lighteye daar geen problemen mee heeft dan is dat mij best(hij host tenslotte de plaatjes). Dus neem even contact met hem op als je wilt.
Desnoods kan ik de plaatjes ook zelf hosten.
Zoiets heeft CTRL+FVerwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 17:23:
Niet gezien die startpost, ben wat te ongeduldig om zoveel pagina's te lezen, hoe kan ik dan zoeken op dit forum naar dit soort info zonder dat ik een heel boekwerk moet lezen?
Of ben ik gewoon lui....
sverzijl schreef op 11 augustus 2004 @ 18:28:
Ik zit nu al een uur te zoeken naar een item wat ik niet kan vinden. Vraag is al eerder langsgekomen, maar nog geen antwoord waar ik iets mee kan :
Het is een element dat gewoon in een of andere kast zit. Vergelijk het met kristallen o.i.d. die je in Quake2 in of uit verlichte gaten in de muur moest stoppen. Hij licht dus niet los. |
Dit topic is gesloten.