[PC] Doom 3 deel 6

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.308 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je een screenshot kan maken in de timedemo van één enkel bepaald frame? (dus van bijv. framenummer 582)

(Ik wil namelijk graag een screenshotvergelijking kunnen maken van exact hetzelfde frame zonder en met de Humus fix. Je kan wel een paar keer keer blind op F12 rammen maar exact hetzelfde frame krijg je nooit. ;) )

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Ik zit nu in delta labs 4 waar die 2 hell knights uit de teleporter gekomen zijn, iemand een tip hoe je die 2 makkelijk omverknalt? :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Hacku schreef op 09 augustus 2004 @ 10:22:
Ik zit nu in delta labs 4 waar die 2 hell knights uit de teleporter gekomen zijn, iemand een tip hoe je die 2 makkelijk omverknalt? :)
Je hebt de BFG toch? FF Opladen zodat je een megaknal krijgt en dan is zo'n Hellknight ook wel weer foetsie.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlitzZ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 13:32
Wildfire schreef op 09 augustus 2004 @ 10:34:
[...]

Je hebt de BFG toch? FF Opladen zodat je een megaknal krijgt en dan is zo'n Hellknight ook wel weer foetsie.
Hmz, het lijkt erop alsof ik die BFG ben misgelopen dan ;(
Komt vast nog wel een keer langs, die chaingun doet het voorlopig nog :)

AMD 64 3200+, MSI K8N Neo2 Platinum, nForce 3 Ultra, 2 x 512MB Kingston pc3200, 200Gb Maxtor Sata +120 GB Maxtor , X800pro @ X800XT-PE, Samsung 213 T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga me er vanavond weer eens aan wagen
zaterdag voor het laatste gespeeld ben nu bij Alpha lab 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al met al is die niet mijn game. Opzich is het geen slecht spel, maar als ik het voor 50 euro had gekocht had ik me best genaaid gevoeld. Echt een enorme hype... Ik heb de game dus inmiddels ook weer verwijderd.
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 19:00:
Het enige lame aspect aan dit spel is dat het pentagram gebruikt wordt als zijnde vereenzelviging met de hel en al het gespuis wat daarbij hoort. Dat is triest te noemen aangezien dit symbool hier niets mee te maken heeft. Tis het symbool van Venus en dus van vrouwelijkheid en schoonheid en wat dies meer zij.
Jongen, als je wilt gaan zeuren over symbologie, doe het dan voortaan wel goed joh :Z
Maar goed,dat mag het speelplezier niet drukken.

En we gaan het spel natuurlijk wel nog ff origineel aanschaffen, dat is, als jullie de hele broncode herschreven hebben zodat die wel werkt op die ATI-bordjes van jullie.

})
Wat een lame-ass opmerking... (Toevallig heb ik zelf NVidia)
ATI is toevallig wat minder in OpenGL, maar wint weer in Direct3D. En laat die laatste nou eens net het meest gebruikt worden :Z

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Voor de mensen die misschien niet zeker zijn of ze Doom III kunnen draaien met een vrij verouderde 64MB kaart, wel dat valt heel erg goed mee vind ik.

Normaalgezien had ik dit spel al kunnen spelen met een 9800 pro maar ik zit met een probleempje waardoor ik het voorlopig nog met m'n ouwe MX460 moet doen. Als je iets van videokaarten kent of me kunt vertellen waarom ik artefacts zie, help me dan alsjeblieft in dit topic.

En dan nu een paar screenshots, met een MX460, alle settings op low, 1152x864 resolutie... ik vind dat het er verbazend goed uitziet. Kan niet wachten om de resultaten te zien van de 9800 Pro :p

Afbeeldingslocatie: http://sfinx.cerebralserenity.com/screenshots/doomIII/shot00001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sfinx.cerebralserenity.com/screenshots/doomIII/shot00008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sfinx.cerebralserenity.com/screenshots/doomIII/shot00009.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-08 18:11

SveNRG

Onderweg

Hmmm... zeer interessant forum topic inderdaad. Bedankt MrJ!
Vrij bizar dat iemand op een forum even de source van John Carmack gaat aanpassen en een goeie 15% performance increase op Ati kaarten voor elkaar krijgt met zelfs nog betere kwaliteit en zonder effecten uit te schakelen. :D

All that you know, is at an end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-10-2023

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Sfinx- schreef op 09 augustus 2004 @ 11:20:
Voor de mensen die misschien niet zeker zijn of ze Doom III kunnen draaien met een vrij verouderde 64MB kaart, wel dat valt heel erg goed mee vind ik.
Pssst, bij mij draait ie op een Geforce 2, 32 MB ram. (oke, laagste resolutie, maar hij draait). Dus ook op 32 MB kaarten doet ie het als het moet.

I think, therefor I am.....I think.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Even een ander vraagje:
Wie zijn de makers van de Doom3 Theme? die je dus in het menu hoort.
Wij (een vriend en ik) denken dat ie door Tool is gemaakt.. maar heeft iemand een idee?

Enneh bij mij draait Doom op een Ati 9000 met 128 MBram en als Proc een Intel Celeron 2Ghz, soms hapert ie een beetje maar ik ga even proberen die *.pk4's uit te pakken.
edit:
En waar moet ik die files van de Pk4's nu neerzetten? gewoon in die map waar ze al staan?

[ Voor 47% gewijzigd door FireArrow op 09-08-2004 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Laatst online: 03-03-2023
Ok...zeer intressante mod :)
Unzip it en plaats de Def map in je base dir.
Plasma en Rockets hebben nu Light-shader :) :)
Kost je helaas wel een aardige FPS drop :(

http://www.sunflower.com/~kyleb/wepglow.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

melly schreef op 09 augustus 2004 @ 02:10:
Energy wrote:
Is there way to enable plasma lights anyway? I'm just curious to see how it would look like.

Look in the def file for the plasma gun and find the below lines.

Code:
// "mtr_light_shader" ""
// "light_color" "0 0 0.8"
// "light_radius" "160"
// "light_offset" "-8 0 0"

You will need to uncomment them and hopefully that will work fine.

-------------

Ik kwam dit tegen op een forum...
Het is dus mogenlijk om light shader te activeren voor je plasma en rocket!!!...
Mijn lukt het echter niet :(
Iemand die al met deze tweak ervaring heeft en me mischien verder kan helpen?
Dat ziet er zeer goed uit is jamer dat ID dit zelf niet heeft gedaan.

http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=14907

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
FireArrow schreef op 09 augustus 2004 @ 11:33:
Enneh bij mij draait Doom op een Ati 9000 met 128 MBram en als Proc een Intel Celeron 2Ghz, soms hapert ie een beetje maar ik ga even proberen die *.pk4's uit te pakken.
Heb ik ook nog niet geprobeerd, ik vroeg me af: moet je dan die files unzippen in een directory met dezelfde naam in dezelfde directory, en mag je dan de originele verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
UNICRONBOT schreef op 09 augustus 2004 @ 11:38:
[...]

Al opgelost..er is een mod te downen dus.

http://www.sunflower.com/~kyleb/wepglow.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Gisteravond net uitgespeeld, ik vond de eindbaas nog helemaal niet zo moeilijk trouwens. Maar zoals ik hier nogal eens las dat sommigen niet weten hoe ze hem moesten verslaan, dan moet je toch echt beter opletten op die beeldschermen en PDA's. Maar ook zonder dat bedenk je dat toch zelf ook wel...

Het einde is eigenlijk best wel onlogisch. Die oude beschaving op mars heeft dan al heel lang tegen die demonen gevochten, en ze dan verslagen dmv de star cube. Die demonen zijn dan in hun wereld gekomen doordat ze die teleportatie technologie hadden ontwikkeld. Nadat ze de demonen dus allemaal hadden verslagen gingen ze op die "tablets" beschrijven hoe je ze moet verslaan. Maar waarom schrijven ze dan ook op hoe je een teleporter maakt?? Als je geen teleporter hebt heb je toch ook geen last van die demonen. 7(8)7
Hacku schreef op 09 augustus 2004 @ 10:22:
Ik versla die gasten meestal met mn shotgun.
Gaat heel goed gewoon opaf rennen en dan schieten.
Maar als je te ver terug loopt dan gaat ie van die ballen gooien, dus aardig dicht bij blijven staan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Waar blijft verdomme nou die 4.9 Drivers van ATI? Begint nou wel een beetje lang te duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
UNICRONBOT schreef op 09 augustus 2004 @ 11:38:
[...]

hier lukt die truc ook niet.. Kan het liggen eraan dat ik op medium settings speel?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Webgnome schreef op 09 augustus 2004 @ 12:03:
[...]

hier lukt die truc ook niet.. Kan het liggen eraan dat ik op medium settings speel?
Ik denk het niet, ik ga in de time demo van 27,9 fps naar 31,2 fps op Medium setting (resolutie 1280x1024)

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Even een ander vraagje:
Wij (een vriend en ik) denken dat ie door Tool is gemaakt.. maar heeft iemand een idee?

edit:
En waar moet ik die files van de Pk4's nu neerzetten? gewoon in die map waar ze al staan?
Ik vond die doom 3 theme ook wel iets van tool bevatten. Maar ben zeker benieuwd wie het nou heeft gemaakt... Vindem namelijk wel strak klinken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy-Amd_Freak
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-09-2021
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 19:00:

Het enige lame aspect aan dit spel is dat het pentagram gebruikt wordt als zijnde vereenzelviging met de hel en al het gespuis wat daarbij hoort. Dat is triest te noemen aangezien dit symbool hier niets mee te maken heeft. Tis het symbool van Venus en dus van vrouwelijkheid en schoonheid en wat dies meer zij.

Maar goed,dat mag het speelplezier niet drukken.

En we gaan het spel natuurlijk wel nog ff origineel aanschaffen, dat is, als jullie de hele broncode herschreven hebben zodat die wel werkt op die ATI-bordjes van jullie.

})
Als k is ff kijk naar dat pentagram van Doom 3 dan wijst de punt naar beneden i.p.v omhoog. Naar mjn weten wijst dat op kwaad i.p.v god.

Bron: http://www.spellsandmagic.com/pentagrams.html

Had 't ooit eens gehoord ergens :+

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

PizZa_CalZone schreef op 09 augustus 2004 @ 12:16:
[...]

Ik vond die doom 3 theme ook wel iets van tool bevatten. Maar ben zeker benieuwd wie het nou heeft gemaakt... Vindem namelijk wel strak klinken :*)
Eerst zou Trent Reznor van Nine Inch Nails de themesong en de verdere muziek maken, maar die is halverwege afgehaakt. Ik geloof dat de muziek nu door de drummer van Nine Inch Nails is gemaakt.
As previously reported, Chris Vrenna and Clint Walsh recorded the theme song for Doom 3 - which hits the US on August 3rd, and Europe (among other places) on the 13th. Vrenna only worked on the theme, but the jury's still out on the sound design, which Trent Reznor put work into for a while before working full-time on Bleed Through.

On the subject of the theme:
”We asked Chris to create a modern DOOM 3 theme song that reflected the character and intensity of DOOM3, and we couldn’t be happier with the final product,” said Todd Hollenshead, CEO, id Software. “Chris and id have shared a mutual appreciation for each others work, and it was exciting to be able to team up on something that fans of both id and Vrenna will appreciate.”

Side A of the 7" will be the theme song, produced by noted producer- composers Chris Vrenna and Clint Walsh. Side B will be a previously unavailable Teargas & Plateglass remix of Tweaker "Crude Sunlight" featuring Jennifer Charles (of Elysian Fields fame). The first 500 copies will be signed by Chris Vrenna and Clint Walsh and will be available as a pre-order at Noon PST on Monday, July 26th (that's really soon, folks) at the Waxploitation store.
bron: http://www.theninhotline.net/news/index.php

Toevalligerwijs is de bijnaam van die jongen "Tweaker" :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Webgnome schreef op 09 augustus 2004 @ 12:03:
[...]

Je moet dit ervan maken:

// "mtr_light_shader" "textures/particles/plasmalight"
// "light_color" "0 0 0.8"
// "light_radius" "160"
// "light_offset" "-8 0 0"

Je moet dus ook de text "textures/particles/plasmalight" toevoegen.
Vervolgens haal je de // bij die 4 regels weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Svenergy schreef op 09 augustus 2004 @ 11:26:
[...]

Hmmm... zeer interessant forum topic inderdaad. Bedankt MrJ!
Vrij bizar dat iemand op een forum even de source van John Carmack gaat aanpassen en een goeie 15% performance increase op Ati kaarten voor elkaar krijgt met zelfs nog betere kwaliteit en zonder effecten uit te schakelen. :D
Misschien dat deze aanpassingen zelfs in de 1ste patch komen van Doom3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 19:25

delorean7

Let's take the Aston toni

Heb het spelletje inmiddels ook alweer een paar daagjes geleden uitgespeeld en in tegenstelling tot een hoop anderen ben ik wel tevreden met het resultaat.

Vanaf het moment dat je de eerste alpha versie kon downloaden was het duidelijk dat dit spel een soort showcase van de nieuwe ID engine zou worden. Het filmpje bij het opstarten onderstreept dit nog eens.

Wat hebben ze dan wel goed gedaan zou je je afvragen. Ze hebben een (korte) versie gemaakt van het oude doom, je wordt inderdaad genaaid doordat je altijd precies achter je een monstertje gespawned krijgt. En als je een los stukje armor shard op de grond ziet liggen dan 'weet' je gewoon dat er ergens deuren opengaan - waarschijnlijk een cm achter je.

Het verhaal, als je daar al over kan spreken, wat er inzit gaat imo al verder dan wat we hadden mogen verwachten.

De lat ligt voor wat betreft de moeilijkheid ook niet al te hoog, enige wat mij echt tegenviel was het niveau van de bosses. Dit lijkt overigens aan mening onderhevig aangezien velen hier blijkbaar probelemen hadden met een aantal bosses.

Uiteindelijk moet je denk ik concluderen dat het precies is geworden zoals werd bedoeld. Een showcase met de feel van een oude titel. Dit is overigens toch waar ID op focused, denk doom en quake - geen van de titels onder die naam had een noemenswaardig verhaallijn of diepgang.

Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

het moment waarop je kan verwachten dat er 'n nieuwe serie enemies komt is in "Serious Sam" nog eens dunnetjes over gedaan, sterker nog ze drijven gewoon de spot met Doom:

een gigantisch groot verld, met 4 deuren. en in 't midden ligt 'n hp shard van 1 hp. nou mag jij raden wat er gebeurt als je die hp oppakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m eindelijk aangeschaft en ben nu bezig met install
ik lees in starttopic dit:

Tweaks
Indien Doom 3 niet soepel zou draaien op je systeem kan je volgende tweaks eens uitproberen:
- Open DoomConfig.cfg in Notepad. (%root%\Program Files\Doom 3\base). Zoek de regel: seta image_cacheMegs "32"
Verander die 32 in 96 of 128 of 256.

Ik heb een 1600xp+, 9700 non pro, 512 pc2100
Hoe weet ik wat de beste instelling is.. ?

ik kan het ook proberen maar dit scheelt me weer wat tijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 13:16:

Tweaks
Indien Doom 3 niet soepel zou draaien op je systeem kan je volgende tweaks eens uitproberen:
- Open DoomConfig.cfg in Notepad. (%root%\Program Files\Doom 3\base). Zoek de regel: seta image_cacheMegs "32"

Waar heb je hem aangeschaft ?????? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcManiaxx schreef op 09 augustus 2004 @ 11:54:
Waar blijft verdomme nou die 4.9 Drivers van ATI? Begint nou wel een beetje lang te duren.
idd ja, maar ze werken hard, de beta 4.9 is eral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 13:18:
[...]

Waar heb je hem aangeschaft ?????? :9
hehe aangeschaft ;)

maar anders geef je ff antwoord op me vraaggie :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 20-08 14:41
RSP schreef op 09 augustus 2004 @ 13:09:
het moment waarop je kan verwachten dat er 'n nieuwe serie enemies komt is in "Serious Sam" nog eens dunnetjes over gedaan, sterker nog ze drijven gewoon de spot met Doom:

een gigantisch groot verld, met 4 deuren. en in 't midden ligt 'n hp shard van 1 hp. nou mag jij raden wat er gebeurt als je die hp oppakt :)
Dan krijg je er 1hp bij? 8)7 8)7 8)7

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireArrow
  • Laatst online: 25-05-2022

Tweaks

Zo hoog mogelijk. Ik denk dat dit gewoon de ruimte is die het spel in mag nemen op je ram, zodat ie zich lekker kan nestelen op je chips 8)7
Dus ik zou de helft nemen van wat je hebt ofzo.. 512?

edit:
Of zal dit gewoon met het geheugen van je videoplank te maken hebben :?

[ Voor 7% gewijzigd door FireArrow op 09-08-2004 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:42
Even wat anders zijn hier ook nog mensen die muziek op de achter grond draaien ?

En zo wat welke, ik draai hier zachtjes met de game mee.
Killswitch Engage, Cradle_Of_Filth,en dat zijn best wel lekkere nummer om op de achter grond aan te zetten.

Maar je moet het niet laten over stemmen.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik speel altijd op geluid, ik hoor als ik muziek draai geen voetstappen achter me enzo, dus no music for me while gaming...
Occy74 schreef op 09 augustus 2004 @ 13:37:
[...]
Dan krijg je er 1hp bij? 8)7 8)7 8)7
Ik denk datie bedoelt dat er dan 4 deuren opengaan met hordes imps |:(
FireArrow schreef op 09 augustus 2004 @ 13:41:
[...]

Zo hoog mogelijk. Ik denk dat dit gewoon de ruimte is die het spel in mag nemen op je ram, zodat ie zich lekker kan nestelen op je chips 8)7
Dus ik zou de helft nemen van wat je hebt ofzo.. 512?

edit:
Of zal dit gewoon met het geheugen van je videoplank te maken hebben :?
een kwart van je RAM zoals je eerder in dit topic kan lezen...

[ Voor 41% gewijzigd door Roeligan op 09-08-2004 14:12 ]

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Tweaks

1/4 van je RAM, 128 dus.

http://www.forumplanet.co....asp?fid=5733&tid=1439944

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Even een ander vraagje:

edit:
Meen van Trent Razor met zijn band Nine Inch Nails :?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
heeft iemand trouwens ook al gezien dat als je een demo maakt en die dan afspeelt dat dan bij monitoren etc niks te zien is (dus waar normaal een filmpje draait of iets te interacten is staat nu niks )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
Sfinx- schreef op 09 augustus 2004 @ 11:39:
[...]

Heb ik ook nog niet geprobeerd, ik vroeg me af: moet je dan die pk4 files unzippen in een directory met dezelfde naam in dezelfde directory, en mag je dan de originele verwijderen?
Niemand? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
ik zou zeggen probeer het uit.
maar voordat je ze dan verwijderd, verplaats ze dan eerst ff en kijk of het werkt.
dan kan je ze altijd nog terugzetten

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Yep, deleten. Als je ze laat staan schiet je er niets mee op.

Maar veiligstellen is misschien verstandiger, als het niets oplevert kun je ze weer terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of zie ik gewoon door de bomen t bos niet meer :X
er komen echt 1000den tweaks, maar welke tweaks blijven van de beeldqualiteit af?

ik heb zelf cata 4.9 beta en de pak4's uitgepakt, en de 128 mb versie van deze cfg: http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/FPSConfigs.htm

timedemo haal ik op 1024, high 36.1 (9700pro, 2600+, 512mbram)
zijn er nog meer noemenswaardige tweaks, die niet met de qualiteit rommelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Ik ben nu in Alpha labs sector 2 (meen ik), en ik ben net een scientist tegen gekomen met een lamp... alleen ik kan hem niet volgen in het donker... ik heb net zo'n monster neergeknald, maar ik kan die scientist ook niet meer vinden.. ik had die uuhm hoe heet dat beest ook alweer.. die vuurballen op je af schiet.. in 1x doodgeschoten, maarja, wat nu? :?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy-Amd_Freak
Scorperito schreef op 09 augustus 2004 @ 15:14:
Ik ben nu in Alpha labs sector 2 (meen ik), en ik ben net een scientist tegen gekomen met een lamp... alleen ik kan hem niet volgen in het donker... ik heb net zo'n monster neergeknald, maar ik kan die scientist ook niet meer vinden.. ik had die uuhm hoe heet dat beest ook alweer.. die vuurballen op je af schiet.. in 1x doodgeschoten, maarja, wat nu? :?
Je kan toch wel gewoon doorlopen met je lampje?

Anders ff terug gaan en dan dat ventje verdedigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Happy-Amd_Freak schreef op 09 augustus 2004 @ 15:20:
[...]

Je kan toch wel gewoon doorlopen met je lampje?

Anders ff terug gaan en dan dat ventje verdedigen ;)
uuuhm nee, want hij kent zeg maar de weg daarzo, dus je moet zo'n beetje in ze hol kruipen wil je hem nog kunnen volgen, je eigen zaklamp wordt teniet gedaan door een of andere straling (daar had hij het over..)

maargoed, ik load m'n laatste savegame wel :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik ben zojuist met de monorail naar Site 2 gegaan en daar moet ik een airlock openen. Ik heb overal gezocht, maar ik kan geen PDA vinden met de code van het onderstaande display:
Afbeeldingslocatie: http://www.larsmunne.nl/pics/airlockhelp.jpg
Iemand? Help? :)

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy-Amd_Freak
Scorperito schreef op 09 augustus 2004 @ 15:22:
[...]

uuuhm nee, want hij kent zeg maar de weg daarzo, dus je moet zo'n beetje in ze hol kruipen wil je hem nog kunnen volgen, je eigen zaklamp wordt teniet gedaan door een of andere straling (daar had hij het over..)

maargoed, ik load m'n laatste savegame wel :)
Gek dat dat lampje het bij mij wel doet, alleen soms niet door magnetische straling. Dus volgens mij werkt die wel hoor als je 'm ff aan en uit zet :)

Zal dat mischien aan 't niveau liggen? :?

* Happy-Amd_Freak vind beetje jammer dat mensen telkens doom3 afkraken met dezelfde redens :|

[ Voor 15% gewijzigd door Happy-Amd_Freak op 09-08-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor het eerst even gespeeld en zal ook even hier mijn €0,02 neerkwakken.

- te donker (duhhhh)
- zaklamp is irritant
- de 'schrikmomenten' zijn wat voorspelbaar. Telkens als ik denk: hier gaat vast iets gebeuren dan gebeurd er ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straider
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:14
Rexomnium schreef op 09 augustus 2004 @ 15:23:
Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik ben zojuist met de monorail naar Site 2 gegaan en daar moet ik een airlock openen. Ik heb overal gezocht, maar ik kan geen PDA vinden met de code van het onderstaande display:
[afbeelding]
Iemand? Help? :)
Die heb ik gebruteforced! :D

Als je'm echt wilt weten
862 of 826

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mastertje/shot00001k.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 15:26:
Net voor het eerst even gespeeld en zal ook even hier mijn €0,02 neerkwakken.

- te donker (duhhhh)
- zaklamp is irritant
- de 'schrikmomenten' zijn wat voorspelbaar. Telkens als ik denk: hier gaat vast iets gebeuren dan gebeurd er ook wat.
Ik word hier zoooooooo moe van he...
1) te donker.. heb je uberhaupt in de gaten wat het verhaal is? ik ga nieteens moeite voor je doen om het op te schrijven...
2) zaklamp is irritant, dat is jouw mening, mijn mening is dat het het spel alleen maar extra spannend maakt.
3) schrikmomenten zijn heel vaak voorspelbaar, zelfs wanneer er niks gaat gebeuren, toch voorspelde je dat, dát maakt een spannend spel nou een spannend spel, niet op IEDER voorspelbaar moment gebeurd er wat. Nooit horrorfilms gekeken dan? Daar is zo'n beetje wél alles voorspelbaar.

Ik vind dat je er pas over kunt oordelen als je het spel uitgespeeld hebt.

Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat is jouw probleem? Volgens mij is een forum om je MENING te verkondigen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Misschien hou je niet zo van het concept van Doom als dit spel je niet trekt. Dat is geen probleem, maar dat maakt het spel nog niet slecht. Ik vind het een prima spel met behoorlijke prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Scorperito schreef op 09 augustus 2004 @ 15:14:
De zaklamp deed het bij mij nog gewoon hoor... dan vind je zelf je weg ook gemakkelijk...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 09:39:
Weet iemand hoe je een screenshot kan maken in de timedemo van één enkel bepaald frame? (dus van bijv. framenummer 582)

(Ik wil namelijk graag een screenshotvergelijking kunnen maken van exact hetzelfde frame zonder en met de Humus fix. Je kan wel een paar keer keer blind op F12 rammen maar exact hetzelfde frame krijg je nooit. ;) )
Je kunt met de optie "demoshot" een screenshot maken in de vorm van een demo van 1 frame. Nu kun je met "playdemo" dit screenshot weer laten zien en dan met de gewone "screenshot" screenshots maken :)

Uiteraard weet je nog dat je met ctrl+alt+~ je console opent om de knoppen te binden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 16:00

DinX

Motormuis

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 15:34:
En wat is jouw probleem? Volgens mij is een forum om je MENING te verkondigen. 8)7
Zoals ik op een ander forum las "een forum zonder meningen is geen forum maar een fansite" :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:04

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleem:

als ik doom 3 wil starten (dus helemaal in t begin)
krijg ik een foutmelding van windows.

Ik kan wel gewoon in het menu komen en het spel opstarten.
maar na loading (als het balkje helemaal vol is en ie klaar is om naar t level te springen) springt ie terug naar windows en krijg ik een melding als:

Er is een fout opgetreden blablabla

weet iemand hier iets op ??

ik heb al geprobeerd alles op t laagst te zetten.. zonder effect

config:

amd 1600xp+
512 ddr pc2100
9700 non pro
asus a7v266

ati 4.7 driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
daar hebben we eigelijk SPV voor maarjah

andere drivers?
opnieuw geinstalled?
mobo drivers??
welke dx versie?

[ Voor 9% gewijzigd door enira op 09-08-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy-Amd_Freak
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 15:34:
Daarom zei ik het ook dat ik het jammer vond :+

Maar je hebt wel gelijk hoor ;) Das het mooie van Nederland hè.

Vrijheids van meningsuiting bedoel ik dan...

[ Voor 8% gewijzigd door Happy-Amd_Freak op 09-08-2004 16:24 . Reden: Reden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op 09 augustus 2004 @ 16:11:
daar hebben we eigelijk SPV voor maarjah

andere drivers?
opnieuw geinstalled?
mobo drivers??
welke dx versie?
heb idd alles eraf gehaald en opnieuw geprobeerd
mobo drivers (via) is ook nieuwste..
dx 9.0b (van t spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

w00t!

ik heb mijn exemplaar binnen :P

tis wel de amerikaanse versie, maar dat mag de pret niet drukken :)
moet zeggen dat het doosje mooi is en aangezien ik toch al geen fan was de dvd hoesjes heb ik weer een 'verzamel' itempje erbij :P

en nu kank eindelijk een beetje multiplayeren.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
Check mijn specs eens....

en bedenk je dan dat doom eigenlijk nog best speelbaar is :D
en het ziet er best lekker uit...

toch speel ik niet verder... na de vakantie ga ik een nieuwe comp halen, en dan is het uber-graphics time :P

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
screenshot van het doosje graag :P

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook en het loopt toch nog redelijk snel op mijn r9600xt, 3200+ en 1gb ram. Ik speel op 1024 met alles op high en ik zit meestal rond de 40 a 45fps denk ik zo.

Ik heb nog niet zoveel gespeeld maar de indruk die ik er tot nu toe van heb is wel wat ik ervan verwacht had: een soort uigebreide tech-demo. Behalve de gfx en af en toe een monster wat voor je springt stelt het (tot nu toe) niet echt veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het reeds gepost was, maar op Planetdoom.com staan inmiddels meer dan 36 mods voor Doom3. Mocht iemand er al enkele van geprobeerd hebben, let us know please :)

http://www.fileplanet.com...spx?st=1&sf=2&s=99111&v=0

Helaas zijn het voornamelijk wapen-mods.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Webgnome schreef op 09 augustus 2004 @ 16:46:
zoiets noem je een foto...

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Op www.gamershell.com ( hogere download snelheid en geen w8tijd zoals fileplanet :r ) staan ook diverse mods waaronder een mod waar de zaklamp aan je wapen komt te zitten, en een shader mod/aanpassing waardoor alles een beetje catoonish eruit ziet.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Webgnome schreef op 09 augustus 2004 @ 16:46:
ik zal er wel even eentje maken :P

(op kut kwaliteit, aangezien ik geen goeie camera heb :(

[edit] ok hier is die dan, niks bijzonders ofzo, het is dezelfde die we al vaker hebben gezien.

dit is mijn shotje met GOT op de achtergrond + eerste 2 cd's.

Afbeeldingslocatie: http://www.mekfe.net/foto/thumbs/foto_thumb_63.jpg
klikbaar

en hier eentje van iets betere kwaliteit die niet van mij is :P

Afbeeldingslocatie: http://pcmedia.gamespy.com/pc/image/d3box-425_1091477984.jpg

[ Voor 64% gewijzigd door Wiebbe op 09-08-2004 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Die tweak van Humus geeft echt een vette performance boost bij ATI kaarten!! Niet normaal. Hij loopt nu echt veeeeeeleeee malen beter dan eerst en het ziet er toch echt net zo goed uit. Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
ik heb net alle pk4 bestand uitgepakt en als ik doom nu start krijg ik een mooi zwart scherm. Ik heb de bestanden uitgepakt in de \base map. Wat doe ik verkeerd?

Zonder uitpakken werkt alles overigens wel goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Pkunk op 09-08-2004 18:02 ]

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 17:21:
Ik weet niet of het reeds gepost was, maar op Planetdoom.com staan inmiddels meer dan 36 mods voor Doom3. Mocht iemand er al enkele van geprobeerd hebben, let us know please :)

http://www.fileplanet.com...spx?st=1&sf=2&s=99111&v=0

Helaas zijn het voornamelijk wapen-mods.
ik vind dat 90% van al die mods geen mods zijn :P

gewoon simpele aanpassingen van soms zelfs maar 3 regels ofzo kan je in mijn ogen niet echt een mod noemen, maar ok.

Die flame thrower en de Grenade Flare zijn wel leuk :)
(en ook iets innovatiever dan een uber chaingun, de ducktape mod of niet verdwijnende lichamen :P )

de echte mods zullen denk ik pas verschijnen als de SDK is gereleased, want tot nu toe is er alleen maar geklooid met de script taal. (die zeker krachtig welliswaar!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Laatst online: 22:48
mooi hoe je zelf aangeeft wat een mod is :D
modification=aanpassing (no shit)

Dus je kan het wel vinden, zijn toch echt allemaal mods :)

er is ook niet voor niks de term tc, total conversion ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Schuey op 09-08-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

PcManiaxx schreef op 09 augustus 2004 @ 11:54:
Ik denk dat je daar nog wel even op mag wachten. De 4.8 drivers zijn nog niet eens uit! De 4.8 drivers moeten eerst gereleased worden voordat ze de 4.9 drivers naar Microsoft sturen voor WHQL-testing. Dan duurt het een paar weken voordat Microsoft er klaar mee is en ze gereleased worden. Reken er maar op dat je nog minstens een maand moet wachten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 09 augustus 2004 @ 18:00:
Die tweak van Humus geeft echt een vette performance boost bij ATI kaarten!! Niet normaal. Hij loopt nu echt veeeeeeleeee malen beter dan eerst en het ziet er toch echt net zo goed uit. Aanrader!
mwah hier op mijn r9600xt scheelt het in de time demo maar 1fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Schuey schreef op 09 augustus 2004 @ 18:12:

precies, dat wou ik net zeggen
veel mensen halen mods en tc's door elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 18:19:
[...]

mwah hier op mijn r9600xt scheelt het in de time demo maar 1fps.
Het ligt er ook heel erg aan of je AA en AF gebruikt. Als je maar op medium 800x600 speelt bv. merk je bijna geen verschil.

Maar goed. Waarom krijg ik nou een zwart scherm als ik die pk4 bestanden uitpak en daarna weggooi?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Schuey schreef op 09 augustus 2004 @ 18:12:

Ja tuurlijk kan je precies afgaan op het woord mod :P

maar aan de andere kant zou je zoiets voor halflife geen mod noemen, omdat daar een Mod meestal veel groter is. CS kan je een TC noemen, maar bijv Science & industry meer een mod, aangezien daar alle normale wapens gebruikt worden ;)

die flame thrower stopt echt iets nieuws in het spel, en is niet simpelweg het veranderen van een paar waardes wat elke maloot kan :P

maar een flashlight plakken op een shotgun is gewoon copy/paste werk.
En als het wel mods zijn, zijn ze wel heel erg karig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Doom3.exe heeft bij mij een cpuload van 99% bij het opstarten.
Daardoor is de boel zo traag dat ik niet eens op 'new game' kan klikken in het menu!
Komt dit doordat ik maar een amd 1200@1300 heb en geen xp1500 (minimale cpu voor doom) ?

amd tb 1.2ghz @ 1.3
1024mb sdram
geforce4 ti 4200 -> nvidia 6.1.77
winxp pro sp1
directx 9.0c

Heb hd reeds gedefragmenteert, omega drivers geprobeert, doom uninstalled/reinstalled.
Andere games lopen gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
DasHMauL schreef op 09 augustus 2004 @ 19:06:
Daardoor is de boel zo traag dat ik niet eens op 'new game' kan klikken in het menu!
Komt dit doordat ik maar een amd 1200@1300 heb en geen xp1500 (minimale cpu voor doom) ?

amd tb 1.2ghz @ 1.3
1024mb sdram
winxp pro sp1
directx 9.0c

Heb hd reeds gedefragmenteert, omega drivers geprobeert, doom uninstalled/reinstalled.
sorry maar met zo'n systeem zou ik er nieteens aan beginnen
zonde
speel hem een keer als je een nieuwe pc hebt

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira

amd tb 1.2ghz @ 1.3
1024mb sdram
winxp pro sp1
directx 9.0c

lijkt me niet, mijn cpu load is ook 100% namelijk
ik weet niet waar het aan ligt...
mobo drivers misschien??

of je sdram, ipv ddr, maar dat denk ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brokstuk schreef op 09 augustus 2004 @ 18:30:
[...]

Het ligt er ook heel erg aan of je AA en AF gebruikt. Als je maar op medium 800x600 speelt bv. merk je bijna geen verschil.

Maar goed. Waarom krijg ik nou een zwart scherm als ik die pk4 bestanden uitpak en daarna weggooi?
misschien omdat je ze niet moet uitpakken en weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouw ik heb doom 3 uitgespeeld

super vreet spel echt lekker donker

maar wat een kut kort einden zeg :(:(:(:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:10

amd tb 1.2ghz @ 1.3
1024mb sdram
winxp pro sp1
directx 9.0c

3D spellen hebben altijd een cpu load van 99/100%. Dat het bij jou niet werkt ligt meer aan de brakheid van je PC denk ik inderdaad....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 19:21:
[...]

misschien omdat je ze niet moet uitpakken en weggooien?
tnx :?

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Hij denkt/dacht waarschijnlijk dat je de uitgepakte bestanden weer weggooide ipv de .pk bestanden, dus vandaar zijn reply gok ik :P
Maar het staat er ook wel een beetje onduidelijk in je vorige reply, ik moest ook even 2x lezen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 09-08-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Kan iemand ff de save posten van het level na die plasma rifle production plant, allez net, ik zat in het level na datgene waar je de chainsaw krijgt. Maar toen ging men schijfje dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
nou wat je zegt is niet helemaal waar.. hier heeft doom3 nog geen 50% load gemiddeld. en dat dus op ee xp2100

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
Crash schreef op 09 augustus 2004 @ 19:48:
[...]

Hij denkt/dacht waarschijnlijk dat je de uitgepakte bestanden weer weggooide ipv de .pk bestanden, dus vandaar zijn reply gok ik :P
Maar het staat er ook wel een beetje onduidelijk in je vorige reply, ik moest ook even 2x lezen :)
lol ok :D np.
Maar wat kan het zijn dan? Ik wil wel graag kijken of het scheelt om met die uitgepakte bestanden te spelen, want ik heb veel last van haperen als ik een nieuwe kamer in kom.

Ik speel normaal op High@800x600. Als ik de pk4 bestanden gewoon in base zet, dan werk alles gewoon. Als ik ze weg haal en dus alleen de uitgepakte bestanden en mappen over hou krijg ik dus een zwart scherm. Nádat ik overigens wel eerst dat laad plaatje te zien heb gekregen.

Hallo met Tim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Wanneer komt de demo nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amd tb 1.2ghz @ 1.3
1024mb sdram
winxp pro sp1
directx 9.0c

Probeer het eens in Spielerij Problemen & Vragen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 21:01 . Reden: Zwaaien kan jij gaan doen als je niet ophoudt met dat wanabe modderige gedrag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouw de mensen van idsoftware heb nog niet veel tijd gehad om aan een demo versie te werken dus hij komt zeker niet voor dat het spel hier uit is dus nog even gedult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Dat vind ik trouwens maar raar. Vroeger had je eerst demo om je voor iets lekker te maken, en later kwam pas het volledige spel. Zouden ze bang zijn dat de hype minder wordt als mensen daadwerkelijk al wat gespeeld hebben?

[offtopic]
@ Cowboy_Bebop: Ik zag toevallig dat jij een tijd geleden wat tapes van Japanese for Busy People had... heb je die toevallig nog? Ik kan je email nergens vinden, dus vandaar deze weg.

edit: meel = dinozaurplanet at hotmail dot com

[ Voor 15% gewijzigd door Captain N op 09-08-2004 21:17 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Ik snap niet hoe mensen dit nou serieuz een eng spel kunnen vinden :?
Wat is er zo spannend aan een stel pixels die opeens op je scherm verschijnen?

Ik vind die monsters sowieso niet echt overtuigend ...

Al lopend door de levels krijg ik meer het idee dat de makers van het spel alleen maar heel graag willen laten zien hoe mooi hun lichtjes wel niet zijn en hoe mooi de schaduwen wel niet bewegen.. lekker boeiend..

loop alleen maar van die kutkogels te zoeken met die irritante zaklantaarn.

Maar verder issut wel een leuk speledingetje...

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok bedankt.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Flyduck schreef op 09 augustus 2004 @ 21:02:

Al lopend door de levels krijg ik meer het idee dat de makers van het spel alleen maar heel graag willen laten zien hoe mooi hun lichtjes wel niet zijn en hoe mooi de schaduwen wel niet bewegen.. lekker boeiend..

Misschien moet jij eens ff lekker een ander spelletje gaan spelen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik Kirby's Wonderland ook enger vond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flyduck schreef op 09 augustus 2004 @ 21:02:

waarom heb je het spel gekocht???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
gekocht, laat de rest hier niet lachen aub :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nu zullen wel de eerste spellen aankomen die legaal zijn :) Dat kan je niet 1/2/3 weken geleden zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mabarto
  • Laatst online: 06-02 12:37
Weet niet of deze guide al is langsgeweest maar voor de liefhebbers kwam
ik een of andere tweak guide tegen voor DOOM3, misschien wel handig om die in de begin post erbij te zetten.

Staat precies uitgelegd wat elke optie is en doet in Doom 3. Ook staan er flink wat
TimeConsole commando's in. Check zelf maar

http://www.tweakguides.com/Doom3_1.html
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.