o bedankt man
die moet ik gewoon vervang voor die andere he
die moet ik gewoon vervang voor die andere he
Ik zie veel tweaks ontstaan voor ATI kaarten. Voor Nvidia kom ik niets tegen. Ja, de cfg's van Viper bv, maar deze gelden toch ook voor de ATI's?Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:22:
[...]
Hier vind je een kant en klare aangepaste file:
http://www.sunflower.com/~kyleb/humusd3atitweak.zip
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
39
Verwijderd
idd ja, die carmack is wel een prutser ergensVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 13:07:
Die Humus geeft ook nog een terechte sneer naar Carmack, broddelcode van de shaders
mja, dat is idd gewoon de soul cube, "use us" roept ie elke keer als je weer genoeg monsters hebt geslacht om dat ding op te laden (5) |
[ Voor 32% gewijzigd door Dutchmega op 08-08-2004 13:16 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Copyman op 08-08-2004 13:34 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
dribbel schreef op 08 augustus 2004 @ 13:09:
[...]
mja, dat is idd gewoon de soul cube, "use us" roept ie elke keer als je weer genoeg monsters hebt geslacht om dat ding op te laden (5)
idd, zoals ik al zei, die zielen dus of wat er ook mist, zo af en toe wat zielen laten rondzweven, die je kiekevel bezorgen |
Van: Redactie Power Unlimited <redactie@powerunlimited.nl>
Onderwerp: Doom 3 evenement
Exclusief voor PU-lezersu
Haal Doom 3 twee dagen eerder in huis!
Kom woensdag 11 augustus naar Fame in de Kalverstraat en koop Doom 3 twee
dagen voor de release. Je krijgt tevens 10% korting op de game (en het
hele game- en DVD assortiment) en een gratis Pinky Demon figurine.
Een aantal PU redacteuren is uiteraard ook aanwezig en je kunt onze butt
kicken op de Doom 3 LAN die speciaal voor deze actie is neergezet. Wil jij
dus deze hele vette game in huis halen voordat al je maten hem hebben,
meld je dan aan via het www.powerweb.nl
Waar?
Fame
Kalverstraat 2-4
1012 PC Amsterdam
020-6382525
Hoe laat?
20.00 tot 22.00 uur
Verwijderd
ok gefeliciteerd, en ik draai hem niet op mijn 486 met een savage 3d?Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 13:55:
Blijkbaar ligt DOOM de Nvidia kaarten wat beter.
Ik draai hier 1600X1200 op high settings met een 3GHZ intel en een Geforce FX 5900. 1 GIG ram dat wel.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
om eerlijk te zijn draai ik hem op een Geforce 5600, ik word alleen een beetje ziek om al die "KIJK MIJ MET MIJN UBER PC MET 60 FPS" die verder niks toevoegen aan het draadje en de discussie..Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 14:06:
niet de gebeten hond gaan spelen met je ATI kaart wiebbe, ik heb ook een ATI maar ik accepteer ook gewoon dat Nvidia beter scoort in Doom3, wij komen wel weer aan de beurt met HL2
[ Voor 10% gewijzigd door Wiebbe op 08-08-2004 14:14 ]
waarschijnlijk kan je hem niet draaienSilent Thunder schreef op 08 augustus 2004 @ 14:19:
ik heb een amd 1700+ i.c.m. met een nvidia ti4200. zal doom3 redelijk te draaien zijn op high; of alleen als ik alles op low\medium zet?
[ Voor 14% gewijzigd door Wiebbe op 08-08-2004 14:23 ]
Verwijderd
/me speelt high met een 64 mb vidkaart in 800*600Wiebbe schreef op 08 augustus 2004 @ 14:22:
[...]
waarschijnlijk kan je hem niet draaien
ik draai hem met mijn: Amd 1800+, Geforce 5600, en 512 mb ram, op low settings @ 640x480.. en dan heb ik soms nog wel eens slow downs, als er 4 imps voor me neus staan.
Nou moet ik eigenlijk formatteren, en defragmenteren, maar ik denk niet dat hij super gaat draaien bij jou. Zeker niet in high
voor high heb je eigenlijk minstens een 256 mb video kaart nodig, (misschien dan 128 het ook nog trekt dat weet ik niet) en voor Medium een 128 mb kaart..
Ik draai hem met precies dezelfde specs als jij met alles op low,shaduwen uit @1280X1024. Heel soms heb ik een beetje last van vertraging,maar dat lijkt me zo opgelost door de resolutie wat omlaag te schroeven.Silent Thunder schreef op 08 augustus 2004 @ 14:19:
ik heb een amd 1700+ i.c.m. met een nvidia ti4200. zal doom3 redelijk te draaien zijn op high; of alleen als ik alles op low\medium zet?
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Verwijderd
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
* Wiebbe krijgt het idee dat formatteren noodzakelijk isVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 14:31:
[...]
/me speelt high met een 64 mb vidkaart in 800*600
Verwijderd
Ik ben nu bij die kamer waar die BFG inligt maar ik kan die code echt niet vinden. Kan iemand mij een subtiele hint geven waar ik moet zoeken.Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 23:07:
Net het 'Hell'-level uitgespeeld
Gaat lekker zo
Lekker op grote monsters raggen met je BFG
[...]
mogen we hier niet zeggen
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| seta image_downSizeLimit "128" seta image_ignoreHighQuality "1" seta image_downSizeBumpLimit "256" seta image_downSizeSpecularLimit "64" seta image_downSizeBump "1" seta image_downSizeSpecular "1" seta image_downSize "1" seta image_forceDownSize "1" seta image_lodbias "0" seta r_preload "1" seta r_skipBump "0" seta r_shadows "0" seta r_useOptimizedShadows "1" seta r_useTurboShadow "1" seta g_bloodEffects "1" seta g_decals "0" seta g_showBrass "0" seta g_muzzleFlash "0" seta g_doublevision "0" seta g_showPlayerShadow "0" seta image_anisotropy "0" seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST" |
[ Voor 11% gewijzigd door Rexomnium op 08-08-2004 15:06 ]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Je hebt de code waarschijnlijk al een hele tijd geleden gevondenVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 14:48:
[...]
Ik ben nu bij die kamer waar die BFG inligt maar ik kan die code echt niet vinden. Kan iemand mij een subtiele hint geven waar ik moet zoeken.
Verwijderd
plasma gun en aan een stuk door raggenVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:27:
Wie kan mij helpen ik zit hier vast..
[afbeelding]
Ik krijg dit "beest" met geen enkele mogelijkheid kapot.., health hebk nog 100%
verder kan ik jullie aanraden om dit spel eens via tvout op je tv te proberen, is echt mooi zo op groote tv.![]()
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:27:
[afbeelding]
verder kan ik jullie aanraden om dit spel eens via tvout op je tv te proberen, is echt mooi zo op groote tv.![]()
1 soulcube en een schot van een BFG (zo heet dat ding toch?) zou het probleem moeten oplossen |
Verwijderd
kben nog geen bfg en ook geen soul cube tegen gekomenKing_Louie schreef op 08 augustus 2004 @ 15:36:
[...]
1 soulcube en een schot van een BFG (zo heet dat ding toch?) zou het probleem moeten oplossen
Granaten en minigun werkt goed. En veel blijven lopen, zorgen dat ie je neit raakt |
[ Voor 9% gewijzigd door StarLite op 08-08-2004 15:42 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Verwijderd
alsk me nie vergis is dat in mars city underground of alpha labs 1..Jaspov schreef op 08 augustus 2004 @ 15:56:
Welk level zit die "hond" tegen de deur van je kamer te beuken, om vervolgens door het raam naar binnen te komen?
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 14:48:
[...]
Ik ben nu bij die kamer waar die BFG inligt maar ik kan die code echt niet vinden. Kan iemand mij een subtiele hint geven waar ik moet zoeken.
In de PDA zit een audiobericht waarin de officer zegt dat ie de code veranderd heeft naar 901. in de email berichten zit een mailtje van de IT afdeling dat je geen 0 mag gebruiken in de code, en dat ze er een 3 van hebben gemaakt |
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, dit is wel een hele subtiele hint, zal ik eens even m`n emails doornemen. Bedankt alvast.. w o u t e r . schreef op 08 augustus 2004 @ 15:30:
[...]
Je hebt de code waarschijnlijk al een hele tijd geleden gevonden
Lees de topic even goed door. Het schijnt dat je met het unzippen de hd-activiteit verlaagt en de laadtijden dus verkleint.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:52:
Iemand raadt me aan om al die PK4-bestanden uit te pakken, en ze dan te deleten/verplaatsen zodat Doomlll de uitgepakte bestanden gaat gebruiken. Is dti een aanrader of is het niet verstandig?
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
De effecten zijn verdeeld. Bij mij leverde het niets op. Anderen claimen wel een snelheidsvoordeel te hebben.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:52:
Iemand raadt me aan om al die PK4-bestanden uit te pakken, en ze dan te deleten/verplaatsen zodat Doomlll de uitgepakte bestanden gaat gebruiken. Is dti een aanrader of is het niet verstandig?
leer aimen....Hasib schreef op 08 augustus 2004 @ 17:07:
Was net aan het spelen, delete ik perongeluk een savegame ipv loaden.Echt kut is dat 30 min voor niks gespeeld.
Ik speel het spel op 2200+,512ddr,9700pro en draait lekker op 1024x768 met aa/af aan.
btw, ik speel op marine moeilijkheid en heb altijd genoeg health enzo maar het probleem is dat ik vaak me weinig of zonder munitie kom te zitten.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
hmjah. En zorg dat je dichtbij de enemies komt. Zeker met de shotgun, dan kan je 1 shot kills maken.
==true;Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 17:28:
[...]
hmjah. En zorg dat je dichtbij de enemies komt. Zeker met de shotgun, dan kan je 1 shot kills maken.
Het kan nog makkelijker, http://www.swift-tools.net/Quake/QVM/Help/Introduction.htmCopyman schreef op 08 augustus 2004 @ 13:25:
Ik heb nu even een demo omgezet met avidemo, nu heb ik dus allemaal *.tga afbeeldingen. Moet ik deze nu met Adobe Premiere omtoveren tot een *.avi file? Of zijn daar ook nog andere methodes voor?
Heb al een tooltje gevonden: http://www.css.tayloru.edu/~btoll/f99/350/res/pjBmp2Avi.zip
die snap ik niet?
Verwijderd
SPOILERVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:27:
[afbeelding]
Verwijderd
Wel weer erg zwak dat al je wapens foetsie zijn en er alleen een shotgun met wat shells bij je beginpunt ligt. |
[ Voor 16% gewijzigd door Wildfire op 08-08-2004 18:31 ]
Verwijderd
"Wat dat betreft is dit IMHO een zeer grote blunder van zowel ATI als ID, ATI die te laks is geweest met hun openGL drivers terwijl ze wisten dat het spel van het jaar hierop zou draaien "Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 10:34:
Hoewel ik enigzins sceptisch was over de game, hoe meer hype (en die was er meer dan genoeg) hoe brakker de game meestal. Moet ik toch zeggen dat ik het een leuke shooter vind, doet me een beetje denken aan Unreal 2 maar dan een stuk minder saai, redelijke storyline, grafix zijn top en geluid subliem
Het enige wat ik gewoon ronduit een blunder vind is de prestatie op Ati kaarten, ik heb zelf een 9800pro, niet echt een rotkaartje vind ik en hoewel ik wel had verwacht dat ik niet op max settings kon spelen is de performance gewoon een lachertje. Na alle relevante sites en forums afgelopen te hebben heb ik genoeg tweaks verzameld om een leuke framerate te krijgen maar eigenlijk is dit te belachelijk voor woorden.
Een spel dat zo gehyped word, door een gerenomeerde ontwikkelaar gemaakt word als ID dat met heel veel kabaal geroemd werd om de schaalbaarheid van de engine moet gewoon soepel lopen out of the box....... De meeste mensen hier weten wel raad met de tweaks die ze vinden, maar de 99% van de mensen die dit spel in goed vertrouwen kopen 'om de naam en de hype' komen van een koude kermis thuis.
Je kunt van het gros van de mensen niet verwachten dat ze weten hoe ze hun kaart moeten onderklokken, eerst .pk4 files uitpakken en dan door ladingen cfg's lopen om allerlei waardes aan te passen, hun apenture size aanpassen.
Wat dat betreft is dit IMHO een zeer grote blunder van zowel ATI als ID, ATI die te laks is geweest met hun openGL drivers terwijl ze wisten dat het spel van het jaar hierop zou draaien en ID voor hun te grote voorkeur (of zak met geld) van Nvidia.
Ik denk dat dit voor beide bedrijven een hoop geld gaat kosten, ATI bezitters horen alle slechte verhalen en zullen besluiten om het spel niet te kopen omdat het toch voor geen meter draait, en mensen zullen dit soort berichten ook zeker laten meewegen in de keus voor een volgende videokaart.
Jammer, erg jammer, en eigenlijk denk ik dat dit van bijzonder weinig respect voor hun klanten getuigd.
Zo, dit was even mijn zondagochtendrant, back to the game
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Dus jij wordt moe van de mensen die het niet het spel van het jaar vinden? Tja, dan kunnen we nog wel even bezig blijven natuurlijkVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 19:00:
Fuckeduck, ik word een beetje moe van de geen spel van het jaar verhalen.
Tis al een paar jaren bekend dat dit een Horror-FPS is, volgens mij voldoet het hier prima aan. Wat wil je allemaal voor een extra gameplay hebben dan?
Wil je in een jeep rijden? Speel Farcy / Halo en hou je bakkes verder dicht.
Het enige lame aspect aan dit spel is dat het pentagram gebruikt wordt als zijnde vereenzelviging met de hel en al het gespuis wat daarbij hoort. Dat is triest te noemen aangezien dit symbool hier niets mee te maken heeft. Tis het symbool van Venus en dus van vrouwelijkheid en schoonheid en wat dies meer zij.
Maar goed,dat mag het speelplezier niet drukken.
En we gaan het spel natuurlijk wel nog ff origineel aanschaffen, dat is, als jullie de hele broncode herschreven hebben zodat die wel werkt op die ATI-bordjes van jullie.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Weet niet of het een spoiler is of niet, maar voor de zekerheid:Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:40:
[...]
kben nog geen bfg en ook geen soul cube tegen gekomen
Soulcubes krijg je door beesten (en zelfs civilians) af te knallen. Mijn ervaring is 5 civilians dood en je krijgt een soulcube. |
[flauwmode]Alstie kan aimen dan delete hij ook niet per ongelijk zijn savegame ipv te ladenjarnotjuh schreef op 08 augustus 2004 @ 17:54:
[...]
die snap ik niet?
ik ros na ieder ventje op f5, klaar
King_Louie schreef op 08 augustus 2004 @ 19:37:
[...]
Weet niet of het een spoiler is of niet, maar voor de zekerheid:
Soulcubes krijg je door beesten (en zelfs civilians) af te knallen. Mijn ervaring is 5 civilians dood en je krijgt een soulcube. Op die manier had ik al een soulcube nog voor ik de eerste Imp was tegengekomen.
![]()
Cheat jij ofzow? Want je krijgt de soulcube toch echt pas nadat je naar de hell bent geweest en die spider komt helemaal in het begin. |
Ik haal met mijn systeem iets van 33 fps met die instellingen (en 2xfsaa, anders haal ik ets van 36-38fps)Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 18:19:
Ik had een gemiddelde van 19.2 fps in Timedemo 1. 1024x768 - High.
Specs: AMD 2800+, 1024MB Ram PC3200, Sapphire Radeon 9800 Pro.
Volgens mij klopt dit niet.
PhD i.o.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
dit spel moet snachts gespeeld worden, zombies houden niet van daglichtMaximus schreef op 08 augustus 2004 @ 19:51:
Ik vind doom3 echt een slecht spel, niet in de zin van de graphics want die zijn werkelijk on overtroffen voor zo ver ik weet. Alleen ik vind die levels wel zo aller donkerst. Niet normaal meer ik moet gewoon alles in mijn kamer pot dicht doen en gordijnen ervoor om nog maar iets te zien op het scherm...
Verwijderd
jarnotjuh schreef op 08 augustus 2004 @ 20:09:
ik zit een beetje vast denk ik....
ik zit in delta labs 2, kreeg van een gast de opdracht om iets te zoeken, ok so far so good
ren ik wat terug, kom ik in een ruime met een soort kraan met 9 vierkantjes aan de muur, met wat nr's die gevuld zijn...
geen id wat ik hier moet doen???
Als je had opgelet had je gezien dat links boven het rooster openstaat (verdwijnt ook een lijk in als je binnen loopt). 1x raden waar je naartoe moet en hoe |
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 20:34 ]
Ik heb het niet verstuurd, was globaal gezien de beste oplossing. Denk aan de mensheid gamers !Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 20:29:
Vraagje , heb um al 1x rond gespeeld op recruit. Heb toen dus wel die message to the fleet verstuurd , ben nu weer bij dat stuk (nu op marine) zijn er mensen die dat niet hebben gedaan en dus een direct order hebben genegeerd?Zoja wat is er dan anders aan het spel? of maakt dat geen fuck uit?
Na het niet versturen hoor je niks meer van je commander. Dit zal bij jou ook zo zijn. Iets later zegt Betruger dat hij het bericht zelf verstuurd. Je commander wordt daarna veranderd in een hell-marine. <-- Is wsl ook zo bij jou. Geen verschil dus |
[ Voor 19% gewijzigd door Exe-cuter op 08-08-2004 20:40 ]
Ik ben wat verder en sta aan de deur van dat ding dat je moet meenemen, weet je daar soms de code van, vind em niet direct en er liggen geen pda's enzo in de buurtLord_Mithril schreef op 08 augustus 2004 @ 20:18:
[...]
Als je had opgelet had je gezien dat links boven het rooster openstaat (verdwijnt ook een lijk in als je binnen loopt). 1x raden waar je naartoe moet en hoe
Verwijderd
LOL oke dan ga ik nu ook eens aan de mensheid denkenDenk aan de mensheid gamers !
de eerste x kreeg ik direct na het versturen van de message een filmpje van die mad sientist (met da ene oog , ff naam kwijt) dat i me zeer dankbaar was voor de vernietiging van idd de mensheid |
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 20:47 ]
Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed
King_Louie schreef op 08 augustus 2004 @ 19:37:
[...]
Weet niet of het een spoiler is of niet, maar voor de zekerheid:
Soulcubes krijg je door beesten (en zelfs civilians) af te knallen. Mijn ervaring is 5 civilians dood en je krijgt een soulcube. Op die manier had ik al een soulcube nog voor ik de eerste Imp was tegengekomen.
![]()
Je krijgt geen Soul Cube maar je soul cube wordt opgeladen door de zielen van de monsters die dood. Dan kan je hem pas gebruiken. |
[CSC]Outlaw schreef op 08 augustus 2004 @ 19:43:
[...]
Cheat jij ofzow? Want je krijgt de soulcube toch echt pas nadat je naar de hell bent geweest en die spider komt helemaal in het begin.
Ik denk dat hij bedoeld dat je de Soul cube pas kan gebruiken nadat je 5 mensen/monsters hebt verslagen. |
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
een echte tweaker ook nietRocketKoen schreef op 08 augustus 2004 @ 20:00:
[...]
dit spel moet snachts gespeeld worden, zombies houden niet van daglicht
De enige "soundtrack" is de muziek in het menu, vind ik op zoch wel jammer. Een goede soundtrack kan best veel sfeer scheppen in een game, en in Doom³ is sfeer erg belangrijkCherub schreef op 08 augustus 2004 @ 20:56:
Ik zie dat d'r al aardig wat mensen het spel op de een of andere manier bemachtigd hebben, en ik ben d'r persoonlijk best benieuwd naar, maar ik koop 'm denk ik wel een x in de winkel binnenkort. Alleen nog 'n vraagje: zijn er hier nog leden van allofmp3.com die het spel hebben en evt. de soundtrack wel willen schenken? Dan kan ik die alvast kopen....
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Idd.. het enige spel met een mooie en goede soundtrack en music in-game is Unreal en Unreal 2 .. dat zijn de spellen die ik met muziek op 10 en sound-fx op5 speelStarLite schreef op 08 augustus 2004 @ 21:45:
[...]
De enige "soundtrack" is de muziek in het menu, vind ik op zoch wel jammer. Een goede soundtrack kan best veel sfeer scheppen in een game, en in Doom³ is sfeer erg belangrijk
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Zet je luidsprekers open en luister naar het vrouwtjeWekkel schreef op 08 augustus 2004 @ 22:39:
Mooie screenshots. De meesten die ik trek zijn altijd erg donker of gewoon 'net niet'. Weet iemand trouwens hoe je langs het monster in hell komt? Ik zit al tijden al mijn ammo erin te pompen, maar het helpt niets
Verwijderd
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 23:25 ]
Verwijderd
931? |
In de PDA zit een audiobericht waarin de officer zegt dat ie de code veranderd heeft naar 901. in de email berichten zit een mailtje van de IT afdeling dat je geen 0 mag gebruiken in de code, en dat ze er een 3 van hebben gemaakt
[ Voor 100% gewijzigd door Rexomnium op 08-08-2004 23:51 ]
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 23:23:
Weet iemand wat hier de deurcode is? Ik zou graag die BFG9000 meenemen de teleporter in
Sorry to spoil your fun, maar als je met de teleporter het tripje naar de hel bedoelt dan moet ik je teleurstellen... al je wapens zijn bij aankomst in de hel foetsie. Dus ook je BFG... |
Moet ik dan op een speciaal plekje mikken voordat er nieuwe seekers uitkomenExe-cuter schreef op 08 augustus 2004 @ 22:46:
[...]
Zet je luidsprekers open en luister naar het vrouwtje
Wekkel schreef op 08 augustus 2004 @ 23:48:
[...]
Moet ik dan op een speciaal plekje mikken voordat er nieuwe seekers uitkomen
Op dat blauwe licht boven hem als hij nieuwe seekers spawnt, plasma werkte erg goed voor mij |
1 boek gelezen en dan meteen een pentagram expert zijn? :-) Wel een mooi boek overigens.Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 19:00:
Blaat.
Het enige lame aspect aan dit spel is dat het pentagram gebruikt wordt als zijnde vereenzelviging met de hel en al het gespuis wat daarbij hoort. Dat is triest te noemen aangezien dit symbool hier niets mee te maken heeft. Tis het symbool van Venus en dus van vrouwelijkheid en schoonheid en wat dies meer zij.
Blaat.
Verwijderd
Verwijderd
Ik zit bij 4 teleporters in de Delta Labs (denk ik?), alleen brengt de 4e teleporter me weer naar het beginpunt wanneer ik Pad 4 kies. De andere 3 brengen me naar de 'gewone' plaatsen, lijkt me ook niet de bedoeling. Hoe kom ik nou waar ik moet zijn? |
Moest dus naar Pad 1, niet 4 ![]() |
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 03:39 ]
RealJoey schreef op 09 augustus 2004 @ 00:30:
[...]
1 boek gelezen en dan meteen een pentagram expert zijn? :-) Wel een mooi boek overigens.
[ Voor 4% gewijzigd door Maverick op 09-08-2004 06:22 ]
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq