[PC] Doom 3 deel 6

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.306 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o bedankt man
die moet ik gewoon vervang voor die andere he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:42

Piggen

Lekker bakkie

Shit, normaal gesproken ben ik pertinent tegen het download van games. Alleen nu kan ik m'n nieuwsgierigheid echt niet bedwingen :D

Waarschijnlijk gaat het helemaal fout, want ik ben echt een mietje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:54
Ik zie veel tweaks ontstaan voor ATI kaarten. Voor Nvidia kom ik niets tegen. Ja, de cfg's van Viper bv, maar deze gelden toch ook voor de ATI's?

Zijn er eigenlijk wel tweaks voor Nvidia apart?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:? ik kan die hele link niet vinden voor al die codes van de lockers, ik zoek namelijk de code voor locker 114 en ik kan die nergens vinden en de security code van M. Ambrams.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Humus geeft ook nog een terechte sneer naar Carmack, broddelcode van de shaders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 13:07:
Die Humus geeft ook nog een terechte sneer naar Carmack, broddelcode van de shaders :P
idd ja, die carmack is wel een prutser ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:17

mja, dat is idd gewoon de soul cube, "use us" roept ie elke keer als je weer genoeg monsters hebt geslacht om dat ding op te laden (5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nouja.. De eerste update voor Doom3 is er nog niet :)

EDIT:
Niemand antwoord op mijn vraagje :/

[ Voor 32% gewijzigd door Dutchmega op 08-08-2004 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:31

Copyman

Dode muis

Ik heb nu even een demo omgezet met avidemo, nu heb ik dus allemaal *.tga afbeeldingen. Moet ik deze nu met Adobe Premiere omtoveren tot een *.avi file? Of zijn daar ook nog andere methodes voor? :)

Heb al een tooltje gevonden: http://www.css.tayloru.edu/~btoll/f99/350/res/pjBmp2Avi.zip

[ Voor 19% gewijzigd door Copyman op 08-08-2004 13:34 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dribbel schreef op 08 augustus 2004 @ 13:09:
[...]

mja, dat is idd gewoon de soul cube, "use us" roept ie elke keer als je weer genoeg monsters hebt geslacht om dat ding op te laden (5)

idd, zoals ik al zei, die zielen dus :) maar toch vond ik het tof als er eentje tevoorschijn komt en zijn zaakje doet :).

of wat er ook mist, zo af en toe wat zielen laten rondzweven, die je kiekevel bezorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-09 14:05
Ik kreeg dit mailtje van power Unlimited (wist niet eens dat ik me voor hun nieuwsbrief ingeschreven had :)) misschien wat voor mensen die in
(de buurt van) Amsterdam wonen.
Van: Redactie Power Unlimited <redactie@powerunlimited.nl>
Onderwerp: Doom 3 evenement

Exclusief voor PU-lezersu

Haal Doom 3 twee dagen eerder in huis!
Kom woensdag 11 augustus naar Fame in de Kalverstraat en koop Doom 3 twee
dagen voor de release. Je krijgt tevens 10% korting op de game (en het
hele game- en DVD assortiment) en een gratis Pinky Demon figurine.
Een aantal PU redacteuren is uiteraard ook aanwezig en je kunt onze butt
kicken op de Doom 3 LAN die speciaal voor deze actie is neergezet. Wil jij
dus deze hele vette game in huis halen voordat al je maten hem hebben,
meld je dan aan via het www.powerweb.nl

Waar?
Fame
Kalverstraat 2-4
1012 PC Amsterdam
020-6382525
Hoe laat?
20.00 tot 22.00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

}) Blijkbaar ligt DOOM de Nvidia kaarten wat beter.
Ik draai hier 1600X1200 op high settings met een 3GHZ intel en een Geforce FX 5900. 1 GIG ram dat wel. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 13:55:
}) Blijkbaar ligt DOOM de Nvidia kaarten wat beter.
Ik draai hier 1600X1200 op high settings met een 3GHZ intel en een Geforce FX 5900. 1 GIG ram dat wel. })
ok gefeliciteerd, en ik draai hem niet op mijn 486 met een savage 3d?
zie het nut niet van je post maar ok..

volgens veel mensen ligt het aan de Opengl ondersteuning van de Ati kaarten/drivers,
maar zoals je ziet uit die Ati Tweak van de shader files, is de game gewoon iets meer geschreven voor de Nvidia kaarten. (wat ik uit dat forum kan opmaken) want de shaders worden blijkbaar geschreven voor de Nvidia's (geoptimaliseerd dan) want 1 simpel commando en een increase van +/- 20% is wel lekker vaag!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet de gebeten hond gaan spelen met je ATI kaart wiebbe, ik heb ook een ATI maar ik accepteer ook gewoon dat Nvidia beter scoort in Doom3, wij komen wel weer aan de beurt met HL2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:04

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Die shader optimalisatie zou pas echt gaan werken met AF ingeschakelt?

Heb het doorgelezen, maar door die tweak te gebruiken en bv 8x AF in te schakelen in ATI CP zou je ongeveer dus zelfde resultaat hebben in timedemo als voor shadertweak ZONDER 8x AF!?

Ik meende ook ergens een instelling gelezen te hebben zoiets van set(a) r_videoram "128" -> of wat je vga heeft....

dit zou ook een of andere tweak zijn, iemand ervaring of kennis ermee/van!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 14:06:
niet de gebeten hond gaan spelen met je ATI kaart wiebbe, ik heb ook een ATI maar ik accepteer ook gewoon dat Nvidia beter scoort in Doom3, wij komen wel weer aan de beurt met HL2 :)
om eerlijk te zijn draai ik hem op een Geforce 5600, ik word alleen een beetje ziek om al die "KIJK MIJ MET MIJN UBER PC MET 60 FPS" die verder niks toevoegen aan het draadje en de discussie..

Als die nou een screenshot laat zien of weet ik veel wat nog meer, of zijn argument uitbouwd dat Nvidia kaarten beter draaien vind ik het niet erg. Maar nu is het gewoon een pats post..

daarom probeer ik mijn post uit te bouwen ;)

maar goed, weer ontopic :P

[ Voor 10% gewijzigd door Wiebbe op 08-08-2004 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
ik heb een amd 1700+ i.c.m. met een nvidia ti4200. zal doom3 redelijk te draaien zijn op high; of alleen als ik alles op low\medium zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Silent Thunder schreef op 08 augustus 2004 @ 14:19:
ik heb een amd 1700+ i.c.m. met een nvidia ti4200. zal doom3 redelijk te draaien zijn op high; of alleen als ik alles op low\medium zet?
waarschijnlijk kan je hem niet draaien :/

ik draai hem met mijn: Amd 1800+, Geforce 5600, en 512 mb ram, op low settings @ 640x480.. en dan heb ik soms nog wel eens slow downs, als er 4 imps voor me neus staan.

Nou moet ik eigenlijk formatteren, en defragmenteren, maar ik denk niet dat hij super gaat draaien bij jou. Zeker niet in high :P

voor high heb je eigenlijk minstens een 256 mb video kaart nodig, (misschien dan 128 het ook nog trekt dat weet ik niet) en voor Medium een 128 mb kaart..

[ Voor 14% gewijzigd door Wiebbe op 08-08-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiebbe schreef op 08 augustus 2004 @ 14:22:
[...]

waarschijnlijk kan je hem niet draaien :/

ik draai hem met mijn: Amd 1800+, Geforce 5600, en 512 mb ram, op low settings @ 640x480.. en dan heb ik soms nog wel eens slow downs, als er 4 imps voor me neus staan.

Nou moet ik eigenlijk formatteren, en defragmenteren, maar ik denk niet dat hij super gaat draaien bij jou. Zeker niet in high :P

voor high heb je eigenlijk minstens een 256 mb video kaart nodig, (misschien dan 128 het ook nog trekt dat weet ik niet) en voor Medium een 128 mb kaart..
/me speelt high met een 64 mb vidkaart in 800*600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 23:02
Silent Thunder schreef op 08 augustus 2004 @ 14:19:
Ik draai hem met precies dezelfde specs als jij met alles op low,shaduwen uit @1280X1024. Heel soms heb ik een beetje last van vertraging,maar dat lijkt me zo opgelost door de resolutie wat omlaag te schroeven.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD 2000+ met een Radeon 8500 128 mb onboard...speel hem op high 1024x768 en dat werkt goed hoor....als ik hem op ultra high zet wil die nog weleens gaan laden en dan bevriest het beeld, terwijl het spel wel leuk doorgaat..maar op high heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 10:31

Copyman

Dode muis

Er gaat iets fout bij het omzetten met avidemo geloof ik. De *.wav file die gemaakt wordt, is maar 16kb en bevat maar 1 seconde geluid. Is dit nog een setting in de *.cfg? Filmpje zonder geluid is ook niet mooi namelijk. :P

Op Google al één en ander gelezen, maar daar komen ze niet met een oplossing. Wel om het geluid apart te recorden, maar dat is ook niks.

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 14:31:
[...]

/me speelt high met een 64 mb vidkaart in 800*600
* Wiebbe krijgt het idee dat formatteren noodzakelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 23:07:
Net het 'Hell'-level uitgespeeld :)

Gaat lekker zo

Lekker op grote monsters raggen met je BFG :9

[...]

mogen we hier niet zeggen ;)
Ik ben nu bij die kamer waar die BFG inligt maar ik kan die code echt niet vinden. Kan iemand mij een subtiele hint geven waar ik moet zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jo, ik heb net timedemo gedaan
specs 2600+, 9700pro, 512 mbram
cata 4.9 beta, pak4 uitgepakt

ultrahigh: 23.1
high: 36.1

zijn dat een beetje normale scores voor mijn systeem? heb al een tijdje niet geformateerd, en vraag me af wat andere mensen met een vergelijkbaar systeem scoren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 13:56

Rexomnium

Vincam aut moriar

De minimum system specs voor Doom 3 kloppen volgens mij niet helemaal.
Ik heb een Laptop:
1800 mhz Mobile Pentium 4
512 MB 266 mhz ram
32 mb Nvidia Geforce 4 Go
HD 30 GB 5400 rpm

Ik heb de volgende autoexec.cfg overgenomen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
seta image_downSizeLimit "128"
seta image_ignoreHighQuality "1"
seta image_downSizeBumpLimit "256"
seta image_downSizeSpecularLimit "64"
seta image_downSizeBump "1"
seta image_downSizeSpecular "1"
seta image_downSize "1"
seta image_forceDownSize "1"
seta image_lodbias "0"
seta r_preload "1"
seta r_skipBump "0"
seta r_shadows "0"
seta r_useOptimizedShadows "1"
seta r_useTurboShadow "1"
seta g_bloodEffects "1"
seta g_decals "0"
seta g_showBrass "0"
seta g_muzzleFlash "0"
seta g_doublevision "0"
seta g_showPlayerShadow "0"
seta image_anisotropy "0"
seta image_filter "GL_LINEAR_MIPMAP_NEAREST"

Ik heb de PK4 bestanden ongemoeid gelaten, maar in het spel zelf heb ik alle opties zoals shadows en bumbmapping uitgezet. Daarnaast heb ik de resolutie op 640x480 gelaten. Ik draai het spel nu met een gemiddelde van 25 FPS. Ik heb nog geen moment last gehad van hele trage stukken, alleen aan het begin van een map moet de HD even rommelen om in het goede spoor te komen of zo.

Doom overtreft mijn verwachtingen wat dat betreft, alleen vind ik het tot nu toe niet echt heel erg eng. Ik ben nog maar net de alfa labs binnengegaan, dus misschien wordt het enger, maar het enige stukje dat ik even schrok was in een wc-ruimte waar je jezelf in de spiegel verbranden. Ik ben benieuwd naar meer :)

[ Voor 11% gewijzigd door Rexomnium op 08-08-2004 15:06 ]

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik ben met die ATi aanvulling voor de shader van 15.4 naar 18.2 gegaan, terwijl ik de eerste dag van mijn install nog op 11 fps zat 800 x 600 timedemo 1. Dankzij de tweaks is het nog best te spelen op mijn systeempje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen ik zit hier vast..

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/zulukop/screenie_klein.JPG
Ik krijg dit "beest" met geen enkele mogelijkheid kapot.., health hebk nog 100%

verder kan ik jullie aanraden om dit spel eens via tvout op je tv te proberen, is echt mooi zo op groote tv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 14:48:
[...]

Ik ben nu bij die kamer waar die BFG inligt maar ik kan die code echt niet vinden. Kan iemand mij een subtiele hint geven waar ik moet zoeken. :)
Je hebt de code waarschijnlijk al een hele tijd geleden gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:27:

[afbeelding]

verder kan ik jullie aanraden om dit spel eens via tvout op je tv te proberen, is echt mooi zo op groote tv. :)
plasma gun en aan een stuk door raggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

[afbeelding]

1 soulcube en een schot van een BFG (zo heet dat ding toch?) zou het probleem moeten oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:36:
[...]

plasma gun en aan een stuk door raggen
plasma gun is leeg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King_Louie schreef op 08 augustus 2004 @ 15:36:
[...]

1 soulcube en een schot van een BFG (zo heet dat ding toch?) zou het probleem moeten oplossen
kben nog geen bfg en ook geen soul cube tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ow, dat 1e monster...
Granaten en minigun werkt goed. En veel blijven lopen, zorgen dat ie je neit raakt

[ Voor 9% gewijzigd door StarLite op 08-08-2004 15:42 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand raadt me aan om al die PK4-bestanden uit te pakken, en ze dan te deleten/verplaatsen zodat Doomlll de uitgepakte bestanden gaat gebruiken. Is dti een aanrader of is het niet verstandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspov
  • Laatst online: 11-09 22:28
Welk level zit die "hond" tegen de deur van je kamer te beuken, om vervolgens door het raam naar binnen te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaspov schreef op 08 augustus 2004 @ 15:56:
Welk level zit die "hond" tegen de deur van je kamer te beuken, om vervolgens door het raam naar binnen te komen?
alsk me nie vergis is dat in mars city underground of alpha labs 1..

en die "hond" is trouwens een pinky demon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 14:48:
[...]

In de PDA zit een audiobericht waarin de officer zegt dat ie de code veranderd heeft naar 901. in de email berichten zit een mailtje van de IT afdeling dat je geen 0 mag gebruiken in de code, en dat ze er een 3 van hebben gemaakt

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff 10 mins gespeeld. Ik freak nu al met me koptelefoon op. Ik zie echt geen fuck gewoon :D

En maar ff een min specs indicatie.

XP 1600+
512 Mb DDR (266)
POV Ti4200SE (3.3ns)
WinXP pro (sp1)

timedemo krijg ik op 640x480 + low 25.5 FPS.

Kheb al een hele tijd niet geformat of defragged.... Tijd om misschien maar eens aan te beginnen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

. w o u t e r . schreef op 08 augustus 2004 @ 15:30:
[...]

Je hebt de code waarschijnlijk al een hele tijd geleden gevonden ;)
Hmm, dit is wel een hele subtiele hint, zal ik eens even m`n emails doornemen. Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:52:
Iemand raadt me aan om al die PK4-bestanden uit te pakken, en ze dan te deleten/verplaatsen zodat Doomlll de uitgepakte bestanden gaat gebruiken. Is dti een aanrader of is het niet verstandig?
Lees de topic even goed door. Het schijnt dat je met het unzippen de hd-activiteit verlaagt en de laadtijden dus verkleint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Tijdje terug ben ik trouwens voor de 3 keer in een WC ruimte geweest.
Dus ik loop naar die spiegel maar er gebeurd niks.
Er komen enkel wat monsters naar je toe maar dan is als je een stap op de tegels zet al zo.

Doe ik hier nou iets fout of zo?
Ik dacht dat er dan iets zou gebeuren?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal 34.5 fps gemiddeld, op 1024*768 @ low, en ik heb zelfs maar 256mb ram 8)
Verdere specs:
- Pentium IV 2.26ghz
- Geforce4 Ti4200 64mb
Dus de prestaties vallen goed mee moet ik zeggen, heel erg goed te spelen op 1024*768.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Was net aan het spelen, delete ik perongeluk een savegame ipv loaden.Echt kut is dat 30 min voor niks gespeeld.
Ik speel het spel op 2200+,512ddr,9700pro en draait lekker op 1024x768 met aa/af aan.
btw, ik speel op marine moeilijkheid en heb altijd genoeg health enzo maar het probleem is dat ik vaak me weinig of zonder munitie kom te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:52:
De effecten zijn verdeeld. Bij mij leverde het niets op. Anderen claimen wel een snelheidsvoordeel te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
Hasib schreef op 08 augustus 2004 @ 17:07:
Was net aan het spelen, delete ik perongeluk een savegame ipv loaden.Echt kut is dat 30 min voor niks gespeeld.
Ik speel het spel op 2200+,512ddr,9700pro en draait lekker op 1024x768 met aa/af aan.
btw, ik speel op marine moeilijkheid en heb altijd genoeg health enzo maar het probleem is dat ik vaak me weinig of zonder munitie kom te zitten.
leer aimen.... :|

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmjah. En zorg dat je dichtbij de enemies komt. Zeker met de shotgun, dan kan je 1 shot kills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 17:28:
[...]

hmjah. En zorg dat je dichtbij de enemies komt. Zeker met de shotgun, dan kan je 1 shot kills maken.
==true;

offtopic:
/me is phpfreak aan het worden

het nadeel is wel dat je dan meestal een beetje afgaat, met die monsters die vuurballen gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 20-08 14:41
Copyman schreef op 08 augustus 2004 @ 13:25:
Ik heb nu even een demo omgezet met avidemo, nu heb ik dus allemaal *.tga afbeeldingen. Moet ik deze nu met Adobe Premiere omtoveren tot een *.avi file? Of zijn daar ook nog andere methodes voor? :)

Heb al een tooltje gevonden: http://www.css.tayloru.edu/~btoll/f99/350/res/pjBmp2Avi.zip
Het kan nog makkelijker, http://www.swift-tools.net/Quake/QVM/Help/Introduction.htm

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Laatst online: 12-07 18:27
Dat bespaart ook savegames B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Schumi4ever schreef op 08 augustus 2004 @ 17:51:
[...]
Dat bespaart ook savegames B)
die snap ik niet? :P
ik ros na ieder ventje op f5, klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

SPOILER
lees de policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een gemiddelde van 19.2 fps in Timedemo 1. 1024x768 - High.

Specs: AMD 2800+, 1024MB Ram PC3200, Sapphire Radeon 9800 Pro.

Volgens mij klopt dit niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Yep, there we go, zojuist in de hel terecht gekomen.

Wel weer erg zwak dat al je wapens foetsie zijn en er alleen een shotgun met wat shells bij je beginpunt ligt.

[ Voor 16% gewijzigd door Wildfire op 08-08-2004 18:31 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 10:34:
Hoewel ik enigzins sceptisch was over de game, hoe meer hype (en die was er meer dan genoeg) hoe brakker de game meestal. Moet ik toch zeggen dat ik het een leuke shooter vind, doet me een beetje denken aan Unreal 2 maar dan een stuk minder saai, redelijke storyline, grafix zijn top en geluid subliem :)

Het enige wat ik gewoon ronduit een blunder vind is de prestatie op Ati kaarten, ik heb zelf een 9800pro, niet echt een rotkaartje vind ik en hoewel ik wel had verwacht dat ik niet op max settings kon spelen is de performance gewoon een lachertje. Na alle relevante sites en forums afgelopen te hebben heb ik genoeg tweaks verzameld om een leuke framerate te krijgen maar eigenlijk is dit te belachelijk voor woorden.

Een spel dat zo gehyped word, door een gerenomeerde ontwikkelaar gemaakt word als ID dat met heel veel kabaal geroemd werd om de schaalbaarheid van de engine moet gewoon soepel lopen out of the box....... De meeste mensen hier weten wel raad met de tweaks die ze vinden, maar de 99% van de mensen die dit spel in goed vertrouwen kopen 'om de naam en de hype' komen van een koude kermis thuis.
Je kunt van het gros van de mensen niet verwachten dat ze weten hoe ze hun kaart moeten onderklokken, eerst .pk4 files uitpakken en dan door ladingen cfg's lopen om allerlei waardes aan te passen, hun apenture size aanpassen.

Wat dat betreft is dit IMHO een zeer grote blunder van zowel ATI als ID, ATI die te laks is geweest met hun openGL drivers terwijl ze wisten dat het spel van het jaar hierop zou draaien en ID voor hun te grote voorkeur (of zak met geld) van Nvidia.
Ik denk dat dit voor beide bedrijven een hoop geld gaat kosten, ATI bezitters horen alle slechte verhalen en zullen besluiten om het spel niet te kopen omdat het toch voor geen meter draait, en mensen zullen dit soort berichten ook zeker laten meewegen in de keus voor een volgende videokaart.

Jammer, erg jammer, en eigenlijk denk ik dat dit van bijzonder weinig respect voor hun klanten getuigd.

Zo, dit was even mijn zondagochtendrant, back to the game ;)
"Wat dat betreft is dit IMHO een zeer grote blunder van zowel ATI als ID, ATI die te laks is geweest met hun openGL drivers terwijl ze wisten dat het spel van het jaar hierop zou draaien "

Ehh laten we wel ff realistisch en eerlijk blijven, doom 3 wordt GEEN spel van het jaar..het is een leuk mooi spel, maar na 1 keer is het leuk geweest, omdat het verder ook niet vernieuwend genoeg is qua gameplay of physics ..

Ik denk dat ATI een ander spel in gedachten heeft voor spel van het jaar, en ik ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Wat damage case volgens mij bedoelt, is dat Doom3 wél de eye catcher van het jaar is (of in ieder geval één van de). Vanuit dat opzicht heeft hij wel gelijk.

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuckeduck, ik word een beetje moe van de geen spel van het jaar verhalen.

Tis al een paar jaren bekend dat dit een Horror-FPS is, volgens mij voldoet het hier prima aan. Wat wil je allemaal voor een extra gameplay hebben dan?

Wil je in een jeep rijden? Speel Farcy / Halo en hou je bakkes verder dicht.

Het enige lame aspect aan dit spel is dat het pentagram gebruikt wordt als zijnde vereenzelviging met de hel en al het gespuis wat daarbij hoort. Dat is triest te noemen aangezien dit symbool hier niets mee te maken heeft. Tis het symbool van Venus en dus van vrouwelijkheid en schoonheid en wat dies meer zij.

Maar goed,dat mag het speelplezier niet drukken.

En we gaan het spel natuurlijk wel nog ff origineel aanschaffen, dat is, als jullie de hele broncode herschreven hebben zodat die wel werkt op die ATI-bordjes van jullie.

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 07-09 21:16

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 19:00:
Fuckeduck, ik word een beetje moe van de geen spel van het jaar verhalen.

Tis al een paar jaren bekend dat dit een Horror-FPS is, volgens mij voldoet het hier prima aan. Wat wil je allemaal voor een extra gameplay hebben dan?

Wil je in een jeep rijden? Speel Farcy / Halo en hou je bakkes verder dicht.

Het enige lame aspect aan dit spel is dat het pentagram gebruikt wordt als zijnde vereenzelviging met de hel en al het gespuis wat daarbij hoort. Dat is triest te noemen aangezien dit symbool hier niets mee te maken heeft. Tis het symbool van Venus en dus van vrouwelijkheid en schoonheid en wat dies meer zij.

Maar goed,dat mag het speelplezier niet drukken.

En we gaan het spel natuurlijk wel nog ff origineel aanschaffen, dat is, als jullie de hele broncode herschreven hebben zodat die wel werkt op die ATI-bordjes van jullie.

})
Dus jij wordt moe van de mensen die het niet het spel van het jaar vinden? Tja, dan kunnen we nog wel even bezig blijven natuurlijk :z

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 15:40:
[...]

kben nog geen bfg en ook geen soul cube tegen gekomen
Weet niet of het een spoiler is of niet, maar voor de zekerheid:

Soulcubes krijg je door beesten (en zelfs civilians) af te knallen. Mijn ervaring is 5 civilians dood en je krijgt een soulcube. :) Op die manier had ik al een soulcube nog voor ik de eerste Imp was tegengekomen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
jarnotjuh schreef op 08 augustus 2004 @ 17:54:
[...]

die snap ik niet? :P
ik ros na ieder ventje op f5, klaar :P
[flauwmode]Alstie kan aimen dan delete hij ook niet per ongelijk zijn savegame ipv te laden :7 [/flauwmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

King_Louie schreef op 08 augustus 2004 @ 19:37:
[...]

Soulcubes krijg je door beesten (en zelfs civilians) af te knallen. Mijn ervaring is 5 civilians dood en je krijgt een soulcube. :) Op die manier had ik al een soulcube nog voor ik de eerste Imp was tegengekomen. ;)
Cheat jij ofzow? Want je krijgt de soulcube toch echt pas nadat je naar de hell bent geweest en die spider komt helemaal in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 18:19:
Ik had een gemiddelde van 19.2 fps in Timedemo 1. 1024x768 - High.

Specs: AMD 2800+, 1024MB Ram PC3200, Sapphire Radeon 9800 Pro.

Volgens mij klopt dit niet. :/
Ik haal met mijn systeem iets van 33 fps met die instellingen (en 2xfsaa, anders haal ik ets van 36-38fps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34

Maximus

There is no substitute

Ik vind doom3 echt een slecht spel, niet in de zin van de graphics want die zijn werkelijk on overtroffen voor zo ver ik weet. Alleen ik vind die levels wel zo aller donkerst. Niet normaal meer ik moet gewoon alles in mijn kamer pot dicht doen en gordijnen ervoor om nog maar iets te zien op het scherm...

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Het is idd geen spel voor de zomer :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 23:03
Maximus schreef op 08 augustus 2004 @ 19:51:
Ik vind doom3 echt een slecht spel, niet in de zin van de graphics want die zijn werkelijk on overtroffen voor zo ver ik weet. Alleen ik vind die levels wel zo aller donkerst. Niet normaal meer ik moet gewoon alles in mijn kamer pot dicht doen en gordijnen ervoor om nog maar iets te zien op het scherm...
dit spel moet snachts gespeeld worden, zombies houden niet van daglicht

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ik zit een beetje vast denk ik....

ik zit in delta labs 2, kreeg van een gast de opdracht om iets te zoeken, ok so far so good
ren ik wat terug, kom ik in een ruime met een soort kraan met 9 vierkantjes aan de muur, met wat nr's die gevuld zijn...

geen id wat ik hier moet doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel doom 3 met

aan intel pentuim 4 2gh
en ati 9700 pro
en 512 geheugen

en ik zet hem op mediem en res van 1280x1024

of ik zet hem op hoog met een res van 1024x768

op alle bij draai hij heel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:00
jarnotjuh schreef op 08 augustus 2004 @ 20:09:
ik zit een beetje vast denk ik....

ik zit in delta labs 2, kreeg van een gast de opdracht om iets te zoeken, ok so far so good
ren ik wat terug, kom ik in een ruime met een soort kraan met 9 vierkantjes aan de muur, met wat nr's die gevuld zijn...

geen id wat ik hier moet doen???

Als je had opgelet had je gezien dat links boven het rooster openstaat (verdwijnt ook een lijk in als je binnen loopt). 1x raden waar je naartoe moet en hoe ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje , heb um al 1x rond gespeeld op recruit. Heb toen dus wel die message to the fleet verstuurd , ben nu weer bij dat stuk (nu op marine) zijn er mensen die dat niet hebben gedaan en dus een direct order hebben genegeerd? >:) Zoja wat is er dan anders aan het spel? of maakt dat geen fuck uit? (8>

Ik speel um trouwens op 1280x1024 Ultrahigh met 2x AA en loopt prima >:)

AMD64 3400+
1024 MB PC400
Geforce 5900 U 256 MB
SATA WD raptor 72 Gb HD

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 20:29:
Vraagje , heb um al 1x rond gespeeld op recruit. Heb toen dus wel die message to the fleet verstuurd , ben nu weer bij dat stuk (nu op marine) zijn er mensen die dat niet hebben gedaan en dus een direct order hebben genegeerd? >:) Zoja wat is er dan anders aan het spel? of maakt dat geen fuck uit? (8>
Ik heb het niet verstuurd, was globaal gezien de beste oplossing. Denk aan de mensheid gamers !
Ik weet niet hoe jou verhaal daarin verder ging, maar ik kan het me wel goed voorstellen. Ik denk dat je op 1 of 2 plaatsen een klein verschil hebt.
Na het niet versturen hoor je niks meer van je commander. Dit zal bij jou ook zo zijn. Iets later zegt Betruger dat hij het bericht zelf verstuurd. Je commander wordt daarna veranderd in een hell-marine. <-- Is wsl ook zo bij jou. Geen verschil dus :)

[ Voor 19% gewijzigd door Exe-cuter op 08-08-2004 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Topicstarter
Lord_Mithril schreef op 08 augustus 2004 @ 20:18:
[...]

Als je had opgelet had je gezien dat links boven het rooster openstaat (verdwijnt ook een lijk in als je binnen loopt). 1x raden waar je naartoe moet en hoe ;)
Ik ben wat verder en sta aan de deur van dat ding dat je moet meenemen, weet je daar soms de code van, vind em niet direct en er liggen geen pda's enzo in de buurt :?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk aan de mensheid gamers !
LOL oke dan ga ik nu ook eens aan de mensheid denken }) ff kijken wat er dan anders is ,
de eerste x kreeg ik direct na het versturen van de message een filmpje van die mad sientist (met da ene oog , ff naam kwijt) dat i me zeer dankbaar was voor de vernietiging van idd de mensheid ;) uiteindelijk liep het dankzij mij nog goed af :P
[/quote]

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaliXL
  • Laatst online: 07-07 19:22
Ik zie dat d'r al aardig wat mensen het spel op de een of andere manier bemachtigd hebben, en ik ben d'r persoonlijk best benieuwd naar, maar ik koop 'm denk ik wel een x in de winkel binnenkort. Alleen nog 'n vraagje: zijn er hier nog leden van allofmp3.com die het spel hebben en evt. de soundtrack wel willen schenken? Dan kan ik die alvast kopen....

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
King_Louie schreef op 08 augustus 2004 @ 19:37:
[...]

Je krijgt geen Soul Cube maar je soul cube wordt opgeladen door de zielen van de monsters die dood. Dan kan je hem pas gebruiken.
[CSC]Outlaw schreef op 08 augustus 2004 @ 19:43:
[...]
Cheat jij ofzow? Want je krijgt de soulcube toch echt pas nadat je naar de hell bent geweest en die spider komt helemaal in het begin.
Ik denk dat hij bedoeld dat je de Soul cube pas kan gebruiken nadat je 5 mensen/monsters hebt verslagen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
RocketKoen schreef op 08 augustus 2004 @ 20:00:
[...]

dit spel moet snachts gespeeld worden, zombies houden niet van daglicht
een echte tweaker ook niet B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Cherub schreef op 08 augustus 2004 @ 20:56:
Ik zie dat d'r al aardig wat mensen het spel op de een of andere manier bemachtigd hebben, en ik ben d'r persoonlijk best benieuwd naar, maar ik koop 'm denk ik wel een x in de winkel binnenkort. Alleen nog 'n vraagje: zijn er hier nog leden van allofmp3.com die het spel hebben en evt. de soundtrack wel willen schenken? Dan kan ik die alvast kopen....
De enige "soundtrack" is de muziek in het menu, vind ik op zoch wel jammer. Een goede soundtrack kan best veel sfeer scheppen in een game, en in Doom³ is sfeer erg belangrijk :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

StarLite schreef op 08 augustus 2004 @ 21:45:
[...]

De enige "soundtrack" is de muziek in het menu, vind ik op zoch wel jammer. Een goede soundtrack kan best veel sfeer scheppen in een game, en in Doom³ is sfeer erg belangrijk :)
Idd.. het enige spel met een mooie en goede soundtrack en music in-game is Unreal en Unreal 2 .. dat zijn de spellen die ik met muziek op 10 en sound-fx op5 speel :D

Soundtrack van D3 is een soort metal achtig iets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 13:00
Heb nog nooit een beter game gespeeld dan doom 3. Vooral het geluid is erg goed. Ik schrik me soms een aap. In 1 van de eerste level zat er een beest onder een trap. Ik had heb niet gezien en toen ik die trap opging sprong die door de treden van die trap. Toen sprong ik bijna halve meter hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Heb inmiddels al bijna 1GB aan screenshots (1024x768x32), zit heel de tijd op de screenshot knop te rammen :P Meeste is niet echt geweldig, hier een paar aardige kiekjes (1,08MB totaal):

Zou een promo shot kunnen zijn
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00064.jpg

Die was goed raak >:)
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00061.jpg

Mooie licht-, rook- en hitte effecten
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00063.jpg

Spinnen :'(
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00123.jpg

That's gonna be messy
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00133.jpg

Hoe heet deze knakker ook alweer? Erg irritant in ieder geval!
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00213.jpg

Fist fight!
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00217.jpg

Ik ga los met de kettingzaag *ronk* :D
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00276.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00281.jpg

Wat Cacodemoontjes
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00304.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00309.jpg

Security robot activated
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00328.jpg

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00329.jpg

Oh shit B)
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00341.jpg

Pinky poseert even
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00353.jpg

Verdomd veel Imps in dit spel zeg
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00411.jpg

Die kwam dus met een noodvaart op me af stormen *eek*
Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/doomiii/shot00418.jpg

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Mooie screenshots. De meesten die ik trek zijn altijd erg donker of gewoon 'net niet'. Weet iemand trouwens hoe je langs het monster in hell komt? Ik zit al tijden al mijn ammo erin te pompen, maar het helpt niets ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Wekkel schreef op 08 augustus 2004 @ 22:39:
Mooie screenshots. De meesten die ik trek zijn altijd erg donker of gewoon 'net niet'. Weet iemand trouwens hoe je langs het monster in hell komt? Ik zit al tijden al mijn ammo erin te pompen, maar het helpt niets ;(
Zet je luidsprekers open en luister naar het vrouwtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een eng spel damn.. :o. Loop je in het pikkedonker, opeens alles rode gloed, hoor je zo'n stem: Help meeeee, im hereeee, en daarna hoor je een baby huilen aargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 13:00
lol, het donkere sfeertje is idd best eng. Vind het na een tijdje gamen wel vermoeiend aan de ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
mooie screenshots!
vind wel dat het spel lang is zeg, zit nu toch al een hele tijd te spelen en er komt maar geen eind aan. nee over de speelduur hoor je mij niet klagen.

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat hier de deurcode is? Ik zou graag die BFG9000 meenemen de teleporter in :9

plaatje

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die code kun je in je pda vinden... tijdje terug gevonden.... die vraag stond ook een 10tal posts terug als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Edit: even een spoiler tag en een quote van iemand anders:
931?
In de PDA zit een audiobericht waarin de officer zegt dat ie de code veranderd heeft naar 901. in de email berichten zit een mailtje van de IT afdeling dat je geen 0 mag gebruiken in de code, en dat ze er een 3 van hebben gemaakt

[ Voor 100% gewijzigd door Rexomnium op 08-08-2004 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 23:23:
Weet iemand wat hier de deurcode is? Ik zou graag die BFG9000 meenemen de teleporter in :9

Sorry to spoil your fun, maar als je met de teleporter het tripje naar de hel bedoelt dan moet ik je teleurstellen... al je wapens zijn bij aankomst in de hel foetsie. Dus ook je BFG...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Exe-cuter schreef op 08 augustus 2004 @ 22:46:
[...]

Zet je luidsprekers open en luister naar het vrouwtje
Moet ik dan op een speciaal plekje mikken voordat er nieuwe seekers uitkomen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium

Rexomnium

Vincam aut moriar

Had iemand al gezegd dat dit spelletje best eng af en toe is? Nee? Laat ik dat dan maar even doen.
Zojuist in een gangenstelsel geweest waar het erg donker is. Als je met je zaklamp over de muren gaat, zie je weinig verheffends, maar als je even in het donker blijft wachten, zul je merken dat het licht ietwat pulseert. Als het schijnsel over de muren gaat zie je al een beetje van de tekstuur die je volgens mij ook in de hel krijgt te zien.:
Afbeeldingslocatie: http://www.larsmunne.nl/pics/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.larsmunne.nl/pics/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.larsmunne.nl/pics/03.jpg

Oeh ik vind dit spelletje best wel leuk om te spelen. Het is alleen wel af en toe té eng. Voor de supsense is erg goed gedaan. Petje af voor ID Software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat was hem, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 20:43

KneoK

Not in a million lightyears

Zo, ook maar eens een timedemo gedaan.

3000+ op 11,5x205
512MB
Ati Radeon 9700Pro

Resolutie: 1280x1024 Settings: High
Resultaten van de eerste run: 24.0 FPS
Resultaten van de tweede run: 34.8 FPS

Aanpassingen
• Catalyst 4.9 Beta
• PK4 files uitgepakt

In DoomConfig.cfg:
• seta image_useCache "1"
• seta image_cacheMegs "128"
• seta image_cacheMinK "20480"
• seta image_anisotropy "4"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Laatst online: 20-08 14:41
Wekkel schreef op 08 augustus 2004 @ 23:48:
[...]

Moet ik dan op een speciaal plekje mikken voordat er nieuwe seekers uitkomen :?

Op dat blauwe licht boven hem als hij nieuwe seekers spawnt, plasma werkte erg goed voor mij

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hebben mensen eigenelijk in de gaten dat die eerder genoemde autoconfig geen reet uitmaakt :? Als je geen config gebruikt en je zet gewoon shadows uit, dan haal je vrijwel dezelfde framerate als met config :P

Ik kreeg met de timedemo:

Met Config en shadows aan: 32.3 (1024x768 Ultra Q en 16X AA)
Met Config zonder shadows: 41.5 (idem)
Zonder config en shadows aan: 33.1 (idem)
Zonder config zonder shadows: 41.0 (idem)

Specs:
AMD Athlon 2000+ @ 1.8 Ghz
ASUS A7-V266-C
512 + 256 MB Ram DDR
Sapphire Radeon 9800 Pro @ XT Mod

Maakt dus niets uit, en je game wordt er alleen maar lelijker op :P

Verder is het een juweel van een spel :9, alleen is het af en toe even door bijten om de hoek om te gaan :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colina
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 19:00:
Blaat.

Blaat.
})
1 boek gelezen en dan meteen een pentagram expert zijn? :-) Wel een mooi boek overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die niet voor de eyecandy gaan, maar gewoon dikke fps willen hebben en gewoon keihard willen fraggen, moeten een autoexec.cfg(dit kan met kladblok) aanmaken met deze settings:

set pm_bobroll 0
set pm_bobpitch 0
set pm_bobup 0
set pm_runroll 0
set pm_runpitch 0
set pm_runbob 0
set pm_walkbob 0
set pm_crouchbob 0

set g_muzzleFlash 0
set g_showBrass 0
set g_doubleVision 0
set g_decals 0
set g_projectileLights 0
set g_showProjectilePct 0
set g_showPlayerShadow 0
set g_bloodEffects 0
set g_fov 112

set r_shadows 0

Ik vind het er persoonlijk nog steeds mooi uitzien.

Dit is meer bedoeld voor het multiplayer gebeuren, maar kan natuurlijk ook gebruikt worden met singleplayer. Met deze config op 800x600 zit ik op 88fps... Normaal gesproken zit ik op 48 a 49fps met 1024 medium detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Energy wrote:
Is there way to enable plasma lights anyway? I'm just curious to see how it would look like.

Look in the def file for the plasma gun and find the below lines.

Code:
// "mtr_light_shader" ""
// "light_color" "0 0 0.8"
// "light_radius" "160"
// "light_offset" "-8 0 0"

You will need to uncomment them and hopefully that will work fine.

-------------

Ik kwam dit tegen op een forum...
Het is dus mogenlijk om light shader te activeren voor je plasma en rocket!!!...
Mijn lukt het echter niet :(
Iemand die al met deze tweak ervaring heeft en me mischien verder kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje.. :)

Ik zit bij 4 teleporters in de Delta Labs (denk ik?), alleen brengt de 4e teleporter me weer naar het beginpunt wanneer ik Pad 4 kies. De andere 3 brengen me naar de 'gewone' plaatsen, lijkt me ook niet de bedoeling. Hoe kom ik nou waar ik moet zijn? :)

Bvd :)

Edit:
Deksels, heb 'm al:
Moest dus naar Pad 1, niet 4 :/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
RealJoey schreef op 09 augustus 2004 @ 00:30:
[...]

1 boek gelezen en dan meteen een pentagram expert zijn? :-) Wel een mooi boek overigens.
offtopic:
he, nog een Dan Brown fan :P

[ Voor 4% gewijzigd door Maverick op 09-08-2004 06:22 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.