[PC] Doom 3 deel 6

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.303 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024

Als je het onderdeel hebt gegeven moet je naar links lopen, dan is er een deur aan je rechterkant => soort decontamination room als je daar doorheen bent kom je bij de teleporter.

[ Voor 5% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 07-08-2004 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 15:58:
hmm, vind het mega spel, alhoewel ik Doom1 en 2 noooooooit van mijn leven heb gespeeld, wel af en toe een glimp heb opgevangen vind ik dit wel een beetje half life/quake lijkend.

heb al 2 dagen gespeeld, met pauzes ertussen voor't eten, slapen, wassen en rust, want dat spel is zooooo donker en barslecht voor me ogen, dat ik er koppijn van krijg.

en nu ff een vraagje :)

Ik zit nu in die ene level waar dat je die kerel een plasma core geeft, en daarna naar een teleporter moet gaan. Well, ik vind die teleporter niet, ben al een uurtje ofzo aan het rondwandelen geweest, waarsch alles gekild op dat verdiep wat leeft, maja, de hele tijd in rondjes wandelen is niet leuk.

Dus, kan er asjeblieft iemand mij helpen?, alvast bedankt :)

*auw @ mijn linker bil, van het zitten :9 :) :+

/edit:

in het kamertje waar die gast zit, naar links de deur door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op 07 augustus 2004 @ 16:08:
[...]

Als je het onderdeel hebt gegeven moet je naar links lopen, dan is er een deur aan je rechterkant => soort decontamination room als je daar doorheen bent kom je bij de teleporter.
zeeer hartelijk bedankt!!! , hmmmz, en ik maar de hele tijd teruglopen en rondjes zitten draaien, 8)7 hmmzz

/edit: @ Grijns: Thank you too :)

en nu me billen voort pijnigen :p:p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hee.. Ben nu bij de einbaas (neem ik aan tenminste), grote cyberdemon.. Ik ben vrij snel eraan.. Hoe verslaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusDex
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-01 17:02

GeniusDex

Thumbs up for insanity!

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 16:29:
Hee.. Ben nu bij de einbaas (neem ik aan tenminste), grote cyberdemon.. Ik ben vrij snel eraan.. Hoe verslaan?
Je kunt op veel PDA's en video disks info vinden over de Soul Cube en aanverwante dingen. Vaak zat wordt er gezegd dat de soul cube de enige manier was om van de monsters af te komen die de oude beschaving (van de opgraving) belaagde. Zijn dat nou dezelfde monsters die nu ook jou belagen..... ;)

Net uitgespeeld, einde heeft wel wat maar is ook weer niet zo uitgebreid als bij sommige andere spellen. Een keer was wel leuk iig, maar twee keer is de moeite niet voor mij ;)
Ik kon alleen nergens die ID kamer vinden?

[ Voor 18% gewijzigd door GeniusDex op 07-08-2004 16:37 ]

Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad beetje kort einde. Voorlopig ga ik hem niet opnieuw spelen. Ik w8 even tot ik mijn official release binnen heb, dan wordt het multiplayeren!!

P.S.; Aan het einde te zien, lijkt mij vrij open voor een toekomstige Doom (IV :P)?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
LaZZ schreef op 07 augustus 2004 @ 15:58:
Wat ik ook verander aan de instellingen (detail van low tot high) ik zie eigenlijk geen verschil en ook in FPS is geen verschil aan te merken. Bij Advanced Options geeft alleen het uitschakelen van de shadows een verhoging van het aantal FPS maar de rest maakt vrijwel niets uit, hooguit 2 Frames Per Seconde.

Ik haal ongeveer 27 FPS met het volgende systeem:

Pentium 4 1,8 Ghz
896 Mb PC133 SDram
Ati Radeon 9800 Pro

Ik heb ook het idee dat die autoexec.cfg file niet werkt. Ik heb hem met het kladblok gemaakt en vervolgens in de base map geplaatst maar ik merk geen veranderingen..
Een P4 is dan ook heel bandbreedtehongerig, je mag die cpu nog vervangen door een 3GHz exemplaar het zal nooit beter draaien tenzij je een nieuw bord haalt met ddr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 17:07

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 16:29:
pak je soul cube. schiet op die piemol die grote gast dus. schiet nu weer vijf andere kleine demons af. en dan is je cube weer loaded. en schiet maar weer. zo doorgaan tot het end. easy.

ik heb dus net 3 uur geleden uitgespeeld. En ik vond het eigenlijk zwaar kut spel. begon te vervelen. toch uitgespeeld. misschien nog een keer op nightmare maar voorlopig niet ben ff lauw van die beesten.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
corpseflayer schreef op 07 augustus 2004 @ 17:07:
[...]

Een P4 is dan ook heel bandbreedtehongerig, je mag die cpu nog vervangen door een 3GHz exemplaar het zal nooit beter draaien tenzij je een nieuw bord haalt met ddr.
Mja daar ging het me niet echt om. Het draait "redelijk" maar ik vind het zo vreemd dat de verandering van de resolutie van 640 x 480 naar 1024 x 860 geen verandering geeft in het aantal FPS. Sterker nog, bij een hogere resolutie draait het spel zelfs vloeiender. En die autoexec.cfg heb ik die wel goed gemaakt? Ik heb gewoon de waardes (die ook op dit forum terug te vinden waren) in het kladblok geplakt en opgeslagen als autoexec.cfg....

Beetje vreemd allemaal. Wat betreft dat moederbord enzo, dat moet nog vervangen worden maar er zijn een aantal andere dingen die ik eerder moet kopen, daarna is de PC pas aan de beurt.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Laatst online: 18:17
LaZZ schreef op 07 augustus 2004 @ 17:25:
[...]

Mja daar ging het me niet echt om. Het draait "redelijk" maar ik vind het zo vreemd dat de verandering van de resolutie van 640 x 480 naar 1024 x 860 geen verandering geeft in het aantal FPS. Sterker nog, bij een hogere resolutie draait het spel zelfs vloeiender. En die autoexec.cfg heb ik die wel goed gemaakt? Ik heb gewoon de waardes (die ook op dit forum terug te vinden waren) in het kladblok geplakt en opgeslagen als autoexec.cfg....

Beetje vreemd allemaal. Wat betreft dat moederbord enzo, dat moet nog vervangen worden maar er zijn een aantal andere dingen die ik eerder moet kopen, daarna is de PC pas aan de beurt.
wel klote voor je dat t alleen in hoge resolutie lekker draait....

ik hoop dat iemand nog tips voor je heeft om het op 640x480 net zo lekker te krijgen als op 1024...

[ Voor 7% gewijzigd door dribbel op 07-08-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-01-2023
Azer schreef op 07 augustus 2004 @ 14:57:
http://phair.csh.rit.edu/~drwatson/temp/doom3-wtf.avi

moeten jullie hier eens naar kijken, echt grappig gedaan. Iemand heeft er in de editer mode ook even naar gekeken, het zijn echt 2 ogen.

hier een screenshot van dichtbij
:) ik had ook al zoiets van WTF¿ toen ik dat zag in-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Phant0m schreef op 07 augustus 2004 @ 17:43:
:) ik had ook al zoiets van WTF¿ toen ik dat zag in-game
Ik zag het idd ook. Een truukje van ID om de spanning erin te houden :* BTW, wat een prachtig beeld vergeleken met mijn ingame kwaliteit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mijn fout verkeerd gelezen

[ Voor 91% gewijzigd door HADES2001 op 07-08-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dribbel schreef op 07 augustus 2004 @ 17:36:
[...]

wel klote voor je dat t alleen in hoge resolutie lekker draait....

ik hoop dat iemand nog tips voor je heeft om het op 640x480 net zo lekker te krijgen als op 1024...
Waarschijnlijk al eens gepost:

http://ucguides.savagehelp.com/Doom3/FPSVisuals.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Ik wordt er niet veel wijzer uit.. En het draait net niet lekker genoeg vind ik om zo de hele game uit te spelen. Het is wel te doen maar ik speel hem dan liever iets lelijker als het dan soepeler gaat maar het lijkt allemaal niks uit te maken.. Hij komt niet boven de 27.7 FPS.. Wat ik ook verander hij blijft rond de 27 FPS hangen.

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik was in een melige bui, zie hier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.fifthdimension.nl/pics/got/Doom3/Nothing_but_violence_on_TV.jpg
Al dat geweld op TV...

Afbeeldingslocatie: http://www.fifthdimension.nl/pics/got/Doom3/Paying_the_bill.jpg
Mag ik even afrekenen?

Afbeeldingslocatie: http://www.fifthdimension.nl/pics/got/Doom3/So_bartender_how_about_a_beer.jpg
Chagrijnige barman :/

Afbeeldingslocatie: http://www.fifthdimension.nl/pics/got/Doom3/So_this_demon_bull_walks_into_a_bar.jpg
So this demon bull walks into a bar...

Afbeeldingslocatie: http://www.fifthdimension.nl/pics/got/Doom3/Super_Turbo_Turkey_Puncher_1337.jpg
Flauw...

Afbeeldingslocatie: http://www.fifthdimension.nl/pics/got/Doom3/Why_you_should_NOT_sit_by_the_window.jpg
Hier kun je maar beter niet bij het raam gaan zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Hoe kan je andere MP servers joinen? Ik krijg steeds een melding dat de CD-key niet goed is. Heb je perse een legale versie nodig voor MP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Dutchmega schreef op 07 augustus 2004 @ 18:21:
Hoe kan je andere MP servers joinen? Ik krijg steeds een melding dat de CD-key niet goed is. Heb je perse een legale versie nodig voor MP?
:o :o Meen je dit nu ??

Lijkt me toch best tot zeer logisch dat je originele key nodig hebt :o :+

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Ik kwam een paar dagen terug dit nog tegen:

Afbeeldingslocatie: http://chakotay.stimpy.nu/shot00001.jpg

Ook leuk :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Tering, was me net ECHT rot geschrokken :o Ik kom een klein kamertje binnen waar een lijk ligt, gaat er ineens een hangar open waaruit een zombie met een zaagmachine kwam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Timocos schreef op 07 augustus 2004 @ 18:22:
[...]

:o :o Meen je dit nu ??

Lijkt me toch best tot zeer logisch dat je originele key nodig hebt :o :+
Ja, oke :P Maar je hebt wel cracked server :P
Ik heb wat gastjes nodig om tegen te spelen ;) Meld gij aan :) (Contactgegevens @ profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Dutchmega schreef op 07 augustus 2004 @ 18:24:
[...]

Ja, oke :P Maar je hebt wel cracked server :P
Ik heb wat gastjes nodig om tegen te spelen ;) Meld gij aan :) (Contactgegevens @ profiel)
Sorry speel alleen dit spel savonds 8)

Had gisternacht nog eng stukje : liep in klein gangetje ligt daar een lijk ... muren beginnen te gloeien en overal van die pentagrammen ... dacht al van shit hier komt iets :P begint dat lijk ineenkeer te zweven.... en toen kwam zo'n imp de kamer in jezus vond best creepy :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Timocos schreef op 07 augustus 2004 @ 18:26:
[...]

Sorry speel alleen dit spel savonds 8)

Had gisternacht nog eng stukje : liep in klein gangetje ligt daar een lijk ... muren beginnen te gloeien en overal van die pentagrammen ... dacht al van shit hier komt iets :P begint dat lijk ineenkeer te zweven.... en toen kwam zo'n imp de kamer in jezus vond best creepy :9
MP overdag en SP 's avonds? Kan prima toch voor jullie nerds :) (no offence :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

PcManiaxx schreef op 07 augustus 2004 @ 18:23:
Tering, was me net ECHT rot geschrokken :o Ik kom een klein kamertje binnen waar een lijk ligt, gaat er ineens een hangar open waaruit een zombie met een zaagmachine kwam :D
Die was leuk ja, kwam ik ook tegen vanmiddag... Maar nu heb je de Chainsaw :) Vroemmmmmmmmmmm*SPLAT* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Nu online
Dutchmega schreef op 07 augustus 2004 @ 18:28:
[...]

MP overdag en SP 's avonds? Kan prima toch voor jullie nerds :) (no offence :))
Heb ook nog sociaal leven ;) maarja genoeg offtopic :)
Chakotay schreef op 07 augustus 2004 @ 18:28:
[...]

Die was leuk ja, kwam ik ook tegen vanmiddag... Maar nu heb je de Chainsaw :) Vroemmmmmmmmmmm*SPLAT* :P
Idd relax wapen ... alleen niet tegen die half hond half mechanisch

[ Voor 38% gewijzigd door Ikkuh84 op 07-08-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaZZ
Mja.... met die 27.7 FPS is het wel redelijk speelbaar... Doom 3 draait nog beter dan Far Cry op mijn PC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Valt jullie niet wat op aan het gezichtje bij het spel Super Turbo Turkey Puncher? :Y)

Plaatje met uberhighscore

PDA mail :o

[ Voor 63% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 07-08-2004 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Ja "leet" erg flauw hoor. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb het gehad, ben aan die hell level en krijg er hardstikke de koppijn van, aaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, kga me ff dervan af werken, al die donkerte (weet zelfs niet of dat een woord is) hangt me de voeten uit. en where the hell is die soul cube (niets zeggen, wil ze zelf zoeken, was maar ff een *grrrrrrr*)

Ik ben dus nu echt aan het freaken door die hoofdpijn en echt waar, al die kleine gangen, lausy rood. k'verschoot ineens toen me zus niesde in de kamer naast mij.

een week pauze pakken, dan trug spelen :) :9 gelukkig moet ik volgende week werken :)

enneeuh, een tip voor mensen die juist beginnen of het ook naar zijn/haar voeten krijgen, zie dat je kamer goed verlucht is :p koppijn + doom == veel lucht nodig :p :p.

Airco vereist zouden ze daar bij de specs moeten zetten, of het kan te maken hebben met dit weer, en ik zit op het 2de verdiep. Ma soit, nu heb ik dus barstende hoofdpijn door ten eerste naar dat donker + rode scherm te kijken, loL
en ten tweede toertjes te draaien in die hell level.

The hell met die level :p (wat een toepasselijke on-liner :p :p :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://ducttape.glenmurphy.com/

vanaf nu kan je dus eindelijk zaklamp + wapen vasthouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

HOERAH HOERAH :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 19:08:

feesje, maar te laat :) heb al koppijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het spelen zoals Id het bedoeld heeft, dus dit gebruik ik niet..

daarnaast vind ik dat je moet switchen tussen flashlight en wapen realistischer en spannender :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Bij mij doet ie het niet eens :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ik heb die mod een beetje gemod, mijn lampje op m'n shotgun is nu fel genoeg om de Amsterdam Arena mee te verlichten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[rml]Cowboy_Bebop in "[ PC] Doom 3 deel 6"[/rml]

[rml]Cowboy_Bebop in "[ PC] Doom 3 deel 6"[/rml]

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 14:01

w0w

Kreeg vandaag dit mailtje, misschien voor de mensen die Doom3 wouden kopen als hij in Nederland uit is:

Exclusief voor PU-lezers

Haal Doom 3 twee dagen eerder in huis!
Kom woensdag 11 augustus naar Fame in de Kalverstraat en koop Doom 3 twee
dagen voor de release. Je krijgt tevens 10% korting op de game (en het
hele game- en DVD assortiment) en een gratis Pinky Demon figurine.
Een aantal PU redacteuren is uiteraard ook aanwezig en je kunt onze butt
kicken op de Doom 3 LAN die speciaal voor deze actie is neergezet. Wil jij
dus deze hele vette game in huis halen voordat al je maten hem hebben,
meld je dan aan via het www.powerweb.nl

Waar?
Fame
Kalverstraat 2-4
1012 PC Amsterdam
020-6382525
Hoe laat?
20.00 tot 22.00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
he weet iemand wat die site ook alweer was met al die deur/locker codes? want ik heb nu een deur gevonden maar ik weet de code net ( en heb nietg zo'n zin om al mijn pda files door te wandelen :P

spoileralert:

Afbeeldingslocatie: http://south.teambvd.com/images/doom/tumbs/kettingzaagje.gif

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Damn ik zit nu echt goed vast :(

Ik zit nu in het CPU Complex, maar ik kom niet verder. Ik heb de Lab A access code nodig, maar heb echt totaal geen idee waar ik die zou moeten halen. Alles doorgekamt, maar geen enkele PDA meer te vinden. En het zou onmogleijk moeten zijn dat ik hem in een vorig level heb gemist, want terug kan je niet en dat zou betekenen dat ik officieel vast zit. :(

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
the_shadow schreef op 07 augustus 2004 @ 20:10:
Damn ik zit nu echt goed vast :(
Ergens in een kamer daar vlakbij kan je allemaal security cams checken, bekijk dat eens dan zal je die code wel vinden ;)

[ Voor 4% gewijzigd door dribbel op 07-08-2004 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Webgnome schreef op 07 augustus 2004 @ 19:58:
he weet iemand wat die site ook alweer was met al die deur/locker codes? want ik heb nu een deur gevonden maar ik weet de code net ( en heb nietg zo'n zin om al mijn pda files door te wandelen :P

[plaatje]
http://deviantone.com/doom3pda.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Laatst online: 10-09 14:40

Frits Flits

SOUND! Designer

Ik ben nog maar één keer in het hele spel geschrokken, maar nu zit ik in hell. That's scares the hell out of me :o :X :X :o

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:04
ik vat het niet echt
op een gegeven moment kom je in de hel, hoe merk je dat? :o

heb nu wel telkes stemmen die iets tegen me zeggen...
ik ben nu bij delta labs sector 1

iemand enig idee hoeveel ik nog moet?
begint een beetje eentonig te worden:

gang in, gang uit, grote hal in, hal uit, monster om de hoek, SCHRIK!

da's nu al het hele spel zo :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
jarnotjuh schreef op 07 augustus 2004 @ 20:39:
ik vat het niet echt
op een gegeven moment kom je in de hel, hoe merk je dat? :o

[...]
dan ga je door een portal en dan merk je ook duidelijk dat de level omgeving verandert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Crash schreef op 07 augustus 2004 @ 20:43:
[...]

dan ga je door een portal en dan merk je ook duidelijk dat de level omgeving verandert :)
hoever zit ik daar nog vanaf dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
jarnotjuh schreef op 07 augustus 2004 @ 20:47:
[...]

hoever zit ik daar nog vanaf dan? :P
nog 4 leveltjes ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ah, k
en dan tot het einde, hoever is dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Een paar screenshots.. Later meer :D

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8D1M897R371O
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8G64EBLNSE8D
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/4164HF677P9F
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/713C8TB83A01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

??? Ik zit dus nu ook muurvast en heb geen flauw idee... aangezien er hier al mensen zijn die hem uit hebben gespeeld, graag advies:

Ik ben voorbij de hell geweest en nu weer terug in het complex. Daar op een gegeven moment een hele berg van die shitspinnen af moeten knallen (mag die dingen niet zo) plus nog zo'n gast met een 'zweeparm'. Einde van die gang is een liftschacht met zooi erin, die kan ik niet gebruiken.
Gang terug en daar is een opgeblazen brug.... met rennen en springen haal ik de overkant niet.

Mijn opdracht op dat moment is "destroy hell gate" Dus ook mijn magazijn leegschoten op enigszins alles wat ik relevant vond.. mocht ook niet baten.

Oh, en bij die brug naar beneden springen ben je ook best dood...:+

Als iemand kan zeggen hoe ik hier voorbij kom dan heel graag _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door 2bme op 07-08-2004 21:07 ]

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
jarnotjuh schreef op 07 augustus 2004 @ 21:01:
[...]

ah, k
en dan tot het einde, hoever is dat nog?
nog 12 leveltjes ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
mAdRaZ0r schreef op 07 augustus 2004 @ 21:05:
??? Ik zit dus nu ook muurvast en heb geen flauw idee... aangezien er hier al mensen zijn die hem uit hebben gespeeld, graag advies:

in die liftschacht zit een trap, zoals altijd in een liftschacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_shadow
  • Laatst online: 07-09 09:24

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

dribbel schreef op 07 augustus 2004 @ 20:15:
[...]

Ergens in een kamer daar vlakbij kan je allemaal security cams checken, bekijk dat eens dan zal je die code wel vinden ;)
Ik dank u zeer _o_

Hoe heb ik daar om heen kunnen kijken :X

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he jong hebben jullie dit ook gezien twee ogen en als je dichter bijer komt zak het weg

en hoor je een soort stem

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/N9NNX3P195BW

echt raar maar wel cool gedaan

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

resize

en kijk is op de vorige pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
zou je even dat plaatje willen aanpassen aub? is eenbeetje erg groot.. en dat beest.. ach dat kom je nog wel tegen wees maar neit bang ( of juist wel )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahha oke is hij zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

Hey! Ik ben hem ook eindelijk aan het spelen maar heb het volgende probleem:

Als ik medium detail (1024x786) pak ziet alles er prima uit maar heb ik dus geen anisotropic filtering. Die wil ik echter wel aan hebben staan. Nu heb ik getest het in de driver (4.7 en 4.9beta) props in te stellen en in de autoexec.cfg (met seta image_anisotropy "4"). Dat werkt ook, maar dan zien de interfaces (text, PDA en cursor) er erg bagger uit! Iemand een suggestie?
Oh, ik heb een 9700Pro. Voor rest van specs zie sig.

//edit:
Zie screenshot: http://home.student.utwen...eeg/p1x0rz/d3_noaniso.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door JayVee op 07-08-2004 22:42 ]

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2bme
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

dribbel schreef op 07 augustus 2004 @ 21:35:
[...]

in die liftschacht zit een trap, zoals altijd in een liftschacht :p

Bedankt!!! Ik ga meteen weer verder!! _/-\o_

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:00
yo,

ik wil de cheats gebruiken maar het werkt niet. Je moet :

Press [Ctrl]+[Alt]+[~] to access the console, then enter the following codes for desired effect:

Het [~] teken is dit de toets naast links van de rechter shift toets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee het zit naast je knop 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben bezig met de editor uit te pluizen, en aangezien ik lui ben heb ik Q3DM6 ff genomen als voorbeeld.

1
2
3
4

is inmiddels al een oude versie, ben net klaar met alles te belichten en "in te richten" en ben hem nu een beetje aan het optimizen ( beetje lage fps af en toe ).

maar, omfg wat is die editor ongelooflijk vet

edit: whoei! mn eerste mod pushmessage gehad :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 15:33

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

JayVee schreef op 07 augustus 2004 @ 22:36:
Hey! Ik ben hem ook eindelijk aan het spelen maar heb het volgende probleem:

Als ik medium detail (1024x786) pak ziet alles er prima uit maar heb ik dus geen anisotropic filtering. Die wil ik echter wel aan hebben staan. Nu heb ik getest het in de driver (4.7 en 4.9beta) props in te stellen en in de autoexec.cfg (met seta image_anisotropy "4"). Dat werkt ook, maar dan zien de interfaces (text, PDA en cursor) er erg bagger uit! Iemand een suggestie?
Oh, ik heb een 9700Pro. Voor rest van specs zie sig.

//edit:
Zie screenshot: http://home.student.utwen...eeg/p1x0rz/d3_noaniso.jpg
mipmap detail van opengl driver minimaal op kwaliteit zetten, zelf merk ik als je em eerst met schuif naar rechts zet, max kwaliteit, dan aangepast kiest en AA en AF uitzet dan krijg je beter resultaat in timedemo dan met gaat kloten op prestatie, wat niet echt moois brengt... vsynch inschakelen...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 22:44:
Ben bezig met de editor uit te pluizen, en aangezien ik lui ben heb ik Q3DM6 ff genomen als voorbeeld.

is inmiddels al een oude versie, ben net klaar met alles te belichten en "in te richten" en ben hem nu een beetje aan het optimizen ( beetje lage fps af en toe ).

Erg cool, hoelang ben je daar nou zo ongeveer mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chakotay schreef op 07 augustus 2004 @ 22:58:
[...]

Erg cool, hoelang ben je daar nou zo ongeveer mee bezig?
paar dagen, maar ben meer bezig alle particles systems en belichtings effecten uit te proberen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net STAR TREK ELITE FORCE II gespeeld...en mijn god; daar schrik je hier en daar ook heel erg.. moeten jullie zeker ook eens proberen; leuk tijdverdrijf totdat Doom III in de winkels ligt (ok, ik ben hypocriet, maar enfin)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed heeft UK nu Doom 3 in de schappen, maar daar heb ik nog geen1 nieuwsbericht/post over gehoord..hoe zit dat nou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die ligt all in de schapen ik heb hier in rotterdam all een inport zien liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ben ik blij dat ik em niet gekocht heb zeg. Singleplayer is alleen maar van level naar leven en zombies/beesten afknallen. Zit amper afwisseling in. Misschien is de MP de moeite waard, maar voor SP hoef je em niet te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dames en heren, ik zit dus opeens muurvast, en wel hierzo

http://www.davidwillem.demon.nl/stuck.jpg

Je moet dus over een brug heen met daarop een op en neer rammende steen. Dan kom je op een soort van balkon. Daarvandaan is dan weer een trap naarboven. Maar ik ben dus weer naar beneden geleid en de weg via die trap omhaag is nu dus afgesloten. Ik heb geen flauw idee hooe ik verder moet Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
Volgens mij moet je juist verder naar boven (soort wenteltrap) en niet naar beneden

[ Voor 7% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 08-08-2004 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
dubbelpost!

[ Voor 95% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 08-08-2004 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 22:44:

1
2
3
4

edit: whoei! mn eerste mod pushmessage gehad :+
zijn best wel 4 dezelfde :P
had je niet gewoon beter de map van q3 kunnen exporteren, en alle entity's eruit kunnen halen? scheelt heel wat tijd :P
lees: dan was je binnen 10 minute klaar geweest :)

ik install q3 radiant, en dan ga ik ook wat frutten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:00
Ik zit in de level ALPHA LABS 1 maar moet pda hebben van lipsitz en harvey. Waar kan ik deze vinden? Loop al 3 uur te zoeken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op 08 augustus 2004 @ 00:13:
[...]
Volgens mij moet je juist verder naar boven (soort wenteltrap) en niet naar beneden
Dat heb ik dus gedaan, maar ik kwam dus weer uit op dat balkon waarvandaan ik dat plaatje heb genomen. Die wenteltrap is intussen na een paar meter afgesloten.EDIT:Laat maar zitten, ik ben er intussen zelf al uit. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayVee
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-08 10:22

JayVee

shibby++!

sain onez schreef op 07 augustus 2004 @ 22:55:
[...]
mipmap detail van opengl driver minimaal op kwaliteit zetten, zelf merk ik als je em eerst met schuif naar rechts zet, max kwaliteit, dan aangepast kiest en AA en AF uitzet dan krijg je beter resultaat in timedemo dan met gaat kloten op prestatie, wat niet echt moois brengt... vsynch inschakelen...
Yes! Dankje, nu werkt het. Hartstikke mooi! _/-\o_

H-52 en friends, willen jullie screenshots van verder in het game achter een linkje verstoppen en niet meteen posten please? O+

ASCII stupid question, get a stupid ANSI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JayVee schreef op 08 augustus 2004 @ 00:40:
[...]

H-52 en friends, willen jullie screenshots van verder in het game achter een linkje verstoppen en niet meteen posten please? O+
Fixed :) Sorry.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Zo, uitgespeeld. Vet eindfilmpje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doom 3 40% speed increase on ATI hardware

http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=14874

40% naja kreeg iets van 5fps meer van de 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nouw bij klopt de texst niet :S

Add this right below them:

(nouw deze zie ik wel) Code: PARAM specExp = { 16, 0, 0, 0 };

(maar deze textst niet :S:S:S)

Now scroll down to this:

Code: # perform a dependent table read for the specular falloff
TEX R1, specular, texture[6], 2D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
kokorico schreef op 08 augustus 2004 @ 00:25:
Ik zit in de level ALPHA LABS 1 maar moet pda hebben van lipsitz en harvey. Waar kan ik deze vinden? Loop al 3 uur te zoeken :Y
Kijk nog maar eens goed, vlak bij die gesloten deur is een trapje omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Exe-cuter schreef op 08 augustus 2004 @ 03:13:
Zo, uitgespeeld. Vet eindfilmpje :D
Hier bleef het beeld zwart :(

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel ik enigzins sceptisch was over de game, hoe meer hype (en die was er meer dan genoeg) hoe brakker de game meestal. Moet ik toch zeggen dat ik het een leuke shooter vind, doet me een beetje denken aan Unreal 2 maar dan een stuk minder saai, redelijke storyline, grafix zijn top en geluid subliem :)

Het enige wat ik gewoon ronduit een blunder vind is de prestatie op Ati kaarten, ik heb zelf een 9800pro, niet echt een rotkaartje vind ik en hoewel ik wel had verwacht dat ik niet op max settings kon spelen is de performance gewoon een lachertje. Na alle relevante sites en forums afgelopen te hebben heb ik genoeg tweaks verzameld om een leuke framerate te krijgen maar eigenlijk is dit te belachelijk voor woorden.

Een spel dat zo gehyped word, door een gerenomeerde ontwikkelaar gemaakt word als ID dat met heel veel kabaal geroemd werd om de schaalbaarheid van de engine moet gewoon soepel lopen out of the box....... De meeste mensen hier weten wel raad met de tweaks die ze vinden, maar de 99% van de mensen die dit spel in goed vertrouwen kopen 'om de naam en de hype' komen van een koude kermis thuis.
Je kunt van het gros van de mensen niet verwachten dat ze weten hoe ze hun kaart moeten onderklokken, eerst .pk4 files uitpakken en dan door ladingen cfg's lopen om allerlei waardes aan te passen, hun apenture size aanpassen.

Wat dat betreft is dit IMHO een zeer grote blunder van zowel ATI als ID, ATI die te laks is geweest met hun openGL drivers terwijl ze wisten dat het spel van het jaar hierop zou draaien en ID voor hun te grote voorkeur (of zak met geld) van Nvidia.
Ik denk dat dit voor beide bedrijven een hoop geld gaat kosten, ATI bezitters horen alle slechte verhalen en zullen besluiten om het spel niet te kopen omdat het toch voor geen meter draait, en mensen zullen dit soort berichten ook zeker laten meewegen in de keus voor een volgende videokaart.

Jammer, erg jammer, en eigenlijk denk ik dat dit van bijzonder weinig respect voor hun klanten getuigd.

Zo, dit was even mijn zondagochtendrant, back to the game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 10:34:
Hoewel ik enigzins sceptisch was over de game, hoe meer hype (en die was er meer dan genoeg) hoe brakker de game meestal. Moet ik toch zeggen dat ik het een leuke shooter vind, doet me een beetje denken aan Unreal 2 maar dan een stuk minder saai, redelijke storyline, grafix zijn top en geluid subliem :)

Het enige wat ik gewoon ronduit een blunder vind is de prestatie op Ati kaarten, ik heb zelf een 9800pro, niet echt een rotkaartje vind ik en hoewel ik wel had verwacht dat ik niet op max settings kon spelen is de performance gewoon een lachertje. Na alle relevante sites en forums afgelopen te hebben heb ik genoeg tweaks verzameld om een leuke framerate te krijgen maar eigenlijk is dit te belachelijk voor woorden.

Een spel dat zo gehyped word, door een gerenomeerde ontwikkelaar gemaakt word als ID dat met heel veel kabaal geroemd werd om de schaalbaarheid van de engine moet gewoon soepel lopen out of the box....... De meeste mensen hier weten wel raad met de tweaks die ze vinden, maar de 99% van de mensen die dit spel in goed vertrouwen kopen 'om de naam en de hype' komen van een koude kermis thuis.
Je kunt van het gros van de mensen niet verwachten dat ze weten hoe ze hun kaart moeten onderklokken, eerst .pk4 files uitpakken en dan door ladingen cfg's lopen om allerlei waardes aan te passen, hun apenture size aanpassen.

Wat dat betreft is dit IMHO een zeer grote blunder van zowel ATI als ID, ATI die te laks is geweest met hun openGL drivers terwijl ze wisten dat het spel van het jaar hierop zou draaien en ID voor hun te grote voorkeur (of zak met geld) van Nvidia.
Ik denk dat dit voor beide bedrijven een hoop geld gaat kosten, ATI bezitters horen alle slechte verhalen en zullen besluiten om het spel niet te kopen omdat het toch voor geen meter draait, en mensen zullen dit soort berichten ook zeker laten meewegen in de keus voor een volgende videokaart.

Jammer, erg jammer, en eigenlijk denk ik dat dit van bijzonder weinig respect voor hun klanten getuigd.

Zo, dit was even mijn zondagochtendrant, back to the game ;)
nouw kan je mij een paar van die tweaks site/forum geven ik heb niks kunnen vindne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed dit topic doorlezen en hier en daar linkjes volgen, staan er zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Ik zit in Alpha Labs 1 en ik moet de PDA hebben van William Banks. Aleen heb ik die al en ik heb geen idee waar ik naar toe moet :P Ben al door die "dokterskamer" geweest en als je doorloopt, zie je 2 deuren die maar klein beetje opengaan. Ook die grote leuke hondjes heb ik gehad :) 3 zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor Ati eigenaren: een simpele aanpassing aan een code geeft een performancewinst van gemiddeld 20% voor Ati kaarten! Humus (een Ati medewerker) heeft dit ontdekt:

Ik heb het uitgeprobeerd op mijn X800XT en boek een performancewinst van 18% in de timedemo. :P (let op dat je wel AntiAliasing en/of Anisotropic Filtering moet gebruiken, anders zijn het maar een paar schamele procentjes winst.)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2004 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, Ik kon het niet laten om Doom III uit te spelen :D spel uitgespeeld, einde is wel wat flauw, veel te kort. Ik zou wel graag willen weten wie dat stemmetje was die tegen me riep. Ook vond ik wel dat er meer vrouwen in't spel moesten zijn :) K'heb maar 2 pda's van vrouwen tegen gekomen. Mensen die veranderen in doom beesten voor je gezicht mag wel wat meer gebeuren. Voor de rest mooie graphics, zelfs met me MX4 440 kaartje :) en zonder tweaks, af en toe heeeeeeeeel traaaag en schokkerig. maja, het was leuk geweest. Nu studeren voor herexames en volgende week werken :) en hopen dat ik niet beland in een creepy zielknijper-plaats zoals op die cartoon :p :9 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 09:19:
Doom 3 40% speed increase on ATI hardware

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 11:45:
Goed nieuws voor Ati eigenaren: een simpele aanpassing aan een code geeft een performancewinst van gemiddeld 20% voor Ati kaarten! Humus (een Ati medewerker) heeft dit ontdekt:

Ik heb het uitgeprobeerd op mijn X800XT en boek een performancewinst van 18% in de timedemo. :P (let op dat je wel AntiAliasing en/of Anisotropic Filtering moet gebruiken, anders zijn het maar een paar schamele procentjes winst.)
Toch liev dat je het even meld :*

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 11:56:
nou, Ik kon het niet laten om Doom III uit te spelen :D spel uitgespeeld, einde is wel wat flauw, veel te kort. Ik zou wel graag willen weten wie dat stemmetje was die tegen me riep. Ook vond ik wel dat er meer vrouwen in't spel moesten zijn :) K'heb maar 2 pda's van vrouwen tegen gekomen. Mensen die veranderen in doom beesten voor je gezicht mag wel wat meer gebeuren. Voor de rest mooie graphics, zelfs met me MX4 440 kaartje :) en zonder tweaks, af en toe heeeeeeeeel traaaag en schokkerig. maja, het was leuk geweest. Nu studeren voor herexames en volgende week werken :) en hopen dat ik niet beland in een creepy zielknijper-plaats zoals op die cartoon :p :9 :p
welk stemmetje :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 11:45:

HE HOE HEB JIJ DAT GEDAAN BIJ MIJ KLOPT DE TEXST NIET

IK ZIE DIT WEL IN DE TEXST STAAN
(PARAM subOne = { -1, -1, -1, -1 };
PARAM scaleTwo = { 2, 2, 2, 2 }; )

MAAR DE REST NIET ??? PLEAS HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is 20%, wat ik al zei. :)

De 40% waarover ook gesproken wordt geldt voor sommige specifieke scenes in het normale spel. De timedemo zelf doet 20% extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:02:
[...]

Als je naar beneden scrollt in de file "interaction.vfp" moet de rest er toch echt staan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t! Doom 3 is 1337!

Voordat ik een kamer binnen ga sciet ik eerst alle lijken dood (huh :9 ) zodat die me strax niet grijpen, ik schrok me wel het leplazerus toen het scherm rood werd oid en opeens die vuurschietende monsters om me heen lopen.

waa wtf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK HEB ER EVEN EEN PLAATJE VAN GEMAAKT WAT IK ZIE MAAR IK ZIE HET ER NIET TUSSEN STAAN EN IK ZIT VOLGENS MIJ WEL IN DE GOEDEN MAP

http://picserver.org/view_image.php/X8MQ3Q160J55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:02:
[...]

je caps hangt...
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:12:
IK HEB ER EVEN EEN PLAATJE VAN GEMAAKT WAT IK ZIE MAAR IK ZIE HET ER NIET TUSSEN STAAN EN IK ZIT VOLGENS MIJ WEL IN DE GOEDEN MAP

and again,... druk is op die gare knop links van de 'a'
ik krijg hoofdpijn van dat geschreew

[ Voor 37% gewijzigd door BasieP op 08-08-2004 12:13 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BasieP schreef op 08 augustus 2004 @ 12:12:
[...]

je caps hangt...

[...]

and again,... druk is op die gare knop links van de 'a'
ik krijg hoofdpijn van dat geschreew
HAHAH zo goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat stemmetje dat roept "destroy the seekers and he will be vulnerable" iets in die aard bij die hell level. En voor je teleporteert weg uit hell, dan hoor je dat stemmetje ook zo van "help us destroy our enemies" en op het einde "use us".

ok het zijn die zielen, maar toch vond ik het tof als er eentje je komt bedanken op het einde, en diene zever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:12:

Hier vind je een kant en klare aangepaste file:

http://www.sunflower.com/~kyleb/humusd3atitweak.zip
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.