omfgCurrent Level : 7
Intel Agents: 854
Intelligence: 311,710
valt nog mee er was iemand die had een 7 cijferig getal voor zijn intel
Verwijderd
Galaxis Online Stats |
Player |
• Player: Chaotica • Rank: 324 • Score: 2128 • Alliance:Durandal, Lother (geen alliance) |
Colony Mining Production |
Current Level : 9 Workers: 29/29 Production per Turn: 15,035 |
Intelligence Center |
• Current Level : 7 Intel Agents: 100 Intelligence: 36,500 |
Interstellar Bank |
• Current Level: 8 • Savings Limit:1,552,000 |
Defense Network |
• Current Level: 7 • Miltia: 353 • Power Nodes: 6 / 6/ • Node Max: 2560 • Defense: 29,834 |
Fleet |
• Total Ships: 4 • Current Ships:
• Material Extractors: 11/11 • Mining Bots: 110/110 • Production per Turn: ~20,000 • Total Fleet Cargo: 170 Tons |
Verwijderd
Galaxis Online Stats |
Player |
• Player: LSLarry • Rank: 157 • Score: 2,913 • Alliance:Astreus, Farrell |
Current Level : 8 Workers: 26/26 Production per Turn: 15,180 |
Intelligence Center |
• Current Level : 6 Intel Agents: 36 Intelligence: 11,880 |
Interstellar Bank |
• Current Level: 9 • Savings Limit: 3,090,000 |
Defense Network |
• Current Level: 7 • Miltia: 99 • Power Nodes: 6 / 6/ • Node Max: 2560 • Defense: 19,419 |
Fleet |
• Total Ships: 5 • Current Ships:
• Material Extractors: 62 • Mining Bots: 620/620 • Production per Turn: ~85,000 - 125,000 • Total Fleet Cargo: 850 Tons |
No offense maar we zijn in de beta gestopt met het maken van zulke stats omdat je dan informatie weggeeft
Niet dat het veel uitmaakt.. met een paar scans kom je toch overal achter
niet overal hoor...Dutchmega schreef op 13 september 2004 @ 20:14:
No offense maar we zijn in de beta gestopt met het maken van zulke stats omdat je dan informatie weggeeftNiet dat het veel uitmaakt.. met een paar scans kom je toch overal achter
Maar het is toch meer een lijstje om mee te pimpen.. wie zegt dat wat ik heb ingevult allemaal waar is ???
Om de mensen te laten denken dat je zoveel moet hebben om zo hoog te staanDutchmega schreef op 14 september 2004 @ 16:07:
lol... Als het niet waar is, waarom maak je dan een lijstje? Want dan is het totale onzin...
Veel moeten hebben?
Ik zit kwa building upgrades en ships op bijna precies dezelfde hoogte als bijna alle mensen hier. En momenteel op rank 695. Het enige wat alle gasten meer hebben dan mij zijn volatic purges. Daar heb ik er pas 4 van. Opzich wel jammer dat degene wie de meeste vp's heeft daardoor ook direct de hoogste rang heeft. 
Ze zouden zegmaar ook in moeten bouwen dat je met andere aankopen ook flink in rank kan stijgen en dat je er zelfs in de top 10 mee moet kunnen staan. Zo is het namelijk een beetje van: "wie de meeste vp's heeft wint" en dat vind ik een beetje jammer.
(dit weerhoud me er echter niet van om flink door te spelen)

Ze zouden zegmaar ook in moeten bouwen dat je met andere aankopen ook flink in rank kan stijgen en dat je er zelfs in de top 10 mee moet kunnen staan. Zo is het namelijk een beetje van: "wie de meeste vp's heeft wint" en dat vind ik een beetje jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door PizZa_CalZone op 15-09-2004 11:00 ]
voor alle wapens krijg je eerlijke punten.. 25000 = 1 punt.. net als de schepen precies hetzelfde.PizZa_CalZone schreef op 15 september 2004 @ 10:49:
Veel moeten hebben?Ik zit kwa building upgrades en ships op bijna precies dezelfde hoogte als bijna alle mensen hier. En momenteel op rank 695. Het enige wat alle gasten meer hebben dan mij zijn volatic purges. Daar heb ik er pas 4 van. Opzich wel jammer dat degene wie de meeste vp's heeft daardoor ook direct de hoogste rang heeft.
Ze zouden zegmaar ook in moeten bouwen dat je met andere aankopen ook flink in rank kan stijgen en dat je er zelfs in de top 10 mee moet kunnen staan. Zo is het namelijk een beetje van: "wie de meeste vp's heeft wint" en dat vind ik een beetje jammer.(dit weerhoud me er echter niet van om flink door te spelen)
Alleen bij de upgrades krijg je gewoon heel weinig, voor iets van 2.5 Mil krijg je geen 100 punten maar 52 weet niet waarom maar is zo.
En ja als je gewoon veel VP's en Armor plates koopt schiet je aardig op.
En een klein vraagje wat wil je met 4 vp's doen in de top 10 ? je kan bijna niemand aanvallen, die een beetje een normale fairness heeft
Attacken hoeft niet per definitie DE manier te zijn om dit spel te spelen... helaas werkt het zo... dat wilde ik dus zeggen. Om in de top te komen is het een vrij linear gebeuren. 
Het zou zegmaar een heel stuk vetter zijn als er ook nog andere werkende manieren zijn om in de top te komen. Want nu doet iedereen hetzelfde...
*Sparen voor dure schepen
*Material extractors erin
*Wachten op veel materials / turns voor meer schepen
*Hier en daar wat colony upgrades doen
*VEEEEEEEEEEEL VP's Kopen
*Hopen dat je genoeg vp's hebt om in de top 50 te kunnen komen.
Als er nog een andere manier van spelen is om in de top 50 te komen dan hoor ik dat graag.
Het zou zegmaar een heel stuk vetter zijn als er ook nog andere werkende manieren zijn om in de top te komen. Want nu doet iedereen hetzelfde...
*Sparen voor dure schepen
*Material extractors erin
*Wachten op veel materials / turns voor meer schepen
*Hier en daar wat colony upgrades doen
*VEEEEEEEEEEEL VP's Kopen

*Hopen dat je genoeg vp's hebt om in de top 50 te kunnen komen.
Als er nog een andere manier van spelen is om in de top 50 te komen dan hoor ik dat graag.
Ligt het trouwens aan mij, of is Galaxis al weer een uur offline???
PS. Jongens met jullie lijstjes: Wat heb ik nog een lange weg te gaan
PS. Jongens met jullie lijstjes: Wat heb ik nog een lange weg te gaan
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)
ik had zegmaar ook het idee dat galaxis offline was... maar dacht dat het aan mij lag aangezien ik nog niemand hierover had gehoord... blijkbaar ben ik dus niet de enige
Hmmm de hele server ligt eruit, hij is niet eens te pingen
(67.19.164.140) hebben al mensen bericht van het irc channel?
Yep hij doet het weer.... wel staat er een leuke notice bovenaan:
NOTICE: We are experiencing some technical problems but are working on them. The game might go offline periodically but shouldn't be for an extended period of time. Thank you for your understanding as we work to resolve the issues.
(p.s. ik kom er net achter dat mijn turns niet doorgerekend zijn
)
NOTICE: We are experiencing some technical problems but are working on them. The game might go offline periodically but shouldn't be for an extended period of time. Thank you for your understanding as we work to resolve the issues.
(p.s. ik kom er net achter dat mijn turns niet doorgerekend zijn
[ Voor 15% gewijzigd door PizZa_CalZone op 15-09-2004 14:46 ]
ach dat is al eerder gebeurt , valt wel mee te leven
Als het goed is komen die turns vanzelf, of zijn ze al geweest.
Graphikos en Assimilate hadden gisteren tot 4 uur 's ochtends hun tijd ( hier rond 12 13 uur) gewerkt aan problemen en nieuwe dingen.
Dat Galaxis Offline was kwam omdat Planet.com plat lag door nog onbekende reden, maar alles draaid nu weer goed en de problemen zijn opgelost. En er is niks verloren gegaan
Graphikos en Assimilate hadden gisteren tot 4 uur 's ochtends hun tijd ( hier rond 12 13 uur) gewerkt aan problemen en nieuwe dingen.
Dat Galaxis Offline was kwam omdat Planet.com plat lag door nog onbekende reden, maar alles draaid nu weer goed en de problemen zijn opgelost. En er is niks verloren gegaan
Zo zo dit topic is al een paar dagen behoorlijk dood... 
Maaruhhhh ff wat nieuw leven inblazen
Wij van Xceed in Waarvik zijn namelijk opzoek naar nieuwe nederlandstalige members met een rank van onder de 750.
We zijn een beginnende alliance met momenteel 3 members van GOT waaronder ikzelf, MyRdiNN en Darkdemon. Zelf ben ik momenteel rank 640 maar aangezien ik 5 fosgates heb vol met material extractors en al mijn geld naar volatic purges gaat (ongeveer 2 per dag) verwacht ik binnen een paar weken samen met MyrDiNN in de top 300 te zitten.
Dus heb je interresse meld dit dan ff via galaxis aan "SoulMasher" of klik op deze link:
http://www.galaxisonline....lianceRef=RQ0858OUPKR1R0T
(doe dit niet via GOT aangezien het een beetje offtopic is
)

Maaruhhhh ff wat nieuw leven inblazen
Wij van Xceed in Waarvik zijn namelijk opzoek naar nieuwe nederlandstalige members met een rank van onder de 750.
We zijn een beginnende alliance met momenteel 3 members van GOT waaronder ikzelf, MyRdiNN en Darkdemon. Zelf ben ik momenteel rank 640 maar aangezien ik 5 fosgates heb vol met material extractors en al mijn geld naar volatic purges gaat (ongeveer 2 per dag) verwacht ik binnen een paar weken samen met MyrDiNN in de top 300 te zitten.
Dus heb je interresse meld dit dan ff via galaxis aan "SoulMasher" of klik op deze link:
http://www.galaxisonline....lianceRef=RQ0858OUPKR1R0T
(doe dit niet via GOT aangezien het een beetje offtopic is
Je klimt tegenwoordig niet meer zo makkelijk. Ook niet met 5 fosgates. Hoe hoger in de top, hoe groter de verschillen worden in punten.PizZa_CalZone schreef op 20 september 2004 @ 17:46:
verwacht ik binnen een paar weken samen met MyrDiNN in de top 300 te zitten.
dat is dan misschien wel waar maar met 2 volatic purges erbij per dag en ik mijn buildings/schepen/outfits/weapons vergelijk met de gasten hier die in de top 100 zitten lijkt mij dat als ik per dag 2 vp's kan kopen dat ik dus binnen 20 dagen aan de 50 vp's kan zitten... (het aantal wat de gasten in de top 100 dus al hebben)

ga er maar vanuit dat de mannetjes in de top 100 ook wel 2 Vp's halen per dag misschien wel meer..PizZa_CalZone schreef op 21 september 2004 @ 16:47:
dat is dan misschien wel waar maar met 2 volatic purges erbij per dag en ik mijn buildings/schepen/outfits/weapons vergelijk met de gasten hier die in de top 100 zitten lijkt mij dat als ik per dag 2 vp's kan kopen dat ik dus binnen 20 dagen aan de 50 vp's kan zitten... (het aantal wat de gasten in de top 100 dus al hebben)
En het is gewoon moeilijk als je later bent begonnen om in de top te komen.. omdat zoals hier boven al word gezegt, de verschillen liggen enorm hoog, soms moet je meer dan 100 punten stijgen om 1 plekje te stijgen
Maar ja ik heb gehoord, dat er binnenkort een reset aan zit te komen. Ik weet alleen nog niet wanneer
Is het jullie ook wel eens opgevallen dat als je 0 credits op je bank hebt staan er om de zoveel tijd opeens 915.000 erop staan? Of let ik gewoon niet goed op...
Zeker een Galactic Freigther verkochtPizZa_CalZone schreef op 22 september 2004 @ 16:54:
Is het jullie ook wel eens opgevallen dat als je 0 credits op je bank hebt staan er om de zoveel tijd opeens 915.000 erop staan? Of let ik gewoon niet goed op...
Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel
Lollll!!! inderdaad... beetje lomp van me
(vond het al zo'n bekend bedrag)

Verwijderd
Euhm geef mij die bank ookPizZa_CalZone schreef op 22 september 2004 @ 16:54:
je zou wel liggen slapen denk ik

Hij ligt eruit 
Dat schiet weer niet op...
Zeker geen server geld betaald deze maand
Dat schiet weer niet op...
Zeker geen server geld betaald deze maand
dus...
Hij doet het weer... Maar meteen effe al mijn geld aan weer een VP gespendeerd
15 is nog niet genoeg
Verwijderd
aangezien bijna iedereen zn stats heeft doorgegeven zal ik dat ook maar ff doen
*update
btw kzoek nog een alliance
Galaxis Online Stats |
Player |
• Player: Bullit • Rank: 159 • Score: 4,018 • Alliance: Fluks_NGC, Mize |
• Current Level: 7 • Workers: 23/23 • Production per Turn: 11,830 |
Intelligence Center |
• Current Level: 7 • Intel Agents: 600 • Intelligence: 219,000 |
Interstellar Bank |
• Current Level: 8 • Savings Limit: 1,552,000 |
Defense Network |
• Current Level: 7 • Militia: 286 • Power Nodes: 8 /8 • Node Max: 2,560 • Defense: 27,131 |
Fleet |
• Total Ships: 5 • Current Ships:
• Material Extractors: 50 • Mining Bots: 500/500 • Production per Turn: 60,000 ~ 110,000 • Total Fleet Cargo: 550 Tons |
*update
btw kzoek nog een alliance
Wie wil allie-en met mij? rank ongeveer 1200 990.
trouwens die down-time doet me denken aan de problemen in r3 van planetarion....
trouwens die down-time doet me denken aan de problemen in r3 van planetarion....
[ Voor 5% gewijzigd door Largo op 06-10-2004 22:16 ]
Arrghhhhh, Planetarion....had dat woord na een lange strijd eindelijk uit mijn geheugen gewist 
btw....server is weer down zeker ?
btw....server is weer down zeker ?
DUGG
Poehej: We hebben nog een plekje vrij in Dutchies, Witters. We hebben een aanvraag open staan, aangezien we een member hebben die al 12 of 13 dagen niet ingelogd heeft... Ik zal onze leader jou een invitation laten sturen...
Weet iemand trouwens met welke stappen de ton-per-turn ratio omhoog gaat?
En wat het maximum is?
En wat het maximum is?
Verwijderd
Bij mij ging het omhoog bij elke fosgate die ik kocht, telkens met 1. Het maximum zou hierdoor dus op 15 liggenLargow schreef op 05 oktober 2004 @ 12:56:
Weet iemand trouwens met welke stappen de ton-per-turn ratio omhoog gaat?
En wat het maximum is?
Is er nog iemand met > 3000 punten die geinteresseerd is in een plekje bij de nummer 7 alliantie? We hebben 2/3 inactieve leden, dus versterking is hard nodig.
Reacties graag ingame naar ElvisPresley, JurkBall, Maxtor.
Reacties graag ingame naar ElvisPresley, JurkBall, Maxtor.
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Verwijderd
Nee, ik stond op een gegeven moment rond de 150e plaats en ik vond het erg saai worden. Alleen maar banken, materials verkopen en purges/triplatics kopen. Op een gegeven moment had ik dat wel gehad. Misschien wordt het wel weer leuk als FTF helemaal in werking is. Maar voor de komende tijd heb ik mn account gesloten, op zoek naar een andere hobby....Dutchmega schreef op 10 oktober 2004 @ 19:41:
Damh wat is het in deze topic rustig.. Gaan jullie nog verder na de reset?
Nieuwe ronde nieuwe kansen. Het hispeed gebeuren is in volle gang en lijkt een erug leuke twist aan het spel te geven.
Bij de jurkball alliance (Top 10 in de vorige ronde!!) zijn nog een aantal plekken vrij. Mocht er iemand interesse hebben hoor ik het graag.
Bij de jurkball alliance (Top 10 in de vorige ronde!!) zijn nog een aantal plekken vrij. Mocht er iemand interesse hebben hoor ik het graag.
Appels zijn geen peren
Ik wil weer bij jurkball... moet alleen ff mijn activation meel terug krijgen... duurt beswel lang ofzo... (wil na hi-speed zo i zo wel weer van de partij zijn!!
) (invites naar "SoulMasher" plzz als ik activated ben)
[ Voor 15% gewijzigd door PizZa_CalZone op 16-10-2004 17:33 ]
Ach, Hi speed is maar voor een weekje ofzo. Ik vind het wel geinig, maar het moet niet langer dan een week gaan duren. Eerder een paar dagen.
Als ik in dit temp doorga ben ik dinsdag maxed out. (Ben nu al aardig op weg)
Duh, stel je niet aandiabyte schreef op 17 oktober 2004 @ 19:18:
Wie gaat er mee Graphikos afknallen? (IRL)? Hi-speed is gewoon te kut voor woorden...
DUGG
Ben ook bezig en gaat wel aardig alleen wordt ik telkens als ik een beetje aan het sparen ben (binnen 1 beurt) aangevallen waardoor ik weer de helft van mijn credits kwijt ben. Ben er vandaag pas achter dat Hispeed maar een weekje duurt ofzo.FirmPete schreef op 17 oktober 2004 @ 23:38:
Ach, Hi speed is maar voor een weekje ofzo. Ik vind het wel geinig, maar het moet niet langer dan een week gaan duren. Eerder een paar dagen.
Mag ik vragen hoe vaak per dag je gaat kijken hoe het ervoor staat en hoe lang je dan per keer speelt?
Heb van het weekend heel veel tijd besteed. Zaterdag 12 en zondag iets van 18 uur. Echt dingen in huis lopen doen met een oog op de klok.
Normaal gesproken kan je wel een poosje blijven hangen om zo materials te extracten, je moet nu zo snel mogelijk adv.ship industry kopen, en dan grote boten met extractors hangen.
Dan heb je voor bijna alle upgrades binnen 2 a 3 turns voldoende materials. Je geld zo vaak als mogelijk opmaken (militia en agents), tot je een berg beurten heb. Die dan met een noodgang opmaken (traden of aanvallen) en dan spullen kopen.
Opletten dat je met het opmaken van je berg beurten blijft bewegen. Door bijvoorbeeld twee vensterts open te houden.
Normaal gesproken kan je wel een poosje blijven hangen om zo materials te extracten, je moet nu zo snel mogelijk adv.ship industry kopen, en dan grote boten met extractors hangen.
Dan heb je voor bijna alle upgrades binnen 2 a 3 turns voldoende materials. Je geld zo vaak als mogelijk opmaken (militia en agents), tot je een berg beurten heb. Die dan met een noodgang opmaken (traden of aanvallen) en dan spullen kopen.
Opletten dat je met het opmaken van je berg beurten blijft bewegen. Door bijvoorbeeld twee vensterts open te houden.
Ik sta nu rank 19, kvind het best wel grappig
Ik had na een nachtje slapen genoeg geld voor een purge, nu heb ik 4 extractors volhangen met purges en armors
Fosgate aan't vullen.
Heeft nou grote voordelen om in een alliancie te zitten? Ik las ergens iets over toerismeinkomsten ofzo?
Iig wel leuk spel, heb het nu 7 uur geleden ontdekt en sta op plaats 557. Ik vraag me af wanneer de fun ophoud.... (liever snel want ik heb het veeeeeeels te druk hiervoor
)
Iig wel leuk spel, heb het nu 7 uur geleden ontdekt en sta op plaats 557. Ik vraag me af wanneer de fun ophoud.... (liever snel want ik heb het veeeeeeels te druk hiervoor
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Die toerisme inkomsten was van vroeger, dat is nu niet meer van toepassing...
Trouwens, nu is er eigenlijk niets van toepassing, volgens mij ligt de server weer plat...
Ik ga wel lekker, rank 76 and rising... Alleen zijn mijn turns bijna op...
Trouwens, nu is er eigenlijk niets van toepassing, volgens mij ligt de server weer plat...
Ik ga wel lekker, rank 76 and rising... Alleen zijn mijn turns bijna op...
Dit is een tijdelijke hi-speed versie die morgen of overmorgen ophoudtTRG schreef op 21 oktober 2004 @ 01:17:
Heeft nou grote voordelen om in een alliancie te zitten? Ik las ergens iets over toerismeinkomsten ofzo?
Iig wel leuk spel, heb het nu 7 uur geleden ontdekt en sta op plaats 557. Ik vraag me af wanneer de fun ophoud.... (liever snel want ik heb het veeeeeeels te druk hiervoor)
Daarna begint de normale versie.. Gelukkig maar...
EDIT:
Wie wil nog in onze alliantie? We hebben nog wat plaatsen vrij
EDIT2:
offline?
[ Voor 12% gewijzigd door Dutchmega op 21-10-2004 19:58 ]
rfoppen is er mee gestopt 
ik moet voor morgen nog snel ff 5000 punten opmaken, ben al weer gezakt van ~18 naar 45
ik moet voor morgen nog snel ff 5000 punten opmaken, ben al weer gezakt van ~18 naar 45
Verwijderd
Hi-speed vind ik iig niet min ding. Ik vond de normale versie juist zo flex omdat je je keuzes wel moest overwegen, anders was je zo door je turns heen en moest je opnieuw gaan sparen...Nu kun je klakkeloos aanvallen omdat je enorm veel turns krijgt.... Heb iets van 4058 turns nu... 
Ik wacht wel tot volgende week als de normale versie weer terug is...

Ik wacht wel tot volgende week als de normale versie weer terug is...
Dat Hispeed is wel ideaal om het spel te leren moet ik zeggen, ik ben er 2 dagen geleden mee begonnen, en heb nu wel alle spelmomenten gehad volgens mij.
truStie ik heb jou een PM gestuurd binnen galaxis...
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
Verwijderd
Toch leuk als nummer 1 je aanvalt en failed! 
• hitman23vt (1)
xAgex, Farrell Failure 1 hour(s) and 20 minute(s) ago 10 Credits: 0
Materials: 0
Er komt dus een tweede high speed ronde. Cool 
RC2 word een beta en daar hebben ze alleen testers voor nodig
RC2 word een beta en daar hebben ze alleen testers voor nodig
Ik heb een invite terug gestuurd.TRG schreef op 22 oktober 2004 @ 13:10:
jurkball is nog steeds op zoek naar een aantal actieve spelers om onze alliance uit te breiden.. een aantal leden zijn geheel gestopt met galaxis dus er zijn weer wat plaatsen vrij. Stuur ingame een message naar truSt (ik dus) als je graag zou willen joinen.
Die heb ik volgens mij niet ontvangen omdat de hispeed was afgelopen, misschien opnieuw voor de nieuwe ronden?diabyte schreef op 23 oktober 2004 @ 23:05:
[...]
Ik heb een invite terug gestuurd.
jurkball is nog steeds op zoek naar een aantal actieve spelers om onze alliance uit te breiden.. een aantal leden zijn geheel gestopt met galaxis dus er zijn weer wat plaatsen vrij. Stuur ingame een message naar truSt (ik dus) als je graag zou willen joinen.
Wat is jou ingame nick ook alweer? GoedeWiet toch? Khad een paar berichten gekregen namelijk net voor de reset, maar al die berichten zijn dus weg
Heb je al een reactie op je inschrijving voor de private beta ??
DUGG
Je kan nu ook de gewone beta proberen. Dus lekker een beetje klooien met je colony 
Voor wie nog een alliance zoekt:
http://www.galaxisonline....lianceRef=23LZY2COWOD0PRM
http://hispeed.galaxisonl...lianceRef=8HIZLVDPGPPGMHT
Er zijn in beide nog genoeg plaatsen over
Voor wie nog een alliance zoekt:
http://www.galaxisonline....lianceRef=23LZY2COWOD0PRM
http://hispeed.galaxisonl...lianceRef=8HIZLVDPGPPGMHT
Er zijn in beide nog genoeg plaatsen over
Ik heb nog geen reactie op de private beta...
Wel leuk dat er dan 3 versies draaien...
1. RC2 Private beta (nog niet begonnen)
2. RC2 Public beta
3. hiSpeed Round 3
De hiSpeed is binnen een week afgelopen. Aan de private beta doen denk ik niet erg veel mensen mee.. Dus de meesten zullen na een tijdje wel naar de RC2 public beta gaan
Dutch, Tronick zoekt nog members
Verder geen regels ofzo. Gewoon spelen voor fun
(maar toch proberen om in de top 10 te komen/blijven
)
Wel leuk dat er dan 3 versies draaien...
1. RC2 Private beta (nog niet begonnen)
2. RC2 Public beta
3. hiSpeed Round 3
De hiSpeed is binnen een week afgelopen. Aan de private beta doen denk ik niet erg veel mensen mee.. Dus de meesten zullen na een tijdje wel naar de RC2 public beta gaan
Dutch, Tronick zoekt nog members
*kick*
Ik zat me even af te vragen hoeveel traders er zijn (onder de GoT-ers natuurlijk) en waarin ze voornamelijk traden.
Ik handel zelf voornamelijk in goud omdat dat redelijke winst geeft (1000 credits / ton is goed te doen). gemiddeld haal ik zo'n 100 ~ 150.000K per 10 turns binnen.. Wat zijn jullie marges?
Ik zat me even af te vragen hoeveel traders er zijn (onder de GoT-ers natuurlijk) en waarin ze voornamelijk traden.
Ik handel zelf voornamelijk in goud omdat dat redelijke winst geeft (1000 credits / ton is goed te doen). gemiddeld haal ik zo'n 100 ~ 150.000K per 10 turns binnen.. Wat zijn jullie marges?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Het is een beetje zoeken, maar als het goed gaat haal ik wel een 1150/turn.
Momenteel ben ik meer een attacker dan een trader omdat er soms meer geld te halen is, maar zodra ik wat hoger sta en een trading van 13-15 heb ga ik weer traden
Momenteel ben ik meer een attacker dan een trader omdat er soms meer geld te halen is, maar zodra ik wat hoger sta en een trading van 13-15 heb ga ik weer traden
en zelfs wel 1250 euro per turn als je goed zoekt. Ik ga niet lager dan 1150.
Welk ras spelen de meeste hier eigenlijk? Ik ben nu Cadien, ik heb al eerste mining production ding gekocht met 5 workers erop, nu moet ik 2 turns wachten tot ik genoeg geld heb om een Defense Network of Intelligence Center te kopen.
Weet iemand ook een leuke beginners guide of een leuke alliance?
Weet iemand ook een leuke beginners guide of een leuke alliance?
[ Voor 58% gewijzigd door Cryonist op 04-01-2005 00:17 ]
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Goudvis: Dutchies zoekt nog mensen... Wij spreken allen NL (zowel belgen als nl-ers) en hebben gewoon een relaxed team...
mijn nick in Galaxis is hetzelfde als hier, stuur maar een PM, dan maak ik je wel lid.
mijn nick in Galaxis is hetzelfde als hier, stuur maar een PM, dan maak ik je wel lid.
Ik heb een PM gestuurd volgens mij. Mijn nick is hetzelfde als hiercdoens schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:46:
Goudvis: Dutchies zoekt nog mensen... Wij spreken allen NL (zowel belgen als nl-ers) en hebben gewoon een relaxed team...
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Komt er eigenlijk nog een Hi-speed aan, dat heeft namelijk meer mijn tempo. Standaard galaxis duurt een eeuwigheid.cdoens schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 13:46:
Nadeel is wel dat ik galaxis nu 7 keer heb "uitgespeeld" (alles level 10, 5 exstar's alles vol met armors en vp's)
[ Voor 13% gewijzigd door Cardinal op 04-01-2005 16:39 ]
High speed is volgens mij ook wel vet. Als er nog een komt dan doe ik daar denk ik ook wel aan mee.cardinal808 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:38:
[...]
Komt er eigenlijk nog een Hi-speed aan, dat heeft namelijk meer mijn tempo. Standaard galaxis duurt een eeuwigheid.
Nadeel is wel dat ik galaxis nu 7 keer heb "uitgespeeld" (alles level 10, 5 exstar's alles vol met armors en vp's)
D3
Probleem is alleen dat je met hi-speed makkelijk "gekilled" kan worden als je niet goed oplet.GoUdViS schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:17:
[...]
High speed is volgens mij ook wel vet. Als er nog een komt dan doe ik daar denk ik ook wel aan mee.
Zorg er namelijk in het begin voor dat je meteen een mining colony koopt, de laatste keer was er namelijk geen protection mode en als je even in het begin niet oplette kan geplunderd worden en heb je geen materials om een mining colony te kopen.
Mocht dit gebeuren dan kan je alleen deleten en opnieuw het account aanmaken andere opossingen zijn er niet echt. behalve proberen een colony te plunderen die totaal geen bescherming heeft.
Het enige jammere aan hi-speed is dat je "maar" 5 schepen kan kopen en alles maar tot level 10 gaat, ze zouden door uitbreiding de levensduur makkelijk kunnen verlengen. Nu is de truc om zoveel mogelijk defense op te bouwen totdat je defense zo dangi hoog is dat niemand je ooit nog kan aanvallen. De laatste keer was mijn defense 320.000 en niet meer te breken. Dan te bedenken dat ik niet de enige was, kon je alleen mensen irriteren die dat nog niet hadden
[ Voor 25% gewijzigd door Cardinal op 04-01-2005 17:25 ]
Inmiddels id de pre-registratie van Galaxis Hi-speed weer begonnen, maar eens kijken of we weer een team van 18 mensen kunnen maken.
Als je mensen zoekt, ik wil ook wel een keer een high speed ronde spelen.cardinal808 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 09:44:
Inmiddels id de pre-registratie van Galaxis Hi-speed weer begonnen, maar eens kijken of we weer een team van 18 mensen kunnen maken.
/edit
Ik heb me ook ingeschreven voor de Hi-Speed round. nog 18 hr., 32 min tot het begint
[ Voor 17% gewijzigd door Cryonist op 05-01-2005 11:29 ]
D3
Ja ze beginnen weer op een maffe tijd, maar ik had even het vermoeden dat er geen nieuwe ronde zou komen, nou moet ik zeggen dat ik ook niet bepaald geduldig ben.GoUdViS schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 10:47:
[...]
Als je mensen zoekt, ik wil ook wel een keer een high speed ronde spelen.
/edit
Ik heb me ook ingeschreven voor de Hi-Speed round. nog 18 hr., 32 min tot het begint. Nu nog een leuke alliance
Ik weet trouwens nog wel een alliance, helaas ben ik niet de leader, dus ik moet nog even iemand schoppen, alleen heeft hij nog niet door dat we weer zijn begonnen, komt in de loop van de dag wel
Heb het een half jaar geleden ook gespeeld maar had toen geen tijd meer.
Ben nu ook weer begonnen.
Planeet Galdilon in Yont
Ben nu ook weer begonnen.
Planeet Galdilon in Yont
Smiling as the shit comes down...
Spelen mensen dit nog? ik ben iig net begonnen, ziet er wel leuk uit...
Cdoens, kan ik nog bij jullie alliantie? ik heb je een PM gestuurd ingame (Ampy).
Cdoens, kan ik nog bij jullie alliantie? ik heb je een PM gestuurd ingame (Ampy).
[ Voor 3% gewijzigd door CrisT op 01-02-2005 09:41 ]
Nederlandse Civilization community DutchCiv.nl
Ik speel ook nog steeds, ik zit in de Dutch alliance
(4e plaats)
We hebben wel 3 inactieve members zo volgende ronde zoek ik mensen erbij
We hebben wel 3 inactieve members zo volgende ronde zoek ik mensen erbij
JAAA, eindelijk is Galaxis 1.0 gestart!
Na wat aanloop probleempjes draait nu de goede versie! Wie nog zin heeft of toe is aan een nieuwe uitdaging: allemaal meedoen!
http://www.galaxisonline.com
Na wat aanloop probleempjes draait nu de goede versie! Wie nog zin heeft of toe is aan een nieuwe uitdaging: allemaal meedoen!
http://www.galaxisonline.com
Ben ook maar weer begonnen. Ik had me nog wel zo voorgenomen....
Maar goed, nu met technology tree, zit wel veel evenwichtiger in elkaar als eerdere versies.
Ook dat je om te extracten daadwerkelijk moet vliegen, maakt het voor ftf veel interessanter.
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
Maar goed, nu met technology tree, zit wel veel evenwichtiger in elkaar als eerdere versies.
Ook dat je om te extracten daadwerkelijk moet vliegen, maakt het voor ftf veel interessanter.
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.
1.0 is een stuk beter nu, begin er steeds meer lol in te hebben 
Alleen niet erg veel tijd om actief te gaan traden
Alleen niet erg veel tijd om actief te gaan traden

Smiling as the shit comes down...
iemand die de "distress call" quest heeft opgelost?
Ik denk dat dit pas kan als je weer een level stijgt bij je trader experience.Largow schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:37:
iemand die de "distress call" quest heeft opgelost?
Is er veel aan veranderd dan die beta's?? nieuwe dingen enzo..
Ik heb een paar rondes meegespeeld maar vondt het na een aantal weken spelen beetje saai worden.
Als je je fleets vol had..met extractors en vp's was je inprincipe klaar...
Dan was het alleen nog maar VP's kopen om je rank omhoog te krijgen. Maar omdat aleen te doen is de lol er snel van af..
Ik heb een paar rondes meegespeeld maar vondt het na een aantal weken spelen beetje saai worden.
Als je je fleets vol had..met extractors en vp's was je inprincipe klaar...
Dan was het alleen nog maar VP's kopen om je rank omhoog te krijgen. Maar omdat aleen te doen is de lol er snel van af..

dus...
Er is nu een technology tree en het schijnt mogelijk te zijn een colony te 'veroveren' en zo de eigenaar te dwingen tot het betalen van een vaste bijdrage.
Ook zijn er nu speciale mission quests om op te lossen.
Verder klopt het nog steeds wat je zegt. De mensen van het allerallereerste uur zullen de top 20 vormen, de rest hangt er achteraan...
Verder klopt het nog steeds wat je zegt. De mensen van het allerallereerste uur zullen de top 20 vormen, de rest hangt er achteraan...
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
kick 
Deze ronde loopt al weer redelijk tegen het einde. De spelers hebben alles bijna gemaximaliseerd en het is eigenlijk weer wachten op de volgende ronde.
Men had hoge verwachtingen die grotendeels helaas niet waar gemaakt zijn. Er is geen FTF damage geimplementeerd en het op die manier stelen van dingen zit er dus ook niet in.
Graphikos (creator van het spel) waar ik bij in de alliance zit is bezig met het ontwikkelen van een interactieve Fleet to Fleet attack waarbij dus schepen schade oplopen en dus wellicht ook overgenomen kunnen worden.
Naar ik van graphikos vernomen heb, zal deze ronde niet zo heel lang meer duren. Hij zal het einde 2 weken van te voren aankondigen. Wie wil beginnen kan het beste misschien nu nog starten en de basisprincipes onder de knie krijgen om straks bij de herstart een gelijke kans te hebben op een goede start samen met de die hards in het spel
Deze ronde loopt al weer redelijk tegen het einde. De spelers hebben alles bijna gemaximaliseerd en het is eigenlijk weer wachten op de volgende ronde.
Men had hoge verwachtingen die grotendeels helaas niet waar gemaakt zijn. Er is geen FTF damage geimplementeerd en het op die manier stelen van dingen zit er dus ook niet in.
Graphikos (creator van het spel) waar ik bij in de alliance zit is bezig met het ontwikkelen van een interactieve Fleet to Fleet attack waarbij dus schepen schade oplopen en dus wellicht ook overgenomen kunnen worden.
Naar ik van graphikos vernomen heb, zal deze ronde niet zo heel lang meer duren. Hij zal het einde 2 weken van te voren aankondigen. Wie wil beginnen kan het beste misschien nu nog starten en de basisprincipes onder de knie krijgen om straks bij de herstart een gelijke kans te hebben op een goede start samen met de die hards in het spel
Een specialist weet veel van weinig en leert steeds meer van steeds minder, tot hij uiteindelijk alles weet van niets.
KICK
Hey Tweakers, en andere luitjes die hier rondneuzen
Zoals jullie misschien wel of niet vernomen hebben zijn ze op moment met een nieuwe versie van Galaxis bezig en heeft de oude versie zowel normaal als hispeed eruit gelegen voor 6 maanden begin dit jaar.
Nou de oude versies zijn weer helemaal terug. De versies waar jullie zo verkikkerd op waren.
Helaas moet ik rapporteren dat als we niet boven de 300 leden uit komen op de normale game dan wordt de ontwikkeling voor de oude versie stop gezet.
Misschien wordt deze wel helemaal in de archief kast gegooid als de nieuwe versie er is.
Dit zou zonde zijn vindt ik persoonlijk.
Registreer daarom nu een accountje om de ontwikkeling toch door te laten gaan.
Greetz,
LogiForce
ps. Dit heb ik niet via via, maar direct vanaf Assimilate de broer van Graphikos. Welke op dit moment het meeste programmeer werk doet.
Hey Tweakers, en andere luitjes die hier rondneuzen
Zoals jullie misschien wel of niet vernomen hebben zijn ze op moment met een nieuwe versie van Galaxis bezig en heeft de oude versie zowel normaal als hispeed eruit gelegen voor 6 maanden begin dit jaar.
Nou de oude versies zijn weer helemaal terug. De versies waar jullie zo verkikkerd op waren.
Helaas moet ik rapporteren dat als we niet boven de 300 leden uit komen op de normale game dan wordt de ontwikkeling voor de oude versie stop gezet.
Misschien wordt deze wel helemaal in de archief kast gegooid als de nieuwe versie er is.
Dit zou zonde zijn vindt ik persoonlijk.
Registreer daarom nu een accountje om de ontwikkeling toch door te laten gaan.
Greetz,
LogiForce
ps. Dit heb ik niet via via, maar direct vanaf Assimilate de broer van Graphikos. Welke op dit moment het meeste programmeer werk doet.
In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.
Let op! Het laatste bericht in deze discussie is meer dan 2 weken oud!
Kleine kick
Ik vroeg mij af of er nog tweakers zijn die Galaxis spelen. De classic versie is namelijk kort geleden weer herstart en er wordt zelfs weer aan gedevved. Dit aangezien de ontwikkelingen van Galaxis 2.0 nog wel een tijd op zich zal laten wachten. Bij deze de link: http://www.galaxisclassic.com/ Mijn naam ingame is 'Nuker' en ik zit op de planeet van de Marauders. Hopelijk komen er nog wat tweakers
Kleine kick
Ik vroeg mij af of er nog tweakers zijn die Galaxis spelen. De classic versie is namelijk kort geleden weer herstart en er wordt zelfs weer aan gedevved. Dit aangezien de ontwikkelingen van Galaxis 2.0 nog wel een tijd op zich zal laten wachten. Bij deze de link: http://www.galaxisclassic.com/ Mijn naam ingame is 'Nuker' en ik zit op de planeet van de Marauders. Hopelijk komen er nog wat tweakers
Zijn er geen tweakers die dit spel leuk vinden?
Ik werk op moment met Graphikos aan een compleet nu systeem voor attackers in Galaxis Classic om wat meer balans erin te krijgen. Als de balans eenmaal goed is en de bugs eruit zijn dan pakken we Galaxis 2.0 verder op.
Ik hoop dat jullie een kijken gaan nemen. We hopen voor de kerst de update er door te hebben. Ik zal posten als het zover is, of hou het zelf in de gaten op http://www.galaxisclassic.com
Ik werk op moment met Graphikos aan een compleet nu systeem voor attackers in Galaxis Classic om wat meer balans erin te krijgen. Als de balans eenmaal goed is en de bugs eruit zijn dan pakken we Galaxis 2.0 verder op.
Ik hoop dat jullie een kijken gaan nemen. We hopen voor de kerst de update er door te hebben. Ik zal posten als het zover is, of hou het zelf in de gaten op http://www.galaxisclassic.com
Als de balance update er doorheen is laat het dan even weten, dan ben ik weer van de partij!
Wow, dat dit spel nog bestaat! Ik speelde het jaren geleden best vaak, verslavend ook welLogiForce schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 01:26:
Zijn er geen tweakers die dit spel leuk vinden?
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Natuurlijk bestaat het nog. We hebben de Fleet-to-Colony gedeelte nu klaar. Nu even pauze en dan bezig met Fleet-to-Fleet. Eindelijk ook damage geimplementeerd nu, na 4 jaar. 
Het gaat de goede kant op in ieder geval.
Ik hou jullie allen op de hoogte, is belooft.
Nou ik ga weer eens werk en kijken of ik nog ergens bugs of balans issues kan vinden. Het zit er dik in dat we zeker voor de kerst de game wel kunnen starten. Ik hoop zelf dat we pre-reg morgen (zondag) kunnen doen, maar dat zal er wel niet in zitten. Maandag word al wat realistischer.
Naja, plicht roept.
Ik hoop dat ik jullie allen mag verwelkomen straks
Nou ik ga weer eens werk en kijken of ik nog ergens bugs of balans issues kan vinden. Het zit er dik in dat we zeker voor de kerst de game wel kunnen starten. Ik hoop zelf dat we pre-reg morgen (zondag) kunnen doen, maar dat zal er wel niet in zitten. Maandag word al wat realistischer.
Naja, plicht roept.
Dat laatste mag je zeker, dit spel heeft mij jaren geleden lang kunnen boeienLogiForce schreef op zondag 21 december 2008 @ 00:38:
Natuurlijk bestaat het nog. We hebben de Fleet-to-Colony gedeelte nu klaar. Nu even pauze en dan bezig met Fleet-to-Fleet. Eindelijk ook damage geimplementeerd nu, na 4 jaar.
Naja, plicht roept.
Ok, the game draait weer. Een beetje later dan ik zei, maar nog voor de kerst.
We wouden jullie gamers niet langer laten wachten. Laten we hopen dat er niet teveel issues naar voren komen.
Maar zoals iedereen wel weet. In een live omgeving gaat er altijd wel wat mis.
Aan de andere kant is fouten maken een menselijk iets.
Dus heb geduld als er iets fout zit. Er zal zo snel mogelijk een zo goed mogelijke oplossing gevonden worden.
http://www.galaxisclassic.com
Ik hoop dat jullie veel plezier zullen hebben.
Success
We wouden jullie gamers niet langer laten wachten. Laten we hopen dat er niet teveel issues naar voren komen.
Maar zoals iedereen wel weet. In een live omgeving gaat er altijd wel wat mis.

Aan de andere kant is fouten maken een menselijk iets.
Dus heb geduld als er iets fout zit. Er zal zo snel mogelijk een zo goed mogelijke oplossing gevonden worden.
http://www.galaxisclassic.com
Ik hoop dat jullie veel plezier zullen hebben.
Success
[ Voor 59% gewijzigd door LogiForce op 23-12-2008 01:49 ]
<- ingame: Nuker
Eens kijken of het mij nog net zo kan boeien als vroegah
Eens kijken of het mij nog net zo kan boeien als vroegah
Kudo's voor het nieuwe PvP systeem
Super, ik blijf voorlopig weer een tijdje rondhangen!
Graphikos is weer bezig en is nu al 55 dagen aan een stuk door aan het coden.
Gebruikt:
Impact Engine (HTML5+JavaScript): http://www.impactjs.com
Sublime Text V2 (IDE): http://sublimetext.com/2
Photoshop CS3: http://www.adobe.com
Kijk live naar hoe hij aan het coden/ontwerpen is op (start vaak om 2pm MST): http://justin.tv/Graphikos
Facebook: http://www.facebook.com/p...onlinecom/202708793100598

Gebruikt:
Impact Engine (HTML5+JavaScript): http://www.impactjs.com
Sublime Text V2 (IDE): http://sublimetext.com/2
Photoshop CS3: http://www.adobe.com
Kijk live naar hoe hij aan het coden/ontwerpen is op (start vaak om 2pm MST): http://justin.tv/Graphikos
Facebook: http://www.facebook.com/p...onlinecom/202708793100598

[ Voor 71% gewijzigd door LogiForce op 27-02-2012 00:19 ]