ik denk dat wij absoluut niet de eenige zijn!! hehehehehehehe typ galaxisonline maar eens in in google en brows alle forums 
iedereen zoekt updates
iedereen zoekt updates
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Dutchmega op 13-08-2004 23:29 ]
Verwijderd
Verwijderd
dus...
ja er is nog plek bij dutchies, witters, ik stuur wel een invite.P3PP3R schreef op 14 augustus 2004 @ 14:21:
lol trug van vankantie en gekicked uit Dutch... geen id waarom om maar zal vast wel in vorige treads staan...
Dussuh zo ff 1,046 turns opmaken![]()
en ik sta rank 338 ...
Iemand nog een plekkie??
Of ben ik te hoog in rankwat waarschijnlijk de rede is dat ik gekicked was. maar ja vakantie he.. gaat een beetje moeilijk.. afijn ik ga ff alles doorlezen
[ Voor 11% gewijzigd door ikman op 14-08-2004 15:51 ]
[ Voor 54% gewijzigd door BigFast op 14-08-2004 18:22 ]
Ja die snapte ik al, alleen hoeFirmPete schreef op 14 augustus 2004 @ 18:40:
Naar Delta fietsen. da's al.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 01:12 ]
alle levels gaan door tot level 10. ik zou ook wat defence en intel upgraden om je ccredits en mats te beschermen. koop veel material extractors met bots die leveren meer mats op dan mining.BigFast schreef op 15 augustus 2004 @ 02:10:
Even een klein vraagje
Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar in de volgende upgrades geinvesteerd:
Current Level : 5
Workers: 17 /17
Production per Turn: 6,390
Hoever gaan deze upgrades door en is het verstandig om tot aan het einde van de protectie hier mee door te gaan. Uiteraard heb ik tegen die tijd een interstellar bank. Zo niet wat moet ik dan gaan upgraden/kopen? Een production plant??
Verwijderd
Daar gaan er indd maar twee op, dus zo'n 20 bots totaaldiabyte schreef op 15 augustus 2004 @ 10:55:
Hij heeft een Shuttlecraft, daar gaan misschien 2 material extractors in
Verwijderd
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 18:09 ]
[ Voor 26% gewijzigd door Pepper op 15-08-2004 19:17 ]
dus...
Je kan met traden ruim 100k per 10 turns verdienen en later met een paar tradings-schipjes kan je zelfs 140k binnenhalenVerwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 18:07:
Hoe koop je mining bots? Ik heb al wel een extractortje aan me schipje zitten, maar die bots kan ik niet echt vinden :S!
Hellllup!
EDIT: Lamaar, heb t al gevonden. Trouwens, is het slim om veel te traden? (bij commodity market dingen voor low inkopen en voor high verkopen)
[ Voor 11% gewijzigd door Dutchmega op 15-08-2004 21:46 ]
Is fftjes kieken hoeveel centjes nog op mijn rekening staanWell it is good news to have the game up and running again, but there had to be alot of changes to make this happen.
I will give you the story as I know it.
Glexicon whose server hosted "Galaxis" on a free bases didn't pay their bill. In turn the server was turned off by the hosting company. This not only effected us, but also those who were paid subscribers.
This put Graphikos in a situation. He needed a server for the game, and one that could handle the amount of traffice put on by the nearly 2000 players playing. So option 1 came into play, he bought a server which has a monthly fee to maintain for the game. Approximately $250 usd a month.
After buying and registering for the new server, graphikos hit another stumbling block. The host company would not release the game's up to date data with out Glexicon's bill being paid. So graphikos had a decision, pay to release the data, or use the data he had backed up prior to his vacation, that was missing alot of data and new players.
Well as you can see the game is up and running like we were never gone. The only thing basically missing was 3 days of game play. We all got back online with the same we had before we logged off. But that cost graphikos more money.
I believe that this is a wonderful game, and the hard work that graphikos, assimilate, and azuran put into it of their own free time is greatly appreciated and respected. Neither of them get paid to do this, yet now on top of the long hours to keep us all happy, graphikos has a monthly bill to worry about paying himself, unless somehow galaxis can pay for the server costs themselves.
Donations are needed. Whether they are large or small. Yes this is a free game to players, but its not a free game for the creators. It costs them time and money.
Think about your next cup of coffee, your next beer or drink when you out. How about that next package of cigarettes. If you could donate even the amount of one of those items, it would help. I know not everyone can afford to pay...so if you can't pay...spread the word about the game, maybe someone you get to join will like the game and have some spare change to donate.
Donations are thru paypal which is paypal@galaxisonline.com. If that not convinient money orders and/or western union wires work well.
If you have any concerns or questions please pm graphikos, assimilate, azuran, fort knox or myself and we can answer them..
Enjoy the game....
And if you can donate......
P.S. we are still working on other recognition incentives for players that have paid. if you have any suggestions let me know. they can not effect the fairness of the game, so no extra militia, agents, bots, credits materials and or turns will be offered...
http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang
invite verstuurtP3PP3R schreef op 15 augustus 2004 @ 19:09:
nog steeds zonder alliance
mijn rulername: Pepper
atm rank:193 .. maar moet nog 550 turns opmaken
invite me maar
Nee.... bedankt.. Ben net weg omdat de grote leider me voor "dom" uitmaakte en als het me niet beviel "to fuck off" (overigens wel handig om de # 1 weg te jagen.Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 01:11:
mijn alliance8 plekjes vrij
Referral Link: http://www.galaxisonline....lianceRef=CWS2XDGHP9PIM8H
Check if there is a mark at and check the planet name is yuna
Colony Planet:
(alliances)
Form an alliance with colonies on existing planet: [oSFo]
altijd plek zat
maareuh ligt het aan mij offe issie weer down
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
1) Intelligence is om een colony te kunnen scannen en om scans bij jou te blokeren. Om een colony te junnen scannen moet je landen op een planeet en dan bij op een colony klikken. Daar heb je de optie voor 'scan colony'PizZa_CalZone schreef op 16 augustus 2004 @ 11:57:
1 Hoe werkt die intelligence? (wat is precies het nut ervan)
2 Hoe kan ik de fleet van anderen aanvallen? (ze doen het wel bij mij maar ik zie nergens een knop met attack fleet)
Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel
[ Voor 22% gewijzigd door PizZa_CalZone op 16-08-2004 18:05 ]
Wat ik dus wil weten is waardoor je die punten krijgt of verliest.diabyte schreef op 16 augustus 2004 @ 18:08:
Dat ranking werkt gewoon met punten, je aantal punten bepaalt jou rank. Zak jij dus heb je er gewoon geen punten bij de laatste turns en anderen wel.. krijg jij weer punten door iets aan te schaffen dan stijg je ook in ranking.
Verwijderd
ik vind dat je zielig gedrag vertoontStandeman schreef op 16 augustus 2004 @ 12:51:
[...]
Nee.... bedankt.. Ben net weg omdat de grote leider me voor "dom" uitmaakte en als het me niet beviel "to fuck off" (overigens wel handig om de # 1 weg te jagen.als je wilt stijgen in de ranking
Zeker goed leiderschap ofzo
)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 09:31 ]
Achja.. die planet name was meer ff een opwelling...Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 09:05:
[...]
ik vind dat je zielig gedrag vertoont
en nog zieliger een allianceje op zetten met osfo sucks getuigt niet van veel wetend gedrag , anyway het boeit me niet dat je weg ben, hou de gezellige mensen over.#
jammer dat er te veel kinderlijk gedrag vertoont wordt soms
helaas voor hartje dat je haar zo behandeld!!!! mar goed ik ga er verder niet tussen zitten het is tussen jullie bemoei ik me niet meee dit is mijn mening ..
ander onder werp###hmm damn moet zo werken
[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-08-2004 17:27 ]
Hoe meer material per turn je hebt, hoe meer je kan omzetten naar Credits.. Ik zelf heb nu +/- 100 K materials per turn.. Dat betekend dus zo'n 20K credites (echt belachelijke wisselkoers.. 5 op 1PizZa_CalZone schreef op 17 augustus 2004 @ 17:25:
Koel! Ik kom er net achter dat het per system kan verschillen hoeveel je binnenhaalt met je material extractors. (heeft dit temaken met de hoeveelheid asteroids die er op dat moment in dat stelsel zijn?)
Verder heb ik nu een courier aangeschaft en er 5 material extractors in gedonderdNu nog maar even wachten totdat ik genoeg materials / credits heb voor een leuk offensive schipje. Of is het adviseerbaar om er eerst voor te zorgen dat ik meer material per beurt binnen krijg?
(zit nu op de 22.000 material per turn) Ofwel de mining production naar level 10 gooien en meer scheepjes bouwen met 5 material extractors (en bots uiteraard.)
[ Voor 10% gewijzigd door Standeman op 17-08-2004 17:33 ]
Ik heb dit even gecontroleerd en het is inderdaad dat je zonder scanner een vast aantal materials binnen haalt... maar dit is een stuk minder dan het laagste aantal wat ik MET scanner kon halen.diabyte schreef op 17 augustus 2004 @ 17:51:
Dat lijstje is er volgens mij niet nee, best wel jammer eigenlijk.
Je kan ook een vast aantal materials krijgen (wel minder meestal dan niet-vast) door je subspace scanner van je schepen te halen, dan krijg je een vast aantal, tenminste dat dacht ik. Had ik ook in de BETA
[ Voor 15% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-08-2004 21:32 ]
Ligt er aan wat je ranking (e.g. wanneer je begonnen) bent en waar je prio's lagen...PizZa_CalZone schreef op 17 augustus 2004 @ 21:30:
Die scanner hou ik zo i zo wel... Het is inderdaad zo dat je ook geen colonies kan scannen zonder scanner dus tis een vrij vereist stukje equipment...
(AAAAAAAAHHHH ik kan niet wachten totdat ik eindelijk weer material/credits/turns heb... kan soms vrij irritant worden als je niets kan uitvoeren.mja ik krijg nu wel 30k materials per beurt wat volgens mij vrij veel is in dit stadium van het spel)
Kan je een hoop leuke dingen van kopenDutchmega schreef op 17 augustus 2004 @ 22:56:
20k is niet enorm veelSommige hebben al 150k materials per turn.. Dat is toch 30k credits per turn meer.. en dat tikt echt wel aan...
[ Voor 14% gewijzigd door Standeman op 17-08-2004 23:10 ]
4 Fosgates en een Bulk Freighter heb ik momenteel maar ik ga idd. voor een Extar als ik attack te weinig heb (maar dan moet ik weer Extractors verkopenPizZa_CalZone schreef op 18 augustus 2004 @ 00:03:
Ghehe zo zag ik dat dutchmega 4 fosgates had en 1 exstar... dat zou denk de config zijn waar ik dan ook voor zou gaan. Laat die materials maar binnen stromen
Met 4 Fosgate's kan je 71 680 attack hebben en met een Extar erbij als 5e ship ruim 107 520. Das wel genoegStandeman schreef op 17 augustus 2004 @ 23:08:
[...]
Kan je een hoop leuke dingen van kopen((150x24)/5=720K credits per dag )
Het is maar welke afweging je maakt... een fosgate kan max 8 guns hebben (en 16 outfits) ... dat is zo'n 17,6K attack... dus op zich geen slechte keuze...
En exstar is precies omgekeerd.. dus 16 guns en 8 outfits... dus reken maar uit..
Ook defense en attack zijn omgedraaid bij Fosgate en ExtarStandeman schreef op 17 augustus 2004 @ 23:08:
[...]
Het is maar welke afweging je maakt... een fosgate kan max 8 guns hebben (en 16 outfits) ... dat is zo'n 17,6K attack... dus op zich geen slechte keuze...
En exstar is precies omgekeerd.. dus 16 guns en 8 outfits... dus reken maar uit..
[ Voor 37% gewijzigd door Dutchmega op 18-08-2004 11:28 ]
[ Voor 37% gewijzigd door PizZa_CalZone op 18-08-2004 23:19 ]
Een fosgate kost 3.000.000 credits en 1.350.000 materialsPizZa_CalZone schreef op 18 augustus 2004 @ 17:59:
...
Ik heb nog geen idee hoe duur het is om een fosgate aan te schaffen maar ik verwacht wel dat ik hiervoor een advanced shipyard ken kopen en ook nog 1 fosgate. (+ de nodige material extractors/bots)
Verwijderd
dus...
Verwijderd
(150K*2*24)/5=1,440,000Standeman schreef op 17 augustus 2004 @ 23:08:
[...]
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
[ Voor 42% gewijzigd door SCIxX op 24-08-2004 11:52 ]
How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq