[Webbased] Galaxis - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.872 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat wij absoluut niet de eenige zijn!! hehehehehehehe typ galaxisonline maar eens in in google en brows alle forums :)

iedereen zoekt updates :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:40
Hij doet het :D

Credits: 263,312
Materials: 547,811
Turns: 76

Niks doorgeteld dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

??????????????????????????
ik krijg dit

Game offline. Please try again later...

What does this mean?

The game was taken offline manually. We try very hard to not have any downtime for the game, however there are times that it is just necessary to work on things without players in the game. Unless specified, the downtime may be due to any of these reasons:

The game is being optimized for better performance.
There is a glitch or bug in the game is currently being fixed.
There was a server or database error that is currently being fixed.

When can I expect the game to be available again?

Depending on the severity of the problem it could be only a few minutes to several hours. It's suggested that you try back every few minutes in the beginning but if it becomes more then an 30 minutes then it likely that it may be down for a longer period of time.

Are "turns" still being rewarded while the game is offline?

In most all cases, yes, all turns and turn based actions such as mining are still being rewarded. If outside forces prevents this they will be reimbursed when the game becomes active again.

How can I help?

Galaxis Online is a completely free game to play. Although many people have given their time and skills to this project since its inception. Galaxis will always remain free to play but it's not something that is free to run or develop.

Galaxis Online relies on your donations both to support the developers working on this increasingly complex project, and to cover hardware and hosting costs. Galaxis wasn't built to make money but rather for pure fun for those who play it, including the developers. In a way you can consider Galaxis a non-profit organization as all donations are used in support of the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Bij mij doet Galaxis het gewoon hoor :) Bij andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij droom jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Bij mij doet galaxisonline.com het ook gewoon hoor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de gene waar de DNS niet snel van update gebruik de boven staande links!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat is de IP GVD :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Die geeft yuna net. Anyway, ik zal maar niet aanvallen uit "eerlijkheids overwegingen" :P En ik riskeer liever niet dat Graphikos me kickt doordat ik lame bezig ben zo attacken nadat ze offline waren ^_^'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ah de game is offline gehaald door Graphikos.. verstandig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb bij hem in de alliance gezeten goede gast af en toe iets te traag van begrip maar :) hij is nu ook wakker en alles ofline gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maaaaaar collega bier tijd dusseeee fijne avond wij gaan met ze alle de kroeg in groete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
EDIT: GALAXIS DOET HET :7

[ Voor 92% gewijzigd door Dutchmega op 13-08-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
MAJOR UPDATE!!!!!!!!!

GALAXIS DRAAIT WEER!!!!

_/-\o_ Graphikos _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1: krijgen niet credits er bij
2: krijgen er geen turns bij
3: krijgen er geen metrials bij

de server is zo neer gezet zoals ie stond op het minuut dat ie ofline werdt gehaald en daar mee moeten we het doen :(

wat flauw :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Idd. De turns/credits/materials moeten nog getelt worden.. Ik wil geen gratis credits maar gewoon mijn materials.. Ik krijg gvd 100k per turn en dat is omgerekend in 2 dagen 2 miljoen credits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Zo ff me 9de purge aangeschaft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach ze zijn bezig te overdenkenwat ze toch zouden kunnen doen en 2 dagen het waren er volgens mij dag of 3 maar ok heb zelfs 4 horen vallen :)

maar gped ik wacht wel af wat we krijgen eerlijkheid zegt laat het zo maar goed wie ben ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Volgens mij 2 dagen hoor, misschien ietsje meer maar echt niet 3 of 4 volle dagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

lol trug van vankantie en gekicked uit Dutch... geen id waarom om maar zal vast wel in vorige treads staan...

Dussuh zo ff 1,046 turns opmaken >:)
en ik sta rank 338 ...

Iemand nog een plekkie??

Of ben ik te hoog in rank :? wat waarschijnlijk de rede is dat ik gekicked was. maar ja vakantie he.. gaat een beetje moeilijk.. afijn ik ga ff alles doorlezen :D

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-01 21:59

ikman

weinig posts

P3PP3R schreef op 14 augustus 2004 @ 14:21:
lol trug van vankantie en gekicked uit Dutch... geen id waarom om maar zal vast wel in vorige treads staan...

Dussuh zo ff 1,046 turns opmaken >:)
en ik sta rank 338 ...

Iemand nog een plekkie??

Of ben ik te hoog in rank :? wat waarschijnlijk de rede is dat ik gekicked was. maar ja vakantie he.. gaat een beetje moeilijk.. afijn ik ga ff alles doorlezen :D
ja er is nog plek bij dutchies, witters, ik stuur wel een invite.
mm wat is je in game naam, anders stuur je maar een mail of pm.

[ Voor 11% gewijzigd door ikman op 14-08-2004 15:51 ]

[SPARKPLUGS] [flickr] [ijs1]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
waarom loopt iedereen toch zo te zaniken dat ze geen turns, credits en materials doorberekend krijgen? We mogen met z'n allen blij zijn dat galaxis weer terug is van weggeweest en dat we uberhaupt nog kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Tjah...

Anyway, mijn 10de volatic purge aangeschaft. Attack: 23,935. Nu heeft ik alleen klein probleempje, mijn avengers zitten vol :P Tijd voor een 3de schip :D Welke zal ik kiezen :P ?

Hmm.. eerst is ff een advanced shipyard kopen, zie net dat ik die nog niet heb :D Dom dom dom..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Omdat ik verder niets kan doen op Galaxis zonder die turns, credits en materials ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Rank 372 al weer :) Ik kom toch weer langzaam omhoog na mijn week achterstand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast
  • Laatst online: 24-11-2021

BigFast

Cantona.

Heb me ook aangemeld. Ben human, resource bonus leek me wel wat. Zou graag wat beginnerstips willen horen. En als het kan wat alliances aangaan. Lijkt me wel zo verstandig. Heb wat ervaring met Utopia en Kingsofchaos. Weet niet of het te vergelijken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Bouw eerst genoeg Mining. Aan defense heb je toch geen ruk aangezien jij nog erg laag gerankt bent en de meeste daar niet of amper actief zijn.. en de hoger gerankte hebben amper fairness bij jou dus een echt target ben je niet.

Zorg ook dat je nooit teveel cash hebt liggen, bank of gebruik het.

En zorg een beetje voor wat attack zodat je wat cash kan gaan jatten, veel inactieve mensen hebben een paar mil. liggen en dat is mooi voor jou om weg te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Genoeg mining :? Euhrm, ja. Ik heb nog geen FAQ oid gezien op die hele site :| Heb volgens mij wel een mining iets gebouwd en 5 workers gebouwd, volgens mij had ik die nog niet nodig.

... ik heb ookal een business center gebouwd.

* BigFast is voorlopig nog beetje confused :+

Heb nu een missie:
Mission
• Some tourists want to visit the Delta system. Take 9 passenger(s) for 17,550 credits.

Hoe kan ik deze missie doen?? Heb hem nu aangeklikt en hij staat in mijn mission computer... Maar dan.

[ Voor 54% gewijzigd door BigFast op 14-08-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Naar Delta fietsen. da's al.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Missie's vind ik best wel tijd en turns verspilling maar ieder zijn bezigheid natuurlijk :P Ik hou het liever bij aanvallen, aanvallen, aanvallen en nog eens aanvallen. Heb ik aanvallen al genoemd?.. Ik heb ook amper defense, niet nodig, amper cash dus valt ook niks te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

FirmPete schreef op 14 augustus 2004 @ 18:40:
Naar Delta fietsen. da's al.
Ja die snapte ik al, alleen hoe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Wel via Command Fleet.. en dan zie je die planeeten, met je muis verplaats je de map en dan klik je gewoon Delta aan (in het rondje) en klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Ah, merci... Het is soms zo simpel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn alliance :) 8 plekjes vrij

Referral Link: http://www.galaxisonline....lianceRef=CWS2XDGHP9PIM8H

Check if there is a mark at and check the planet name is yuna

Colony Planet:

(alliances)

Form an alliance with colonies on existing planet: [oSFo]

altijd plek zat :)

maareuh ligt het aan mij offe issie weer down :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Even een klein vraagje :)
Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar in de volgende upgrades geinvesteerd:

Current Level : 5
Workers: 17 /17
Production per Turn: 6,390

Hoever gaan deze upgrades door en is het verstandig om tot aan het einde van de protectie hier mee door te gaan. Uiteraard heb ik tegen die tijd een interstellar bank. Zo niet wat moet ik dan gaan upgraden/kopen? Een production plant??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

BigFast schreef op 15 augustus 2004 @ 02:10:
Even een klein vraagje :)
Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar in de volgende upgrades geinvesteerd:

Current Level : 5
Workers: 17 /17
Production per Turn: 6,390

Hoever gaan deze upgrades door en is het verstandig om tot aan het einde van de protectie hier mee door te gaan. Uiteraard heb ik tegen die tijd een interstellar bank. Zo niet wat moet ik dan gaan upgraden/kopen? Een production plant??
alle levels gaan door tot level 10. ik zou ook wat defence en intel upgraden om je ccredits en mats te beschermen. koop veel material extractors met bots die leveren meer mats op dan mining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Hij heeft een Shuttlecraft, daar gaan misschien 2 material extractors in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben nog steeds ruimte voor actieve spelers voor de alliance Jurkball op Maxtor.
Met 13 spelers zijn we ondertussen rank 13.
Aktieve uitwisseling van targets, eigen irc channel voor strategy tips en website met player-stats om snel mogelijke targets uit te zoeken.

Stuur een pm aan Elvis en alles komt helemaal in orde.

Of druk op onderstaande link:
http://www.galaxisonline....lianceRef=T9GMJD0SOB2CHXJ

cya soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

diabyte schreef op 15 augustus 2004 @ 10:55:
Hij heeft een Shuttlecraft, daar gaan misschien 2 material extractors in :P
Daar gaan er indd maar twee op, dus zo'n 20 bots totaal :P
Hoe zit het met je credits, hoe gaan die omhoog, waardoor dus :) En hoe kan ik zo efficient mogelijk m'n colony opbouwen? Ik heb het idee dat ik sneller moet kunnen dan dat ik nu ga. Ik kan een shipyard en een adv. manufacturing plant bouwen. Of moet ik m'n mining upgraden? Naar lvl 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Credits heb je standaard 10k met de meeste rassen, of 12k als je Human bent. Dat is niet te verhogen. Meer credits kan je krijgen door andere mensen aan te vallen en dus te jatten, of missies te doen (in mijn ogen waardeloos) of zorgen dat je veel schepen hebt met honderden mining bots zodat je veel materials krijgt en die kan je omruilen naar credits. Ala dutchmega style, die krijgt gigantisch veel materials per turn, 150k ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

En is er nog een max. aan het aantal schepen dat je kunt bezitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Maximaal 5 schepen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe koop je mining bots? Ik heb al wel een extractortje aan me schipje zitten, maar die bots kan ik niet echt vinden :S!

Hellllup!

EDIT: Lamaar, heb t al gevonden. Trouwens, is het slim om veel te traden? (bij commodity market dingen voor low inkopen en voor high verkopen)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Als je genoeg turns hebt is traden zeker wel handig, je kan er veel credits mee verdienen. Gaat ook redelijk snel. Heb het alleen niet meer gedaan sinds het einde van de BETA, vond het altijd zoveel turns kosten :P Ik roof liever andere mensen leeg })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

nog steeds zonder alliance

mijn rulername: Pepper
atm rank:193 .. maar moet nog 550 turns opmaken :)
invite me maar :D

[ Voor 26% gewijzigd door Pepper op 15-08-2004 19:17 ]

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Wij van Jurkball @ Maxtor kunnen nog mensen gebruiken, alleen is de leider (ElvisPresley) niet online, zal geen probleem moeten zijn maar ik kan niet zomaar mensen gaan inviten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 18:07:
Hoe koop je mining bots? Ik heb al wel een extractortje aan me schipje zitten, maar die bots kan ik niet echt vinden :S!

Hellllup!

EDIT: Lamaar, heb t al gevonden. Trouwens, is het slim om veel te traden? (bij commodity market dingen voor low inkopen en voor high verkopen)
Je kan met traden ruim 100k per 10 turns verdienen en later met een paar tradings-schipjes kan je zelfs 140k binnenhalen O-)

offtopic:
Ik bijv. 600k met 42 turns :D (142857,14285714285714285714285714 per 10 turns)

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchmega op 15-08-2004 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Well it is good news to have the game up and running again, but there had to be alot of changes to make this happen.

I will give you the story as I know it.

Glexicon whose server hosted "Galaxis" on a free bases didn't pay their bill. In turn the server was turned off by the hosting company. This not only effected us, but also those who were paid subscribers.
This put Graphikos in a situation. He needed a server for the game, and one that could handle the amount of traffice put on by the nearly 2000 players playing. So option 1 came into play, he bought a server which has a monthly fee to maintain for the game. Approximately $250 usd a month.

After buying and registering for the new server, graphikos hit another stumbling block. The host company would not release the game's up to date data with out Glexicon's bill being paid. So graphikos had a decision, pay to release the data, or use the data he had backed up prior to his vacation, that was missing alot of data and new players.

Well as you can see the game is up and running like we were never gone. The only thing basically missing was 3 days of game play. We all got back online with the same we had before we logged off. But that cost graphikos more money.

I believe that this is a wonderful game, and the hard work that graphikos, assimilate, and azuran put into it of their own free time is greatly appreciated and respected. Neither of them get paid to do this, yet now on top of the long hours to keep us all happy, graphikos has a monthly bill to worry about paying himself, unless somehow galaxis can pay for the server costs themselves.

Donations are needed. Whether they are large or small. Yes this is a free game to players, but its not a free game for the creators. It costs them time and money.

Think about your next cup of coffee, your next beer or drink when you out. How about that next package of cigarettes. If you could donate even the amount of one of those items, it would help. I know not everyone can afford to pay...so if you can't pay...spread the word about the game, maybe someone you get to join will like the game and have some spare change to donate.

Donations are thru paypal which is paypal@galaxisonline.com. If that not convinient money orders and/or western union wires work well.

If you have any concerns or questions please pm graphikos, assimilate, azuran, fort knox or myself and we can answer them..

Enjoy the game....
And if you can donate......

P.S. we are still working on other recognition incentives for players that have paid. if you have any suggestions let me know. they can not effect the fairness of the game, so no extra militia, agents, bots, credits materials and or turns will be offered...
Is fftjes kieken hoeveel centjes nog op mijn rekening staan :P

Maar damn $250 per maand.. ik vraag me af hoelang Galaxis het zo volhoudt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 08:11
Als men dit een zeer goed spel vind zal men wel doneren.
Ik ga het zeker doen.
Dit spel is zeer verslavend.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

P3PP3R schreef op 15 augustus 2004 @ 19:09:
nog steeds zonder alliance

mijn rulername: Pepper
atm rank:193 .. maar moet nog 550 turns opmaken :)
invite me maar :D
invite verstuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-03 01:55

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ik wil ook best in een alliance maar ik ben pas net begonnen ben nu rang 1096 binnen 4 dagen ofzo. Nog een halve dag sparen voor mn shipyard en dan kan de lol pas echt beginnen.
Bijna alles is me nu duidelijk van het spel maar er zijn 2 dingen die ik nog niet helemaal begrijp.

1 Hoe werkt die intelligence? (wat is precies het nut ervan)
2 Hoe kan ik de fleet van anderen aanvallen? (ze doen het wel bij mij maar ik zie nergens een knop met attack fleet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 01:11:
mijn alliance :) 8 plekjes vrij

Referral Link: http://www.galaxisonline....lianceRef=CWS2XDGHP9PIM8H

Check if there is a mark at and check the planet name is yuna

Colony Planet:

(alliances)

Form an alliance with colonies on existing planet: [oSFo]

altijd plek zat :)

maareuh ligt het aan mij offe issie weer down :(
Nee.... bedankt.. Ben net weg omdat de grote leider me voor "dom" uitmaakte en als het me niet beviel "to fuck off" (overigens wel handig om de # 1 weg te jagen. 8)7 als je wilt stijgen in de ranking :*) Zeker goed leiderschap ofzo :?)

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:22

Salandur

Software Engineer

PizZa_CalZone schreef op 16 augustus 2004 @ 11:57:
1 Hoe werkt die intelligence? (wat is precies het nut ervan)
2 Hoe kan ik de fleet van anderen aanvallen? (ze doen het wel bij mij maar ik zie nergens een knop met attack fleet)
1) Intelligence is om een colony te kunnen scannen en om scans bij jou te blokeren. Om een colony te junnen scannen moet je landen op een planeet en dan bij op een colony klikken. Daar heb je de optie voor 'scan colony'
2) In je 'command fleet' scherm heb je een knopje 'scan system'. Je krijgt dan in het linker lijstje alle fleets in het huidige systeem. Klikken op een naam en je kan die fleet aanvallen.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Hijs weer offline :'( Kreeg net ook al een error met iets over iptracker :P Zal wel wat bugs aan het wegwerken zijn ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Bij mij is hij gewoon online hoor!
Ik heb trouwens al me geld/materials uitgegeven aan een shipyard... B) Binnenkort even 2 schepen bouwen... 1 op materials te halen en 1 fighter ship... Is het slim om in dit stadium basic ships te bouwen of is het adviseerbaar eerst een advanced shipyard te bouwen en dan te gaan sparen voor duurdere schepen?

Zelf zat ik eraan te denken eerst zo'n courier te bouwen en hem vol te proppen met die material extractors en veel bots te bouwen... Vervolgens gewoon even een week stilletjes heeeeeel veel materials/credits ontvangen en vervolgens direct voor alle dure shit gaan. (slim plan?)

Hoe werkt dat ranking systeem trouwens? ik ben 4 ranks achteruit gegaan en zit nu op 1100 maar heb 1 attack op me colony gehad en al me credits/materials opgemaakt. :P

[ Voor 22% gewijzigd door PizZa_CalZone op 16-08-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Je reageert ook bijna 3 uur na mij :P Hij is idd weer online, was ook maar een paar minuten ff offline (gewoon handmatig uitgezet door graphikos)

Dat ranking werkt gewoon met punten, je aantal punten bepaalt jou rank. Zak jij dus heb je er gewoon geen punten bij de laatste turns en anderen wel.. krijg jij weer punten door iets aan te schaffen dan stijg je ook in ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

is er een manier om je materials te "banken"?? Of blijven deze zo staan en kun je allleen je credits banken.

* BigFast geeft trustie gelijk, missions zuigen :+ Heb zo'n 5 miljoen te pakken gekregen met 100 turns :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

diabyte schreef op 16 augustus 2004 @ 18:08:

Dat ranking werkt gewoon met punten, je aantal punten bepaalt jou rank. Zak jij dus heb je er gewoon geen punten bij de laatste turns en anderen wel.. krijg jij weer punten door iets aan te schaffen dan stijg je ook in ranking.
Wat ik dus wil weten is waardoor je die punten krijgt of verliest. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Punten verliezen kan je niet (tenmiste niet zover ik weet, tenzij een hele shitload militia word vermoord ofzo misschien :P maar ik heb ze nog nooit verloren :P) Punten krijg je gewoon door bijvoorbeeld mining te upgraden, defense te upgraden, een schip aan te schaffen, een wapen aan te schaffen etc.. Alles wat je geld kost krijg je weer punten mee :P

@BigFast, materials kan je niet banken nee, die blijven gewoon staan. Maar als je een beetje hoge mining hebt is dat niet zo'n probleem :P Heb gister nog ruim 700,000 materials bij iemand gejat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standeman schreef op 16 augustus 2004 @ 12:51:
[...]

Nee.... bedankt.. Ben net weg omdat de grote leider me voor "dom" uitmaakte en als het me niet beviel "to fuck off" (overigens wel handig om de # 1 weg te jagen. 8)7 als je wilt stijgen in de ranking :*) Zeker goed leiderschap ofzo :?)
ik vind dat je zielig gedrag vertoont
en nog zieliger een allianceje op zetten met osfo sucks getuigt niet van veel wetend gedrag , anyway het boeit me niet dat je weg ben, hou de gezellige mensen over.#

jammer dat er te veel kinderlijk gedrag vertoont wordt soms

helaas voor hartje dat je haar zo behandeld!!!! mar goed ik ga er verder niet tussen zitten het is tussen jullie bemoei ik me niet meee dit is mijn mening ..

ander onder werp###hmm damn moet zo werken :D

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij hadden gisteren 19 members in onze alliance :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Wij nog steeds maar 13 :( Hadden 1 of 2 dagen geleden nog een invite gestuurd naar P3pp3r maar die heeft nog niet gereageerd :P

We zoeken dus nog steeds mensen :P (Jurkball, Maxtor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

hij reageerde ook niet op de mijne maar maakt niet uit we zitten alweer vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 augustus 2004 @ 09:05:
[...]

ik vind dat je zielig gedrag vertoont
en nog zieliger een allianceje op zetten met osfo sucks getuigt niet van veel wetend gedrag , anyway het boeit me niet dat je weg ben, hou de gezellige mensen over.#

jammer dat er te veel kinderlijk gedrag vertoont wordt soms

helaas voor hartje dat je haar zo behandeld!!!! mar goed ik ga er verder niet tussen zitten het is tussen jullie bemoei ik me niet meee dit is mijn mening ..

ander onder werp###hmm damn moet zo werken :D
Achja.. die planet name was meer ff een opwelling... :P

Zielig gedrag is pas mensen uit gaan schelden wanneer ze niet a la minuut 1 of ander forum joinen...

Maar goed.. laten we er ga geen woorden meer aan vuil maken :) (zeker hier niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Koel! Ik kom er net achter dat het per system kan verschillen hoeveel je binnenhaalt met je material extractors. (heeft dit temaken met de hoeveelheid asteroids die er op dat moment in dat stelsel zijn?)

Verder heb ik nu een courier aangeschaft en er 5 material extractors in gedonderd :*) Nu nog maar even wachten totdat ik genoeg materials / credits heb voor een leuk offensive schipje. Of is het adviseerbaar om er eerst voor te zorgen dat ik meer material per beurt binnen krijg? :? (zit nu op de 22.000 material per turn) Ofwel de mining production naar level 10 gooien en meer scheepjes bouwen met 5 material extractors (en bots uiteraard.) B)

[ Voor 4% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-08-2004 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
PizZa_CalZone schreef op 17 augustus 2004 @ 17:25:
Koel! Ik kom er net achter dat het per system kan verschillen hoeveel je binnenhaalt met je material extractors. (heeft dit temaken met de hoeveelheid asteroids die er op dat moment in dat stelsel zijn?)

Verder heb ik nu een courier aangeschaft en er 5 material extractors in gedonderd :*) Nu nog maar even wachten totdat ik genoeg materials / credits heb voor een leuk offensive schipje. Of is het adviseerbaar om er eerst voor te zorgen dat ik meer material per beurt binnen krijg? :? (zit nu op de 22.000 material per turn) Ofwel de mining production naar level 10 gooien en meer scheepjes bouwen met 5 material extractors (en bots uiteraard.) B)
Hoe meer material per turn je hebt, hoe meer je kan omzetten naar Credits.. Ik zelf heb nu +/- 100 K materials per turn.. Dat betekend dus zo'n 20K credites (echt belachelijke wisselkoers.. 5 op 1 :/, maar pakt waarschijnlijk beter uit voor de balans.. :?)

Dus als je veel geld wilt verdienen (zonder aan te vallen) kan je het beste 5 Fosgate's kopen (a 3000K)... maar goed, dan ben je ook wat verder in de game.

Als je xtra geld wilt verdienen met extra aanvallen, kan je natuurlijk het beste Exstars kopen... (kunnen de meeste guns op).

Overigens een vraagje voor de rest... waar haal je de meeste punten mee?? Met VP's? Is er overigens ergens een lijstje met hoeveel punten je voor welke upgrade/ship/outfit/gun krijgt?

[ Voor 10% gewijzigd door Standeman op 17-08-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Dat lijstje is er volgens mij niet nee, best wel jammer eigenlijk.

Je kan ook een vast aantal materials krijgen (wel minder meestal dan niet-vast) door je subspace scanner van je schepen te halen, dan krijg je een vast aantal, tenminste dat dacht ik. Had ik ook in de BETA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ennog steeds _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

diabyte schreef op 17 augustus 2004 @ 17:51:
Dat lijstje is er volgens mij niet nee, best wel jammer eigenlijk.

Je kan ook een vast aantal materials krijgen (wel minder meestal dan niet-vast) door je subspace scanner van je schepen te halen, dan krijg je een vast aantal, tenminste dat dacht ik. Had ik ook in de BETA :P
Ik heb dit even gecontroleerd en het is inderdaad dat je zonder scanner een vast aantal materials binnen haalt... maar dit is een stuk minder dan het laagste aantal wat ik MET scanner kon halen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Klopt ja, alleen die scanner kan je verplaatsen met een extractor :P Maarja dan nog, zonder subspace scanner kan je ook geen systems scannen (en colony's? kweet eigenlijk niet) dus je kan beter gewoon een subspace scanner houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Die scanner hou ik zo i zo wel... Het is inderdaad zo dat je ook geen colonies kan scannen zonder scanner dus tis een vrij vereist stukje equipment...

(AAAAAAAAHHHH ik kan niet wachten totdat ik eindelijk weer material/credits/turns heb... kan soms vrij irritant worden als je niets kan uitvoeren. :( mja ik krijg nu wel 30k materials per beurt wat volgens mij vrij veel is in dit stadium van het spel)

[ Voor 15% gewijzigd door PizZa_CalZone op 17-08-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigFast

BigFast

Cantona.

Derde dag en bouw morgenochtend een adv. Shipyard :) Heb geen zin om goedkope schepen te kopen die je later weer mag verkopen. Ik zit nu op zo'n 20k aan materials per turn, inc. m'n vessel met 2 extractors. Das niet onaardig dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
PizZa_CalZone schreef op 17 augustus 2004 @ 21:30:
Die scanner hou ik zo i zo wel... Het is inderdaad zo dat je ook geen colonies kan scannen zonder scanner dus tis een vrij vereist stukje equipment...

(AAAAAAAAHHHH ik kan niet wachten totdat ik eindelijk weer material/credits/turns heb... kan soms vrij irritant worden als je niets kan uitvoeren. :( mja ik krijg nu wel 30k materials per beurt wat volgens mij vrij veel is in dit stadium van het spel)
Ligt er aan wat je ranking (e.g. wanneer je begonnen) bent en waar je prio's lagen...

Je kan redelijk veel attack/materials/defense/etc* hebben als je sinds de reset meedoet en elke dag wel speelt...
* doorstrepen wat niet van toepassing is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
20k is niet enorm veel :) Sommige hebben al 150k materials per turn.. Dat is toch 30k credits per turn meer.. en dat tikt echt wel aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
Dutchmega schreef op 17 augustus 2004 @ 22:56:
20k is niet enorm veel :) Sommige hebben al 150k materials per turn.. Dat is toch 30k credits per turn meer.. en dat tikt echt wel aan...
Kan je een hoop leuke dingen van kopen :) ((150x24)/5=720K credits per dag )

Het is maar welke afweging je maakt... een fosgate kan max 8 guns hebben (en 16 outfits :*)) ... dat is zo'n 17,6K attack... dus op zich geen slechte keuze...

En exstar is precies omgekeerd.. dus 16 guns en 8 outfits... dus reken maar uit..

[ Voor 14% gewijzigd door Standeman op 17-08-2004 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Ghehe zo zag ik dat dutchmega 4 fosgates had en 1 exstar... dat zou denk de config zijn waar ik dan ook voor zou gaan. Laat die materials maar binnen stromen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
een tip voor de nieuwskomers hier: Bedenk van te voren wat je gaat doen.. Attacken of traden of een middenweg. Attacken is erg veel werk maar je kan er goed mee verdienen. Traden is makkelijk, je hoeft niet heelveel moeite te doen en je hebt altijd een gegarandeerd inkomen. Of je doet een middenweg.. Je concentreert je eerst op attack of traden en dan ga je bezig met het andere.. Hoewel dit natuurlijk niet werkt als je 5 Extars hebt en dan zegt: Ik ga voor traden |:(
PizZa_CalZone schreef op 18 augustus 2004 @ 00:03:
Ghehe zo zag ik dat dutchmega 4 fosgates had en 1 exstar... dat zou denk de config zijn waar ik dan ook voor zou gaan. Laat die materials maar binnen stromen :*)
4 Fosgates en een Bulk Freighter heb ik momenteel maar ik ga idd. voor een Extar als ik attack te weinig heb (maar dan moet ik weer Extractors verkopen :'( )
Standeman schreef op 17 augustus 2004 @ 23:08:
[...]

Het is maar welke afweging je maakt... een fosgate kan max 8 guns hebben (en 16 outfits :*)) ... dat is zo'n 17,6K attack... dus op zich geen slechte keuze...

En exstar is precies omgekeerd.. dus 16 guns en 8 outfits... dus reken maar uit..
Met 4 Fosgate's kan je 71 680 attack hebben en met een Extar erbij als 5e ship ruim 107 520. Das wel genoeg >:)
[...]

Ook defense en attack zijn omgedraaid bij Fosgate en Extar :X

[ Voor 37% gewijzigd door Dutchmega op 18-08-2004 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PizZa_CalZone

PizZa_CalZone

WHAAAAA!!

Beetje jammer dat je wanneer je op retire ship drukt er geen waarschuwing komt... Ik wilde namelijk wisselen van primary ship toen ik perongelijk op retire ship drukte... DAG shuttle! :( mja zo erg is dat nou ook weer niet... ik zit alleen een paar beurten met 1 asteroid extractor minder.... :P

Dus eerst even een cheap ass pod kopen en wat material extractors/bots erin... dan kan ik vrolijk van mijn lang weekend lowlands genieten en terug komen met 10 miljoen materials! (mits ze niet gejat zijn ;)) _/-\o_

(beter zijn jullie allemaal liev en laten me even met rust kwa attacken vanaf donderdag tot maandag) B)

EDIT:

Heeeerlijk! even nagerekend hoeveel turns/materials/credits ik heb na 5 dagen. Correct me als ik verkeerd reken.

Turns: 2*2*24*5 = 480
Materials: 35000*2*24*5 = 8.4 miljoen
Credits: 10000*2*24*5 = 2.4 miljoen

Ik heb nog geen idee hoe duur het is om een fosgate aan te schaffen maar ik verwacht wel dat ik hiervoor een advanced shipyard ken kopen en ook nog 1 fosgate. (+ de nodige material extractors/bots)

[ Voor 37% gewijzigd door PizZa_CalZone op 18-08-2004 23:19 ]

• Standeman

Standeman

Prutser 1e klasse

Topicstarter
PizZa_CalZone schreef op 18 augustus 2004 @ 17:59:
...

Ik heb nog geen idee hoe duur het is om een fosgate aan te schaffen maar ik verwacht wel dat ik hiervoor een advanced shipyard ken kopen en ook nog 1 fosgate. (+ de nodige material extractors/bots)
Een fosgate kost 3.000.000 credits en 1.350.000 materials

Verwijderd

Ik begrijp nog steeds niet hoe het verkopen (advertisen) van een schip in zn werk gaat. Ik heb een advertising agency aangeschaft enz, maar ik zie nergens de optie om mijn cheap schepen weer door te verkopen.

Heb ik een shipyard nodig?

• diabyte
Via Data Center...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Rank 48 :) Gaat steeds beter. Geeft toch wel een beetje voorsprong die 150k materials :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Ik heb de afgelopen dagen niks boeiends gekocht, ik wil een fosgate maarja wil ik hem kopen word ik weer leeggeroofd dor onze o zo vriendelijke vriendjes van Fluks_NGC :/ :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

tsja dat is het spel ;)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikman

ikman

weinig posts

ach ik wil een fosgate kopen maar kwam 200k te kort en had niks meer over. dus heb maar wat anders gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Zo.. poeh dat was me het ritje van 10 minuten wel ff.. 2,3 miljoen credits bij elkaar gejat (ook 2mil materials omgeruild, dus daar kwam ook nog eens wat vandaan) en had nog 700k in de bank.. juist ja ik heb dus me eerste fosgate aangeschaft :D

Gelijk 5 material extractors gekocht (toen was me geld op) ik ben nu echt blut :P 0 credits, 0 materials, 0 turns...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben voor mijn gevoel redelijk bezig. Ben wel pas rank 1079 :(.

Kheb nu een Avenger, 3 couriers en een Galactic Freighter. Mijn vraag is, wat moet ik in al die outfits stoppen? Ik heb ze nu allemaal volgestopt met Asteroids Extractors, en op 1 schipje heb ik een Subspace scanner.

Moet ik nog meer Subspace scanners kopen? (theorie: meer scanners/meer materials)
Iets anders om beter te kunnen minen?

En wat doet een targetting jammer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je heb maar één scanner nodig, voor meer materials moet je meer extractors kopen.

Targetting jammer is bedoeld tegen fleet-to-fleet wapens als torpedo's, maar ik ken persoonlijk niemand die met torpedo's schiet. Tikje overbodig dus.

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Damh :P Concurrentie in de top 50 is best hard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmz.. vreemd? ik kan geen berichten meer openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 15:34

TrekDr0p

QR niet scannen

[...]

(150K*2*24)/5=1,440,000

Ik heb graag 2 turns per uur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
Je krijgt nog altijd 4 turns per uur hoor :P 2 per half uur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
hoe kan ik mijn schepen verkopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Command Fleet -> Ga naar schip dat je weg wilt doen -> Onderaan staat nu retire ship -> Je geretirede ship staat nu in het Data Center bij ships met een dollartekentje ernaast: klik hierop :)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 21-09 20:48
Hoe kun je je materials omzetten in credits.. ?
En werken schepen (voor aanval dus) ook gewoon voor verdedeging?

[ Voor 42% gewijzigd door SCIxX op 24-08-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Command Fleet -> Commodity Market -> Sell materials

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 22-09 15:34

TrekDr0p

QR niet scannen

Maar is het echt zo dat als je je schip niet verkoopt binnen een bepaalde tijd dat je dan gewoon je schip kwijt bent ??

En raak je dan ook die punten kwijt voor dat schip ??
Want ik kan me goed herinneren dat een team genoot ineens een paar punten zakte toen hij zijn shuttle in de verkoop had staan :?

kan dat kloppen ???
Wan tik wil namelijk weten als ik me araton ga verkopen om in te ruilen voor een Exstar.. of ik dan echt de kans heb dat ik al me punten kwijt raak van die araton.. ??

Ik weet ik krijg ze wel weer terug als ik die exstar koop met wat extra..
als dit zo is dan koop ik liever 2 Vp's en spaar ik verder door om die 3de ook te kunnen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwippie
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Sowieso moet je geen schepen retiren voordat je er 5 hebt en dus vol zit. Je raakt de punten idd kwijt, maar je krijgt natuurlijk wel meer punten voor je grotere schip.

Als je schip niet wordt verkocht dan heb je volgens mij gewoon pech. Ik heb ook nog een oude shuttlecraft in de aanbieding, maar die zal ook wel niet verkocht worden...

Pagina: 1 2 3 4 Laatste