-edit: mag niet meer van Terr-
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 22:05 ]
Verwijderd
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 22:05 ]
Mischien probeert ie aan te geven dat het gezegde door michael moore, ook een motivatie is voor de groepen om te blijven releasen.Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 14:13:
[...]
Waar heb je het in vredesnaam over? Lees nog eens de topic van TS:
[...]
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Meer een argument tegen het enorme bezwaar tegen warez. Ik kwam dat interview laatst tegen bij een gereleasde versie van z'n film. Ik vond het wel grappig, en aangezien het gerelateerd is aan dit onderwerp dacht ik: ik deel het even met jullieSeRRveR schreef op 07 augustus 2004 @ 14:44:
[...]
Mischien probeert ie aan te geven dat het gezegde door michael moore, ook een motivatie is voor de groepen om te blijven releasen.
[ Voor 59% gewijzigd door Captain N op 07-08-2004 14:50 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Dan kun je patsen dat je 80GB/maand download. En dan maar zeuren als je wordt afgeslotenXrenity schreef op 07 augustus 2004 @ 11:09:
[...]
Dat snap ik nou echt niet... Waarom downloaden als je het niet speelt
/me eenschGlorificationer schreef op 07 augustus 2004 @ 22:35:
tja michael moore is dan ook al rijk zat. T wordt al een ander verhaal voor bedrijven die dankzij de piraterij omkomen he
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 22:50 ]
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Verwijderd
Helaas, wrong againThe_eYe schreef op 07 augustus 2004 @ 08:32:
[...]
Ja, en spellen worden via bittorrent gereleased ?![]()
via de echte kanalen, was RELOADED toch echt de eerste....
ik gebruik zelf de releases ook altijd om een game "uit te proberen" gewoon omdat de meeste het lompe bedrag van 40-50 euro niet waard zijn
misschien omdat het maken van dat 'plugje' wat te duur is. Ik heb er geen verstand van heb er alleen mee gewerkt en ik weet dus ook dat die dingen te omzeilen zijn door een software matig plugje ( oftewel de software DENKT dat er een plug zit maar die zit er dus niet ) Bij bijvoorbeeld QuarkExpress was dat het geval het werkt eook nog (alleen had die 'crack' een timelimit maar ja je kan niet alles hebben )Toch snap ik het niet zo goed. Waarom blijven die softwaremakers maar klooien met software keys. Bij veel wetenschappelijke software krijg je gewoon een LPT poort plugje ofzoiets, en zonder dat ding erin draait de software gewoon niet. Ik weet niet hoe makkelijk die dingen te omzeilen zijn, maar als je software van 20.000 euro verkoopt lijkt het me wel dat je niet wilt dat dat cd'tje gewoon gekopieerd wordt.
Je maakt dezelfde denkfout als de makers van die dingen: je gaat niet de dongle kraken maar simpelweg de checkroutine veranderen of omzeilen:REDFISH schreef op 08 augustus 2004 @ 13:38:
Toch snap ik het niet zo goed. Waarom blijven die softwaremakers maar klooien met software keys. Bij veel wetenschappelijke software krijg je gewoon een LPT poort plugje ofzoiets, en zonder dat ding erin draait de software gewoon niet. Ik weet niet hoe makkelijk die dingen te omzeilen zijn, maar als je software van 20.000 euro verkoopt lijkt het me wel dat je niet wilt dat dat cd'tje gewoon gekopieerd wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door EfBe op 08-08-2004 14:47 ]
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Hazuki op 08-08-2004 16:12 ]
Koekie?
dan pakt hij url's nietHazuki schreef op 08 augustus 2004 @ 16:07:
Even een offtopic opmerking over het gebruikt van een zogenaamde ".nfo reader"
Je kunt ook gewoon notepad gebruiken met terminal als font
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door sebastius op 08-08-2004 18:06 ]
natuurlijk weet jij al lang dat het een Principe Kwestie is en dat jouw post een soort van poging was om grappig te zijnVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 11:40:
Apart geval qua warez is de firma microsoft.
Microsoft heeft namelijk 2 problemen:
Probleem 1:
Veel microsoft producten worden gewarezed etc. Microsoft claimed hierdoor dat ze miljoenen dollars mislopen.
Probleem 2:
Microsoft heeft op haar bankrekening 20 miljard dollar staan. Het probleem daarin bestaat dat ze niet weten wat ze met het geld moeten doen.........
Ergo:
Als je dus een whatever microsoft product warezed help je ze niet, maar als je een product van ze koopt help je ze ook niet............
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
/me Eenschsebastius schreef op 08 augustus 2004 @ 18:05:
Mensen verklaren mij misschien voor gek, maar ik download games en muziek, en als ik het goed vind loop ik direct naar de winkel om het te kopen. Doom3 bijvoorbeeld ook. Die koop ik direct op de launchparty (speciale uitnodiging). En ik weet nú al dat ik dat spel nooit online ga spelen. Muziek haal ik in perfecte kwaliteit van internet, en tóch reken ik daarna 15 euro af bij de MediaMarkt voor een CD.
Tis gewoon een principe kwestie. Als je iets gebruikt, betaal je er ook voor.
Verwijderd
Laat ze dan eens opschieten met die Starforce 3 cracksVerwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 16:03:
zolang het mensenwerk blijft wordt het gecrackt.. ze zullen ALTIJD wel een manier vinden om het gratis te krijgen.
De islam kan uw vrijheid schaden
Tussen een box hacken of een box hijacken is er geen bal verschil, het is alletwee even illegaal.m0n0 schreef op 07 augustus 2004 @ 23:04:Zie wat die mensen op FXP-boards doen is gewoon Illegaal 100% zij hacken dus in op bedrijfs/Uni netwerken en gebruiken je bak zonder toestemming en veroorzaakt dik dataverkeer. Ook is het heel makkelijk de IP plus login gegevens door tegeven zodat de hele wereld kunnen leechen.
Die FXP-groups daarintegen zitten dus echt in the Scene, die hebben gewerkt voor hun sites, die racen voor hun credits die zitten met allemaal "bekenden" op sites, dus de mensen die leechen of uppen kanje in je irc channel zien/aanspreken. Hierbij is een bak gewoon ergens aan een lijn gehangen zij het een studenten appartementje of een datacantre het is met toestemming geplaatst en de eigenaar van de lijn weet ervan en hebben 10 van de 10 keer ook hun eigen account.
Verwijderd
Hier misschien. In Zweden is 10Mbit voor particulieren standaard (vanaf 30 euro per maand), en ISP's maken zich op voor de overstap naar 100Mbit, die je zult kunnen gaan krijgen voor iets van 60 euro per maand.Infernis schreef op 09 augustus 2004 @ 20:13:
[...]
Tussen een box hacken of een box hijacken is er geen bal verschil, het is alletwee even illegaal.
Of denk je nu echt dat de echte sites (niet die 10mbit bbb sites) allemaal privélijnen zijn? Het wil niet zeggen dat je toegang hebt tot een snelle lijn dat jij er automatisch eigenaar van bent. Die 100Mbit's of sneller behoren allemaal aan bedrijven toe, of scholen, of rechtstreeks bij de isp. En het zijn diegene die rechtstreeks toegang hebben tot het serverpark die er hun sites op draaien (network admins bvb). Als het bedrijf te weten komt dat je een site op hun lijnen draait, hang je.
Tell me something i don't knowVerwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 20:26:
[...]
Hier misschien. In Zweden is 10Mbit voor particulieren standaard (vanaf 30 euro per maand), en ISP's maken zich op voor de overstap naar 100Mbit, die je zult kunnen gaan krijgen voor iets van 60 euro per maand.
Dat een Gbit lijn bij jou in België een miljoen per jaar kost (wat me erg sterk lijkt) is dus helemaal niet relevant, of dacht je echt dat alle crackers in België gesitueerd waren
Verwijderd
Hehe, dat is waar, naar het buitenland toe is het allemaal wat minder. De subsidiering is omdat de internettoegang alleen geprivatiseerd werd op voorwaarde dat iedereen breedband tot zijn/haar beschikking zou krijgenInfernis schreef op 09 augustus 2004 @ 20:35:
[...]
Tell me something i don't know![]()
Zweden is een uitzondering. Die worden namelijk gesponserd door de overheid. Ik weet maar al te goed dat ze full duplex 10Mbit aanbieden voor een belachelijke prijs.
Maar tegelijkertijd houden ze ook alles intern. Als je iets of wat ervaring hebt met die bbb lijnen weet je maar al te goed dat die routing buiten hun grens zwaar kut is. Momenteel zijn er nog een paar gaatjes open voor een deftige speed te halen, maar wees gerust dat ze die toemetselen zodra het nodig is.
Vreemd, een miljoen per jaar is ong. 80.000 euro per maand. Raar als je bedenkt dat je voor een E1 lijn hier 'maar' 800 euro per maand betaalt.En over die Gbit, het was maar een voorbeeld. En ja die kosten zoveel, denk je dat traffiek, servers, setup, onderhoud allemaal gratis zijn? Google maar ff, Belgie is trouwens niet het enige land met zulke prijzen.
Raar, dat in zweden een van de transatlantische uplinks gesitueerd is, routing naar buiten niet mogelijk? Lijkt me juist wel.Infernis schreef op 09 augustus 2004 @ 20:35:
Zweden is een uitzondering. Die worden namelijk gesponserd door de overheid. Ik weet maar al te goed dat ze full duplex 10Mbit aanbieden voor een belachelijke prijs.
Maar tegelijkertijd houden ze ook alles intern. Als je iets of wat ervaring hebt met die bbb lijnen weet je maar al te goed dat die routing buiten hun grens zwaar kut is. Momenteel zijn er nog een paar gaatjes open voor een deftige speed te halen, maar wees gerust dat ze die toemetselen zodra het nodig is.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Aangezien E1 2Mbit is, betaal je dus 400.000 euro per maand voor een 1Gbit lijn als je die prijs doortrekt, en 4,8 miljoen euro per jaar..Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 20:41:
[...]
Vreemd, een miljoen per jaar is ong. 80.000 euro per maand. Raar als je bedenkt dat je voor een E1 lijn hier 'maar' 800 euro per maand betaalt.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Wij Nederlanders hebben dat ook. Mijn moeder heeft thuis ZeelandnetInfernis schreef op 09 augustus 2004 @ 20:50:
tja, hangt allemaal van de economie af.
ff voorbeeld tussen belgië en nederland.
Jullie hebben een fuckload providers die 8Mbit adsl aanbieden voor een leuke prijs, daarbij nog een fair user policy. Ik ken genoeg NL'rs die er op los downloaden zonder enige problemen.
Onze isp's hier in Belgie hebben allemaal een limiet van 10-15 Gb per maand. En het kost ons evenveel of meer dan in NL. Er zijn natuurlijk een paar uitzonderingen zonder limiet, maar dat zijn dan 1mbit/2mbit lijnen op een slecht netwerk, of je moet aan bepaalde voorwaarden voldoen om die lijn te krijgen.
Ik zit op kabel en kan downloadblokken bijkopen, dan kom ik op 20Gig per maand uit, en dat kost me 50 euro per maand. Nu hebben we een systeem dat als je na middernacht download, alles maar voor de helft telt. (dus eigenlijk 40Gb/maand als je uitsluitend na middernacht download), onze upload is 192kbit (uploaden mag ik maar 2 gig per maand). Als je je limiet overschrijd, word je modem automatisch gecapped naar smallband snelheid (4kb/sec), tot je verbruik weer in balans is.
it's hell
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Verwijderd
Daarom had je vroeger ook rips, en daarnaast was Duke Nukem 3D shareware nog best redelijk te downloaden toen. C&C Red Alert is veel nieuwer: Daar had je ook een RIP van en anders stond die wel op Twilight, Oh! No More Games, of met een nocd-crack te kopieren van anderen. Hoezo: Download was misschien geen optie maar er waren genoeg simpele alternatieven om niet naar de winkel te hoeven.Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 21:34:
Vroegah:
toen stond je vroeg op en ging je nog naar de winkel omdat C&C Red Alert, Duke Nukem 3d... enz, net uit waren, downloaden was nog geen optie... met 6 kb/s...
Idd. Belachelijk hoe snel sommige spellen in prijs dalen, ik wacht ook vaak een tijdje met de aankoop tot ze in de budgetbak liggen van spelen die ik niet gelijk echt per se hoef te hebben.als het je dan bevalt koop je hem een half jaar later bij de Intertoys... voor € 10,- zo heb ik er verschillende op de plank staan.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 22:35 ]
Verwijderd
En dat wil zeggen? Als ze er niet aan konden komen zouden ze het vast bij een nieuwe pc kopen net als alle andere mensen, er is gewoon geen alternatief voor windows. punt uit, ja linux is ook een OS, maar kun je absoluut niet vergelijken, ze zijn op totaal verschillende markten gericht. (ik laat macOS maar ff buiten beschouwing aangezien dat niet op een ibm comp. pc draait.)Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 22:33:
Ik kan van iedereen waarvan ik het weet maar 3 mensen opnoemen die een legale windowsversie gebruiken.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Misschien is dat wel zo, maar het algemeen gebruik van microsft windows, zij het illegale versies, heeft de concurrentie gewoon om zeep geholpen. Als het mensen niet uitmaakt hoe duur een product is omdat ze er toch niet voor hoeven te betalen, betekent dat dat er ook geen goedkoper alternatief komt.Maverick schreef op 09 augustus 2004 @ 22:57:
[...]
En dat wil zeggen? Als ze er niet aan konden komen zouden ze het vast bij een nieuwe pc kopen net als alle andere mensen, er is gewoon geen alternatief voor windows. punt uit, ja linux is ook een OS, maar kun je absoluut niet vergelijken, ze zijn op totaal verschillende markten gericht. (ik laat macOS maar ff buiten beschouwing aangezien dat niet op een ibm comp. pc draait.)
Heb jij ooit wel eens iemand een kant en klare pc zonder windows zien kopen? dat zit er altijd bij. dit is hoe Gates MSDOS aan de man heeft gekregen, en dit doen ze tegenwoordig met Windows netjes over.Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 23:05:
[...]
Misschien is dat wel zo, maar het algemeen gebruik van microsft windows, zij het illegale versies, heeft de concurrentie gewoon om zeep geholpen. Als het mensen niet uitmaakt hoe duur een product is omdat ze er toch niet voor hoeven te betalen, betekent dat dat er ook geen goedkoper alternatief komt.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Het heeft voordelen en nadelen ik heb een maat in antwerpen en die betaalt hetzelfde voor zijn internet verbinding als ik, 40 euro.Maar zijn snelheden liggen 5-10x hoger, maar dat upload ding is idd een nadeel.Ze kunnen beter gewoon 15gb geven voor up/download.Want nu kan ie weinig downloaden omdat je bij torrents veel moet uploaden.Infernis schreef op 09 augustus 2004 @ 20:50:
tja, hangt allemaal van de economie af.
ff voorbeeld tussen belgië en nederland.
Jullie hebben een fuckload providers die 8Mbit adsl aanbieden voor een leuke prijs, daarbij nog een fair user policy. Ik ken genoeg NL'rs die er op los downloaden zonder enige problemen.
Onze isp's hier in Belgie hebben allemaal een limiet van 10-15 Gb per maand. En het kost ons evenveel of meer dan in NL. Er zijn natuurlijk een paar uitzonderingen zonder limiet, maar dat zijn dan 1mbit/2mbit lijnen op een slecht netwerk, of je moet aan bepaalde voorwaarden voldoen om die lijn te krijgen.
Ik zit op kabel en kan downloadblokken bijkopen, dan kom ik op 20Gig per maand uit, en dat kost me 50 euro per maand. Nu hebben we een systeem dat als je na middernacht download, alles maar voor de helft telt. (dus eigenlijk 40Gb/maand als je uitsluitend na middernacht download), onze upload is 192kbit (uploaden mag ik maar 2 gig per maand). Als je je limiet overschrijd, word je modem automatisch gecapped naar smallband snelheid (4kb/sec), tot je verbruik weer in balans is.
it's hell
[ Voor 15% gewijzigd door Benotti op 10-08-2004 13:23 . Reden: Typos ]
[ Voor 101% gewijzigd door stfn345 op 10-08-2004 14:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Nee en NeeVerwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 15:17:
Als we hier toch zo bezig zijn, ik heb nu een paar keer een discussie gehad over het volgende:
Ik ben naar spider-man 2 geweest ni de bioscoop, ik heb daar het kaartje nog van om het eventueel te bewijzen, plus getuigen natuurlijk, zou ik nu in principe de film mogen downen om hem nog is een keer rustig na te kijken op mijn eigen pc?
Ik heb Need For Speed: Underground voor de Nintendo GameCube, origineel natuurlijk, duh. Ik vind het onnodig om het spel nóg een keer te moeten kopen om hem ook op mijn pc te kunnen spelen. Zou ik nu een gekraakte versie legaal toch in huis mogen hebben?
1: Nee, je hebt een kaartje betaald voor het mogen kijken naar een (semi) publieke voorstelling van een film waarover vertoningsrechten zijn betaaldVerwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 15:17:
1 Ik ben naar spider-man 2 geweest ni de bioscoop, ik heb daar het kaartje nog van om het eventueel te bewijzen, plus getuigen natuurlijk, zou ik nu in principe de film mogen downen om hem nog is een keer rustig na te kijken op mijn eigen pc?
2 Ik heb Need For Speed: Underground voor de Nintendo GameCube, origineel natuurlijk, duh. Ik vind het onnodig om het spel nóg een keer te moeten kopen om hem ook op mijn pc te kunnen spelen. Zou ik nu een gekraakte versie legaal toch in huis mogen hebben?
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Niet helemaal, het ging om de beweegredenen achter degenen die spelletjes kraken en ze onderling uitwisselen. Niet om hoe je als doorsnee flippo je kan inlikken bij een FxP board.Fire69 schreef op 10 augustus 2004 @ 15:01:
Hm, vraag me af waarom de post van Razorhead weg is, dit is namelijk idd helemaal hoe hiet in zijn werk gaat.
Daarover ging dit topic toch?
Verwijderd
Dat is waar, maar je betaalt natuurlijk op een andere manier voor één lijn. Net zoals 2 lijnen van 2Mbit bij KPN bijelkaar 110 euro kosten, en één lijn van 4Mbit zo'n 80 euro.axis schreef op 09 augustus 2004 @ 21:32:
[...]
Aangezien E1 2Mbit is, betaal je dus 400.000 euro per maand voor een 1Gbit lijn als je die prijs doortrekt, en 4,8 miljoen euro per jaar..
Enne, die verhalen over de zweden kunnen wel kloppen, is helemaal niet zo geweldig snel. Er zitten hier ook een paar tweakers over die verbindingen als ik het me kan herinneren (ja, in zweden dus)
Verwijderd
Dit ben ik totaal niet met je eens. Als je bij een goed FXP board zit, kun je alles sneller en eerder halen dan via een (IMHO kut-) P2P programma als Emule. Oude dingen vind je inderdaad niet snel, maar dat is nou eenmaal onmogelijk met deze methode. Elk voordeel heb z'n nadeel, en andersom.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 13:59:
FXP boards zijn ZOOOOO passé.
Sinds de opkomst van goede P2P programma's kan die zooi me gestolen worden. Niet alleen moet je er allerlei moeite voor doen en jezelf inlikken, maar je vindt alleen nieuwe shit. Via de betere P2P programma's ben ik aan films gekomen die ze hier in de buurt niet eens meer verkopen. Denk aan de films van Clint Eastwood uit de jaren '70, of de eerste films van Ahnuld, zoals Conan the Barbarian etc.
Je vindt gewoon alles omdat het aanbod niet afhankelijk is van de smaak van de warezkiddies, want die suckt over het algemeen kei- en keihard. En daarnaast hanteren ze het adagium nieuw=beter, ook een teken van onvolwassenheid en niet-ingedaalde smaaktestikels.
Het ergste is nog wel dat als je je éénmaal bij een FXP board naar binnen hebt gewerkt, dat de hele handel dan opgedoekt wordt. Dag tijd, dag moeite...
eMule rocks
Wat ik nou niet snap is dat usetnet (binaries) nog steeds legaal wordt verklaard. Je kan alles snel downloaden en alle nieuwe dingen staan er gewoon op. Oude films willen mensen wel uploaden als je ze heel lief aankijktVerwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:15:
[...]
Dit ben ik totaal niet met je eens. Als je bij een goed FXP board zit, kun je alles sneller en eerder halen dan via een (IMHO kut-) P2P programma als Emule. Oude dingen vind je inderdaad niet snel, maar dat is nou eenmaal onmogelijk met deze methode. Elk voordeel heb z'n nadeel, en andersom.
Sommige mensen vinden een torrentfile of iets intypen in emule gewoon makkelijker, dat dingen eerder beschikbaar zijn op een fxp-board valt wel mee, want alles verspreid zich ook gelijk via p2p.Het enige nadeel zijn natuurlijk de speeds, maar zoals jij idd zegt "Elk voordeel heb z'n nadeel, en andersom"Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 18:15:
[...]
Dit ben ik totaal niet met je eens. Als je bij een goed FXP board zit, kun je alles sneller en eerder halen dan via een (IMHO kut-) P2P programma als Emule. Oude dingen vind je inderdaad niet snel, maar dat is nou eenmaal onmogelijk met deze methode. Elk voordeel heb z'n nadeel, en andersom.
Verwijderd
En da's nog zeer minimaal.Via fatsoenlijke FXP boards zijn downloads van 100 kb/sec inderdaad eerder regel dan uitzondering.
smaak? De goeden hebben van het nieuwe gewoon alles en niet alleen de populaire films.Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 13:59:
FXP boards zijn ZOOOOO passé.
Je vindt gewoon alles omdat het aanbod niet afhankelijk is van de smaak van de warezkiddies, want die suckt over het algemeen kei- en keihard. En daarnaast hanteren ze het adagium nieuw=beter, ook een teken van onvolwassenheid en niet-ingedaalde smaaktestikels.
Het ergste is nog wel dat als je je éénmaal bij een FXP board naar binnen hebt gewerkt, dat de hele handel dan opgedoekt wordt. Dag tijd, dag moeite...
[ Voor 75% gewijzigd door JasperE op 10-08-2004 19:48 ]
Hangt natuurlijk ook af van je eigen verbinding.
Komt omdat usenet/nieuwsgroepen de status heeft van een cache/proxy, het is een tijdelijke opslagruimte tussen aanbieder en klant. En net zoals je de TPG niet de schuld kan geven voor het tijdelijk opslaan (In bijv. een sorteercentrum) van verboden pakketjes kan je dat bij ISP's ook niet doenGromba schreef op 10 augustus 2004 @ 18:57:
[...]
Wat ik nou niet snap is dat usetnet (binaries) nog steeds legaal wordt verklaard. Je kan alles snel downloaden en alle nieuwe dingen staan er gewoon op. Oude films willen mensen wel uploaden als je ze heel lief aankijkt.
En als je nog een goede provider hebt is het allemaal nog eens gratis ook
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 22:48 ]
dot.blaat
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 07:59 ]
Verwijderd
Wat ik nou niet snap is dat de straat nog steeds legaal wordt verklaard.Gromba schreef op 10 augustus 2004 @ 18:57:
Wat ik nou niet snap is dat usetnet (binaries) nog steeds legaal wordt verklaard. Je kan alles snel downloaden en alle nieuwe dingen staan er gewoon op. Oude films willen mensen wel uploaden als je ze heel lief aankijkt.
En als je nog een goede provider hebt is het allemaal nog eens gratis ook
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2004 08:57 ]
Verwijderd
Nu ga je weer de fout in, want deze post heeft OOK niks met dit topic te maken.Verwijderd schreef op 11 augustus 2004 @ 09:29:
ok dan volgens de mods hier zijn mijn posts niets met de topic te maken hebben,nou ja,ik zal hier op letten en proberen mijn post wat meer constructief te maken,ok ??
bedankt
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 13:18 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2004 13:32 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq