dan nu de update die ik vandaag wilde posten....
Update #23 - Voorlopig KLAAR!! - 29 november 2004
Het is alweer een poosje geleden dat ik beloofde de foto's te presenteren. Vandaag is het dan eindelijk het geval en krijgen jullie het voorlopige resultaat te zien. Helaas zijn de foto's een beetje belabberd geworden, o.a. omdat de camera niet echt met het licht kon handelen.
Here we go!!

'En face' heet dit geloof ik..

Hier van schuinboven genomen..

De voorzijde

Van voren zonder flits

Zonder flits, ander hoekje

DVD-lade open, het hele logo komt mee naar voren..

Een blik naar binnen

Ziehier de casebadges, met fabrikanten van de hardware waar het systeem uit is samengesteld:
ABIT / Intel P4
Corsair / Asus (vga)
Radeon9800XT / Soundblaster
Hauppage (tv) / Aqua Computer (waterkoeling)
XP
Er is een laserled boven de badges geplaatst welke licht op ze schijnt

De schakelaars voor de verlichting (spotjes voorop / laserled op casebadges / spotje op CPU / leds achter opener)

Voorop nog twee casebadges, eentje van de PC zelf en eentje van GOT

De powerbutton zit - als vanouds - achter een bierdop. Om toch te vernieuwen heeft Robert er een RGB-LED achter geplaatst

De wandopener, viel niks aan te verbeteren dus net als bij de Twin Heineken, met drie LEDs erachter
offtopic:
alleen kleinere en betere boutjes gebruikt

Een blik naar binnen gericht op de CPU

Nog even het geheugen weer bekijken, helaas was de PC net idle

De voeding, van bovenaf bekeken

In het deksel, door het raampje: de USB controller. De audiopoorten werken niet maar zijn er voor de sier..

De DVD-drive

De kabels verdwijnen achterin de PC waar ze 90 graden draaien om aansluiting te vinden met de hardware. prachtig, zo'n deurtje

De radiator met fans, een onscherpe foto van de achterzijde. Ook het 2F2F-effect komt mooi naar voren..

Vanuit een vreemde hoek zonder flits..
Tot zover de voorlopige serie foto's. Er moeten nog een paar dingen aan de mod gebeuren voor ie echt af is, dit gebeurd hopelijk in de eerste week van de kerstvakantie want ik ga me nu weer volledig op mn studie richten.
Wat moet er nog gedaan worden:
- om de kolom welke de stekkers verbergt moeten nog goede aluminium framepjes
- om het LCD moeten nog framepjes
- het LCD moet nog aan de praat worden gekregen (weet iemand hoe dat moet met een PCI-LPTpoort???)
- de bouten die het geheel bij mekaar houden moeten nog afgezaagd
- de window-stickers moeten nog arriveren en geplaatst worden
- ergens moet nog één, liefst twee casefans geplaatst worden (de kast wordt momenteel te heet van binnen)
- nieuwe hdd('s)
Een aardig lijstje dus, maar met een beetje mazzel valt dat in een dagje, eventueel twee, wel uit te voeren zijn. Wanneer dat - plus het eventuele wat ik nog ben vergeten - is uitgevoerd kunnen de definitieve foto's gemaakt worden en die zullen ook wel wat hoger van kwaliteit worden
Tot zover maar weer..