Ik heb een zwarte kast sinds kort en nou wil ik graag een interne kaartlezer hebben voor mijn geheugenkaartjes. Nou heeft MyCom een mooie Apacer voor maar 15 eurotjes, maar deze heeft een interne USB aansluiting, zoals die op moderne moederborden te vinden zijn.
Helaas heb ik een Pentium III moederbord waarop geen interne USB aansluiting zit. Nou zijn er twee mogelijkheden:
- Een converter kopen die een 'normale' USB omzet in een interne aansluiting.
- De andere mogelijkheid is een interne USB 2.0 bijsteekkaart te kopen (al eens gezien) die een moederbord-achtige aansluiting heeft.
Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen, want ik wil graag nu al profiteren van zo'n interne cardreader zodat ik mijn externe ding "weg" kan doen.
Helaas heb ik een Pentium III moederbord waarop geen interne USB aansluiting zit. Nou zijn er twee mogelijkheden:
- Een converter kopen die een 'normale' USB omzet in een interne aansluiting.
- De andere mogelijkheid is een interne USB 2.0 bijsteekkaart te kopen (al eens gezien) die een moederbord-achtige aansluiting heeft.
Heeft iemand een idee wat ik het beste kan doen, want ik wil graag nu al profiteren van zo'n interne cardreader zodat ik mijn externe ding "weg" kan doen.