hoeft niet, kan wel. Ook onderschatting heeft met een geluksfactor te maken
Anoniem: 50579
Hey!
Hoe zit het met de TOTO?
Dit is toch de meest actieve, geweldig snelle, meest technische federatie die er in de HT wereld bestaat
Meteen een vraagje dan maar:
Ik heb wat geld over en ben op zoek naar een middenvelder die met redelijke vorm 4 à 4,5 sterren haalt, hij mag maximaal 25 jaar zijn (train geen middenvelders)
Welke stats heeft een middenvelder nodig om aan deze eisen te voldoen?
Positiespel uitstekent
Conditie uitstekent
?
?
?
jullie nog ideeen hierover?
Hoe zit het met de TOTO?
Dit is toch de meest actieve, geweldig snelle, meest technische federatie die er in de HT wereld bestaat
Ik heb wat geld over en ben op zoek naar een middenvelder die met redelijke vorm 4 à 4,5 sterren haalt, hij mag maximaal 25 jaar zijn (train geen middenvelders)
Positiespel uitstekent
Conditie uitstekent
?
?
?
Anoniem: 83760
Conditie uitstekend, positiespel minstens uitmuntend, eventueel kleine bijstats in verdedigen/passen. Beetje ervaring wil ook wel helpenAnoniem: 50579 schreef op 02 augustus 2004 @ 10:58
Anoniem: 17731
outstanding PMAnoniem: 50579 schreef op 02 augustus 2004 @ 10:58:
Hey!
Hoe zit het met de TOTO?
Positiespel uitstekent
Conditie uitstekent
?
?
?
excellent stamina
en passing wellicht voor de aanvallende kracht.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 02-08-2004 11:04 ]
Hoe bedoel je???
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Anoniem: 7533
Teringspel... ik kap ermee hoor 
Persberichten
02-08-2004 Bukt u even?
De technische staf van BU kon de slaap maar moeilijk vatten vannacht, grotendeels door een zeurend gevoel rond de anus. Dit gevoel is het directe gevolg van de ‘ietwat’ geflatteerde uitslag van gisteravond.
76/88 Balbezit met een team op elke positie minstens 2x zo goed. En… juist 1-1.
Oftewel BU is weer eens ouderwets flink genomen door de HT engine. Iets wat uiteraard de beste kan overkomen, maar in de race om het kampioenschap is dit pijnlijk.
'Geeft u de vaseline even door?'
tering engine
Persberichten
02-08-2004 Bukt u even?
De technische staf van BU kon de slaap maar moeilijk vatten vannacht, grotendeels door een zeurend gevoel rond de anus. Dit gevoel is het directe gevolg van de ‘ietwat’ geflatteerde uitslag van gisteravond.
76/88 Balbezit met een team op elke positie minstens 2x zo goed. En… juist 1-1.
Oftewel BU is weer eens ouderwets flink genomen door de HT engine. Iets wat uiteraard de beste kan overkomen, maar in de race om het kampioenschap is dit pijnlijk.
'Geeft u de vaseline even door?'
tering engine
Anoniem: 17731
hmm zat weer eens door de regels te lezen en zag ineens dit staan./
Sponsors & supporters
Sending love poems to you
Dancing in the streets
high on life etc....
wist ik nog niet
hoe lang is het al dat er nog een niveau boven dancing in the streets zit. inderdaad wel slecht dat ik het niet weet, schaam me nu al
Sponsors & supporters
Sending love poems to you
Dancing in the streets
high on life etc....
wist ik nog niet
@ foray: wist ik ook niet hoor, schaam net zo hard met je mee 
@ H3!N: hahahaha, cool persbericht
@ H3!N: hahahaha, cool persbericht
Mensen de uitslag van de toto van week 6!!
vooraad 8
Josseke 5
Technolove 5
hestaatje 5
Marcel_Meessen 5
neudeboules 4
hoedjevanpapier 4
Yamipopo 4
Zonar 4
Pjotrski 4
Dark_cloud 4
FOPPIE 4
Brainpower 3
Cyclops10 3
Frizza 3
Sandyman538 2
De top 3 ziet er nu als volgt uit:
1 Zonar 43 punten met 6 toto's
2 Brainpower 38 punten met 6 toto's
3 hestaatje 37 punten met 6 toto's
Voor een compleet overzicht van de stand, de uitslag van de wedstrijden, de week scores van de gebruikers, en de ingevoerde toto van de gebruikers... Surf naar http://gottrick.bitxs.com!
Krijg je nog oude pagina's te zien? Rechtermuisklik op die betreffende pagina en kies Refresh. Excuses voor het ongemak!
De oude url werkt niet meer, dus maak niet de fout zoals MaestroTim (
) dat deed en verander de URL even in je bookmarks naar gottrick.bitxs.com
vooraad 8
Josseke 5
Technolove 5
hestaatje 5
Marcel_Meessen 5
neudeboules 4
hoedjevanpapier 4
Yamipopo 4
Zonar 4
Pjotrski 4
Dark_cloud 4
FOPPIE 4
Brainpower 3
Cyclops10 3
Frizza 3
Sandyman538 2
De top 3 ziet er nu als volgt uit:
1 Zonar 43 punten met 6 toto's
2 Brainpower 38 punten met 6 toto's
3 hestaatje 37 punten met 6 toto's
Voor een compleet overzicht van de stand, de uitslag van de wedstrijden, de week scores van de gebruikers, en de ingevoerde toto van de gebruikers... Surf naar http://gottrick.bitxs.com!
Krijg je nog oude pagina's te zien? Rechtermuisklik op die betreffende pagina en kies Refresh. Excuses voor het ongemak!
De oude url werkt niet meer, dus maak niet de fout zoals MaestroTim (
Dubbelpost
[ Voor 97% gewijzigd door NiMu83 op 02-08-2004 12:59 ]
Mensen het heuglijke feit is daar (hoop ik)
Kep de cache problemen op de site opgelost! Jeeeeeeej
Als het goed is werkt nu alles weer perfect.
Het kan zijn dat je nog wat gecachede pagina's tegenkomt, dit komt dan omdat ze nog op jou pc staan. Wat je kan doen is even je Temp Internet Files deleten.
Ga naar Tools -- Internet Options. In het midden zie je Delete Files.
Mochten er nog problemen zijn, twijfel dan niet en meldt het mij!!
http://gottrick.bitxs.com
Als het goed is werkt nu alles weer perfect.
Het kan zijn dat je nog wat gecachede pagina's tegenkomt, dit komt dan omdat ze nog op jou pc staan. Wat je kan doen is even je Temp Internet Files deleten.
Ga naar Tools -- Internet Options. In het midden zie je Delete Files.
Mochten er nog problemen zijn, twijfel dan niet en meldt het mij!!
http://gottrick.bitxs.com
Mooie wedstrijd gehad gisteren. 3-0 gewonnen van een behoorlijk team. Aantal sterretjes was maar 37,5, maar daar is nog wel mee te leven.
Mijn team staat nummer 6, maar met maar 3 punten afstand van de nummer 1 (die onverdiend thuis bij mij heeft gewonnen). Dat wil zeggen dat er 6 teams op 3 punten afstand staan. Overigens is mijn doelsaldo (15-6) het beste van alle team. Wel een erg leuke competite
Mijn team staat nummer 6, maar met maar 3 punten afstand van de nummer 1 (die onverdiend thuis bij mij heeft gewonnen). Dat wil zeggen dat er 6 teams op 3 punten afstand staan. Overigens is mijn doelsaldo (15-6) het beste van alle team. Wel een erg leuke competite
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
en wederom bedankt voor de vrije tijd die alle vrijwilligers hierin stekenBrainpower schreef op 02 augustus 2004 @ 12:54:
Mensen het heuglijke feit is daar (hoop ik)
@Hein, de bal is rond... in mijn divisie hebben ze het over "Yared's Luck"....

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Thxsyared schreef op 02 augustus 2004 @ 13:22:
[...]
en wederom bedankt voor de vrije tijd die alle vrijwilligers hierin steken
bah, 3-0 verloren
wel 21 sterren met mijn team gehaald (zit in VIII) is dit een beetje ok?
En wat is beter om nu te kopen als ik volgend jaar coach van hem wil maken?
iemand heeft goed ervaring en is een matig leider. (voor 50.000 oid)
of
iemand heeft briljant ervaring en is een rampzalig leider. (voor ook ongeveer 50.000)

of
iemand heeft briljant ervaring en is een rampzalig leider. (voor ook ongeveer 50.000)
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
euh? waarom koop je er niet gewoon 1?
of zeg ik nou gekke dingen?
ps. 21 sterren in de VIII is niet echt denderend. ik haal er 23 in de IX. maar het ligt aan je compo...
of zeg ik nou gekke dingen?
ps. 21 sterren in de VIII is niet echt denderend. ik haal er 23 in de IX. maar het ligt aan je compo...
In principe de goede ervaring en matig leider. Als je hem als speler kan gebruiken, dan kun je hem dit seizoen nog laten spelenen volgend seizoen coach maken. Rampzalig leider schiet echt niet op... matig vind ik zelf het minimum.blinkymichiel schreef op 02 augustus 2004 @ 16:07:
bah, 3-0 verlorenwel 21 sterren met mijn team gehaald (zit in VIII) is dit een beetje ok?
of
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
probleem met rampzalig leider is dat hij meteen (na een jaar coach te zijn) zal dalen in coach-skill, omdat hij niet meer kan dalen als leider..
21 sterren in VIII is niet slecht, maar ter vergelijking: ik had er gemiddeld 27. Maarja, it's not all about the stars
21 sterren in VIII is niet slecht, maar ter vergelijking: ik had er gemiddeld 27. Maarja, it's not all about the stars
Terug van vakantie!
TU Update van 2 weken:
TSI +5010 / -1590
Vorm +11 / -7 (allemaal reserves er op voorruit
)
Positiespel +2 (1e briljante mid)
Ervaring +1
@Yared: kom maar op met de 8 bits
TU Update van 2 weken:
TSI +5010 / -1590
Vorm +11 / -7 (allemaal reserves er op voorruit
Positiespel +2 (1e briljante mid)
Ervaring +1
@Yared: kom maar op met de 8 bits
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Erg grappig om te zien en geheel nieuw voor mij!
Mijn coach is zojuist door een italiaans team aangenomen haha
mijn oude coach is nu bij hun, een half jaar geleden oid had ik hem weg gedaan, het was me start coach. Nu issie bij een italiaan team gekomen.
Erg fun want hij staat tussen mijn oud spelers! .. en ik sta in zijn geschiedenis van hoogtepunten!
Wist helemaal niet dat dit kon!
/edit
het gaat om deze speler
Maarten Beekhuis (10861508)
of je kunt ff via mijn team kijken F.C. Flower Power van Bloempje
Mijn coach is zojuist door een italiaans team aangenomen haha
mijn oude coach is nu bij hun, een half jaar geleden oid had ik hem weg gedaan, het was me start coach. Nu issie bij een italiaan team gekomen.
Erg fun want hij staat tussen mijn oud spelers! .. en ik sta in zijn geschiedenis van hoogtepunten!
Wist helemaal niet dat dit kon!
/edit
het gaat om deze speler
Maarten Beekhuis (10861508)
of je kunt ff via mijn team kijken F.C. Flower Power van Bloempje
[ Voor 15% gewijzigd door Loona35 op 02-08-2004 19:42 ]
Anoniem: 104413
wat kan ik krijgen voor deze speler, en voor heoveel moet ik hem te koop zetten!???
TSI = 440 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
bedankt!!!
bedankt!!!
heb je nog nooit een coach gehad die al een team had? ik wel iig, andersom nog niet maar zo lang ben ik ook nog niet bezig
nopeJoss schreef op 02 augustus 2004 @ 19:44:
heb je nog nooit een coach gehad die al een team had? ik wel iig, andersom nog niet maar zo lang ben ik ook nog niet bezig
Anoniem: 50579
gezien zijn slecht TSI vermoed ik dat hij net aan "Goed" is en zonder bijstats heeft deze speler niet veel om trots op te zijnAnoniem: 104413 schreef op 02 augustus 2004 @ 19:43:
wat kan ik krijgen voor deze speler, en voor heoveel moet ik hem te koop zetten!???
bedankt!!!
denk dat hij zo een 100 000 kan opleveren alsje hem op een goede tijd te koop zet.
Mensen het is nog altijd mogelijk om je nog steeds in te schrijven voor de Cup!
Denk er gewoon aan dat we volgende week beginnen, dus als je meedoet, regel dan GEEN friendly voor dan. Diegenen die pas nu woensdag uit een beker gaan wa ze nu nog inzitten, kunnen ook nog steeds inschrijven en meedoen!
In de loop van Zondag namiddag stel ik de wedstrijdschema's op met diegenen die op dat moment ingeschreven zijn. De deadline voor inschrijving ligt dus zondag om 13u00 (even duidelijke afspraken maken)!
Mooi schuldenverhaaltje trouwens, meneer drank ik bij jou precies ook op bezoek geweest
Denk er gewoon aan dat we volgende week beginnen, dus als je meedoet, regel dan GEEN friendly voor dan. Diegenen die pas nu woensdag uit een beker gaan wa ze nu nog inzitten, kunnen ook nog steeds inschrijven en meedoen!
In de loop van Zondag namiddag stel ik de wedstrijdschema's op met diegenen die op dat moment ingeschreven zijn. De deadline voor inschrijving ligt dus zondag om 13u00 (even duidelijke afspraken maken)!
Mooi schuldenverhaaltje trouwens, meneer drank ik bij jou precies ook op bezoek geweest

Life is simple, make choices, don't look back...
goeie zin, loopt lekker vlotjesLittle Bear schreef op 03 augustus 2004 @ 00:18:
ik doe niet mee aan de cup dit seizoen... ik ben nog bezig met een fatsoenlijk elftal creeëren
Meneer drank? Wie riep er mij? 
En H3!N, de cup is gewoon leuk om mee te doen ook al heb je nog geen fatsoenlijk team. Je gaat nl een hoop missen als je niet mee doet.
En H3!N, de cup is gewoon leuk om mee te doen ook al heb je nog geen fatsoenlijk team. Je gaat nl een hoop missen als je niet mee doet.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Volgend seizoen dan maar.... Tegen mensen uit de Ve ofzo is toch niet boeiend
lig er de eerste ronde uit
Woei, eindelijk een bikkel jeugdpull. hij staat te koop en heb hem er voor 0 opgezet. misschien iets voor jou 
Jarno Dean (38196572)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 2 020
Loon: 760 €/week
Eigenaar: Fc Brintaboys (150303)
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
hoeveel denk je dat ik hiervoor krijg? denk zelf 1 miljoen.
Jarno Dean (38196572)
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 2 020
Loon: 760 €/week
Eigenaar: Fc Brintaboys (150303)
Positiespel: redelijk Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
hoeveel denk je dat ik hiervoor krijg? denk zelf 1 miljoen.
[ Voor 24% gewijzigd door Tpn op 03-08-2004 08:35 ]
* Tomba is al effe aant browsen op de hippe Gottrick site... Kan alleen niet vinden waar hij zijn team aan kan passen ?
Ik speel nl inmiddels in de VI, ben gedegradeerd, dus de gegevens kloppen nie meer ! Ik sta overigens ook niet in de 'GoT ratings'... Mijn team is BT Entertainment (205907)
Ik speel nl inmiddels in de VI, ben gedegradeerd, dus de gegevens kloppen nie meer ! Ik sta overigens ook niet in de 'GoT ratings'... Mijn team is BT Entertainment (205907)
Ik heb eindelijk eens een speler getrokken die ik kan verkopen
Wel jammer van zijn conditie, maar 250k moet ik er misschien wel voor kunnen vangen...
Marinus Groenland (38318824)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Total Skill Index (TSI): 810
Loon: 747 €/week
Eigenaar: Paniohitus
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
BF1: Don-Panio
Je kan je gegevens aanpassen door in te loggen en dan naar GoT Teams te gaan... Dan zie je bovenin een regel...Tomba schreef op 03 augustus 2004 @ 09:22:
* Tomba is al effe aant browsen op de hippe Gottrick site... Kan alleen niet vinden waar hij zijn team aan kan passen ?
En de GoT Ratings wordt niet meer geupdate...
Solliciteer even naar Gupgeit op Hattrick...Dan kan je zelf een nieuwsbrief versturen! Meldt even wanneer je dit hebt gedaan...Little Bear schreef op 03 augustus 2004 @ 00:18:
Mensen het is nog altijd mogelijk om je nog steeds in te schrijven voor de Cup!
@Brainpower, op een of andere manier lukt het niet om naar de Cupgeit functie te solliciteren
@Little Bear, solliciteer even naar Grootmeester.
@KDB United sorry, zag je uitdaging niet want ik ging ervan uit dat ik zou spelen tegen een ander. Echter.... mijn friendly is verdwenen.......???
Dus bij deze OPROEP ik heb nog een friendly nodig morgen!
Harlem Hattricks 69953
@Iedereen nieuwe nieuwsposter ontdekt op http://gottrick.bitxs.com/ lees all erover nu!
@Little Bear, solliciteer even naar Grootmeester.
@KDB United sorry, zag je uitdaging niet want ik ging ervan uit dat ik zou spelen tegen een ander. Echter.... mijn friendly is verdwenen.......???
Dus bij deze OPROEP ik heb nog een friendly nodig morgen!
Harlem Hattricks 69953
@Iedereen nieuwe nieuwsposter ontdekt op http://gottrick.bitxs.com/ lees all erover nu!
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Mede GoT-ers, ik heb even jullie hulp nodig.
Afgelopen zondag is een van mijn trainees geblesseerd geraakt. Een trainee, die ik eigenlijk vandaag wilde laten spelen, is er nu ingekomen. Wie van deze trainees heeft nu training gekregen en wie niet?
Maw, wie moet ik vanavond nog laten spelen?
Overigens is die geblesseerde trainee nu alweer fit genoeg om te spelen (pleistertje). Alvast bedankt voor de hulp!
Afgelopen zondag is een van mijn trainees geblesseerd geraakt. Een trainee, die ik eigenlijk vandaag wilde laten spelen, is er nu ingekomen. Wie van deze trainees heeft nu training gekregen en wie niet?
ze krijgen allebei training nu.
wanneer een speler 1 geblesseerd uitvalt, en maar een pleistertje heeft, krijgt hij die week gewoon training, speler 2 die dan invalt ontvangt ook zijn normale training.
met andere woorden, theoretisch zou je 12 verdedigers per week kunnen trainen
wanneer een speler 1 geblesseerd uitvalt, en maar een pleistertje heeft, krijgt hij die week gewoon training, speler 2 die dan invalt ontvangt ook zijn normale training.
met andere woorden, theoretisch zou je 12 verdedigers per week kunnen trainen
Volgens mij krijgt de speler die uitvalt geen training hoor. Als ie een pleister heeft kan ie namelijk blijven spelen toch ? In elk geval heeft je invaller training gekregen.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
hij heeft toch een wedstrijd gespeeld? en als de opmerking er staat van " geblesseerd maar kan wel trainen" lijkt het me logisch dat ook deze persoon gewoon zijn trainings update krijgt
Ik geloof dat er een beetje verwarring over bestaat. Ik denk dat ik vanavond in de friendly maar 5-3-2 speel, dan krijgen ze zeker allebei training. Toch bedankt voor de info.Katala schreef op 03 augustus 2004 @ 12:59:
Volgens mij krijgt de speler die uitvalt geen training hoor. Als ie een pleister heeft kan ie namelijk blijven spelen toch ? In elk geval heeft je invaller training gekregen.
Anoniem: 13211
Hoe kan ik me opgewven voor de cup?
ben net paar weekjes bezig met dit spel en me er een bitje in aan het verdiepen
moet zeggen dat het spel nog best moeilijk is
kunnen jullie wat tips geven?
mail ze als jullie willen naar dasnirp@hotmail.com
mijn dank is groot
Greetz Remco
mijn dank is groot
Greetz Remco
Tx het is helemaal gelukt !Brainpower schreef op 03 augustus 2004 @ 10:02:
[...]
Je kan je gegevens aanpassen door in te loggen en dan naar GoT Teams te gaan... Dan zie je bovenin een regel...
En de GoT Ratings wordt niet meer geupdate...
Waarom worden de rating niet meer geupdate als ik vragen mag ?
tip: lees het forum eens door en check sites zoals hattrix (zie openings post)Anoniem: 13211 schreef op 03 augustus 2004 @ 15:23:
mijn dank is groot
Greetz Remco
iemand die wing traint? trainee te koop.
http://www13.hattrick.org...sp?playerID=35470124Jakub Hrubý (35470124)
Een sympathiek persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Česká republika
Total Skill Index (TSI): 390
Loon: 744 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BeerZ United
Waarschuwingen: 1
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
.. daar is het forum eigenlijk niet voor bedoeltAnoniem: 7533 schreef op 03 augustus 2004 @ 17:58:
iemand die wing traint? trainee te koop.
/edit
( [yared-modus] [/...] ..
[ Voor 3% gewijzigd door Loona35 op 03-08-2004 18:24 ]
Ben ik het mee eens. Als je eens een keer wilt patsen met een wereldklasse spits ofzo, dan vind ik dat tot daar aan toe, maar een matig/matig winger...loona35 schreef op 03 augustus 2004 @ 18:23:
[...]
.. daar is het forum eigenlijk niet voor bedoeltJe hebt er speciale forums voor om ze extra in het aandacht te zetten.
/edit
( [yared-modus] [/...] ..)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Voor een VII / IX vind ik het een hele intressante winger van 17.Sandyman538 schreef op 03 augustus 2004 @ 18:54:
Ben ik het mee eens. Als je eens een keer wilt patsen met een wereldklasse spits ofzo, dan vind ik dat tot daar aan toe, maar een matig/matig winger...
Een paar seizoentjes trainen, en je pakt een miljoen lachend.
* yared traint wingers
ugh nog geen friendly zie yared in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."yared schreef op 03 augustus 2004 @ 19:35:
[...]
Voor een VII / IX vind ik het een hele intressante winger van 17.
Een paar seizoentjes trainen, en je pakt een miljoen lachend.
* yared traint wingers
Je kan natuurlijk ook proberen wat teams die online zijn uit te dagen, er is er vast wel een die em aanneemtyared schreef op 03 augustus 2004 @ 19:38:
[...]
ugh nog geen friendly zie yared in "Het Hattrick (Online Voetbal Management)..."
ja hij kan weg aangezien ik een redelijk/redelijk had gekocht met redelijk vorm(voor 15k... goeie deal :DD)
wijisneus, ik zit toch nog lang niet achter mijn eigen pcgrooviee17 schreef op 03 augustus 2004 @ 19:49:
[...]
Je kan natuurlijk ook proberen wat teams die online zijn uit te dagen, er is er vast wel een die em aanneemt
ben net thuis van werk, ff happen, dan kids in bed, opruimen en toch 12 uur per dag hier aanwezig zijn...
ben niet voor niets GoT-HT Supern00b
Het is u gegund jaloers te zijn

Straks wel even kijken, uit ervarinig weet ik dat je 100 teams moet bekijken om er 2 te vinden die nog geen f riendly hebben.
Anoniem: 117852
Nou, ik zou eerder in de richting van 350K-450K denken, misschien wel meer zelfs. Wat zegt transfervergelijking?? Train je zelf iets anders dan verdedigen want als je m tot formidabel kunt krijgen dan ga je al richting de 800K-900K volgens mij, of ik moet me ergens vergissen. Misschien dat iemand met wat meer ervaring met verdedigingstraining me kan verbeteren, maar voor 250K wil ik m iig wel hebben.Preddie schreef op 03 augustus 2004 @ 09:32:
Ik heb eindelijk eens een speler getrokken die ik kan verkopenWel jammer van zijn conditie, maar 250k moet ik er misschien wel voor kunnen vangen...
Je komt eerst in poules terecht hoorAnoniem: 7533 schreef op 03 augustus 2004 @ 00:58:
Volgend seizoen dan maar.... Tegen mensen uit de Ve ofzo is toch niet boeiendlig er de eerste ronde uit
Check de site gottrick.bitxs.com even, wedden dat je daar wel een deel antwoorden vindt?Anoniem: 13211 schreef op 03 augustus 2004 @ 15:23:
mijn dank is groot
Greetz Remco
@ Yared: sollicatie naar grootmeester compleet, voel me nu alsof ik ervoor geboren ben
@ All: Momenteel 62 deelnemers voor de GoT Cup, we gaan wel lekker
61 dus, een of andere bimbo heeft zijn timberteam 2x ingeschreven
[ Voor 22% gewijzigd door Little Bear op 03-08-2004 20:51 ]
Anoniem: 34339
Pffff....
Ik vrees dat ik dit seizoen niet mee kan doen met de GoT Cup...
Het ligt natuurlijk nog aan mijn bekerresultaat van woensdag.. maar heb daar wel vertrouwen in eigenlijk..
Dat zou dus betekenen, voor het eerst in de lange GoT Cup geschiedenis geen deelname van mijn kant....
tja...
Het ligt natuurlijk nog aan mijn bekerresultaat van woensdag.. maar heb daar wel vertrouwen in eigenlijk..
Dat zou dus betekenen, voor het eerst in de lange GoT Cup geschiedenis geen deelname van mijn kant....
tja...
Hij is zowiezo zeer laag uitstekend, dus doortrainen loont niet meer dan welke andere speler van hetzelfde niveau. Maar 250k is denk ik ook iets te laag, 350 moet toch zeker wel lukken!Anoniem: 117852 schreef op 03 augustus 2004 @ 20:04:
[...]
Nou, ik zou eerder in de richting van 350K-450K denken, misschien wel meer zelfs. Wat zegt transfervergelijking?? Train je zelf iets anders dan verdedigen want als je m tot formidabel kunt krijgen dan ga je al richting de 800K-900K volgens mij, of ik moet me ergens vergissen. Misschien dat iemand met wat meer ervaring met verdedigingstraining me kan verbeteren, maar voor 250K wil ik m iig wel hebben.
uhm.... OEPS!61 dus, een of andere bimbo heeft zijn timberteam 2x ingeschreven
Omdat je op http://www.go-2-it.com/Top-Stats (d8 ik) ook alle ratings kunt vinden... Zonar vond het daarom niet meer echt nuttig om door te gaan met de GoT Ratings aangezien het behoorlijk wat werk is...Tomba schreef op 03 augustus 2004 @ 15:44:
[...]
Tx het is helemaal gelukt !
Waarom worden de rating niet meer geupdate als ik vragen mag ?
[ Voor 4% gewijzigd door NiMu83 op 03-08-2004 21:36 ]
* yared
Baan - Promotor met vlaggetjes
Maximumaantal: 2
Niveau: 7/10
Soort: Solliciteer op HT site federatie gedeelte
Beschrijving: Kun jij goed vlaggetje zwaaien?. Weet jij de attentie van anderen te trekken? Dan is dit voor jou!
Rechten:
- Lid
- Accepteren/afwijzen aanvraag
- Sluit lid uit
- Creëer Opiniepeilingen
Je kan eventueel je eerste match in de cup forfait geven. Je verliest die dan natuurlijk met 0-5, maar je blijft tenminste in de running. met poules van 5 a 6 man is dan zeker nog niet alles verloren...Anoniem: 34339 schreef op 03 augustus 2004 @ 20:58:
Pffff....
tja...
LOLAnoniem: 34339 schreef op 03 augustus 2004 @ 23:10:
[afbeelding]
Nu ook een teamfoto van Nobbe United
Carlo De Lucia (7767025)
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Ik spreek Italiano!
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 123 120
Loon: 101 665 €/week
Eigenaar: Inter Sthlm
Vleugelspel: magisch Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Is dit wat voor jou Yared?
22 jaar, uitstekend in vorm, gezond
Ik spreek Italiano!
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 123 120
Loon: 101 665 €/week
Eigenaar: Inter Sthlm
Vleugelspel: magisch Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Is dit wat voor jou Yared?
lol, nee, ik heb ze liever met minimaal redelijk passing
Anoniem: 44169
Een voormalige YP van me staat te koop:
Marijn Bijkerk (22523554)
19 jaar, zwak in vorm
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 901 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Afc Celtic's
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Nu 539k op geboden door een club die in juli 2003 begonnen is. Lijkt me cheaten, maar ik kan weinig vinden.
Marijn Bijkerk (22523554)
19 jaar, zwak in vorm
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 901 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Afc Celtic's
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld.)
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
Nu 539k op geboden door een club die in juli 2003 begonnen is. Lijkt me cheaten, maar ik kan weinig vinden.
Een vraagje aan de winger trainers onder ons. Ik ben van plan, na de verkoop van mijn outstanding defender, een goede winger te kopen. Bij voorkeur moet hij tussen de 23 en de 25 jaar zijn en hij moet minimaal 4 sterren halen in passable vorm. Welke skills moet ik dan zoeken en hoeveel gaat dat kosten?
Ik was zelf aan het denken aan brilliant winger met een paar inadequate/passable bijstats of een magnificent winger. Ik geloof dat die rond de 2,5 miljoen kosten. Of hebben jullie hier andere ideeen over?
Ik was zelf aan het denken aan brilliant winger met een paar inadequate/passable bijstats of een magnificent winger. Ik geloof dat die rond de 2,5 miljoen kosten. Of hebben jullie hier andere ideeen over?
Check match ID 20481667 even 
klein bugje geloof ik
alles rampzalig, geen spelers, geen sterren en toch van een normaal team met 10-2 winnen
klein bugje geloof ik
alles rampzalig, geen spelers, geen sterren en toch van een normaal team met 10-2 winnen

Ik denk dan dat je al op 4,5 à 5 sterren zit...dreamtheater schreef op 04 augustus 2004 @ 10:00:
Een vraagje aan de winger trainers onder ons. Ik ben van plan, na de verkoop van mijn outstanding defender, een goede winger te kopen. Bij voorkeur moet hij tussen de 23 en de 25 jaar zijn en hij moet minimaal 4 sterren halen in passable vorm. Welke skills moet ik dan zoeken en hoeveel gaat dat kosten?
Dat is nog veel mooier, maar over welke skills hebben we het dan? Die wat ik voorstelde of nog een maatje hoger?
mijn Pawel is supernatural (goede vorm), en Amos is world class (matig vorm) maar heeft ook nog solid passing. Je kunt ze niet voor minder dan 4,5 miljoen kopen.dreamtheater schreef op 04 augustus 2004 @ 10:00:
Als bijstat zou ik passing kiezen voor een goede aanvallende speler, of hoge playmaking dan kun je lekker toward middle spelen.
Voor de centrale aanval dragen ze niks bij.
Anoniem: 54814
George Popescu (34216131)
18 jaar, matig in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 1 050
Loon: 734 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Divaldo Juniors
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
hoeveel zouden jullie voor deze speler betaald hebben ? ik heb wel het gevoel dat ik wat veel betaald heb o/
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 1 050
Loon: 734 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Divaldo Juniors
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
hoeveel zouden jullie voor deze speler betaald hebben ? ik heb wel het gevoel dat ik wat veel betaald heb o/
///Yared's veel geimmiteerde mierenneukers mode:Anoniem: 54814 schreef op 04 augustus 2004 @ 13:43:
George Popescu (34216131)
{knip}
post ajb alleen het hoognodige aan info
verzoek eigenlijk aan alle nieuwe spelers (welkom welkom welkom
einde copy paste terminated///
Wat bijvoorbeeld handig zou zijn geweest is het bedrag wat je er daadwerkelijk voor betaald hebt
@Katala, over 8Bits gesproken, ik kom er gewoon niet aan toe... ben denk ik de enige die niet op vakantie is en het druk heeft (omdat iedereen op vakantie is) dus ik zit alleen nog een beetje suf te gamen vanaf een uur of tien s'avonds.
Volgens mij ligt er nog een 8Bits in me mailbox, wellicht dat een van de redacteurs het wil oppakken? mail me dan even als je wilt (of als je redacteur wilt worden
Heb je al eens naar de transfervergelijking gekeken op HT of bij iemand die HAM heeft naar de TPE? Die geven meestal tezamen een redelijk beeld.
Meestal is het trouwens toch wat de gek ervoor geeft...
Heb je hem nodig, dan is het nooit echt teveel betaald...
Zowel, kun je altijd nog in jouw 8Bits of Hattrick verklaren waarom dit de miskoop van de eeuw was
ik heb een verdediger met de volgende stats:
Positiespel: slecht Passen: goed
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
heeft altijd 3 sterren
wat zou ik voor hem kunnen vragen?
heeft altijd 3 sterren
Is een beetje te oud om nog echt lekker te trainen. Hij is wel interessant voor mensen die de goede passing nodig hebben bij een speciale taktiek (dacht dat het counteraanval of pressing was). Maar hij zal minimaal 100k opbrengen denk ik.died_laughing schreef op 04 augustus 2004 @ 14:14:
heeft altijd 3 sterren
Enne, yared, bedankt voor de tip, maar 4,5 miljoen heb ik even niet tot mijn beschikking. Momenteel heb ik maar rond de 800.000, maar ik verwacht dat mijn een van mijn 20-jarige verdedigers volgende week naar outstanding gaat en ben van plan die dan te verkopen (pakweg 1,7 miljoen). Dus heb ik dan rond de 2,5 miljoen te besteden
Ben ik nou echt de enige in heel hattrickland, die sinds kort een knop met 'transfervergelijking' op zijn pagina er bij heeft gekregen, zodat ik heel snel kan zien wat er betaald is voor spelers met dezelfde stats de afgelopen tijd?died_laughing schreef op 04 augustus 2004 @ 14:14:
heeft altijd 3 sterren

Anoniem: 100871
Die transfervergelijking in hattrick werkt maar zeer matig, bij veel spelers krijgen ik grote verschillen tussen de bedragen die betaald zijn voor verschillende verkochte spelers, dus hecht ik aan de waarde die daar wordt gegeven geen waarde
Ik waardeer het waarderen van mijn waardevolle spelers maar ik waardeer de waarde die mijn zeer gewaardeerde Hattrick Buddy mij geeft veel meer.
Mijn tacktiek is om altijd weinig te vragen, veel mensen bookmarken hem en uiteindelijk vang je veel vaak veel meer geld voor je speler. Vooral bij goedkopere spelers werkt dit goed, bij de duurdere zou ik het niet riskeren
Maar ook daar kun je op hun niveau redelijk laag gaan zitten.
nou lekker ik zal je nog is wat vertellenGaMbiNo schreef op 04 augustus 2004 @ 18:16:
Ik waardeer het waarderen van mijn waardevolle spelers maar ik waardeer de waarde die mijn zeer gewaardeerde Hattrick Buddy mij geeft veel meer.
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
Anoniem: 38358
wedstrijdid: 23345715
waarom heb ik deze wedstrijd gewonnen met 5 - 2?? Omdat hij alles aanvallend had gezet?
Want ik had mn team echt neergezet met een soort "ohja, ik moet nog een opstelling" instelling, het boeide me worst.. aanvaller als vleugelverdediger? Juist..
waarom heb ik deze wedstrijd gewonnen met 5 - 2?? Omdat hij alles aanvallend had gezet?
Want ik had mn team echt neergezet met een soort "ohja, ik moet nog een opstelling" instelling, het boeide me worst.. aanvaller als vleugelverdediger? Juist..
Dat is waar, maar dat is nog niet het geval bij goed verdedigers met goed passen...Anoniem: 100871 schreef op 04 augustus 2004 @ 18:11:
Die transfervergelijking in hattrick werkt maar zeer matig, bij veel spelers krijgen ik grote verschillen tussen de bedragen die betaald zijn voor verschillende verkochte spelers, dus hecht ik aan de waarde die daar wordt gegeven geen waarde
Werkt ook zo lekker. Heb een briljant PM'er maar daar kan HT geen waarde voor weergeven. Maar omdat ie 20 is zal ik hem nog maar een beetje doortrainen.Sandyman538 schreef op 04 augustus 2004 @ 16:37:
[...]
Ben ik nou echt de enige in heel hattrickland, die sinds kort een knop met 'transfervergelijking' op zijn pagina er bij heeft gekregen, zodat ik heel snel kan zien wat er betaald is voor spelers met dezelfde stats de afgelopen tijd?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
idd, lang leve de TPE van HAM (die ook in HT Buddy zitGaMbiNo schreef op 04 augustus 2004 @ 18:16:
@Thije, zal ik dan maar diegene zijn die je feliciteert... de rest snapt niet hoe ontzettend goed je gepresenteerd hebt vandaag (en hoe ontzettend je volgende week afgeschoten gaat worden tegen Ruyvens Boys
0-3 verlies van een IIe uit Mal. vind ik ook niet zo slecht voor een VII 
maar gefeliciteerd met nog een cupronde Thije!
maar gefeliciteerd met nog een cupronde Thije!
[ Voor 25% gewijzigd door Joss op 04-08-2004 22:23 ]
Thije, feli!yared schreef op 04 augustus 2004 @ 22:19:
[...]
idd, lang leve de TPE van HAM (die ook in HT Buddy zit![]()
)
@Thije, zal ik dan maar diegene zijn die je feliciteert... de rest snapt niet hoe ontzettend goed je gepresenteerd hebt vandaag (en hoe ontzettend je volgende week afgeschoten gaat worden tegen Ruyvens Boys)
Ruyven's Boys hebben mijn team vorige week afgeschoten. Volgende week ben jij aan de beurt
Nou hij haalde vandaag, laag formidabel middenveld.....
Daar is mijn middenveld niet tegen opgewassen..
Het gaat dus een hele moeilijke wedstrijd worden..
Daar is mijn middenveld niet tegen opgewassen..
Het gaat dus een hele moeilijke wedstrijd worden..
En wie kreeg er weer controle... maar gelukkig niks aan de handAnoniem: 83760 schreef op 30 juli 2004 @ 12:18:
[...]
offtopic:
geen controle gehad, koop je koffer maar vol nep-shirtjes hoor
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Geen echte verklaring voor, hij was heel lichtjes beter en jij hebt gewoon geluk gehadAnoniem: 38358 schreef op 04 augustus 2004 @ 19:20:
wedstrijdid: 23345715
@ royz:

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 05-08-2004 00:19 ]
* yared
Tweakeroid leden opgelet!
Iedereen die reeds minimaal 3 seizoenen speelt kan nu solliciteren als Tweakotine Addict!
Hiermee krijg je de extra mogelijkheid om polls te creeren op het HT-GoT forum.
n00b leden opgelet!
Omdat de n00b status bedoeld was als opstapje voor mensen die eerst even wilden rondkijken en niet bedoeld was voor lange tijd tenzij je een beetje masochistisch ingesteld bent, en omdat we willen dat fed leden tegen mekaar speelden, is de n00b status veranderd in bl@@t@@p
Wil je geen bl@@t@@p zijn, zorg dan dat je minstens 1 wedstrijd tegen een mede-tweaker speelt en solliciteer daarna als Tweakeroid.
Alle sollicitaties (wat een dom woord) zullen asap worden afgehandeld ballotage-vrij!!
Frizza wil na zijn 8-1 nederlaag gisteren graag bl@@t@@p worden.yared schreef op 05 augustus 2004 @ 01:03:
* The_Marsmellow
Tweakeroid leden opgelet!
Iedereen die reeds minimaal 3 seizoenen speelt kan nu solliciteren als Tweakotine Addict!
Hiermee krijg je de extra mogelijkheid om polls te creeren op het HT-GoT forum.
n00b leden opgelet!
Omdat de n00b status bedoeld was als opstapje voor mensen die eerst even wilden rondkijken en niet bedoeld was voor lange tijd tenzij je een beetje masochistisch ingesteld bent, en omdat we willen dat fed leden tegen mekaar speelden, is de n00b status veranderd in bl@@t@@p
Wil je geen bl@@t@@p zijn, zorg dan dat je minstens 1 wedstrijd tegen een mede-tweaker speelt en solliciteer daarna als Tweakeroid.
Alle sollicitaties (wat een dom woord) zullen asap worden afgehandeld ballotage-vrij!!
ps. Yared nee ik doe niet mee :x
[ Voor 3% gewijzigd door The_Marsmellow op 05-08-2004 10:25 ]
Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.
heheThe_Marsmellow schreef op 05 augustus 2004 @ 08:18:
[...]
Frizza wil na zijn 8-1 nederlaag gisteren graag bl@@t@@p worden.
balen dat ik tijdens de GoT cup op vakantie ben, nu kan ik geen friendly accepteren
Dit topic is gesloten.