Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel 3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.356 views sinds 30-01-2008

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:37

DDX

wanneer komt die online update service...
ben je van hele gedoe met sesp's af...

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-07 17:12

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Tja, een paar weken geleden vertelde een SonyEricsson manager mij: "Over een paar weken"

Dus :X :?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Ok voor wat die bon betreft, ik had hem als goede burger op de toonbank gelegd, maar hij keek er niet eens naar.
Die gast zei letterlijk dat er vaak firmware updates zijn waar je eigenlijk niets aan hebt bv. een taalfout in het duits of zo. Er komen veelal van die gasten die om de maand aankloppen voor een firmware update, terwijl het dus soms geen verbetering hoeft te zijn.

Voor wat eerder werd genoemd: "je betaald voor firmware en dan kun je dus ook gebruik maken van updates". Medewerker noemde vooral de kosten van het doen van die updates voor sony..die SESP zijn veelal gewone telecomwinkels...die waar ik ben geweest was Car Audio Plus in Geleen....verkoopt wat de naam zegt. En tja men is toch 10 minuten bezig met zo'n update...10 minuten waarin ze ook andere dingen kunnen doen.
Het probleem is dus mensen die een firmware-update doen "om maar de laatste nieuwe firmware te hebben".

[ Voor 8% gewijzigd door austin_77 op 27-08-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:57

Zym0tiC

^_^

DDX schreef op 26 augustus 2004 @ 23:57:
wanneer komt die online update service...
ben je van hele gedoe met sesp's af...
maar dan moet je natuurlijk wel zo'n usb kabel hebben neem ik aan? BT of irda zal dan wel niet werken :/

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:56

Laguna

Connaisseur

Ik hoefde niet te betalen voor die firmware update en ze zijn ook geen 10 minuten bezig ermee kwestie van kabel erin stoppen contact krijgen met de emma server en updaten nog geen 2 minuten werk en dan 10 minuten wachten totdat updaten klaar is...

Maar wil iemand met firmware R2L001 het volgende controleren:

Ik heb namelijk het volgende probleem als ik in me telefoonboek zit te bladeren heb ik het regelmatig dat er bij 2 mensen onder elkaar hetzelfde nummer staat, dit is alleen in de telefoonlijst want als je dan de optie bekijken & bewerken kiest staat daar wel het goede nummer bij die persoon. Hebben meer mensen hier last van?

[ Voor 5% gewijzigd door Laguna op 27-08-2004 00:41 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mullah
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-04-2024
Rio schreef op 26 augustus 2004 @ 17:27:[..]
edit 2: bijkomend voordeel: er was een icoon (Internet Services) stuk in mijn hoofdmenu. Nu niet meer.
En dat zou ik dus lekker een groot probleem noemen... vooral als je die update daar gratis mee krijgt

Ik heb zelf hetzelfde namelijk, ben alleen niet in de buurt van een SESP geweest laatste tijd, moet ik binnenkort maar eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Nu online
Laguna schreef op 27 augustus 2004 @ 00:40:
Ik hoefde niet te betalen voor die firmware update en ze zijn ook geen 10 minuten bezig ermee kwestie van kabel erin stoppen contact krijgen met de emma server en updaten nog geen 2 minuten werk en dan 10 minuten wachten totdat updaten klaar is...

Maar wil iemand met firmware R2L001 het volgende controleren:

Ik heb namelijk het volgende probleem als ik in me telefoonboek zit te bladeren heb ik het regelmatig dat er bij 2 mensen onder elkaar hetzelfde nummer staat, dit is alleen in de telefoonlijst want als je dan de optie bekijken & bewerken kiest staat daar wel het goede nummer bij die persoon. Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb firmware R2L001 en ik heb geen last van dezelfde nummers bij meerdere contacten. Misschien je simkaart?
Oh ja bij firmware R2A....had ik hier ook geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Denk dat ik morgen toch maar ga voor de nieuwe firmware, volgens de indicator is de batterij compleet leeg maar fma geeft nog vrolijk 1 day, 16h aan.

Dan dat camera geluid maar voor lief nemen, een goed werkende indicator is toch wel wat handiger.

Wat ik me trouwens afvraag: komt er ook nog sync software voor mozilla (thunderbird)? Onder windows kan ik namelijk wel gebruik maken van Outlook maar onder linux dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

DDX schreef op 26 augustus 2004 @ 21:01:
timezone goed ingesteld ?
Yep, goed ingesteld. GMT + 01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81334

Zym0tiC schreef op 27 augustus 2004 @ 01:32:
Denk dat ik morgen toch maar ga voor de nieuwe firmware, volgens de indicator is de batterij compleet leeg maar fma geeft nog vrolijk 1 day, 16h aan.
Is de waarde van fma dan wel juist? Hoe nauwkeurig is fma....Als ik namelijk in fma naar de batterijtemp. kijk staat deze op 6000 graden (of zoiets)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:25
Anoniem: 81334 schreef op 27 augustus 2004 @ 08:43:
[...]

Is de waarde van fma dan wel juist? Hoe nauwkeurig is fma....Als ik namelijk in fma naar de batterijtemp. kijk staat deze op 6000 graden (of zoiets)....
over FMA:

resterende tijd: is pure schatting, dit komt namelijk helemaal niet uit de telefoon. Dit wordt pas beetje reeel als je je foon _lang_ aan FMA laat hangen.

accu temp, etc: lijkt bug in firmware te zijn. De telefoon geeft gewoon echt deze waardes door (kan FMA dus niets aan doen :/)

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:10
DoRRoN schreef op 27 augustus 2004 @ 01:36:
[...]

Yep, goed ingesteld. GMT + 01
heb je ook zomertijd ingeschakeld? Misschien dat dat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Nou ik heb weer bericht gehad van sony over het hoe en waarom mijn telefoon niet meer dan 80 games/applicaties mag hebben:
quote: Sony Ericsson
Geachte ******,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Helaas kunnen wij van hieruit niet beoordelen wat er nu precies mis is met uw telefoon, maar u kunt uw telefoon ter controle of ter reparatie aanbieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations.
Neemt u aub uw aankoop nota mee, waar het IMEI (serienummer) op vermeld staat:

[Lijst met service adressen]

Met vriendelijke groeten,

Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com
Nee hier heb ik echt wat mee op geschoten, vooral omdat ik hier voor 2 dagen moest wachten...

Heeft dan niemand anders last van, dat hij niet meer dan 80 games/applicaties op zijn telefoon kan zetten? Ben ik dan echt de enigste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

MerijnB schreef op 27 augustus 2004 @ 10:26:
[...]

over FMA:

resterende tijd: is pure schatting, dit komt namelijk helemaal niet uit de telefoon. Dit wordt pas beetje reeel als je je foon _lang_ aan FMA laat hangen.

accu temp, etc: lijkt bug in firmware te zijn. De telefoon geeft gewoon echt deze waardes door (kan FMA dus niets aan doen :/)
Mja dan nog is hij volgens mij niet helemaal nauwkeurig aangezien hij langer in het rood bleef dan in het groen. Heb vannacht dat batterij belastings programmatje aan laten staan + irda + bt en rond een uur of 10 viel hij pas uit.

Blijft trouwens bij het opladen continue de verlichting branden? Is het niet beter om het oplaadproces te versnellen om die leds gewoon te dimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
Zym0tiC schreef op 27 augustus 2004 @ 12:05:
[...]

Mja dan nog is hij volgens mij niet helemaal nauwkeurig aangezien hij langer in het rood bleef dan in het groen. Heb vannacht dat batterij belastings programmatje aan laten staan + irda + bt en rond een uur of 10 viel hij pas uit.

Blijft trouwens bij het opladen continue de verlichting branden? Is het niet beter om het oplaadproces te versnellen om die leds gewoon te dimmen?
ik had het puur over fma (zoals in m'n post staat :)) niet over de k700 zelf ...

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zym0tiC schreef op 27 augustus 2004 @ 12:05:
[...]
Bij mijn toestel blijft de verlichting niet branden tijdens het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

MerijnB schreef op 27 augustus 2004 @ 12:16:
[...]

ik had het puur over fma (zoals in m'n post staat :)) niet over de k700 zelf ...
o ja ik zie het :) * Zym0tiC is pas net wakker :z
Anoniem: 81334 schreef op 27 augustus 2004 @ 12:18:
[...]

Bij mijn toestel blijft de verlichting niet branden tijdens het opladen.
Ik heb even gekeken, als hij aanstaat dimt het licht idd na een aantal seconde maar als hij uit staat blijft het licht gewoon branden.

Welke firmware heb jij erop zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zym0tiC schreef op 27 augustus 2004 @ 12:27:

Ik heb even gekeken, als hij aanstaat dimt het licht idd na een aantal seconde maar als hij uit staat blijft het licht gewoon branden.

Welke firmware heb jij erop zitten?
Bij mij dimt het licht ook als ik de telefoon oplaad terwijl deze uit staat.

De laatste firmware: R2L001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Hum ik zie net dat hij al na 1,5 uur klaar is met opladen en 100% accu aangeeft. En dat terwijl de handleiding aangeeft 4 uur?
Wat verder op in het topic las ik het verhaal van iemand met het zelfde probleem maar geen antwoord/oplossing daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Nu online
Anoniem: 81334 schreef op 27 augustus 2004 @ 13:27:
[...]

Bij mij dimt het licht ook als ik de telefoon oplaad terwijl deze uit staat.

De laatste firmware: R2L001
Waarschijnlijk heb je de instellingen bij verlichting op automatisch staan. Staat ie op stroom sparen, dan blijft de verlichting aan. (zeer vreemd maar goed).

Voor wat betreft het binnen 1,5 uur opladen...je telefoon kan ook snelladen. Die 4 uur in de handleiding betreft waarschijnlijk de eerste keer opladen.
Als ik mijn telefoon aan heb staan en hem dan op de lader zet, dan geeft ie snelladen aan.
Heb zelf ook R2L001 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37259

Valt het jullie niet op dat het opnemen vrij traag gaat bij de K700? Wanneer ik wordt gebeld, moet ik vaak een seconde of 3 wachten tot ik kan spreken. Anders hoort degene die belt maar half mijn naam... Vrij irritant als je het mij vraagt!

Nog meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Nu online
Daar heb ik nog nooit last van gehad. Zowel niet met R2A als R2L001.
Abo is Debitel op Vodafone netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

austin_77 schreef op 27 augustus 2004 @ 13:51:
[...]

Waarschijnlijk heb je de instellingen bij verlichting op automatisch staan. Staat ie op stroom sparen, dan blijft de verlichting aan. (zeer vreemd maar goed).

Voor wat betreft het binnen 1,5 uur opladen...je telefoon kan ook snelladen. Die 4 uur in de handleiding betreft waarschijnlijk de eerste keer opladen.
Als ik mijn telefoon aan heb staan en hem dan op de lader zet, dan geeft ie snelladen aan.
Heb zelf ook R2L001 trouwens.
Ik heb hem idd op stroom sparen staan. Toch wel raar aangezien je zou denken dat hij dan net stroom zo moeten sparen ...... euh ja 7(8)7

Het klopt wel dat hij aangeeft snelladen. Dat zou die 1.5 uur verklaren. Liefst zou ik een mogelijk zien om toch ook normaal te kunnen opladen. Meen me te herinneren dat (vroeger) dit erg slecht was voor de batterij als het regelmatig gebeurd. Maar dat weet ik niet zeker.
Anoniem: 37259 schreef op 27 augustus 2004 @ 13:51:
Valt het jullie niet op dat het opnemen vrij traag gaat bij de K700? Wanneer ik wordt gebeld, moet ik vaak een seconde of 3 wachten tot ik kan spreken. Anders hoort degene die belt maar half mijn naam... Vrij irritant als je het mij vraagt!

Dat probleem heb ik al een aantal maal in dit topic gelezen ja. Zelf nog geen (merkbaar) last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

6killer schreef op 27 augustus 2004 @ 11:20:
[...]

heb je ook zomertijd ingeschakeld? Misschien dat dat het is
Heb de telefoon als het volgt ingesteld:

Tijd: 14:13
Datum: 27-8-2004
Tijdzone: GMT +1.00u
Zomertijd: Zomertijd
Automatische tijdzone: uit

Misschien dat die laatste het veroorzaakt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Nog even terug komen op de verschillende verlichtings standen.
Wat is precies het verschil tussen automatisch en stroomsparen? In de handleiding staat niets en het enige verschil wat ik ben tegen gekomen is dat stroom sparen de display verlichting laat aanstaan bij het opladen als de gsm uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zym0tiC schreef op 27 augustus 2004 @ 15:48:
Wat is precies het verschil tussen automatisch en stroomsparen? In de handleiding staat niets en het enige verschil wat ik ben tegen gekomen is dat stroom sparen de display verlichting laat aanstaan bij het opladen als de gsm uitstaat.
Spaarstand zet ook het display uit in standby. Dus ook geen screensaver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Anoniem: 81334 schreef op 27 augustus 2004 @ 16:13:
[...]

Spaarstand zet ook het display uit in standby. Dus ook geen screensaver.
ah kijk, ik heb geen screensaver aanstaan daarom dat ik dat niet zag. Dus dan is er voor mij niet echt een verschil.

* Zym0tiC heeft een hekel aan screensavers ook op zijn pc :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:24

JT

VETAK y0

Relaxt ding, ik heb hem nu ook :) Alleen jammer van de niet echt super goede FM ontvangst.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38669

Geen goede FM ontvangst?? mmm, da's wel balen want dat was 1 van de redenen dat ik voor deze gekozen heb.
Had gelezen dat de FM-ontvangst juist goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Nou ja, misschien ook wel hoor, ik ben alleen auto FM ontvangst gewend :P Maar zoals Fresh FM, die ontvang ik moeilijk in Purmerend.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86903

ja, ik heb hetzelfde probleem (heb een hi-abbo), hopelijk is het op te lossen dmv firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-07 10:07

robbydw

live your life

ik heb vandaag mijn K700i binnen gekregen....Hulde aan de ontwerpers... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Wat een mooi toestel.

Heb alleen één probleem: ik krijg hem niet ge-connect met Float's Mobile Agent.
In tegenstelling tot mijn T610 die ik wel verbinding kon laten leggen via infrarood detecteert het programma de K700i niet :( via Irda

Windows herkent hem wel. Heeft iemand een oplossing om dit probleempje te verhelpen.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:36

OMX2000

By any means necessary...

Toestel is zeker heel mooi. Heb de mijne ook een dag binnen, via 2 call met T-Mobile. En hij is dus unbranded, yihaaaa.
Anyway, ik heb dus niet de laatste firmware en ben op zoek naar service centers in de buurt van Tilburg. Ik kan op het web nergens een lijst vinden. Iemand een idee?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44509

OMX2000 schreef op 27 augustus 2004 @ 19:20:
Toestel is zeker heel mooi. Heb de mijne ook een dag binnen, via 2 call met T-Mobile. En hij is dus unbranded, yihaaaa.
Anyway, ik heb dus niet de laatste firmware en ben op zoek naar service centers in de buurt van Tilburg. Ik kan op het web nergens een lijst vinden. Iemand een idee?
Ik ben ook op zoek naar een firmware-boer. Ik merkte dat de lijst die hier gepost stond (paar pagina's terug) niet compleet is. Iemand gaf ergens in dit topic aan dat hij het bij de RAF heeft gedaan. Die RAF stond weer niet op de lijst. Nu woon ik in de buurt van Nijmegen, en ik zie geen firmware-update-plaats op minder dan 2 uur rijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppo ©
  • Niet online
Das de lijst die ik van sony kreeg:

Sony Ericsson flashpoints: (software updates, geen reparaties)

Olink
Sandtlaan 34B
2223 GG Katwijk (ZH)
071-4077337

Kreuze Telecommunicatie
Australielaan 90
6192 AK Beek
043-3585760

Next Telecommunicatie
Belder 44
4704 RK Roosendaal
0165-558000

Liditel
Windas 2
8441 RC Heerenveen
0513-671515

GSMSHOP.NL
Aagje Dekenstraat, 2
4381 RZ Vlissingen
0118-430188

Total Call
Amsterdamsestraatweg 144d
3513 AM Utrecht
030-2367699

DB Telecom B.V.
Stoelmatter 40
2292 JL Wateringen
0174-316060

MiratecTelecom Center
Spitsstraat 17
8102 HW Raalte
0572-363300

Raf Telecom Amsterdam
Rijnstraat 139-141
1079 HR Amsterdam
020-5411361

Staffhorst Electronics (Raf Utrecht)
Vredenburg 40
3511 BD Utrecht
030-2360286

Sony Ericsson Mechanical Service points: (kleine reparaties en software updates)

Society Technical Service STA BV
Bohrweg 1
3208 KP Spijkenisse
0181-618444

Finntax Telecom BV
Lissenveld 15
4941 VK Raamsdonkveer
0162-570570

Phoneshop Den Haag
Korte Poten 5
2511 EB Den Haag
070-4271686

Teleworld
Kinkerstr. 66-70
1053 DZ Amsterdam
020-4120113

Reitsma Telecom
Ambachtsstraat 11c
3861 RH Nijkerk
033-2460264

Car Audio Plus
Rijksweg Noord 20
6162 AJ Geleen
046-4230333

Sony Ericsson High Volume Center (alle reparaties en software updates)

Dynafix After Sales Services
Daelderweg 21
6361 HK Nuth
0455-656167

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44509

Haa, THX :)
Deze lijst is beter bruikbaar (ik kom nog wel eens in Utrecht). Nieuwe firmware here I come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Nog paar puntjes die mij opvielen na het upgraden naar firmware versie R2L001 en die ik niet kan herinneren hier gelezen te hebben

1) NL TELFORT staat nu in een groter lettertype
2) Bij het schrijven van een sms staat er nu een lijntje onder de icoontjes die aangeven of je T9 woordenboek gebruikt en of je hoofdletters of kleine letters gebruikt.
3) als je het smsje wil verzenden en de naam hebt geslecteerd zie je voor het verzenden nog een scherm met daarin die naam (nog niks nieuws hieraan) echter na de update was dit opeens in een wit scherm met zwarte letters, terwijl dit voor de update in andere kleuren was vanwege het thema.

Verder zijn er dus de bekende puntjes. Voornamelijk de batterij was voor mij een reden om hem te upgraden. Is bij mij gratis gedaan. Almede het stof verwijderen wat onder het frontje zat.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105210

nou dit is ook leuk. Ik was dapper mp3's via bluetooth naar de k700 aan het gooien. Maar ik had niet door dat het geheugen bijna vol was.
Midden tijdens het uploaden crasht de telefoon....... het scherm knippert van fel wit naar zwart. Accu eraf halen heeft ook nog niet geholpen.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?
Ik heb firmware R2L.....dus dat moet al beter zijn dan R2A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Eppo © schreef op 27 augustus 2004 @ 20:33:
Das de lijst die ik van sony kreeg:

Sony Ericsson flashpoints: (software updates, geen reparaties)

Olink
Sandtlaan 34B
2223 GG Katwijk (ZH)
071-4077337

[EN NOG HEEL VEEL MEER]
Die heb ik verwerkt in mijn startpost, en is nu up-to-date te vinden: SonyEricsson SESP

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107924

Ik heb ook eindelijk m'n K700i te pakken! :D

Ben er erg tevreden over, op een paar kleine dingetjes na:

- Lamp/Led/Licht is een beetje moeilijk "bereikbaar" via de menu's, ik heb voor m'n werk een Neukia met zo'n zaklamp functie, dat werkt een stuk handiger... Iemand enig idee of het lampje ook op een andere/kortere manier aan gezet kan worden dan via "camera --> opties --> lamp --> aan"

- Er zit geen gaatje oid in zodat je er een koord, touwtje, ringetje doorheen kan doen, ik heb m'n phone nog wel's om m'n nek hangen, lekker binnen handbereik...

- Jammer dat myFriends er niet op zit en dat ze allemaal van die shortcut-troep meeleveren naar ringtone/content betaalsites e.d. Maarja, ze verdienen natuurlijk lekker aan de gemiddelde n00b...

Ik zag trouwens dat ik de nieuwe firmware al erop had staan _/-\o_
Mijn phone heb ik via HI 30 verlenging voor nix gekregen, gewoon bij primafoon!
Ik heb ook het idee dat ie simlock vrij is.. moet ik nog even testen met de sim van een vriend(in).

Vraagje nog: weet iemand wat die codes en slotjes betekenen in het service menu --> sim lock: bij mij staat er overal een open slotje met een 5 erachter...
Is er trouwens nog meer info beschikbaar over die cryptische codes in het service menu? Misschien kunnen we daar nog een handig overzichtje van maken als iedereen die info submit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

- Lamp/Led/Licht is een beetje moeilijk "bereikbaar" via de menu's, ik heb voor m'n werk een Neukia met zo'n zaklamp functie, dat werkt een stuk handiger... Iemand enig idee of het lampje ook op een andere/kortere manier aan gezet kan worden dan via "camera --> opties --> lamp --> aan"

Neem aan dat je de "flitser" bedoeld voor het nemen van foto's. Deze is aan en uit te zetten door op de 5 te drukken als je in camera modus bent.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pret|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12-2009

pret|IA

I live in an anummene!

Ik wil me misschien ook een K700i bestellen, maar dan alleen wel de engels uitvoering. (geen NL-menu)
Kan ik de firmware nu flashen (of laten doen) zodat ik wel een NL-menu heb ??

http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07 11:00

RUFFNECK

Poentje

M'n quickshare sticker is net ook ineens losgeschoven :( Weet iemand een oplossing hiervoor? Bijv. hoe weer vast te krijgen, waar weer een nieuwe te kopen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Ja ik heb dat ook als een foto aan de contact is toegevoegd. Als je het fotootje eruit haalt werkt het normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118743

RUFFNECK schreef op 28 augustus 2004 @ 11:33:
M'n quickshare sticker is net ook ineens losgeschoven :( Weet iemand een oplossing hiervoor? Bijv. hoe weer vast te krijgen, waar weer een nieuwe te kopen etc?
Hier kan je een nieuwe kopen

http://www.cnn.cn/shop/in...7c51a05edf52e6a0b4bbd8cee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
[quote]Anoniem: 107924 schreef op 28 augustus 2004 @ 03:42:
- Er zit geen gaatje oid in zodat je er een koord, touwtje, ringetje doorheen kan doen, ik heb m'n phone nog wel's om m'n nek hangen, lekker binnen handbereik...

Gan heb je niet goed gekeken, want die zit er wel degelijk. Kijk maar eens aan de onderkant van de telefoon. Daar zie je twee hele kleine gaatjes. Als je nou het achterkantje eraf haalt dan zie je dat je daar een lusje in kan leggen en klaar ben je dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 08-07 23:02

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Handig linkje. Als er ooit iets verrot is, gewoon zelf maken dus. Tenzij ze niet naar Nederland shippen. Heb ik in de gauwigheid niet op gelet.

Weet iemand of ik ook een theme per email kan versturen naar mijn k700? Ik heb nog geen bluetooth dus vandaar...

[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 28-08-2004 12:07 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:09

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

Woei \o/
Ik krijg binnenkort ook mijn K700i O+

Heb een abo besteld bij T for Telecom: Hi20 met gratis 400sms de eerste 2 maand :)
Telefoon er gratis bij :9 kon hem alleen niet meteen meekrijgen :( moet nog paar weekjes wachten :/ ;(

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarlian
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-01 16:50
Riesjard schreef op 28 augustus 2004 @ 11:41:
[...]

Ja ik heb dat ook als een foto aan de contact is toegevoegd. Als je het fotootje eruit haalt werkt het normaal.
Klopt. Het helpt ook als je "contactfoto's" maakt in de 320 resolutie. Dan hoeft ie namelijk niet zo'n grote foto te tonen wat het opnemen weer trager maakt..

"Never argue with a fool. He will only drag you down to his level and beat you on experience."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauwz
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-07 13:28
Een klein vraagje. Hoe is de fotokwaliteit t.ov. de Samsung E800?

GraphXfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
als ie bij mij op automatisch staat valt het beeld niet zo snel weg en als hij eindelijk wegvalt zie je een grote tijd - screensaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
robbydw schreef op 27 augustus 2004 @ 19:10:
Heb alleen één probleem: ik krijg hem niet ge-connect met Float's Mobile Agent.
In tegenstelling tot mijn T610 die ik wel verbinding kon laten leggen via infrarood detecteert het programma de K700i niet :( via Irda

Windows herkent hem wel. Heeft iemand een oplossing om dit probleempje te verhelpen.
Raar, via IR ging het bij mij heel gemakkelijk. Misschien een open deur, maar heb je wel IR ingesteld in het opties-scherm van FMA?

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

Anoniem: 107924 schreef op 28 augustus 2004 @ 03:42:
- Jammer dat myFriends er niet op zit en dat ze allemaal van die shortcut-troep meeleveren naar ringtone/content betaalsites e.d. Maarja, ze verdienen natuurlijk lekker aan de gemiddelde n00b...
Kijk eens bij "messaging" (heb zelf een engels only veels te vroeg besteld model ;)); daar staat myfriends. Al je nadelen zijn inmiddels al opgelost lees ik, welke nadelen?

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Omdat ik het een beetje veel werk vond om weer alle berichten door te spitten...

Ik las dat iemand op zoek was naar een mooi hoesje voor de K700i!
Ik heb er één gevonden! Check www.mobileplaza.nl of www.koopjessite.nl.
Het hoesje is, in z'n geheel, te bezichtigen op: www.krusell.se/product.php?s=2&product=1727

Hij kost € 19,50 excl. verzending en € 22,00 incl. verzending!
Zo voorkom je dat je mobieltje er over een paar maanden uitziet als junk!

Alsjeblieft.., dankjewel!
_/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.krusell.se/images/products/1727/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.krusell.se/images/products/1727/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.krusell.se/images/products/1727/2.jpg

---
Ik heb 'm reeds ontvangen en het ziet er gelikt uit allemaal hoor! Jammer alleen dat er geen clip bij zit (zodat je het mobieltje ergens aan vast kan maken (bijv. riem of broekzak)); kennelijk moet je die apart bestellen...
[noot: ik had bovenstaande gemeld bij de klantenservice van www.mobileplaza.nl en heb, zonder blikken of blozen, kosteloos de (optionele) clip toegestuurd gekregen]

---
Dan nog 1 ding: telkens wanneer ik gebeld word en ik neem het gesprek direct aan, dan lijkt het net of de persoon die me belt mij de 1e seconde van het gesprek niet hoort! Hebben meer mensen dit? Voortaan wacht ik 1 à 2 tellen voordat ik 'hallo' of mijn naam zeg...

GrtZ,
Stph.

[ Voor 56% gewijzigd door svdm op 02-09-2004 12:13 . Reden: Foto's toegevoegd / hoesje (+ clip) ontvangen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

lzandman schreef op 28 augustus 2004 @ 14:20:
[...]

Raar, via IR ging het bij mij heel gemakkelijk. Misschien een open deur, maar heb je wel IR ingesteld in het opties-scherm van FMA?
Ja heb ik gedaan want als ik mijn T610 er naast leg, werkt alles perfect.

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69051

Kan iemand mij helpen?

Ik heb de mms instellingen van de SE site geinstalleerd en probeer er eentje te versturen. Nu blijft minuten lang een postvak uit en een wereldbol logootje linksboven in beeld zitten en die verdwijnen dan. Echter, het bericht zit nog steeds in mijn postvak uit. Wat doe ik verkeerd?
Ik heb geen gprs abo, maar dat zou niet nodig hoeven zijn volgens de t-mobile site.

Er staat overigens als ik naar postvak uitga en op status klik, dat hij in de wachtrij voor verzenden is geplaatst. HELP!!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 69051 op 28-08-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121273

toch vind ik die hoesjes knap prijzig!! ok, ze beschermen je gsm maar toch.
22 euri's voor zo'n klein ding door chinezen in mekaar genaaid.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 121273 op 28-08-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23303

Hebben jullie het ook dat als je iemand wil bellen, bladerd door he telboek en als je dan op bellen "klikt" duurt het paar seconden voordat ie door heeft dat je wil bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79584

Ik ben sinds vanmiddag de trotse eigenaar van een K700i :)

Nu heb ik alleen een vraag mbt bluetooth,
Bij de zaak waar ik hem gekocht heb (BelCompany) raadde de verkoper me aan om een datakabel te kopen ipv BlueTooth dongle omdat het verzenden van 6 mp3tjes van je pc naar je telefoon volgens hem een half uur duurt.

Nou lijkt een half uur me wel een beetje overdreven, maar ik vroeg me toch af hoe snel bluetooth ongeveer is. Natuurlijk snap ik dat een datakabel sneller is. Maar is bluetooth echt zo veel langzamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86974

Anoniem: 79584 schreef op 28 augustus 2004 @ 18:54:

Bij de zaak waar ik hem gekocht heb (BelCompany) raadde de verkoper me aan om een datakabel te kopen ipv BlueTooth dongle omdat het verzenden van 6 mp3tjes van je pc naar je telefoon volgens hem een half uur duurt.

Nou lijkt een half uur me wel een beetje overdreven, maar ik vroeg me toch af hoe snel bluetooth ongeveer is. Natuurlijk snap ik dat een datakabel sneller is. Maar is bluetooth echt zo veel langzamer?
Ik ben ongeveer 2 min bezig met bluetooth voor een mp3tje van 5,5 mb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 18:13

Just_I

What did you just say?

Bij wordt aangegeven bij de 'netwerkverbinding' (de BT verbinding dus) dat er een maximale verbindigssnelheid is van 700kbit per seconde (87.5 kbyte/s) dus reken maar uit .... (Voor die 5.5mb mp3 van hierboven doe je dus minimaal 63 seconden ongeveer)
edit:
Ik gebruik btw een Sitecom BT dongle

[ Voor 11% gewijzigd door Just_I op 28-08-2004 19:19 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79584

Ok bedankt, ook mrmilksop84

Dan is het dus wel de moeite waard om zo'n dongle aan te schaffen. :) khad namelijk geen zin om 40e te dokken voor iets waar ik ook nog n eeuwigheid op moet gaan wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 69051 schreef op 28 augustus 2004 @ 15:40:
Kan iemand mij helpen?

Ik heb de mms instellingen van de SE site geinstalleerd en probeer er eentje te versturen. Nu blijft minuten lang een postvak uit en een wereldbol logootje linksboven in beeld zitten en die verdwijnen dan. Echter, het bericht zit nog steeds in mijn postvak uit. Wat doe ik verkeerd?
Ik heb geen gprs abo, maar dat zou niet nodig hoeven zijn volgens de t-mobile site.

Er staat overigens als ik naar postvak uitga en op status klik, dat hij in de wachtrij voor verzenden is geplaatst. HELP!!
Kijk eens bij verbindingen -> internetinstellingen -> internet profielen en dan op je mms profiel staan en klikken op 'meer' en dan 'instellingen'

Wat staat er dan bij internetmodus? Als dit op wap staat moet je dit eens op Http zetten en kijken hoe het dan gaat.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Anoniem: 23303 schreef op 28 augustus 2004 @ 17:53:
Hebben jullie het ook dat als je iemand wil bellen, bladerd door he telboek en als je dan op bellen "klikt" duurt het paar seconden voordat ie door heeft dat je wil bellen..
Yup hier ook 'last' van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:56

Laguna

Connaisseur

Dit is bij firmware R2L001 niet meer het geval, hierbij gaat de verlichting gewoon uit als je aan het opladen bent terwijl de gsm uitstaat.
Zym0tiC schreef op 27 augustus 2004 @ 16:27:
[...]

ah kijk, ik heb geen screensaver aanstaan daarom dat ik dat niet zag. Dus dan is er voor mij niet echt een verschil.

* Zym0tiC heeft een hekel aan screensavers ook op zijn pc :X
Hier hoef je geen screensaver voor aan te hebben staan, als je automatisch kiest springt de gsm vanzelf na een aantal seconden op een stroombesparende digitale klok, bij stroom besparen staat het beeldscherm inderdaad helemaal uit.
austin_77 schreef op 27 augustus 2004 @ 01:15:
[...]

Ik heb firmware R2L001 en ik heb geen last van dezelfde nummers bij meerdere contacten. Misschien je simkaart?
Oh ja bij firmware R2A....had ik hier ook geen last van.
Ik heb het net met een andere simkaart geprobeerd en heb daarbij precies hetzelfde probleem. Ik heb wel allemaal mobiele nummers erin staan en die onder het mobiel pictogram opgeslagen niet onder het huis pictogram misschien heeft het daarmee te maken weet niet waaronder jij je contacten heb opgeslagen?

Ik vind het erg irritant dat er bij mij vaak verkeerde nummers bij personen in me telefoonlijst staan (bij 2 personen onder mekaar hetzelfde nummer, waarbij bij de onderste ook het nummer staat van die erboven, steeds als ik nu van iemand ff het nummer wil bekijken weet ik nooit zeker of het wel het goede nummer is en moet ik bij de optie "meer" en "bekijken&bewerken" kijken wat het nummer nou is...

[ Voor 4% gewijzigd door Laguna op 29-08-2004 18:19 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het erg irritant dat er een nummer inzit wat gekoppeld zit aan een naam, maar waarvan de naam niet verschijnt als ik door dat nummer gebeld wordt.
Ik heb al geprobeerd dat nummer uit alle geheugens te verwijderen en opnieuw toe te voegen, maar dat helpt niet.
En als ik gebeld wordt door dat nummer, kan ik bij 'meer' ook niet 'voeg toe' kiezen. Hij herkent het nummer namelijk als contact (zelfs als ik het heb weggegooid!!!) maar laat de naam erachter gewoon niet zien. Echt heel irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik heb trouwens lang niet zo hard telefoongeluid als bij m'n T68i. Het is wel goed te doen hoor, maar het is zeker niet hard en dat was soms wel handig...klopt dit ? Of is het een probleem dat wel vaker voorkomt ?

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121085

Ik zou ook dolgraag die "mix" of "gemengd" tone van die ouwe Ericsson toestellen hebben. Maar die monofone geluiden trekken op niets meer op de K700. Je hoort het zelfs amper. Het is echt een toestel dat mp3 gericht is voor beltonen. En op dat vlak vind ik het dan weer aardig geslaagd. Enkel jammer van de monofone tones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:37

DDX

ook irritant bugje :
imap mail client geeft niet aan of je de mail al gelezen hebt of niet
icoontje is altijd hetzelfde...

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:36

OMX2000

By any means necessary...

Ik krijg via t-mobile geen verbinding met wap sites, om ringtones te kunnen downloaden. Heel erg irritant. iemand anders daar ook last van? En hoe geeft ie uberhaupt aan dat ik een gprs verbinding heb?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109088

Anoniem: 79584 schreef op 28 augustus 2004 @ 18:54:

ik haal 23 kb/s maximaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109088

Just_I schreef op 28 augustus 2004 @ 19:11:
Bij wordt aangegeven bij de 'netwerkverbinding' (de BT verbinding dus) dat er een maximale verbindigssnelheid is van 700kbit per seconde (87.5 kbyte/s) dus reken maar uit .... (Voor die 5.5mb mp3 van hierboven doe je dus minimaal 63 seconden ongeveer)
edit:
Ik gebruik btw een Sitecom BT dongle
je haalt nooit de volle snelheid eruit, ik heb ook een sitecom bt dongle en ik haal maximaal 23kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Anoniem: 121085 schreef op 29 augustus 2004 @ 03:15:
Ik zou ook dolgraag die "mix" of "gemengd" tone van die ouwe Ericsson toestellen hebben. Maar die monofone geluiden trekken op niets meer op de K700. Je hoort het zelfs amper. Het is echt een toestel dat mp3 gericht is voor beltonen. En op dat vlak vind ik het dan weer aardig geslaagd. Enkel jammer van de monofone tones.
Ik heb het over het geluid als je met iemand belt :)

[ Voor 4% gewijzigd door JT op 29-08-2004 12:01 ]

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DjWannaB2002 schreef op 28 augustus 2004 @ 20:10:
[...]

Kijk eens bij verbindingen -> internetinstellingen -> internet profielen en dan op je mms profiel staan en klikken op 'meer' en dan 'instellingen'

Wat staat er dan bij internetmodus? Als dit op wap staat moet je dit eens op Http zetten en kijken hoe het dan gaat.

Succes.
Dank je wel. Ik heb het nagekeken, maar dat staat goed. Ik zal even zeggen welke instellingen ik overal precies heb.

Berichten>Instellingen>MMS
Berichtenserver> http://t-mobilemms
Internetprofiel> T-Mobile MMS

Verbindingen>Internetinstellingen>Internetprofielen>T-Mobile MMS
Verbinden via> T-Mobile MMS
Internetmodus> Http
Proxy gebruiken> Ja
IP-adres> 010.010.010.011
Poortnummer> 8080
Gebruikersnaam> tmobilemms
Wachtwoord> tmobilemms

Verbindingen>Datacommunicatie>Data-accounts>T-Mobile MMS
APN adres> mms
Gebruikersnaam> tmobilemms (was eerst geloof ik tmobile, werkte niet, toen dit geprobeerd)
Wachtwoord> tmobilemms (idem)
Wachtwoord?> Uit
Voorkeurservice> Automatisch
IP adres> 010.010.010.11 (was eerst leeg, werkte niet, toen maar dit geprobeerd)
DNS>...
Verificatie> Normaal, Geen
Datacompressie> Uit
Headercompressie> Uit

Zou iemand deze instellingen nauwkeurig voor me willen nalopen en mij zeggen waar de fout zit? Alvast hartelijk dank!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog een kleine klacht:

Het alarm gaat mij veel te hard af. Het begint op redelijk volume, maar gaat heel snel VEEL harder. Het lijkt erop alsof dit afhangt van het ingestelde belvolume. Ik wil het echter los kunnen regelen. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lzandman
  • Niet online
Na vorige week een vastloper gehad te hebben ging mijn K700i vanochtend opeens resetten vlak na het versturen van een SMS-je! :( Ik heb nog niet de laatste firmware, dus ik hoop dat het daar aan ligt. Ook is het soms niet mogelijk Bluetooth uit te zetten. Dan zegt íe dat Bluetooth bezet is, terwijl ik daar zelf op dat moment niets mee aan het doen ben. Dan zet ik eerst Bluetooth uit op mijn computer en dan wil het ook op de telefoon. Maar misschien is dit normaal gedrag?

What's the speed of Dark?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122174

Is er al iets meer bekend over het probleem van de mp3-ringtones voor Vodafone-klanten? Ik kan echt geen enkele oplossing hiervoor vinden, ook niet als ik de mp3's omzet naar aac of zo. Het kan hem ook niet zitten in het feit dat mijn mp3's illegaal zijn, ze komen oorspronkelijk van een eigen cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06:48
lzandman schreef op 29 augustus 2004 @ 14:30:
Ook is het soms niet mogelijk Bluetooth uit te zetten. Dan zegt íe dat Bluetooth bezet is, terwijl ik daar zelf op dat moment niets mee aan het doen ben. Dan zet ik eerst Bluetooth uit op mijn computer en dan wil het ook op de telefoon. Maar misschien is dit normaal gedrag?
Dat is idd normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Anoniem: 122174 schreef op 29 augustus 2004 @ 16:05:
Is er al iets meer bekend over het probleem van de mp3-ringtones voor Vodafone-klanten? Ik kan echt geen enkele oplossing hiervoor vinden, ook niet als ik de mp3's omzet naar aac of zo. Het kan hem ook niet zitten in het feit dat mijn mp3's illegaal zijn, ze komen oorspronkelijk van een eigen cd.
Ik dacht dat Vodafone binnenkort met een firmware update komt waar dit probleem uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zym0tiC schreef op 29 augustus 2004 @ 16:37:
[...]

Ik dacht dat Vodafone binnenkort met een firmware update komt waar dit probleem uit is.
En zou je die dan kunnen halen bij de winkel (Vodafone Store) waar je hem gekocht hebt of moet je zelf aan het downloaden slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Zym0tiC schreef op 29 augustus 2004 @ 16:37:
[...]
Verkeerd gedacht...

Vodafone heeft besloten om deze functie met z'n eigen customized firmware uit te schakelen; dit ter voorkomen van illegale mp3 op Vodafone branded toestellen.
Bovendien worden toestellen nooit bij een verkooppunt geflashed; enkel bij een SE service point (en die hebben geen Vodafone firmware)

[ Voor 16% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 29-08-2004 16:53 ]

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buzz_Lightyear schreef op 29 augustus 2004 @ 16:51:
[...]

Verkeerd gedacht...

Vodafone heeft besloten om deze functie met z'n eigen customized firmware uit te schakelen; dit ter voorkomen van illegale mp3 op Vodafone branded toestellen.
Bovendien worden toestellen nooit bij een verkooppunt geflashed; enkel bij een SE service point (en die hebben geen Vodafone firmware)
Oplossing?? Het is belachelijk van Vodafone om te denken dat alle mp3's illegaal zijn. Meer dan de helft van mijn muziek komt van m'n eigen cd's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Buzz_Lightyear schreef op 29 augustus 2004 @ 16:51:
[...]

Verkeerd gedacht...

fout! Lees dit maar eens: Anoniem: 70707 in "Het Grote SonyEricsson K700 topic - Deel..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Ehm..
Dit was het antwoord van vodafone aan imend die ze gemaild heeft.
Wat zegt dit nou? Informatie uit "derde-hands-betrouwbare-bron" van iemand die gemaild heeft naar VF? (zonder de daadwerkelijke mail ook te posten...)

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69051 schreef op 29 augustus 2004 @ 14:08:
[...]

Dank je wel. Ik heb het nagekeken, maar dat staat goed. Ik zal even zeggen welke instellingen ik overal precies heb.

Berichten>Instellingen>MMS
Berichtenserver> http://t-mobilemms
Internetprofiel> T-Mobile MMS

Verbindingen>Internetinstellingen>Internetprofielen>T-Mobile MMS
Verbinden via> T-Mobile MMS
Internetmodus> Http
Proxy gebruiken> Ja
IP-adres> 010.010.010.011
Poortnummer> 8080
Gebruikersnaam> tmobilemms
Wachtwoord> tmobilemms

Verbindingen>Datacommunicatie>Data-accounts>T-Mobile MMS
APN adres> mms
Gebruikersnaam> tmobilemms (was eerst geloof ik tmobile, werkte niet, toen dit geprobeerd)
Wachtwoord> tmobilemms (idem)
Wachtwoord?> Uit
Voorkeurservice> Automatisch
IP adres> 010.010.010.11 (was eerst leeg, werkte niet, toen maar dit geprobeerd)
DNS>...
Verificatie> Normaal, Geen
Datacompressie> Uit
Headercompressie> Uit

Zou iemand deze instellingen nauwkeurig voor me willen nalopen en mij zeggen waar de fout zit? Alvast hartelijk dank!!!
Kan iemand dit alsjeblieft even voor me nakijken? Word er schijtziek van dat het niet werkt. En ook het versturen via de SE site lukt niet. Is me 1 of 2 keer gelukt om wat binnen te krijgen, maar ik krijg nu gewoon niet meer die instellingen doorgestuurd. Frustrerende klotezooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net toch allerlei instellingen binnengehad van de SE site, maar denk maar niet dat het nu werkt. Oh nee, bericht wordt in postvak uit geplaatst en er gebeurt geen fuck! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23778

Ik heb een probleempje met mijn "Blue Tooth"
Als ik wat probeer te versturen via blue tooth naar een ander blue tooth apparaat (iemand anders zijn telefoon) dan vind hij hem wel zegmaar en als ik dan op ok klik. Dan probeerd hij verbinding te maken maar dan lukt dan niet en dan blijftie daar op hangen.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ik heb een kpn mobiel plus abo.
Moet je dan bv eerst wat instellingen instellen voordat je wat kan versturen via blue tooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe wazig kan het zijn?
Ik heb net de fabrieksinstellingen maar weer geladen, daar stonden standaard accounts in. Internet enzo werkte daardoor weer, dat was tenminste 1 stap in de goede richting.
MMS stond niet ingesteld, heb de berichtenserver op http://t-mobilemms gezet.
Internetprofiel staat echter nog op T-Mobile en die verbindt weer met T-Mobile GPRS, dus niet met T-Mobile MMS. Probeerde daarmee een MMSje te versturen, en die heeft ie verzonden (geeft ie tenminste aan). Wat is er nu gebeurd? Gebruik ik nu de gprsverbinding om een mms te versturen ipv de mmsverbinding ofzo? En als dat kan, waarom dan een mmsverbinding hebben? Of is dat soms goedkoper? Ben heel benieuwd of jullie hier wat over weten te zeggen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buzz_Lightyear schreef op 29 augustus 2004 @ 17:09:
Ehm..

[...]

Wat zegt dit nou? Informatie uit "derde-hands-betrouwbare-bron" van iemand die gemaild heeft naar VF? (zonder de daadwerkelijke mail ook te posten...)
En als ik mijn telefoon nu laat unlocken, ben ik dan van het hele gezeik af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Anoniem: 122174 schreef op 29 augustus 2004 @ 19:15:
[...]

En als ik mijn telefoon nu laat unlocken, ben ik dan van het hele gezeik af?
Ja, maar dan moet je wel meer doen dan alleen maar unlocken. Maar helaas is dit (nog) niet mogelijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

IK heb de K700 nu enkele dagen en ik merk dat de lens van de camera wat vies wordt wanneer de foon in mn broekzak zit (stof) hoe kan ik dit het beste voorkomen cq schoonmaken (ja niet meer in broekzak stoppen 8)7 )

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Wattestokje

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Thnx...dat ik daar niet opgekomen ben :X

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Hum misschien een beetje erg miereneukerig maar je moet toch wat op zo'n saaie zondag avond :P

Ik was net wat met mijn k700 aan het klooien totdat ik merkte dat er wat speling zit tussen de gsm en het klepje van de accu. Dit zit alleen aan de linkerkant. Hierdoor begint dat klepje dus te kraken als ik een sms intik of zo wat zit te klooien omdat er dus iedere keer druk op komt wanneer er een toets ingedrukt word.

Is er een manier om dat op te lossen, heb al geprobeerd om het klepje lichtjes te buigen maar dat hielp niet echt.

offtopic:
ja ik verveel me ja 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 18:13

Just_I

What did you just say?

Jah leuk ... altijd een wattestokje bij je hebben om de lens schoon te moeten maken :Z . Misschien een andere idee .. een hoesje ;) .
Zym0tiC schreef op 29 augustus 2004 @ 21:04:
Hum misschien een beetje erg miereneukerig maar je moet toch wat op zo'n saaie zondag avond :P

Ik was net wat met mijn k700 aan het klooien totdat ik merkte dat er wat speling zit tussen de gsm en het klepje van de accu. Dit zit alleen aan de linkerkant. Hierdoor begint dat klepje dus te kraken als ik een sms intik of zo wat zit te klooien omdat er dus iedere keer druk op komt wanneer er een toets ingedrukt word.

Is er een manier om dat op te lossen, heb al geprobeerd om het klepje lichtjes te buigen maar dat hielp niet echt.

offtopic:
ja ik verveel me ja 8)7
Niet drukken >:)

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120064

Beetje inproviseren met tape, paar laagje plakken op onder en bovenkant batterij.
Ook aan de kopse kant van batterij waar hij tegen de telefoonbehuizing rust aan de onderkant een ''flapje" tape omvouwen.

Dit loste het kraken op bij mij, voelt nu weer degelijk aan.

Klinkt wellicht allemaal een beetje raar maar het zij zo....
Just_I schreef op 29 augustus 2004 @ 21:07:
[...]

Hum misschien een beetje erg miereneukerig maar je moet toch wat op zo'n saaie zondag avond

[...]

Niet drukken >:)

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 120064 op 29-08-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red

Red

Blue

Zym0tiC schreef op 29 augustus 2004 @ 21:04:

offtopic:
ja ik verveel me ja 8)7
Dat probleem heb ik ook. Zou ook niet weten hoe ik het zou moeten oplossen. Misschien een beetje schuimrubber achter de batterij plaatsen misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC

Zym0tiC

^_^

Anoniem: 120064 schreef op 29 augustus 2004 @ 21:32:
Beetje inproviseren met tape, paar laagje plakken op onder en bovenkant batterij.
Ook aan de kopse kant van batterij waar hij tegen de telefoonbehuizing rust aan de onderkant een ''flapje" tape omvouwen.

Dit loste het kraken op bij mij, voelt nu weer degelijk aan.

Klinkt wellicht allemaal een beetje raar maar het zij zo....

[...]
DoRRoN schreef op 29 augustus 2004 @ 21:33:
[...]

Dat probleem heb ik ook. Zou ook niet weten hoe ik het zou moeten oplossen. Misschien een beetje schuimrubber achter de batterij plaatsen misschien ?
Dat is het proberen waard ja :)

edit:
Zo het is gelukt. 2 smalle strookjes isolatietape aan de randjes van de accu deed wonderen. Ik weet niet hoe warm precies die accu word maar gaat die tape niet smelten? Niet dat er straks zo'n vieze vettige plaktroep op die accu achter blijft :r

[ Voor 18% gewijzigd door Zym0tiC op 29-08-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122201

Heb vorige week me laten verleiden tot iets anders dan de afdankertjes van mijn man en na veel onderzoek de k700 aangeschaft (met een hi-abonnement). Had ook veel problemen met wap/gprs/mms instellingen. Uiteindelijk werkte het door ze bij S.E. op te halen en daarna meteen de telefoon uit en weer aan zetten. Het kan toeval zijn maar daarvoor had ik ze zeker al 10x opgehaald/handmatig ingevoerd zonder succes.
Nu net, ook met veel moeite en na hulp van een buitenlands forum bluetooth en sync station aan de praat gekregen. Wat blijkt nu: de afspraken die in outlook staan zonder tijd, komen in de telefoon op 12 uur, 12.15 uur etc te staan (dus de eerste van de dag op 12 uur, de tweede op 12.15). Nou valt daar nog wel mee te leven maar in outlook worden ze ook op die manier omgezet ook al heb ik bij de instellingen aangegeven dat alles op de pc moet blijven. Iemand ervaring cq advies?
Het is wel heel frusterend nu eindelijk met zoveel moeite het synchroniseren lukte, het dus in de praktijk niet te gebruiken is!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.